Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Καλώς ήρθατε στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 9 Μαϊου 2010.

  1. Seduction

    Seduction Regular Member

    Kαλησπέρα σε όλους και όλες

    Αφορμή για αυτό το νήμα μου έδωσαν κάποια από όσα μεταφέρει σε post του το μέλος JokerGemini (Να σημειωθεί πως δεν τον γνωρίζω και πως η αναφορά μου έγκειται ΜΟΝΟ στα γραφόμενα και όχι στον γράφοντα)

    Είναι προφανές ότι εδώ μέσα (αλλά και γενικότερα στο χώρο) πολλοί και πολλές έχουν μπερδέψει τους όρους και τα νοήματα. Σκλάβα, δουλικό… Χμ. Τρίχες κατσαρές στο 99,999% των περιπτώσεων είτε ο όρος χρησιμοποιείται από K είτε από υ.

    Η πραγματικότητα είναι και ωμή και σκληρή. Όποιος πιστεύει ότι έχει στην κατοχή του σκλάβα, αντικείμενο ανά πάσα στιγμή έτοιμο προς κάθε χρήση και λοιπές παπαριές, ας δοκιμάσει να διατάξει τη «σκλάβα» του που έχει μια υψηλή επαγγελματική θέση στελέχους να πηγαίνει στη τουαλέτα να τον χύνει την ώρα που η εταιρία της έχει σοβαρά meeting ή να ορίσει στη «σκλάβα» του που είναι μητέρα ανήλικου παιδιού να τον επισκέπτεται στην κατοικία του την ώρα που πρέπει να μαγειρεύει για το παιδί της ή την ώρα που πρέπει να το πάρει από το σχολείο και θα εισπράξει το όχι του Μεταξά. Ας αναρωτηθούν πως θα έπρατταν στις ίδιες περιπτώσεις και όσες δεσποινίδες και κυρίες επιλέγουν με τόση ευκολία το status slave στο προφίλ τους.

    Kαι ναι υπάρχουν περιπτώσεις υποτακτικών που το μόνο που τις καβλώνει είναι να φερθεί ο Κ τους με μόνο γνώμονα την κάβλα του και να αδιαφορήσει πλήρως για αυτές και σε επίπεδο πόνου και εξευτελισμού κλπ , (ω τι σκλάβα!) αλλά ας διαταχτούν το επόμενο πρωί να μη πάνε να ανοίξουν το μαγαζί τους ή να μη πάνε στη δουλειά τους για να παίρνουν πίπες, να γαμιούνται, να ταπεινώνονται ή να μαστιγώνονται και θα διαπιστωθεί άμεσα που αλλά και πόσο εύκολα πάει περίπατο και η σκλαβιά και η δουλικότητα.

    Για να έχει κάποιος σκλάβα ή για να είναι κάποια σκλάβα, και αυτό να βιώνεται και όχι να φαντασιώνεται, πρέπει να μιλάμε μόνο για σχέση 24/7 και ο Κ να έχει στην απόλυτη ευθύνη του την υ και να της παρέχει διαμονή, σίτιση, ένδυση, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κλπ κλπ κλπ και το κυριότερο η σκλάβα να έχει την ευχέρεια αλλά και τα εχέγγυα να αποχωρήσει ανά πάσα στιγμή, αλλιώς στο πέρασμα του χρόνου η υ θα είναι σκλάβα της Κατάστασης και όχι του Κυρίαρχου.

    Μύθος! Αν εξαιρέσουμε τα κοριτσάκια με μυαλό κουκούτσι και τις γυναίκες που ο αυτοσεβασμός τους είναι κάτω του 0, οι υπόλοιπες που είναι μορφωμένες, μυαλωμένες, δυναμικές και κυρίως ζωντανές, στη πληθώρα των περιπτώσεων, δίνουν στον Κ αυτό που αυτές επιθυμούν και θέλουν. Ας νομίζουν και οι ίδιες το αντίθετο. Σε πλάνη βρίσκονται. Στην ουσία είναι ακριβώς η σειρά τους με κάποιες παραχωρήσεις που είναι πρόθυμες να κάνουν για να ενισχύσουν τη λίμπιντο τους και για να ευχαριστήσουν τον Κ τους ή στην καλύτερη των περιπτώσεων όσα οι Κ είναι ικανοί να βγάλουν, να γεννήσουν και να ενισχύσουν σε αυτές. Ναι μεν οι υ ποτέ δεν γνωρίζουν από πριν τα όρια τους, όση εμπειρία και να έχουν, πολλά πράγματα που μπορεί να αποτελούσαν σφραγισμένες πόρτες και απαγορευμένοι προορισμοί στην εμπειρία τους με κάποιους Κ, με κάποιους άλλους μπορεί να γίνουν δρόμοι χωρίς εμπόδια και αγαπημένα ταξίδια, όλα όμως σταματούν στη λεπτή κόκκινη γραμμή που έχει η κάθε μια τους. Και ναι, ανάλογα τον Κ αυτή η λεπτή κόκκινη γραμμή αλλάζει, μεταβάλλεται, μετατοπίζεται, εκτοπίζεται, μετασχηματίζεται λίγο ή πολύ… αλλά επίσης ποτέ δεν εκμηδενίζεται ή εξαλείφεται.

    Το ίδιο συμβαίνει και στις υ που επιθυμούν διακαώς και έχουν ανάγκη τον έλεγχο από τον Κ, ακόμα και στο σημείο καθορισμού της κατάστασης και της τελευταίας τρίχας της κεφαλής τους, Και αυτές έχουν την λεπτή κόκκινη γραμμή τους. Μπορεί να μη γνωρίζουν ποιά είναι, αλλά την έχουν.

    Ας μη γελιόμαστε και ας μην κοροϊδευόμαστε, στο βάθος και στην καρδιά του θέματος οι περισσότεροι Κ και οι περισσότερες υ αντίστοιχα, παραμυθιάζονται ότι ελέγχουν - κυριαρχούν ή ελέγχονται - κυριαρχούνται πλήρως. Μπούρδες!

    Και ναι υπάρχουν Κ που έβαλαν τις υ τους να κάνουν πολύ εξτρήμ (?) πράγματα και υπάρχουν υ που ξεπέρασαν κατά πολύ (?) τον εαυτό τους για τον Κ τους. So what? Yπάρχουν πλείστα όσα ανάλογα παραδείγματα στους vanilla. Aς αναρωτηθούμε πόσους vanilla γνωρίζουμε που έχουν ταξιδέψει σε σχέσεις με εντελώς σπασμένα φρένα. Είναι πολλοί και πολλές. Ας μη προκαλούμε τρικυμία στο ποτήρι βασιζόμενοι σε ταμπέλες που δημιούργησαν κάποιοι και στη ποικιλία επιλογών status που δημιουργήθηκαν για να ευχαριστηθούν άπαντες.

    Και ας μην μωρολογούμε τόσο αβίαστα χρησιμοποιώντας ένθεν και ένθεν, εκφράσεις όπως σκλάβα, δουλικό, αντικείμενο κλπ! Ολοι οι άνθρωποι ψάχνουν να περάσουν, να χαρίσουν, να εισπράξουν, να δημιουργήσουν στιγμές με ιδιότητες που προσφέρουν ευχαρίστηση στις αισθήσεις τους σύμφωνα με τα γούστα και τις ανάγκες τους και αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς σεβασμό και πλήρη, σαφή και σε βάθος αντίληψη που παρέχει τη δυνατότητα ασφαλούς γνώσης, διάκρισης και συσχετισμού δεδομένων στο ταίρι ή σύντροφο, είτε περιστασιακό, είτε ευκαιριακό, είτε μόνιμο.

    Τόσο ο Κ, όσο και η υ, αποτελούν τίτλο και αξίωμα καταμερισμένο και ευδιάκριτο μεν καθόλου εύκολο δε και δεν νοείται να το κατέχουν Κ που δεν σέβονται την υ τους, όπως υ που δεν έχουν προσωπικότητα και ατομική υπόσταση.

    Έχουν χαθεί τόσο πολύ τα αυγά και τα πασχάλια εδώ μέσα πoυ αρκετά από τα νέα μέλη που μπαίνουν για να πληροφορηθούν το μόνο που καταφέρνουν είναι να μπερδευτούν ακόμα περισσότερο, τα status master και slave να επιλέγεται με περίσσια ελαφρότητα (αυτό έχει οδηγήσει αρκετές δεσποινίδες και κυρίες που είναι υποτακτικές να δηλώνουν vanilla και αρκετούς K με αξιόλογη γραφή να αποχωρήσουν ή να συμμετέχουν σπάνια) αλλά και να γράφονται ως πραγματικότητα και να παρουσιάζονται ως μοναδικές αλήθειες κοτσανολογίες μεγίστου βαθμού.

    Ας με συμπαθούν οι μεγάλοι Πατριάρχες που διακονούν τα ιερά βιβλία του ενός, μοναδικού, αληθινού, γνήσιου και απόλυτου BDSM και οι χειροτονημένες τους, αλλά δηλώνω άθεος.

    Γνώμες, απόψεις, σχόλια;
     
  2. Maley

    Maley Contributor

    Απάντηση: Καλώς ήρθατε στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών

    συμφωνω και επαυξανω..
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Σε γενικές γραμμές συμφωνώ. Πάντα έβλεπα το BDSM ως την σκηνοθεσία της απόλαυσης, με βάση μία αναπαράσταση, ξανά και ξανά, της μίας και μοναδικής πράξης που θα μπορούσε να καταλύσει, για μία στιγμή, την ετερότητα δύο ανθρώπων. Αναπαράσταση όμως, και αυτό είναι σημαντικό. (Μιλώ για τη γαμημένη τη jouissance, μια καραμέλα που πολλοί πιπιλίζουν αλόγιστα, ακόμη και όταν δεν ξέρουν τί σημαίνει.)

    Ένας άλλος τρόπος να δει κανείς το BDSM είναι η ύπνωση. Στην ύπνωση, το άτομο που του υποβάλλεται να κάνει κάποια πράγματα, δεν μπορεί ποτέ να κάνει κάτι που δεν θέλει πραγματικά. Ένας καλός Κ είναι ένας καλός υπνωτιστής, αν μου επιτραπεί η χονδροειδής αναλογία. Γνωρίζει τί θέλει πραγματικά το Υ, γι αυτό και όλοι οι καλοί Κ φροντίζουν να γνωρίζουν πρώτα πολύ καλά το Υ με το οποίο ασχολούνται. Ένας Κ που ενδιαφέρεται πραγματικά να κάνει την σχέση Κυριαρχίας / υποταγής, στο πλαίσιο του BDSM το οποίο συζητούμε, δεν έχει ποτέ πραγματικά εμπόδια μπροστά του. Δουλεύει ακριβώς με βάση αυτές τις δυνατότητες, και το μόνο εμπόδιο σε μία σχέση τέτοιου είδους είναι η δική του έλλειψη διάθεσης περαιτέρω ενασχόλησης με κάποιο συγκεκριμένο Υ.

    Αυτό σημαίνει να μπορεί και να θέλει. Να μπορεί, με την έννοια ότι η κριτική του αντίληψη του επιτρέπει να διακρίνει τις δυνατότητες ενός ατόμου, δεκτικού σε προτροπές, με καρότο την απόλαυση. Και ακόμη, με την έννοια ότι έχει τον χρόνο και τη συγκυριακή δυνατότητα (διότι ένας πολιτικός, ένας μεροκαματιάρης ή ένας πολυάσχολος επιχειρηματίας, απορρίπτονται από το lifestyle εξ ορισμού). Κι από την άλλη να θέλει, με την έννοια ότι νιώθει κι αυτός το κενό εντός του, και γι αυτό αφήνει το BDSM να διαβρώσει όλη του τη ζωή. Το έχει ανάγκη, δεν είναι κάτι περιττό γι αυτόν, δεν είναι μια πολυτέλεια. Είναι μέρος της ταυτότητάς του, το βασικότερο ίσως κομμάτι του.

    Υπάρχουν άτομα εδώ ανάμεσά μας, ελάχιστα βέβαια, των οποίων η ταυτότητα δεν μπορεί να νοηθεί εκτός BDSM. Αυτό πρέπει να αναγνωριστεί. Κυρίως όμως πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτά τα άτομα αποτελούν μία μειοψηφία. Η πλειοψηφία των προσκείμενων είναι κινκυμπούληδες του σαββατοκύριακου, με κάποια απωθημένα στην χειρότερη και κάποια βίτσια στην καλύτερη, κι από την άλλη, ραγισμένες οπτασίες που αναζητούν τον έρωτα της ζωής τους στην χειρότερη, ή που επιθυμούν να εκπληρώσουν κάποιες (συγκεκριμένες και περιορισμένες) φαντασιώσεις στην καλύτερη.

    Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν Κ που έχουν αυτό το χάρισμα του "υπνωτιστή", που μπορούν να καθοδηγήσουν το Υ σε υψηλά επίπεδα αυτογνωσίας, χωρίς να το βλάψουν, χωρίς να το υποτιμήσουν, χωρίς να το πληγώσουν ανεπανόρθωτα. Ο σκοπός είναι να μπορέσει το Υ να κάνει καλύτερη χρήση των δυνατοτήτων του, να αρχίσει να λειτουργεί με τρόπο πιο απολαυστικό για τους γύρω του (βλ. Κ) αλλά και για το ίδιο, να βρει την δύναμη να ξεπεράσει τα εσωτερικά του εμπόδια και αναστολές, να μπορεί να συμμετέχει ενεργά σε εξερευνήσεις της σεξουαλικότητάς του και της διαστροφής του, στο πλαίσιο αυτής της σκηνοθεσίας της απόλαυσης που ονομάζουμε BDSM.

    Γι αυτές τις ικανότητες σεβόμαστε αυτούς τους Κ, και τους αναγνωρίζουμε την ονομασία Μάστερ. Και για τις ικανότητες να ακολουθούν επιτυχώς και να μπορούν να σταθούν με αξιοπρέπεια μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο σεβόμαστε αυτά τα Υ και τους αναγνωρίζουμε την ονομασία Υ (είτε πρόκειται για σκλάβα είτε για υποτακτική). Κανένας δεν διατείνεται ότι η σκλάβα αίρει την κριτική της αντίληψη, ή γίνεται χαλάκι. Και κανένας δεν διατείνεται ότι ένας Κ είναι αλάνθαστος ή δεν έχει ανθρώπινες αδυναμίες.

    Όμως, θα πρέπει επίσης να αναγνωρίζουμε, ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ικανοί για όλα. Εδώ δεν παίζετε Κύριοι με πλαστικές κουκλίτσες Μπάρμπι, αλλά με ανθρώπινες ψυχές. Παίζετε με τις επιθυμίες, με τα όνειρα, με τις ελπίδες ανθρώπων ζωντανών, που πονάνε, που υποφέρουν, που καταρρακώνονται πολλές φορές ψυχικά και μετά δεν μπορούν να σηκωθούνε.

    Όσοι δεν είναι ικανοί να αντέξουν το βάρος αυτής της τεράστιας ευθύνης, ας μην την αναλαμβάνουν. Διότι τα αποτελέσματα αυτής της σκηνοθεσίας της απόλαυσης είναι τόσο απτά, όσο είναι τα αποτελέσματα των πράξεων ενός ατόμου δεκτικού σε προτροπές. Όποιος δημιουργεί εξάρτηση (μία πανεύκολη διαδικασία, όσο εκεί που δεν παίρνει) δεν έχει το δικαίωμα μετά να αποποιείται τις ευθύνες του, εάν θέλει να διατηρήσει τον τίτλο του Μάστερ. Ειδάλλως, πρόκειται μόνο για μία λέξη χωρίς αντίκρισμα, κάτω από το νικ του.

    Κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ένα Υ που δεν γνωρίζει αυτό το απλό πράγμα, δηλαδή ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ικανοί για όλα, ότι και αν διατείνονται ότι είναι, δεν μπορεί να αντέξει το βάρος μίας ενδεχόμενης απογοήτευσης. Και δεν έχει καμία δουλειά να βρίσκεται εδώ πέρα, διότι βάζει σε κίνδυνο τον εαυτό του και την ψυχική του υγεία.

    Αυτό σημαίνει να στεκόμαστε με αξιοπρέπεια μέσα στο BDSM. Ένθεν κακείθεν.
     
    Last edited: 9 Μαϊου 2010
  4. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Απάντηση: Καλώς ήρθατε στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών

    Ένα νήμα που τοποθετεί όλες εκείνες τις συναρτήσεις για την εξερεύνηση των συνισταμένων της κάθε προσωπικής εξίσωσις έρευνας στην γενική αντίληψη του όρου η ορισμού BDSM. Προσωπικά αυτόν τον όρο τον έφερα στην φαντασία μου στην απεικόνιση ενός “λογιστή”, ο οποίος διερευνά όλες εκείνες τις παραμέτρους που είναι αναγκαίο να λάβει υπόψιν του, ώστε να “καλουπώσει” σανίδι προς σανίδι, καρφί προς καρφί, τεχνική προς τεχνική, την παράδοση της κυριαρχίας του προς υ του με γνώμονα την αρέσκεια, ιδιαιτερότητα και δυνατότητα του ( δεν έχω βάλει / γράψει κόμμα (,) μεταξύ υ και γνώμονα).



    Με το καταφατικό του χαρακτήρα επισημαίνει τις πραγματικότητες που αντικατοπτρίζονται σε κάθε αναγνώστη που θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του, μέσα σε ένα χώρο που απαιτεί δυσκολίες όπως πολύ διάβασμα, σωστή και επιμήκη κατανόηση εννοιών, αφοσίωση χρόνου, μεταλλαγή θέσεων και απόψεων χωρίς οριοθέτηση στην διαφοροποιήσι, ξεχωρίζοντας οντότητες όπως ψυχή, πνεύμα και σώμα, σε υποκατηγορίες κατάταξης που τους αναλογούν, με βάση δεδομένων το άγνωστο. Έτσι ώστε, ο κάθε “λογιστής” η το ίδιο το νήμα από μόνο του, όπως πάντες του πλανήτη, θέτει την πρωταρχική εξίσωση του σύμπαντος, BDSM=Ζωή, με βάση την ανθρωπινή φύση και την διεύρυνση της ατομικής σεξουαλικότητας, στον βαθμό πλήρης αποβολής της από τις απαιτούμενες διεργασίες και λειτουργίες σκέψεων, μέσα στην μελέτη ανθρωπινής επιβίωσης με μεταλλαγμένα ιδεολογικά πρώτυπα τα οποία επιφέρουν δυσκολία στην ομοειδή ομαλότητα διαπόρευσης με την αντίθεσι τους (αποφυγή εχθροπραξείων κλπ).



    Παράλληλα, επικρίνει και αποβάλει τα αρνητικά παράγωγα στη σκέψη του καθενός που θα σκεφτεί να προχωρήσει με τον συγκεκριμένο ζωής, και δίνει πρόταση σε συντελεστές σκέψεων, για το κατά πόσο, η το πως θα ήταν σωστότερη η αυτό-κατανομή ευθυνών και υποχρεώσεων προς πλησιέστερους περιβάλλοντος. Η συγκεκριμένη πρόταση αφήνει ελεύθερη την αποδοχή ενεργητικής η παθητικής συμμετοχής στο χώρο, χωρίς το περιεχόμενο πατριαρχικών ιδιοτήτων, νοουμένου ότι η παθητική συμμετοχή λαμβάνει την ιδιότητα το”υ” κυριολεκτικής και όχι λανθασμένης, η προσωπικά τοποθετημένης έννοιας της υποτακτικής φύσης*.






    * Συνιστώ τη ακολουθία κανονισμών του φόρουμ που επιτρέπουν αποστολή προσωπικών μηνυμάτων με θεματολογία προσωπικές απορίες επί του κάθε νήματος.
     
    Last edited: 9 Μαϊου 2010
  5. ariadni

    ariadni Regular Member

    Seduction, βρήκα πολύ ενδιαφέρουσες τις τοποθετήσεις σας.

    Γνώμη μου είναι ότι οι ταμπέλες σκλάβα, Κυρίαρχος κτλ, πέραν του ότι πολλές φορές αποτυπώνουν ευσεβείς πόθους και μόνον, εν γένει χρησιμοποιούνται και με τόσους διαφορετικούς τρόπους που είναι αδύνατον να καταλήξουμε σε έναν ορισμό που να καλύπτει τον δειγματοχώρο όλων των πιθανών τους χρήσεων, ή ακομη περισσότερο έναν ορισμό που να καλύπτει ένα υποσύνολο αυτών, καθ' ότι ο τελευταίος θα αντανακλούσε απλά και μόνον προσωπικές εκτιμήσεις. Θεωρώ πως είναι οι εμπειρίες μας και η προσωπικές μας ανάγκες (εαν κι εφοσον αυτές υπάρχουν) αυτές που μας κανουν να δινουμε τις διαφορετικές αποχρώσεις στις παραπάνω έννοιες, γεγονός το οποίο με τη σειρά του φυσικά οδηγεί σταδιακά στην εμφάνιση διάφορων παραγωγων όπως ντολμάς Κυρίαρχος, σκλάβα γιαλαντζί και τα λοιπά.

    Συμφωνώ με το ότι πλήρης υποταγή δεν μπορει να υπάρξει και ούτε θα μπορούσε ποτέ να υπάρξει πολύ απλά διότι το ζητούμενο ήταν, είναι, και θα είναι η ικανοποίηση των αναγκών μας, καθώς μη ικανοποίηση των τελευταίων αργά ή γρήγορα θα οδηγούσε αναπόφευκτα και στη “λήξη” της υποταγής μας. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει ανευ όρων υποταγή.

    Λέτε ότι ο Κ, θα πρέπει να παρέχει διαμονή, σίτιση κτλ στην σκλάβα του, ομολογώ ωστόσο ότι πέραν του ότι δεν κατανοώ έτσι κι αλλιώς τους λόγους για τους οποίους ένας Κ θα έπρεπε να προχωρήσει σε τέτοιου είδους ενέργειες, κάτι τέτοιο εικάζω πως θα δημιουργούσε μια άλλου τύπου εξάρτηση (για να το θέσω ευγενικά) της σκλάβας από τον αφέντη της., καθώς ακόμη κι αν δεχτούμε ότι η σκλάβα έχει την ευχέρεια να σηκωθεί να φύγει, ουδείς θα έπρεπε ποτέ να υποτιμά τη δύναμη του βολέματος.
     
  6. Απάντηση: Καλώς ήρθατε στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών

    Βρίσκω εξαιρετικό τον τρόπο με τον οποίο τοποθετείσαι αγαπητέ seduction.
    Λες αλήθειες.Αλήθειες που όλοι όσοι έχουν στοιχειώδη νου αρνουνται να παραδεχτούν επειδή δεν τους συμφέρει.
    Και παρόλο που συμφωνώ πως η σειρά δεν είναι η δική μου αλλά η δική Του (όχι φυσικά γενικά και αόριστα, αλλά συγκεκριμένα στην δική μου σχέση) εφόσον έχουν διαπιστωθεί κοινές αξίες και ιδανικά.Γιατί όσα και να αλλάξει, διευρίνει, μάθει, εξερευνήσει ένα υ με τον Κ της, οι αξίες και τα ιδανικά δεν αλλάζουν και αν αυτό συμβεί τότε αυτό είναι ο πραγματικός εξευτελισμός και μόνο.
    Η αξιοπρέπεια πρέπει να παραμένει σε κάθε βήμα της ζωής μας.Αλίμονο...
     
  7. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Απάντηση: Re: Καλώς ήρθατε στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών

    Το "ντολμας Κυριαρχος και "γιαλαντζι σκλαβα" ειναι βρισια, δεν βοηθα το νημα, ουτε το συνεχιζει. Δεν ζηταω την συγνωμη σου, αλλα ζηταω να διευκρινισης "ΓΙΑ" το νημα οτι κατανοεις οτι οι προσδιορισμοι σου ητανε βρισια. Δεν ειμαι υποχρεωμενος να διαβαζω ενα ωραιο κατεβατο, και μετα να συναντω αυτο. Μην χρησιμοποιεις βια.
     
  8. Elvira

    Elvira Regular Member

    Απάντηση: Καλώς ήρθατε στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών

    Και για άλλη μια φορά ένα πολύ όμορφο θέμα με πολύ "τροφή" για σκέψη. Δεν διαφωνώ σε κάτι ουσιαστικό από το αρχικό ποστ. Και εμένα πολλές φορές (αν όχι τις περισσότερες) με πειράζει η ευκολία με την οποία χρησιμοποιούν μερικούς τίτλους, σα να είναι προαγωγή προς κάτι ή τους αποδίδει καλύτερο κοινωνικό στάτους. Άλλες πάλι μου θυμίζει έναν αγώνα δρόμου να δούμε ποιός θα είναι ο σκλαβερότερος, ο Αφεντότερος. Οι ένοιες έχουν αλλοιωθεί τόσο πολύ που η πιο επικρατούσα άποψη πλεον είναι πως ο καθένας έχει τις δικές του απόψεις, κάνει το δικό του ΒΔΣΜ, πως ο χώρος είναι τόσο μεγάλος που χωράει του πάντες και πως ο καθένας κάνει το δικό του ΒΔΣΜ και καταλαβαίνει ότι θέλει κάτω από κάποιους ορισμούς.

    Η αλήθεια είναι πως οι ορισμοί αυτό που εξυπηρετούν είναι να έχουμε για μία λέξη μία κοινή βάση κατανόησης και όχι να έχουμε την λέξη και να προσπαθήσουμενα δώσουμε έναν καινούργιο ορισμό αποκλείστικα για μας έτσι ώστε να μας "κουμπώνει" καλά. Πλέον έχουμε καταντήσει να λέμε πως ο κάθε domish vanilla είναι Μάστερ και η κάθε κοπέλα που είναι στα 4 στο κρεβάτι είναι σκλάβα. Λογικό είναι πως όλα αυτά φέρνουν σε κάποιους σύγχυση.

    Μία από τις πιο σοφές φράσεις που έχω ακούσει και περιγράφει την κατάσταση είναι πως : "το χειρότερο που συνέβηκε στο ΒΔΣΜ είναι να ανακαλυφθεί το ιντερνετ". Έχουν "πλατύνει" όλα πολύ και δεν υπάρχει ουσιαστική κοινότητα, μιας και οι περισσότεροι κρύβονται πίσω από την ανωνυμία και την ατιμωρισία αυτής.

    Προσωπικά θεωρώ πως αυτό είναι μια φυσιολογική εξέλιξη σε έναν χώρο με τόσο περιορισμένη θεματολογία, τόσο ανώνυμο λόγω του ιντερνετικού του χαρακτήρα, σε μία τόσο κλειστή κοινωνία όσο η ελληνική και σε μία χώρα τόσο οπισθοδρομική όσο η Ελλάδα. Αυτό βέβαια που ελπίζω είναι πως όλη αυτή η κατάσταση αποτελεί ένα τέλμα στην πορεία και την εξέλιξη του χώρου και δεν είναι το τέλος του, όπως δυστυχώς πολλές φορές σκέφτομαι.
     
  9. ariadni

    ariadni Regular Member

    Sado_M, αν ξαναδιαβάσετε το μήνυμά μου και καταλάβετε αυτό που θελω να πω, έχει καλώς.

    Αν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι το μήνυμά μου εμπεριέχει "βια", έχει και πάλι καλώς.

    Σε κάθε περίπτωση, εαν ο νηματοθέτης, ή οι διαχειριστές θεωρούν ότι το μήνυμα μου είναι υβριστικό, προσβλητικό, offtopic ή οτιδήποτε άλλο, ουδεμία αντίρρηση έχω αυτό να απομακρυνθεί.
     
  10. cassie

    cassie Regular Member

    Απάντηση: Καλώς ήρθατε στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών

    Καλησπέρα σας,

    σε έναν άλλο δικτυακό τόπο, ένας Κ. μου ζήτησε να κάνω μία αξιολόγηση της σκλαβοσύνης μου. Έχει μήνες που μου το ζήτησε και εγώ συνέχεια το αναβάλλω. Κάποια στιγμή θα το απαιτήσει. Γιατί όμως το αναβάλλω;

    Γιατί αγαπητοί μου, εάν κάνω μία τέτοιου είδους αξιολόγηση, και βάλω τα αποτελέσματα στη σειρά, αριθμητικά θα υπερέχουν τα αρνητικά.

    Ανήκω στον Αφέντη. Με αυτόν τον τρόπο ικανοποιώ την ανάγκη μου για υποταγή. Μέχρι εκεί.

    Με ταϊζει, με ποτίζει, με ντύνει. Από υλικής άποψης δεν μου λείπει τίποτε.

    Το υπηρετώ με τον τρόπο που ορίζει Αυτός. Και εγώ θεωρούσα τον εαυτό μου την "τέλεια σκλάβα": μαγειρεύω, πλένω, σιδερώνω και εαν χρειαστεί γράφω και καμμιά ομιλία Του ή κανένα Δελτίο Τύπου. Εάν μου το ζητήσει μπορώ να προσφέρω κάποια συμβουλή ή να κάνω μία μετάφραση. Εάν το διατάξει χύνω. Γλύφω. Ρουφάω. Σκύβω. Γονατίζω. Χτυπάω και τραβάω.

    Σκλάβα της κατάστασης. 100%. Μίας κατάστασης που διάλεξα εγώ η ίδια. Και με αυτόν τον τρόπο ΖΩ την Κυριαρχία Του. Γιατί είμαι εκεί που Αυτός θέλει να είμαι με τον τρόπο που Αυτός θέλει.

    Χαλάκι; Μπορεί. Μοναχική; Σίγουρα.

    Μου έχουν πει κατά καιρούς ότι είμαι σκληρή υ. Θα το εννούσαν σαν κομπλιμέντο φαντάζομαι. Υπήρξαν όμως πάρα πολλές φορές που αυτή η "σκληράδα" με πλήγωσε. Γιατί είμαστε αληθινοί άνθρωποι σε έναν αληθινό κόσμο και όσο και αν θέλουμε να το πιστεύουμε, δεν υπάρχει απόλυτη Κυριαρχία και απόλυτη υποταγή.

    Με τα "μαστεράκια" και τα "σκλαβάκια" δεν θα ασχοληθώ. Αυτά ανήκουν όντως στον κόσμο των παραμυθιών.
     
  11. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Απάντηση: Καλώς ήρθατε στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών

    Προς: αρθρο 9

    Οχι δεν ειναι υβριστικο καθολου, αντιθετα με την εκφραση των σκεψης σου διασταυρωσα και εγω οτι καλα καταλαβα στο οσα αναφερει νηματοθετης στο αρθρο του. Ομως ενας προσδιοριστικος χαρακτηρισμος οπως εδωσες στο πρωταρχικο σου αρθρο, γραφοντας "ντολμας Κυριαρχος" και "γιαλαντζι σκλαβα" αλοιωνει την αξια μιας λεξεις που πολλοι πιστευουν οτι υπαρχει. Επιπροσθετα η χρησι τους δεν συναρμονιζεται με ολα αυτα που ειχαν γραφτει πριν απο την αναφορα τους. Μια "ντολμας λεξι" οδηγει το πνευμα σε "γιαλαντζι νημα", και αν ο αναγνωστης το διαβαζε πεινασμενος, θα πηγαινε να ανοιξει μια κονσερβα ντολμαδες, οτι να κατσει να διαβασει το υπολοιπο. Ευχομαι να εχω λαθος και η παρατηρησι μου να σου αφησει μια καλη εντυπωσι.
     
    Last edited: 9 Μαϊου 2010
  12. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Επειδή το θέμα αυτού του νήματος αγγίζει τις ευαισθησίες όλων μας, θα ήθελα - δεδομένου και ότι παίρνω διάφορα pm που μου ζητούν διευκρινίσεις σχετικά με κάποια σχόλιά μου - να ξεκαθαρίσω τί εννοώ με την τοποθέτησή μου επί αυτών:

    Η τοποθέτησή μου αυτή αποτελεί μία συνολική εκτίμηση και δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένα άτομα. Είναι οι προσωπικές μου επιφυλάξεις, τις οποίες θεώρησα καλό να μοιραστώ με όλους σας. Πρέπει δε να ομολογήσω ότι τα περισσότερα άτομα που έχω γνωρίσει μέσα στον χώρο του BDSM, προέρχονται από αυτό το φόρουμ. Γνωρίζω από μαρτυρίες κάποιων γνωστών μου ότι υπάρχουν πολύ περισσότεροι BDSM lifestylers εκεί έξω, οι οποίοι δεν ασχολούνται καν με το φόρουμ. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να γνωρίσω κάποιον από αυτούς. Επομένως οι επιφυλάξεις μου αυτές είναι αναγκαστικά βασισμένες σε περιορισμένα στοιχεία. Είναι προφανές σε όλους μας πιστεύω, ότι πολλοί δηλώνουν ότι είναι κάτι, αλλά λίγοι μπορούν να το στηρίξουν αυτό. Και θέλει προσοχή.

    Προσωπικά, είχα την τύχη να σχετισθώ με άτομα τα οποία ήταν τα καλύτερα που θα μπορούσα ποτέ να ελπίζω να βρω, χωρίς να ισχυρίζομαι ότι δεν υπάρχουν και άλλοι εξαιρετικοί Μάστερς, και στο παρόν φόρουμ, και σίγουρα περισσότεροι εκεί έξω. Όπως υπάρχουν και αντίστοιχα Υ. Επειδή πρόσφατα έληξε η σχέση μου, όπως ξέρετε, δεν θα ήθελα να πιστέψει κανείς ότι έπαψα να εκτιμώ το άτομο το οποίο υπήρξε η επιλογή μου για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, ή ότι δεν νιώθω τιμή που και ο ίδιος με είχε επιλέξει. Και σίγουρα δεν είμαι αχάριστη για το γεγονός ότι με οδήγησε σε απολαυστικά μονοπάτια και σε σημαντικές κατακτήσεις. Δεν με διακατέχει δε καμία πικρία σχετικά με την λήξη της σχέσης. Ο ίδιος αποφάσισε να μου δώσει release, καθώς θεώρησε ότι δεν πληρούσα κάποιες προϋποθέσεις που επιθυμούσε ο ίδιος. Αυτό έγινε αποδεκτό από την μεριά μου χωρίς τσιριμόνιες και έτσι θα παραμείνει.

    Επομένως, το τμήμα της τοποθέτησής μου περί απογοήτευσης, είναι πράγματι ορμώμενο από την δική μου εμπειρία, η οποία δεν μπορεί παρά να είναι ακόμη ένα χρήσιμο μάθημα - διότι ένα καλό Υ οφείλει να προσεγγίζει τα πάντα ως ευκαιρία για μάθηση και αυτο-βελτίωση - αλλά τα υπόλοιπα δεν αναφέρονται στον πρώην σύντροφό μου. Τιμώ τις επιλογές μου και δεν βαρυγκομώ γι αυτές όταν τα πράγματα στραβώνουν. Η απογοήτευση και η απώλεια είναι ανθρώπινες καταστάσεις και όσο δύσκολο και αν φαίνεται σε κάποιον ή κάποια, οφείλουμε να ξαναβρίσκουμε τη δύναμή μας και να συνεχίζουμε να διεκδικούμε αυτά που επιθυμούμε από τη ζωή.

    Ας με συγχωρήσει ο νηματοθέτης για την παρένθεση αυτή. Καλή συνέχεια.