Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θηλυκός Οργασμός

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος dora_salonica, στις 30 Δεκεμβρίου 2010.

  1. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Μετά την πολύ ωραία αντιπαράθεση του Βασιλιά των Θεών του Ολύμπου με τον Βασιλιά των Φιλέτων (και τις εξαιρετικές υπόλοιπες τοποθετήσεις που μεσολάβησαν), θα αναγκαστώ να ζητήσω την άδεια να επιτραπεί σε ένα μπριζολάκι να εκφέρει την άποψή του (δεν είμαι αγγείο - τη εξαιρέσει μικρών τριχοειδών που σπάνε στο βουρδούλισμα και προκαλούν ωραιότατες εκχυμώσεις). Ακούστηκαν πολλά στο νήμα, τα οποία θεωρώ κάπως ανακριβή και δεν θα ήθελα να τα αφήσω να πλανώνται (μαζί με τους εκφέροντες αυτά) εις το διηνεκές, χωρίς κάποια τουλάχιστον ένσταση.

    Μία σημαντική ερώτηση που ετέθη, είναι το τί κάνει ένα άτομο υποτακτικό. Μάλλον, δεν ετέθη ερώτηση - όπως θα έπρεπε - αλλά εδόθη απάντηση:

    Θα διαφωνήσω με αυτό. Πιστεύω ότι οι μαζοχιστικές τάσεις δεν οδηγούν κατ’ ανάγκη στην υποτακτικότητα (υπάρχουν πολλοί και πολλές bottom που δεν είναι διόλου υποτακτικοί). Πιστεύω ότι η υποτακτική προσωπικότητα προϋπάρχει των μαζοχιστικών τάσεων, και είναι μάλιστα ανεξάρτητη από αυτές (εάν οι μαζοχιστικές τάσεις δεν υφίστανται, μπορούν κάλλιστα να καλλιεργηθούν στο Υ από έναν σαδιστή Κυρίαρχο).

    Ο μηχανισμός της σεξουαλικής απόλαυσης στη γυναίκα, ο οποίος παραμένει ένα μυστήριο για την επιστήμη, φαίνεται (από διάφορα πειράματα που έχουν γίνει, στα οποία μπορώ να παραπέμψω όποιον ενδιαφέρεται) ότι λειτουργεί με βάση την πνευματική διέγερση και όχι τη διέγερση του σώματος (γι αυτό είναι δυνατόν για ένα Υ να χύνει κατόπιν εντολής, με μόνο ερέθισμα τη φωνή του Κ του – κατόπιν conditioning, ή μάλλον, κατόπιν απορρύθμισης του πρότερου conditioning και μεταρρύθμισης του μηχανισμού - τα λέω πυκνά για να μην ζητάτε να κόψω νότες). Ενώ για τον άντρα αρκεί η σωματική διέγερση (παραπέμπω σε σχετικά κεφάλαια στον Άγιο Ζιγκολό του Μπρυκνέρ), για την γυναίκα – η οποία είναι εν πολλοίς ένα ανώτερο, πραγματικά θαυμαστό ον – η σωματική διέγερση πρέπει να συνοδεύεται από την πνευματική.

    Ακόμη και για τα θηλυκά bottom επομένως, οι μαζοχιστικές τους τάσεις κατά πάσα πιθανότητα ξεκινούν από ένα φαντασιακό κομμάτι. Δεν παραγνωρίζω την έλξη των ενδορφινών και δεν αρνούμαι και τη δική μου σποραδική ενασχόληση με το bottoming. Θεωρώ όμως ότι η υποτακτικότητα είναι άλλο κομμάτι, το οποίο δεν συνδέεται απαραίτητα με τον μαζοχισμό. Είναι κυρίως συνυφασμένη με τον τρόπο που σχετιζόμαστε με τους άλλους, αντλώντας απόλαυση μέσα από αυτόν τον συγκεκριμένο τρόπο σχέσης. Στις περιπτώσεις όπου υπάρχει υποτακτικότητα, ο μαζοχισμός μπορεί να την εκφράσει εν μέρει. Γι αυτό πάντα συμβουλεύω όσους Dom και όσα Υ τύχει να ζητήσουν την άποψή μου, να μην ξεκινούν ποτέ από το σώμα, αλλά να καταλήγουν εκεί, ως έκφραση αυτού που συντελείται εσωτερικά / πνευματικά. Εκτός εάν θέλουν να κάνουν topping / bottoming (ακόμη κι εκεί, πρέπει να καλυφθεί το φαντασιακό κομμάτι για να είναι επιτυχής η συνεδρία).

    Μία ακόμη απάντηση εδόθη, όσον αφορά τη βάση της ασυμμετρίας σε σχέση Κ/υ.

    Όσον αφορά τη συμφωνία, παραδέχομαι ότι συχνά σε ασύμμετρες σχέσεις (εκεί ιδίως όπου το συναίσθημα είναι ελεγχόμενο) υπάρχει μία συνειδητή δέσμευση εκατέρωθεν, ακόμη και όταν είναι άρρητη. Η ειλικρίνεια, η συνέπεια και η εντιμότητα είναι πολύ βασικά στοιχεία της ασύμμετρης σχέσης και για μένα. Θα ήθελα όμως να εστιάσουμε λίγο στα αίτια μίας τέτοιας συμφωνίας. Δεν πιστεύω ότι πρόκειται για μία συμφωνία όπου ανταλλάσσονται όμοια αγαθά, έτσι ώστε να μιλούμε για συμμετρία. Μπορεί να είναι μία έντιμη συναλλαγή, όμως δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι σε μία σχέση, ΠΑΝΤΑ, ΠΑΝΤΑ, ΠΑΝΤΑ, ο ένας εκ των δύο επιθυμεί τον άλλον περισσότερο.

    Έτσι όπως το βλέπω εγώ, το Υ είναι αυτό που επιθυμεί περισσότερο κι αυτό γίνεται επειδή το Υ έχει ανάγκες. Ο Κ επιθυμεί λιγότερο γιατί έχει επιθυμίες -έστω και εμφατικές - τις οποίες όμως χειρίζεται. Αυτό είναι που δημιουργεί την ασυμμετρία. Βοήθησέ με, λέει το Υ, να ζω με νόημα, να μην αγχώνομαι μέχρι θανάτου με τις χειμαρρώδεις και ανεξέλεγκτες επιθυμίες μου, δώσε μου την ευκαιρία να κάνω το απαραίτητο focus στη ζωή μου. Οκέι, λέει ο Κ, κάτσε να σε γεύομαι και να ξεσκίζω τις σάρκες σου και το μυαλό σου με τον τρόπο που επιθυμώ εγώ και θα φροντίσω αυτές σου τις ανάγκες. Κι αν δεν σου αρέσει, στο καλό να πας και να προσέχεις μικρό μου... 

    Μνεία αξίζει και το ποστ του Μάστερ Πέρρη.

    Θεωρώ ότι μιλάς για συναινετικά σέσσιον, ανάμεσα σε Top και bottom, με σκοπό την σεξουαλική απόλαυση, ή / και για σχέσεις που βασίζονται σε μία σειρά τέτοιων σέσσιον. Η ανάγκη μου δεν είναι ρόλος, αλλά εγνωσμένη ανάγκη, αρκετά πιεστική, έως του βαθμού να είμαι πραγματικά ευγνώμων όταν μου δίνεται τέτοια σχέση. Ποτέ δεν θεωρώ ότι δίνω κάτι εφάμιλλο, αντίθετα, μου προσφέρεται η ευκαρία να δώσω αυτό που εγώ επιθυμώ διακαώς να δώσω. Με λίγα λόγια, ακόμη και όταν δίνω, παίρνω... 
     
  2. vautrin

    vautrin Contributor

    re: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υυποτακτικές ?

    Σεξισμός απ' την ανάποδη, εξίσου απεχθής κι αστήρικτος από το αντεστραμμένο είδωλό του.

    Κουίζ: χύνουν οι πόρνες με τους πελάτες τους;

    Α. Ποτέ.
    Β. Πάντα.
    Γ. Μερικές φορές.
    Δ. Δεν ήξερες, δεν ρώταγες;
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    re: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υυποτακτικές ?

    Δεν είναι σεξισμός αλλά γνώση. Βιολογικά, το θηλυκό του ανθρώπινου είδους είναι ανώτερο, όπως ξέρουμε όλοι όσοι έχουμε γνώσεις τουλάχιστον εξατάξιου γυμνασίου. Τα ίδια ακριβώς θα έλεγα αν ήμουν άντρας. Βασικά με κουράζει να ανήκω σε αυτό το δυσνόητο και περίπλοκο φύλο, θα προτιμούσα να ήμουν πιο απλή και να έχω κι εγώ ένα υδραυλικό σύστημα οργασμού. Τούτου λεχθέντος, οι άνδρες κυριαρχικών τάσεων που επιθυμούν την πνευματική διέγερση πρωτίστως, υπερβαίνουν τη βιολογία τους like crazy...

    Το κουιζ που παρέθεσες δείχνει ότι δεν κατανόησες αυτό που είπα (ενδέχεται να μη λειτουργεί το χιούμορ μου αυτή την περίοδο, τα ίδια έγιναν και με την "παρωδία"). Η απάντηση είναι ότι χύνουν μόνο εφόσον "παίξει σκηνή" στο μυαλό τους. Προσωπικά, μπορώ να χύσω κατά βούληση, αλλά δεν υπόσχομαι ότι θα διηγηθώ αυτά που συνέβησαν (και) στο μυαλό μου, έτσι ώστε να οδηγηθώ στον οργασμό.

    Το λινκ του πειράματος στη διάθεσή σου. Ήταν ένα πείραμα με μαγνητικό τομογράφο. Το πείραμα απλά επιβεβαιώνει την εμπειρία σχεδόν οποιασδήποτε γυναίκας, από μοδίστρα έως νευροχειρούργο. Ο Λακάν λέει κάτι παρόμοιο, όταν επιμένει ότι η γυναίκα δεν βλέπει τον άντρα ως partial object. "Tο Άλλο στη θηλυκή jouissance μπορεί να ιδωθεί σε δύο επίπεδα. Πρώτον, σωματικά, καθώς δεν έχει όρια. Ενώ η αρσενική jouissance είναι περιορισμένη, είναι μία απόλαυση που περιορίζεται στο όργανο, όπως η κλειτοριδική jouissance...Το τμήμα της jouissance που ο Λακάν ονόμασε Άλλη jouissance, η θηλυκή jouissance, δεν περιορίζεται στο σώμα, δεν περιορίζεται στο όργανο, για να το πούμε αλλιώς. Υπάρχει μία ριζοσπαστική καθοριστική μη αμοιβαιότητα ανάμεσα στην σεξουαλική απόλαυση αυτών των δύο τμημάτων της ανθρωπότητας." (Alexandre Stevens, «Το Παράδοξο της Καθολικότητας", από το σεμινάριο "Καντ και Σαντ", του London Society του έτους 2003 – 2004)

    Με λίγα λόγια, αν και θα το ήθελα πολύ όλα να εξαρτώνται από την κλειτορίδα μου, δυστυχώς δεν είναι έτσι...Η άποψή μου είναι ότι δεν εξαρτάται από την ευφυϊα ή μόρφωση της γυναίκας, αλλά αποκλειστικά από τις γονιδιακές προδιαγραφές του φύλου της. Ενδέχεται η συγκεκριμένη διαδικασία οργασμού να αποτελεί σημαντικό στοιχείο για τη διαιώνιση του είδους, όπως και η αντίστοιχη των ανδρών. Όπως και νάχει, η μη αμοιβαιότητα στη σεξουαλική απόλαυση των ανδρών και των γυναικών, είναι τουλάχιστον προφανής, αν και οι προεκτάσεις της όχι.
     
  4. vautrin

    vautrin Contributor

    re: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υυποτακτικές ?



    Διαφορετικοί ίσως ναι, με την ανωτερότητα είναι που τα χαλάμε. Αλλά πάλι, πόσο διαφορετικοί και σε τι;

    Όταν πηδώ, περνούν χιλιάδες εικόνες και φαντασιώσεις απ’ το μυαλό μου. Ποτέ δεν φαντάστηκα πως ήμουν η θαυμαστή εξαίρεση του φύλου μου κι ούτε τώρα πείθομαι. Δεν αμφιβάλλω πως το ίδιο συμβαίνει σε μια γυναίκα, αναρωτιέμαι όμως πως το αποκλείεις για τους άντρες.

    Δεν ανέφερα τυχαία τις πόρνες. Όταν καλώ κάποιες, είμαι ήδη διεγερμένος πριν έρθουν, από την φαντασίωσή τους και μόνο. Άλλο παράδειγμα τετριμμένο: άντρας που πηδάει μια άσχημη σαν το χρέος, για να καβλώσει κλείνει τα μάτια και φαντάζεται πως πηδάει τη Ναόμι. Πως το εξηγεί ο Λακάν αυτό;

    Νομίζω πως και στα δύο φύλα η ερωτική επιθυμία είναι ενδογενής και δεν εξαρτάται από την ύπαρξη και παρουσία του Άλλου διαφορετικά ο αυνανισμός θα ήταν αδύνατος κι ακατανόητος. Ακούω ενστάσεις κι επανέρχομαι.

    ΥΓ: Πάντως το λινκ το θέλω και σ’ ευχαριστώ προκαταβολικά.
     
  5. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υυποτακτικές ?

    Βιολογικά, όπως είπα. Ξέρεις τί σημαίνει αυτό.

    Πιστεύω ότι πρόκειται για την θηλυκή πλευρά σου... 

    Έκανα ένα άτυπο γκάλοπ σε 400 περίπου άντρες...Μερικοί το πολύ πολύ να σκέφτονταν ένα βυζί. Οι υπόλοιποι έβλεπαν τσόντα στην τηλεόραση ή κοιτούσαν εμένα.

    Θα περιμένω να τοποθετηθούν και άλλοι επ' αυτού, πριν επιχειρήσω μία πιο εμπεριστατωμένη απάντηση. Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον...

    Οι πόρνες φαντασιώνονται; Γιατί; Τις πληρώνεις για να χύνουν; Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Γιατί δεν προσποιούνται απλά; Σε οποιαδήποτε περίπτωση, αυτό που είπα ισχύει. Άνευ πνευματικής διέγερσης, το θηλυκό δεν χύνει. Παραπέμπω εκ νέου στον Άγιο Ζιγκολό.

    Ο Λακάν λέει ότι σκέφτεται ένα βυζί. Αυτό αρκεί και κατά πάσα πιθανότητα είναι και εκ του περισσού (λόγω της αναγκαιότητας της διαιώνισης του είδους, όπως είπα ήδη). Πρόκειται για ένα καθαρά υδραυλικό σύστημα.

    Αυτό λέει ο Λακάν ότι ισχύει για τους άντρες. Δεν ισχύει όμως για τις γυναίκες (λέει).

    Ο αυνανισμός στους άντρες βασίζεται στο υδραυλικό σύστημα. Στις γυναίκες βασίζεται στο μυαλό τους. Αυτό ακριβώς επιχειρώ να πω τόση ώρα. Πρόκειται για δύο διαφορετικά συστήματα απόλαυσης. Γι αυτό την γαμήσαμε. 
     
  6. Απάντηση: Re: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υυποτακτικές ?

    Να το αλλάξω σε Vanilla Male, λοιπόν...?  

    Δε συμφωνώ, Δωράκι, αλλά δυστυχώς δεν έχω χρόνο αυτή τη στιγμή...
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Απάντηση: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υποτακτικές ?

    D. σβήσε, τόκαψες, άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε, άλλα διαβάζουμε μου φαίνεται, άλλα καταλαβαίνουμε...
    Μείνε στην κλασική σου παιδεία, ασε τις γενικεύσεις και τις ξεχειλωμένες αναγωγές.
    Απλή βιολογία είναι. Όχι από αυτή που ξέρουν όλοι οι φοιτητές ίσως, αλλά απλή...
    Τελικά έχει πλάκα η τεμπελιά που αναπτύσσουν οι των κλασικών σπουδών, από την υπεροψία που τους καλλιεργούν ηλίθιοι δάσκαλοι... Όχι πως και από την άλλη μερια ειναι εντελώς διαφορετικά, αλλά έχουν μάθει να ακούνε....
     
  8. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υποτακτικές ?

    Μπορείς να εξηγήσεις γιατί κάνω λάθος; Γνωρίζεις ότι εάν θέλω το σπέρμα σου μπορώ να το πάρω ακόμα και αν είσαι λιπόθυμος, έτσι δεν είναι; Γνωρίζεις ότι εσύ δεν μπορείς να κάνεις ούτε θηλυκό κουνούπι να χύσει, εάν δεν συμμετέχει το μυαλό του, έτσι; Είναι δυνατόν να μην το γνωρίζεις;*

    Επιχειρήματα please. Δεν με απασχολούν οι μπηχτές για κλασικές σπουδές, υπεροψία, ηλίθιους δασκάλους και ξεχειλώματα, κυρίως επειδή δεν επιθυμώ να συμμετέχω σε συζήτηση επιπέδου κομμωτηρίου. Ότι καταθέτω συνήθως είναι τεκμηριωμένο, κυρίως βιβλιογραφικά και με λογική επιχειρηματολογία, αλλά σ' αυτή την περίπτωση και βιωματικά. Εάν κάτι δεν κατάλαβες από αυτά που διάβασες, ευχαρίστως να επεξηγήσω περαιτέρω, αρκεί να είναι συγκεκριμένες οι ερωτήσεις, ει δυνατόν.

    Καλή Χρονιά είπαμε; Να πούμε. Καλή Χρονιά. 

    *Beatrix_, την επόμενη φορά που θα βρεθούμε, θα κάνουμε ένα μικρό πείραμα, ναι; 
     
  9. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υποτακτικές ?

    Και...;
    Ακόμα και αν δεχτούμε ότι τα θηλυκά κουνούπια χύνουν και ακόμα και αν υποθέσουμε ότι χρειάζονται νοητικό ερέθισμα να επιτευχθεί αυτό... και;
    Άκου να δεις πως έχει, μιας και ανέφερες τη βιολογία. Στη βιολογία και γενικά στις θετικές επιστήμες ΔΕΝ υπάρχουν επιχειρήματα. Υπάρχουν θεωρίες, υπάρχουν ενδείξεις, υπάρχουν βασικές αρχές, υπάρχουν παρατηρήσεις, υπάρχουν ευρήματα, υπάρχουν πειράματα, υπάρχουν συμπεράσματα και όπου είναι δυνατό αυστηρές μαθηματικές αποδείξεις.

    Άκου τον cadpmpc, πάρ'το αλλιώς.
     
    Last edited: 31 Δεκεμβρίου 2010
  10. Απάντηση: Re: Απάντηση: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υποτακτικές ?

    Αυνανίζομαι με επιτυχία χωρίς να σκέφτομαι τίποτε απολύτως.

    Κατά Λακάν, δεν είμαι θηλυκό εγώ?  

    Να ενημερώσω όλους τους εραστές μου πάραυτα.

    Προτιμώ να μιλήσουμε για τις Τέχνες... όπως κάνουμε πάντα, άλλωστε.
     
  11. vautrin

    vautrin Contributor

    Re: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υυποτακτικές ?



    Τώρα μου άναψες φωτιές στα μπατζάκια! Διότι όταν αυνανίζομαι μπορώ να εκσπερματώνω μόνο με τις φαντασιώσεις μου, δίχως οπτικά ερεθίσματα, δίχως καν την γνωστή παλινδρομική κίνηση της παλάμης επί του πέους. Λες να είμαι μια γυναικεία ψυχή φυλακισμένη σ’ αρσενικό δασύτριχο κορμί ή ένα θαύμα της φύσης; Να κάνω αλλαγή φύλου ή να δωρίσω το σώμα μου για επιστημονική έρευνα;  

    Χωρίς αστεία τώρα, δεν γνωρίζω τι ακριβώς είπε ο Λακάν, αλλά αν αποδίδεις σωστά τις θέσεις του, νομίζω πως είναι παράλογες. Προσπαθεί να εφεύρει διαχωρισμούς εκεί που δεν υπάρχουν. Θα προσπαθήσω να το τεκμηριώσω με μια σειρά ερωτημάτων.

    Πως εξηγούνται οι ονειρώξεις γυναικών και ανδρών; Γιατί όλοι σχεδόν οι άνδρες ξυπνούν το πρωί καβλωμένοι με μόνο ερέθισμα το υλικό των ονείρων; Μια γυναίκα ναυαγός σε ερημονήσι ή μια φυλακισμένη σε απομόνωση σταματά να διεγείρεται σεξουαλικά αφού δεν υπάρχει κανείς γύρω της;

    Νομίζω πως και στα δύο φύλα η ερωτική επιθυμία είναι ενδογενής και γι’ αυτό το λόγο όταν δεν μπορεί να απευθυνθεί στον Άλλον, επιστρέφει στον εαυτό με τη μορφή αυτοερωτισμού κι αυτοϊκανοποίησης. Η φαντασίωση εδώ παίζει σημαντικό ρόλο αναπληρώνοντας το κενό της απουσίας του Άλλου. Αν ο Λακάν στα σοβαρά υποστήριξε πως οι άντρες φαντασιώνονται απλώς ένα βυζί, τότε με συγχωρείτε αλλά ήταν βαθιά νυχτωμένος για να μην πω ηλίθιος και σίγουρα δεν είχε διαβάσει τις ανεκπλήρωτες φαντασιώσεις του Ιζνογκούντ.   Τονίζω το αν…

    Από ανατομική-υδραυλική άποψη, δεν νομίζω πως ο δια της τριβής ερεθισμός της κλειτορίδας κι η συνακόλουθη αιμάτωση και διαστολή της διαφέρουν τόσο ριζικά από την αντίστοιχη λειτουργία του πέους.

     


     




    Αυτά για τον αυνανισμό. Μιλώντας τώρα για την συνουσία, πριν από λίγο μόλις καιρό, στο νήμα για την αποστροφή του οργασμού, είχα υποστηρίξει την άποψη πως σε κάθε σεξουαλική πράξη συνυπάρχει το πραγματικό-σωματικό με το νοητικό-συμβολικό στοιχείο και πως καλό γαμήσι είναι το γαμήσι που τα συνδυάζει αρμονικά δίχως να μπαλατζάρει. Πιστεύω πως αυτό ισχύει και για τα δύο φύλα, διαφορετικά το σεξ θα ήταν μια βαρετή διαδικασία. Τότε όμως ενθυμούμαι πως εσύ κι ο αγαπητός Άρχων των Ονείρων είχατε αντιτάξει είτε την κατάρρευση είτε την εγκατάλειψη κάθε συμβολισμού. Τώρα όμως λες πως το νοητικό-συμβολικό είναι απαραίτητο στη γυναίκα για να διεγερθεί πρώτα και να έρθει σε οργασμό μετά. Αυτό ισχύει και για τους άνδρες, αλλιώς τι νόημα θα είχαν οι διάφορες στάσεις και διαστροφές αν όχι την εκπλήρωση φαντασιώσεων;

     


    Δεν ισχυρίζομαι πως ανάμεσα στα δύο φύλα δεν υπάρχουν διαφορές, βιολογικές ή πνευματικές, αν και πιστεύω πως μοιάζουμε πολύ περισσότερο απ’ ότι είμαστε διατεθειμένοι να παραδεχτούμε. Αντί να εστιάζουμε στις ομοιότητες, ψάχνουμε με το μικροσκόπιο διαφορές για να συντηρήσουμε έναν τεχνητό διαχωρισμό. Τουλάχιστον ας τις αναζητούμε στη σωστή κατεύθυνση. Υποψιάζομαι λόγου χάρη πως άντρες και γυναίκες φαντασιωνόμαστε εξίσου, αλλά διαφορετικά σενάρια. Όπως έλεγε κι ο Χούλιο Κορτάσαρ, «Έρωτας δεν είναι μόνο να κοιμάσαι στο ίδιο κρεβάτι, αλλά και να βλέπεις το ίδιο όνειρο». Δηλαδή όντως τη γαμήσαμε…

    Καλή χρονιά!!

    ΥΓ: Έβαλα και λίγη τέχνη για την αγαπητή Beatrix. Απεικονίσεις του γυναικείου και του ανδρικού αυνανισμού από τους Κλιμτ και Σίλε καθώς και του γυναικείου οργασμού από τον Ποντκοβίνσκυ.
     
  12. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: "Περισσεύει" εκτίμηση & σεβασμός γιά τις Υποτακτικές ?

    Και αυτό σημαίνει ότι μιλούμε για ένα υδραυλικό σύστημα, το οποίο δεν χρειάζεται να περάσει καν από το πνεύμα. Αν ήμουν gay, θα προτιμούσα τους αρσενικούς ερωτικούς παρτενέρ μου εντελώς ηλίθιους - όχι ότι αυτό είναι και τόσο δύσκολο...

    Βρε μανία εσύ να βαράς... Άσε με να κάνω ένα σχήμα λόγου. Πρωτοχρονιά έρχεται, δεν το δικαιούμαι; 

    Και, επιμένω ότι η πιο λοβοτομημένη, η πιο "κομμωτηριακή" γκομενίτσα, έχει την πιο Σαιξπηρική πλοκή να "παίζει" στο κεφάλι της, λίγο πριν χύσει τα χειμαρρώδη, και βιολογικά εντελώς ανώφελα, ποτάμια της...

    Γιατί είμαι η μόνη που βλέπει το αυτονόητο; Πού είναι όλες οι καυλιάρες; Βάζουν τα αμπιγιέ τους; Κι εγώ θα έπαιζα μπιρίμπα τώρα, αν ο Θωμάς δεν είχε ξεχάσει ότι σήμερα είναι η μεγάλη μέρα - τώρα μαγειρεύει τα δαμάσκηνα - δώσε μου υπομονή Θεέ μου μην τον ξαντεριάσω... 

    Συμφωνώ και αναμένω τις θεωρίες, ενδείξεις, αρχές, παρατηρήσεις, ευρήματα, πειράματα που έχετε υπόψη σας, καθώς και τα συμπεράσματά σας.

    Ναι, εντάξει. Τα θέλω πιο κοντά πίσω και τις ανταύγειες τις θέλω πιο άσπρες και πιο πυκνές... 

    Όχι, μιμείσαι το αρσενικό. Γιατί το κάνεις αυτό στον εαυτό σου; Είσαι πιο ευτυχισμένη έτσι;

    Τούτου λεχθέντος, όταν φτιάχνω μπεσαμέλ ή όταν βάφω τα νύχια μου, τα καταφέρνω και δεν σκέφτομαι τίποτε απολύτως. Είναι πολύ ευχάριστο...

    @vautrin, με διεγείρεις εξαιρετικά απόψε. Θα επανέλθω, αφού κι εσύ διορθώσεις το σφάλμα εξ αμελείας, σχετικά με τη συμφωνία μου με τον Ονείρων Άρχοντα. Διαφωνώ μαζί του σταθερά και βάσει λογικής εδώ και πολλά χρόνια, περί ονείρων τουλάχιστον, εφόσον οι συμβολισμοί δεν με αφορούν και πολύ. Εάν ξαναδείς τις τοποθετήσεις μας, θα δεις ότι παρέθεσα μία κάπως πιο εύπεπτη ερμηνεία των λεγομένων του, προς διευκόλυνση όσων δεν μπορούσαν να απαντήσουν στην εντελώς σνομπ ερώτηση "are you familiar with Lacan?" (για να μην αναφέρω τον Forster, που είναι και πιο ψαγμένος). Με άλλα λόγια, το ότι κατανοώ, δεν σημαίνει ότι συμμερίζομαι. Δεν είμαι διόλου διατεθειμένη να εγκαταλείψω τον δικό μου ονειρικό κόσμο...