Αξιόλογα πυγοραπίσματα στο έργο "Ψέματα" ...

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος gaby, στις 28 Ιουλίου 2005.

  1. gaby

    gaby Guest

    ... του Κορεάτη Γιαγκ Σουν Γου, που παίζεται και αυτή τη βδομάδα στο σινεμά Ζέφυρος στα Άνω Πετράλωνα. Κατά τα άλλα, όχι σπουδαία πράγματα.

    Στην Κορέα έχει προκαλέσει μεγάλο σάλο και ο συγγραφέας του βιβλίου στο οποίο βασίζεται μπήκε για κάποιο διάστημα στη φυλακή.

    Το είδα χθες το βράδυ. Δεν παίζουν ηθοποιοί αλλά ένας γλύπτης που παριστάνει τον εαυτό του και ένα μοντέλο που παριστάνει την μαθήτρια και μετά φοιτήτρια. Οι σκηνές είναι πραγματικές και όχι στημένες.

    Η αισθητική του έργου είναι απωθητική και μάλιστα με παρωχημένο τρόπο. Οι λήψεις είναι υποτίθεται ερασιτεχνικές. Τα ερωτικά φιλιά παρουσιάζονται με άπειρα σιχαμένο τρόπο - τα μαστιγώματα όχι.

    Η υπόθεση έχει ως εξής:
    .............................................................................................................

    Μία μαθήτρια επικοινωνεί τηλεφωνικά με έναν γλύπτη 20 χρόνια μεγαλύτερό της, που γνωρίζει μία συμμαθήτριά της, και του λέει ότι θέλει να την γαμήσει.
    Συναντιούνται και αυτός την πηγαίνει σε ένα κλειστό χώρο και την ξεπαρθενεύει εν ψυχρώ και με τους τρεις τρόπους.

    Άρχίζουν να βλέπονται, με σκοπό το σεξ. Από τη δεύτερη συνάντησή τους, ο γλύπτης αρχίζει τα πυγοραπίσματα. Πρώτα με ραβδί, μετά με λεπτή σιδερένια βέργα, με διάφορα. Η μαθήτρια δέχεται. Βλέπουμε το στήσιμο, το μαστίγωμα, τα σημάδια, τον πόνο της επόμενης μέρας.

    Στην πορεία η μαθήτρια μαστιγώνει τον γλύπτη, ο οποίος λίγο - λίγο δεν μπορεί να έχει στύση αν δεν έχει μαστιγωθεί.

    Αναπτύσσεται μεταξύ τους - όχι πάθος όπως ισχυρίστηκαν οι κριτικοί - αλλά μία παιχνιδιάρικη φιλία με επίκεντρο τα μαστιγώματα και μία μάλλον αδιάφορη συντροφικότητα, όχι έρωτας όπως τον αντιλαμβανόμαστε.

    Ο αδελφός της κοπέλλας βάζει φωτίά στο σπίτι του γλύπτη που καίγεται ολοσχερώς. Το πρόβλημα του γλύπτη είναι ότι δεν έχει πιά μαστίγια και ραβδιά. Πηγαίνουν στο ύπαιθρο, κόβουν κλαδιά για βίτσες, τα σπάνε ο ένας πάνω στον άλλο. Μετά τα μαστιγώματα κάνουν έρωτα.

    Ο γλύπτης πηγαίνει στο Παρίσι για να βρει τη γυναίκα του που ζει εκεί.

    Ένα βράδυ του τηλεφωνεί η κοπέλλα, από το αεροδρόμιο του Παρισιού, ο γλύπτης πηγαίνει και την βρίσκει εκεί, πάνε σε ένα ξενοδοχειάκι, η κοπέλλα έχει φέρει από την Κορέα ένα μεγάλο καδρόνι τυλιγμένο σε χαρτί, ντύνεται με τη στολή της μαθήτριας, ξετυλίγει το καδρόνι που είναι περίπου 1,5 μ. μακρύ και αρκετά χοντρό, ο γλύπτης παίρνει στάση και η κοπέλλα του καταφέρνει αρκετά πολύ γερά πυγοραπίσματα. Ο γλύπτης σωριάζεται στο πάτωμα μετά από κάθε χτύπημα, η κοπέλλα τον διατάζει ψύχραιμα να ξαναπάρει θέση κ.ο.κ.

    Την άλλη μέρα η κοπέλλα αναχωρεί για Βραζιλία. Ο γλυπτης την σκέπτεται κοιτάζοντας από το παράθυρο του ξενοδοχείου και τρίβοντας τα πονεμένα του οπίσθια - που ήταν (ζαφρακιασμένο) πετσί και κόκκαλο.

    Τέλος της ιστορίας.

    ..............................................................................................................

    Δεν είναι πορνογράφημα. Δε διεγείρει. Προβληματίζει γιατί έχει "πιάσει" πολύ καλά κάποιες τάσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Τις απρόσωπες επαφές, την αδιαφορία, τον ευελισμό της συμβατικής αισθητικής και άλλα πολλά. Ο σαδομαζοχισμός απλή παρανυχίδα σε σχέση με τα υπόλοιπα.
    Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την Αυτοκρατορία των Αισθήσεων του Οσίμα. Εκεί υπήρχε όντως πάθος και μυθοπλασία.


    ............................................................................................................
     
  2. paroinia

    paroinia New Member

    εμένα πολύ περίεργο μου ακούγεται...
     
  3. gaby

    gaby Guest

    RE: Αξιόλογα πυγοραπίσματα στο έργο

    Ποιά ακριβώς σου ακούγονται περίεργα;

    Ανέπτυξε, σε παρακαλώ paroinia, έχω μεγάλη διάθεση να συζητήσω αυτό το έργο και κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί ως τώρα :)
     
  4. stepenlykos

    stepenlykos Guest

    Το άσχημο είναι ότι περιγράφεις πολύ στρωτά και αντιλήφθηκα ότι διάβαζα το τέλος πόλυ αργά. είμαι λίγο ευαίσθητος σ΄αυτό το θέμα γιατί μου είχαν πει πριν δω την ταινία ότι ο Willis είναι νεκρός στην Έκτη αίσθηση,,,
    Όσον αφορά τα περίεργα που λέει η paroinia, σε άλλο Thread εχω διαβασει ποικιλες απόψεις που το χαρακτηριζουν απο σκουπίδι ωσ αριστουργημα. Πάντως tender lilly απο τη στιγμη που υπάρχουν σχέσεις χωρίς πάθος γενικότερα θα υπάρχουμ ακι ειδικότερα
     
  5. stepenlykos

    stepenlykos Guest

    Παραπάνω μιλώντας για την ταινία που άλλοι θεωρούν σκουπίδι και άλλοι αριστούργημα, ξέχασα να γράψω ποιά ταινία. Το Σάλο του Παζολίνι εννοώ. Και βέβαια ... είναι αριστούργημα, για λόγους άσχετούς με το bdms. Είανι απο τις πιο πολιτικές ταινίες που έχω δει.
     
  6. stepenlykos

    stepenlykos Guest

    Σάλο 120 μέρες στα Σόδομα στα ιταλικά