Αφοριστικό:ο 10λογος του sex...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Incomplete_, στις 31 Μαϊου 2006.

  1. Incomplete_

    Incomplete_ Regular Member

    Πριν από 20 χρόνια ο τότε μητροπολίτης Δημητριάδος και σήμερα αρχιεπίσκοπος
    Χριστόδουλος έδινε συμβουλές στους νέους (κυρίως στα αγόρια) σε ένα βιβλίο με
    τίτλο "Μπροστά στο σεξ με ευθύνη". Το ερώτημα είναι αν η Εκκλησία και ο ίδιος
    έχουν αλλάξει καθόλου ιδέες από τότε.

    Από το "Ε" της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας (13/05/2005)
    Οι 10 αντιερωτικές εντολές του αρχιεπισκόπου (οι τίτλοι είναι του αρθρογράφου)

    1. Ηδονή χωρίς παιδοποιία; Ποτέ!

    Ο αποχωρισμός της ηδονής από την παιδοποιία είναι αυθαίρετη επέμβαση
    στη φύση. Τα ζώα χρησιμοποιούν σωστά το ένστικτο. Όταν έλθει η ώρα τους,
    ζευγαρώνουν μεταξύ τους και δεν χρησιμοποιούν την γεννητική τους δύναμη
    ποτέ άλλοτε. Οι άνθρωποι που αποχωρίζουν τα δύο στοιχεία κρατώντας
    μόνο την ηδονή και πετώντας έξω την αναγκαία και φυσική συνέπειά της,
    μοιάζουν με εκείνους που θα ισχυρίζονταν ότι τρώνε όχι για να διατραφούν,
    αλλά για να ικανοποιήσουν τη γεύση τους. (...) Ερωτώ: ποιος θα θυμόταν
    να φάει, εάν δεν υπολόγιζε στην ηδονή της γεύσης; Είναι αυτή ένα ελκυστικό
    που εξυπηρετεί το βασικό σκοπό της τροφής, που είναι η θρέψη.


    2. Σου ανήκει το σώμα σου; Όχι!

    Το σώμα σου, λοιπόν, φίλε μου δεν είναι δικό σου. Δεν το απέκτησες μόνος
    σου. Είναι σε σένα δώρο. Και αν ακόμη ήτανε δικό σου, και πάλι δε θα είχες
    δικαίωμα να το κάνεις ό,τι θέλεις. Σε ερωτώ: έχεις ένα σπίτι δικό σου. Μπορείς,
    λες, να το κάψεις; Έχεις ένα όπλο δικό σου. Μπορείς τάχα να σκοτώνεις με
    αυτό; Έχεις ένα παιδί. Μπορείς να το κρεμάσεις; (...) Πολλώ μάλλον όταν
    δεν είναι δικό σου το σώμα σου, αλλά του Θεού. (...) Εμείς όλοι είμαστε
    εξαγορασμένοι με λύτρα ακριβά. Μας εξαγόρασε ο Υιός του Θεού με τη
    θυσία του. Δεν ανήκουμε στους εαυτούς μας.


    3. Τι απειλεί τους "ασύδοτους"; Ο θάνατος!

    Όσοι νέοι ακολούθησαν το δρόμο της αχαλίνωτης ηδονοθηρίας και όσοι
    πρόσφεραν το σώμα τους στο βωμό της σεξουαλικής ασυδοσίας, πλήρωσαν
    ακριβά το βήμα τους αυτό. Η ηδονή κρατά λίγο. Και ύστερα έρχεται ο
    κόρος, το πάθος, η αρρώστια, ο κάματος. Η πιο ωραία και ιερή διαδικασία
    για τη ζωή γίνεται πηγή θανάτου και αηδίας. Κοιτάξτε τους νέους που είναι
    "ξεβγαλμένοι". Θα δείτε και μόνοι σας πως ένα ατελείωτο μαρτύριο τους
    συντροφεύει. Από τη χρήση φθάνουν στην κατάχρηση και από αυτήν στην
    αηδία και την πλήξη. Και ύστερα έρχεται η σειρά της απογοήτευσης, της
    απρέπειας και της αυτοκτονίας.


    4. Φλερτάρεις; Είσαι προβληματικός!

    Το φλερτ είναι μια γελοιοποίηση της πρώιμης αγάπης. Δεν έχει ειλικρίνεια,
    ούτε βάθος. Θεωρείται από τους νεαρούς ως δείγμα ανδρισμού. Είναι όμως
    μια απάτη για τα κορίτσια. (...) Οι ψυχολόγοι λένε πως πίσω από το φλερτ
    κρύβεται πολλές φορές κάποιο αίσθημα μειονεξίας, ή έλλειψης στοργής
    στην οικογένεια, ή τάση για ξεπέρασμα της μοναξιάς. Στο βάθος πρόκειται
    για μία εγωιστική τακτική, που βλέπει τον άλλον σαν μέσο για την ικανοποίηση
    αισθησιακών αναγκών. Το φλερτ γίνεται έτσι ο τάφος των νεανικών ονείρων.


    5. Αισθηματάκι; Προάγγελος τραγωδίας!

    Αποβλέπει στην εγωιστική ικανοποίηση της σεξουαλικής επιθυμίας. Πρόκειται
    για έναν πρόσκαιρο συνήθως δεσμό, που φθάνει σε προχωρημένα στάδια,
    χωρίς βέβαια ηθικούς δισταγμούς. (...) Προς τούτο επιστρατεύει τα μεγάλα
    μέσα: γλυκόλογα, όρκους πίστεως, απατεωνιές. Μέχρι που να βρει το θύμα
    και να το ξεπουπουλιάσει. Μετά περνάει στην εγκατάλειψη. Θα συμφωνείς,
    υποθέτω, πως αυτό είναι μια άνανδρη συμπεριφορά που παραπλανά κυρίως
    τα κορίτσια, πολλά από τα οποία ύστερα φθάνουν στην αυτοκτονία, αφού
    περνούν από τις απογοητεύσεις και τις απόπειρες να θέσουν τέρμα στη
    ζωή τους.


    6. Προγαμιαίο σεξ; Αμαρτία και η σκέψη!

    Η θέση της Εκκλησίας είναι δεδομένη. Δεν εγκρίνει τις έξω από το γάμο
    σεξουαλικές σχέσεις. (...) Στο Δεκάλογο έχουμε δύο Εντολές που
    απαγορεύουν τις εξωσυζυγικές σχέσεις. Ιδού η Στ': "Ου μοιχεύσεις".
    Και ιδού και η Ι': "Ουκ επιθυμίσεις τη γυναίκα του πλησίον σου". Κάτω από
    τις δύο αυτές εντολές κρύβονται αυτά που στη γλώσσα μας σήμερα λέμε
    πορνεία και μοιχεία. (...) Ο Χριστός εδώ (Ματθ. 5,28) απαγορεύει όχι μόνο
    την πορνεία, αλλά και τον απλό εφάμαρτο λογισμό που θα επιτρέψεις να
    μολύνει την καρδιά σου, βλέποντας με πονηρό μάτι, λάγνο και αισχρό,
    μια ξένη γυναίκα. Ήδη σε αυτή την περίπτωση, που θα συγκατατεθείς
    μέσα σου στη σαρκική επιθυμία, είναι σαν να την πραγματοποίησες. (...)
    Ο λόγος του Θεού δεν κρίνεται με τα μέτρα της κάθε εποχής. Αντίθετα,
    αυτός κρίνει την κάθε εποχή. (...) Ο κόσμος ειρωνεύεται εκείνον που
    δεν έχει είτε εξωσυζυγικές, είτε εξώγαμες σχέσεις. Βλέπεις, διαφέρουν
    τα κριτήρια του κόσμου από τα κριτήρια του Θεού.


    7. Έχεις αδελφή; Σκέψου τη κι αυτή.

    Κανείς δεν σου λέει να παντρευθείς κάποιον ή κάποια, χωρίς να τον ξέρεις,
    δηλαδή "γουρούνι στο σακί", όπως λέει ο λαός. Να γνωρίσεις το πρόσωπο
    που θα γίνει σύντροφος της ζωής σου. Αλλά γιατί τάχα επιβάλλεται μέσα
    σ' αυτή τη γνωριμία να συμπεριλαμβάνεται και η σεξουαλική εμπειρία; (...)
    Είναι πολλοί εκείνοι που συνάγουν τα συμπεράσματά τους και είτε
    προχωρούν στο γάμο είτε διαλύουν τη μνηστεία. Αλλά σε ερωτώ. Αν είχες
    αδελφή, θα ήθελες ένας νεαρός να την "εγνώριζε" σεξουαλικά και ύστερα
    να της έλεγε πως τάχα δεν του κάνει, για να την εγκαταλείψει;


    8. Τι κι αν απέχεις; Την υγεία σου θα έχεις.

    Αν δεν φας θα πεθάνεις, ενώ αν δεν κάνεις σεξ δεν πεθαίνεις. Υπάρχουν
    άνθρωποι που ενώ ήταν τέλεια φυσιολογικοί εν τούτοις, όταν βρέθηκαν
    κάτω από ειδικές συνθήκες, π.χ. έναν πόλεμο ή μία μακροχρόνια φυλάκιση,
    μπόρεσαν και έλεγξαν τον εαυτό τους στο θέμα του σεξ χωρίς να υποστούν
    την οιανδήποτε ζημία. Υπάρχουν πάλι κάποιοι άνθρωποι που αφιερώθηκαν
    σε έναν σκοπό, π.χ. την επιστημονική έρευνα και έπαυσαν να ασχολούνται
    με το σεξ. (...)
    Ο οργανισμός του άνδρα έχει, από τη φύση του, τη δυνατότητα να
    εκτονώνεται από το περίσσευμα σπέρματος με την ονείρωξη, που είναι
    αυτόματη και αβλαβής λειτουργία. Η κατακράτηση του σπέρματος δεν
    επιφέρει ανικανότητα.


    9. Θέλεις "λίγο" αντί "καθόλου"; Είναι κόλπο του διαβόλου!

    Ποιος μπορεί να μας πει πού τελειώνει η χρήση και από πού αρχίζει η
    κατάχρηση; Είναι χρήση η ελεγχόμενη συχνότητα της σεξουαλικής πράξης,
    ή η ποιότητα της σεξουαλικής σχέσης; (...) Εδώ δεν υπάρχει μέση ή
    ακραία οδός. Υπάρχει ένας δρόμος που περνά από την άσκηση. (...) Η
    "χρήση" του σεξουαλικού ενστίκτου λερώνει την ψυχή, όπως και η
    κατάχρηση. Όλα αυτά είναι επινοήσεις πονηρές, για να καλύπτονται
    ύποπτοι δεσμοί και για να δένονται οι ψυχές χειροπόδαρα από δίκτυα
    του σατανά, της πορνείας και της ακολασίας. Είναι ένα τέχνασμα του
    διαβόλου.


    10. Το θέλει αυτή; Σκέψου το πάθημα του Αδάμ.

    Το ζήτησε αυτή. Δεν το αρνούμαι. Αλλά γιατί να υποκύψεις; Δεν δείχνει
    αυτό την αδυναμία σου; (...) Όλοι έτσι ξεκινούν. Σε λίγο όμως το κακό
    γίνεται. Προχώρησαν όσο δεν ήθελαν, υποτίθεται. Και τώρα έρχεται
    ταπεινωμένος και τα ρίχνει στην κοπέλα. Μου θυμίζει αυτό την παλιά
    ιστορία στην Εδέμ. Το ελαφρυντικό της Εύας μικρή έχει αξία. Η
    πραγματικότητα, που αυτό εκφράζει, θα πρέπει να κάνει τους νέους
    περισσότερο προσεκτικούς στις σχέσεις τους με τα κορίτσια. Καμιά φορά,
    από εκεί που δεν το περιμένεις, σου έρχεται η τορπίλη. Ξεκινάς με
    αισιοδοξία και βρίσκεσαι μπλεγμένος.


    Σχόλιο του αρθρογράφου:
    Πασχίσαμε να βρούμε τι στην ευχή επιτρέπει ο νυν αρχιεπίσκοπος.
    Το βρήκαμε: "Θα μιλήσεις, θα γελάσεις, θα κάνεις περίπατο με κάποιο
    πρόσωπο του άλλου φύλου. Δεν καταδικάζεται το κάθε βλέμμα, η κάθε
    επαφή. Κάτι τέτοιο θα ήταν και υπερβολικό και ανόητο".
    Κι εκεί που σκεφθήκαμε "ουφ, πάλι καλά", να σου πάλι η χυδαία
    παρέμβαση του Σατανά που δεν λέει να αφήσει αναξιοποίητη και την
    παραμικρή ανοχή: η συγκεκριμένη περικοπή τελειώνει στη σελίδα 69...




    Το άρθρο είναι ενός φίλου και δανεισμένο ....
     
  2. Guest05

    Guest05 Guest

    Γενικά με τις εντολές δεν τα πάω και πάρα πολύ καλά.
    Αυτό που θέλω να μου πείτε αν ξέρει κανείς σας είναι αν υπάρχει κάποιος συντελεστής βαρύτητας σε αυτόν τον δεκάλογο και ποιος.
    Ας πούμε, μπορεί να έχει την ίδια βαρύτητα την ώρα της κρίσεως το «Προγαμιαίο σεξ; Αμαρτία και η σκέψη» με το «Τι απειλεί τους ασύδοτους; Ο θάνατος!»;

    Θα 'χουμε μήπως κανα συμψηφισμό του στιλ «εσύ πόσες μαλακίες τράβηξες ; Τρεις;» «Εσύ πόσα αισθηματάκια; Τρία;» «Βάλ' τους από τρία χρόνια αριστερά στη κόλαση»;
     
  3. Incomplete_

    Incomplete_ Regular Member

    Απάντηση: Re: Αφοριστικό:ο 10λογος του sex...

    Ειδικά αν με ρωτήσουν το πρώτο ,καταστράφηκα...Για το δεύτερο,πόση πρέπει να ναι η διάρκεια τους;Και να φανείς γεναιόδωρος σε παρακαλώ...
     
  4. Guest05

    Guest05 Guest

    Όπως επίσης κάτι που σκέφτηκα τώρα . Στο «Σε κάλεσα να πιούμε δυο ούζα κι 'μεις το κάναμε παρτούζα» πιάνετε ως μία αμαρτία ή συνυπολογίζετε ο αριθμός τως συμμετεχόντων;
    Αυτοί που παίρνουν απλά μάτι πιάνονται;
    Αν δεν εκσπερματίζεις αμαρτάνεις το ίδιο ;
    Αν υποπέσεις στο αμάρτημα του χαμουρέματος πιάνετε ως της συνουσία, ή για απλή ερωτική περίπτυξη;

    Και τέλος οι καληνυχτάκιες... αντιμετωπίζουν τις ίδιες ποινές ;
     
  5. Incomplete_

    Incomplete_ Regular Member

    Απάντηση: Αφοριστικό:ο 10λογος του sex...

    Εγώ ένα ξέρω φίλε Χάινριχ...
    Μέχρι 2 είναι σχέση(αντε και τρεις σπανιότερα).
    Στους τρεις ,είναι τρίο.
    Από 4 εώς 6 είναι παρτούζα..
    Από 7 μέχρι 20 είναι όργιο..
    Από 21 και πάνω είναι ιερά σύνοδος... :)
     
  6. Guest05

    Guest05 Guest

    Συγχωρήστε με αλλά θέλω να επανέλθω. Είναι ένα θέμα που με βασανίζει καιρό και με την ευκαιρία του θέματος που άνοιξε ο Ινκοπλίτ θέλω να κάνω μερικές ερωτήσεις και αν γνωρίζετε μου απαντάτε .

    Τι ακριβώς σημαίνει «Το θέλει αυτή; Σκέψου το πάθημα του Αδάμ.»;
    Πρόκειται για αυτήν καθ' εαυτήν τη διαδικασία της «πρωκτικής συνουσίας», ή απλά για «δαχτυλάκι»;
    Ο όφις είχε συμμετοχή; Και αν ναι ποιος μας το διαβεβαιώνει τότε, πως δεν παρενοχλούσε σεξουαλικά το εν λόγω ζωντανό η λυσσάρα η εύα ;

    Στην πρώτη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ετεροφυλοφιλική σχέση (ανάμεσα σε σε Αδάμ και Εύα ) που με την πρωκτική συνουσία ( αν αποδειχθεί ) εμπεριέχει σαφώς οθωμανικές προεκτάσεις άρα και αλλαξοπίστηση , ενώ στη δεύτερη μιλάμε για ομοφυλοφιλική κτηνο-ερπετο-βασία. Και τι φύλο είχε ο όφις ;

    Οι ποδολάγνοι από την άλλη θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως αμαρτάνοντες αν αυνανίζόμενοι σκέφτονται μια σαρανταποδαρούσα ( 40 μπούτια ) ;
    Θα μπορούσε να πιαστεί ως εντομοβασία ;
     
  7. Απάντηση: Αφοριστικό:ο 10λογος του sex...

    Πως μπορώ να ακούσω τον 10λογο ενός ανθρώπου που στον κύκλο του γίνονται τα «χειρότερα»? Και ποιος είναι αυτός που θα μου διδάξει το σωστό και το λάθος? Και γιατί να ακούσω το συγκεκριμένο παράδειγμα για τα ζώα και να μην σκεφτώ πως αυτά είναι που το κάνουν όπου να ‘ναι, με όποιον γουστάρουν χωρίς να τον ξέρουν καλά-καλά και μπροστά σε όποιον και να βρίσκονται χωρίς ντροπές και ενοχές?
     
  8. Incomplete_

    Incomplete_ Regular Member

    Απάντηση: Αφοριστικό:ο 10λογος του sex...

    """"""""""Ρεκόρ : 29 χρήστες. στίς 06-06-06 ώρα: 00:18"""""""""

    Ντροπή σας!!!!