Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ο πολιτισμός, η καύλα και η διαχείριση της απόλαυσης

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος clarisse, στις 1 Απριλίου 2015.

  1. clarisse

    clarisse Regular Member

    Σ' αυτή την περίπτωση, δοκιμάζεις να πεις τα όσα είπες εδώ στο Ντουμπάι. Στην Ελλάδα πάντως, κανένας δεν θα σηκώσει βλέφαρο. Ίσα-ίσα που θα πάρεις και like. 

    Φαίνεται...

    Long live Pavlos.... 

    Δηλαδή εγώ που γαμιέμαι με παντρεμένους (μνηστευμένους, ενίοτε, ή και Μάστερς αλλωνών) λάθος το κάνω; 

    Η οπισθοδρόμηση είναι παροδική, καλό μου κορίτσι. Μην απελπίζεσαι. Υπάρχουν εδώ πάντα άνθρωποι με σταθερές αρχές, με γνώσεις, με μεράκι και ενθουσιασμό, και δεν θα αφήσουν την ανοησία της έλλειψης χρημάτων να επηρεάσει με οποιονδήποτε τρόπο την εξέλιξη της σκέψης, της διεκδίκησης της ελευθερίας και της απόλαυσης ή το δικαίωμα στον έρωτα - που παραμένει ο φωτεινός οδηγός της προόδου. Μη φοβού Μαριάμ. Ο Κύριος μετά σου. 

    Είδες τι πλάκα έχει; Όταν θεωρείς δικό σου δικαίωμα την "σάτιρα" και την ¨θλίψη" για τις απόψεις των υπολοίπων ανθρώπων, τις οποίες δεν καταλαβαίνεις και πολύ, σπανίως δίνεις το ίδιο δικαίωμα στους άλλους. Καντ ξε-Καντ, μερικοί επιμένουν αλλιώτικα, σμιτοειδώς.  Καλά που προσκρούουν στην σάτιρα, με την σειρά τους...  Και καλά που στην δική μας χριστιανική, φιλελεύθερη, ανεξίθρησκη κοινωνία, ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράσει την δική του άποψη για όσα λέει ο καθείς. Υπάρχουν άλλες θρησκείες που δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο και στα μέρη όπου αυτές επικρατούν, η ποινή για την ελεύθερη έκφραση ιδεών μπορεί και να είναι ο θάνατος. Λίγη κοινή λογική απαιτείται για να δει κανείς που είναι καλά και που όχι... 
     
  2. clarisse

    clarisse Regular Member

    Συμφωνώ πάρα πολύ με αυτό.

    Που είναι και ιδιαίτερα καυλιάρης και γκομενιάρης και τον αγαπώ πολύ... 

    Αναφέρθηκα στην "πορνεία" της εποχής του Αποστόλου Παύλου και τον ευτελισμό της σωματικής απόλαυσης σε επίπεδο το τρίβω το πιπέρι. Είχε απόλυτο δίκιο ο μεγάλος.

    Α.... για μια στιγμή... δεν μίλησα εγώ πρώτη για την διαχείριση της σπατάλης. Είσαι και μέλος της διαχειριστικής ομάδας. Βάλε ένα λινκ εδώ να διαβάσει και ο @spartacus που διψάει για γνώση το παιδί. Από ότι θυμάμαι, ήταν κάποιος Μάστερ ονόματι DreamMaster που τα έλεγε αυτά...

    Ναι, έτσι είναι...  Αλλά όπως έλεγε και ο Forster - are you familiar with Forster? - only connect. 

    Αλήθεια; Πόσο βέβαιη; Από όσο ξέρω, assuming is not allowed. Προσωπικά θα περίμενα 50 βουρδουλιές στην κάθε ρώγα για παράπτωμα αυτού του μεγέθους. 
     
  3. gaby

    gaby Guest

    Ελάτε τώρα @clarisse, quelles petitesses!

    Μα είναι δυνατό να παραδέχεστε να ξεκατινιάζεστε μόνο και μόνο επειδή μέλη σας δείχνουν τα κατά την άποψή τους αδύνατα σημεία στους διαλόγους σας με άλλα μέλη; Περιμένω από εσάς να αρθείτε λίγο υπεράνω. Αυτοσυγκρατηθείτε κάπως, αφού μπορείτε!

    Κατά τα λοιπά, μας λέτε εδώ πέρα,
    όμως το δικαίωμα έκφρασης δεν είναι μόνον η άποψη "για όσα λέει ο καθείς" και για να είμαι ειλικρινής διεκδικώ πολύ περισσότερα από ένα πλαίσιο αναφοράς που αξιώνει να λέγεται πολιτισμός αλλά και από αυτούς που ισχυρίζονται ότι είναι αρμονικά ενταγμένοι σε αυτό το σύνολο με αυτούς τους επιτακτικούς κανόνες και μάλιστα χωρίς νευρώσεις  

    Πολύ πολύ περισσότερα από κοινή λογική απαιτούνται "για να δει κανείς πού είναι καλά και πού όχι", αν υποτεθεί ότι είναι δυνατό να έχει μια φολκλορική αντίληψη του τι αναζητά, δηλαδή το "πού είναι καλά και πού όχι καλά" γιατί δεν είναι καλά, δεν γίνονται τόσο συχνά όσο θα έπρεπε απεντομώσεις και τσιμπάνε τα κουνούπια;

    Με παρεξηγήσατε, βεβαιότητα εξέφρασα, δεν έκανα υπόθεση   Αλλά και υπόθεση να είχα κάνει, είστε μάλλον αναρμόδια για να κρίνετε και να αποφασίζετε, κάνω λάθος;

    Και μια που είπατε πιο πάνω πως
    αναρωτιέμαι, με τη σειρά μου, πόσο καταλαβαίνετε αυτό για το οποίο λέτε ότι
    Δεν μου δώσατε επαρκείς εξηγήσεις, η περί διαχείρισης σπατάλης αποστροφή δεν έχει γενική ερμηνευτική ισχύ και ούτε προβλήθηκε αρχικά ή αργότερα ως τέτοια και η χρήση της από εσάς για να απαντήσετε σ εμένα έμοιαζε από την αρχή για υπειφυγή. Λεπτομέρεια, τις υπεκφυγές, μερικοί Κυρίαρχοι, δεν τις επιθυμούν. Ως συμπλήρωμα στο "assuming is not allowed" και αφού δεν είναι κάπου γλαφυρά γραμμένο  

    Αλλά αυτό που πραγματικά αναρωτιέμαι είναι μετά από 170 post, τι συμπεράσματα βγάζετε, είναι ο πολιτισμός για τη διαχείριση της κάβλας ή είναι για άλλα πράγματα κυρίως και η κάβλα έτσι και αλλιώς διαχειρίσιμη θα ήταν και αν τυχόν δεν είναι τότε ούτε ο πολιτισμός μπορεί να τη διαχειριστεί και μάλιστα αν δεν υπήρχε τόσος πολύς πολιτισμός ίσως να μην ξέφευγε και η κάβλα;
     
  4. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Χμμ... μάλλον εδώ έπρεπε να αναρτήσω αυτό το άπόσπασμα που ανέβασα στο νήμα για τις μοιχαλίδες:

    ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

    27 ᾿Ηκούσατε ὅτι ἐρρέθη τοῖς ἀρχαίοις, οὐ μοιχεύσεις.
    28 ᾿Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ βλέπων γυναῖκα πρὸς τὸ ἐπιθυμῆσαι αὐτὴν ἤδη ἐμοίχευσεν αὐτὴν ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτοῦ.

    29 εἰ δὲ ὁ ὀφθαλμός σου ὁ δεξιὸς σκανδαλίζει σε, ἔξελε αὐτὸν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· συμφέρει γάρ σοι ἵνα ἀπόληται ἓν τῶν μελῶν σου καὶ μὴ ὅλον τὸ σῶμά σου βληθῇ εἰς γέενναν.

    30 καὶ εἰ ἡ δεξιά σου χεὶρ σκανδαλίζει σε, ἔκκοψον αὐτὴν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· συμφέρει γάρ σοι ἵνα ἀπόληται ἓν τῶν μελῶν σου καὶ μὴ ὅλον τὸ σῶμά σου βληθῇ εἰς γέενναν.

    31 ᾿Ερρέθη δέ· ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, δότω αὐτῇ ἀποστάσιον.

    32 ᾿Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι ὃς ἂν ἀπολύσῃ τὴν γυναῖκα αὐτοῦ παρεκτὸς λόγου πορνείας, ποιεῖ αὐτὴν μοιχᾶσθαι, καὶ ὃς ἐὰν ἀπολελυμένην γαμήσῃ, μοιχᾶται.

    ...περιμένω εναγωνίως να εντοπίσετε και να μου ερμηνέυσετε τις αλληγορίες στον λόγο του Ιησού...

     
  5. gaby

    gaby Guest

    trolling, πολύ trolling…
     
  6. Το ζήτημα τελικά δεν είναι η διαχείριση της καύλας, αλλά του εγωισμού μας.
     
  7. whisperer

    whisperer Regular Member

    ηθελα να γραψω εδω και μερες οτι το θεμα εχει καταληξει σα το η κοτα εκανε τ αυγο η το αυγο τη κοτα αλλα σκεφτηκα οτι καποιος θα πει οτι τρολαρω  
     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Νομίζω,ότι το πρώτο που μάλλον θα πρέπει να διερευνήσει κανείς είναι, ποια είναι η ματιά του απέναντι στην καυλα/καβλα του.Οι περισσότεροι την αντιμετωπίζουν ως μια αδιαχείριστη εντός τους φλεγόμενη ορμή, η οποία αν αφεθεί ελεύθερη είτε θα κάψει τους ίδιους ή τους γύρω του είτε και τα δύο. Και αυτό τους γεννάει συναισθήματα πιθανόν φόβου ή αγχους,ίσως ενοχής και ντροπής. (Συνήθως αυτό είναι απότοκος του περιβάλλοντος στο οποίο ο καθένας έχει μεγαλώσει, τον μικρόκoσμο δηλαδή της οικογένειάς του αλλά και την κοινωνίας που του κληρώθηκε να ζήσει. Φυσικα θα υπάρχουν και αυτοί που έχουν μεγάλη ιδέα για την κάβλα τους, ικανή να κάψει το σύμπαν αν την ελευθερώσουν. Η άλλη ματιά αυτής της @Madeleine Rk , στο 146 ποστ (όχι μονο αυτής απλώς εκείνη το έθεσε πιο ολόκληρα)αν φυσικά την έχω καταλάβει καλά, είναι εκείνη που δεν διαφοροποιεί, δεν αποσπάει, δεν ξεχωρίζει τον άνθρωπο από την καύλα του, πιθανότατα όπως δεν τον διαφοροποιεί, δεν τον αποσπάει, δεν τον ξεχωρίζει από τις άλλες ανάγκες του για φαι, νερό, ύπνο αφόδευση κλπ κλπ. Αυτή η ματιά μας επιτρέπει να ζούμε πάνω στο κύμα, να αγαπάμε την κάβλα και ως εκ τούτου να μην την δαιμονοποιούμε αλλά να την διαχέουμε σε όλα τα επίπεδα και τομείς της ζωή μας. Άλλωστε για να είμαστε ειλικρινείς πόση 'καθαρη' κάβλα μας απομένει, μετά από εννιά δέκα ώρες δουλειάς, τρεις- τέσσερεις ώρες για άλλου είδους υποχρεώσεις, πχ παιδιά και έξι με οκτώ ώρες αναγκαίου ύπνου, ικανή να μας 'πνίξει” και ν' αγχωνόμαστε να την διαχειριστούμε. Μια τέτοια ματιά ολιστική για τον άνθρωπο είναι και η δική μου. Όποιοι περιορισμοί θέτουμε σε αυτήν οφείλουν να είναι ανάλογες με τις βασικές συμβάσεις που έχουμε κάνει ως πολιτισμός για να μπορέσουμε να συνυπάρξουμε λειτουργικά,όπως και για τις άλλες ανάγκες μας, όπως πχ δεν κάνουμε κακάκια και τσισάκια δημοσίως αλλά πάμε στην τουαλέτα ή πίσω από ένα δέντρο και έτσι ντρεσσάρουμε και σιγά σιγά τα παιδιά μας και τους φοράμε πάνες. Από εκεί και μετά το τί θα κάνει κανείς με την καύλα του είναι απολύτως δικό του θέμα. Αν θα χρειάζεται έναν Άλλον όπως η margarita-nikolayevna, ή θα χρειάζεται εκατοντάδες άλλους και άλλες, ύπανδρους, τραβεστί, μονογαμικούς,πολυγαμικούς, σε όλα τα σχήματα ή σε κάποια από αυτά, όλα μαζί η΄διαδοχικά, ή θα απέχει από όλα αυτά για λόγους ηθικούς, και δεν ξέρω εγώ τί άλλο είναι δικό του καθαρά θέμα.
    Ενδεχομένως για κάποιους η φαντασίωση ότι τάχα ο πολιτισμός είναι που τους εμποδίζει να εκφράσουν την πραγματική διάσταση της κάβλας τους, που δεν μπορεί να αρκεστεί σε έναν απολύτως ελέυθερο συναινούντα μικρόκοσμο, αλλά πρέπει να απλωθεί στα πέρατα της οικουμένης, μπορεί να είναι μια πολύ καβλωτική φαντασίωση. Κι αυτό καλό είναι.


    Αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά μας. Ο άθεος θα νιώθει θλίψη και θα σατυρίζει ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ όπως ΑΚΡΙΒΩΣ και εσείς γράφετε. Ο θρήσκος θα ταυτίζει τις απόψεις με τον άνθρωπο που τις φέρει και για να αντιμετωπίσει την άποψη που δεν του αρέσει, θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον φορέα της άποψης και γι αυτό θα καίει γυναίκες στην πυρά, θα αφορίζει, θα καίει ναούς άλλων θρηςκειων, θα καίει βιβλιοθήκες άλλων πολιτισμών που έχουν άλλη θρησκεία, και πλέον στην σύγχρονη εποχή θα προτείνει φαρμακα χωρίς να είναι γιατρός, για να καταστείλει τον άνθρωπο και έτσι και την άποψη, οπως προτρέπετε και εσείς εμενα σε προηγούμενο ποστ σας. Ελπίζω τώρα να καταλαβαίνετε τί προσπαθώ να σας πω.

    και τέλος @clarisse, κλείνοντας την απο μέρους μου συμμετοχή σε αυτό εδώ το νήμα. Αναφέρατε στοπαρόν νήμα:
    Ελεγε όμως και το άλλο:

    Πώς σας ξέφυγε άραγε;

    Καλή συνέχεια στις αναζητήσεις σας.
     
    Last edited: 12 Μαϊου 2015
  9. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    - Πώς αντιμετωπίζετε τη σεξουαλικότητά σας; Ως πηγή χαράς και δημιουργίας ή ως άγχος;
     
  10. espimain

    espimain Contributor


    Και η αθεΐα είναι θρησκεία.
    Όπως ολες οι θρησκείες έχει κι αυτή τους φανατικούς νεοφώτιστους και τους ζηλωτές της.
    Ο λόγος σου φαντάζει έντονα φανατικός, εμπαθής και ζηλωτικός.
    Τόσο μένος αποστερεί κάθε γοητεία απο το κείμενο και φορτίζει αρνητικά τον αναγνώστη.
    Μην μας επιβάλλεις σε τόση "αρνητικίλα" δεν είμαστε όλοι μαζοχιστές.
     
  11. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Ουτε γώ είμαι μαζοχιστής @espimain ,αλλά περιέργως δεν εισέπραξα ουτε "αρνητικίλα" ούτε φανατίλα ούτε εμπαθίλα απο τον λόγο της ελφκατ.
    Ουτε καν τεκίλα .
    Οπότε μήπως θα ήταν καλύτερα να μιλάς για λογαριασμό σου χωρίς να γενικεύεις;
     
  12. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Δ Contributor

    Ως πηγή απέεεεεεεεεεεεεραντης χαράς και δημιουργικότητας        

    Αν δεν σας κάνει κόπο, θα μπορούσατε να το εξηγήσετε αυτό λίγο παραπάνω; Δεν το λέω με διάθεση αμφισβήτησης απλά θα με ενδιέφερε να καταλάβω πώς θα μπορούσε κάποιος να το αντιμετωπίσει έτσι ή με ποιο τρόπο θα μπορούσε όντως να είναι έτσι όπως λέτε. Ευχαριστώ