Ο θεσμός της μεσογειακής οικογένειας σύμμαχος ή ανταγωνιστής των D/s και M/s σχέσεων?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Striker, στις 14 Απριλίου 2006.

  1. Striker

    Striker Member

    Είναι φανταζομαι γνωστή σε όλους μας μια ιδιαιτερότητα που έχει αυτός ο θεσμός στις μεσογειακές χώρες. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου οι γονείς συνεχίζουν τον ρόλο του Κυρίαρχου προστάτη και μετά από την ενηλικίωση του ατόμου (συνήθως θηλυκού γένους), με αποτέλεσμα η επίδραση των οικογενειακών κανόνων και συμπεριφορών να συνεχιζει έντονα, κάποιες φορές μάλιστα σε βαθμό πέραν του δέοντος, εάν αναλογιστεί κανείς ότι το άτομο με την ενηλικίωση του καλείται να είναι έτοιμο για την δημιουργία των δικών του συνθηκών ζωής (σχεδόν πάντα διαφορετικών του μέχρι τότε οικογενειακού του περιβάλλοντος, οι διεργασίες διαφοροποίησης και προσδιορισμού τατυτότητας έχουν ήδη ξεκινήσει στα χρόνια της εφηβείας).

    Ποιές οι προσωπικές σας απόψεις και εμπειρίες πανω στο θέμα?

    Οι υποτακτικές με ποιές διαδικασίες επαναπροσδιορισμού περάσατε από την ασφάλεια του οικογενειακού σας περιβάλλοντος στην ασφάλεια του περιβάλλοντος του Κυρίου σας?

    Τι συνέβει με εκείνους τους κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς με τους οποίους μεγαλώσατε και πιθανόν τώρα να έρχονται σε αντίθεση με τους κανόνες του περιβάλλοντος της D/s - M/s σχεσης σας?

    Τελικά αυτή η ιδιαιτερότητα του προαναφερόμενου θεσμού αποτέλεσε σύμμαχό σας ή ανταγωνιστή στην προσπάθειά σας να δημιουργήσετε μια D/s ή M/s σχέση?
     
    Kaissa and Μαντλίν like this.
  2. DreamMaster

    DreamMaster New Member

    Εξαιρετική ερώτηση Striker - επέτρεψέ μου αν δεν κρίνεις πως παραβιάζω το κεντρικό σου θέμα, να ζητήσω και την προσοχή των αναγνωστών του νήματος και στο θέμα "Κυρίαρχη γυναίκα από μεσογειακή οικογένεια".

    Πιστεύω πως οι αντιλήψεις για το αν μια γυναίκα μπορεί ή όχι να είναι Κυριαρχική θα ήταν τελείως διαφορετικές σε αυτό το φόρουμ με απλή παρατήρηση του πόσο διαφορετικά μεγαλώνουν οι γυναίκες, για παράδειγμα, στον Βορρά της Ευρώπης.
     
    Xarhs and Μαντλίν like this.
  3. gaby

    gaby Guest

    Αν αναλογιστούμε πόσο λίγο έχει αναπτυχθεί ο D/s - M/s τρόπος ζωής στη χώρα μας, μάλλον το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι η ελληνική οικογένεια και οι κώδικες ιδιωτικής συμπεριφοράς μέσα στην οικογένεια δεν ευνοούν την ανάπτυξή του.

    Ας αναρωτηθούμε: προστατευτική είναι η ελληνική οικογένεια ή παρεμβατική;

    Εστω ότι, θεωρητικά, μέσα στην οικογένεια υπάρχει ένα power exchange. Έστω ότι αυτό δεν έχει ακυρωθεί στην πράξη. Το λέω αυτό γιατί εδώ, για να δεχτούμε την ύπαρξη ενός θεσμού, του όποιου θεσμού, πρέπει πρώτα να τον ακυρώσουμε και να τον υποσκάψουμε πέρα ως πέρα στην πράξη ώστε μετά, αφού δε θα έχει πλέον καμμία ισχύ, να τον δεχτούμε κατ όνομα.

    Και πάλι, ο όποιος πατερναλισμός ή η όποια ανοιχτή μητρική κυριαρχία, στην οικογένεια δεν συνδέεται με ερωτικές παραινέσεις.

    Γενικά, δε νομίζω ότι παίρνουμε την οποιαδήποτε ανατροφή για το πώς θα συμπεριφερόμαστε στην ερωτική μας ζωή. Ίσως μαθαίνουμε κάποια πράγματα για το τί δεν πρέπει, με κανένα τρόπο, να δεχτούμε να κάνουμε, κυρίως οι γυναίκες, αλλά αυτό δεν είναι το ίδιο με μία ολοκληρωμενη αστική αγωγή που αγγίζει και θέματα ευρύτερης ερωτικής συμπεριφοράς.

    Επιπλέον, αυτούς που Ε/είμαστε πάνω από τα 30 και μεγαλώσαμε σε αστικό περιβάλλον, μας ανέθρεψε η γενιά του 70, που έχει κάποια χαρακτηριστικά. Εκτός του ότι έκανε τεράστια ανάλωση πόρων που τώρα στην πράξη Μ/μας μειώνει πάρα πολύ τις δυνατότητες προσωπικών επιλογών σε μαζικό επίπεδο.

    Η γενιά αυτή, για παράδειγμα έχει το πολύ χαρακτηριστικό ότι πιστεύει ότι η ίδια ανακάλυψε τον έρωτα, ότι έκανε τις πιό θαυμαστές ανατροπές της οικουμένης γενικότερα (Μαης 68, μεταπολίτευση κλπ) και ότι τα παιδιά της έχουν την ηθική υποχρέωση να μιμηθούν το συγκεκριμένο πρότυπο, αλλά με τρόπο που να παρέχει, στους ίδιους τους μεγαλωμένους πλέον γονείς, μία κάποια ασφάλεια. Συχνά περιμένουν από τα παιδιά τους να διορθώσουν προς το συντηρητικότερο και προς όφελος των ιδίων, ότι υποπτεύονται μέσα τους ότι ίσως δεν έκαναν και τόσο τέλεια. Και πιέζουν προς αυτή την κατεύθυνση. Διακριτικά.

    Επίσης, ήταν η γενιά που κακοανακάλυψε τον φεμινισμό. Και γενικά δεν διαχειρίστηκε ολοκληρωμένα και προς κοινό όφελος το θέμα της ισότητας των δύο φύλων.

    Επιπλέον ήταν η γενιά με τα πολλά διαζύγια, τις μονογονεϊκές οικογένειες, τα παιδιά με γονείς που είχαν και παιδιά με άλλη οικογένεια, τα πρώτα παιδιά χωρίς πατέρα και ούτω καθ εξής. Καλά όλα αυτά, αλλά ακόμη δεν ήξεραν να τα χειριστούν. Πράγματα που για τα σημερινά παιδιά είναι κοινός τόπος, τα παιδιά εκείνης της γενιάς τα βίωσαν ως μαχαιριές στην ψυχή τους.

    Χώρια από αυτό, πόσο συχνά, και χωρίς να το Θ/θέλουμε, ακούσαμε να λέγεται:

    "Αυτή είμαι και αν σ αρέσω"
    "Δεν θα μου πεις εσύ τί θα κάνω"
    "Δική μου είναι η ζωή μου ότι θέλω την κάνω"
    και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά.

    Γι αυτό τον λόγο νομίζω ότι αν κάποια υποτακτική αναζητήσει εκτός από την εναλλακτική έκφραση του ερωτισμού της, τις κάπως ξεκάθαρες δομές του D/s - M/s σε μία σχέση, αυτό πιότερο θα είναι ως αντίδραση στο οικογενειακό της περιβάλλον παρά ως ουσιαστικά διαφοροποιημένη (ως προς το σεξουαλικό κομμάτι) συνέχεια.

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη και αυτό πρόβλημα θα είναι. Νομίζω ότι μία υγιής ερωτική ζωή προϋποθέτει ότι έχει κλείσει ο συναισθηματικός διάλογος με την οικογένεια από την οποία προήλθαμε και έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί η ανατροφή Μ/μας, αυτή που λάβαμε χωρίς να την ελέγχουμε και να την κατευθύνουμε.

    Οπωσδήποτε, το D/s και το M/s περιέχουν ψήγματα από παλιές, πατερναλιστικές κυρίως, ενδοοικογενειακές συμπεριφορές, ακόμα και το SM, θα μπορούσε να πει κανείς. Υπήρξαν γιαγιάδες Μ/μας που μαστιγώθηκαν για λόγους σεξουαλικούς. Και η "Ο", γιαγιά Μ/μας είναι πλέον στην ηλικία.

    Αλλά η προσωπικές μου προσλαμβάνουσες δεν με βοηθούν να βρώ κάποια θετική συσχέτιση μεταξύ σύγχρονου οικογενειακού περιβάλλοντος και προτίμησης στο D/s - M/s.
     
    angel42 likes this.
  4. MasterJp

    MasterJp Staff Member

    Κρίμα που δεν έτυχε σε αυτό το νήμα της προσοχής που θα έπρεπε