Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Εσωτερική λογοκρισία

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Dasein, στις 1 Ιανουαρίου 2017.

  1. Dasein

    Dasein Regular Member

    Σκέπτομαι πως αυτό εξαρτάται από την ψυχοσυνθεση της υ. Υπάρχουν οι υ που έχουν την τάση να εκτρεπονται και άλλα, που εντρεπονται    
     
  2. widowmaker

    widowmaker Guest

    Νομιζω οτι η εννοια λογοκρισία είναι βαρια λιγο. Εγω αυτο που προτιμω στην εκ
    Εννοεις σκεψεις πανω στην σχεση που υπαρχει η γενικα πχ αν θα του αρεσει το ταδε ρουχο;
     
  3. soutzoukakia

    soutzoukakia His precious

    "Όταν συνηθίζεις το 'τέρας', αρχίζεις να του μοιάζεις." [Χατζιδάκις]
    Για άλλο λόγο το είπε αυτό ο συνθέτης, αλλά νομίζω πως ταιριάζει κι εδώ, αν αφαιρέσουμε μάλιστα το αξιακό πρόσημο που έχουν η λέξη 'τέρας', καθώς και όλη η φράση, για όσους ξέρουν πότε και γιατί ειπώθηκε.
    Στην αρχή μπορεί να φαίνεται λογοκρισία, μετά όχι πια...

    [Όπου 'τέρας' = η ηθική του Κ (γιατί, πιστεύω, ηθική είναι αυτό που διαλέγεται με σκέψεις και συναισθήματα, οδηγεί και οδηγείται, ενίοτε, ως μη αφομοιωμένη δομικά στέκει ως δυναστικό υπερεγώ και τότε μπορεί και λογοκρίνει... χωρίς εισαγωγικά...)]
     
    Last edited: 3 Ιανουαρίου 2017
  4. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Το τέρας του Μάνου, άλλο ήταν... Σωστά!
    Επίσης πολύ σωστά μπορούμε να βγάλουμε και το πρόσημο από την λέξη...
    Και η φράση στις αγκύλες σωστά προκύπτει ως εύλογη συνέπεια, ένεκα δηλαδής που είναι μη αφομοιωμένη δομικά, πα να πει "ουρανοκατέβατη/φυτευτή" ένα πράμα, σαν να λέμε ζντουπ - ήρθε κι έκατσε...
    Πα να πει πως το εντός αγκυλών κείμενο κάτι σημαίνει, κάτι ορίζει...
    Πώς λέμε είναι φρούτο, συνήθως πράσινο ανοιχτό, το κόβουμε από δέντρο, είναι του καλοκαιριού και το σχήμα του το χρησιμοποιούμε για να πριγράψουμε ζουμερά γυναικεία πωπά..?
    Είναι το ίδιο εύκολο, πιστέψτε με...
    Δεν περιγράφω άλλο..!
     
  5. Soraya

    Soraya Guest

    Λογοκρισία έχω νιώσει.
    Ήταν πολύ άσχημο συναίσθημα.
    Όχι δεν το δέχομαι.
    Δεν βρίσκω την χρησιμότητα του πουθενά.
    Ειδικά όταν υπάρχουν άλλη τρόποι χειρισμού στην ορθή σκέψη μιας-ενός υπό.
     
  6. widowmaker

    widowmaker Guest

    Καλημερα!
    Αυτο που εχω δει και ζησει ειναι μια αυτοματη λογοκρισια με βαση λαθος κριτηρια. Παραδειγμα λογοκριθηκε απο μονη της γτ στην προηγούμενη σχεση της η πραξη που εκανε ηταν απαραδεκτη. Το λαθος εν ολίγοις για εμένα ειναι να μην κρινουμε μια νεα D/s σχεση με παλαιοτερες εμπειριες. Και αυτο ισχύει και για τα δυο στατους. Λογοκρισια για εμενα είναι αποδεκτη στην αρχη της σχεσης απο εκει και περα είναι αν σου κανει ο Κ ή η υπο που έχεις διαλεξει. Δηλαδη μου κανει καπως ασχημο σε πενταετή σχεση οποιουδήποτε ειδους ακομα και vanilla να υπαρχει λογοκρισια γτ αυτα που λογοκρίνονται γινονται αποθημενα!
     
  7. Dasein

    Dasein Regular Member

    Σκέψεις και πέραν της σχέσης...αρνητικές σκέψεις κυρίως 
     
  8. widowmaker

    widowmaker Guest

    οποτε η απαντηση μου νομιζω σε καλυψε!
     
  9. Master1232015

    Master1232015 Don't stop at the top


    Κάτι πήγατε να μας πείτε αλλά θεωρώ ότι μας μπερδέψατε και λίγο.

    Για να το σπάσω και εγώ λίγο σε ψιλά μπας και συνεννοηθούμε.

    Τα παλιά τα χρόνια οι Αρχαίοι Έλληνες προσπάθησαν να βρουν την βαθύτερη ουσία των πραγμάτων, το Είναι των πραγμάτων.

    Ο Σωκράτης είπε πως για να το πετύχουμε τούτο θα πρέπει να σκεφτούμε ως εξής:

    Να πάρουμε π.χ. τον Γάμο, να πούμε ότι ο γάμος είναι καλό πράγμα (την γενικά αποδεκτή άποψη), να βρούμε ένα παράδειγμα που ο Γάμος δεν πήγε καλά γιατί τα πρόσωπα δεν ταίριαζαν, να ανασκευάσουμε, να πούμε δηλαδή ότι ο Γάμος είναι καλό πράγμα εάν το ζευγάρι ταιριάζει και να συνεχίσουμε έτσι.

    Όρισε την Διαλεκτική και τους νόμους της.

    1. Την ενότητα των αντιθέτων, ότι κάθε θέση έχει και μία αντίθεση και οι δύο μαζί ισορροπούν σε μία σύνθεση, μια έννοια με ανώτερες ποιοτικά προεκτάσεις.

    2. Οι ποσοτικές μεταβολές φέρνουν τις ποιοτικές μεταβολές (δηλαδή όσο πιο πολύ εκτελούμε την παραπάνω διαδικασία φτάνουμε στο ποιοτικό αποτέλεσμα, το βαθύτερο Είναι του Γάμου)

    3. Την άρνηση της άρνησης (νόμο που διασάφησε αργότερα ο Χέγκελ) και που εξασφαλίζει ότι αυτή η διαδικασία είναι διαρκής – χωρίς τέλος.

    Αυτή είναι πάνω κάτω και η λογική της παραγωγικής σκέψης και οι παραδοχές της.

    Ξεκινούμε από κάτι γενικό και αφηρημένο (μια γενική αρχή, έναν ορισμό ή έναν κανόνα) που θεωρείται ότι ισχύει ή ότι αποτελεί εύλογη υπόθεση και καταλήγουμε σε κάτι ειδικό και συγκεκριμένο δηλαδή στον καθορισμό ή τη διευκρίνιση μιας συγκεκριμένης πρότασης.

    (γενικό & αφηρημένο → ειδικό & συγκεκριμένο)

    Εκεί κατά την διαδικασία το α (ο Γάμος) δεν είναι ίσο με τον εαυτό του δηλ. α≠α, ότι με άλλα λόγια στον Γάμο που λέγαμε υπάρχει ο Γαμος1 ο Γάμος2 κλπ.

    Ο Αριστοτέλης είπε ότι αυτή η διαδικασία δεν είναι σωστή και το Είναι κάθε πράγματος, η βαθύτερη δηλαδή ουσία κάθε πράγματος πρέπει να είναι σταθερή, στατική, ακίνητη, να μην αλλάζει δηλαδή α=α.

    Έτσι όλα τα πράγματα στον κόσμο είναι ακίνητα αφού το Είναι τους είναι ακίνητο και ο Θεός (Λόγος) το Κινούν Ακίνητο.

    Με άλλα λόγια έχουμε την επαγωγική σκέψη που δείχνεται πιο καλά στην μεταβατική ιδιότητα δηλαδή α=α και αν α=β και β=α και εάν α=β και β=γ τότε και α=γ δηλαδή να βγει συμπέρασμα.

    Με άλλα λόγια κατά τον Αριστοτέλη θα πρέπει ο Θεός (Λόγος) να πάρει το α από το χεράκι γιατί το α είναι εξ’ ορισμού ακίνητο και να το πάει στο γ, αφού το α από μόνο του δεν μπορεί να κινηθεί, είναι ακίνητο, για να βγει συμπέρασμα.

    Πάμε με άλλα λόγια με την επαγωγική σκέψη, πάμε από το ειδικό στο γενικό (κάνοντας αφαίρεση των ειδικών χαρακτηριστικών) και το συμπέρασμα είναι κατά την γενική ομολογία και την γενική εμπειρία αβέβαιο.

    Έχουμε όμως τον Ορθό Λόγο δηλ. το α (την Λογική Κατηγορία) ακέραιο και ακλόνητο και άξιο εμπιστοσύνης, με την βοήθεια του Θεού (ή άλλης δύναμης).

    Κάποιοι προσπάθησαν να πουν βρε παιδιά μήπως το α είναι αυτοκίνητο δηλαδή κινείται χωρίς τον Θεό (Λόγο) (ή άλλη δύναμη) και χωρίς και να χάνει και τις ιδιότητές του και να παντρέψουμε τα παραπάνω ?

    Μία Διαλεκτική του Ορθού Λόγου ή έναν Ορθό λόγο της Διαλεκτικής ?

    Πρέπει να ξαφνιαζόμαστε πως κάθε πράγμα σε τελική ανάλυση παρουσιάζεται σε τάξη (κατάσταση) λογικής κατηγορίας.

    Πρέπει να ξαφνιαζόμαστε πως εξαφανίζοντας λίγο – λίγο κάθε τι που αποτελεί την ατομικότητα ενός σπιτιού, πως κάνοντας αφαίρεση των υλικών που το συνθέτουν, της μορφής που το ξεχωρίζει, θα φτάσετε να μην έχετε πια ένα σώμα, πως κάνοντας αφαίρεση των ορίων αυτού του σώματος, έχετε πια έναν χώρο , πως κάνοντας αφαίρεση των διαστάσεων αυτού του χώρου, καταλήγετε να μην έχετε πια παρά την ολοκάθαρη ποσότητα, την Λογική Κατηγορία.

    Πάμε τώρα στην Διαλεκτική – τι είναι η αφαίρεση της κίνησης ?

    Η κίνηση σε αφηρημένη κατάσταση

    Τι είναι η κίνηση σε αφηρημένη κατάσταση ?

    Ο καθαρά λογικός τύπος της κίνησης , ή η κίνηση του ορθού λόγου.

    Στο να τίθεται, να αντιτίθεται να συντίθεται να διατυπώνεται σαν θέση, αντίθεση, σύνθεση ή ακόμα καλύτερα να είναι κατάφαση, άρνηση του εαυτού της και άρνηση της άρνησης.

    Πως όμως κατορθώνει ο λόγος να επαληθεύεται μονάχος και να μπαίνει σε ορισμένη κατηγορία ?

    Πως θα κάνετε ομελέτα χωρίς να σπάσετε τα αυγά ? – Μην το προσπαθήσετε θα μείνετε νηστικός.

    Το ότι τα βόδια πάνε μπροστά από το κάρο είναι ένα Λογικό συμπέρασμα – είναι και Ορθό-Λογικό συμπέρασμα ? και εάν ναι ποιο είναι το Λογικό συμπέρασμα που είναι Λογικό και μη Ορθό ?

    Εξυπακούεται βέβαια ότι εκφράζω προσωπικές απόψεις και η απάντησή σας σε κάθε περίπτωση δεν είναι υποχρεωτική
     
  10. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Ευχαριστώ... Καλή χρονιά...
     
  11. goodevil

    goodevil arcade Premium Member


    Κανενας Κ δε μπορει να λογοκρινει τη σκεψη σου παρα μονο να τη κατευθυνει
    αυτο που περιγραφεις ειναι πιστευω ελλειψη κατευθηνσεως κ προσανατολισμου
    μια ενδειξη ανασφαλειας

    Ο λογος ειναι πραξεις ειναι σκοπος
    πρωτα τρωμε το γλυκο που δε κανει κ μετα λογοκρινουμε κ κατηγορουμε τον εαυτο μας
    πριν απλα σκεφτομαστε τις συνεπειες κ τις καλες κ τις κακες

    Η αυτογνωσια μας επιτρεπει να κατανοησουμε καλητερα τη ψυχοσυνθεση μας
    το να κρινουμε τις πραξεις μας ειναι κατι θεμιτο κ λυτρωτικο πολλες φορες
    αλλα το να μην τις κανουμε για μα μην τις λογοκρινουμε ειναι κατι που επιφερει
    στασιμοτητα κ αβεβαιοτητα

    Πολυ δυσκολο ολο αυτο γιατι ο χειροτερος κριτης ειναι ο εαυτος μας
    πολλες φορες κ εγω ακουω φωνες <<μη το κανεις>> <<δε θα ηταν καλο>>
    τις περισσοτερες φορες κλεινω τα αυτια μου κ ανοιγω τα ματια για να δω καθαρα
    κ οποτε ακουσα το μονο που εμεινε ηταν η σβασταχτη θλιψη που φερνει το αν

    Οσο πιο λιγα αν πεις στη ζωη σου τοσο πιο σιγουρη θα εισαι για το πιο ειναι το σωστο
    κ αν λεω αν κανεις το λαθος καμια φορα φροντισε να αντεχεις την λογοκρισια που θα επιβαλεις εσυ στον εαυτο σου
    εχω βαλει τον εαυτο μου σε μεγαλη κ αδικη πολλες φορες αλλα
    ποτε δε το κανα για τις σκεψεις μου παρα μονο για τις πραξεις μου

    Οι προβληματισμοι σου ειναι τοσο ποικιλομορφοι που δεν ξερω αν ακουμπησα καν
    συζητα το μαζι του παρε σωστες κατευθυνσεις αν ειναι αυτο εφικτο
    κ ασε τη σκεψη σου ελευθερη.
     
    Last edited: 5 Ιανουαρίου 2017
  12. Master1232015

    Master1232015 Don't stop at the top

    Ευχαριστώ και εγώ.
    Καλή χρονιά.