Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ο slave εκπαιδεύεται... ο Μaster ομως???

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος undertraining, στις 23 Οκτωβρίου 2009.

  1. undertraining

    undertraining Regular Member

    Ηταν πάντα μεγάλη μου απορία παρότι κάποιος μπορεί να πει ότι το βλέπω από την πλευρά του slave.

    Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ως εξέις:

    Εγώ είμαι αρχάριος σκλάβος. Θέλω να δοκιμάσω πολλά πράγματα έχω την τάση... του slave... αλλά δεν είμαι ακόμα πλήρως κατάλληλος.... Πρεπει καποιος καποια καποιοι να με εκπαιδέυσουν στο να συμπεριφέρομαι σωστά, στο να αντιμετωπίζω τους φόβους μου, στο να καταλαβαίνω τις απαιτήσεις ενός master, στο να μπορώ να ανταποκρίνομαι σωστά στα διάφορα παιχνίδια.

    Αν όμως ήμουν αρχάριος master? Ο master δεν μπορεί να δείχνει ότι δεν ξέρει ..... Δεν είναι κάπως γελοίο....να ακούσεις από έναν master...."και τώρα πως πρεπει να σε δέσω?"..... "Μήπως πονας πολύ?" Ετσι λοιπόν ένας slave προφανώς δεν μπορέι να εκπαιδεύσει έναν master....! Πως λοιπόν γίνεσαι master? .... και μη μου πείτε ότι γεννιέσαι....... Μπορεί να έχεις την τάση όπως και γω προς slave αλλά ακόμα δεν είμαι.... χρειάζομαι εκπαιδεσυση....

    Και η κατακλείδα είναι τα εξείς:

    1. Μπορεί ένας 20αρης να είναι master?

    2. Μήπως ο mster πρέπει να περάσει μία φάση εκπάιδευσης ως slave για να καταλάβει? Και μετά να μεταπηδήσει?