Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

"Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 29 Μαϊου 2013.

  1. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    « "Ο σεβασμός κερδίζεται, δεν χαρίζεται. Για άτομα, όμως, και όχι για χώρους. Όταν σε φιλοξενώ, δεν χρειάζεται να κερδίσω τον σεβασμό σου για να μην κατουράς τους τοίχους μου...»

    Ομολογώ πως τα τελευταία γεγονότα στο φόρουμ, με έχουν προβληματίσει ιδιαίτερα, γιατί με την βοήθεια Του Κυρίου μου, συνειδητοποίησα πως αυτό τείνει προς μία μικρογραφία της κοινωνίας μας. Βέβαια, το οποιοδήποτε φόρουμ (ηλεκτρονικό ή real-life) είναι –και ίσως πρέπει να είναι- μια μικρογραφία της κοινωνίας∙ ισχύει όμως αυτό και για έναν χώρο με τόσες ιδιαιτερότητες? Θεωρώ πως είναι λογικό σε ένα site γνωριμιών ή σε έναν σύλλογο μουσικού ενδιαφέροντος οι ποσοστώσεις σε απόψεις και συμπεριφορές να είναι παραπλήσιες με αυτές της κοινωνίας μας. Θα έπρεπε να ισχύει όμως το ίδιο σε μία λέσχη για Thrash Metal (ή αποκλειστικά κλασικής μουσικής), σε έναν σύλλογο συγκεκριμένου πολιτικού (ή και κομματικού -δυστυχώς-) προσανατολισμού ή σε μία ομάδα υποστήριξης των δικαιωμάτων π.χ. των φυλακισμένων? Κατά πόσον, λοιπόν, ένας τόπος συνάντησης ατόμων, των οποίων η στάση ζωής καταδικάζεται και λοιδωρείται (προς το παρον?) από ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας, θα ήθελε να ομοιάσει με την κοινωνία αυτή? Μήπως για να έχουμε να επιλύσουμε στο φόρουμ τα ίδια προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εκεί έξω αντί να μπορούμε να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε τα κοινά μας ενδιαφέροντα?
    Τι εννοώ...

    Στο ξεκίνημα, λοιπόν, άρχισαν να μαζεύονται εδώ άτομα που ως επί το πλείστον ενδιαφέρονταν και είχαν ήδη εμπειρίες στον χώρο (ή ξεκινούσαν το ταξίδι τους). Εκείνο δε που χαρακτήριζε την πλειονότητα, ήταν μια έστω προσπάθεια να διαλεχθούν, να ανταλλάξουν απόψεις, ιδέες, εμπειρίες, να βιώσουν –έστω ηλεκτρονικά- το υπέροχο BDSM κλίμα που τόσο δύσκολα μπορούμε να επιτύχουμε χωρίς επιθέσεις, στον έξω κόσμο. Και, φυσικά, ενίοτε υπήρχαν και διαφωνίες, ακόμη και τσακωμοί, αλλά κυρίως επάνω σε BDSM θέματα, οι οποίοι σπάνια μετατραπόνταν σε επιθέσεις επί προσωπικού. Αλλά και όταν συνέβαινε αυτό, με την παρέμβαση της πλειοψηφίας ή την παρέμβαση των mod, γρήγορα ξεκαθάριζε.

    Στην συνέχεια άρχισε η έλευση των παρατηρητών/βανίλλα. Και δεν θέλω να πιστέψω πως αυτό έγινε επειδή το BDSM συνειρμικά φέρνει πρώτα το sex στο μυαλό των περισσότερων και ότι το sex ελκύει τον κάθε πικραμένο/η και στερημένο/η. Αντίθετα, θέλω να πιστεύω πως αυτό έγινε γιατι το sex και ο ερωτισμός ενδιαφέρουν όλους μας και όλοι σιγά-σιγά συνειδητοποιούμε πως αξίζει να τους αφιερώνουμε πολύ περισσότερα από τα λίγα που μας έχουν μάθει πως “αρκούν”.

    Kάποιοι διαμαρτυρήθηκαν, κάποιοι το ανέχτηκαν και κάποιοι το καλωσόρισαν. Επιτρέψαμε, όμως, τελικά στο ευρύτερο κοινό να μας παίρνει μάτι, μόνο και μόνο για να δοθεί σε όσους πραγματικά ενδιαφέρονται να γνωρίσουν τον χώρο και έαν τους ενδιέφερε να συνεισφέρουν και αυτοί (όχι απαραίτητα να τον ασπαστούν). Αντ’ αυτού, άρχισαν οι επιθέσεις προς ο,τιδήποτε είχαμε μέχρι τότε ως βασική γνώση του BDSM. O κάθε περαστικός αφού έμπαινε και -στην καλύτερη των περιπτώσεων διάβαζε και τίποτα- άρχιζε να φτύνει, να ξεσκίζει και να ξεκατινιάζει. Να κουβαλά τους φίλους του, γιατί κάποιοι κινούνται μόνο σε κοπάδια, να παρατηρήσουν μαζί τα “πιθηκάκια” που μαστιγώνονται, γδύνονται και μιλάνε και μεταξύ τους στον πληθυντικό, χεχε... Δεν είπαν απλά τη γνώμη τους και να σωπάσουν (εφόσον η γνώμη αυτή ήταν αντίθετη και προσβλητική προς τον χώρο που τους φιλοξενούσε), αλλά συνέχιζαν να μπαίνουν σε όποιο νήμα άνοιγε για να αμφισβητήσουν, να προσβάλλουν και να γελοιοποιήσουν ο,τιδήποτε δεν χωρά στο μυαλό ή την ηθική τους. Σε όλα αυτά τα χρόνια είδα πολλούς κομήτες. Όλοι τελικά χάνονται, αλλά πριν χαθούν, έχουν ήδη προκαλέσει ζημιά στην ηρεμία μας και εμπόδια στην επικοινωνία μας. Και πολλοί, στη συνέχεια, ξαναμπαίνουν -όταν δεν έχουν που αλλού να ξεσπάσουν- με άλλα ψευδώνυμα καί πάντα επιτίθενται συγκεκριμένα και με πρόγραμμα ή όπως καλύτερα εγραψε από μένα Ο Αφέντης μου:
    Το κωμικοτραγικό σε όλα αυτά είναι, πως οι περισσότεροι από μας δεν έχουμε και τίποτα να χωρίσουμε ή να μοιράσουμε! Τίποτα, πέραν της εναλλακτικής υπόστασής μας. Και καταλήγουμε, για αυτήν ακριβώς την υπόσταση, να πρέπει να αμυνόμαστε διαρκώς και να απολογούμαστε συνεχώς. Για αυτό που είμαστε… Που; Στον χώρο που δημιουργήσαμε για να μπορούμε να είμαστε αυτό που είμαστε! Αλλά έτσι δεν είναι πάντα; Όταν τρώμε τα μουστάκια μας και ο άλλος είναι ξυρισμένος, ό,τι είναι να φαγωθεί, θα φαγωθεί από το δικό μας μουστάκι...

    Το φόρουμ, λοιπόν, κατέληξε να αλωθεί, όπως αλώθηκε κάθε προηγούμενη προσπάθεια τόσα χρόνια, για την δημιουργία ενός χώρου, όπου άτομα επικοινωνούν χρησιμοποιώντας έναν κοινά αποδεκτό κώδικα επικοινωνίας. Όπου κάποιοι απολαμβάνουν έναν χώρο προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητές τους. Αυτός, λοιπόν, ο χώρος αλώθηκε –επιτρέψαμε να αλωθεί- σε σημείο που η Κοινότητα του BDSM να διαμορφώνεται, πλέον, από αυτούς που την επισκέπτονται και όχι από εκείνους που την ζουνε.

    Πηγαδάκια, κλίκες, κουτσομπολιά, ίντριγκες...Διπλοπροσωπείες και πισωμαχαιρώματα, ο ένας δεν πάει τον δεύτερο, ο δεύτερος τά χει με τον τρίτο κι ο εκατοστός τον πρώτο. Και που... να βρεθεί χρόνος να ασχοληθούμε με την διαφύλαξη ενός χώρου, όχι ως το οποιοδήποτε φόρουμ, αλλά ως τον μεγαλύτερο γενικότερο χώρο του Ελληνικού BDSM.

    Προσκαλέσαμε να μας παρακολουθήσουν, κάποιοι έγιναν "δικοί μας" και με τη σειρά τους έφεραν και άλλους, αλλά μαζί με αυτούς "κόπιασαν" κι άτομα που αποδεδειγμένα πλέον χώνονται σε διαδικτυακούς τόπους αφιερωμένους στο BDSM για να προσπαθήσουν να αποκαθηλώσουν το BDSM και να το επαναπροσδιορίσουν βάσει των δικών τους μέτρων και σταθμών. Χρησιμοποιούν την ανεκτικότητα μας και φωνάζουν για δημοκρατία ενώ οι ίδιοι κάνουν χρήση φασιζουσών πρακτικών που απαιτούν από μας να καταπιούμε αδιαμαρτύρητα.
    Δεν είναι δημοκρατικό, το να ανέχεσαι να σου περιορίζουν την ελευθερία να είσαι ότι διάολο θες να είσαι, και παράλληλα να χρειάζεται να δικαιολογείσαι γι αυτό. Χωρίς να χρειάζεται να πείθεις πως ούτε αρρωστημένος είσαι, πως δεν βιάζεις κουνέλια για πρωινό και δεν είσαι κολλημένος και βλάκας επειδή γουστάρεις αυτό και ζεις έτσι και αποκαλείς κάπως Τον Σύντροφό σου. Δεν είναι δημοκρατία το να μην τολμάμε πλέον να συζητάμε για θέματα που πραγματικά μας προβληματίζουν ή έστω φιλοσοφικά να ανταλλάσσουμε πέντε κουβέντες, χωρίς να είμαστε αναγκασμένοι να απολογούμαστε που αναλογιζόμαστε καν τέτοια θέματα ή γιατί κάποιοι κουράζονται από τις εμβαθύνσεις και τις αναλύσεις! Κι εφόσον εκείνοι κάτι δεν γουστάρουν, τι κάνουν? Δεν αποχωρούν απλά από τη συζήτηση να ασχοληθούν με κάτι που τους ενδιαφέρει, να αλληλεπιδράσουν δημιουργικά. Όχι είπαμε, το δικό μου lifestyle καλό και άγιο, το δικό σου αρρωστημένο και διεστραμμένο. Κι εγώ θα κάνω ότι μπορώ να αποδείξω αποκαθηλώνοντας το δικό σου lifestyle, πως το δικό μου είναι καλύτερο, βαθύτερο, αυθεντικότερο και πάει λέγοντας.

    Αυτός είναι ένας χώρος που υποστηρίζει την διαφορετικότητα, αλλά στην πραγματικότητα επιτρέψαμε στην υπερβολική μας ανεκτικότητα, να ακυρώσει την ίδια την ανοχή, γιατι επιτρέπουμε, όπως γράφει Ο Αφέντης μου, να τρυπώνουν και να εγκαθίστανται άτομα που η μοναδική τους συμβολή είναι η ποσότητα των αναρτήσεων τους κατά του BDSM. Και εμείς τους επιβραβεύουμε με επιπρόσθετη ανοχή, εώς ότου...τι; Έως ότου καταφέρουν να επιβάλλουν ότι όλοι εδώ μέσα είμαστε ανώμαλοι, extreme, παρά φύσει και, άρα, δεν δικαιούμεθα να μιλάμε κ’αν; Δώσαμε ανοχή για να μας επιβάλλουν ρατσισμο και αδιαλλαξία;Υπάρχει ακόμη κανείς που να νοιάζεται?

    Γιατί...
    Και επειδή –όπως ακριβώς η ανοχή μπορεί να εκληφθεί από κάποιους ως αδυναμία- το κόσμιο και απολογιστικό ύφος του ποστ αυτού, μπορεί να εκληφθεί ως παθητικό παράπονο ή αμυντική γκρίνια, δηλώνω πως επί της ουσίας το μήνυμά του είναι:
    ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ!!!

    Ελευθερία Έκφρασης

    Τη πρώτη νύχτα πλησιάζουνε
    και κλέβουν ένα λουλούδι
    από τον κήπο μας
    και δε λέμε τίποτα.

    Τη δεύτερη νύχτα δε κρύβονται πλέον
    περπατούνε στα λουλούδια,
    σκοτώνουν το σκυλί μας
    και δε λέμε τίποτα.

    Ώσπου μια μέρα
    -την πιο διάφανη απ' όλες-
    μπαίνουν άνετα στο σπίτι μας
    ληστεύουν το φεγγάρι μας
    γιατί ξέρουνε το φόβο μας
    που πνίγει τη φωνή στο λαιμό μας.

    Κι επειδή δεν είπαμε τίποτα
    πλέον δε μπορούμε να πούμε τίποτα

    Βλαντιμίρ Μαγιακόφσκη
     
    Last edited: 29 Μαϊου 2013
  2. MasterCyp

    MasterCyp New Member

    Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Simfono apolita oti les exis apolito dikeo alla distixos i pio poli /es ine fantasiosis tou nomizoune oti ine afto pou psaxnune alla stin ousia dne ine eksfanizonte meta
    Συμφωνώ απόλυτα ότι λες έχεις απόλυτο δίκιο αλλά δυστυχώς οι πιο πολλοί / ες είναι φαντασιώσεις τους νομίζουνε ότι είναι αυτό που ψάχνουνε αλλά στην ουσία δεν είναι και εξαφανίζονται μετά.
     
    Last edited by a moderator: 29 Μαϊου 2013
  3. Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Θα ήθελα να σχολιάσω μόνο την τελευταία πρόταση του νήματος αυτού.

    Κανείς μα κανείς ότι και πει, ότι και να κάνει δεν μπορεί να μας προσβάλλει αν εμείς δεν το έχουμε επιτρέψει.. θα βρει τοίχο..
    Αν είναι κουβέντα βαριά από άνθρωπο που για μας αξίζει απλά πληγώνει.. πονάει..
     
  4. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Συμφωνω... (και χαίρομαι γι αυτό)...

    Αλλά η lara δεν αναφέρεται στο εάν κάποιοι εξ ημών προσεβλήθησαν.
    Το θέμα του post είναι το ότι εμείς επιτρέπουμε σε κάποιους (πολλούς ίσως), να χαλάνε το κλίμα και κυρίως την επικοινωνία μας εδώ μέσα.
     
  5. luckythirteen

    luckythirteen Regular Member

    Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Παρ΄όλο που είμαι πολυ καινουρια σε ολο αυτο και το ταξιδι μου δεν εχει καν αρχισει θα συμφωνησω με τη νηματοθετρια!
    Τυχαινει να ξεκοκκαλιζω τα φορουμς και τις διαφορες συζητησεις και αυτο που βλεπω ειναι πολυ ξεκατινιασμα και λογοκρισια!!
    Εγω προσωπικα γραφτηκα στο φορουμ για να μπορεσω να κατανοησω και να μοιραστω την ''διαφορετικοτητα'' μου !!
    μου αρεσε παρα πολυ ολο αυτο που εγραψε η Lara!
    και να πω κ γω οτι οποιος θελει ΑΠΛΑ να γαμησει(με συνχωρειτε για τα γαλλικα μου)υπαρχουν αλλα σαιτς στα οποια μπορει απλα να το αναζητησει!!
    οχι εδω!!  
     
  6. Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Άρα το πρόβλημα είμαστε εμείς οι ίδιοι και όχι οι "άλλοι" ή οι όποιοι "παρίσακτοι" αν μπορεί να τους πει κανείς έτσι... ( ; )
    Διότι έχω παρατηρήσει και πως η μεταξύ μας επικοινωνία χωλαίνει.
    Φταίει ο γραπτός ο λόγος; η κακιά στιγμή; Οποιοσδήποτε άλλος ή οτιδήποτε άλλο εκτός από εμάς; μήπως μόνο εμείς;
    Πραγματικά δεν ξέρω και δεν νομίζω πως υπάρχει απάντηση συγκεκριμένη.
    Βρίσκω πιο επικοδομητική τη ρήση "ασ' τον τρελό στην τρέλα του" που λένε.
    Πόσο θα πουλήσει τρέλα αν κανείς δεν αγοράζει;
     
  7. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Eίμαι της άποψης ότι από την αρχή που ο/η πρώτος/η άσχετος/η καμπλεξικός/η με το bdsm αρχίσει τα φασιστικά του, να τρώει οριστικό μπαν και να πηγαίνει στα site που τον/ην εκφράζουν.

    Αυτό που συμβαίνει εδώ, ειναι σαν να μπαίνει ενας ανδρας μόνος σ΄ ενα site ανταλλαγής ζευγαριών, να του επιτρέπουν να μείνει, να τον αφήνουν να γαμάει τις γυναίκες των άλλων χωρίς να εχει αυτός γυναίκα να προσφέρει και από πάνω να τους λέει και ανώμαλους.

    Παιδιά, οι οροι εγραφής στο site πρέπει να γίνουν πιο αυστηροί.
     
    Last edited: 29 Μαϊου 2013
  8. cosodi

    cosodi New Member

    Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    συμφωνω απολυτα με τον Master Electro-pain και την Lara[Ε-p]..Αυτο το νημα θα έπρεπε να υπαρχει απο την αρχη..πριν καποιος γινει μελος..ολοι εδω μεσα ειμαστε μια οικογενεια και μοιραζομαστε κοινες σκεψεις κλπ..αλλωστε αυτος ειναι ο σκοπος ενος φορουμ και για αυτο ειμαστε και εδω μεσα.
     
  9. SadisticD

    SadisticD New Member

    Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Απομονώνω αυτό το απόσπασμα από το, κατά τα άλλα εξαιρετικό νήμα, απλά και μόνο για να εκφράσω μία μικρή διαφωνία. Ο αδαής, αυτός που χωρίς την παραμικρή ουσιαστική γνώση προσπαθεί να επιβάλλει τη διόλου ταπεινή (και συνήθως άσχετη) άποψή του, την καθαρά προσωπική αντίληψη των πραγμάτων, πόσο μάλλον ο κακοπροαίρετος δεν είναι απαραίτητο να δηλώνει vanilla. Αντίθετα, πολλές φορές προτιμά να κρύβεται πίσω από το μανδύα "πομποδών" status, σε μία προσπάθεια να κάνει πιο αισθητή την παρουσία του ή να δώσει βαρύτητα στην όποια αμφισβήτησή ή λοιδορία του.


    Οι όροι εγγραφής; Δε νομίζω πως με το να αυστηροποιηθούν θα υπάρξει κάποια ουσιαστική διαφορά. Οι όροι παραμονής, ωστόσο, καλό θα ήταν να είναι αυστηροί. Όχι τόσο ως προς την ασχετοσύνη ή μη του άλλου (όλοι μας από κάπου ξεκινήσαμε) όσο το κατά πόσο είναι σε θέση να συνδυαλλέγεται πολιτισμένα, εκφράζοντας με κόσμιο τρόπο τις απόψεις του.
     
  10. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Εγώ απο την πλευρά μου θα σημειώσω ότι με βάση την δική μου παρατήρηση, τους καυγάδες δεν τους έχουν προκαλέσει απαραίτητα οι βανίλλα ή οι άσχετοι με το χώρο. Στα 5 χρόνια πλέον που κινούμαι και βλέπω τα φόρουμς, παρατηρώ ότι οι μεγαλύτεροι καυγάδες που διασπούν όλο το χώρο προέρχονται από άτομα που υποστηρίζουν ότι ζουν το bdsm χρόνια, ...και παρ'οτι το bdsm έχει διαφόρων ειδών lifestyles δεν έχω παρατηρήσει, οι καυγάδες να είναι επικεντρωμένοι στη διαφορετικότητα του BDSM.
    Αντιθέτως έχω προσέξει ότι το μένος στους καυγάδες που μέχρι στιγμής έχω παρακολουθήσει, βασίζεται σε ένα απέραντο "ΕΓΩ" που φτάνει τα πράγματα στα άκρα, λες και έχουν να χωρίσουν πολλά λεφτά από την υπόθεση.
    Κανέναν βανίλλα και άσχετο με τον χώρο δεν θυμάμαι σε αυτούς τους καυγάδες, να βγαίνει μπροστά και να δημιουργεί χάος. Μικροκαυγάδες με βανίλλα ναι.. Έχω παρακολουθήσει. Αλλά συνήθως τίποτα σοβαρό.

    Από την άλλη η έλλειψη θεμάτων γύρω απο το bdsm είναι ουσιαστική και πραγματική. Αλλά απο όσο έχω παρατηρήσει στον κόσμο αυτό, λίγοι άνθρωποι μπορούν να μιλήσουν για ο,τι τους απασχολεί, με ξεκάθαρο και διαυγή τρόπο. Λίγοι ενδιαφέρονται να επικοινωνήσουν και να ανταλλάξουν εμπειρίες.

    Νομίζω λοιπόν, ότι το πρόβλημα δεν είναι αν είναι κάποιος, ή δεν είναι lifestyler, σε αυτό το φόρουμ, γιατί η ευγένεια, μπορεί να απουσιάζει απο κάθε στάτους. Και η αγένεια και η εγωπάθεια να κυριαρχεί σε κάθε στάτους.

    Αποδεικνύεται εύκολα από την ποιότητα των ΜΜΕ που παρακολουθεί και χρηματοδοτεί αυτή η κοινωνία. Ποιος εξαιρείται από την "κοινότητα";
     
  11. Alexkat

    Alexkat Contributor

    Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Ακριβώς !
    Εδώ είναι και το ζουμί. Οι στείρες αντιπαραθέσεις και οι τσακωμοί, ρίχνουν
    βούτυρο στο ψωμί τους, και παράγουν πολύ κακό για το τίποτα ......
     
  12. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: "Μην κατουράς σε... ξένο τοίχο"

    Αγαπητή Uther, μερικά απο αυτά που λες μπορεί να είναι σωστά, αλλα νομίζω το νήμα δεν διαπραγματεύεται κάτι τέτοιο.
    Τι θέλω να πω.
    Αν εγω είμαι ολυμπιακός και με αφήσουν να γραφτώ στο site τς ΑΕΚ, ό,τι και να κάνουν αυτοί στο site τους, ακόμα και να σφάζονται, είναι δικό τους θέμα, (με το site μου και την κυρά μου... ) εγω ομως σαν φιλοξενούμενος και άσχετος με την ΑΕΚ, πρέπει να σεβαστώ την φιλοξενία τους, να παρατηρώ τι γράφουν, να γράφω την άποψή μου χωρίς ομως να τους λεω, ειστε ομαδούλα, δεν ξέρετε μπάλα, παίζεται σαν άσχετοι κ.λ.π. και να βγάζω τα κόμπλεξ που έχω γι΄ αυτήν την ομάδα.

    Δεν λέι πουθενά το νήμα οτι ολοι οι bdsmrs ειναι καλά παιδιά, ενω ολοι οι βανίλλα είναι παλιοχαραχτήρες.

    Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει η νηματοθέτης.
     
    Last edited: 30 Μαϊου 2013