Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Αναρχία, (αναρχο)φεμινισμός, (BDS)M και μάγισσες

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος hecate, στις 7 Σεπτεμβρίου 2014.

  1. hecate

    hecate Regular Member

    Επειδή ο αυτοπροσδιορισμός μου ως αναρχοφεμινίστρια μαζοχίστρια μάγισσα σε άλλο νήμα αντιμετώπισε διάφορες ενστάσεις, συζητήσεις, απορίες και χλευασμό.

    (Σημ.: Οποιαδήποτε προσπάθεια ψυχανάλυσης των ταυτοτήτων μου δεν είναι ευπρόσδεκτη. Όπως ευπρόσδεκτη δεν είναι και οποιαδήποτε προσπάθεια προσδιορισμού μου έξω από τις ταυτότητες που η ίδια χρησιμοποιώ)

    Συνηθισμένες ατάκες που ακούει μια αναρχοφεμινίστρια, μαζοχίστρια μάγισσα:

    «η αναρχία, ως ένα σύστημα κοινωνικής οργάνωσης που αποκλείει τις εξουσιαστικές δομές, περιλαμβάνει αναγκαστικά την ισοτιμία των φύλων και άρα ο αναρχοφεμινισμός δεν μπορεί να έχει νόημα»

    Ο αναρχισμός ιδανικά θα ήταν αυτό που λέτε. Στην πραγματικότητα, όμως, δεν ζούμε σε κάποια ιδανική αναρχική κοινωνία, αλλά στις παρούσες πατριαρχικές κοινωνίες. Οι αναρχικ@ ζούμε στις ίδιες αυτές κοινωνίες και δυστυχώς, πολλά άτομα και συλλογικότητες του α/α/α χώρου όχι μόνο δεν αυτοπροσδιορίζονται ως φεμινιστ@, αλλά αναπαράγουν σεξισμό – μισογυνισμό , τρανσφοβία, ομοφοβία, τόσο στον λόγο τους, όσο και στις πράξεις τους, τόσο σε κινηματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Επίσης, καθημερινά, οι σύντροφ@ μας στον α/α/α τοποθετούνται ενάντια στον ταξικό διαχωρισμό και τον ρατσισμό, αλλά σχεδόν ποτέ ενάντια στον σεξισμό. Όταν επισημαίνεις ως αναρχοφεμινίστρια την ανάγκη για πιο φεμινιστικές προσεγγίσεις και συνειδητή προσπάθεια για αποφυγή της κυρίαρχης σεξιστικής νοοτροπίας, αυτόματα θεωρείσαι «υπερβολική» και η απάντηση που παίρνεις είναι πως ο σεξισμός δεν είναι θέμα στον αναρχισμό, γιατί σε μιαν αναρχική κοινωνία, ο σεξισμός θα επιλυθεί... αυτόματα! Ως διά μαγείας σαν να λέμε... Για αυτόν τον λόγο, ως φεμινιστ@ που τοποθετούμαστε στον α/α/α χώρο, νιώθουμε την ανάγκη να τονίζεται η ταυτότητά μας και ως «φεμινιστ@» εκτός από α/α/α.


    «Το BDSM και ο αναρχισμός είναι αντιφατικές έννοιες, αφού ο αναρχισμός επιδιώκει την κατάργηση κάθε μορφής εξουσίας, ενώ το BDSM βασίζεται σε σχέσεις εξουσίας»

    Ο αναρχισμός επιδιώκει να θέσει ένα αντιεξουσιαστικό πλαίσιο κοινωνικής οργάνωσης. Ο αναρχισμός αφορά τους τρόπους οργάνωσης μιας κοινωνίας. Το BDSM αφορά σεξουαλικές πρακτικές. Ο αναρχισμός διεκδικεί την κατάλυση των σχέσεων εξουσίας, οι οποίες αφορούν την ασυναίνετη άσκηση εξουσίας με σκοπό την καταπίεση. Το BDSM διεκδικεί τις κάβλες των επιθυμιών μας, η πραγμάτωση των οποίων βασίζεται και προϋποθέτει συναίνεση. @ υποτακτικ@ και @ κυρίαρχ@ στα BDSM πλαίσια παίζουν ένα παιγνίδι εξουσίας. Κάθονται όμως μαζί ως ίσ@ και συζητούν τα όριά τους, θεσπίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού, διαπραγματεύονται τις λεπτομέρειές του και επαναδιαπραγματεύονται τα ίδια τους τα όρια. Είναι ισότιμα μέλη μιας εξίσωσης, ζητούμενο της οποίας είναι η κάβλα όλων όσων συμμετέχουν σε αυτή. Η συναίνεση είναι κεντρικό θέμα για όσ@ ασχολούνται σοβαρά με το BDSM . Αντίθετα, οι κοινωνικές ανισότητες, στην κατάργηση των οποίων στοχεύει ο αναρχισμός, βασίζονται στην έλλειψη συναίνεσης. @ κυρίαρχ@ στα BDSM πλαίσια ασκεί την εξουσία που τ@ παραχωρεί @ υποτακτικ@. Δεν επιβάλλει στ@ υποτακτικ@ την εξουσία τ@ a priori, αλλά η εξουσία τ@ είναι υπό συνεχή διαπραγμάτευση από κοινού και κατά την επιβολή της στόχος τ@ κυριαρχ@ είναι η κάβλα όχι μόνο η δική τ@, αλλά και τ@ υποτακτικ@ εξίσου. Ακόμα, μετά από ένα BDSM session, έγνοια τ@ κυριαρχ@ είναι η φροντίδα τ@ υποτακτικ@, τόσο σε σωματικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο. Αντίθετα, η εξουσία των κυρίαρχων σε κοινωνικά πλαίσια, δεν εμπλέκει συναίνεση, δεν επιθυμεί διαπραγμάτευση, δεν συμφωνείται. Και η επιβολή της αποσκοπεί στα συμφέροντα τ@ κυριαρχ@ χωρίς να εμπλέκει οποιαδήποτε έγνοια ή φροντίδα για εκείν@ που καταπιέζει.

    «Το BDSM και ο φεμινισμός είναι αντιφατικές έννοιες, ιδιαίτερα αν είσαι φεμινίστρια και μαζοχίστρια και ακόμα περισσότερο αν κάνεις BDSM σεξ με άντρες κυρίαρχους, αφού ο φεμινισμός επιδιώκει την κατάργηση της έμφυλης εξουσίας, ενώ μια μαζοχίστρια δέχεται την εξουσία του άντρα στο BDSM παιχνίδι»

    Εδώ ισχύει ό,τι και στην αμέσως προηγούμενη παράγραφο, αντικαθιστώντας απλά τον όρο «αναρχισμός» με τον όρο «φεμινισμός» και τον όρους «κοινωνικές ανισότητες» με τον όρο «έμφυλες ανισότητες». Μπορώ να είμαι και φεμινίστρια και μαζοχίστρια, εφόσον ο πρώτος προσδιορισμός αφορά μια πολιτική μου ταυτότητα, ενώ ο δεύτερος μια σεξουαλική μου ταυτότητα. Μπορώ να είμαι και φεμινίστρια και μαζοχίστρια, επειδή έχω απενεχοποιήσει τις επιθυμίες μου και είμαι σε θέση να ξέρω τι θέλω και πως το θέλω, λειτουργώντας αυτενεργά κατά την παραχώρηση ή όχι της συναίνεσής μου σε οποιοδήποτε σεξουαλικό παιχνίδι.

    «Μάγισσα? Χαχα! Πιστεύεις σε υπερφυσικές δυνάμεις δηλαδή?»

    hint: τις μάγισσες τις έκαιγαν, ουσιαστικά επειδή ήταν γυναίκες και τολμούσαν να δρουν ενάντια στις νόρμες για το πως πρέπει να είναι οι γυναίκες.

    "είμαστε οι εγγονές των μαγισσών που δεν μπορέσατε να κάψετε"
     
     
    Last edited: 7 Σεπτεμβρίου 2014
  2. «Οι Γίγαντες που δημιούργησαν αυτό τον κόσμο
    στην αισθητή του διάσταση και τώρα φαίνεται
    πως ζουν μέσα του αλυσοδεμένοι, είναι στ’ αλήθεια οι αιτίες
    της ζωής του και οι πηγές κάθε δραστηριότητας,
    αλλά οι αλυσίδες είναι ο δόλος του αδύναμου
    και δαμασμένου νου, που έχει τη δύναμη
    ν’ αντισταθεί στην ενέργεια: όπως λέει και
    η παροιμία, ο άτολμος, τολμηρός είναι στο δόλο».
    William Blake

    **οι μάγοι είναι μορφές περιθωριακές, απόβλητοι της κοινωνίας, ξένοι. Μια τέτοια μορφή για παράδειγμα είναι και η Κίρκη, η οποία είναι μία μοναχική γυναίκα, που κατασκευάζει μαγικά φίλτρα και κατοικεί στην άκρη του κόσμου, κοντά στις πύλες του Άδη.**


    Όλοι ξέρουμε την ιστορία σχετικά με την Έμμα Γκόλντμαν, που χόρευε όλη νύχτα με άντρες σε μια αναρχική κοινωνική εκδήλωση και κατηγορήθηκε για συμπεριφορά που δεν αρμόζει σ’ έναν επαναστάτη (ξέρουμε επίσης και τη συνακόλουθη έκρηξη οργής της). Ξέρουμε κι ότι κάποιοι τομείς του αναρχικού κινήματος στην Ισπανική Επανάσταση έχουν κατηγορηθεί για παρόμοιο πουριτανισμό, και η ιδέα ότι οι αναρχικοί και κομμουνιστές επαναστάτες θα έπρεπε περίπου να ζουν τις ζωές τους ως ασκητές μοναχοί ή καλόγριες συνεχίζεται μέχρι σήμερα σε κάποια μέρη.

    Λυπάμαι που θα το πω αυτό, αλλά είναι λες και κάποιοι από εμάς δεν έχουν στ’ αλήθεια προχωρήσει από την εποχή της βασίλισσας Βικτωρίας και το σεξ είναι ακόμα το μεγάλο ταμπού που πάντα ήταν. Σεξ για πούλημα, σεξ ως εμπόρευμα, σεξ δημοσίως, σεξ τυπωμένο ή φιλμογραφημένο, εκκεντρικό, περίεργο, διαστροφικό, φετιχιστικό, αλλοπρόσαλλο σεξ, σεξ σε ιεραποστολική στάση, για την ακρίβεια κάθε είδους σεξ στη δημόσια σφαίρα είναι το ζήτημα.



    Για εμάς, η επαναστατική αναρχική στάση απέναντι στο σεξ και στη σεξουαλικότητα χρειάζεται να περικλείει την πεποίθηση ότι οι σεξουαλικές δραστηριότητες και σχέσεις πρέπει να είναι ασφαλείς, ελεύθερες, πολυτασικές και συναινετικές, αναγνωρίζοντας ότι οι άνθρωποι είναι ομοφυλόφιλοι, αμφιφυλόφιλοι ή ετεροφυλόφιλοι, μονογαμικοί έως πολυερωτικοί, από εντελώς αδιάφοροι για το σεξ ασέξουαλ μέχρι αχαλίνωτα υπερδραστήριοι υπερσεξουαλικοί, από vanilla sex τρυφεροί εραστές μέχρι ακραία σαδομαζοχιστές. Στο τέλος της μέρας, αν υπάρχει μια ασφαλής και αμοιβαία συναινετική δραστηριότητα (όσο παράξενο κι αν φαίνεται), και όλα τα εμπλεκόμενα μέρη το απολαμβάνουν, τότε πού το πρόβλημα;
    Ας ελπίσουμε ότι ο αναρχισμός αποσκοπεί στη σεξουαλική ελευθερία, ειλικρίνεια, τιμιότητα και ισότητα. Και μ’ αυτό δεν εννοώ να επινοεί καθένας συστήματα εκ περιτροπής για να βλέπει ποιανού σειρά είναι να καβαλήσει. Ειλικρίνεια είναι οι άνθρωποι να μπορούν, αληθινά και αυθόρμητα, να εκφραστούν σεξουαλικά, χωρίς να φοβούνται να στιγματιστούν σαν διεστραμμένοι, αποκλίνοντες ή πούστηδες. Όταν πράγματι οι άνθρωποι γίνουν σεξουαλικά ειλικρινείς, κάτι σκατά μπορεί να συμβεί. Κι αυτό, με τον τρόπο του, μπορεί να είναι αρκετά επαναστατικό.
     
  3. anima0

    anima0 Regular Member

    Ωραία και πιο παθιασμενα τα έγραψες και σε ποίημα anarchy
     
    Last edited: 7 Σεπτεμβρίου 2014
  4. seduced mind

    seduced mind Guest

    Συγγνώμη αλλά πλαίσιο και αναρχία δεν συμβαδίζουν. Είναι αντώνυμα. Όπως επίσης αναφέρεσαι σε θέση ενάντια στη ταξική κοινωνία δηλαδή δημιουργείς μια αρχή όταν δηλώνεις κατά των αρχών όπως επίσης οι περισσότεροι κυκλοφοράτε με μαρτινς αδιαφορώντας για τη καταπίεση που επιβάλλεται στα ζώα για να κυκλοφοράτε εσείς με αυτά τα πανέμορφα δερμάτινα αρβυλάκια όπως επίσης δεν μου αναφέρεις πως θα προστατευτώ όταν στην υπόθεση που υπάρξει αναρχία στην Ελλάδα δεν υπάρχει αναρχία στη Τουρκία με αποτέλεσμα οι Τούρκοι να μου τη πέσουν και να μου κάνουν ντου, δεν μου λες τι θα γίνει στη περίπτωση που ενώ εγώ προσφέρω στην αναρχική κοινωνία παράγοντας προιόντα πως θα προστατευτώ από το τεμπεληχανά που δεν γουστάρει να δουλέψει γιατί είναι τεμπέλης και θα έρχεται λόγω σωματικής διάπλασης και θα μου παίρνει με το έτσι θέλω τη παραγωγή μου, δεν μου λες πως θα προστατευθώ από τον βιαστή όταν δεν θα είναι υποχρεωμένος ο άλλος να αποδεχθεί τη συναίνεση-είπαμε αναρχία έχουμε ο καθένας κάνει ότι γουστάρει-και θα μου βιάζει τη γυναίκα μου κοκ....

    Εν κατακλείδι Σε αυτούς τους δρόμους σε αυτή τη κοινωνία όντως μια ημέρα η εξέγερση δεν θα είναι ουτοπία, η αναρχία όμως είναι ουτοπία....

    Το BDSM περιέχει και δερμάτινα αξεσουάρ ξέρεις... Εκεί τι θα κάνουμε με τα ζωάκια και τη καταπίεση που τους επιβάλλεται για να χρησιμοποιούνται αυτά τα αξεσουάρ; Ε;
     

  5. -Έπαρση, αλαζονεία και εγωισμός είναι τα βασικά συστατικά του πατριωτισμού

    κ δυστηχως διακρινω τον εγωίσμο σου!

    Ο πατριωτισμός υποθέτει ότι ο πλανήτης μας είναι χωρισμένος σε μικρά κομμάτια, το καθένα από τα οποία περιβάλλεται από μια σιδερένια πόρτα. Όσοι είχαν την τύχη να γεννηθούν σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι θεωρούν τους εαυτούς τους πιο ευγενείς, πιο καλούς, πιο μεγαλοπρεπείς, πιο έξυπνους από εκείνους που κατοικούν σε οποιοδήποτε άλλο σημείο της γης. Είναι, ως εκ τούτου, καθήκον όλων όσων ζουν σε αυτό το σημείο να πολεμήσουν, να σκοτώσουν και να πεθάνουν στην προσπάθεια να επιβάλλουν την υπεροχή τους σε όλους τους υπόλοιπους . Όταν ένα παιδί, λοιπόν, γίνεται πλέον ενήλικο άτομο είναι πλήρως πεπεισμένο ότι είναι ο εκλεκτός του ίδιου του Θεού για να υπερασπιστεί τη χώρα του εναντίον της επίθεσης ή της εισβολής οποιουδήποτε αλλοδαπού…

    «Θέλω ελευθερία, το δικαίωμα της έκφρασης, το δικαίωμα του καθενός σε όμορφα και λαμπερά πράγματα».
    ένας σκοπός για ένα όμορφο ιδανικό -για τον αναρχισμό, για τον ερχομό της ελευθερίας πάνω από τις συμβάσεις και τις προκαταλήψεις-
     
  6. hecate

    hecate Regular Member

    πάλι είσαι εκτός θέματος, @seduced mind. το θέμα εδώ δεν είναι η αναρχία γενικά κι αόριστα, αλλά πως συνδυάζονται αναρχία, (αναρχο)φεμινισμός και BDSM. Δεν επιθυμώ να ανοίξει περισσότερο η θεματική, γιατί θα χαθούμε πάλι. άνοιξε μια άλλη για την αναρχία, αν σε ενδιαφέρει τόσο. ή απλά κάτσε διάβασε λίγο για να μάθεις γιατί αναρχία δεν σημαίνει κοινωνία χωρίς κανόνες, αλλά κοινωνία χωρίς ιεραρχικές εξουσίες. η αναρχία είναι ουτοπία, ναι, σε αυτό έχεις δίκαιο. καλό θα ήταν όμως να μορφωνόσουν και για τις ουτοπίες  

    η φοβία σου για τους τούρκους δεν είναι και τόσο πρωτότυπη.

    "ενδιαφέρον" το ότι φοβάσαι μην "σου βιάσουν τη γυναίκα" και όχι μην κάποι@ βιάσει κάποι@ άνθρωπ@
     
  7. seduced mind

    seduced mind Guest

    Απλώς θα σε πληροφορήσω ότι έχω μείνει 8 χρόνια στην Αγγλία και γνωρίζω από πρώτο χέρι ίσως καλύτερα και από εσένα τι εστί ρατσιμός στη πράξη... Δεν είμαι αυτό που νομίζεις.... Κάνεις λάθος....
     
  8. anima0

    anima0 Regular Member

    Παρότι θα συμφωνήσω σε πολλά μαζί σου anarchy ,όσο δεν υπάρχει απάντηση σε πρακτικά θέματα, όπως αυτά που έθεσε ,η κοινωνία που οραματιζεσαι θα είναι στην καλύτερη περίπτωση ένα κουκουλι σε μια άλλη σιδηροφρακτη.
    Αυτό δεν είναι ελιτισμος ή εγωισμος? Τελικα πόσο δίκαιο είναι αυτός που απαρνειται κοινωνικές δομές να θέλει μια κοινωνία χωρίς διάλογο ,συμβιβασμό με τους υπόλοιπους.
    Ενώ πιστεύω στις ελευθερίες που κηρυσσεις νομίζω πως αλλιώς κατακτονται: με μόρφωση και αστική δημοκρατία. Φυσικά θέλουν αγώνες συχνά ανατρεπτικους. Ούτε είναι κακή η κοινωνική οξεία αντιπαράθεση!
     
  9. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Ο πατριωτισμός δεν έχει καμία σχέση με τον εθνικισμό...Όλοι στο ίδιο τεράστιο "σπίτι" ζούμε, αλλά ο καθένας έχει το "δωμάτιο"/χώρα του...Εννοείται ότι από την στιγμή που ένας οποιοδήποτε "ξένος" σέβεται το δωμάτιο στο οποίο έτυχε να γεννηθώ...Είναι συμπολίτης μου και γουστάρω τρελά την πολιτισμική μίξη και την συνύπαρξη...Και αυτός που γράφει, είναι κάποιος που σαν ξένος κάπου, έζησε την μισή ζωή του...Κανείς δεν είναι εκλεκτός κανενός...πόσο μάλλον ενός Θεού που τουλάχιστον εγώ δεν αποδέχομαι σε καμία περίπτωση για την πάρτη μου...

    Αναρχία...καταπληκτική έννοια, υπαρκτή μονάχα στην σφαίρα της ουτοπίας...Στην πεντακάθαρη της ουσία αυτοαναιρείται...Γιατί από την στιγμή που θα καταλύσει τις δομές των οποίων είναι πολέμια...Τίθεται αυτοβούλως και εντελώς φυσιολογικά ως κυρίαρχο σύστημα...Ας ήμασταν 15 κατσίκια σε ένα βουνό και ίσως και να ήταν δυνατή...

    Σε κάθε περίπτωση είναι τελείως εκνευριστικοί όλοι εκείνοι που έχουν την "απόλυτη αλήθεια" στην άκρη της γλώσσας τους...και ουε και αλίμονο αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη...Εξαφανίστε την ιδιοκτησία...Κατεδαφίστε τα προσωπικά σας σύνορα...Εγκαταλείψετε οικειοθελώς κάθε σας μικρό η μεγάλο προνόμιο..ακόμα και εκείνα που ιδρώσατε για να αποκτήστε...Και μετά μιλήστε για αναρχία και αν είναι εφικτή η πραγμάτωση της...

    Προσωπική γνώμη πάντα...Αλλά πλέον είναι πολύ της μόδας να χρησιμοποιούμε βαρύγδουπες και κούφιες πολλές φορές στο τέλος έννοιες...Για να υπερασπιστούμε πράγματα που στο κάτω κάτω της γραφής αφορούν μόνο εμάς...Αλλά προφανώς δεν έχουμε τα καρύδια να τα προασπιστούμε από μόνοι μας...αλλά χρειαζόμαστε έναν κάποιον "ιδεολογικό μανδύα" / προηγούμενο / ένταξη σε "ομάδα"...

    Θέλει κάποιος ν'αλλάξει τον "κόσμο" ? Ας κοιτάξει ν' αλλάξει τον εαυτό του...τίποτ' άλλο...Αν όλοι αλλάξουμε μεμονωμένα...ίσως και να γυρίσει κάποτε ο τροχός...Αλλά η αναρχία που βασίζεται στην παρωπίδα, έχει την ίδια σχέση που έχει ένα ελικόπτερο μ' ένα βαζάκι φιστικοβούτυρο...

    Το κύριο θεμέλιο της όποιας επανάστασης είναι η ελευθερία σκέψεως και ο σεβασμός των απόψεων που κάποιος δεν ενστερνίζεται...και ο χιτώνας δεν χρειάζεται να είναι μελανός, για να μην ονομαστεί κάποιος κολλημένος...Ούτε αρκεί να λείπει η ουρά και η χαίτη από κάποιον, για να μην είναι άλογο...
     
    Last edited: 7 Σεπτεμβρίου 2014
  10. Elysium

    Elysium Contributor


    Ψυχαγωγούνται και διασκεδάζουν οι αντι-εξουσιαστές με τα παιχνίδια εξουσίας;  
    Οι σχέσεις και η συμπεριφορά με τους συντρόφους μας, ΔΕΝ είναι παιχνίδι. Πηγάζουν από την ιδιοσυγκρασία και τον χαρακτήρα μας. Μάλλον πρέπει να επανελέγξετε τις ιδέες σας ώστε να συμβαδίζουν με τις πράξεις και τις επιθυμίες σας  
     
  11. anima0

    anima0 Regular Member

    Ο φεμινισμός., το δικαίωμα στην ομοφυλοφιλία είναι θέματα που δικαιούνται δυναμική έκφραση για να σοκαρουν την κοινωνική συνήθεια κι βολεμα κι να αφυπνισουν κριτική σκέψη και συνείδηση.
    Είναι η αναρχία υποτίθεται βήμα προς μια κοινωνική αλλαγή? Και όχι αυτοτελής και τελικός στόχος? Αυτό δίνει άλλο νόημα στην αναρχία (όχι μπαχαλο ) κι ειδικότερα στις διεκδικήσεις για κοινωνική ισότητα: αναρχο - φεμινισμό ,ισότητα ρατσας, ελευθερία σεξουαλική, κ.α.
     
  12. seduced mind

    seduced mind Guest

    Έχεις δίκιο.... Πέρασαν 20 χρόνια από τότε που κολλούσα αφίσες με ρήσεις του Μπρέχτ στις κολόνες και θέλει ένα ρεκτιφιέ η μόρφωση μου στο θέμα των ουτοπιών.... Θα το κοιτάξω...