Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μέντορας

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος Queen87, στις 18 Ιανουαρίου 2018.

?

Μέντορας;

  1. Ναι θα το ήθελα. Πιστεύω οτι θα με βοηθήσει πολύ στην πορεία μου.

    14 vote(s)
    51,9%
  2. Όχι δεν πιστεύω οτι χρειάζομαι κάποιον να με καθοδηγεί/συμβουλεύει

    4 vote(s)
    14,8%
  3. Δεν είχα την τύχει να συναντήσω κάποιον.

    5 vote(s)
    18,5%
  4. Είχα αλλά δεν με βοήθησε απόλυτα.

    0 vote(s)
    0,0%
  5. Είχα/έχω Μέντορα, νιώθω καλά με αυτό και τον ευχαριστώ.

    4 vote(s)
    14,8%
  1. Queen87

    Queen87 Summer mood Contributor

    @gaby_m

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνεισφορά σου σε αυτό το νήμα... Βρήκα πάρα πολύ χρήσιμα τα χαρακτηριστικά που μας περιέγραψες μέσα απο τα δικά σου μάτια για έναν Μέντορα...

    Θα ήθελα να απαντήσω στα λεγόμενα σου αν μου επιτρέπεις  

    Δεν ξέρω μέχρι ποιά ηλικία θωρείτε κάποιος ενήλικας ώστε να αποτεινάξει απο πάνω τον Μέντορα ή να έχει ποιο αραιή μορφή επικοινωνίας... αλλά αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ είναι οτι ο μαθητεύομενος είναι άπειρος... στα πρώτα του βήματα... για αυτό και χρείαζεται Μέντορα... κάποιοι δεν τον χρειάζονται...
    Θεωρώ οτι εσύ δεν χρειάζεσαι Μέντορα όπως είπες γιατί έχεις Κύριο και ανήκεις... έχεις γνώση και εμπειρία μπόλικη... Θα μπορούσες εσύ η ίδια να γίνεις Μέντορας αν το ήθελες...
     
  2. Queen87

    Queen87 Summer mood Contributor

    @Δίας


    Ξεκάθαρος, Ειλικρινής, Σαφέστατος.

    Συμφωνώ απόλυτα με αυτά τα λόγια... Ταυτίζομαι.

    Μου άρεσε πολύ η οπτική σου πάνω στο θέμα, ευχαριστώ  
     
  3. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Αν εσυ θες μια πολυγαμικη ζωη, ενας μεντορας δεν θα σε αλλαξει σε μονογαμικο ατομο , κατι τετοιο δεν θα δουλεψει με αυτη την δυναμικη.Μπορει ομως να σε κατευθυνει ή να σου επιστησει την προσοχη στους τροπους επιλογης των συντροφων σου, την συχνοτητα των συνευρεσεων σου και λοιπα στοιχεια μιας πολυγαμικης ζωης ετσι ωστε να εισαι και πο ασφαλης και να μην αναλωθεις συναισθηματικα και μη στην πορεια.Το ζορι σιγουρα θα στο δωσει, αν και η τελικη επιλογη σε σενα θα βρισκεται.

    Αν η κυρια Κατινα εχει φετιχ με την κουζινα, και μια ζωη μαγειρευε και μεγαλωσε 5 παιδια και 15 εγγονια, εγω ευχαριστως θα ακουγα τις συμβουλες της ή να γινω mentee της  
     
  4. Queen87

    Queen87 Summer mood Contributor

    Όχι δεν θα σε αλλάξει... Αλλά εγώ δεν θα μπορούσα να ταυτιστώ με έναν Μονογαμικό Μέντορα... δεν έχουμε κανένα κοινό σημείο και επίσης έχει εμπειρία πάνω σε μονογαμικές σχέσεις άρα δεν με καλύπτει...

    Και εγώ θα την άκουγα και θα έτρωγα και τα φαγητά της... αλλά αυτό δεν έχει σχέση με το BDSM

    Η Ερώτηση μου παραμένει.
     
  5. espimain

    espimain Contributor

    Προσωπικά πιστεύω ότι τον «τίτλο» του μέντορα δεν μπορούμε να τον απονείμουμε ούτε να τον επιλέξουμε.
    Μέντορας κάποιου αναγνωρίζεται από τον ίδιο αυτόν τον "κάποιο". Και αναγνωρίζεται στο πρόσωπο που συνέβαλε μέσα από σχέση συνειδητής καθοδήγησης και παραινετικής διδασκαλίας, στην προσπάθεια αυτοβελτίωσης του ενδιαφερομένου, σε κάποιον τομέα.
    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Το 2010 εμφανίστηκε μια πρόταση από το Υπουργείο παιδείας σχετικά με την θέσπιση ενός νέου θεσμού αυτού του "Μέντορα".
    Από εκεί και πέρα όλα είναι μια σαλάτα σχετικά με την σημερινή έννοια της λέξης.

    Παραθέτω το κείμενο του υπουργείου αλλά και την πηγή από όπου το έχω πάρει, εκεί υπάρχουν διάφορες πληροφορίες και απόψεις, σχετικά με την λέξη Μέντωρ.



    Τι είναι ο μέντορας [+ ολόκληρη η πρόταση της κ. Διαμαντοπούλου]
    .............................

    Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΝΤΟΡΑ

    Αναγκαιότητα θεσμού και εννοιολογικός προσδιορισμός
    Η παροχή υψηλής ποιότητας παιδαγωγικού/διδακτικού έργου και η προσωπική/επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού αποτελούν τους κύριους άξονες προτεραιότητας του «Νέου Σχολείου». Οι εν λόγω άξονες προϋποθέτουν τα εξής:
    α) ομαλή ένταξη/προσαρμογή του στην εκάστοτε σχολική πραγματικότητα,
    β) διαρκή παιδαγωγική/διδακτική καθοδήγησή του, γ) συναισθηματική στήριξή του. Για το σκοπό αυτό υιοθετείται η εισαγωγή του θεσμού του «Μέντορα» στο εκπαιδευτικό μας σύστημα: για κάθε νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό ορίζεται ένας παλαιότερος και εμπειρότερος του ως μέντορας.
    Η σχέση τους, η οποία θα διέπεται από σαφές θεσμικό πλαίσιο, προσβλέπει στην παροχή εξατομικευμένης βοήθειας από το μέντορα προς το νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό σχετικά με ζητήματα γενικής και ειδικής διδακτικής, καθώς και με ζητήματα παιδαγωγικής, ψυχολογικής, διοικητικής και επαγγελματικής φύσης. Ο μέντορας λειτουργεί ως πρότυπο για το νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό, ενώ παράλληλα τον ενθαρρύνει και του παρέχει ευκαιρίες για έμπνευση, αναστοχασμό και αυτοαξιολόγηση στα πλαίσια μιας ισότιμης σχέσης.

    Προσόντα και τυπικές προϋποθέσεις επιλογής
    0 μέντορας είναι εκπαιδευτικός με μεγάλη εκπαιδευτική και διδακτική εμπειρία, καθώς και αυξημένα προσόντα, τα οποία οριοθετούνται ως εξής:

    · επιστημονικό υπόβαθρο με έμφαση στην παιδαγωγική/διδακτική κατάρτιση,
    · επάρκεια στη χρήση και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.,
    · εμπειρία σε καινοτόμες δράσεις/προγράμματα και
    · γνώση της κουλτούρας και των ιδιαίτερων συνθηκών άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στην περιοχή εργασίας του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού.
    Οι τυπικές προϋποθέσεις επιλογής του είναι οι εξής:
    α) πενταετής διδακτική προϋπηρεσία και
    β) άσκηση διδακτικών καθηκόντων κατά τα δύο αμέσως προηγούμενα σχολικά έτη, από το χρόνο υποβολής της αίτησης.

    Διαδικασία και όροι επιλογής
    Σε κάθε εκπαιδευτική περιφέρεια καταρτίζονται, ύστερα από τον έλεγχο των σχετικών αιτήσεων, με βάση τον υπηρεσιακό φάκελο του μέντορα και τα παραστατικά για την πλήρωση των τυπικών προϋποθέσεων, οι πίνακες υποψηφίων μεντόρων
    , ξεχωριστά για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Οι τελικοί πίνακες που θα προκύψουν θα επικυρώνονται από τον οικείο περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου ΑΠΥΣΠΕ ή ΑΠΥΣΔΕ.
    Ο μέντορας για κάθε νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό θα επιλέγεται από τον τελικό πίνακα και θα ορίζεται από τον οικείο Σχολικό Σύμβουλο σε συνεργασία με το διευθυντή της σχολικής μονάδας, στην οποία έχει τοποθετηθεί. Θα ήταν σκόπιμο να υπηρετεί στην ίδια σχολική μονάδα με το νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό ή σε άλλη στην περιφέρεια ευθύνης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου. Στην περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό ως μέντορας ορίζεται εκπαιδευτικός από όμορη περιφέρεια. Σε δυσπρόσιτες περιοχές και όταν ο μέντορας δεν υπηρετεί στο ίδιο ή γειτονικό σχολείο με εκείνο του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού, θα προβλέπεται ένα μέρος της συνεργασίας να διεξάγεται με ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mentoring). Την τελική ευθύνη για την παραγωγή και τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας θα αναλάβει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
    Μετά την επιλογή του ο μέντορας θα παρακολουθεί πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης και θα εγγράφεται σε «Μητρώο Μεντόρων», το οποίο θα τηρείται σε κάθε περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης.
    Καθήκοντα
    Τα καθήκοντα του μέντορα είναι τα εξής:

    · Εντοπίζει τις υπηρεσιακές και παιδαγωγικές/διδακτικές ανάγκες του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού και οργανώνει μαζί του πρόγραμμα, που στοχεύει στην κάλυψή τους.
    · Αναλαμβάνει την καθοδήγηση/επιμόρφωση/εμψύχωσή του και του προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια σχετικά με ζητήματα διδακτικής, παιδαγωγικής, ψυχολογικής, διοικητικής και επαγγελματικής φύσης.
    · • Μπορεί να καλύπτει τις σχετικές ανάγκες ενός έως και πέντε νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.
    · Διάρκεια και περιεχόμενο μεντορικής σχέσης
    · Η μεντορική σχέση υλοποιείται στα δύο πρώτα έτη της σταδιοδρομίας των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών και έχει το εξής περιεχόμενο: Κατά τη διάρκεια του 1ου έτους ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη των διδακτικών δεξιοτήτων του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού, καθώς και στις πρακτικές διαχείρισης της τάξης και του επαγγελματικού πλαισίου εν γένει. Συγκεκριμένα, κατά το 1° έτος προβλέπεται η πραγματοποίηση ικανοποιητικού αριθμού διδασκαλιών, οι οποίες θα διακρίνονται σε α) δειγματικές από το μέντορα με παρατηρητή τον καθοδηγούμενο, β) διδασκαλίες από τον καθοδηγούμενο με παρατηρητή τον μέντορα, γ) διδασκαλίες από κοινού. Στο μέλλον είναι δυνατό η Β’ και η Γ φάση της εισαγωγικής επιμόρφωσης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών στα ΠΕΚ να συνδυαστούν με το 1° έτος της μεντορικής σχέσης. Κατά το 2° έτος υπάρχει αφενός η δυνατότητα διδασκαλιών και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (επισκέψεις σε μουσεία, βιβλιοθήκες, κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, εκτέλεση κοινών δημιουργικών διαθεματικών δραστηριοτήτων, οργάνωση μαθημάτων με τη χρήση Τ.Π.Ε. και εκπαιδευτικού λογισμικού, διοργάνωση σχολικών εορτών, διδασκαλία σε εργαστήρια, εξ αποστάσεως διδασκαλία κλπ) από τον μέντορα και έως τριών από το νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό, αφετέρου πραγματοποίησης έως δέκα συναντήσεων, οι οποίες μεταξύ των άλλων θα επικεντρώνονται στον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου εκ μέρους του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού, σε ζητήματα αξιολόγησης μαθητή, κατ’ οίκον εργασιών, οργάνωσης portfolio εκπαιδευτικού και μαθητών και σε άλλες πιθανές διαστάσεις της μεντορικής σχέσης.


    Πηγή:
    https://eranistis2.wordpress.com/2010/12/18/τι-είναι-ο-μέντορας-ολόκληρη-η-πρότασ/
     
    Last edited: 21 Ιανουαρίου 2018
  6. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Δεν μιλησα αποκλειστικα για μονογαμικο μεντορα, αλλα μιας και το αναφερες, δεν θα μπορουσες να ταυτιστεις ουτε με ενα που περασε δεκαετιες της ζωης του σε πολυγαμικες σχεσεις και ετυχε να τον γνωρισεις σε περιοδο που εγινε μονογαμικος?

    Δυσκολο το session χωρις καυσιμο.Νηστικο αρκουδι δεν κανει σπανκινγκ   Χρησιμοποιησα ενα παραδειγμα με στοιχειο βδσμ και ενα της καθημερινοτητας.Ας αλλαξουμε το παραδειγμα σε πιο βδσμ φαση τοτε.Η κυρια Κατινα πηγε τοκυο και εκανε προσφατα μια εκπαιδευση με σχοινια. Συνολο στην ζωη της riggαρε καμια 40αρια ατομα, παρακολουθησε καμια 10ρια σεμιναρια και στον ελευθερο της χρονο 'παιζει' με περιτεχνους κομπους. Σαν πρωταρα εκανε πολλα λαθη.Μια φορα ενα λαθος παρολιγο να στοιχισει ενα ποδι ενος rope bunny, κατι το οποιο επαιξε καταλυτικο ρολο στην μετεπειτα προσεγγιση της στο 'αθλημα'. Αν θες να δοκιμασεις το 'φαγητο' της, ενα session αρκει.Αν θες να 'μαγειρεψεις', πρεπει να κατσεις μαζι της με ενα σημειωματαριο και αρκετο μερακι για μαθηση. Αυτη ειναι μια απο τις διαφορες.
     
  7. Queen87

    Queen87 Summer mood Contributor

    Θα μπορούσα! Αυτός έχει προσεγγίσει και τις δύο πλευρές και έχει καταλήξει... με ενδιαφέρει αυτό που έχει βιώσει τόσο πρακτικά όσο και ψυχολογικά... Σίγουρα θα μπορούσα...

    Πολύ προχώ η Κύρια Κατίνα... Αναρωτιέμαι αυτό την κάνει Μέντορα; είδικη στα δεσίματα; έμπειρη; Η Αποψή μου; Αν η Κυρία Κατίνα έχει μεταδώσει τις "γνώσεις" της και υπάρχουν αποτελέσματα και καρποί τότε (ίσως) μια μέρα γίνει "ειδική". Το να είσαι όμως "ειδικός¨σε ένα θέμα δεν σε κάνει Μέντορα life coash κτλπ...

    Αν θα την σεβόμουν; φυσικά! Αλλά δεν θα την είχα ως μια κοντινή μου πηγή για το "προβλημά" μου...
     
  8. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια @Queen87  

    Για την ηλικία έχεις κάποιο δίκιο και ούτε εγώ γνωρίζω αλλά από κάποια στιγμή και έπειτα η μάθηση, γιατί πάντα μαθαίνουμε, συντελείται με την αξιολόγηση των πρότερων εμπειριών περισσότερο, με αυτοκριτική, με κοίταγμα παλιών υποθέσεων από την απόσταση του χρόνου και της εμπειρίας, με αναθεωρήσεις κλπ. Δηλαδή έρχεται κάποια στιγμή, που λογικά διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο, όπου ο τρόπος με τον οποίο επεξεργάζεται τα θέματά του έχει γίνει αποκλειστικά δικός του, αποτελείται από πάρα πολλά πράγματα στα οποία δεν μπορεί να παρέμβει άλλος ούτε να τα παρακολουθήσει και έτσι η άποψη του τρίτου, του Μέντορα έστω, αν υπάρχει, είναι κάτι άλλο από mentoring, ίσως μια επιβεβαίωση ή μια προειδοποίηση, δεν είναι πάντως η άποψη αυτή που λείπει από τον αποδέκτη. Θα μου πεις, τι χρειάζεται αν όχι την άποψη του Μέντορα;, Να πάρει αποστάσεις από τις εμμονές του, να σπάσει τον κύκλο των επαναλαμβανόμενων σφαλμάτων του ίσως; Αυτή δεν είναι δουλειά Μέντορα όμως  

    Για το να γίνω εγώ μέντορας, με είχε τιμωρήσει ο Αφέντης μια φορά επειδή δεν είχα προβλέψει μια λεπτομέρεια στο μεντοράρισμά μου και αυτή η παράλειψη θα μπορούσε να οδηγήσει σε απροσεξία και εξαιτίας αυτής να προκαλέσει σωματική ζημιά στην αποδέκτη των συμβουλών μου και έκτοτε έχω μεγαλύτερη συναίσθηση του τι απαιτείται από τον Μέντορα και λιγότερη βεβαιότητα ότι θα μπορούσα να το κάνω  
     
  9. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    agree. αυτή ακριβώς είναι και η δική μου εμπειρία. τουλάχιστον με τον έναν για τον οποίο υποπτεύομαι ότι μιλάς. καθάρισε το κεφάλι μου τουλάχιστον τρεις φορές. ασχολήθηκε ώρες χωρίς να έχει να πάρει κάτι από μένα...
     
  10. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Σιγουρα ο καθενας μας εχει τα δικα του φιλτρα επιλογων. Αναλογα με το 'προβλημα' , αναζητηση, διψα για μαθηση ή οπως αλλοιως εκφραζεται. Στο νημα εχουν αναφερθει αρκετα σημεια ως προς το τι κανει καποιο μεντορα, απο διαφορους κλαδους αλλα και στο βδσμ. Υπαρχει αρκετο ερευνητικο υλικο και αρθρα για τις σχεσεις και τις αρμοδιοτητες mentor-mentee στον επιχειρηματικο κοσμο οπου καποιος μπορει να αντλησει υλικο και ιδεες.

    Εχω ακουσει οτι η κυρα Κατινα εδενε δυο δυο τις κορασες οσο εφτιαχνε λουκουμαδες.... λιγο τοχεις να σε κοουτσαρει?  
     
  11. Queen87

    Queen87 Summer mood Contributor

    Εμπιστεύομαι πιο πολύ Άνδρα παρά γυναίκα σόρρυ...  

    Λουκουμάδες όμως θα δοκιμάσω...
     
  12. Ravenia

    Ravenia "Post verba verbera"

    Καιρος ηταν!