Δρόμοι, οχήματα, Αφέντες και σκλάβοι

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος gaby, στις 3 Ιουλίου 2005.

  1. gaby

    gaby Guest

    Όπως κατά κάποιο τρόπο υποσχέθηκα χθες το βράδυ, μοιράζομαι μαζί Σ/σας τις απόψεις μου για τα δια νόμου επιβεβλημένα «πρέπει», τα κοινωνικά «πρέπει» και τα προσωπικά Μ/μας πρέπει, όπως ισχύουν στην άσφαλτο και κατ’ επέκτασιν... όπου νομίζει ο καθένας Μ/μας.

    Στην ελληνική άσφαλτο λοιπόν, συμβαίνουν τα παρακάτω:

    α) Η ίδια η άσφαλτος είναι κακής ποιότητας και παντού υπάρχουν λακούβες, εξογκώματα, ανωμαλίες κ.λ.π. που αν δεν προκαλέσουν πρόβλημα, Μ/μας στερούν την απόλαυση του να οδηγούμε μία καλή μοτοσυκλέτα ή ένα καλό αυτοκίνητο.

    β) Η σηματοδότηση συχνά είναι «αφασία».

    γ) Τα κάυσιμα που χρησιμοποιούμε είναι ανεξέλεγκτης ποιότητας.

    δ) Τα οχήματά Μ/μας επίσης. Τα ΚΤΕΟ σφυρίζουν αδιάφορα γι αυτό. Πού ακούστηκε PD «ανεξέλεγκτη πορεία επειδή του έσκασε το λάστιχο»; Τα λάστιχα οφείλουμε να τα ελέγχουμε και όταν παύουν να είναι αξιόπιστα τα αλλάζουμε. Δεν επιτρέπουμε στον εαυτό Μ/μας να οδηγεί όχημα που δεν μπορεί να ελέγξει απόλυτα.

    ε) Όσο πιό ευάλωτος είναι κάποιος στην άσφαλτο, τόσο πιό ανύπαρκτη κυκλοφοριακή αγωγή έχει. Χειρότεροι απ όλους οι πεζοί, δεν προσέχουν τίποτα, έπονται ποδηλάτες, μηχανάκια και οι πλέον προσεκτικοί είναι οι οδηγοί ακριβών και δυνατών αυτοκινήτων – παρατηρημένα. Τις δε άδειες οδήγησης, παρέχουν, χωρίς κριτήρια, κάτι απίθανα κατακάθια της κοινωνίας που αποτελούν κλειστό και απαραβίαστο κύκλωμα του υπουργείου συγκοινωνιών.

    Ούτως εχόντων των παραπάνω, η δια νόμου επιβολή του κράνους στους μοτοσυκλετιστές φαίνεται αστεία. Ας φτιάξει πρώτα το κράτος τους δρόμους, ας φροντίσει για τη συντήρησή τους και όταν έχει παρέμβει για να διορθωθούν τα από α) έως ε) παραπάνω, ας επιβάλει και το κράνος με νόμο.

    Έστω λοιπόν, ότι κάποιος, άκριτα, προκαλεί ατύχημα εξαιτίας των παραπάνω πλέον της δικής του απροσεξίας / επιπολαιότητας / αδιαφορίας. Π.χ. σκοτώνει τον μελλόνυμφο μοτοσυκλετιστή διότι αμέλησε να αλλάξει τα λάστιχά του, αλλά είχε το ένστικτο αυτοσυντήρησης να πηγαίνει με μικρή ταχύτητα, γιατί με μεγάλη ταχύτητα θα έτρωγε το δικό του κεφάλι και όχι των άλλων. ΄Η αντί για τον μοτοσυκλετιστή «με τον κακό χαρακτήρα», που δε φορούσε κράνος, «τρώει» κανέναν πεζό, τι θα έπρεπε να γίνει τότε, να βγει νόμος ότι οι πεζοί πρέπει να φορούν πανοπλίες;

    Αυτός ο κάποιος είναι ουσιαστικά αντικοινωνικό στοιχείο. Αν βρεθεί στο νοσοκομείο, επειδή τραυματίστηκε κι Α/αυτός, π.χ. διότι δε φόραγε κράνος, τότε γιατροί και νοσηλευτές θα Τ/του φερθούν ανάλογα. Δε θα δώσουν προτεραιότητα στην περίθαλψή Τ/του, θα Τ/τον παραμελήσουν κ.λ.π. Θα το πληρώσει πάντως ακριβά, το ότι δε φόραγε κράνος. Και δε θα το πληρώσει μόνο λόγω της φυσικής συνέπειας της παράλειψης, δηλαδή με τον τραυματισμό Τ/του, αλλά θα υποστεί την τιμωρία που θα Τ/του επιβάλει η κοινωνία (νοσοκομείο, δικαστήριο, κ.ο.κ). Αν δε, αυτός ο άνθρωπος είναι από στόφα θύτη, δε θα νιώσει ιδιαίτερες ενοχές. Είναι ένας εκπληκτικός νόμος της ψυχολογίας: τις ενοχές τις αισθάνονται πάντα τα θύματα, ποτέ οι θύτες.

    Έστω ότι κάποιος υφίσταται ένα ατύχημα. Η απάντηση είναι μία: Ας πρόσεχε. Στην Ελλάδα τουλάχιστον. Όπου, «όπου φτωχός και η μοίρα του». Ή «ο καθένας για τον εαυτό του και ο θεός εναντίον όλων». Τώρα πώς θα προσέχει, με κράνος, χωρίς κράνος, επειδή γνωρίζει τους κανόνες και έχει καλό ένστικτο αυτοσυντήρησης, με όποιον άλλο τρόπο, είναι δικό Τ/του θέμα.

    Πριν από λίγα χρόνια, στο κέντρο της Αθήνας, έπεσε μία μαρμάρινη πλάκα που κοσμούσε την πρόσοψη ενός κτηρίου και σκότωσε κάποιον που δούλευε στο κτήριο αυτό και εκείνη την ώρα είχε βγει έξω. Τυχαίο ατύχημα, συφορά ξαφνική και απρόβλεπτη; Και ναι και όχι. Υπήρχαν άλλοι που εργάζονταν στην περιοχή και που πάντα απέφευγαν να περνάνε κάτω από αυτό το κτήριο, χωρίς καλά – καλά να γνωρίζουν το γιατί.

    Το να ξέρει κάποιος να προφυλάει τον εαυτό Τ/του από ατυχήματα, είναι βέβαια και θέμα ωριμότητας, αλλά είναι επίσης και ένδειξη:

    Επίγνωσης, γιατί έχει συναίσθηση των συνεπειών του να μην φυλάγεται.

    Αυτοσεβασμού, διότι δεν αφήνει στην τύχη την τύχη Τ/του, επειδή αυτός πρώτος, αναγνωρίζει την αξία Τ/του.

    Αυτοπεποίθησης, διότι δεν υποκύπτει απαραιτήτως στα δεδομένα που Τ/του θέτουν οι άλλοι και διότι αναγνωρίζει την αξία των ενστίκτων Τ/του. Αν Τ/του έχει φανεί «κάπως» η μαρμάρινη πρόσοψη του κτηρίου, δεν περνάει από κάτω.

    Αυτοελέγχου, διότι κάνει αυτό που το ένστικτό Τ/του, Τ/του είπε να κάνει και ίσως διότι το κίνητρο της αυτοπροστασίας Τ/του είναι ότι δεν ανέχεται να βρεθεί ανυπεράσπιστος και ανήμπορος στη φροντίδα άλλων.

    Σεβασμού στους κοντινούς Τ/του, που η ζωή τους θα αλλάξει μέσα σε μία στιγμή αν Τ/του συμβεί κάτι απ όλα αυτά που όλοι Μ/μας έχουμε ακούσει και έχουμε μάθει να φοβόμαστε.

    Κατά το δικό μου κριτήριο, τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι ένδειξη ενός καλώς εννοούμενου ελιτισμού, χρήσιμου και σε Κυρίαρχους και σε υποτακτικούς.
     
  2. οταν ζεις στην χωρα τησ τσαπατσουλιας και του ωχαδερφισμου αυτα γινονται!ολα ειναι ενας φαυλος κυκλος οπου κανενας δυστιχος δεν ξερει απο που ξεκιναει και που τελειωνει!
     
  3. gaby

    gaby Guest

    Πράγματα άσκημα συμβαίνουν και σε χώρες κάθε άλλο παρά τσαπατσούλικες. Η αιτία γι αυτό είναι ότι οι οργανωμένες κοινωνίες, προκειμένου να είναι οργανωμένες, αφήνουν πολλούς ανθρώπους στο περιθώριο. Και σε οργανωμένες χώρες, απ' ότι έχω παρατηρήσει, το να ξέρει κάποιος, διακριτικά, να προσέχει τον εαυτό του, είναι το πιό σαφές σύμβολο status. :)
     
  4. PD

    PD New Member

    Πολύ μοιρολατρικά μας τα λες Tender Lilly. Συμφωνώ με τα περισσότερα “κακώς κείμενα” που υπάρχουν στην Ελλάδα και αναφέρεις και εσύ (σχετικά με τους δρόμους κλπ.). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα αφήσουμε όλα στη τύχη τους. Σε αυτή τη χώρα ζούμε, είτε μας αρέσει είτε όχι.

    Σε καμία περίπτωση εγώ προσωπικά δεν θα βγω με τη μηχανή μου στους δρόμους και θα πάω στη δουλειά μου το πρωί χωρίς να φοράω κράνος επειδή έχουμε άσφαλτο κακής ποιότητας, "αφασία" σηματοδότηση, καύσιμα ανεξέλεγκτης ποιότητας κλπ. κλπ. που αναφέρεις.

    Ούτε μου φαίνεται αστεία η δια νόμου επιβολή του κράνους. Γιατί αν παράδειγμα κάθε φορά που σταματούσαν κάποιον που δεν φοράει κράνος του κάνανε κατάσχεση της μηχανής ένα δίμηνο τουλάχιστον (με πληρωμή των εξόδων φύλαξης) και πρόστιμο καμιά 200 € να σου πω εγώ μετά πόσοι ΔΕΝ θα φορούσαν κράνος. Και μιλάω για ποινές οι οποίες θα ήταν άμεσες εκτελέσιμες χωρίς “μέσα” και σβησίματα προστίμων.

    Τέλος, μιας και μιλάμε για μηχανές, όλοι θα θυμούνται το τροχαίο που έγινε με έναν νεκρό (οδηγό μηχανής) πριν 15-20 μέρες στο κέντρο της Αθήνας με τον ασυνείδητο οδηγό πολυτελούς αυτοκινήτου (που κατά την Tender Lilly είναι οι πλέον προσεκτικοί οδηγοί) να στρίβει παρανόμως αριστερά. Θα ήθελα λοιπόν να δώσω συγχαρητήρια στον Διοικητή Τροχαίας που βρισκόταν στο τόπο του τροχαίου, είδε μια μικρή μηχανή να την οδηγάει ένας ας πούμε “πατέρας” με τα 2 παιδιά του μπρος πίσω και φυσικά ΧΩΡΙΣ κράνος και έδωσε εντολή ΑΜΕΣΩΣ να την ακινητοποιήσουν και να μην επιτρέψουν στο οδηγό-πατέρα (ο Θεός να τον κάνει πατέρα) να συνεχίσει.
     
  5. gaby

    gaby Guest

    Ο σκοπός μου ήταν ακριβώς το αντίθετο από τη μοιρολατρία, ήταν να δώσω έμφαση στην προσωπική ευθύνη του καθένα μας PD. Και φυσικά δε γνωρίζω όλες τις περιπτώσεις απρόσεκτων, μιλάω για τις δικές μου παρατηρήσεις μόνο.

    Όσο για τα κυκλοφοριακά μας, είναι το μόνο πράγμα που με φέρνει σε αμηχανία για την Ελλάδα όποτε βρίσκομαι στο εξωτερικό.

    Για το κράνος, ήθελα πάλι να τονίσω την προσωπική ευθύνη του καθένα - σοβαρός κανείς δε γίνεται με την απειλή προστίμων.
     
  6. lara

    lara (lady godiva)

    Εγώ πάλι βρήκα Υπέροχη την άποψη σου Tender Lilly, σ' ευχαριστώ. :)

    Γενικά πιστεύω στην ανάπτυξη της ατομικής συνείδησης, ωριμότητας και επίγνωσης, σαν μέσα καλυτέρευσης της κοινωνίας, και όχι την συνεχή αστυνόμευση και άγονη δημιουργία νόμων και προστιμάτων.
    Σίγουρα βοηθούν, αλλά δεν είναι τόσο αποτελεσματικοί όσο αν γινόταν ταυτόχρονα με την ανάπτυξη της συνείδησης και αντίληψης του ατόμου.

    Κι' αυτό ξεκινά με την παιδεία, σε σχολεία που προσπαθούν να σε φλομώσουν με όσο το δυνατό περισσότερες γνώσεις, προσπαθώντας να καλύψουν όλες τις πιθανές ανάγκες που θα μπορούσαν να προκύψουν στο μέλλον, αντί να μαθαίνουν πρωτίστως στα παιδιά πως να σκέφτονται.

    Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη, και όσο κι αν εκτιμώ τους νόμους και την σωστή (όταν γίνεται) εφαρμογή τους, η ιδέα και μόνο ενός κράτους που βλέπει σαν μόνο μέσο καλυτέρευσης της κοινωνίας την συνεχώς αυξανόμενη αστυνόμευση της κάθε πιθανής απειλής σαν κράτος που δεν νοιάζεται πραγματικά για τους υπηκόους του και την πραγματική ευημερία και ανάπτυξη τους, αλλά για την επιβολή εξουσίας των λίγων στους πολλούς.

    η λάρα Του
     
  7. PD

    PD New Member

    Οποιος ειναι εξω απο το χορό πολλα τραγούδια ξερει (και λεει) lara[E-p]

    Βρισκε εσυ Υπεροχες τις αποψεις, κανε τα παντα εναντια στην εξουσια μονο και μονο για αντιδραση (εδω θα εγραφα κατι αλλα θα το κοψει ο Κωνσταντινος) ΑΛΛΑ να ευχεσαι να μην ερθει ποτε εκεινη η ωρα να τα "ζησεις" ..
     
  8. AnDrAmElEx

    AnDrAmElEx New Member

    Αυτός ο κάποιος είναι ουσιαστικά αντικοινωνικό στοιχείο. Αν βρεθεί στο νοσοκομείο, επειδή τραυματίστηκε κι Α/αυτός, π.χ. διότι δε φόραγε κράνος, τότε γιατροί και νοσηλευτές θα Τ/του φερθούν ανάλογα. Δε θα δώσουν προτεραιότητα στην περίθαλψή Τ/του, θα Τ/τον παραμελήσουν κ.λ.π. Θα το πληρώσει πάντως ακριβά, το ότι δε φόραγε κράνος. Και δε θα το πληρώσει μόνο λόγω της φυσικής συνέπειας της παράλειψης, δηλαδή με τον τραυματισμό Τ/του, αλλά θα υποστεί την τιμωρία που θα Τ/του επιβάλει η κοινωνία (νοσοκομείο, δικαστήριο, κ.ο.κ). Αν δε, αυτός ο άνθρωπος είναι από στόφα θύτη, δε θα νιώσει ιδιαίτερες ενοχές. Είναι ένας εκπληκτικός νόμος της ψυχολογίας: τις ενοχές τις αισθάνονται πάντα τα θύματα, ποτέ οι θύτες. !!!



    Γιατι το λες αυτο Τender Lilly?Θα διαφωνησω με τα λεγομενα σου στο οτι επειδη δεν φοραγε κρανος δεν θα δεχθει την κατταληλη ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη!Δλδ εστω οτι φοραγε..θα δεχοταν περισσοτερη η καλυτερη περιθαλψη??
     
  9. lara

    lara (lady godiva)

    RE: RE: Δρόμοι, οχήματα, Αφέντες και σκλάβοι

    Τι έκανα άραγε από αντίδραση PD? Που μίλησα για συνδιασμό πρόληψης μέσω της ανάπτυξης της συνείδησης και ωριμότητας των πολιτών με τους νόμους και τα προστίματα?
    Ή που βρήκα υπέροχο το κείμενο της Tender Lilly γιατί θίγει πολλά κακώς έχοντα?

    Εσύ δηλαδή πιστεύεις πως τα προστίματα οι απαγορευσεις και οι φυλακές είναι η μόνη σωστή λύση από μόνα τους για την προστασία των πολιτών?

    Μίλησα πουθενά για κατάργηση των νόμων ή ενάντια στην εξουσία? Δηλαδή αν δεν υποκλίνομαι μπροστά στην άγονη πολλές φορές άσκηση της, σημαίνει πως την απορρίπτω?

    Ναι δεν υποκλίνομαι τυφλά χωρίς να ψάχνω και να αναλίω την ορθότητα όλων των νόμων. Και ναι πιστεύω πως υπάρχουν νόμοι που είναι άδικοι και ξεπερασμένοι. Άλλά πιστεύω πως για να λειτουργήσει ένα κράτος αναμφισβήτητα χρειάζονται νόμοι όπως και η ορθή και δίκαιη εφαρμογή τους. Απλά δεν είναι το μοναδικό μέσο καλυτέρευσης μιας κοινωνίας.

    Την αντίδραση που την είδες δεν κατάλαβα.

    Εγώ προσωπικά και το κράνος μου φοράω, ακόμη κι αν είναι να πάω μέχρι το περίπτερο για τσιγάρα, και την ζώνη μου ανελλιπώς στο αυτοκίνητο και διδάσκω και στα παιδιά μου γιατί πρέπει να τα χρισιμοποιούν.
    Ακόμη και στο ποδήλατο φοράμε κράνος. Στο ποδήλατο δεν μου έχει επιβληθεί δια του νόμου, κι όμως το φοράω γιατί αντιλαμβάνομαι πως είναι για την ασφάλεια μου.
    Αυτό εννοούσα όταν έλεγα πως πρέπει να κατανοήσουν συνειδητά οι πολίτες πως οι λόγοι που φοράνε κράνος και βάζουν ζώνες είναι η ασφάλεια τους, κι όχι επειδή το επιβάλει κάποιος νόμος και θα πληρώσουν πρόστιμο!

    Τώρα αν εσύ αυτό το λες αντιδραστικό, είναι αναφαίρετο δικαίωμα σου! Εγώ το λέω άποψη, διαφορετική ίσως από τη δική σου, αλλά απ΄ότι ξέρω ακόμη δημοκρατία έχουμε και δικαίωμα να εκφράζουμε τιν όποια άποψη μας. Δεν την επιβάλλω απλά την εκφράζω και μάλιστα χωρίς εμπάθεια και χωρίς καλυμμένες "κατάρες".
    Λυπάμαι αν αυτό σε στεναχωρεί.


    η λάρα Του
     
  10. gaby

    gaby Guest

    RE: RE: Δρόμοι, οχήματα, Αφέντες και σκλάβοι

    Η απάντηση στην τελευταία ερώτηση είναι ναι Το λέω όχι επειδή συμφωνώ ιδεολογικά με αυτό αλλά επειδή έτσι είναι και το γνωρίζω AnDrAmElEx. Στα νοσοκομεία γίνονται επιλογές για το ποιός θα φροντιστεί και ποιός σχεδόν θα αφεθεί στην τύχη του, ερήμην των ασθενών. Τα νοσοκομεία έχουν περιορισμούς και αυτά, αναγκάζονται να βάλουν προτεραιότητες. Ανηλέητες προτεραιότητες. Προηγείται πάντα ο νέος από τον γέρο, ο αδικοτραυματισμένος από τον φταίχτη. Μου το έχουν εξηγήσει γιατροί αυτό, έχω δει να συμβαίνει, έχω δυστυχώς, προσωπικές εμπειρίες, ξέρω ότι γίνεται.
     
  11. Μια πρόταση που συνάδει κι ενισχύει τις απόψεις κάποιων...


    Μια ριζοσπαστική πρόταση
    (για τον περιορισμό των πνιγμών)


    Είναι γνωστό ότι κατά τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες πολλοί συμπατριώτες μας χάνουν την ζωή τους από πνιγμό στην θάλασσα. Έτσι μια, κατά τα άλλα, πολύ ευχάριστη δραστηριότητα μετατρέπεται σε εφιάλτη και τραγωδία για κάποιους από μας και τις οικογένειές τους. Επίσης, από αυστηρά οικονομική σκοπιά, αυτά τα τραγικά συμβάντα προφανώς κοστίζουν ακριβά στην πολιτεία, μια και την επιβαρύνουν με τα έξοδα νοσηλείας των παθόντων και την αποστερούν από μέρος του ενεργού πληθυσμού της χώρας.
    Γι' αυτό η Μοτολέσχη Καβάλας, γνωστή για την κοινωνική ευαισθησία της, έρχεται να καταθέσει μια ολοκληρωμένη πρόταση, για την δραστική μείωση αυτών των πνιγμών στην θάλασσα.

    Προτείνουμε λοιπόν να επιβληθεί η υποχρεωτική χρήση σωσιβίου κατά την κολύμβηση σε όλους ανεξαιρέτως τους λουόμενους στην θάλασσα. Η χρήση αυτή, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο, αλλά και προφανές στα μάτια κάθε απλού ανθρώπου, ότι θα μειώσει άμεσα τους θανάτους από πνιγμό κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Φυσικά για τον έλεγχο την χρήσης σωσιβίου θα πρέπει να συσταθεί ένα ειδικό σώμα του λιμενικού που θα περιπολεί στις παραλίες της χώρας και θα ελέγχει τους κολυμβητές και βέβαια θα επιβάλει το σχετικό πρόστιμο σε όσους δεν εφαρμόζουν το σωτήριο μέτρο. Προτείνουμε δε το ύψος του προστίμου να ανέρχεται σε 83 ευρώ, ακολουθώντας την εξ' ορισμού μελετημένη και δοκιμασμένη γραμμή της πολιτείας για αντίστοιχες παραβάσεις.
    Η εφαρμογή αυτής της πρότασης δεν έχει σχεδόν κανένα αρνητικό σημείο και εξηγούμε γιατί:
    • Κατ' αρχήν θα επιτύχει άμεσα το ζητούμενο που είναι η σωτηρία αρκετών συνανθρώπων μας από τον τραγικό θάνατο.
    • Είναι πολύ εύκολο να επιβληθεί, μια και κατά την πάγια τακτική της πολιτείας δεν χρειάζονται ειδικές προδιαγραφές για τα χρησιμοποιούμενα προστατευτικά μέσα (σωσίβια).
    • Παράλληλα υπάρχουν και κάποιες παράπλευρες ωφέλειες, όπως η μείωση της ανεργίας που μαστίζει την χώρα με την πρόσληψη μερικών χιλιάδων νέων «σωσιβιοφυλάκων», οι οποίοι θα στελεχώσουν την νέα υπηρεσία του λιμενικού. Να σημειωθεί εδώ ότι δεν χρειάζεται καν κάποια ειδική εκπαίδευση αυτών μια και η παράβαση είναι πολύ εύκολα ελεγχόμενη.
    • Επίσης θα εισρεύσουν αρκετά χρήματα στα ταμεία του κράτους από τη είσπραξη των σχετικών προστίμων, μέρος των οποίων θα χρησιμοποιηθεί για την πληρωμή των «σωσιβιοφυλάκων», ώστε να μην επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός και τα υπόλοιπα είναι στη κρίση της κυβέρνησης να τα χρησιμοποιήσει εξίσου αποτελεσματικά.
    • Τέλος, θα τονωθεί οικονομικά και μια μερίδα του εμπορικού κόσμου της χώρας, με την πώληση των απαραίτητων σωσιβίων, από την οποία βέβαια θα προκύψει και μια επιπλέον ωφέλεια των κρατικών ταμείων, από το ΦΠΑ που θα επιβληθεί.
    Μας προξενεί μάλιστα εντύπωση που δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη κάποιο παρόμοιο μέτρο, μια και η πρόταση μας κινείται στην γνωστή, ευρέως χρησιμοποιούμενη σε άλλες περιπτώσεις - και πολύ επιτυχημένη (;)- πρακτική της υποχρεωτικής χρήσης προστατευτικών μέσων και την αυστηρής αστυνόμευσης.
    Σας φαίνονται παράλογα όλα αυτά; Το ίδιο και σε μας!!!

    Σημείωση 1: Το συγκεκριμένο άρθρο είναι παρμένο από το http://www.motoclubkavala.gr/html/issues/sosibia.html

    Σημείωση 2: Δεν πάω κάθε μέρα στη δουλειά μου μόνο, γράφω 30.000 χιλιόμετρα το χρόνο σε ταξίδια με μηχανή από το 1983 και πάντα φοράω το κράνος μου.

    Κι ακόμη μια σημείωση για την επιβολή του κράνους διά του νόμου.

    Αν μας θεωρούν άτομα με μειωμένη κρίση και ανίκανα να πάρουμε ώριμες υπεύθυνες αποφάσεις όσο αφορά την ζωή μας και να προστατέψουμε τον εαυτό μας γιατί μας αφήνουν να ψηφίζουμε?

    Είναι το τελευταίο μου ποστ ανεξαρτήτων απαντήσεων πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
    Αν θέλουμε να αντιπαρατεθούμε για ώριμους πολίτες και φασίζουσες εξουσίες μπορούμε να το κάνουμε και στα θέματα που αφορούν άμεσα το συγκεκριμένο forum (bdsm).


    Electro-pain
     
  12. PD

    PD New Member

    RE: RE: Δρόμοι, οχήματα, Αφέντες και σκλάβοι

    Φαινεται Electro-pain πως εκει στη Βορειο Ελλαδα εκτος οτι ειναι λιγο βορεια και φυσαει, δεν φορανε και τα κρανη τους και τους εχει "βαρεσει" στο μυαλο ... (για να μην πω και τι αλλο τους εχει βαρεσει και με λογοκρινει ο Κωνσταντινος).

    Απο την άλλη ισως φταιει το Αθηναϊκο κατεστημενο, ο Κοκκαλης, ο Γκαγκατσης αντε και "Τζιγκερ" που παει να φαει τον Φουτσινι :p :ROFLMAO: Γι αυτο γραφουν τετοια ... κωμικα αρθρα, μου θυμιζουν παλια ευθυμογραφηματα του περιοδικου Pixel.

    Αν καταλαβες καλα υπαρχουν και τα off-topic θεματα, γι αυτο ακριβως το σκοπο...

    PD