Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Νομπουγιόσι Αράκι, ο Ιδιόρρυθμος

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Photographer, στις 24 Φεβρουαρίου 2006.

  1. Photographer

    Photographer Regular Member

    Ο Γιαπωνέζος Φωτογράφος Νομπουγιόσι Αράκι φωτογραφίζει Γιαπωνέζικο δέσιμο, γυμνά, λουλούδια με συμβολισμό, αλλά και φωτογραφία "τρόπου ζωής".

    Έγινε γνωστός παγκόσμια στη δεκαετία του 90 όπου εκτέθηκαν τα έργα του σε πολλές πρωτεύουσες ανά τον κόσμο.
    Τα έργα του προκαλούν καθώς τα περισσότερα απο αυτά είναι "ωμά" γιατί παρουσιάζουν την πραγματικότητα του σεχ στα μπουρδέλα και τα σεξομάγαζα της περιοχής Σιντζούκου "Shinjuku" του Τόκιο.
    Αλλά η πραγματικότητα του σεχ σε μια χώρα όπως η Ιαπωνία είναι παραδοσιακά ιδιόμορφη και ο Αράκι δεν παραμένει απλώς παρατηρητής και καταγραφέας όπως θα δούμε αργότερα.

    Ο θάνατος της πολυαγαπημένης του γυναίκας του υπήρξε βασανιστικός για τον ίδιο και απο ένα σημείο και έπειτα η έλλειψη της κινητήριος μοχλός στην προσπάθεια του για έκφραση.
    Κάποια στιγμή ξεκίνησε και "διαμόρφωνε" τα πράγματα χρησιμοποιώντας δέσιμο και σύμβολισμό.
    Φωτογράφιζε σαν σύμβολα της Γυναικείας φύσης τα άνθη των λουλουδιών ενώ τα ερπετά "σαύρες" συμβολίζουν την αντίστοιχη Ανδρική.

    Θα δούμε κάποιες απο τις εικόνες του και συνεχίζουμε σε επόμενο μύνημα...
     
  2. Photographer

    Photographer Regular Member

    Όντας ήδη καταξιωμένος και έχοντας κυκλοφορήσει φωτογραφικά άλμπουμ που ξεπερνάνε τα δύο ψηφία σε αριθμό, με συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις, και μια δεκαπενταετία ασχολίας με τις "ωμές" φωτορεπορταζικές "εικόνες της ζωής" όπως λέει, των μπουρδέλων του Τόκιο περνάει στο επόμενο βήμα.
    Ξεκινάει και δημιουργεί εικόνες με βάση την δική του ματιά.
    Εικόνες με συμβολισμό, με την δική του σκηνοθεσία.
    Με βάση την πλούσια Ιαπωνική παράδοση παρέα με σύγχρονα στοιχεία οι φωτογραφίες του μας παρουσιάζουν τη γυναικεία φύση με κιμονό και γιαπωνέζικο δέσιμο.
    Οι Γιαπωνέζες του παρόλο που δεν είναι πλέον γκέισες παραμένουν παραδοσιακά υποταγμένες με μια απογοήτευση στο βλέμμα τους.

    Ας δούμε κάποια απο τα έγχρωμα σκηνοθετημένα πορτραίτα του.
     
  3. Tlatoani

    Tlatoani Guest

    Το είπες και το έκανες αγαπητέ Photographer. Μπράβο!


    Οι φωτογραφίες με Shibari [link] (Ιαπωνικό Bondage) του Nobuyoshi Araki είναι απλά κ-α-τ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-έ-ς!


    Αυτές είναι άραγε οι πραγματικές "Memoires of Geisha"...;



    Και πάλι συγχαρητήρια για την επιλογή του φωτογράφου!

    Tlatoani


    Υ.Γ. Από καιρό λιμπίζομαι το βιβλίο της Midiri σχετικά με το Shibari, με την Θεά Dita Von Teese να ποζάρει δεμένη στις πιο τρελές στάσεις. Παράδεισος;

    Υ.Γ.2 Εντάξει ο Craig Morey δεν είναι Araki, αλλά η Dita είναι Θεά...
     
  4. blindfold

    blindfold Contributor

    απλά ένα ευχαριστώ στον Photographer για αυτή τη παρόχη γνώσης/τέχνης

     
     
  5. Photographer

    Photographer Regular Member

    Σας ευχαριστώ για την συμμετοχή σας.
    Πραγματικά όταν υπάρχει συμμετοχή στα αφιερώματα μου τότε παίρνω θάρρος για να συνεχίσω.
    Δεκτές λοιπόν όλες οι απόψεις και παρατηρήσεις σας.

    Σας έγραψα στο πρώτο μύνημα για την πρώιμη εποχή του Αράκι, αυτή που τον στόλισε με τους τίτλους του "πορνογράφου", "ηδονοβλεψία", "ωμού", και άλλους τίτλους στους οποίους ο ίδιος απάντησε ότι "εγώ απλώς καταγράφω την ζωή".
    Εκείνο που δεν έκανα σε εκείνο το μύνημα ήταν να σας δώσω φωτογραφίες παραδείγματα, αλλά ετοίμασα ενα κολάζ απο εικόνες που σας δείχνω τώρα.
    Μακάρι να τις είχα σε καλύτερη ποιότητα.
     
  6. Photographer

    Photographer Regular Member

    Αυτές είναι κάποιες φωτογραφίες απο το άλμπουμ Τόκιο τυχερή τρύπα (Tokyo lucky hole).
    Με όλα αυτά πήρατε μια ιδέα για το τί συνέβαινε στο Τόκυο και τον ρόλο του Αράκι σε όλα αυτά μέχρι και το 1985 όπου βγήκε νέος νόμος που εξυγείανε αυτή την γκετοποίηση σε αυτές τις γειτονιές.
    Ο ίδιος ο Αράκι γίνονταν και ο ίδιος το θέμα σε πολλές απο τις φωτογραφίες του όπως βλέπουμε εδώ και σε άλλα μυνήματα παρακάτω καθώς η εικόνα του μας παραπέμπει σε ένα "παιχνιδιάρη" που απολαμβάνει τη ζωή και τα παιχνίδια του έρωτα ο οποίος αποτελεί και αντικείμενο έκφρασης.
     
  7. Πολύ καλή δουλειά φίλε συνέχισε έτσι  
     
  8. blindfold

    blindfold Contributor

    keep on good work  
     
  9. Photographer

    Photographer Regular Member

    Μετά την πρώτη εποχή του Αράκι την "φωτορεπορταζική" την καταγραφή δηλαδή τις πραγματικότητας ακολούθησε η εποχή της καλλιτεχνικής σκηνοθεσίας.
    Εκεί χρησιμοποιεί τα μοντέλα του με παραδοσιακά στοιχεία "κιμονό" αλλά και δέσιμο και συμβολικά στοιχεία όπως τα ερπετά και τα λουλούδια.

    Στις φωτό παρακάτω βλέπουμε ασπρόμαυρο δέσιμο.
     
  10. blindfold

    blindfold Contributor

    τα τελευταία που Μ/μας Στέλνεις όντως είναι πίο καλαίσθητα ,όχι βέβαια ότι και τα προηγούμενα δεν είχαν καλλιτεχνική αξία, απλά τα τελευταία ότι αυτό που έχουν να σου "δώσουν" στο δίνουν άμεσα  
     
  11. Photographer

    Photographer Regular Member

    Ο Αράκι γεννήθηκε στο Τόκιο το 1940 όπου και μεγάλωσε.
    Ήταν μια εποχή όπου ολόκληρη η χώρα με την τρομερή Ιαπωνική εργατικότητα προσπαθούσε να ανακάμψει απο τον πόλεμο να επουλώσει τις πληγές της και να ξαναχτίσει το μέλλον της απο την αρχή.
    Η εικόνα με τα παρατημένα και ταλαιπωρημένα υποδήματα είναι το σύμβολο εκείνης της εποχής.

    Ας πούμε για τα λουλούδια στα έργα του Αράκι.
    Η περιγραφή ανήκει στον εκδότη του.

    Συστάδες απο Higanbana, αμαρυλύς άνθη του φθινοπώρου, λουλούδια για τους νεκρούς και τα νεκροταφεία.
    Τα πρώτα λουλούδια που ο Αράκι συνέλλαβε στο φωτογραφικό του έργο έτυχε να είναι αυτά τα συγκεκριμένα λουλούδια.
    Ο Αράκι γεννήθηκε στη Μίνοβα στο κέντρο του Τόκιο και οι παιδικές του γειτονιές ήταν οι Γιοσιγουάρα (Yoshiwara) gay quarters και ο Ναός Τζοκάνζι (Jokanji) όπου έφερναν τις πεθαμένες πόρνες από το Γιοσιγουάρα και τις κήδευαν συνοπτικά.
    Συστάδες από αμαρυλύς βρίσκονταν παντού στα νεκροταφεία του ναού.
    Τα άνθη είναι στην ουσία αναπαραγωγικά όργανα, είναι οι μήτρες όπου η νέα ζωή υλοποιείται και το μέλλον ξεκινά.
    Τα λουλούδια με ανθρώπινους όρους, είναι ο χώρος όπου η αγάπη καταναλώνεται.
    Γι’ αυτό χρησιμοποιούνται συχνά σαν σύμβολα ευτυχίας.

    Παρακάτω η πιο χαρακτηριστική εικόνα λουλουδιού που βρήκα όπως το είδε ο Αράκι.

    Μια παραπομπή για το βιογραφικό και έργα του:

    http://www.designautopsy.com/araki/

    Ο ίδιος βέβαια τώρα πια εμφανίζεται με το προσωπείο ενός χαδιάρη γάτου που του αρέσει το παιχνίδι και οι απολαύσεις όπως βλέπουμε και στα αυτοπορτραίτα του.
     
  12. blindfold

    blindfold Contributor

    μάλλον δεν υπάρχουν γυναίκες κυριαρχικές απλά ζουν στην ψευδαίσθηση ότι κυριαρχούν επειδή ο άνρας είναι αυτός που εκτίθετε στο τέλος απλά ύπηρετούν τις φαντασιώσεις του άντρα τσάμπα κουβέντες κάνουμε μάλλον καλό απόγεμα