Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Είναι το feminization σεξιστικό;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος consuela, στις 25 Νοεμβρίου 2016.

  1. mad_hatter

    mad_hatter You can always take more than nothing

    Δεν ξαναντυνω το κολλητο μου γυναικα.... ειναι σεξιστικό ωραια αυτο θα του πω
    Οταν μια γυναικα ντύνεται αντρικα ειναι αραγε το ιδιο;
     
  2. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Πολυ ενδιαφερουσες τοποθετήσεις και ερωτηματα. Δεν με είχε απασχολήσει ποτέ αυτό το θέμα, μια και ειμαι τυχερη, καυλωνω κι οταν απλα προσφερω αυτο που καυλωνει τον συμπαικτη μου, δεν έχω ηθική και το ήθος μου ειναι πανσεξουαλικο και παλεψε και παλευει ακομα να υπερβει τα στερεοτυπα που πρωτιστως εκαναν εμενα δυστυχισμενη και εγκλωβιζαν σε ολα οσα ειχα γαλουχηθει πως οφειλω να κανω, επειδη έτυχε να κουβαλώ αιδοίο ανάμεσα στα πόδια μου, συνεπώς ήταν προκαθορισμένη η όποια πιθανή εξελιξη το τι ειχα ή τι θα μπορούσα να έχω στο κεφάλι μου.
    Μισούσα που ήμουν γυναίκα. Γιατί το εβρισκα υποδεεστερο. Υποχώρησε η αίσθηση όταν έγινα μητέρα. Επιτέλους κάτι που μόνο εγώ η γυναίκα μπορούσα να κάνω και δεν μπορούν αυτοί οι άντρες.... Γιατί σαν γυναίκα, όταν δήλωσα το 1980 στο σχολείο μου ότι θέλω να γίνω προγραμματίστρια υπολογιστών, επειδή είχα γνωρίσει κάποιον και μου μίλησε για τις σπουδες του και ειχα ερωτευτεί την προοπτικη, μου είπαν πως αυτά είναι μόνο για ανδρικα μυαλα. Κι αυτό ένα μικρό παράδειγμα, δεν θα αναφερθώ παρα επιγραμματικά στο ότι στα 14 μου τονισαν πως οτι πολυτιμοτερο εχω, ειναι ενα κομματι πετσας και χωρις αυτο δεν αξιζω τιποτα. Σήμερα βιώνω αυτό που είμαι με ευγνωμοσυνη ομολογω, ενώ προχωρώ προς την δημιουργία του δικού μου ορισμού.

    Τετοια στεροτυπα κρίνω ότι οφειλουν να καταρριπτονται. Αν καταρριπτοντας τα παιρνουμε και τις απολαυσεις μας διπλο το κέρδος. Είναι θέμα απ εκει και περα θεμα ελξης και απωθησης, εγώ πάντα ήμουν υπερ της δοκιμης πριν να απορριψω, αλλα αν δεν μου προσφερει κατι, το απορριπτω γνωρίζοντας πως απλά εμένα κουκου δεν μου κανει. Αλλά αν αυτο κανει δουλεια με τον συμπαικτη μου θα απολαυσω αυτο που μπορω να του προσφερω. Δεν είναι λίγη ανταμοιβή.

    Θα επανέλθω αφού μελετήσω, τα ενδιαφεροντα που διαβασα.
     
  3. proteus

    proteus Ότι έχεις να πεις, κάντο.

    @angel42 ,
    Προτιμώ να σταματήσω την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτησή μας εδώ, ευχαριστώντας σας για το χρόνο και το ενδιαφέρον. Εύχομαι η αντιπαράθεσή μας αυτή να παραδειγματίζει τους θερμοκέφαλους του φόρουμ σχετικά με το πώς διεξάγεται ένας πολιτισμένος διάλογος.

    Στο δια ταύτα: Θέλω να πιστεύω πως πήρα μια αίσθηση από το σκεπτικό σας, οπότε ο διάλογος είχε αποτέλεσμα. Ποιό; Μα, ότι η σχέση M/s είναι ασύμβατη με την φιλοσοφία μου περί σχέσεων. Το ζητούμενο στη ζωή βέβαια είναι να ξέρουμε τι θέλουμε, αλλά το να ξέρουμε τι ΔΕΝ θέλουμε είναι επίσης χρήσιμο.
     
  4. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Xρειάζεται να καταλάβουμε τα τι και τα γιατί και πώς αυτού που λέμε "πολιτικά ορθό"...
    Το πολιτικά ορθό ως σκεπτικό προσπαθεί να σβήσει το πρόσημο που κουβαλάνε οι λέξεις.
    Δεν είναι το μαύρος, που ενοχλεί, από μόνη της ως λέξη, είναι η ιστορία που κουβαλάει ως λέξη, το σημαινόμενο.
    Δηλαδή μαύρος > σκλάβος παλιά > καταπιεσμένος > όνειδος του πολιτισμού > θύμα διακρίσεων > ανικανος γιατί δεν κατάφερε να αντισταθεί > χαζός > άλλο είδος κλπ κλπ...
    Ομοίως και το ανάπηρος/σακάτης/φθονερός/συμπλεγματικός ή χοντρός/ψιλοανίκανος να (οτιδήποτε)/τεμπέλης/άρρωστος.
    Το κόλπο όλο παίζεται στο σημαινόμενο.
    Το σημαινόμενο δεν φυτρώνει μόνο του, είναι πολιτισμική αντίληψη που αποτυπώνει την συνισταμένη της όποιας κοινωνίας να αντιλαμβάνεται τον εαυτό της και το γενικότερο περιβάλλον της.
    Υπό αυτήν την έννοια είναι ένας από τους κύριους παράγοντες/μοχλευτές στερεοτύπων.

    Ο μηχανισμός παραγωγής "πολιτικής ορθότητας" έχει δυο επιλογές: ή να προτείνει υποκατάστατο μιας λέξης ή να φτιάξει μιαν άλλη.
    Π.χ, αντί για μαύρος, έγχρωμος ή αντι για ανάπηρος, αμέα (λίγοι ακόμα και τώρα ξέρουν τα αρχικά της λέξης, σε λίγα χρόνια θα υπάρχουν άτομα για τα οποία το Α.Μ.Ε.Α θα περνιέται για πληθυντικός του αμέο)...
    Παρ' όλα αυτά το ένστολος ακόμα φέρει πρόσημο για όσα άτομα απασχολούνται στα στρατά ή τα σώματα ασφαλείας, χωρίς να έχει "σβήσει" τα μπάτσος/καραβανάς/καρακόλι κλπ...

    Οι παραγωγοί λοιπόν αυτού του νιουσπίκ (κατά Όργουελ) γνωρίζουν πως το "πολιτικά ορθό" είναι προσχηματικό (ούτε μαλάκες ούτε άσχετοι είναι), όπως γνωρίζουν πως είναι η πιο φτηνή λύση κοινωνικής εκτόνωσης.
    Το ενδιαφέρον είναι πως οι παραγωγοί του "πολιτικά ορθού" δεν είναι μια κάποια μυστική επιτροπή από κάποιους μυστήριους, αλλά στη πραγματικότητα εμείς οι ίδιοι, στη προσπάθειά μας να απεκδυθούμε τις κοινωνικές μας ενοχές και την άρνησή μας να ζούμε στο κοινωνικό φαντασιακό που μας βολεύει και μάς γουστάρει.

    Όταν λοιπόν η @mad_hatter ρωτάει αν μια γυναίκα που ντύνεται αντρικά είναι το ίδιο, βρίσκει μια συγκεκριμένη "τρύπα" στο σκεπτικό του "πολιτικά ορθού".
    Με το σκεπτικό κατά γράμμα βεβαίως είναι σεξιστικό, με το σκεπτικό της αναγκαιότητας για την ύπαρξη κοινωνικής εκτόνωσης, όχι, δεν υπάρχει τέτοια κρίσιμη μάζα για να χρειαστεί να επισημανθεί και να συστηθεί η επαναφορά στη "τάξη", προς το παρόν είναι "χαριτωμενιά" με την ίδια λογική που στην Αγγλία μέχρι τον 20ό αιώνα οι λεσβίες δεν χαρακτηρίζονταν καν ως ομοφυλόφιλες.
    Ω ναι, το σκεπτικό του "πολιτικά ορθού" εκπορεύεται από σερνικά ή για να το θέσω "πολιτικά ορθά" από άτομα που σκέφτονται σερνικά...
    Μπορείτε να το πείτε και σεξιστικό αυτό...

    Αυτό που χρειάζεται να γίνει βαθύτατα κατανοητό είναι πως οι όποιες "χάρτες δικαιωμάτων" και τα όποια "βαφτίσια" λέξεων δεν μπορούν να σταματήσουν ούτε τη δουλεία ούτε τις διακρίσεις ούτε την καταπάτηση δικαιωμάτων ούτε τίποτε. Απλώς φουσκώνουν την υποκρισία και τα προσχήματα. Είναι αυτά ακριβώς που ακυρώνουν την εσχάτως εδώ μέσα εκπεφρασμένη σαδική θεώρηση μετατρέποντάς την σε ιογενή ομφαλοσκόπηση.
     
  5. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @cadpmpc : όταν θέλετε "ζωγραφίζετε" αγαπητέ.

    την άρνηση ή την επιθυμία;
     
  6. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Όταν μιλάμε για τετελεσμένο γεγονός, παρά τα "θα ήθελα", "ναι μεν αλλά", "αχ και να", "να μπορούσα ρε γαμώτο" και λοιπά νιαουρίσματα σε ρε δίεση και ma non tropo, μια διαπίστωση αρκεί.
    Το να αναφέρω την "επιθυμία" σημαίνει πως δίνω λαβή για άλλοθι, που μόνο κωλοβαρετικά ή αθωωτικά μπορεί να εκληφθεί στο αντιλαμβανόμενο (ή μήπως να γράψω συλλογικό αντίλημα..?) στα άτομα που αφενός η ικανότητά τους στην όποια πρόσληψη είναι ευθέως ανάλογη της διάθεσής τους να ξεστραβωθούν (και δεν μας πίπτει λόγος άλλωστε περί τούτου) αφετέρου εις ένια εξ αυτών παραμένει αντιστρόφως ανάλογη της καθημερινότητάς τους.
    Σε κάθε περίπτωση δίνει λαβή για ψυχοπιασιάρικες προσεγγίσεις, κι εγώ με τα ψυχαναλυτικά ντυ κωλ έχω την ίδια προσέγγιση με την οικολογία: πολύ σοβαρά πράματα για να τα αφήσει ούτε στους ψυχοτέτοιους ντυ κωλ ούτε στους οικολόγους ντυ πουτς...
    Με λίγα λόγια απευθύνομαι στους κολυμπητές και όχι τους απολαμβάνοντες παρά θιν' αλός την σκιά με τη καφεδιά αντάμα...
    Γενικότερα, χοντρικά αποφεύγω τα πεθυμητικά παιδγιά ως αναζητούντα παρεμπιπτόντως κάτι σε ψυ "πακέτο", άσε που ενίοτε σκούζουν και φάλτσα...
     
  7. pteleos

    pteleos New Member

    θεωρειτε το feminization κ το sissification ενα κ το αυτο;
     
  8. angel42

    angel42 Regular Member

    Όχι...

    Α.
     
  9. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Οι διαφορές τους; (Καλοπροαίρετη ερώτηση και εάν θέλετε βέβαια και έχετε την όρεξη απαντατε)
     
  10. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Όσο θα υπάρχει η αντίληψη, ότι ένα φύλο είναι ισχυρότερο/πιο χλιδάτο/έχει περισσότερες ευκαιρίες απ' τ' άλλο.
    Θα υπάρχει και σεξισμός ( ή όποιος άλλος νέος όρος βρεθεί, δλδ. άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τη φούστα του αλλιώς ).

    Όσο τα ρούχα θα είναι σύμβολα και όχι απλά υφάσματα, που κάποιος θα φόραγε, έτσι απλά επειδή θα τα γούστα, δίχως διάκριση φύλου ( με τα λοιπά της "παρελκόμενα" ) - κάποιοι διατείνονται, ότι θα ήταν και κείνα ανάμεσα σε άλλα τρόπος επικοινωνίας, η εμφάνιση ντε -.
    Κάποιοι θα συνεχίζουν να σκέπτονται/εκφράζονται βάσει των ακόμη υπαρκτών στερεοτύπων ( κι αν έτσι γουστάρουν, καλά κάνουν ).

    Το sissification θα ήταν η ακραία έκφραση του femiziation ( σίγουρα κατ' εμέ και μάλλον μια για κείνους τους "μάστορες", που έχουν σαν "hobby" να εξηγούν/δημιουργούν λεξούλες ). Και αφού θα ήταν η "καρικατουροποίηση" της θηλυκότητας - όντας τραβηγμένη απ' τα μαλλιά και που μάλλον δεν θα συναντόταν πέραν της διακωμώδησης ή των πάλαι ποτέ ντεκαντάντ μαντεμοϊζέλες -, δεν θα ήταν σεξιατικό, αλλά μάλλον τρες μπανάλε για κάποιους ή καϋλωτικό για κάποιους άλλους.

    Αν δεν υπήρχε επί του θέματος κάποιο όριο να κροσάρεις - το γιατί, το είπαμε πιο πάνω -, δεν θα υπήρχε φεμινιζέϊσιον, άρα δεν θα υπήρχε ούτε ο σεξισμός που θα το συνόδευε.

    Ένα σκεπτικό που ακολουθεί την παγκοσμίου φήμης σχολή σκέψης:

    Ο αετός έχει φτερά, η σερβιέτα έχει φτερά. Άρα ο αετός είναι σερβιέτα.  
     
  11. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Κάτω τα χέρια από την σερβιέτα με φτερά...
    Είναι η συμβολή η ρομέικη στην γυνακεία υγιεινή...
    (Από την αποθήκη αχρήστων γνώσεων)...
    FYI ω παλιο @Tenebra_Silente ...
    Αμέ...!
     
  12. Dean

    Dean Regular Member

    Προσωπικά το γουστάρω. Αρκεί η γυναίκα για την οποία θα το κάνω , να με εμπνεύσει να το κάνω γι' αυτή. Δεν το βρίσκω πάντως καθόλου σεξιστικό.