Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Το crossdressing δεν είναι θηλυκοποίηση, είναι ανδροπρεπές φετίχ!!!

Συζήτηση στο φόρουμ 'Φετιχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος El_Gato, στις 13 Ιουλίου 2008.

  1. El_Gato

    El_Gato Regular Member

    Θα ήθελα με το παρόν κείμενο να κλονίσω τα «χριστά» ήθη της φετιχιστικής «κοινότητας» και να εκθέσω προς συζήτηση μία αιρετική άποψη πάνω στο ζήτημα του λεγόμενου «τραβεστιτικού φετιχισμού».

    Σε κείμενο που προηγήθηκε περιέγραψα, στο μέτρο του δυνατού, τον τραβεστιτικό φετιχισμό και τον τρανσεξουαλισμό. Ο πρώτος έχει αποσυνδεθεί από τον σεξουαλικό προσανατολισμό (gay/ bi/ hetero - sexual), προσπάθησα να τον αποσυνδέσω από το υποτακτικό ρόλο και σε συνέχεια θα πρέπει να αποσυνδεθεί και από τον τρανσεξουαλισμό και την θηλυκοποίηση. Να ειδωθεί ως μία έκφραση της ανδρική σεξουαλικότητας, ως μία αρρενωπή έκφανση δηλαδή και όχι ως μία έκφραση μειωμένου τρανσεξουαλισμού.

    Καταρχήν θα πρέπει να εξηγηθεί τι σημαίνει transvestite. Προέρχεται από τις λατινικές λέξεις trans (περνώ) και vestere (φορώ). Δηλαδή αυτός που κάνει ένα ενδυματολογικό πέρασμα. Αντίθετα η λέξη transsexual σημαίνει αυτός που κάνει πέρασμα στο άλλο φύλο. Συνεπώς το ότι κάποιος θέλει να κάνει ένα ενδυματολογικό πέρασμα δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι θέλει να κάνει και ένα πέρασμα στο άλλο φύλο.

    Το ενδυματολογικό status κάθε εποχής κατασκευάζεται από διάφορες κοινωνικές ανάγκες αλλά και από την τρέχουσα φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την εκάστοτε κοινωνία. Δεν χρειάζεται κάποιος να έχει εξειδικευμένες γνώσεις για να παρατηρήσει ότι ενδύματα που σήμερα φωρούνται ως αποκλειστικότητα από το γυναικείο φύλο ήταν κατ εξοχήν ανδρικά. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η φούστα, η οποία αποτελούσε το κατ εξοχήν ανδρικό ένδυμα πολλών λαών (αρχ Έλληνες, αρχ. Ρωμαίοι, Σκοτσέζοι κα) και σήμερα θεωρείται ταμπού για τους άνδρες. Σε σημείο που αυτό το ταμπού έχει περάσει στην καθημερινή γλώσσα με χαρακτηριστικές φράσεις: «τι τα φοράμε τα παντελόνια», «θα βάλουμε και φουστάνια;», «φούστης» και άλλα τραγελαφικά.
    Θα πρέπει να διαπιστωθεί ότι εκ των πραγμάτων κανένα ένδυμα δεν είναι ανδρικό ή γυναικείο. Ανδρικά ή γυναικεία τα ορίζει η εκάστοτε κοινωνική ή προσωπική αντίληψη. Καθώς κανένας άνδρας ή γυναίκα δεν γεννιέται με ενδύματα. Απεναντίας γεννιέται γυμνός και ενδύεται ανάλογα με το κοινωνικό status. Συνεπώς η ένδυση αποτελεί κοινωνικό – ανθρώπινο κατασκεύασμα και διαχωρίζεται από την φυσική – βιολογική δημιουργία του φύλου. Τα μόνα ενδύματα που θα μπορούσαν να κατοχυρωθούν στο ένα ή στο άλλο φύλο είναι αυτά που από το κόψιμο τους δεν θα μπορούσαν να φορεθούν (π.χ. στενό καβάλο) ή αυτά που τονίζουν μέρη του σώματος που τα έχει το ένα φύλο ως βιολογική αποκλειστικότητα (π.χ. στήθος – ντεκολτέ).

    Για ποιο λόγο κάποια ενδύματα που χαρακτηρίζονται σέξι (π.χ. lingerie, fishnet, high-heel κ.α.), όπως και το make-up έχουν αποδοθεί ως αποκλειστικότητα στο γυναικείο φύλο; Ενώ ταιριάζουν και στην μορφολογία του αντρικού σώματος και μπορούν κάλλιστα να φορεθούν; Γιατί η σεξουαλική πρόκληση μέσω της ενδυμασίας είναι ταμπού στον άνδρα; Γιατί ο άνδρας δεν μπορεί να επιδεικνύει μέρη του σώματος του (π.χ. πλάτη, πόδια, οπίσθια); Η απάντηση βρίσκεται στην δυ-ιστική φιλοσοφία και ηθική που από τις απαρχές τις αρχαίας δουλο-κτητικής κοινωνίας συνεχίζει να εμποτίζει και να καθορίζει τα ήθη και τις συνήθειες του «προοδευμένου» σύγχρονου κόσμου.

    Παρατηρώντας την αρχαία ελληνική φιλοσοφία, διαπιστώνουμε ότι οι πρώτοι Ίωνες φιλόσοφοι, με πιο γνωστό των Ηράκλειτο, έχουν μία μονιστική αντίληψη. Μία αντίληψη που μιλάει για την ενότητα των αντιθέτων και κατά προέκταση για την ενότητα του ανδρικού και θηλυκού στοιχείου. «Οδός πάνω και κάτω, μία οδός». Με του πυθαγόρειους έως τον Πλάτωνα παρατηρούμαι ένα πέρασμα σε μία δυ-ιστική θεώρηση. Μία ιδεαλιστική θεώρηση που διαχωρίζει σε ανώτερο και κατώτερο. Σε πνεύμα και σάρκα. Σε δούλους και ελεύθερους. Σε άνδρα και γυναίκα. Ως δύο εντελώς ξένες ως προς την άλλη έννοιες. Όχι ως δύο αλληλοσυμπληρωμένες έννοιες που έχουν μία διαλεκτική ενότητα, αλλά δύο ξεχωριστούς και συγκρουόμενους κόσμους. Αντίληψη που πίσω της δεν βρίσκεται κάποια αθώα φιλοσοφική αναζήτηση, αλλά η δικαιολόγηση του θεσμού της δουλείας. Η βάση της αρχαίας δουλοκτητικής κοινωνίας.
    Ο χριστιανισμός, μαζί με το μπάσταρδο αδερφό του: το Ισλάμ, όχι μόνο δεν ανέτρεψε αυτές τις αντιλήψεις αλλά, μέσα από διάφορες μεταφυσικές αντιφάσεις, τις παγίωσε. Το σώμα θεωρήθηκε κατώτερο, οι σαρκικές – σεξουαλικές απολαύσεις αμαρτία (αποπροσανατολισμός) από την επίτευξη της πνευματικότητας. Ο άνδρας, ως πνευματικό ων, ταυτίστηκε με τον αρσενικού γένους Θεό. Η γυναίκα θεωρήθηκε κατώτερο ον και ταυτίστηκε με την Εύα, που σύμφωνα με τον άθλιο βαβυλωνιακό – εβραϊκό μύθο είναι υπεύθυνη της πτώσης παρασέρνοντας με την πονηριά της τον Αδάμ. Ήταν φυσικό επόμενο η έκφραση της σεξουαλικότητας, ως χαρακτηριστικό πτώσης – αμαρτίας – κατωτερότητας, να ταυτιστεί και να αποδοθεί στο κατώτερο, κατά την πατριαρχική δυ-ιστική αντίληψη, ον: την γυναίκα.

    Δεν είναι μόνο η αισθησιακή ένδυση και πρόκληση που αποδόθηκε στην γυναίκα, αλλά πολύ περισσότερο και η σεξουαλική πράξη. Ο πεο-φόρος ταυτίζεται με το κυριαρχικό ον, ενώ η διείσδυόμενη με το κυριαρχούμενο ον. Η φυσική ανδρική σεξουαλικότητα απέκτησε μεταφυσικές προεκτάσεις, θεωρώντας την διείσδυση έκφραση κυριαρχίας. Χαρακτηριστικές είναι και οι καθημερινές εκφράσεις που αναπαράγουμε: «Τον γάμησα» = τον κέρδισα.

    Μέσα σε αυτό το πνεύμα η σεξουαλική πρόκληση και ένδυση από τον άνδρα, δεν θεωρείται έκφραση της φυσικής ανδρικής σεξουαλικότητας, αλλά ένα πέρασμα από το ανδρικό στο γυναικείο φύλο. Μια τρανσεξουαλική πράξη!!!

    Χαρακτηριστικά αναφέρω μία βιωματική μου εμπειρία, όταν σε κάποιο bar κάποιος γνωστός μου σχολίασε το δικτυωτό μπλουζάκι που φορούσα, όχι ως έκφραση της ανδρική μου σεξουαλικότητας, αλλά ως έκφραση της θηλυκής πλευράς μου. Λέγοντας μου χαρακτηριστικά «Θέλεις να εκφράσεις την θηλυκή πλευρά σου, ε;» - Παραβλέποντας το αξύριστο μου πρόσωπο (πολύ θηλυκό, ε?)!!! Άλλη βιωματική μου εμπειρία ήταν να θεωρηθώ gay (δηλαδή κάποιος που γυναικοφέρνει, σύμφωνα με την κρατούσα αντίληψη) επειδή κυκλοφορώ με μακιγιάζ (σκιά, μάσκαρα, κραγιόν). Η μία άλλη τραγελαφική στιγμή, ήταν όταν είπα σε κάποια φίλη μου, ότι θα βγω με ψηλοτάκουνα πλατφορμέ πέδιλα και αναφώνησε «Θεά»!

    Απόρροια αυτών των αντιλήψεων ήταν να αρχίσω να θεωρώ ότι έχω τρανσεξουαλικές τάσεις. Το τελευταίο διάστημα παρασύρθηκα από αυτές τις αντιλήψεις, όπως πιστεύω και πολύ άλλοι άνδρες με παρόμοια φετίχ, φθάνοντας σε αντίφαση με τον εαυτό μου. Κάνοντας μία ανασκόπηση, παρατήρησα ότι άρχισα το crossdressing, όχι για να γίνω γυναίκα ή για να θηλυκοποιηθώ, αλλά για να εκφράσω τον ανδρικό μου αισθησιασμό σύμφωνα με τις δικές μου πάντα προσωπικές προτιμήσεις. Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν φόρεσα πρώτη φορά κραγιόν (το πρώτο πράγμα που έκανα) και είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Σκέφτηκα «τι όμορφο αγόρι» και όχι έγινα κορίτσι. Ο λόγος που βάζω κάποια ενδύματα που θεωρούνται γυναικεία, είναι διότι η ανδρική γκαρνταρόμπα είναι περιορισμένη και όχι για να θυλικοποιηθώ. Αν ήθελα να θυλικοποιηθώ θα έπαιρνα ορμόνες!!!

    Ένα κομβικό σημείο που κατανόησα ότι crossdressing δεν σημαίνει θηλυκοποίηση ήταν όταν δοκίμασα να βάλω σουτιέν και το πέταξα κατευθείαν από πάνω μου καθώς δεν κολλούσε. Επίσης αποφάσισα να καταργήσω και την περούκα, καθώς με κάνει να μοιάζω περισσότερο σαν καρναβάλι δίνοντας μία θηλυκή εικόνα που είναι αντιφατική με το υπόλοιπο μου είναι. Μάλιστα, ενώ με διακατείχε άγχος, ότι αν κούρευα κοντά τα μαλλιά (πιο «ανδροπρεπή» σύμφωνα με την κρατούσα αντίληψη) δεν θα κολλούσε το μακιγιάζ πάνω μου, διαπίστωσα ότι ταιριάζει άριστα. Καταρρίπτοντας τον μύθο περί σχέσης crossdressing και θηλυπρέπειας.

    Κλείνοντας την προσωπική - βιωματική παρένθεση, θα ήθελα να αναφερθώ και σε κάποιες γενικές διαπιστώσεις. Αν κάποιος δει τις ενδυματολογικές προτιμήσεις των crossdressers, travenstites και των περισσότερων transsexuals, θα διαπιστώσει ότι δεν φοράν οποιαδήποτε «γυναικεία» ενδύματα. Φοράν μόνο sexy ενδύματα και μάλιστα τα πιο προκλητικά. Θέτω λοιπόν το εξής ερώτημα: Γιατί φοράνε μόνο σέξι – προκλητικά ενδύματα και όχι γενικά γυναικεία ενδύματα, αφού θα μπορούσανε να θυλικοποιηθούνε και με τα σεμνά «γυναικεία» ενδύματα; Γιατί υπάρχει αυτή η εμμονή μόνο με τα σέξι - προκλητικά ενδύματα; Διότι ο crossdresser στην πραγματικότητα δεν επιδιώκει να εκφράσει τον θηλυκό εαυτό του αλλά τον σέξι εαυτό του. Από την στιγμή που η ανδρική γκαρνταρόμπα είναι περιορισμένη και σεμνή – στερούμενη προκλητικών ενδυμάτων καταλήγει στα «γυναικεία». Αν είναι ήθελε απλώς να περάσει στο άλλο φύλο, δεν θα έπαιρνε ορμόνες και δεν θα διάλεγε και σεμνά γυναικεία ρούχα; Αυτή η εμμονή στα προκλητικά – σέξι ρούχα είναι αποκαλυπτική ως προς το πραγματικό ενδόμυχο υποσυνείδητο κίνητρο. Από την στιγμή όμως που θα βάλει τα «γυναικεία» ρούχα και θα αυτό-θαυμαστεί στον καθρέφτη θα αρχίσει μία συνομιλία με τον εαυτό του: Μήπως έχω τρανσεξουαλικές τάσεις; Απόρροια της κοινωνικής προκατάληψης που και ο ίδιος ως κοινωνός αναπαράγει. Της προκατάληψης που θεωρεί την έκφραση του ανδρικού αισθησιασμού και της προκλητικής ένδυσης ως έκφραση θηλυπρέπειας.

    Αυτό το ταμπού και η αντίφαση μεταξύ του ανδρικού εαυτού του και της ψευδής τρανσεξουαλικής τάσης, θα τον κλείσουν στο σπίτι και θα το κάνουνε να ντύνεται στα κρυφά. Καθώς πως νοείται άνδρας να βγει στο δρόμο με κραγιόν και πέδιλα. Μήπως τον περάσουνε για gay, μήπως τον περάσουνε για ξεφωνημένη, μήπως η κοπέλα του τον θεωρήσει αδερφή;

    Αν και ο μεσαίωνας, όπου ο δυ-ισμός γνώρισε το απόγειο του, τελείωσε, συνεχίζει και η μετα-μοντέρνα «προοδευτική» κοινωνία μας να αναπαράγει τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις. Και πως θα μπορούσε άλλωστε να κάνει αλλιώς αφού αποτελεί μία μετάλλαξη της δουλοκτητικής δυ-ιστικής κοινωνίας. Ρίχνοντας μια ματιά στα 60’s, παρατηρούμε ότι μέσα στο πλαίσιο της πολιτσιτικής / πολιτικής επανάστασης των νέων της εποχής του Ροκ, αυτές οι προκαταλήψεις αποδυναμώθηκαν. Βλέπουμε ότι οι άνδρες άρχισαν να αφήνουνε μακριά τα μαλλιά τους (δείγμα «θηλυπρέπειας» ως τότε) και να φοράνε καμπάνες ή άλλα ενδύματα που το κοινωνικό status θεωρούσε γυναικεία. Στο glam rock αυτή η τάση κορυφώθηκε και πέρασε στο punk και στο dark wave / goth. Μάλιστα στο τελευταίο το να φοράει ένας άνδρας ενδύματα που θεωρούνται «γυναικεία» και να βάφεται δεν θεωρείται όχι μόνο αφύσικο ή ταμπού, αλλά ακόμη περισσότερο δεν θεωρείται crossdressing ή τραβεστιτικός φετιχισμός, αποσυνδέοντας πλήρως τις ενδυματολογικές προτιμήσεις με τον τρανσεξουαλισμό και την θηλυπρέπεια.

    Ζούμε σε σκοτεινές, με την αρνητική έννοια, εποχές. Σε έναν μετα-μοντέρνο μεσαίωνα που δεν επιτρέπει την έκφραση του εαυτού μας χάριν της διατήρησης της ευταξίας, ακόμη και της σεξουαλικής ευταξίας. Απέναντι του ας αντιπαρατάξουμε και ας γευτούμε τις ακόλαστες προκλητικές επιθυμίες μας!
     
  2. llazouli

    llazouli Contributor

    Πολύ ωραία η τοποθέτησή σου και εμπεριστατωμένη.
    Ο προβληματισμός μου έγκειται στο εξής: Εφόσον ο crossdresser, δεν επιδιώκει να εκφράσει τον θηλυκό εαυτό του αλλά τον σέξι, γιατί υιοθετεί την εμφάνιση γυναικείας καρικατούρας στην υπερβολή της; Ο σέξι εαυτός μου εκφράζεται μόνο με το δωδεκάποντο τακούνι, το διχτυωτό μπλουζάκι, το έντονο βάψιμο, έχει σχέση απλώς με το εξωτερικό προκλητικό περίβλημα;
    Αυτήν την εμφάνιση που περιγράφεις, προσωπικά και χωρίς καμιά διάθεση προσβολής, τη θεωρώ αντισεξουαλικη και επιπλέον αντιαισθητική. Ο σέξι άνθρωπος, άντρας ή γυναίκα δεν έχει καμιά ανάγκη να το βροντοφωνάζει ούτε να προκαλεί, μπορεί κάλλιστα να είναι ερωτικός, να παίζει οποιοδήποτε σεξουαλικό ρόλο επιθυμεί, χωρίς να υποχρεώνεται να επιδεικνύει τα κάλλη του, σαν να είναι κρέας προς πώληση, εφόσον ξέρει το παιχνίδι της γοητείας, τον τρόπο της ερωτικής προσέλκυσης, θέτοντας τους κανόνες που εξυπηρετούν τις ακόλαστες ερωτικές του αναζητήσεις.
     
  3. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Το crossdressing δεν είναι θηλυκοποίηση, είναι ανδροπρεπές φετίχ!!!

    Να κάνω κι εγώ μιά μικρή, γρήγορη ερώτηση, πριν αρχίσουμε (γιατί θ' αρχίσουμε, είναι δεδομένο):

    Αν το να φοράς στρινγκάκια, γόβες και φούστες κλαρωτές σε βοηθάει να εκφράσεις τη σεξουαλικότητά σου που καταπιέζεται από τις περιορισμένες επιλογές της ανδρικής ενδυματολογίας,
    το να αυτοαποκαλείσαι "Κυρία Ζιζέλ", ως άνδρα, πού ακριβώς σε βοηθάει;
     
  4. El_Gato

    El_Gato Regular Member

    Ο crossdresser, ως μέρος της κοινωνίας και συνεπώς ως φορέας της τρέχουσας κοινωνικής αντίληψης για το τι είναι σέξι, είναι φυσικό επόμενο να αναπαράγει τι έννοια του σέξι ντυσίματος με τους όρους και τον τρόπο που η κοινωνία το έχει ορίσει. Υιοθετώντας την εμφάνιση της τραβηγμένα βαμμένης με το δωδεκάποντο τακούνι. Αυτή η εικόνα δεν είναι αναγκαστικά σέξι. Είναι ζήτημα προσωπικής αισθητικής. Υπάρχουν και crossdressers που προβαίνουν σε πιο πειραματικές μορφές ένδυσης. Το κείμενο που έγραψα, δεν πραγματεύεται το τι είναι σέξι και τι όχι. Αυτό είναι υποκειμενικό και άπτεται του προσωπικού γούστου. Εγώ π.χ. προσωπικά γουστάρω τα δεωδεκάποντα τακούνια και θα γούσταρα και η κοπέλα μου να τα φοράει. Αυτό όμως είναι υποκειμενικό. Π.χ. μπορώ να θεωρώ αντι-αισθητικό το άσπρο χρώμα. Αυτό όμως δεν παύει να είναι υποκειμενικό.

    Η πρόκληση είναι πάλι ζήτημα προσωπικού γούστου. Άλλοι διεγείρονται με ένα πιο σεμνότυφο και μαζεμένο look, σε άλλους αρέσει το πιο προκλητικό. Συγνώμη αλλά η έκφραση "κρέας προς πώληση" μου φέρνει κάτι από χριστιανική ηθική ή ανοργασμικού τύπου φεμινισμό. Κρέας και πάλι κρέας!!! Ενάντια στην ενοχοποίηση και απαξίωση της σάρκας!!! Η επίδειξη της σάρκας και η περιποίηση της δεν εμποδίζει την νοητική καλλιέργεια. Το πιο σέξι όργανο είναι ο εγκέφαλος. Όμως ας χρησιμοποιούμαι την σάρκα μας για να προκαλούμε και να διεγείρουμε τον εγκέφαλο!!!

    Ακριβώς στο ότι όταν έγινα μέλος του Greek BDSM Community δεν είχα απεμπλακεί από την τρανσεξουαλική ψευδαίσθηση. Όπως γράφω και στο κείμενο:

    "Από την στιγμή όμως που θα βάλει τα «γυναικεία» ρούχα και θα αυτό-θαυμαστεί στον καθρέφτη θα αρχίσει μία συνομιλία με τον εαυτό του: Μήπως έχω τρανσεξουαλικές τάσεις; Απόρροια της κοινωνικής προκατάληψης που και ο ίδιος ως κοινωνός αναπαράγει. Της προκατάληψης που θεωρεί την έκφραση του ανδρικού αισθησιασμού και της προκλητικής ένδυσης ως έκφραση θηλυπρέπειας."

    Θα έπρεπε να αλλάξω όνομα και να κάνω νέα εγγραφή. Αλλά για ευνόητους λόγους διατηρώ το ίδιο και έχω αλλάξει την υπογραφή μου σε pretty fetish boy από cd/tv mistress. Ας μείνει το όνομα Ζιζέλ ως λογοπαίγνιο!!!

    Πιστεύω ότι απαντώ επαρκώς στο λογικότατο ερώτημα που έθεσες!!!
     
    Last edited: 14 Ιουλίου 2008
  5. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Re: Το crossdressing δεν είναι θηλυκοποίηση, είναι ανδροπρεπές φετίχ!!!

    Μέσα σε ένα σκάρτο τρίμηνο λοιπόν, από τις 19/4 ε.ε. που εμφανίσθηκες στο forum και έγραφες αυτά

    πρόλαβες να ξεφύγεις από την τρανσεξουαλική "ψευδαίσθηση" και να συγγράψεις και ολόκληρη πραγματεία περί του πόσο "ανδροπρεπές" φετίχ είναι το crossdessing. Κι αυτό, ξαφνικά, στα 29 σου (ως δηλώνονται) χρόνια...

    Αφού επισημάνω λοιπόν κατ' αρχήν το πόσο τυχεροί είμαστε, που βρεθήκαμε εδώ την κατάλληλη ακριβώς στιγμή, γιά να γίνουμε μάρτυρες μιάς τέτοιας επιφοιτήσεως, θα προσθέσω ότι βεβαίως δεν μου είναι δύσκολο να κατανοήσω την απεγνωσμένη προσπάθεια που κάνει κάποιος που πατά σχεδόν τριάντα χρόνια σ' αυτή τη γη, χωρίς να έχει καταφέρει να εξασφαλίσει στον εαυτό του το απολύτως στοιχειώδες αγαθό της γνώσης του φύλου του και των σεξουαλικών του προτιμήσεων, γιά να θεωρητικοποιήσει και συστηματοποιήσει το χάος μέσα στο οποίο ζει. Πρόβλημα βεβαίως που κατά κύριο λόγο, πιστεύω, ο ίδιος έχει δημιουργήσει στον εαυτό του, προσπαθώντας να διαστρέψει στα δικά του μάτια κατ' αρχήν και στη συνέχεια όλων των υπολοίπων την πραγματικότητα που γιά λόγους βασικά κοινωνικής αποδοχής φρονώ, δεν μπορεί κατά βάθος να παραδεχθεί (παρότι η κοινωνία, με όλα της τα αρχέτυπα, τα στερεότυπα και τις παρωχημένες και παλαιολιθικές δομές, είναι σίγουρα ωριμότερη πλέον και πιό ανοιχτόμυαλη από τον ίδιο). Κατανοώ επίσης, το πόσο βοηθάει στην προσπάθεια μιάς τέτοιας εθελούσιας τύφλωσης, η ύπαρξη ενός ικανού πνευματικού και μορφωτικού επιπέδου. Ελλείψει αυτού, θα ήταν όντως ιδιαιτέρως δύσκολο να οικοδομηθεί ένα ολόκληρο σύστημα μετάθεσης -ανύπαρκτων κατ' ουσίαν- ευθυνών, ή μιά ολόκληρη "γραμμή Μαζινό" με τούβλα από την ιστορία, την θρησκειολογία ή ακόμη και τη φιλοσοφία, γιά να ταμπουρωθεί πίσω της κανείς και να μην χρειαστεί ν' αντιμετωπίσει κατά μέτωπο τον αδυσώπητο εχθρό -τον εαυτό του-, ή να καλλιεργηθεί ένα ολόκληρο δάσος, γιά να κρυφτεί στο κέντρο του το ένα δέντρο που (δήθεν) μεγαλώνει στραβά...

    Αγαπητ... Zizel, όχι μόνο δεν αντιπαρατάσσεις τίποτε σ' αυτό που αποκαλείς "μετα-μοντέρνο μεσαίωνα", αλλά είσαι και ο πρώτος που το στηρίζει. Και, φευ, ο πρώτος που το πληρώνει...

    Εμένα δεν με έπεισες γιά το ότι το crossdressing είναι ανδρικό φετίχ, όπως δεν με έπεισες και γιά το ότι είσαι pretty fetish boy. Όπως δεν θα πείσεις πιστεύω και κανέναν άνδρα, απ' αυτούς τουλάχιστον που έχουν γεννηθεί γιά να είναι άνδρες. Ελπίζω γενικότερα, ότι δεν θα πεισθεί κανείς απ΄αυτούς που θα σε διαβάσουν. Το κακό όμως είναι, ότι έχεις καταφέρεις να πεισθείς εσύ...

    Είναι κακό διότι, προφανώς, δεν ανήκεις στο πρώτο φύλο (αν είναι αυτό το ανδρικό). Κι όσο προσπαθείς ν' ανήκεις με το ζόρι, κι εσύ θα δυστυχείς, κι εκείνο θα υφίσταται μιά κάποια κακοποίηση:
    Προ τριών σχεδόν μηνών, έλεγες ότι "θεωρείς ότι ανήκεις στο τρίτο φύλλο". Αν αυτό σε κούρασε, πράγμα βεβαίως όχι περίεργο μιά και, όντως, δεν είναι το απλούστερο των πραγμάτων με τις παρούσες κοινωνικές συνθήκες και αποφάσισες να επιστρέψεις στο ανδρικό, κατάλαβε πως δεν μπορείς να το κάνεις, φέρνοντας μαζί σου όσα χαρακτηριστικά του γυναικείου φύλου σε βολεύουν. Ή αν το κάνεις, έχε υπ' όψη σου, ότι αυτό που φτιάχνεις δεν είναι ανδρικό, αλλά υβριδικό. Ίσως, το "τρίτο φύλο".
    Το "πρώτο" όμως, το δικό μου φύλο, δεν θα σ' αφήσω, όσο περνάει από το χέρι μου, να το κάνεις ρεντίκολο φορώντας του στρίνγκ, κολάν και γόβες στιλέτο. Όπως άλλωστε, όπως στο παρελθόν έτσι και στο μέλλον, θα το υπερασπιστώ απ' οποιονδήποτε το θέλει μ' ένα strap-on στον κώλο...
     
  6. El_Gato

    El_Gato Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Το crossdressing δεν είναι θηλυκοποίηση, είναι ανδροπρεπές φετίχ!!!

    Ω, αυτόκλητε υπερασπιστή του ανδρισμού, με την παρωχημένη έννοια, πόσο με τρομάζεις!!! Όχι λόγο του "ανδρισμού" σου αλλά λόγο τις στενοκεφαλιά σου να υπερασπίζεις την τάξη έναντι του χάους. Την στασιμότητα έναντι της ροής. Αφού είσαι 100% άνδρας ως υπερασπιστής του ανδρισμού, γιατί να μην είμαι εγώ 101% άνδρας που έχω την ανδρεία να βγω στο δρόμο με μακιγιάζ και να υπερασπιστώ ακόμη και με την βία το δικαίωμα μου να φοράω και να συμπεριφέρομαι όπως γουστάρω!!! Και στο λέω στα ίσια αισθάνομαι περισσότερο άνδρας από εσένα και τους όμοιους σου!!! Για αυτό τον λόγο δεν θέλω να ανήκω με την κοινωνική έννοια στο "ανδρικό" φύλο το οποίο απαρτίζεται από θρασύδειλους, άξεστους και ψευτό-μάγκες!!!

    Αν είχες την νοημοσύνη θα καταλάβαινες ότι το τρίτο φύλο δεν αποτελεί βιολογικό φύλο! Αποτελεί κοινωνική έννοια! Γεννήθηκα άνδρας, αισθάνομαι άνδρας (πολύ περισσότερο από κάποιους θρασύδειλους) και δεν θέλω να ανήκω με την κοινωνική έννοια στο φύλο των δειλών!!! Σιχάθηκα το ψευτο-αντριλίκι σας!!!

    Ω, άντρα. Είτε σου αρέσει, είτε όχι, οι τραβεστί, οι ομοφυλόφιλοι και οι στραπονόφιλοι είναι άνδρες. Δεν είσαι εσύ περισσότερο άνδρας, ούτε έχεις μεγαλύτερες όρχεις από τους υπόλοιπους και κυριολεκτικά και μεταφορικά!!! Το ότι έχουν συμπεριφορά διαφορετική από το πρότυπο δεν τους κάνει γυναίκες ούτε εσένα πιο άνδρα. Αυτό που λες αποτελεί μια αν-νόητη μεταφυσική προέκταση του πέους σου. Μια θεώρηση βασισμένη στην σκέψη με το κάτω κεφάλι ως κέντρο του σύμπαντος!!!

    Και ρωτώ το εξής. Γιατί μια γυναίκα ποτέ δεν αμφισβητείτε ως γυναίκα όταν έχει μια παρεκκλίνουσα συμπεριφορά, ενώ ο άνδρας αμφισβητείτε; Μίλησε ποτέ κανείς για 100% γυναίκες; Είπε ποτέ κανείς ότι η γυναίκα που θα βάλει στραπον δεν είναι γυναίκα; Είπε ποτέ κανείς ότι η γυναίκα που θα βάλει αρβύλα είναι 50% γυναίκα; Γιατί να αμφισβητήστε μόνο ο ανδρισμός; Διότι έχει πάρει μεταφυσικές προεκτάσεις; Διότι δεν θεωρείται μία βιολογική κατάσταση αλλά μία μεταφυσική και οντολογική!!! Σε σημείο που να μας φορτώνει με ένα κάρο κόμπλεξ και ανασφάλειες!!!

    Και αν εσύ έχεις βρει την απόλυτη αλήθεια μείνε σε αυτήν!!! Εγώ ως κυνηγός θα περιπλανηθώ στους χαώδεις διαδρόμους της αναζήτησης!!! Ψάχνοντας να βρω και να ανοίξω νέους δρόμους που θα κλονίσουνε τον κόσμο γύρω μου!!! Σκλάβε, με την ψευδαίσθηση του Dom, μείνε στην τάξη ως εραστή της!!! Και άσε εμάς τους τολμηρούς να κατακτήσουμε τον κόσμο!!!
     
  7. Mirella_trans_Domme

    Mirella_trans_Domme Contributor

    Θα ηθελα να τονισω αυτο, ολοι ξερουμε οτι σε ολους τους ανδρες αρεσουν τα ομορφα γυναικεια ρουχα και τα σεξουαλικα εσωρουχα.
    Υπαρχουν αντρες που τους αρεσει, τους διεγειρει αν θελετε, η διαρκης σαρκικη επαφη με αυτα τα ειδη.
    Επειδη ειχα και εχω πολυ καλο φιλο crossdresser και εχω συζητησει απειρες φορες μαζι του, ουτε κατα διανοια μπορει να φανταστει τον εαυτο του στο κρεββατι με εναν ανδρα.
    Οποτε κυκλοφορουσαμε μαζι εξω διπλα μου περπατουσε ενας ομορφος αντρας με απολυτα αρσενικη εμφανιση, που τιποτε δεν προδιδε το τι εκανε μεσα στους 4 τοιχους του σπιτιου του.
    Ειμασταν και ειμαστε πολυ καλοι φιλοι και μονον.
    Μπορω ομως να πω οτι ξερω αρκετες απο τις γνωριμιες του και εχω δει γυναικες κυριολεκτικα καλλονές να πηγαινουν στο κρεββατι μαζι του.
    Σε πολλες απο τις συζητησεις μας στο σπιτι του μου εκμηστηρευθηκε οτι ουτε καν ανεχεται ακομη και πανω σε παρτουζα να τον αγγιξει ανδρας.
     
  8. thelma

    thelma Regular Member

    Απάντηση: Το crossdressing δεν είναι θηλυκοποίηση, είναι ανδροπρεπές φετίχ!!!

    MindMaster σε βρισκω κατηγορηματικα αρνητικο σε κατι που δεν εχεις τολμησει.
    Πρεπει να κανονισουμε μια εξοδο , να το συζητησουμε και να βγαλουμε τα συμπερασματα μας ιδιοις ομμασι.
    Προτεινω ενα ωραιοτατο φορεματακι κλαρωτο και ριχτο με σφιχτο κορσαζ που ειναι στην μοδα φετος. Τονιζουν το μπουστο και κρυβουν την κοιλια. Πεδιλακι μπρονζε 8ποντο (καλο ειναι) που δινει αερα και χαρη. Το μαλλι (παντου) αστο ριχτο, ανεμελο. Καλοκαιρι ειναι. Αν εχεις χρονο ριξε και καμμια χρυση ανταυγεια. Φωτιζουν το μουσι!
    Μετα θα μεταφερεις στο φορουμ τις αποψεις σου που θα βασίζονται σε πραγματική εμπειρία. 
     
  9. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Το crossdressing δεν είναι θηλυκοποίηση, είναι ανδροπρεπές φετίχ!!!

    Mirella, δεν θα απαντήσω εδώ επί της ουσίας, έτσι κι αλλοιώς αυτό σκοπεύω να το κάνω αναλυτικά σε άλλο post, αν έχεις διάθεση, stay tuned. Θα πω μόνο εν τάχει, ότι αυτά που έγραψες μέσα σε 5 γραμμές πιό πάνω, είναι απείρως ουσιαστικότερα και ίσως πολύ πειστικότερα από την αμετροεπή προσπάθεια απολογίας της Zizel απέναντι στον Zizel...


    thelma, διαπιστώνω ότι από καιρό πρέπει να κουβαλάς τη φαντασίωση να με κροσσντρέσεις.
    Δεν θα σε ψέξω, αντίθετα θα σου υποσχεθώ ότι εάν τελικώς κάποια στιγμή το αποφασίσω, εσένα θα προτιμήσω γιά τις ενδυματολογικές επιλογές, μιά και έχεις εμφανώς δώσει ιδιαίτερη σημασία στην κάθε λεπτομέρεια. Μη με λησμόνει λοιπόν, ιδίως τώρα που άρχισαν κι οι εκπτώσεις...
     
  10. El_Gato

    El_Gato Regular Member

    Το μουνί σέρνει καράβι – και κάνει τον «άντρακλα» να κροσσντρεσάρει!!!

    Ο τέως υπερασπιστής του ανδρισμού που έγραψε «Το "πρώτο" όμως, το δικό μου φύλο, δεν θα σ' αφήσω, όσο περνάει από το χέρι μου, να το κάνεις ρεντίκολο φορώντας του στρίνγκ, κολάν και γόβες στιλέτο. Όπως άλλωστε, όπως στο παρελθόν έτσι και στο μέλλον, θα το υπερασπιστώ απ' οποιονδήποτε το θέλει μ' ένα strap-on στον κώλο...» άρχισε να διαπραγματεύεται «θα σου υποσχεθώ ότι εάν τελικώς κάποια στιγμή το αποφασίσω» το να ντυθεί, μόλις του τρίφτηκε η γατούλα!!! Thelma σ’ αγαπώ!!! Κατάφερες με ένα γατήσιο τρίψιμο ότι δεν κατάφερα με ένα τρισέλιδο κείμενο!!!

    Ο στρίγκλος έγινε αρνάκι, μόλις του τρίφτηκε η γατούλα!!!! Ω, ρε Dom!!! Α χαχαχα!!! Πόσο θέλω να σε δω με μούσι και ζαρτιέρες!!! Αυτό είναι genderfuck!!!

    Πάντως ρε παιδιά είναι τραγικό στην αυτό-αποκαλούμενη φετιχιστική κοινότητα να εμφανίζονται φρούτα που θέλουν να υπερασπιστούν τον ανδρισμό!!! Όπως έγραψε πετυχημένα ο φίλος μου ο Dolamance:

    «Υπό την οπτική αυτή υποστηρίζω ότι οι έλληνες bdsmers αναπαράγουν υπό το επίχρισμα του lifestyle, το σύνολο των αξιών που εδώ και δύο αιώνες προσδιόρισαν χονδρικώς, λαμβανομένων υπ' όψη των διαφορετικών εποχών, την ορθόδοξη συμπεριφορά του μέσου νεοέλληνα - προφανώς μιλώ για τις μεγάλες μάζες και όχι για όλους ανεξαιρέτως τους ανήκοντες στο χώρο.
    Διατείνομαι επιπλέον ότι στερούνται παντελώς εναλλακτικής συλλογικής ταυτότητας και δεν έχουν την παραμικρή συνάφεια με την ελευθεριακή πολιτισμική επανάσταση του '60 - μεγαλύτερη συγγένεια έχουν με την αγροτική ή μικροαστική οικογένεια τους παρά με τον ανατρεπτικό ριζοσπαστισμό μιας ολοκληρωτικής 'επανάστασης των ηθών'.»

    «Στην Ελλάδα, ειδικώς, κάποιοι τύποι είναι χαρακτηριστικότατοι – δίχως, φυσικά, να είναι αντιπροσωπευτικοί και των αυθεντικών «μυστών».
    Παραστατικότερα: Ο Dom ή Master είναι ο Mastrosakis_xeskistras_brahami, που υπηρέτησε στους πεζοναύτες αλλά ξέμεινε καραβανάς επιλοχίας και υποδύεται το Συνταγματάρχη στην κρεβατοκάμαρα για να πάρει το αίμα του πίσω.»

    MindMaster που κάνει επίδειξη ανδρισμού μπας και ψαρώσει κανά πιπινάκι!!! Και είναι τόσο πνευματώδης και εγκεφαλικός αφέντης που δίνει μεταφυσική και οντολογική προέκταση στο κάτω κεφάλι!!!

    Άνθρωπος που έφτασε στα 45 και δεν δοκίμασε να βάλει ζαρτιέρες με τον φόβο μήπως ξεφουσκώσει ο ανδρισμός του!!! Τι άλλο θα διαβάσουμε!!!
     
    Last edited: 14 Ιουλίου 2008
  11. Elysium

    Elysium Contributor

    Αν κάποιος straight πιστεύει πως το να φορά γυναικεία ρούχα τον κάνουν να φαίνεται sexy, προφανώς δεν έχει καταλάβει πως τον βλέπουν οι γυναίκες.
     
  12. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Re: Το crossdressing δεν είναι θηλυκοποίηση, είναι ανδροπρεπές φετίχ!!!

    Πλέον των ετέρων ελαττωμάτων σου μικρούλ... μου, σε διακρίνει εμφανώς μιά απερίγραπτη βιασύνη...
    Αφού βλέπεις, ότι στα προηγούμενα που (νομίζεις ότι) μου' σουρες, δεν σου απάντησα ακόμη. Γιατί κόπτεσαι να συνεχίσεις; Μπας και πιστεύεις ότι θα μπερδευτώ, και θα αφήσω έστω και μία από τις ατάκες που μου προσφέρεις, να πάει χαμένη; Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται... Ούτε και θα κρυφτώ σε καμμιά τρύπα (όπως είμαι σίγουρος ότι γονατιστός παρακαλάς μπροστά στο εικονοστάσι, μπας και καταφέρεις να' χεις πει εσύ την τελευταία λέξη), πανικόβλητος από το "σφυροκόπημά" σου... Βλέπεις, εγώ μπορώ να έχω υπομονή, μιά και μου την παρέχει η ψυχραιμία που πηγάζει από τη γνώση του ποιός είμαι και ποιός όχι (κι από την αποδοχή του τι είμαι και τι όχι)... Γράψε κι άλλα λοιπόν (έτσι κι αλλοιώς μ' αρέσει ν' απαντώ συνολικά), έως ότου κρίνω εγώ ότι ήρθε η κατάλληλη στιγμή να λάβεις τις απαντήσεις σου. Μέχρι τότε, ενώ θα σιγοβράζεις στο ζουμί σου, συνέχισε, αν θες, ν' αλείβεις βούτυρο στο ψωμί μου...