«Θα σε γαμήσω!»

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 1 Φεβρουαρίου 2006.

  1. Ricardo

    Ricardo New Member

    Θα σε γαμήσω
     
  2. potty65

    potty65 New Member

    Πες τα χρυσόστομε!
     
  3. potty65

    potty65 New Member

    Χαινριχ, ότι και να σου πούνε, μην τις ακούσεις καθόλου. Είμαι πεπεισμένος ότι τα ¨"τριαντάφυλλα" τους στάζουν και μόνο στην ιδέα να υποταχθούν στην ρώμη ενός αυθεντικού αρσενικού.
     
  4. MsAliki

    MsAliki New Member

    Μάλλον η όλη άποψή σας επί του θέματος είναι παλιομοδίτικη κύριε Χάινριχ και όχι οι απόψεις των D/s lifestylers.
    Δεν είναι το "προνόμιο" του άνδρα να γαμάει αυτό που τον κατέστησε ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΗ κυρίαρχο αλλά, η ίδια η γυναίκα.
    Νομίζεις οτι αν δε θέλει μία γυναίκα θα κάτσει να τη γαμήσεις?
    Μάλλον δεν έχετε καταλάβει εσείς οι άνδρες οτι: εμείς οι γυναίκες σας επιλέγουμε και αποφασίζουμε αν "θα μας γαμήσετε" και όχι εσείς.
    Ένα ακόμη βασικό που πρέπει να γνωρίζετε είναι οτι, στο D/s lifestyle, οι ίδιοι οι άνδρες θέλουν να είναι υπό έλεγχο και υπό περιορισμό.
    potty65, φυσικά και τα "τριαντάφυλλά μας" στάζουν.Δεν είμαστε ανοργασμικές,ούτε αγάμητες,ούτε πεοφοβία έχουμε,ούτε προτιμούμε το πλαστικό από το φυσικό πέος.
    Τα πάντα στο D/s είναι θέμα επιλογών για συγκεκριμένους λόγους.
     
  5. Mavrobasilis

    Mavrobasilis New Member

    Προσυπογράφω, φίλτατε Χάινριχ.

    Ζώντας χρόνια μεταξύ εσπερίας και πατρίδος, έχω παρατηρήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τον εκφυλισμό των ανδρών, όπως αυτός εκδηλώνεται με υιοθέτηση απαράδεκτων προτύπων συμπεριφοράς. Είναι φυσική κατάληξη της καπιταλιστικής παρακμής και του σάπιου ηδονιστικού δυτικότροπου modus vivendi, δίχως αμφιβολία.

    Οφείλω να διευκρηνίσω πάραυτα πως δεν έχω ψευδαισθήσεις σχετικά με την ανδρική ανωτερότητα ως sine qua non, ως birthright σε όλα τα αρσενικά. Άνδρες γίνονται λίγοι μεταξύ όσων γεννιούνται αρσενικοί και πρόκειται για εύλογη κατάληξη. Διότι δεν είναι ο ανδρισμός αυτδικαίω τω τρόπω ανωτερότητα μα στάδιο εξέλιξης όσων έχουν το σθένος και την αρετή να το προσεγγίσουν. Ασφαλώς ο δρόμος είναι δύσκολος, η εξάλειψη κάθε αδυναμίας, η κυριαρχία πρώτα επί του εαυτού μας και μετά των υπολοίπων, η κατίσχυση επί αδυναμιών, φυγοπονίας, μαλθακότητας, φόβου, δειλίας, αμφιβολίας και αμφισβήτησης, επί κάθε έρματος που εμποδίζει την εξύψωση του αρσενικού σε Άνδρα.

    Ο συμπαντικός νόμος της εντροπίας πρεσβεύει την φυσική ροπή προς τη φθορά και έκφανσή του είναι η ανθρώπινη τάση προς μαλθακότητα, φυγοπονία, κατανόηση και δικαιολόγηση της αδυναμίας. Προς έναν κώδικα που εσχάτως έχει επενδυθεί τον ευφημιστικό μανδύα της 'πολιτικής ορθότητας'* και συνίσταται σε ένα σύνολο επιμέρους στοιχείων συμπεριφοράς ξένων προς την φύση ημών των ανδρών μα τόσο συμβατών με της των γυναικών. Ανεκτικότητα, κατανόηση, ήπιοι τόνοι, διαλεκτική, όλα συνθέτουν ένα πρότυπο συμπεριφοράς εναρμονισμένο με τη γυναικεία επιθυμία για ασφάλεια, ηρεμία και κατά συνέπεια στασιμότητα. Ο λόγος που τόσοι ενστερνίζονται αυτό το πρότυπο είναι επίσης εύλογος: φυγοπονία. Δεν δύνανται να αντέξουν τις συνέπειες των πράξεων που συμφωνούν με τη φύση των και προτιμούν να καταπνίξουν κάθε ενστικτώση παρόρμηση- αν υποθέσομε πως ο εκφυλισμός των δεν έχει φτάσει στο βαθμό εξάλειψης και τούτων.

    Είναι πολύ απαιτητικός ο ανδρισμός, η αντριγειά καθώς λέμε στην πατρίδα μου, από τον φέροντα. Απαιτεί περισσότερα από όσα-με συμβατική, ορθολογιστική προσέγγιση- θαρρείς πως δίνει, αξιώνει κατάπνιξη κάθε αδυναμίας, κάθε μικρότητας. Δεν αρκεί η εκδήλωση του ένστικτου της κυριαρχίας μα ο έλεγχός του. Δεν επαρκεί η αίσθηση της ακατάλυτης δύναμης που νιώθουμε όντεν η όργιτα σφυροκοπά τα μελίγγεια και τους αρμούς των χεριών, επιβάλεται η τιθάσευσή της. Και έχει χάρισμα την τιμή που καθίσταται αντιληπτή σε όποιον αγγίξει το ύψιστο αυτό στάδιο.

    Τωόντι, παλιομοδίτικη η άποψή μας φίλτατε Χάινριχ. Όπως παλιομοδίτες κρίνονται μπλιο οι πραγματικοί άνδρες που σήμερα σπανίζουν. Διότι σε πείσμα των καιρών, πάνε κόντρα στο ρέμα της εντροπικής αύξησης, στην πορεία της φθοράς που ακολουθούν όλα τα υπαγόμενα σε φυσικούς νόμους υποκείμενα. Δεν συνιστά ψόγο η ρήση της MsAliki, το έωλο ad hominem επιχείρημα της, μα αναγνώριση της ορθής προσέγγισής σου- μια άθελη επιβράβευση.

    ΥΓ: Πάραυτα, οι κυριαρχικές γυναίκες έχουν ενδιαφέρον. Διότι φέρονται σε αντίθεση προς την φύση των. Διότι η υποταγή των είναι η πρόκληση που εξιτάρει τον κυρίαρχο. Ο οποίος θα επιβάλει την εξά του προς όφελος και των ιδίων. Απλώς δεν το κατέχουν ακόμη.

    * Ενδιαφέρον φρονώ πως θα είχε μια συζήτηση επί του συσχετισμού ερωτικής συμπεριφοράς και πολιτικής. Δεν είναι τυχαίο πως κοινωνίες με ισχυρά ερείσματα γυναικείας επιρροής ρέπουν στον προστατευτισμό και την πολιτική ορθότητα. Η παρακμή και ο εκφυλισμός όμως, είναι η φυσική συνέπεια της μητριαρχίας. Όντας νέος στην κοινότητα δε κατέχω αν έχει ήδη συζητηθεί το θέμα.
     
  6. Τhe Enchanter

    Τhe Enchanter New Member

    Ο Βοριάς και η Νοτιά,
    τηγανίζουνε κουκιά.

    Και πετιέται ένα κουκί
    και της μπαίνει στο νινί.

    Αχ, φωνάζει η Νοτιά,
    και γυρίζει στον Βοριά:

    Κυρ Βοριά μου, κυρ Βοριά,
    φρόντισέ με, τη Νοτιά.

    Βάλε τώρα την ψωλή,
    να μου βγάλεις το κουκί.

    Μη μου λες κυρά Νοτιά
    Που να χώσω τη ψωλή

    Όχι μόνο θα σου πω
    Μα θα πεις κι ευχαριστώ..

    Θα σε γαμήσω,
    Όχι εγώ θα γαμηθώ,

    Θα σε γαμάω
    Όχι εγώ θα σε γαμάω

    Ας στηθεί ο φαλλός
    και γιορτή ας αρχίσει,

    Το νινί θα σύρει το χορό,
    καράβι θα κινήσει…

    Το νινί σέρνει καράβι
    κι ο φαλλός σέρνει νινί

    Μα για όλα φταίει
    Το ανυπότακτο κουκί…

    (γαμοτράγουδο...περίπου)
     
  7. G_E

    G_E Member

    RE: RE: «Θα σε γαμήσω!»

    Εχω γνωρισει αντρες losers (και δε μιλώ για σκλαβους γιατί δεν είναι κατ' ανάγκη losers) και γυναίκες winners (και δε μιλω για κυριαρχες γιατί δεν ειναι κατ' αναγκη winners).

    Τι προτείνετε? Μεσα από μια διαλογική συζήτηση να πείσουμε καποιες ικανές γυναίκες να κανουν πίσω ώστε να αφήσουν χώρο για τους losers? Επειδή εχουν πέος? Να το βρασω το πέος όταν είναι ανώριμοι και ανεύθυνοι ή κακομοίρηδες.

    Κι επειτα γιατί διαλογος Κ. Κλαιστ και potty?. Η θεση σε μια σχεση δεν ειναι θεμα διαπραγμάτευσης - κρίνεται στη ματιά, στην αίσθηση.

    MsAliki δεν ειναι ακριβώς έτσι. Κι εμείς επιλέγουμε κι εσείς επιλέγετε. Για την ακριβεια, όλοι επιλέγουμε μεταξύ αυτών που μας επιλέγουν. Αλλοι εχουν πολλες επιλογες - αλλοι λίγες
     
  8. Maley

    Maley Member

    Κατά την άποψη μου:
    1. Η ρήση "θα σε γαμησω" εμπεριεχει και υποτιμητικό περιεχόμενο για αυτον που απευθύνεται

    2. Όντως, στη looser εποχη των ανδρων που διανύουμε-εχει αναλυθει επαρκως από τον Mavrobasili- η επιλογη κατα κανόνα πλεον, ανηκει στη γυναικα...
     
  9. zinnia

    zinnia Member

    RE: RE: «Θα σε γαμήσω!»

    πολλες φορες εμπεριεχει κι απειλη.. "Κατσε καλα μη σε γαμησω"

    αν και τα τελευταια χρονια οσες φορες την ακουσα γυρω μου σαν κλασσικη βρισια.. ¨αι γαμησου¨ ακουω ολο και πιο συχνα την απαντηση.. "Αχ ναι! σ ευχαριστω πολυ για την ευχη" ;)
     
  10. G_E

    G_E Member

    Σε συνεχεια του προηγουμένου μου pοst για να κανω τα πράγματα πιο καθαρά.

    Κατ' αρχήν δέχομαι οτι υπάρχουν Κυριαρχικές γυναίκες και υποτακτοί άντρες, επιθετικές γυναίκες και υποχωρητικοί άντρες, δημιουργικές γυναίκες και άχρηστοι άντρες. Γιατι? Γιατί υπάρχουν.

    Δε δέχομαι οτι αυτά είναι σημάδια των τωρινών καιρών - παντα υπήρχαν.

    Υπάρχει πράγματι μια συμπόρευη καπιταλισμού και φεμινιστριών που οδηγεί σε υστερίες περί σεξουαλικής παρενοχλησης, ισότητας ευκαιριών κλπ. Στην εφαρμογή του στις δυτικές χώρες εχει ως αποτέλεσμα ενα ελεγχόμενο επιπεδο ανεργίας σαν μαξιλάρι στις διεκδικήσεις των εργαζομένων (οχι, δεν είμαι κομουνιστής). Παραλληλα με αυτές τις υστερίες, υπάρχει υστερική αντικαπνιστική εκστρατεία, απαξίωση της καλλιτεχνικής δημιουργίας, συνθηκες ομηρίας των πολιτών μεσω των χρεών προς τις πιστωτικές κάρτες κλπ. Τα ζητήματα αυτά ειναι αλληλένδετα και θεωρώ τουλάχιστον επιφανειακή την προσέγγιση που κυκλοφορεί στα μπαρ οτι "δεν υπάρχουν ανδρες" οτι "οι γυναίκες σηκωσαν κεφάλι". Ενα "κίνημα αναστηλωσης της ανδρικής αξιοπρέπειας" θα ήταν το λιγότερο φαιδρό.

    Το οτι μου αρεσει να υποτάσσω την ερωτική μου συντροφο δε με κανει αυτόματα υπέρμαχο την μπούρκας ή του λιθοβολισμού γυναικών επειδή απάτησαν τον ανδρα τους. Υπερασπίζομαι το δικαίωμα του ανθρώπου (ανδρα - γυναίκας) για αυτοδιάθεση και αξιοπρέπεια. Στα πλαίσια αυτής της αυτοδιαθεσης μια γυναίκα μπορεί να υπηρετήσει τις δικιές μου και δικιες της ερωτικές προτιμήσεις και να υποταχθεί.

    Διαφωνώ με θεωρίες περί "εκ φύσεως επορευόμενες" ιδιότητες των ανδρων και των γυναικών που υποκρύπτουν επικινδυνους ρατσισμούς. Δεν διεφερουν από θεωρίες περι "εκ φυσεως" υπεροχής της αρίας φυλής - ουτε από θεωρίες οτι το bdsm ειναι "εκ φύσως" παρα φυση.

    Θλιβομαι οταν βλεπω αντρες να γκρινιαζουν γιατί οι γυναικες δε φερονται όπως "θα πρεπε".
     
  11. LilithOnTop

    LilithOnTop Member

    Δεν 8α αναλυσω τη θεση μου,η οποια ειναι διαμετρικα αντιθετη απο αυτη των περισσοτερων αρσενικων , αλλα θα κανω μια ερωτηση στον ΧφΚ

    "Αιντε και το λετε.Αιντε και το ακουμε αν8υπομειδιωντας.
    ΠΟΣΟΙ απο εσας μπορειτε και να το κανετε??? "
     
  12. Guest05

    Guest05 Guest

    Φαντάζομαι ο «ήπιος» προβληματισμός που έθεσα να μην προκαλέσει την εν τω φόρουμ « μεγαλύτερη ιδεολογική σύγκρουση μετά το Σχίσμα».

    Και είναι σκοπίμως ήπιος , όπως επίσης ακροβατεί στα όρια του «ρατσισμού» κάτι που όχι μόνο δεν είναι στις προθέσεις μου μα με κάνει να ανατριχιάζω .

    Η αλήθεια είναι ότι στερούμε , πολιτικαλ κορέκτ επιχειρημάτων να υποστηρίξω την άποψη περί «φύσεως κυριαρχικότητας του ανδρικού φύλου» χωρίς να αναγκαστώ να καταφύγω σε ένα άκρατο φαλλοκράτισμό ο οποίος θα δώσει βήμα στους διαφωνούντες να θεωρήσουν ότι προτείνω «Μεσα από μια διαλογική συζήτηση να πείσουμε καποιες ικανές γυναίκες να κανουν πίσω ώστε να αφήσουν χώρο για τους losers? »

    Να παρατηρήσω βέβαια ότι δεν το έθεσα ως διαπραγμάτευση, όπως λάθος επισημάνθει, μέσα σε μια σχέση αλλά μέσα σε ένα φόρουμ.

    Υπαναχωρώ λοιπόν και δεν επιμένω διαλογικά μιας και όπως προείπα στερούμε επιχειρημάτων ( Δεν μπορώ να το πω μπορώ να το χορέψω )

    Η συζήτηση δεν μπορεί να συνεχιστεί με όρους « σήκωσε το το τιμημένο » αλλά με όρους « σήκωσε το το γαμημένο ».

    Ευχαριστώ ιδιαίτερα όσους απάντησαν στο θέμα που έθεσα και να καλωσορίσω τον συμπατριώτη μου Mavrobasili .