Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος MasterJp, στις 6 Ιουλίου 2005.

  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Απάντηση: RE: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

    Ιουστίνη ασχολείσαι με εικονογραφήσεις?
    Α.
     
  2. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: RE: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά



    Καλό θα ήταν , Α., όταν ιδίως ανασύρεις ένα νήμα από το χρονοντούλαπο και απαντάς, να ρίχνεις μιά ματιά στο από πότε έχει να μπει στο φόρουμ, αυτός στον οποίο απευθύνεσαι.

    Από την ioustini λοιπόν, μάλλον θ' αργήσεις πολύ να πάρεις απάντηση, καθόσον δεν έχει εμφανισθεί εδώ, τα 2 τελευταία χρόνια...

    Επίσης, καλό είναι όταν απευθύνεσαι σε κάποιον να παραθέτεις τα λόγια του πατώντας το κουμπάκι "Quote", ούτως ώστε αφ' ενός να είναι σαφές το ποιός μιλάει σε ποιόν, και αφ' ετέρου να ειδοποιηθεί με pm o εν λόγω ότι κάποιος σχολίασε κάποιο ποστ του, γιά να το δει, σίγουρα...

     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Απάντηση: RE: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

    ευχαριστώτα μάλα ΜΜ
     
  4. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Χαίρομαι που επανήλθε αυτό το νήμα μετά από 2 χρόνια, έστω και με την απουσία της Ιουστίνης. Κι έτσι είχα την ευκαιρία να δω για ακόμη μία φορά πόσο συνεπής είμαι στη σκέψη μου και σε αυτά που αναζητώ στις σχέσεις μου (όπως και το πόσο συνεπείς είναι οι άλλοι). Αντιλαμβάνομαι για ακόμη μία φορά πόσες διαφορετικές προσεγγίσεις δύνανται να υφίστανται στο BDSM και πώς το BDSM χωράει τους πάντες - ακόμη κι εμένα που είμαι ένα τσογλάνι και μισό, απ' ότι έχω ακούσει. Όταν έλεγα ότι ήρθα για να μείνω δεν με πίστεψε κανένας. Νόμιζαν ότι κάνω τουρισμό επειδή δεν κοιτάζω το πάτωμα.

    Τώρα, μετά από δυόμισι συναπτά έτη, θεωρώ ότι είναι κάτι εντελώς άσχετο με το BDSM, το αν κάποια κοιτάζει ταπεινά το πάτωμα ή αν ξέρει να κάνει καλό ναντού. Η αφοσίωση, η συνέπεια, ο έρωτας, η ευρηματικότητα, η αντοχή, η αντίληψη, η έκφραση του συναισθήματος με τρόπο που να αγγίζει τον άλλον, πηγάζουν από την δυναμική μίας σχέσης που είναι ζωντανή. Επίσης πηγάζουν από όντα που έχουν half a brain, αλλιώς πάπαλα η δουλειά, βάλτον κάτω και δείρτον (που έλεγε ένας φίλος). Δεν πηγάζουν από μανιέρες. Οι σχέσεις δεν είναι ένα τόσο απλό πράγμα, η δε διέγερση, σωματική, συναισθηματική, πνευματική είναι μία υπόθεση που δεν βασίζεται ούτε στις στάσεις του Gor, ούτε στις φερομόνες. Δεν υπάρχει συνταγή. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι υπάρχει ένας ενδεδειγμένος τρόπος έκφρασης του ανήκειν, της υποταγής, της παράδοσης, για κάποιον συγκεκριμένο Κύριο, θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να τα εκφράσω με τον δικό μου τρόπο. Αν δεν έχω καταλάβει πώς να κάνω τον Κύριό μου να απολαύσει αυτό που νιώθω πρέπει να είμαι εντελώς ηλίθια και δεν αξίζω ούτε βανιλλοσχέση, πόσο μάλλον Κύριο. Η σιγουριά της μανιέρας μου φέρνει προσωπικά μόνο δάκρυα ανίας. Και σε καναδυό άλλους που γνωρίζω. Σε κάποιους αρέσει όμως και πολύ καλά κάνουν, δεν νομίζω να υπάρχει σωστό και λάθος.

    Εύχομαι να παραμείνω συνεπής στον τρόπο με τον οποίο βλέπω τις σχέσεις. Με λίγα λόγια δεν σκοπεύω να αρχίσω να κάνω το μαϊμούνι μόνο και μόνο για να πω στον άλλον αυτό που θα πρέπει να φαίνεται από τις πράξεις μου, ότι «θα παραμείνω εδώ δίπλα σου, κοντά σου, υπό το χέρι σου, για όσο καιρό το απολαμβάνουμε κι εσύ κι εγώ, και μόνο για τόσο». Εύχομαι επίσης να συνεχίσω να βρίσκω ανθρώπους που να με εκτιμούν γι αυτό το λίγο που έχω να δώσω, έστω με τον κάπως ανορθόδοξο τρόπο που έχω (ή ίσως και γι αυτόν). Εύχομαι τέλος να συνεχίσουν να μη μου λένε μπράβο αλλά να με γουστάρουν κάργα. Αυτό ήταν πάντα το ζητούμενο για μένα, σαφώς δεν είχα ποτέ ανάγκη από εξωτερική επιβεβαίωση, και ευτυχώς αυτό έγινε γρήγορα αντιληπτό στην δική μου περίπτωση (ελπίζω αυτό να απαντάει επαρκώς και στην παραίνεση – εύλογη, θαρρώ - της sapfw, τώρα που ωρίμασε κάπως η συνεπής μου σκέψη   ).
     
  5. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

    Μετά από τόσες φορές που έχω περιδιαβεί αυτό το νήμα, τώρα η σκέψη μου έμεινε εδώ, στο ερώτημα που απομόνωσα.

    Η ομιλία, η κίνηση και περισσότερο η συμπεριφορά, μπορούν να ελεγχθούν όσο η σκλάβα εσωτερικεύει τη σκλαβοσύνη της και γίνεται περισσότερο ελέγξιμη για κοινή των δύο απόλαυση. Απόλαυση από τη διαδικασία της αλλαγής και από το αποτέλεσμα. Είναι και θέμα περιβάλλοντος και κατά πόσο αυτός ο έλεγχος έχει κάποια ουσιαστική σημασία ή είναι μόνο αυτοαναφορικός.

    Το θέμα είναι, για μένα, σήμερα, αξίζει να ελεγχθούν; Υπάρχει κάποια ουσία στην αναζήτηση οριστικών αποτελεσμάτων που να προκύπτουν από αυτή τη μορφή ελέγχου;

    Το βέβαιο κατ εμέ είναι ότι η συμπεριφορά ενός ανθρώπου που οδεύει για σκλάβος μεταβάλλεται, και μάλιστα συνολικά. Στο κάτω κάτω για να γίνει κάποιος σκλάβος σήμερα, πρέπει πρώτα να το έχει θελήσει πάρα πολύ και ένας λόγος που το έχει θελήσει πάρα πολύ μπορεί να είναι ότι λαχτάρησε να απαλλαγεί από άλλα πρότυπα συμπεριφοράς που ακολουθούσε παλιότερα. Τώρα, αν μεταβάλλεται όπως το θέλησε ο Κύριός του, ως αποτέλεσμα του ελέγχου Του και της καθοδήγησής Του, είναι ένα άλλο θέμα. Δεν παίρνω όρκο. Δεδομένου ότι η διαδικασία εσωτερίκευσης είναι αργή και συνάρτηση της βούλησης του σκλάβου στην οποία βούληση περιλαμβάνεται η ικανοποίηση του Αφέντη του, αλλά πιστεύω όχι μόνον αυτό.

    Για το positioning, η γνώμη μου σήμερα είναι ότι βοηθάει πάρα πολύ μιαν υποτακτικτική να μάθει να συγκεντρώνεται και να αποδέχεται το discomfort. Το τελευταίο αυτό, μπορεί για κάποιες να είναι πιο δύσκολο από τον πόνο και την ταπείνωση να το μάθουν και κυρίως να το αποδεχτούν ως κομμάτι της ζωής τους. Έχω μεγάλη αγάπη στο positioning και όχι για λόγους βιτρίνας - αισθητικής - ερωτικής πρόκλησης  
     
  6. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

    Επαναφορά ενός ενδιαφέροντος νήματος!
    Ευχαριστώ την φίλη που μου το θύμισε  
     
  7. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

    Καταπληκτικό θέμα πραγματικά.

    Η Lara[E-p] πραγματικά "έγραψε" με την περιγραφή της.

    Καθόλη την διάρκεια της εμπειρίας μου (η οποία δεν είναι μεγάλη) έχω παρατηρήσει ότι χρειάζονται και τα δύο.

    Ως επι τω πλείστον ο τρόπος του Κ της Laras μου προκαλεί συχνά θαυμασμό. Εν προκειμένω συμβαίνει το ίδιο. Πιστεύω ότι αυτή είναι η πιο καίρια και πιο ουσιαστική ταχτική για να επιβεβαιώσει κάποιος ότι η σκλάβα ακολουθεί και παραμένει πιστή στα θέλω της, ότι συναινεί και ότι η σχέση πραγματεύεται τις παραμέτρους της μεταξύ ωρίμων ανθρώπων.

    Τι συμβαίνει όμως αν δεν υπάρχει ο κίνδυνος να χάσεις τον/την Κ? Θέλω να πω ότι στην περίπτωση της Laras [E-p] όλα όσα έχω διαβάσει βασίζονται στο ότι ο Κ της ήταν πολύ απόλυτος ως προς το τι ήθελε και τι θα απέρριπτε, παρότι ιδιαίτερα υπομονετικός.

    Αναρωτιέμαι. Αν δεν υπάρχει αυτός ο κίνδυνος, θα μπορούσε να λειτουργήσει το ίδιο εποικοδομητικά ή τα υποτακτικά άτομα χρειάζονται κάποιου είδους εκβιασμό?

    Επιστρέφοντας Στο θέμα μας, μέχρι στιγμής,
    Προσπαθώντας να συνδυάσω την ειλικρινή πορεία με την παράμετρο "αντίστασης" και "αντίδρασης" που παρουσιάζεται πάρα πολύ συχνά στα υποταχτικά άτομα καταλήγω σε έναν συνδυασμό, χρησιμοποιώντας την επιβολή πρωτοκόλλου σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

    Επιβάλω παραδείγματος χάριν , συγκεκριμένη συμπεριφορά, όταν η συνεννόηση γίνεται πάρα πολύ δύσκολη. Η "γλώσσα" και τα πρωτόκολλα της, βοηθάνε στην κατάρριψη παρεξηγήσεων και επειδή κάνουν το υποταχτικό άτομο να νιώθει πιο σίγουρο ότι αυτό που κάνει είναι το "σωστό" του επιτρέπουν να εκφραστεί με μεγαλύτερη ειλικρίνεια..
    Όταν λοιπόν το εμπόδιο στην έκφραση αφορά τον φόβο παρεξήγησης,μου έχουν φανεί πολύ χρήσιμα.

    Επίσης, Επειδή αναφερόμαστε σε άτομα (υποτακτικά) που συχνά είναι αυτοκαταστροφικά και πεισματάρικα, χρησιμοποιώ τα πρωτόκολλα όταν χρειάζεται ένα έναυσμα για να θυμούνται τι έχουν επιλέξει ή για να το επαναπροσδιορίσουν.

    Όταν η κατάσταση εξομαλυνθεί, επιστρέφω στην κατάσταση που περιέγραψε η Lara [E-p].
     
  8. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Θα αναφερθώ στην ομιλία. Όχι στον τρόπο με τον οποίο εκφέρεται το περιεχόμενό της (κατά στερεότυπο υποτακτικό τρόπο, κοιτάζοντας χαμηλά, με απαλή φωνή κλπ) αλλά στην ίδια τη δομή της ομιλίας.

    Ο Κύριός μου ο DM απαίτησε σχετικά σύντομα αφότου άρχισε η σχέση μας να μιλώ για μένα στο τρίτο ενικό πρόσωπο. Στην αρχή τσίνισα χοντρά (δικαιώνοντας την καλή μου φήμη, λολ). Του πάσαρα μία ολόκληρη διατριβή, που θα τσάκιζε τα κόκαλα οποιουδήποτε Κ. Η διατριβή μου βασίστηκε σε γλωσσολογικές διαφορές, διαφορές ανάμεσα στην Αγγλική και στην Ελληνική γλώσσα. Μπορεί το "this slave would like to show her gratitude by sucking your penis, Sir" να ακούγεται υπέροχο στα Αγγλικά, όμως είχα τις αντιρρήσεις μου σχετικά με τη μεταφορά της συγκεκριμένης πρακτικής στα Ελληνικά. Τί εμπόρους τους είπα τους Άγγλους και τους Αμερικάνους, τι πεζούς, τί αναφορές έκανα στη μαγεία της Ελληνικής γλώσσας, αφήστε πια το ασύγκριτο χιούμορ μου που θα χανόταν αν παρακάμπτονταν η συνειδητότατη εγωπάθειά μου...

    Ο Κύριος άφησε το θέμα να ωριμάσει λίγο μέσα μου και την επόμενη ημέρα ζήτησε από "αυτό" να χώσει μία μεταλλική σφήνα στην κωλοτρυπίδα του. Εγώ είμαι το αυτό, προφανώς.

    Αυτό συγκλονίστηκε. Ο Κύριός του, είχε ανοίξει με μία απλή κίνηση την πόρτα της ταπεινότητας. Αυτό έβαλε τη σφήνα στην κωλοτρυπίδα του χωρίς πολλές τσιριμόνιες και λούφαξε σε μια γωνιά. Είχε παρακάμψει το εγωιστικό Εγώ του, την επικέντρωση στις επιθυμίες του, ακόμη και την ίδια την θηλυκότητά του - μία αξία με την οποία έχουν γαλουχηθεί ολόκληρες γενιές. Είναι σημαντικό το ότι επιλέχθηκε το ουδέτερο γένος για αυτό, και όχι "αυτή". Πολύ σημαντικό.

    Είναι μία δύσκολη πρακτική και συχνά μπερδεύομαι, ιδίως στον προφορικό λόγο (στον γραπτό τα καταφέρνω καλύτερα). Με βοηθάει όμως πολύ στο να μην σκέφτομαι πρωτίστως τις δικές μου επιθυμίες και να δέχομαι πολύ πιο εύκολα την μη ικανοποίησή τους, εφόσον είμαι αναγκαστικά αποστασιοποιημένη από μένα (είναι απίστευτο πόσο η γλώσσα επηρεάζει και τη σκέψη και το συναίσθημα). Επίσης με αναγκάζει να σκέφτομαι αρκετά, πριν εκφράσω αυθόρμητα ότι κοτσάνα μου έρθει στο κεφάλι. Τέλος, με αναγκάζει να μην φλυαρώ ακατάπαυστα, ιδίως για την υπέροχη πάρτη μου, αφού έχω πάψει να υπάρχω μέσα στη σχέση ως "εγώ".
     
  9. lina

    lina Regular Member

    Απάντηση: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

    Πολύ ενδιαφέρον νήμα... 
     
  10. Απάντηση: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

    Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά...
    Πιστεύω πως ο στόχος μέσω αυτών είναι η διατήρηση του ερωτισμού στη σχέση.Αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορεί να αλλάξουν μέσα στο χρόνο.
    Ωστόσο η επίδρασή τους στην ψυχολογία της υποτακτικής, υποθέτω και του κυριαρχου, είναι ενδιαφέρουσα.
     
  11. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

    Ενδεχομένως να αποσκοπούν στην τέρψη τελικά, όχι μόνον του Κυρίαρχου. Μέσα από την τέρψη του Κυρίαρχου φέρνουν συναισθήματα και ριζώνουν στην ψυχή της σκλάβας. Ή έστω, με προοπτική την τέρψη του Κυρίαρχου.

    Τα στερεότυπα, χωρίς περιβάλλον να τα υποστηρίζει και ένα ευρύτερο παράδειγμα (paradigm), δεν νομίζω πως ριζώνουν.
    Λίγο μπορούν να βοηθήσουν, ας είναι απολαυστικά. Και εγκαταλείπονται εύκολα, αν δεν έχουν βάσεις. Αν έχουν καλές βάσεις δεν χάνονται ποτέ. Σ εμένα οι βάσεις ανέκαθεν έμπαιναν με συνδυασμό λόγου και ράβδου, τα ήθελα πολύ και τα δύο, τα βρίσκω καλής ποιότητας επικοινωνία.
     
  12. cd_tsoulaki

    cd_tsoulaki New Member

    Απάντηση: Ομιλία, κίνηση, συμπεριφορά

    Ο έλεγχος της ομιλίας, της κίνησης και της συμπεριφοράς για καποιον σαν εμενα που θελει να νιωσει την μεταμορφωση απο αρρενωπος αντρας σε σισσυ ειναι νομιζω ενα απο τα πιο σημαντικα σημεια....