Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ο γενετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος filoktitis, στις 8 Φεβρουαρίου 2006.

  1. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    RE: Ο γεννετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

    moondance, η αναφορά στο στρατό είχε να κάνει με τα πιθανά αποτελέσματα της καταστολής / καταπίεσης της ανδρικής libido και αυτά αναξαρτήτως των συναισθημάτων παραμένουν τα ίδια στο πεδίο της ανδρικής φυσιολογίας.

    Το συναίσθημα βοηθάει απλά στον χειρισμό τους είτε με θετικό είτε με αρνητικό πρόσημο.
     
  2. Astir

    Astir Guest

    RE: Ο γεννετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

    Μπλα μπλα μπλα δημοκρατία
    μπλα μπλα μπλα με εκλεξανε είπε ο Λάμαχος
    και μ ένα ψωροπερήφανο ταρατατζούμ...
    ...αποχωρεί.
    Ενώ ο Δικαιόπολις πάει παραδίπλα
    κι ανοίγει το μαγαζί των ονείρων του:
    Εδώδιμα Αποικιακά
    ΜΠΑΚΑΛΙΚΟ!
     
  3. echo

    echo ***

    RE: RE: Ο γεννετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

    MasterJp δεν νομιζω οτι τα αποτελεσματα ειναι τα ιδια οσον αφορα την καταστολη της ανδρικης libido απο το στρατιωτικο καθεστως και την καταστολη απο το σεξουαλικο αντικειμενο παρτενερ στο s/m.Τωρα μαλλον στο επιπεδο της φυσιολογιας οπως λες να εξισωνονται μετα απο μακρα παραμονη ανευ οργασμου στο bdsm,δεν το εχω βιωσει στην ιδια διαρκεια.Στο s/m θα ελεγα οτι υπαρχει μια αντιδιαστολη της libido,δεν καταστελεται ολοκληρωτικα οπως πιθανων να συμβαινει στο στρατο.Η παρουσια του σεξουαλικου αντικειμενου δινει μια αλλη διασταση στον ψυχο-σεξουαλικο κοσμο του αρσενικου ακομα και με την αρνηση-περιορισμο του οργασμου.Στο στρατο δεν υπαρχει η παρουσια του σεξουαλικου αντικειμενου.Μιλωντας για γεννετησιο περιορισμο το αντιλαμβανομαι με την εννοια του orgasm control-denial και πως το εχω δει να λειτουργει πανω μου.Οι αισθησεις στο s/m υπαρχουν ανεξαρτητα απο την αρνηση του οργασμου.

    Κατι τετοιο δεν το βιωσα στο στρατο.Μαλιστα θυμαμαι σε ενα κεντρο εκπαιδευσης που ημουν και υπηρχε κινηματογραφος μεσα στο στρατοπεδο στον οποιο προβαλλοταν συχνα πυκνα ταινιες soft-porno για εκτονωση των φανταρων.Προσωπικα οι ταινιες αυτες ηταν εντελως απωθητικες για μενα γιατι με κανανε και ενοιωθα "κρεας".Η εκτονωση που ακολουθει στο s/m σαφως και δεν συγκρινεται.Βεβαια οπως ειπες και εσυ μπορει να ειναι προσφιλεστερη αυτη η μεθοδος καταστολης εν καιρο επιστρατευσης.Ευχομαι να μην το μαθουμε:lol:

    Φιλικα
    moondance
     
  4. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    RE: RE: RE: Ο γεννετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

     
  5. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    RE: RE: RE: Ο γεννετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

    Ως Κυρίαρχη έχω και εγώ τις αντιρρήσεις μου και καταθέτω την διαφωνία μου σχετικά με την απόλυτη όπως μου φαίνεται άποψη που κατέθεσε ο ipakouossklavos.
    Με καλύπτει η απάντηση της carissa[L_T] η οποία σκεπτόμενη ως μια ζηλευτή "Mistress"   έχει δώσει μια πολύ σωστή απάντηση στο θέμα περί του γενετήσιου περιορισμού.
    Προσωπικά τον χρησιμοποιώ ως μέσον τιμωρίας μια που ο οργασμός είναι το αντίθετο ... δηλαδή για μένα λειτουργεί ως επιβράβευση.
     
  6. gaby

    gaby Guest

    RE: Από την πλευρά μίας femsub

    Ο έλεγχος της σεξουαλικής διέγερσης και του οργασμού της «υπό» από τον Κυρίαρχο, μπορεί να έχει πολλούς λόγους. Ενας μπορεί να είναι να ενισχύσει τον αισθησιασμό της, άλλος να βοηθήσει την femsub να μάθει να ανταποκρίνεται άμεσα και με ευχαρίστηση στον έλεγχο του Κυρίαρχου και να εμπεδώνει ότι το «σώμα της και ο χρόνος της δεν της ανήκουν» και τρίτος να την εισάγει, ανώδυνα, κυριολεκτικά και μεταφορικά, στην kinky πλευρά του BDSM.

    Από αυτά που γνωρίζω, ο έλεγχος της σεξουαλικής διέγερσης και του οργασμού είναι εκπαιδευτικό εργαλείο «εκ των ουκ άνευ» στην εκπαίδευση μίας υποτακτικής. Και τα μηνύματα που εισπράττει αυτή από τη διαδικασία, είναι περισσότερα από ένα και πολύ ουσιαστικά για την περαιτέρω εξέλιξή της, και τονίζω πάλι, τα εισπράττει και τα αφομοιώνει με τον εύκολο τρόπο. Και τον ευχάριστο.

    Τα πιθανά στάδια της διαδικασίας και τί προσφέρουν:

    Στάδιο 0: [προκαταρκτικό] Δηλώνεται στην «υπό» ότι προκειμένου να έχει οργασμό, θα πρέπει να ζητά άδεια από τον Κυρίαρχο. Σε αυτή τη φάση, η άδεια ζητείται με ένα υποτυπώδες τυπικό και δίνεται αμέσως. Είναι σχεδόν ανεπαίσθητο, κάτι που η υποτακτική μπορεί να κάνει το λάθος να χαρακτηρίσει ως παιχνιδάκι ή ως fair play. Ο Κυρίαρχος Αρχίζει να Μαθαίνει κάποια πράγματα για την ίδια. Αυτή δεν το αντιλαμβάνεται.

    Στάδιο 1: [η αφορμή] Κάποια φορά που η «υπό» θα εκχωρήσει κάποιον έλεγχο, πολύ πιθανά σε συνθήκες αντιπαράθεσης - δηλαδή πειθαρχίας της - θα νιώσει την ιδιαίτερα έντονη σεξουαλική διέγερση που συνοδεύει τα διάφορα στάδια εκχώρησης ελέγχου. Εκεί, ζητά άδεια για οργασμό κατά τα καθιερωμένα και ... τίποτα! Εκεί αρχίζει η «υπό» να καταλαβαίνει ότι δεν είναι παιχνίδι. Να καταλαβαίνει ότι ο Κυρίαρχος, ανεπαισθήτως, την Διαφεντεύει πλέον. Εκεί νιώθει στην πραγματικότητα για πρώτη φορά την υποτέλεια, την υποταγή. Να θέλει και να μην μπορεί! Και γιατί; Επειδή Ένας Άλλος και όχι η ίδια, Αποφάσισε έτσι! Θέμα ενός χιλιοστού η μετακίνηση της αρχάριας «υπό» από το νέο καθεστώς, στο παλιό βανίλλα καθεστώς όπου θα μπορούσε να έχει οργασμό όποτε ήθελε. Και όμως μένει...

    Στάδιο 2: [η άτυπη εισαγωγή στο νέο καθεστώς ελέγχου] Άρνησης συνέχεια. Σε κατάσταση απίστευτης και μάταιης διέγερσης η «υπό» νιώθει ένα σιδερένιο χέρι (χωρίς βελούδινο γάντι) να της στερεί αυτό που έχει ανάγκη. Σκύβει το κεφάλι και ξαναζητάει... εις μάτην. Αρχίζει να μαθαίνει να παρακαλάει. Να παρακαλάει για τα μέχρι πριν από ένα λεπτό κεκτημένα της, δηλαδή. Να θερμοπαρακαλάει για μία στοιχειώδη σεξουαλική εκτόνωση.

    Στάδιο 3: [Εισαγωγής συνέχεια] Κάποια στιγμή (η λογική του Mavrobasilis, ευτυχώς, έχει βαθιές ρίζες στην αντρική ψυχή) ο οργασμός προσφέρεται. Και μοιάζει με ένα μεγάλο δώρο. Αλλά με τί όρους!

    Στάδιο 4: [Το νέο καθεστώς] Από τώρα και στο εξής, η αρχή έχει ήδη γίνει, η «υπό» οφείλει και υποχρεούται να είναι μονίμως σε κατάσταση σεξουαλικής διέγερσης χαμηλής έντασης. Οι οργασμοί προσφέρονται πλέον με φειδώ και μερικές φορές, με όρους (χρόνος, τρόπος, στάση, συνθήκες κλπ). Πώς θα βρίσκεται συνεχώς σε σεξουαλική διέγερση; Η «υπό» αν και όποτε η διέγερση δεν της προσφέρεται με άλλο τρόπο, έχει την επιπλέον υποχρέωση να χαϊδεύεται, μέχρι πρόθυρα οργασμού, ως άσκηση ρουτίνας, πρωϊ και βράδυ. Δηλαδή, άσκηση υπακοής, που απαιτεί και κάποιες χρονικές διευθετήσεις. Τόσος χρόνος το πρωί, τόσος το βράδυ.

    Στάδιο 5: [Η άρνηση]. Αντιδρά το σώμα και η ψυχή της «υπό». Το σώμα, είτε ξεγλυστράει και ο οργασμός έρχεται, ρηχός και αδόκιτος, είτε αρνείται να διεγερθεί, εφόσον γνωρίζει πιά ότι θα το κοροϊδέψουν. Η ψυχή δεν αποδέχεται το νέο καθεστώς. Ακόμα και η γενναιόδωρη προσφορά του οργασμού από τον Κυρίαρχο, εφόσον Του ζητήθηκε, πηγαίνει στράφι, γιατί η «υπό» με το που της προσφέρεται ο οργασμός, που δεν είναι πιά στο χέρι της, χάνει κάθε διάθεση και κάθε διέγερση.

    Στάδιο 6: [Καταστολή της άρνησης αναμέτρηση με τις αντιστάσεις]. Αν προσπαθήσει να υπεκφύγει, η «υπό» γίνεται αντιληπτή και ο Κυρίαρχος την Επαναφέρει. Αυτή τη φορά μπαίνει και λίγο ο πόνος στη διαδικασία. Η «υπό» επανέρχεται διακριτικά. Καταλαβαίνει ότι δεν συναποφασίζει πλέον για τίποτα.

    Στάδιο 7: [Η τεχνική αφομοίωση του νέου καθεστώτος]. Η διέγερση σταδιακά απλώνεται στο σώμα της. Η «υπό» ανακαλύπτει νέες ερωτογενείς ζώνες, γιατί οι γνωστές έχουν πλέον απηυδήσει και αντιδρούν άσκημα σε οποιαδήποτε προσοχή τους δίνεται. Η «υπό» μαθαίνει να φτάνει στα πρόθυρα του οργασμού χαϊδεύοντας τις ρώγες της και μόνο. Ή άλλα σημεία. Τονώνεται ο αισθησιασμός της - τώρα τον χρειάζεται σε καθημερινή βάση.

    Στάδιο 8: [Μία κάποια αποδοχή] Η διέγερση γίνεται μόνιμη, δε φεύγει ούτε μετά που φτάνει σε οργασμό, προχωράει προς τα πάνω στο σώμα της, ανεβαίνει και εγκαθίσταται στη μήτρα - ή έτσι το αισθάνεται. Η μήτρα αρχίζει να δονείται μαλακά, σε άτακτα διαστήματα, σε ξαφνικές στιγμές που την κάνουν να νιώθει ευάλωτη, υπάκουη, ολοζώντανη. Λόγω αυτής της κλειδωμένης διέγερσης, το οποιοδήποτε ερέθισμα, μία μικροταπείνωση, ένας πόνος στα γόνατα ή αλλού, ένα άγγιγμα, μία ματιά, ένας τόνος φωνής την φέρνει άμεσα στα πρόθυρα οργασμού. Αλλά δεν το έχει συνειδητοποιήσει ακόμα.

    Στάδιο 9: [Συναισθηματική αποδοχή] Η «υπό» αμυδρά μόνο θυμάται πιά, ότι κάποτε θα ντρεπόταν αφάνταστα πολύ αν ζούσε με αυτό τον τρόπο, αν ήταν συνεχώς διεγερμένη, αν παρακαλούσε για οργασμούς, που πολύ που την ένοιαζαν, τότε. Ότι κάποτε δεν ήξερε πόσες ερωτογενείς ζώνες έχει το σώμα της. Ότι δεν είχε καταλάβει πώς για λίγη ώρα την ημέρα, έχει το δικαίωμα ή την υποχρέωση να μην είναι τίποτα άλλο παρά μία ρόδινη σχισμή. Η «υπό» συνειδητοποιεί πλέον την επίπτωση του ελέγχου της διέγερσης στην καθημερινότητά της και την αποδέχεται. Επίσης, δεν θεωρεί πιά τον οργασμό υποχρεωτικό στοιχείο της απόλαυσης. Και η συνεχής διέγερση της αρέσει.

    Στάδιο 10: [Η αποτίμηση] Η "υπό" έχει μεγαλύτερη διάθεση για έρωτα από ποτέ, και δεν της έλειπε η διάθεση. Είναι πιό δεκτική στον έλεγχο του Κυρίαρχου, όπως και αν εκφράζεται αυτός. Έχει επίσης γίνει ευάλωτη και στη στέρηση της διαδικασίας διέγερσης. Η «υπό» αντιλαμβάνεται ακόμα, ότι με το νέο καθεστώς έχει χάσει ένα κλασσικό γυναικείο όπλο: δεν μπορεί πιά να αρνηθεί το σεξ, το όποιο σεξ, με μία δικαιολογία ή λογική εξήγηση. Δεν την απασχολεί όμως πιά. Το σώμα της δεν της ανήκει και αυτό εμπεδώνει. Και ο μόνος δρόμος προς την σεξουαλική ικανοποίηση είναι αυτός της υπακοής.
     
  7. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    RE: Ο γεννετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

    Tα στάδια, μέ ή χωρίς τις επεξηγήσεις, θα μπορούσαν ν' αποτελούν εγχειρίδιο εκπαίδευσης <s>.

    good work tender_lilly
     
  8. blindfold

    blindfold Contributor

    RE: Ο γεννετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

    η απάντηση τησ Carissa[L_T] ήταν από τις πλέον κατατοπιστεικές αλλά και η tender_lilly έδωσε έναν πολύ απλό και περιεκτεικό οδηγό εκπαίδευσης για ένα ζευγάρι Κυρίαρχου/υποτακτικού



    (βάζω και τόνους πλέον στα κείμενα που γράφω   )
     
  9. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    RE: Ο γεννετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

    Πολύ ωραίο το κείμενο κρινάκι. Ανέπτυξες λεπτομερώς και με ακρίβεια αυτό που είχα γράψει ως κατακλείδα. Και το απέδωσες με τρόπο εύγλωττο και εύχαρη, σε βαθμό που καθιστά την ανάγνωση (ου μην και την καθεαυτή διαδικασία) ελκυστική και σε μη μυημένες. Τεκμηριώνεις άριστα αυτό που έγραψα αξιωματικά, πως ο έλεγχος του θήλεως επιτυγχάνεται μέσω της σεξουαλικής διέγερσης και του οργασμού.

    Αγαπητέ MasterJp, θαρρώ πως δεν απαιτείται χορήγηση 'αντικούκου' στο πρωινό ρόφημα ώστε να εκλείψουν οι στύσεις στο στρατόπεδο. Στο μικιό διάστημα που έμεινα σε θάλαμο, κέντρο και σεα, αρκούσε η εξοντωτική κούραση και το απόλυτα αντιερωτικό περιβάλλον. Ωστόσο, θα συμφωνήσω στο ότι η αυξημένη επιθετικότητα συνεπεία σεξουαλικής αποχής δεν ενδείκνυται για όλες τις περιστάσεις, φερ' επείν σε track testing συνιστά ασφαλώς μειονέκτημα καίτοι εν πρώτοις φαντάζει επιθυμητή. Το αυτό ισχύει και σε μαχητικά αθλήματα.

    Πολλώ δε μάλλον στη συμπεριφορά ενός καλοπόταγου αρσενικού. Οπότε κρίνεται μάλλον ασύμβατη η πειθαρχία και ευπείθια που είναι οι ανσκ της εκπαιδεύσεως του υποτακτικού με τα αποτελέσματα της μεθόδου. Οπότε, ανιμένω ακόμη αποκρίσεις στο που ρώτησα στο αρχικό μου post. (και δεν τέθηκε με διάθεση πρόκλησης το αναρώτημα, μα ως ειλικιρνής απορία)
     
  10. Master_Nick32

    Master_Nick32 New Member

    Πιστευω οτι παιζει ρολο μονο στους αντρες σκλαβους
    βεβαια πιο ειδικοι ειναι να μας απαντησουν οι αντρες σκλαβοι αλλα πιστευω οτι σαν αντρες αμεσως μετα που θα τελειωσουν, λογικα θα χανουν καθε επιθυμια να συνεχισουν να υπηρετουν τις κυριες του
    Ενω στις γυναικες σκλαβες πιστευω ειναι διαφορετικα τα πραγματα και δεν χρειαζετε για να εχεις την προσοχη τους να μην τους επιτρεπεις τον οργασμο
     
  11. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    Συμφωνώ πως δεν χρειάζεται η στέρηση οργασμού στις σκλάβες για να έχεις την προσοχή τους... αλλά σίγουρα προκαλεί συναισθήματα η στέρηση και η εξάρτηση του οργασμού από Τον Κυρίαρχο.
     
  12. Blitzkrieg

    Blitzkrieg Guest

    RE: RE: Ο γεννετήσιος περιορισμός ως λειτουργία εκπαίδευσης

    χαχα...

    Τώρα το πρόσεξα. Σαββόπουλος "Αχαρνείς" (ά αλλιώς "Ο Αριστοφάνης που γύρισε από τα θυμαράκια").

    Καλό...Συνέχεια...Αγώνας...