Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΟΧΙ στην ενημέρωση του κόσμου

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος latexduck, στις 22 Ιουνίου 2005.

  1. King^Style

    King^Style Regular Member

    RE: RE: ΟΧΙ στην ενημέρωση του κόσμου

    Όλα καλά και ωραία τα λεγόμενά σας, ομως βασιζόμενος στην παραπάνω φράση και σαν δικηγόρος του διαβόλου, έχω να προσθέσω .... "και γιατί εγώ και ο καθαείς να περιορίσω το οπτικό μου πεδίο όταν δεν θέλω να δώ κάτι τέτοιο...δεν με περιορίζει εμένα έτσι η ελευθερία του άλλου;"
    Τέσπα η άποψη μου είναι πως καλό είναι να θυμόμαστε και λίγο τους προγόνους μας όταν έλεγαν "τα εν οίκω μη εν δήμω" και πως ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται ελεύθερα αρκεί να μην ενοχλεί τον συνάνθρωπό του. αλλιώς....γιαυτό υπάρχουν και τα βουνά

    ....όσον αφορά δε στην ενημέρωση του κόσμου....θεωρώ πως έχουμε να φάμε πολύ κράξιμο από τον απλό άνθρωπο που δεν κατανοεί τις ανάγκες μας εάν μαθει "what is really out there" γιατι είναι στην φύση του ανθρώπου να κρίνει ότι αδυνατεί να κατανοήσει.
    ...και να παραπέμψω σε ένα thread που μόλις τώρα πάω να ανοίξω....
     
  2. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    RE: RE: RE: ΟΧΙ στην ενημέρωση του κόσμου

    hehehe sakiss καλή ερώτηση..
    Μάλλον για κάποιους είναι το ίδιο  
     
  3. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Νομίζω ότι δεν πρέπει να ντρεπόμαστε για αυτό που είμαστε. Θα συμφωνήσω 100% με τη lara. Αν όντως δεν ντρεπόμαστε, δεν είμαστε προκλητικοί (κάτι σαν κραγμένοι σκλάβοι) τότε θα γίνει σιγά-σιγά αποδεκτό. Πως θα γίνει κάτι αποδεκτό αν ούτε καν ακούγεται, έστω και από εμάς; Κάπως πρέπει να γίνει η αρχή. Νομίζω ότι μια κάποια αρχή είναι αυτές οι συναντήσεις που κάνουμε. Σιγά-σιγά θα έρθει και ο ειδικός χώρος, είμαι σίγουρος γι'αυτό, όπως είμαι σίγουρος ότι θα αργήσει να έρθει (τότε θα είμασε μάλλον γέρικα σκλαβάκια).
     
  4. sakiss3000

    sakiss3000 Regular Member

    Μ αυτή τη λογική όμως, μπορεί κι εγώ να μην θέλω να σε δω ούτε ντυμένο ή να μην θέλω να βλέπω τη γραβάτα σου ή τη μύτη σου. Να βάλεις μαντίλα να μην φαίνεται η μύτη σου ή ακόμα καλύτερα να μην κυκλοφορείς καθόλου.

    Στο κάτω κάτω αν θέλουν όλοι να χέσουν ως αντάλλαγμα να επιτρέψουν στους άλλους να κυκλοφορήσουν γυμνοί ας το κάνουν. Θα διαπιστώσουν ότι στην πραγματικότητα μόνο τα σκατά τελικά θα τους απωθήσουν.


    Πολύ σκατά μιλάμε ρε παιδιά... το κάναμε εδώ σκατά να φας σκατά να πιεις σκατά να τραγουδήσεις...
     
  5. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Όχι το παλιό στιχάκι δεν ήταν έτσι sakis3000 το θυμάμαι από ένα θιό μου: "Σκατά να φας, σκατά να πιείς, σκατά να πέσεις και στα σκατά να πας να κοιμηθείς". Χιουμοριστικό ήταν. Πάντως έχεις δίκιο πολύ ακραίο παράδειγμα το σκατολογικό.
     
  6. sakiss3000

    sakiss3000 Regular Member

    Δικαίως δεν τους γράφω; Αν όχι, πως πρέπει να πράξω για να μην ισχύει ότι τους ΄΄γράφω΄΄ ;
     
  7. Phaedra

    Phaedra Regular Member

    RE: RE: ΟΧΙ στην ενημέρωση του κόσμου

    Συγκεκριμενα σχετικα με την Αμερικη οπου γνωριζω καλα πως λειτουργουν καποια πραγματα. Αν και υπαρχουνε χωροι και κοινοτητες που πολλες δραστηριοτητες, διαφορετικοι τυποι σχεσεων κλπ. ειναι ευρεως αποδεκτοι, γνωριζω επισης και ατομα που εχουνε χασει τις δουλειες τους, την κηδεμονια των παιδιων τους και που εχουνε αναγκαστει να μετακομισουνε σε αλλη πολιτεια επειδη εχουνε γινει outed σε βανιλλα περιβαλλοντα. Το οτι υπαρχει κατανοηση και αντιληψη καποιων lifestyle εντος των κοινοτητων στις οποιες τελουν ειναι διαφορετικο απο το να προσδοκαμε στο να μπορουμε πχ. να κυκλοφορουμε σκλαβους στο δρομο με κολλαρα.
     
  8. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    RE: RE: ΟΧΙ στην ενημέρωση του κόσμου

    Δεν καταλαβαίνω rolfo.
    Ποια η διαφορά της μιας επιβολής απ την αλλη?
    Γιατί αυτό που θεωρείς εσυ σαν επιβαλόμενο να είναι καλύτερο απ΄αυτό που λέει ο σακης?

    Πολύ σωστά ο σακης θέτει έμμεσα το πως οι κοινωνικές απόψεις της καθε κοινωνιας, το πως οι μαζες καθοριζουν τα παντα, για το πως οι μέτριοι άνθρωποι έχουν φτιάξει με τη βοήθεια άλλων μέτριων ανθρώπων, νόμους και κοινωνικά πρότυπα για όλους και μάλιστα ανάλογα με την κοινωνία αλλάζουν και τα πρότυπα.
    Κι εσύ μας λες πως είμαστε υποχρεωμένοι να τα ακολουθούμε?
    Γιατί?
    Επειδή το λες εσυ και μερικοί άλλοι?
    Πως θα γίνονταν οι οποιεσδήποτε αλλαγές στην κοινωνία αν όλοι ακολουθούσαν σαν αρνιά τις προσταγές της, σκύβοντας συνεχως το κεφάλι?

    Γιατί κι εσυ τότε δεν ακολουθείς όλα όσα προστάζουν οι διάφορες κοινωνικές αρχές?
    Γιατί δεν ακολουθείς σε ολα τα πρότυπα της μάζας?
    Γιατί εσύ θεωρείς πως αυτά που δεν ακολουθείς είναι σωστό να μην τα ακολουθείς αλλά μόλις κάποιος άλλος επιλέγει κάποια άλλα που δεν χωράνε στο δικό σου μυαλό είναι λάθος?

    Κι εμένα με ενοχλούν πάρα πολλά, όπως κάποια δήθεν αγοράκια και κοριτσάκια που κάθονται με ύφος στις καφετέρειες και κατινιαζουν ή γκόμενες με ρούχα πόυ φωνάζουν πηδηξε με αλλά μόλις κάποιος τους πει ένα γειά ουρλιάζουν "για ποια με πέρασες μαλακα", ή κάποιες άλλες που τους ζητάει κάποιος οδηγείες στο δρόμο και τον βρίζουν θεωρόντας πως όποιος τους μιλήσει θέλει να τις πηδήξει, τους τύπους με τα ανοιχτά πουκάμισα γεμάτους χρυσές αλυσίδες και λερωμένα νύχια που κοιτάνε γύρω τους με την λιγδα να στάζει απ το βλέμμα τους, όπως και πολλά μα πολλά άλλο..αλλά αποδέχομαι το δικαίωμα τους να υπάρχουν και να χαλάνε το οπτικό μου πεδίο, προσπαθώντας απλά να τους προσέχω όσο το δυνατό λιγότερο ή να βρίσκομαι στον ίδιο χώρο μαζί τους όσο το δυνατό λιγότερο.
    Αυτό επέλεξαν, με γεια τους με χαρά τους. Εγώ επιλέγω κάτι διαφορετικό και είμαι υπόλογη για τα όποια αποτελέσματα. Εσένα τι λόγος σου πέφτει δεν μπορώ να καταλάβω?

    Απλά ο καθένας έχει δικαίωμα ελευθερης έκφρασης και δεν θα πω καν πως το έχει όσο δεν ενοχλεί τον γείτονα του, γιατί τον γείτονα μου μπορεί να τον ενοχλεί οτιδήποτε που δεν μπορεί να χωρέσει στο δικό του μυαλο.

    Απ΄τη στιγμή που δεν βλάφτω κανένα τι δικαίωμα έχεις εσύ ή ο οποιοσδήποτε να καθορίσει πως να συμπεριφέρομαι, τι να φοράω, που να κάθομαι και πως να μιλάω?

    Τι ακριβώς προσπαθείς να αποδείξεις?

    Πως εσύ και κάποιοι άλλοι είστε αρμοδιότεροι από οποιονδήποτε άλλο να καθορίσετε τι πρέπει, τι είναι σωστό και τι όχι? Συγνώμη αλλά δεν το δέχομαι.

    Θα κλείσω με την φράση του johnslave με την οποία συμφωνώ απόλυτα:
    Και ευτυχώς πολλοί είχαν τέτοιες απόψεις και κατάφεραν πολλά πράγματα για τα οποία παλαιότερα θα λιθοβολούνταν να μπορούν ελεύθερα να τα εκφράζουν τώρα πια, χωρίς να γίνονται κατακριταίοι.


    Και στα δικά μας!  
     
  9. gaby

    gaby Guest

    RE: RE: ΟΧΙ στην ενημέρωση του κόσμου

    Με το να κυκλοφορήσει κάποιος γυμνός στο δρόμο, κυρίως εκτίθεται, με την προσωπική, όχι την κοινωνική έννοια.
    Και νιώθει πάρα πολύ εκτεθειμένος.
    Το ίδιο και αυτός που, πιθανά, κάνει της ανάγκες του κάτω από τα μάτια άλλων ανθρώπων.

    Πανάρχαιες αντιλήψεις για θέματα υγιεινής, ασφάλειας και μετέπειτα συναισθηματικής ασφάλειας, κάνουν τους ανθρώπους να μη θέλουν να "εκτεθούν" δημόσια. Πώς αλλιώς αποκαλούμε τις τουαλέτες; "Εκεί που και οι αυτοκράτορες πηγαίνουν μόνοι τους".

    Το ωμό σεξ σε δημόσιους χώρους, πάλι για δικούς μας λόγους το αποφεύγουμε, όχι για τους άλλους. Είχε τύχει μιά φορά, ένα οκτωβριάτικο απόγευμα, να δω στο Green Park του Λονδίνου ένα ζευγάρι που έκανε συμβατικό ετερόφυλο έρωτα, παράμερα μεν, φανερά και έντονα δε. Ήταν εντυπωσιακό, είχε πλημμυρίσει όλη εκείνη η έκταση ηδονή και τρυφερότητα. Τους νιώσαμε πρωτού να τους δούμε. Οι ίδιοι όμως οι εραστές, απειλούνταν. Μπορεί κάποιος να ήθελε να συμμετάσχει με το έτσι θέλω, αφού είχαν διεγείρει το ένστικτό του έτσι άγαρμπα, μπορεί κάποιος να ένιωθε επιθετικότητα, πόσο κοντά είναι το σεξ στην επίθεση, Ό/όλοι γνωρίζουμε, μπορεί τέλος - τέλος κάποιος να εύρισκε την ευκαιρία να επιτεθεί για να κλέψει... οτιδήποτε. Χωρίς παρωπίδες, το σύνολο κέρδιζε από τον έρωτά τους, αυτοί όμως ριψοκινδύνευαν.

    Για το BDSM, το θέμα είναι πιό σύνθετο. Θέλει κάποια προσοχή πιθανά, ακόμα και αν η στόχευση είναι να εξουδετερώσει και να ελέγξει Κ/κάποιος την απειλή, όντας ανοιχτός και φανερός ως προς τις προτιμήσεις Τ/του.
    Εξαρτάται, ίσως, από το τί καταπιέζει τον καθένα Μ/μας λιγότερο. Και οι δύο επιλογές έχουν κόστος. Μόνο για τους εαυτούς Μ/μας μπορούμε, τελικά να μιλήσουμε.

    Για το θέμα BDSM και παιδιών, που τόσες φορές Ε/έχουμε, ακροθιγώς, σχολιάσει και εκεί μπορεί να είναι σύνθετο τα θέμα. Σίγουρα τα παιδιά δεν πρέπει να γνωρίζουν τις σεξουαλικές βαριασιόνες που Α/ασκούν οι γονείς τους ή ο γονιός τους με το ταίρι Τ/του. Από την άλλη πλευρά, αν αυτά ζουν σ ένα σπιτικό όπου ισχύει σε καθημερινή βάση το power exchange για το Ζ/ζευγάρι, αν το Ζ/ζευγάρι έχει επιλέξει να ζει σε μία υποκουλτούρα μίας αποκλείνουσας ερωτικά μειονήτητας, είναι βέβαιο ότι τα παιδιά, από μία ηλικία κι έπειτα δε θα πρέπει να το γνωρίζουν αυτό; Αν μη τι άλλο, για να μη βγουν στην κοινωνία πιστεύοντας ότι το power exchange, όπως το βλέπουν να βιώνεται, είναι η βασική διαλεκτική ενός οποιουδήποτε ζευγαριού.
     
  10. sakiss3000

    sakiss3000 Regular Member

    Άλλο η δημόσια αιδώς και άλλο το γούστο. Το να μην γουστάρει κάποιος να με βλέπει γυμνό μπορώ να το δεχτώ, και να περιμένω να το συνηθίσει όπως έχει συνηθίσει να βλέπει πρόσωπα που δεν τα γουστάρει αλλά τα βλέπει και τα αποδέχεται. Εκείνο που κάνει να μου σηκώνεται η τρίχα είναι η προσβολή της αιδούς. Το ότι δηλαδή θεωρεί το γυμνό κάτι ανήθικο πρόστυχο αισχρό. Που θέτει θέμα ηθικής, αυτό είναι που με πειράζει, και μάλιστα το να θέτει κανείς θέμα ηθικής για το γυμνό αυτό καθαυτό το θεωρώ ανωμαλία.
    Στο κάτω κάτω μπορεί το σώμα μου να είναι έξω από την αισθητική του και να μην θέλει να το βλέπει. Με γεια του με χαρά του και δικαίωμα του. ανηθικότητα όμως από πού κι ως που; κάποτε είδα απ έξω από έναν αρχαιολογικό χώρο πινακίδα που απαγόρευε άσεμνες εμφανίσεις και τις εξηγούσε ως γυμνό ημίγυμνο. Από πού κι ως που άσεμνο το γυμνό; Δηλαδή που γεννιόμαστε γυμνοί κι όχι με καλυμμένη τη γύμνια είναι άσεμνο; Δηλαδή προερχόμαστε από μια φύση ανήθικη; Ανήθικη και ταυτόχρονα ευλογημένη από το θεό, την πιο ηθική ύπαρξη του σύμπαντος;
    Η προσωπική μου θεωρία πάντως είναι αυτή: από τη φύση μας είμαστε γυμνοί. Τίποτα στο σώμα μας δεν είναι αισχρό και δεν χρειάζεται κρύψιμο. Φοράμε ρούχα γιατί πρέπει να προστατευτούμε από διάφορες συνθήκες, λόγοι δηλαδή που δεν έχουν καμιά σχέση με την ηθική. Κι από κει και πέρα, τα φοράμε που τα φοράμε, ε, ας είναι και όμορφα σύμφωνα με την αισθητική μας. Τα αυτιά δεν θεωρούνται όργανα που πρέπει να κρυφτούν και πολύ σωστά. Όταν κάνει ψοφόκρυο όμως καλύπτονται για προστασία, και συνήθως προτιμούμε να τα καλύψουμε με κάτι που δεν θα στέκει άσχημα και αντιαισθητικά.

    Τα χρηστά ήθη όταν προσβάλλονται από κάτι που γίνεται, προσβάλλονται κι όταν γίνεται και με άδεια του δημάρχου. Γιατί αν με άδεια δημάρχου ή προέδρου δημοκρατίας ή παπα ή οποιουδήποτε άλλου παύουν να προσβάλλονται, τότε είναι άχρηστα και δεν είναι ήθη αλλά καραγκιοζιλίκι.


    Τώρα εδώ που τα λέμε... τέτοια χρηστά ήθη μακάρι να μπορούσε ένας δήμαρχος να τα εξαφανίσει με μια υπογραφή.
     
  11. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Γεια στο στόμα σου sakis...
     
  12. vanesa

    vanesa Regular Member

    Απάντηση: ΟΧΙ στην ενημέρωση του κόσμου

    ειμαστε πίσω σαν κοινωνία γιατι να μην είμαστε κ σ αυτό τον τομέα δεν μπου προκαλεί εντύπωση