Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος Vakhos, στις 15 Ιανουαρίου 2012.

  1. Vakhos

    Vakhos Regular Member

    Σκέφτηκα να εμπλουτίσουμε τις δοκιμασίες που υποβάλουμε τους / τις υ κατά την περίοδο της
    εκπαίδευσης ρίχνοντας νέες ιδέες απο τις εμπειρίες μας.

    Ξεκινάω με δοκιμασίες που αφορούν το σώμα και την καταπόνησή του,και αποσκοπούν στην
    αύξηση των ορίων αντοχής .

    Θα ακολουθήσουν ασκήσεις για το μυαλό και τη φαντασία και στο τέλος ασκήσεις ψυχολογι-
    κών ορίων και ταπεινωτικού τσαλακώματος. Καλό είναι να μην χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός
    ώστε η εφαρμογή τους να γίνεται εύκολα και οπουδήποτε.

    Στείλτε ιδέες , βάλτε τη φαντασία να δουλέψει, ξεθάψτε τεχνικές, αφηγηθείτε εμπειρίες,
    εννοείται Κυρίαρχοι / ες και υποτακτικοί / ές.


    Σωματικές δοκιμασίες (α μέρος)

    * Όρθια/ος, πάνω σε βάθρο , τα πόδια ανοικτά , τα γόνατα ελαφρά λυγισμένα, τα χέρια σε
    διάσταση ή πάνω στο κεφάλι , το σώμα ίσιο. Με ένα σκοινί δένουμε τη μέση με το βάθρο
    ώστε να μην μπορεί να τεντώσει τα γόνατα. Μετράμε χρόνο αντοχής και επιβάλουμε τιμωρία.

    * Όρθια/ος , τα πόδια ανοικτά , τα χέρια σε διάσταση , κρατώντας διαδοχικά αυξανόμενα
    βάρη, πχ πλαστικά μπουκάλια που τα γεμίζουμε σταδιακά με νερό . Μετράμε χρόνο αντοχής
    και επιβάλουμε τιμωρία.

    * Όρθια/ος , τα πόδια ανοικτά και στις μύτες ώστε οι φτέρνες να μην πατάνε στο πάτωμα , τα
    χέρια στον αυχένα. Σε καθορισμένο χρόνο, μετράμε πόσες φορές ακούμπησαν οι φτέρνες στο
    πάτωμα και επιβάλουμε ανάλογη τιμωρία.

    * Απαγόρευση κατουρήματος με παράλληλη κατανάλωση αρκετής ποσότητας νερού για
    ένα 12ωρο και κανονική ροή δραστηριοτήτων στο διάστημα αυτό.

    * Παιχνίδια με παγάκια (Τρίψιμο ρώγας, κοιλιάς, μασχάλης, πλάτης, πατούσας, εισαγωγή
    σακούλας με παγάκια στο μουνί ή στον κώλο).

    * Παχνίδια με αναπτήρα ή κερί (καψάλισμα τρίχας, μασχάλης, πατούσας,)

    * Παγωμένο ντούς ξαφνικά όντας δεμένος/η στο μπάνιο, μετά απο ζεστό νερό.

    * Βάζουμε τον/ην υ να σταθεί όρθιος/α με το πρόσωπο προς τον τοίχο τοποθετώντας ένα
    φύλλο χαρτόνι ή ενα λεπτό περιοδικό ανάμεσα στη μύτη του/ης και στον τοίχο, για μισή ή μία
    ώρα τιμωρώντας την κάθε φορά που το χαρτί πέφτει στο πάτωμα. Ενδιάμεσα μπορούμε να
    τον/ην τρίβουμε στον κώλο ή στο μουνί , ή να σηκώνουμε ένα-ένα τα πόδια δυσκολεύοντας την
    κατάσταση.

    * Τον/ην βάζουμε να στηθεί στα "τέσσερα" ακουμπώντας στην πλάτη του/ης το ποτό μας
    ή το laptop για πολύ ώρα χωρίς να του/ης δίνουμε καμμία σημασία.

    * Φτιάχνουμε μια επιφάνεια απο ανάποδα καρφωμένα τσιγκάκια μπύρας κοντά - κοντά και
    τον/η βάζουμε να κάθεται εκεί πολύ ώρα γυμνος/ή κάνοντας τα κωλομέρια του/ης υπέροχα
    ανάγλυφα.Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε με την κοιλιά ή την πλάτη.

    Συνεχίζεται......
     
  2. Libertin

    Libertin Regular Member

    Απάντηση: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    Αυτό με την απαγόρευση κατουρήματος εφαρμόζεται αδιακρίτως σε υ θηλυκού και αρσενικού γένους? Οι αρσενικοί υ δεν έχουν παραπάνω αντοχή? Εμένα προσωπικά με εξίταρε πάντα αυτό σαν ιδέα. Μήπως να συνδυαστεί με κατανάλωση διουρητικών ποτών, π.χ. καφέ? Μετά το δίωρο πρέπει ανυπερθέτως να πάω στην τουαλέτα!  
     
  3. Vakhos

    Vakhos Regular Member

    Απάντηση: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    Τα παραπάνω είναι προτάσεις , οι χρόνοι και η πίεση που ασκείται αυξάνει σταδιακά και κατά περίπτωση.
     
  4. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    Σε αυτό με την απαγόρευση κατουρήματος μήπως πρέπει να μας πει κανένας γιατρός τη γνώμη του; Αυτό ειδικά μπορεί να προκαλέσει πολύ χοντρή ζημιά και το πόσο μπορεί ή δεν μπορεί κάποιος να κρατηθεί δεν έχει να κάνει απαραίτητα με εξάσκηση.
     
  5. Libertin

    Libertin Regular Member

    Απάντηση: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    Για το λαπτοπ βάλε το ξύλο που κόβουμε το κρέας... Και θερμομονωτικό και πιο πολύ βάρος ...  
     
  6. NobodyKP

    NobodyKP Contributor

    Απάντηση: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    Ακριβώς. Για μεγάλα χρονικά διαστήματα μπορεί να δημιουργήσει βλάβες...
     
  7. zou

    zou

    Απάντηση: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    γνωριζω οτι "το κρατημα" των ουρων για μεγαλη διαρκεια και συνεχεια μπορει να δημιουργησει και συνηθως δημιουργει προβλημα μεγαλο στα νεφρα. τα ουρα παραγονται και διοχετευονται μεσω ειδικων σωληνων στην ουροδοχο κυστη. Αν εμεις δεν επιτρεψουμε τα ουρα να αποδευσμευτουν απο τον οργανισμο τοτε τα ουρα μενουν καποια στιγμη στα νεφρα και ολες οι τοξινες που περιεχουν μενουν εκει δημιουργοντας προβλημα.
     
  8. Vakhos

    Vakhos Regular Member

    Απάντηση: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    Επειδή έχουμε ξεφύγει λίγο απο την ουσία του πόστ, θέλω να πω τα εξης:

    Στην περίπτωση απαγόρευσης κατουρήματος, πέρα απο τη σωματική καταπόνηση, η άσκηση στοχεύει
    στον έλεγχο του μυαλού. Είναι γνωστό και πιστεύω έχει συμβεί σε όλους , όταν δεν μας επιτρέπεται να κάνουμε κάτι τότε το θέλουμε πιο πολύ. Μόλις ο/η υ ακούσει την εντολή ο εγκέφαλος στέλνει μήνυμα
    και αισθάνεται έντονη τάση για κατούρημα χωρίς να υπάρχει πραγματικός λόγος. Αυτό γίνεται απο ανασφάλεια. Εκεί στοχεύει να δουλέψει ο Κ , να βάλει τον/ην υ να ελέγξει αυτή την αίσθηση και να την πάει πίσω.
    Όσο για τον κίνδυνο ισχύει ,αν αυτό γίνεται έντονα και για μεγάλο διάστημα (υπάρχει μεγάλη ομάδα
    εργαζομένων που υποφέρουν απο αυτό, ταξιτζήδες, περιπτεράδες κτλ.).
    Εδω όμως μιλάμε για 2-3 φορές και αυτό όχι συνεχόμενα.

    Οι ασκήσεις που προηγήθηκαν και όσες ακολουθήσουν όσο απλές και αν φαίνονται κάποιες , πέρα απο το προφανές , κρύβουν άλλο στόχο. Εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε και όχι στο να τις δούμε απο την οπτική μόνο του ενδεχόμενου κινδύνου. Υποτίθεται οτι ο/η Κ κρίνει και ορίζει τη δόση κατά περίπτωση.

    Αλλιώς κάποια παιδική χαρά θα υπάρχει στη γειτονιά , μπορούμε να πάμε τον/ην υ στις κούνιες.
     
    Last edited: 17 Ιανουαρίου 2012
  9. Vakhos

    Vakhos Regular Member

    Απάντηση: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    Σωματικές ασκήσεις (β μέρος)


    * Με τα χέρια δεμένα στην πλάτη προσπαθεί να ισορροπήσει όρθιος/α και ακίνητος/η
    πατώντας ξυπόλυτος/η σε εναν σωλήνα στερεωμένο δέκα πόντους πάνω απο το έδαφος.Κάθε
    φορά που πέφτει δεκα βιτσιές.

    * Βαθύ κάθισμα,τα πόδια ανοικτά,τα χέρια πανω στο κεφάλι, φοράει μόνο ψηλοτάκουνες
    γόβες.Χωρίς να στηρίζουμε το σώμα της χώνουμε τα δάχτυλα στο μουνί της και το παίζουμε
    βίαια για πέντε λεπτά. Αν χάσει την ισορροπία της την τιμωρούμε , μετά συνεχίζουμε για
    άλλα πέντε μέχρι να μην αντέχει άλλο.

    * Σε μια κατσαρόλα βράζουμε νερό μεχρι τη μέση και βάζουμε μέσα κουτάλια και πειρού-
    νια. Έχουμε τον/ην υ όρθιο/α με τα χέρια δεμένα πίσω απο το κεφάλι,παίρνουμε ένα κουτάλι
    και το ακουμπάμε στιγμιαία σε ευαίσθητα σημεία ( μασχάλες, πλευρά, εσωτερικά στο μπούτι,
    κοιλιά, βυζιά,μουνόχειλα, κωλομάγουλα).Όταν κρυώσει το ξαναβάζουμε μέσα και παίρνουμε
    άλλο συνεχίζοντας το παιχνίδι. Όσο περισσότερο χρόνο ακουμπάμε στο δέρμα τόσο το τσού-
    ξιμο είναι εντονότερο χωρίς όμως να αφήνει σημάδια.

    * Καθώς κινείται, και σε ανύποπτο χρόνο δίνουμε την εντολή "ακίνητος/η".Πρέπει να παρα-
    μείνει άγαλμα ότι και αν κάνει, μέχρι να του/ης δοθεί η εντολή "ελεύθερος/η" Κάθε μετακίνηση
    ή ομιλία τιμωρείται. Ο χρόνος ακινησίας μπορεί να είναι απο ένα λεπτό μέχρι όσο επιθυμεί ο/η
    Κ ανάλογα τη διάθεση Του/ης και τη στάση του/ης υ .

    * Γυμνάζουμε τον/ην υ κάνοντας κάμψεις ή κοιλιακούς φροντίζοντας στο τέρμα κάθε κίνησης
    να φιλάει ενα σημείο του σώματός μας σαν ανταμοιβή, και γενικά συνδυάζουμε τις ασκήσεις
    με ερωτικές δραστηριότητες δίνοντας έτσι άλλη διάσταση στη γυμναστική.

    * Δένουμε στον αστράγαλό του/ης με αλυσίδα ένα βαρύ αντικείμενο που δεν μπορεί να σύρει
    περπατώντας, οπότε είναι αναγκασμένος/η να το σηκώνει κάθε φορά για να περπατήσει.
    Φροντίζουμε λοιπόν να τον/ην κάνουμε να κινείται συνέχεια και γρήγορα βασανίζοντάς τον/ην.

    * Δένουμε τα μάτια του/ης υ καλά να μην βλέπει τίποτα και τα χέρια πίσω στην πλάτη. Στο
    πάτωμα σκορπάμε πινέζες ή χαλίκια ή φάκες αφήνοντας εναν διάδρομο καθαρό όσο να
    περπατήσει κάποιος. Τον/ην οδηγούμε στην αρχή του διαδρόμου, και όταν με τη βίτσα χτυ-
    πάμε και τα δυό του/ης κωλομέρια, προχωράει ευθεία, όταν χτυπάμε το δεξί, στρίβει δεξιά,και
    όταν χτυπάμε το αριστερό,στρίβει αριστερά.Συνήθως τον/ην οδηγούμε λάθος οπότε το αποτέ-
    λεσμα είναι πληγωμένα πόδια και κόκκινα κωλομέρια

    * Κολλάμε σε μια μονωτική ταινία τρείς πινέζες και την τυλίγουμε γύρω απο το πόδι, έτσι
    ώστε οι μύτες να ακουμπάνε στο πέλμα, στο ύψος των δακτύλων. Κάνουμε το ίδιο στο άλλο
    πόδι αλλά στη φτέρνα.Βάζουμε τον/ην υ να περπατήσει για αρκετή ώρα και διασκεδάζουμε με
    το αποτέλεσμα αφού το ένα του/ης πόδι πατάει στις μύτες και το άλλο στη φτέρνα.

    * Παίζουμε με εναλλαγές ζεστού - κρύου. Τον/η βάζουμε να κάτσει,ή να ξαπλώσει πάνω σε
    μια λαμαρίνα και απο κάτω ανάβουμε ρεσώ σταδιακά ώστε να ανεβαίνει η θερμοκρασία μέ-
    χρι που καίγεται ο κώλος του/ης και μετά σβύνουμε τα ρεσώ και ακουμπάμε κάτω απο τη λαμ-
    αρίνα σακούλες με παγάκια. Όταν η λαμαρίνα παγώσει ανάβουμε πάλι τα ρεσώ.Μπορεί
    στη λαμαρίνα να πατάει ξυπόλυτος/η , να είναι κρεμασμένος/η απο το ταβάνι, και όταν η θερμοκρ-
    ασία ανεβαίνει ή πέφτει πολύ να αναγκάζεται να αιωρείται μεχρι ο πόνος απο την αιώρηση
    να τον/ην κάνει να πατάει πάλι κάτω.

    * Περνάμε σπάγκους σε 5-6 μανταλάκια και τα δένουμε στη μια άκρη.Βάζουμε τα μαν-
    ταλάκια στα βυζιά ή στα μουνόχειλα ή στα πλευρά και παίρνουμε τις άκρες όλες μαζί και
    τις δένουμε σε ένα σταθερό σημείο,(π.χ. στο πόμολο της πόρτας).Φροντίζουμε τα μήκη των
    σπάγκων να είναι άνισα. Λέμε στον/ην υ να απομακρύνεται σιγά σιγά απο το πόμολο τραβώ-
    ντας ένα ένα τα μανταλάκια απο το σώμα του/ης.Επαναλαμβάνουμε σε άλλα σημεία του σώ-
    ματος.

    * Περιορίζουμε τις κινήσεις του/ης υ δένοντας τα πόδια του/ης ή σφιχτά πάνω απο τα γόνατα,
    ή στους αστραγάλους με απόσταση δέκα περίπου πόντων μεταξύ τους. Τα χέρια τα δέν-
    ουμε στους καρπούς με ένα σχοινί που περνάει πισω απο την πλάτη και έχει τέτοιο μήκος
    ώστε για να φτάσει το ένα στο στόμα ,το άλλο να πρέπει να πάει στα πλευρά.Τον/ην αφήνουμε
    έτσι να κάνει όλες τις δουλειές της μέρας τιμωρώντας τον/ην όταν καθυστερεί.


    Συνεχίζεται.......
     
  10. Konstantinos

    Konstantinos Staff Member

    άσχετα με το πόσο επικίνδυνη μπορεί να είναι η απαγόρευση κατουρήματος, θα ήθελα να ξέρω με ποιό σκεπτικό αυτή (η απαγόρευση κατουρήματος δηλαδή)
    μπορεί να θεωρηθεί "δημιουργική απασχόληση" ..
     
  11. Vakhos

    Vakhos Regular Member

    Απάντηση: Re: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    Διάβασε την απάντησή μου χθές στις 10 .10πμ

    Λέω ότι το σημαντικό κομμάτι εδω είναι να προσπαθήσει ο/η υ να ελέγξει την αίσθηση με το μυαλό του.
    Άλλωστε δεν είναι μεγάλο το διάστημα . Το ίδιο μπορεί να γίνει με τον έλεγχο του πόνου κτλ.
     
  12. NobodyKP

    NobodyKP Contributor

    Απάντηση: Προτάσεις για δημιουργική απασχόληση υποτακτικών.

    ΑΝ το γνωρίζει... Εσύ είσαι σίγουρος πως όσοι διαβάζουν το forum, γνωρίζουν τους κινδύνους που κρύβονται πίσω από μια ενδεχόμενη απαγόρευση ούρησης?

    Εκεί να δεις τι παιγνίδια μπορούν να γίνουν... Και χωρίς να χρειάζεται να θέσει κανείς σε ενδεχόμενο κίνδυνο την υγεία κανενός...

    M KOstas