Απόσπασματα από βιβλία του Norman για το Gor

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 27 Αυγούστου 2005.

  1. lara

    lara (lady godiva)

    "A girl, incidentally, in the position of the Gorean pleasure slave, but who is not being kept in the position as a discipline, in which case she remains rigid, is allowed much subtle latitude, which she exploits, without breaking the position.
    Sometimes, as she becomes animated, she rises a bit from her heels, sometimes her head moves, her eyes are alive and vital, she speaks and laughs, and, radiantly, every inch, every bit, of her alive, converses lyrically and delightedly. Any girl knows that an interesting body is a moving body. Even within the apparent restraint of the position of the pleasure slave a girl's body can be a subtle, provocative melody of motion. The interplay between the restraint of the position and her animation gives the position incredible power and beauty. Yes, power. More than one master, I suspect, has been enslaved by the beauty who kneels before him. It is one of the excruciating delights of the mastery to expose oneself fully to, and yet skirt, the dangers of the girl's beauty, to keep oneself strong, to draw the absolute fullness of pleasure from her, and yet to resist her wiles, to get everything from her, and yet to keep her on her knees, completely. "
    Book 11, Slave Girl of Gor, page 36



    Ένα κορίτσι, το οποίο έχει θέση Gorean pleasure slave (σκλάβα ευχαρίστησης), και η οποία είναι σ αυτή τη θέση όχι για τις ανάγκες πειθαρχίας, όπου θα 'πρεπε να παραμείνει άκαμπτη, έχει την άδεια για κάποιες χαλαρώσεις, που μπορεί να αξιοποιήσει, χωρίς να χαλά τη θέση της.
    Μερικές φορές, μπορεί να γίνει ιδιαίτερα εκφραστική, ανασηκώνεται λίγο από τα πέλματα της, κάνει κινήσεις με το κεφάλι της, τα μάτια της είναι ζωντανά λαμπερά, μιλά και γελά, και ακτινοβολεί κάθε κομμάτι της ζωντάνια, ποίηση και χάρη. Όλα τα κορίτσια γνωρίζουν πως ενδιαφέρον σώμα είναι το κινούμενο σώμα. Ακόμη και μέσα στον προφανή περιορισμό της θέσης του σκλάβου ευχαρίστησης το σώμα ενός κοριτσιού μπορεί να είναι μια λεπτή, προκλητική μελωδία κίνησης. Η αλληλεπίδραση μεταξύ του περιορισμού της θέσης και της ζωτικότητας της δίνει στη θέση την απίστευτη δύναμη και ομορφιά. Ναι, δύναμη. Περισσότεροι από ένας Κύριοι, υποψιάζομαι, έχουν υποδουλωθεί από την ομορφιά που γονατίζει ενώπιον τους. είναι μια από τις βασανιστικές απολαύσεις της κυριότητας, Η πλήρης έκθεση τους σε τέτοια ομορφιά, και ταυτόχρονα να κρατηθεί δυνατός στους κίνδυνους που περικλείει η ομορφιά του κοριτσιού, για να κρατηθεί ισχυρός, ούτως ώστε να επισύρει την απόλυτη πληρότητα της ευχαρίστησης από την σκλάβα, και όμως για να αντισταθεί στα καλοπιάσματα της, για να πάρει από αυτήν τα πάντα, και ταυτόχρονα να την κρατήσει στα γόνατα της, απόλυτα.
    «Βιβλίο 11, σκλάβα του Gor, σελίδα 36»