Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος Master V, στις 23 Μαϊου 2010.

  1. Master V

    Master V Regular Member

    Αφορμή για το παρόν νήμα στάθηκε το εξαιρετικό video που μου έστειλε μια φίλη, η οποία αρνείται ότι μια μαζοχίστρια μπορεί να είναι «υποδειγματική» σκλάβα.



    Ο κύριος λόγος όμως που αποφάσισα να αναρτήσω το νήμα είναι η σύγχυση που εξακολουθεί να υπάρχει μεταξύ σχέσεων σαδομαζοχισμού, Κυριαρχίας – υποταγής και Αφέντη – δούλου.

    Δυστυχώς μιλώντας για τον σαδομαζοχισμό και τις σχέσεις κυριαρχίας - υποταγής , είναι δύσκολο να μην καταφύγεις σε ψυχολογικούς όρους και ερμηνείες πράγμα που δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο. Θα προσπαθήσω να περιορίσω τέτοιες αναφορές.

    Διάλεξα να ξεκινήσω από τον μαζοχιστή, μια και έχουν γίνει ορισμένες εξαιρετικές αναφορές πάνω στο θέμα.

    https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/t11019/#post156042



    Τι κάνει λοιπόν ο μαζοχιστής? Σύμφωνα με τις επικρατούσες αντιλήψεις, τις οποίες εν μέρει υιοθετώ, προσπαθεί να απαλλαχθεί από την ευθύνη της ικανοποίησής του και να μεταφέρει το άγχος στον άλλο. Αν ο άλλος δεν υπάρχει τον επινοεί. Επινοεί καταστάσεις και οντότητες για να επιτύχει την αυτοϊκανοποίηση του. Mε λίγα λόγια ο μαζοχιστής δημιουργεί ή «αντικειμενοποιεί» τον «άλλο» για να εξασφαλίσει την επίτευξη της jοuissance. Ο «βασανιστής» του δεν είναι παρά μια μαριονέτα που θα τον οδηγεί στην επιζητούμενη αυτολύπηση. Στην ταινία sm rechter περιγράφεται εύγλωττα αυτή η περίπτωση, όπου ο «βασανιστής» φορτώνεται επιτυχημένα το άγχος της ικανοποίησης του υποτιθέμενου «θύματος» .

    Από την άλλη πλευρά ο διαστροφικός σαδιστής αποζητά τον «θάνατο» του άλλου. Ο εκμηδενισμός του «θύματος» και μάλιστα με αργό και βασανιστικό τρόπο τον οδηγεί στην πλήρωση αρχικά και σύντομα στον κορεσμό.

    Ο μαζοχιστής λοιπόν αναζητά τον «βασανιστή_αντικείμενο» και ο σαδιστής το «θύμα_προς_εκμηδένιση». Με μια πρώτη ματιά, η αναφορά σε μια σαδομαζοχιστική «σχέση» (μια σχέση ενός σαδιστή με έναν μαζοχιστή) μοιάζει «οξύμωρον». Αν ισχύουν οι όροι, ο μαζοχιστής δεν μπορεί να φορτώσει στον «άλλο» την αγωνία του και ο σαδιστής δεν μπορεί να αντλήσει ικανοποίηση κάνοντας τον «υπηρέτη» του μαζοχιστή. Τι συμβαίνει λοιπόν; Πρόκειται για μια συμβιβαστική σχέση προσομοίωσης; «Θα παίζουμε εγώ τον βασανιστή κι εσύ το θύμα για να ξεκαυλώσουμε;». Εν πολλοίς ναι.

    Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο στις σχέσεις Κυριαρχίας - υποταγής. Ο Κυρίαρχος ενδιαφέρεται για την απεξάρτηση του «υ» από τον όποιο μαζοχισμό του και συνεπώς από την απεξάρτησή του από το ΕΓΩ που οδηγεί στην μαζοχιστική αυτολύπηση. Από τη μια πλευρά ο σαδιστής αν λειτουργεί ως τέτοιος, διαλύει, ενώ αν λειτουργεί ως «σύντροφος» υπηρετεί. Διαλύει όταν οδεύει προς τον δικό του δηλαδή κορεσμό ή υπηρετεί όταν γίνεται το αντικείμενο για την επίτευξη της jοuissance του μαζοχιστή.

    Ενώ λοιπόν ο σαδιστής «καταστρέφει» ή «υπηρετεί», ο Κυρίαρχος δημιουργεί και ελέγχει το δημιούργημά του. Δεν τον ενδιαφέρει η εκμηδένιση – ο θάνατος του ΕΓΩ του άλλου για την δική του ικανοποίηση, αλλά τον ενδιαφέρει η αποδόμηση με σκοπό την απαλλαγή του άλλου από το βάρος του ΕΓΩ.

    Και τι συμβαίνει στις σχέσεις Αφέντη – δούλου. Μπορεί ένας σαδιστής να είναι Αφέντης ή ένας μαζοχιστής δούλος; Η άποψή μου είναι ότι ο μαζοχισμός που δεν μπορεί να αποβληθεί «σκοτώνει» εν τέλει τη σχέση Κυριαρχίας – υποταγής και συνεπώς τη σχέση Αφέντη – δούλου.

    Κανείς βέβαια δεν είναι μόνο σαδιστής ή μόνο Κυρίαρχος όπως κανένας δεν είναι μόνο μαζοχιστής ή μόνο υποτακτικός. Κάτι από τα δυο κάθε φορά αναδύεται ως εξέχον χαρακτηριστικό.

    Το δίπολο σαδισμού – μαζοχισμού και το δίπολο κυριαρχίας – υποταγής συνιστούν διαφορετικούς άξονες. Αν θέλαμε να παραστήσουμε γραφικά τη σχέση θα λέγαμε ότι ο ένας άξονας περιέχει τιμές του πόσο σαδιστής ή πόσο μαζοχιστής είναι κάποιος, ενώ ο άλλος περιλαμβάνει αντίστοιχα τις τιμές του πόσο κυρίαρχος ή πόσο υποτακτικός είναι. Οι άξονες αυτοί τέμνονται. Δεν ταυτίζονται ούτε κινούνται παράλληλα. Έτσι, κάποιος μπορεί να ορίζεται στο πεδίο Κυρίαρχος – σαδιστής ή στο πεδίο Κυρίαρχος – μαζοχιστής και κάποιος άλλος στο πεδίο υποτακτικός – σαδιστής ή υποτακτικός – μαζοχιστής. Η γνώμη μου είναι ότι όσο ανεβαίνουν οι «τιμές» στον έναν άξονα, τόσο μειώνονται στον άλλον. Δεν μπορεί για παράδειγμα να είναι κάποιος 100% σαδιστής και 100% Κυρίαρχος γιατί το ένα αναιρεί τον άλλο. Κατ’ αντιστοιχία δεν μπορεί να είναι κάποιος 100% μαζοχιστής και 100% υποτακτικός γιατί υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων.

    Για να γίνει αντιληπτό προσπαθήστε να τοποθετήσετε σε μια κλίμακα από το 1-10 τα χαρακτηριστικά της Κυριαρχικότητας – υποτακτικότητας σας και τα χαρακτηριστικά σαδισμού – μαζοχισμού σας στη παρακάτω γραφική παράσταση.

     

    Και οι σχέσεις Αφέντη – δούλου, πώς ορίζονται σε αυτό το γράφημα; Αυτές οι σχέσεις μπορεί να ευδοκιμήσουν μόνο σε μια ορισμένη περιοχή αυτού του χάρτη όπου ο Κυρίαρχος έχει «τιμές» σαδισμού που τείνουν προς το μηδέν και ο υποτακτικός ελαττωμένες «τιμές» μαζοχισμού. Συνεπώς θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι ουσιαστικές (όχι ως παιχνίδι ρόλων) σχέσεις Αφέντη – δούλου δεν επιτρέπουν υψηλά επίπεδα μαζοχισμού – σαδισμού.

    Αν η θεωρία είναι βάσιμη (που είναι) όσοι δηλώνουν σαδιστές πρέπει να επανεξετάσουν κατά πόσο μπορεί είναι Αφέντες και όσοι δηλώνουν μαζοχιστές κατά πόσο μπορεί να είναι σκλάβοι.

    Αν θέλουν να είναι ειλικρινείς με τον εαυτό τους.

    Ταραχθείτε ή διαφωνείστε ελεύθερα.

    _V


    ...
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. alnair

    alnair Regular Member

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    Άλλη μια θεωρία, έχεις δίκιο. Κι όπως λέει κάποιος του οποίου ξεχνώ το όνομα, "Όλα είναι εντάξει στην πράξη, αλλά στη θεωρία δεν πρόκειται να δουλέψουν ποτέ".  

    Καλές διαφωνίες ή και ταραχές!
     
  3. Maley

    Maley Contributor

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    σε μια σχεση Μ/s, πιστευω οτι ο Μ ότι δεν πετυχαινει με το πνευμα κυριαρχιας του (ας το πω ετσι) προσπαθει να το πετυχει με τον σαδισμο του..συμφωνεις ?η εντελει ειναι λαθος ο χειρισμός?
     
  4. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    Και έτσι, όπως το διάβαζα, και σκεφτόμουν να συνεισφέρω με την απέραντη ευφυία και σοφία μου, επικαλούμενη προς επίρρωση των όποιων ισχυρισμών μου λόγια Μεγάλων Ανδρών, Ποιητών και Φιλοσόφων, σκόνταψα πάνω στο γράφημά σου και έσπασα κυριολεκτικά τα μούτρα μου ενθυμούμενη με θλίψη τα 3αρια και 2αρια που έπαιρνα στα μαθηματικά και στις λοιπές φυσικές επιστήμες.

    Μου ήρθε για άλλη μια φορά η έμμονη αναρώτησή μου γιατί καποιοι, πολλοί χρειάζονται θεωρίες για να βιώσουν τις ερωτικές σχέσεις. Θεωρίες για να σχηματοποιήσουν και να καναλιζάρουν αυτό που δεν είναι δυνατόν. Αυτό δηλαδή που συμβαίνει ανάμεσα σε δύο ανθρώπους όταν για πρώτη φορά γεννιέται ο ένας για τον άλλον, για μια νύχτα ή για μια ζωή και όλα τα ενδιάμεσα.

    Η μόνη προσφορά που μπορώ να κάνω στο νήμα σου λοιπόν είναι η ιδέα που έχω ότι ένας άνθρωπος δεν είναι μονοσήμαντος. Είναι τόσα πολλά και άπειρα που καμία θεωρία, κανένα γράφημα δεν θα τον χωρέσει. Δεν αγαπώ τις γενικεύσεις, έτσι κι αλλιώς. Ένας μαζοχιστής ή/και υποτακτικός δεν είναι μόνο μαζοχιστής ή/και υποτακτικός. Τα ίδια και για έναν σαδιαστή/κυρίαρχο. Είναι και τόσα άλλα πράγματα... το ενδιαφέρον είναι το blend του ανθρώπου, που καμιά θεωρία δεν μπορεί να το προβλέψει, να το χειραγωγήσει.

    Όσο για το βιντεάκι, καλό ήταν. Παίζει όμως με μια τόσο παλιά ανθρώπινη ιδέα. Δεν ανακαλύπτει την Αμερική. Την ανθρώπινη βλακεία, όψιμα ανακαλύπτει.
     
  5. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    συμπερασματα εκ του διαγραμματος:

    ενας 5 κυριαρχικος και ταυτοχρονα 5 μαζοχιστης εχει σχεση κυριαρχιας-υποταγης
    με μια 5 υποτακτικη και ταυτοχρονα 5 σαδιστρια
    ειναι απολυτα ταιριαστοι οσο κυριαρχικος εκεινος τοσο υποτακτικη εκεινη
    οσο μαζοχιστης εκεινος τοσο σαδιστρια εκεινη

    εκεινος διατασσει εκεινη εκτελει
    εκεινη μαστιγωνει εκεινος απολαμβανει
    εκεινος δεμενος με βελονες και κερια σ ολο του το κορμι
    δινει εντολη:
    στα γονατα τωρα και παρε μου πιπα
    εκεινη υπακουα ακουμπαει το μαστιγιο κατω και κανει οτι της λεει....
     
  6. Master V

    Master V Regular Member

    @Maley: Καλό είναι να ξεχωρίζουμε τον σαδιστή από τις «σαδιστικές» (καλύτερα σαδικές) πρακτικέ κ χειρισμούς. Σε κάθε περίπτωση όμως η μέθοδος καθορίζεται ανάλογα το αντικείμενο και τον σκοπό. Σε μια μαζοχίστρια, οι σαδιστικοί χειρισμοί με την ευρεία έννοια δεν θεωρώ ότι θα λειτουργούσαν αποτελεσματικά προς την κατεύθυνση της «απελευθέρωσής» της από τις εξαρτήσεις και τα κολλήματα. Όμως έχει να κάνει πάντα με τον ποια έχεις απέναντί σου και τι θέλεις να την κάνεις. Δεν υπάρχουν συνταγές. Αυτό που ονομάζεις σαδιστικές πρακτικές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορους τρόπους και για διάφορους σκοπούς. Για παράδειγμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί [α] για εκπαιδευτικούς σκοπούς, [β] για τιμωρία, [γ] για επιβράβευση [δ] για θεραπεία, [ε] για ικανοποίηση του Κ [στ] για καθαρά αισθητικούς λόγους. Πάντως, οι σαδιστικές πρακτικές δεν κάνουν όποιον τις χρησιμοποιεί σαδιστή και πολύ περισσότερο δεν τον κάνουν Κυρίαρχο ή Αφέντη.

    @thaleia: Πολύ σωστή η παρατήρηση σου! Μην ξεχνάς ότι κατά κάποιο τρόπο η σχέση του Masoch με την γυναίκα του ήταν ακριβώς τέτοια, με την κυρία Masoch να ασκεί «υποτακτικά» τα σαδιστικά της καθήκοντα. Και ο υπηρέτης του De Sade υπάκουα σοδόμιζε τον αφέντη του.


    _V


    ...
     
  7. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    @Master_V
    κι εγω εχω υποακτικες και κυριαρχικες τασεις μαζι
    οπως και σαδιστικες και μαζοχιστικες
    (αν και γνωριζοντας πολυ καλα τον εαυτο μου θεωρω οτι εχω μονο σαδιστικες σε τετοιο βαθμο που επιθυμω την εφαρμογη τους και στον εαυτο μου, ξερω ξερω τοχει τοχει πει κι ο φροϋντ αλλα εγω το ειχα ανακαλυψει σε μενα πριν να μαθω γι αυτον)

    ομως:

    δεν μπορω να διανοηθω να εκφραζω τις σαδιστικες μου τασεις πανω στον Κυριο μου
    διοτι οπως και να το κανουμε οταν καποιος δεχεται πονο εκεινη τη στιγμη ειναι υποταγμενος
    ενω αυτος που δεινει πονο εκεινη τη στιγμη κυριρχει πανω στον αλλον

    για μενα η δραση ειναι κυριαρχια ενω η παθητικοτητα υποταγη

    θελω να σε ρωτησω λοιπον κατι προσωπικο :
    εσυ σε ποιο σημειο της κλιμακας θεωρεις οτι βρισκονται οι δικες σου τασεις στους δυο αξονες
    και πως κι απο ποιον δεχεσαι να ικανοποιησει τις μαζοχιστικες σου τασεις?
     
  8. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Σαν τί να θέλετε να την κάνετε άραγες; Έλεος δηλαδή, εγώ πάντως δεν ήρθα στον χώρο για να μαζεύω βρούβες. Your mileage may Vary.

    Η υποτακτικότητα δεν είναι κάτι που μπορεί μία γυναίκα ή ένας άντρας να ελέγξει. Μπορούμε να ελέγξουμε μόνο την υπακοή. Μπορώ να υπακούσω στον πιο πανύβλακα και να φαίνεται ότι είμαι η τέλεια σκλάβα Του. Σιγά το δύσκολο.

    Η υπακοή είναι κάτι συνειδητό. Όμως η υποταγή δεν είναι. Εάν υπάρχει υποτακτικότητα, είτε η άλλη είναι μαζοχίστρια, είτε γλωσσού, είτε κωλοπετσωμένη, είτε κουρκουμπίνι, η απόρροια της υποτακτικότητάς της θα είναι η υποταγή. Αν και εφόσον βρεθεί κάποιος που θα της την βγάλει (όχι την ψυχή, αν και αυτό έχει συμβεί κάποιες φορές στο παρελθόν). Η υποταγή είναι το μόνο δυνατό αποτέλεσμα, όταν κάποια έχει υποτακτικότητα - ασχέτως μαζοχισμού της - και όταν κάποιος γνωρίζει πώς να την φέρει στην επιφάνεια, και επιλέγει να το κάνει. ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Η ΙΔΙΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ (και μην ψάχνετε και πολύ να βρείτε πού πήγε η συναίνεση, πήγε μια βόλτα και θα ξανάρθει, με τα παιδάκια του νηπιαγωγείου). Είναι τόσο απλό που μου φέρνει δάκρυα στα μάτια (όχι συγκίνησης, αλλά εξαιρετικής διαύγειας).

    Επειδή με θεωρώ a perfect 10 στις κλίμακές σας (όχι που δεν θα τόλεγα) θα επισημάνω το εξής: κάποιος Σαδιστής 10, που είναι ταυτόχρονα Κυρίαρχος 10, χειρίζεται τον σαδισμό του πλήρως και κατά βούληση. Κατά τον ίδιο τρόπο, μία Μαζοχίστρια 10 που είναι ταυτόχρονα και Υποτακτική 10, χειρίζεται τον μαζοχισμό της πλήρως και κατά βούληση. Αυτό συμβαίνει γιατί, ενώ η Κυριαρχικότητα και η Υποτακτικότητα δεν είναι πράγματα που μπορούμε να χειριστούμε, ο σαδισμός και ο μαζοχισμός, είναι. Νομίζω πως κάτι τέτοιο ψυχανεμίζεστε κι εσείς, και κάτι πάτε να πείτε, μόνο που δεν καταλάβατε ότι ο σαδισμός και ο μαζοχισμός δεν είναι πράγματα που πρέπει να αποβάλλουμε (διότι αρρωσταίνουν όσοι πηγαίνουν ενάντια στην φύση τους) αλλά πράγματα που πρέπει να χειριστούμε. Και δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ τουλάχιστον χειρίζομαι τις όποιες τάσεις μου, με μεγάλη άνεση. Δεν μου αρέσει καθόλου να υποφέρω, γι αυτό.

    ΥΓ. Να υπενθυμίσω ακόμη μία φορά την απάντησή μου, όταν θελήσατε να τοποθετήσετε τα 5 κορίτσια σας στο Excel, για να αποφανθείτε ποια είναι η καλύτερη: I fucking excel on my own. (Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες, και ελπίζω να έχουν το νιονιό να το λένε και οι ίδιες, στο μέλλον.)
     
  9. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    Έχω σοβαρές επιφυλάξεις για αρκετά αποσπάσματα του Νηματοθέτη
    που οδηγούν σε συμπεράσματα,
    κατά πως τα έχω ονομάσει στο παρελθόν «ακροβατικά».
    Με όλη την εκτίμηση προς το πρόσωπό Σου Σύντροφε V.
    Δειγματοληπτικά:
    Δεν καταλαβαίνω –για παράδειγμα- από πού προκύπτει το παραπάνω.
    Σε αμφότερα τα σκέλη του, με δεύτερο σκέλος
    το γιατί ένας συνειδητός μαζοχιστής που ζει από
    και απολαμβάνει τον πόνο, δύναται να λυπάται εαυτόν
    και ουχί να πληρώνεται / ικανοποιείται.
    Όπως δεν μπορώ να ενστερνιστώ
    (όχι να κατανοήσω τη μεθόδευση- την κατανοώ),
    τις όποιες ενθέσεις θετικών επιστημών,
    από κβαντομηχανική ως στατιστική και από επιστήμη υπολογιστών
    ως ηλεκτρονική, στις διανθρώπινες σχέσεις,
    παρά μόνο σαν επιμέρους βοηθήματα στην προσέγγιση της λεπτομέρειας.

    Ασπάζομαι τη θέση της elfcat σε ό,τι αφορά …
    Όμως, κατανοώ επίσης την ανάγκη της σχολής Master V,
    δηλαδή αυτή του διαρκούς πειραματισμού, αναζήτησης
    και –κατά πως το’ χω επαναδιατυπώσει εδώ μέσα
    (με αφορμή τη Syrah), «υπερανάλυσης».
    Σέβομαι όσους είναι ανήσυχα πνεύματα και σκαλίζουν
    (με σωστό ή λάθος τρόπο), επειδή δρουν και δεν παραμένουν αδρανείς,
    άρα συνεισφέρουν το δικό τους νερό στο μύλο
    των κάθε είδους σχέσεων και διαπραγματεύσεων αυτών.

    Ανοίγω παρένθεση.
    Προτείνω σε όσους τους έχει διαφύγει την εξαίρετη ταινία
    «Ακολουθία φόνων στην Οξφόρδη»,
    που ουδόλως έχει να κάνει με το bdsm μεν,
    αφορά όλα τα παραπάνω δε με το δικό της ευφυή και ευρηματικό τρόπο,
    διαπραγματευόμενη την πλάνη του νου
    και το άπειρο των δυνατών προσεγγίσεων του ιδίου ζητήματος,
    όπως και την υποκειμενικότητα.
    Κλείνω παρένθεση.

    Μιλώντας για υποκειμενικότητα,
    δεν μπορώ να μην σταθώ για μία ακόμα φορά με δέος
    απέναντι στην απέραντη σιγουριά ορισμένων,
    πως τα πράγματα είναι «ακριβώς, ντε και καλά, ΕΤΣΙ!»,
    είτε όσον αφορά τους ίδιους, είτε άλλα πρόσωπα ή καταστάσεις.

    Εάν το κύριο ζήτημα που πραγματεύεται το νήμα,
    όπως τουλάχιστον το καταλαβαίνω,
    είναι πως δεν μπορεί να συνυπάρχει Κ και υ αντάμα με Σ και Μ,
    τουλάχιστον όχι εάν πρώτα δεν τις παραστήσουμε γραφικά
    (βλ. συνημμένο διάγραμμα),
    καθορίσουμε επακριβώς και καταγράψουμε σε αρχεία excel,
    power point ή δεν ξέρω και ‘γω τι άλλο, δηλώνω αναρμόδιος.

    Εάν το διακύβευμα είναι το κατά πόσον μπορούν να εισπράξουν
    τα μέγιστα προσδοκώμενα μέσα σε μία Κ/υ σχέση ένας Συνειδητός Σ
    και μία συνειδητή Μ, τότε προτείνω να παρεμβάλουμε εμβόλιμα
    τον καταλυτικό παράγοντα «Σταρχιδισμός».
    Είναι εξόχως εξυπηρετικός όσο και λειτουργικός (για Όσους δύνανται),
    όπως και για Ό/όσους έχουν προχωρήσει «παρακάτω»
    από το απλό curious & experimenting.

    Θα συμφωνήσω με τη γενική αρχή
    «εξαρτάται Π/ποιος είσαι και τι θέλεις να κάνεις».
    Άρα αυτομάτως, με το δικό Μου φτωχό μυαλό,
    όλα τα charts πάνε περίπατο.

    Θα διαφωνήσω πως το όποιο πιθανό υ που επινοεί ανύπαρκτο Άλλον,
    λόγω έλλειψής Του ή απουσίας Του,
    δηλαδή αυνανίζεται υποτακτικά, μπορεί έστω και στο ελάχιστο
    να επιτύχει την περίφημη juissance.
    Πιστεύω ότι το μόνο που δύναται να επιτύχει
    είναι αύξηση της ήδη υπάρχουσας βασάνου του.

    Τέλος, θα καταθέσω υποκειμενική άποψη
    πως στο Κεφάλαιο «Ανθρώπινες Σχέσεις»
    είναι πολύτιμα τα βιβλία και το software.
    Πράγματι μορφώνουν.
    Όσο όμως τα ελέγχουμε Ε/εμείς (όπως την υπακοή ας πούμε).
    Αφ’ ης στιγμής όμως Μ/μας ελέγχουν εκείνα,
    παύουμε να μορφωνόμαστε.
    Παραμορφωνόμαστε.
     
  10. Master V

    Master V Regular Member

    @thaleia: Δεν είναι καθόλου προφανές ότι κάποιος που ασκεί δράση – ταυτόχρονα Κυριαρχεί. Για να το καταλάβεις σκέψου τι συμβαίνει παραδοσιακά στις πολιτικοκοινωνικές σχέσεις εξουσίας. Συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Φεουδάρχες, Αριστοκράτες, Εμίρηδες, Κυβερνήτες κλπ, εξουσιάζουν με την δύναμη της αδράνειας ενώ από κάτω οι υποταγμένοι δρουν για να επιβιώσουν. Κάνοντας συναφείς παραλληλισμούς μπορείς να καταλάβεις ότι όσοι πονούν δεν είναι απαραίτητα υποταγμένοι. Μην συνδέεις λοιπόν ανόμοια πράγματα.

    Όσο για το που τοποθετείται κανείς στο γράφημα - αν η θεωρία είναι σωστή (που είναι) -υπάρχει μια πολύ περιορισμένη περιοχή στην οποία μπορούν να ευδοκιμήσουν τα σπάνια είδη Αφεντάδων και δούλων. Με αυτές τις παραδοχές οι μαζοχιστικές ροπές ενός Αφέντη εξαντλούνται στο γυμναστήριο.

    @all: Oι θεωρίες είναι εργαλεία για να εξηγούν τα γεγονότα του κόσμου, δοκιμάζονται και επιτυγχάνουν ή αποτυγχάνουν στην πράξη. Επιχειρούν δε, να εξηγήσουν τόσο το γιατί κάτι λειτουργεί καλά, όσο και το γιατί όχι. Αν δεν επαληθεύονται κατά την δοκιμασία τους στον κόσμο των γεγονότων τις τροποποιούμε, ενώ αν επαληθεύονται, ενισχύονται και καθιερώνονται. Δεν καθορίζουν οι θεωρίες τα γεγονότα του κόσμου απλώς τα εξηγούν. Τουλάχιστον αυτό συμβαίνει στις «σκληρές» επιστήμες. Καλό είναι λοιπόν να μην παραμένει κανείς κολλημένος σε θεωρίες όταν αυτές δεν βρίσκουν εφαρμογή στην πραγματική ζωή. Η δική μου μικρή θεωρία επιβεβαιώνεται ικανοποιητικά προς το παρόν… Το ότι κάποιοι διαφωνούν δεν σημαίνει ότι οι δικές τους θεωρίες είναι λάθος. Αρκεί να έχουν εφαρμογή σε κάποιους δυνατούς κόσμους τους οποίους εγώ αγνοώ επειδή ίσως δεν ανήκουν στο δικό μου σύμπαν.

    @Master DO: Σύντροφε θα επανέλθω για να σου απαντήσω στη σοβαρή παρατήρησή σου για το θέμα της απεξάρτησης του υ από τον μαζοχισμό του. Κατά τα λοιπά, προφανώς τα γραφήματα είναι περιττά σε ανθρώπους με ιδιαίτερα υψηλό IQ αλλά και σε όσους αδυνατούν να τα καταλάβουν. Παρενθετικά δε η εξήγηση δεν έχει να κάνει με οποιονδήποτε ακροβατικό πειραματισμό. Βλέπεις κάτι να συμβαίνει, να λειτουργεί ή να μην λειτουργεί και προσπαθείς να το εξηγήσεις στον εαυτό σου και στους άλλους. Αν κάποιοι δεν αρέσκονται στις θεωρητικές συζητήσεις μπορούν να γράφουν στα offtopic και στις αντίστοιχες ανάλαφρες ενότητες. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό...


    ...
     
  11. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Re: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    τι εκανε λεει????          

    ---------- Post added at 15:57 ---------- Previous post was at 15:50 ----------

    τι αλλο θα ακουσετε αυτακια μου κολλημενα σ ενα κρανιο που κουβαλα εναν εγκεφαλο καθαρο οξυ τετραγωνο και οπαδο του ορθου λογου ...........

    ελεος V μου εφτασες στα ορια τον οποιον μαζοχισμο μου
    ακομη και να γελασω δεν μου βγαινει ....
     
  12. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Mικρή θεωρία για τον σαδομαζοχισμό και την κυριαρχία - ξανά.

    Καλά κάνεις και γελάς, γιατί ασφαλώς ο Master V αστειευόταν όταν μου το είπε αυτό. Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι θα έτρωγα έναν χρόνο από τη ζωή μου δίπλα σε έναν αγέλαστο μουρτζούφλη... 

    Δεν αστειευόμουν όμως καθόλου με την απάντησή μου, και γι αυτό και μόνο παρέθεσα το περιστατικό. Δεν είμαι φαντασμένη. Είμαι το ίδιο ασήμαντη όσο όλοι μας. Και αν ποτέ δίνω την εντύπωση ότι έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου, είναι μία ψευδής εντύπωση, περισσότερο ένα παιχνίδι που παίζω με τον εαυτό μου, προσπαθώντας να μην σκέφτομαι πολύ, το πόσο ασήμαντη είμαι κι εγώ και όλοι μας...Ένα παιχνίδι είναι, και όσοι ξέρουν να βλέπουν πίσω από τις περσόνες, το καταλαβαίνουν αυτό πολύ καλά.

    Όμως, ειλικρινά πιστεύω - και αυτό είναι και αποτέλεσμα της τελευταίας μου σχέσης - ότι πρέπει να αγκαλιάζουμε τον εαυτό μας, να αναγνωρίζουμε τις δυνατότητές μας, καθώς και τα όριά μας, και να χρησιμοποιούμε πάντα την κρίση μας. Όχι ότι δεν θα κάνουμε λάθη. Θα κάνουμε.

    Ας φροντίσουμε τουλάχιστον να είναι διαφορετικά και όχι η επανάληψη του ίδιου λάθους...

    Πρέπει να ομολογήσω ότι, όπως έχω παραδεχτεί και σε πάμπολες συζητήσεις με την αγαπητή μου Syrah, ο μαζοχισμός πράγματι φαίνεται να αποτελεί τροχοπέδη στην υποταγή, όπως και ο σαδισμός στην Κυριαρχία. Το θέμα έχει συζητηθεί διεξοδικά και θα χαρώ να δώσω τα αντίστοιχα λινκς...Η ένστασή μου αφορά την πλήρη αποβολή των μαζοχιστικών και σαδιστικών τάσεων. Θεωρώ ότι η μετακίνησή τους από την πρώτη στην δεύτερη θέση των παραγόντων που κινούν τα νήματα της σχέσης Κυριαρχίας / υποταγής, αρκεί. Εσείς πιστεύετε ότι πρέπει να φτάσει σε μηδενική αξία έτσι ώστε να έχουμε αντίστοιχα την μέγιστη δυνατή Κυριαρχία. Δεν το πιστεύω αυτό, γιατί έχω αποδεχτεί τον μαζοχισμό μου, είναι μέρος της ταυτότητάς μου και ξέρω ότι μπορώ να συντροφέψω έναν σαδιστή Κυρίαρχο με μεγάλη επιτυχία στις δικές του εξερευνήσεις, ακολουθώντας, και όχι σέρνοντάς τον από την μύτη (μιλούμε για Κυρίαρχο). Η πλήρης αποβολή του δικού μου μαζοχισμού θα με έκανε να αρρωστήσω, και η πλήρης αποβολή του σαδισμού του Κυρίαρχου θα έκανε το πουλάκι του να πέσει από τα δυσθεώρητα ύψη που του πρέπουν...

    Αγαπώ πολύ την απόλαυσή μου. Αλλά όπως ανάμεσα σε δύο πηγές πόνου, η μεγαλύτερη υπερισχύει, το αυτό γίνεται και με τις απολαύσεις μας. Μία σκλάβα έχει ένα και μοναδικό φετίχ: τον Αφέντη της. Οι υπόλοιπες απολαύσεις είναι εκεί για φραμπαλά...

    Δεν ξέρω ποια είναι η μεγαλύτερη απόλαυση ενός Αφέντη. Θα έπρεπε να είναι η ελευθερία που απολαμβάνει με τη σκλάβα του, ή τις σκλάβες του. Κάνω λάθος; Και αν είναι όντως αυτή, ποιος τον εμποδίζει από το να απολαμβάνει και λίγο φραμπαλά; 

    ΥΓ. thaleia, μπορώ να διαβεβαιώσω ότι ο Master V δεν έχει ίχνος μαζοχισμού μέσα του. Εγώ πάντως, δεν βρήκα κανένα (λέτε γι αυτό να με σούταρε; )