Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Φαλλοκεντρική Κοινωνία

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος SM_Art_Lady, στις 6 Φεβρουαρίου 2006.

  1. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Αφιέρωμα:

    Un polla allegre!

    O Ντοστογέφσκι πίστευε ότι ένας Ρώσος μπορεί να εκφράσει όλο το εύρος των συναισθημάτων του με μία μόνο λέξη. Το αυτό ισχυρίζονται Άγγλοι, Γάλλοι, Ισπανοί και Πορτογάλοι. Και οι Έλληνες φυσικά. Μάντεψε ποια...

    Όταν λέμε ότι η γλώσσα μας είναι φαλλοκεντρική, εννοούμε ότι ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε, κωδικοποιούμε και βαφτίζουμε την πραγματικότητα γύρω μας περιστρέφεται γύρω από το φαλλό και τη λειτουργία του.

    Το ότι η γλώσσα είναι φαλλοκεντρική καθίσταται προφανές από τη χρήση της έννοιας της λειτουργίας του φαλλού σε μη σεξουαλικά πλαίσια. Δεν υπάρχει κανένας λόγος (πέρα από την εμμονή μας με το φαλλό) να ονομάζουμε τις πρίζες θηλυκές και αρσενικές, δανειζόμενοι την εικόνα της ερωτικής διείσδυσης του φαλλού στον κόλπο. Ούτε οι οπές των κουμπιών να βαφτίζονται θηλύκι ή θηλυκωτήρι!

    Μόνο μια φαλλοκεντρική, πατριαρχική κοινωνική δομή θα ονόμαζε ποτέ ένα παιδί αγνώστου πατρός νόθο, δηλαδή μη γνήσιο, μη νόμιμο. Για μια γυναίκα δεν τίθεται ποτέ θέμα ποια είναι η μητέρα· η δική της νομιμότητα είναι αδιαμφισβήτητη, και αν είχαμε μια γυναικεία κωδικοποίηση της πραγματικότητας, ένα παιδί χωρίς γνωστό πατέρα αποκλείεται να οριζόταν ποτέ ως κάλπικο ή μη νόμιμο. Όπως έχουν παρατηρήσει αρκετοί μελετητές, μήπως, λοιπόν, θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για «φθόνο της μήτρας»;

    Το να «έχεις αρχίδια» (έκφραση που ισχύει και σε άλλες γλώσσες) χρησιμοποιείται ως ένδειξη θάρρους και αποφασιστικότητας. Αυτή η ταύτιση των αρσενικών γεννητικών οργάνων με τις παραπάνω θετικές έννοιες δεν δικαιολογείται από τη φύση, αλλά γίνεται λόγω του τρόπου που επιλέγουμε να δούμε τον κόσμο.

    Ένα ακόμα παράδειγμα του πόσο γεμάτο πέη είναι ο νους μας είναι η ανάγκη μας κάθε φορά που αναφερόμαστε σε κάτι μακρόστενο και δείχνουμε το μέγεθός του, να νιώθουμε υποχρεωμένοι να προσθέσουμε «με το συμπάθιο», (έστω και για πλάκα), ακόμα κι εάν αναφερόμαστε σε κάτι εντελώς μη σεξουαλικό. Θεωρούμε όμως δεδομένο ότι το μυαλό όλων θα πάει εκεί. Τελικά, μάλλον δεν πάει εκεί – είναι πάντα εκεί.

    Αν η γλώσσα όχι μόνο αποτυπώνει αλλά και διαμορφώνει τον ψυχισμό μιας κοινωνίας, όπως υποστηρίζουν γλωσσολογικές θεωρίες, η ελληνική γλώσσα έχει μια εμμονή με το πέος. Πολυάριθμες και γλαφυρότατες είναι εκφράσεις για το αντρικό τσουτσούνι. Ακόμα και η κοινότερη λέξη της ελληνικής (μαλάκας) γύρω από το καυλί περιστρέφεται.

    Είναι εύλογο να υπάρχουν τόσα συνώνυμα και εκφράσεις για κάτι που μας απασχολεί όχι μόνο σεξουαλικά, αλλά έχει πάμπολλες θρησκευτικές, ηθικές και ερωτικές προεκτάσεις, οι οποίες είναι φυσικό να αποτυπώνονται στη γλώσσα μας.

    Στο 10% σταχυολογήσαμε από διάφορες γλώσσες εκφράσεις που αφορούν το πέος. Ας σημειωθεί ότι δεν είναι όλες οι γλώσσες τόσο πεοκεντρικές όσο η ελληνική. Η γερμανική, λόγου χάρη, έχει περισσότερο σκατολογικές γλωσσικές αναφορές. Αντιθέτως, οι λατινογενείς γλώσσες, αλλά και οι άλλες γλώσσες της λεκάνης της Μεσογείου, περιστρέφονται γλωσσικά περισσότερο γύρω από τα σεξουαλικά όργανα.

    Η πηγή του πέους…
    Τι σημαίνει φαλλός, πούτσος, καυλί; Ετυμολογικά, το πέος έχει ινδοευρωπαϊκή ρίζα που συγγενεύει με το λατινικό penis, αλλά και με την πόσθη – το δέρμα που περιβάλλει το πέος.Η λέξη πέος υπήρχε στην αρχαιότητα και ήδη τότε αποτελούσε ταμπού. Φαλλός στα αρχαία ελληνικά σήμαινε κυρίως το ομοίωμα ανδρικού γεννητικού οργάνου σε στύση, το οποίο περιέφεραν στις βακχικές γιορτές ως σύμβολο γονιμότητας. Και ο φαλλός έχει ινδοευρωπαϊκή ρίζα: *bhel «φουσκώνω, πρήζομαι, διογκώνομαι» και είναι ομόρριζο της φάλ(λ)αινας. Το καυλί είναι και αυτό αρχαίο, υποκοριστικό του καυλός που σημαίνει κοτσάνι, βλαστός. Κοτσάνι σημαίνει και το τσουνί, από το οποίο με αναδιπλασιασμό βγαίνει το τσουτσούνι, το παιδικό πέος. Το τσουνί ετυμολογείται με τσιτακισμό από το κυνίον, το μικρό σκυλάκι.

    Η τόσο ελληνική και καθημερινή λέξη πούτσος είναι μετανάστρια ή από τα σλαβικά (butsa: το εξόγκωμα) ή από τα τουρκικά (puc, τη σχισμή ανάμεσα στους γλουτούς) ή από τα ιταλικά (puzzo, η βρόμα). Αντιθέτως, η λέξη ψωλή έχει ελληνικές ρίζες και ετυμολογείται από το ψωλός που αναφέρεται σε αυτόν που έχει το μόριό του σε στύση και έχει αποκαλυφθεί η βάλανος. Προέρχεται από το ρήμα ψην που σημαίνει τρίβω.

    Το πέος πρωταγωνιστεί σε πολλές ευφάνταστες εκφράσεις της ελληνικής. Η προέλευση ορισμένων είναι προφανής (βλ. πετιέται σαν την πούτσα: παρεμβαίνει άκαιρα και αιφνιδιαστικά), ενώ αλλού είναι πιο μυστηριώδης (πούτσες μπλε). Στα ελληνικά ό,τι δεν μας νοιάζει το γράφουμε στον πούτσο μας. Αν κάτι είναι μάλλον απίθανο να συμβεί, πρέπει να περιμένουμε του αγίου πούτσου, ενώ αν μπλέξαμε άσχημα, την έχουμε πουτσίσει. Αν κάτι είναι για τον πούτσο, σημαίνει ότι είναι ευτελές. Γλαφυρότατο είναι το ρήμα ψωλαρμενίζω που σημαίνει ότι περνάω καλά χωρίς έγνοιες. Κάποιος που είναι στον πούτσο καβάλα είναι… άιντε άιντε. Η παροιμία της στραβής ψωλής, οι τρίχες της φταίνε αναφέρεται σε όσους μεταθέτουν τη δική τους δυσκολία σε άλλες αιτίες.

    Σημασιολογικά ο πούτσος στην ελληνική χρησιμοποιείται μάλλον με αρνητική χροιά. Μοναδική εξαίρεση η προσφώνηση πουτσαράς (και πουτσαρίνα) που αναφέρονται στον άντρα και τη γυναίκα με θάρρος και κότσια.

    Στα ισπανικά, σε αντίθεση με τα ελληνικά, ο πούτσος έχει θετική έννοια. Π.χ. όταν ένας Ισπανός λέει: αυτό είναι του πούτσου (eso es del carajo, de pinga), εννοεί ότι είναι καταπληκτικό. Όταν ιδρώνει η πούτσα σου (me suda la polla) σημαίνει ότι αδιαφορείς για κάτι, ενώ αν σου τη χώσουν διπλωμένη (te la metieron doblada), τότε σου την έφεραν. Ο pollaboba είναι ο χαζοψώλης, δηλαδή χαζοβιόλης, ενώ όταν λες ούτε πούτσες σε ξύδι (ni pingas en vinagre) τότε λες βλακείες. Carajo! (πούτσος) αναφωνούν οι ηλικιωμένοι Ισπανοί όταν θέλουν να πουν «γαμώτο», ενώ για κάποιον που είναι παράξενος άνθρωπος λένε ότι είναι πούτσος (eres la polla). Μια χαρούμενη πούτσα (un polla allegre) είναι ο χαζοχαρούμενος. Κι αν κάποιος σας ιδρώνει την πούτσα, σημαίνει ότι σας τη δίνει στα νεύρα (no me sudes la polla).

    Στα πορτογαλικά όταν κάτι είναι για τον πούτσο (p’ra caralho: πρα καράλιου), σημαίνει ότι έχει γεμίσει ο τόπος, γίνεται της τρελής. Π.χ. η πλατεία έχει κόσμο p’ra caralho = γίνεται της τρελής από κόσμο στην πλατεία. Μόνη της η λέξη caralho! χρησιμοποιείται ως επιφώνημα για να δηλώσει έντονο εκνευρισμό ή αγανάκτηση με την έννοια του «γαμήδια!»

    Πολυάριθμες είναι οι εκφράσεις των αραβικών για το αρσενικό μόριο. Οι Άραβες λένε στον πούτσο μου (άλα έρι) ακριβώς με την ίδια έννοια που το λέμε στα ελληνικά, αλλά για περισσότερη έμφαση μπορούν να πουν στο κεφάλι του πούτσου μου (άλα ρας έρι). Όταν «η πούτσα μου καταλαβαίνει πιο πολλά από σένα» σημαίνει ότι είσαι τελείως βλάκας (ερί μπιθάμ ακτάρ μινάκ). Χαριτωμένη είναι επίσης η έκφραση έρι χαδ μπαϊδάτι (η πούτσα μου είναι κοντά στα αρχίδια μου), που αντιστοιχεί στη δική μας «όχι Γιάννης, Γιαννάκης». Όταν ένα ρούχο δεν κάθεται καλά στο σώμα, οι Άραβες λένε ότι στέκεται «σαν τον πούτσο» (μιθλ αλ ερ).

    Ενδιαφέρον είναι επίσης ότι στα αραβικά ο άνθρωπος/άντρας α ντικαθίσταται από τον πούτσο του τόσο με θετική όσο και με αρνητική έννοια: Σου, για ερ; (τι είναι, ρε πούτσε  = τι έγινε ρε φίλε; Ρου, για ερ! (φύγε, ρε πούτσε) = άντε χάσου. Μαν χα’ αλ ερ; (ποιος είναι αυτός ο πούτσος  = ποιος είναι αυτός ο μαλάκας; Σημειωτέον ότι η λέξη «μαλάκας» δεν υπάρχει στα αραβικά.

    Δεκαπενταύγουστος σε ελληνικό νησί και στο λεωφορείο που πάει παραλία έχει κόσμο για τον πούτσο (βλ. πορτογαλικά παραπάνω). Μια ελληνίδα φίλη που στέκεται όρθια γιατί δεν έχει πού να κάτσει αναφωνεί «θέλω να κάτσω, θέλω να κάτσω». Οι Ιταλοί στο λεωφορείο ξεκαρδίζονται στα γέλια, γιατί cazzo (κάτσο) είναι ο πούτσος στα ιταλικά. Que cazzo! Λένε οι Ιταλοί για να εκφράσουν έκπληξη ή θυμό, όπως λέμε εμείς «τι στο διάολο, τι σκατά»;

    Γεγεμετσεγίν γιαραγίν αλτνά γιάτμα λένε οι γείτονές μας στην Τουρκία,κι είναι πράγματι σοφή συμβουλή «να μην ξαπλώνεις κάτω από πούτσο που δεν μπορείς να πάρεις», δηλαδή να μην μπλέκεις σε κάτι πιο μεγάλο από το μπόι σου. Αν έχεις τη ζώνη στη μέση σου και τ’ αρχίδια με τον πούτσο σου (μπελιμντέ κουσαγίμ, σικίμλε τασαγίμ), τότε δεν σηκώνεις μύγα στο σπαθί σου, ενώ μια πεταλούδα σε πούτσο αλόγου (ατγιαραγιντά κελεμπέκ γκιμπί) αναφέρεται σε κάτι ξεκάρφωτο και παράταιρο.

    Η γαλλική γλώσσα έχει περισσότερες εκφράσεις για τ’ αρχίδια παρά για τον πούτσο. Όταν έχεις πολύ μικρά μάτια, τότε είναι σαν τρύπα πούτσας (a voir les yeux en trou de bite). Στη Γαλλία μπορείς να είσαι μαλάκας σαν πούτσος (con comme une bite), ενώ αν την κάνεις χωρίς να πληρώσεις κάπου, τους αφήνεις μια πούτσα (laisser une queue). Όταν κάνεις πούτσες σε κάποιον, τον απατάς (faire de queue). Τέλος, ένα γλαφυρότατο παράδειγμα του πώς το πέος αποτελεί σύμβολο εξουσίας ή βίας είναι η αργκό για το κλομπ: πούτσα του Ζαν-Πιερ.

    Το 1873, ο Ντοστογέφσκι ισχυρίστηκε στον πρώτο τόμο του «Ημερολόγιο ενός συγγραφέα» ότι ένας Ρώσος μπορεί να εκφράσει όλο το εύρος των συναισθημάτων του με μία μόνο λέξη. Εκείνη την εποχή δεν μπορούσε να δημοσιεύσει τη λέξη, αλλά επρόκειτο για το khuy (χούι: πούτσος). Η ρωσική, σε αντίθεση με τις άλλες σλαβικές γλώσσες, έχει περισσότερο σεξουαλικές παρά σκατολογικές εκφράσεις. Γλαφυρή είναι η έκφραση khuem grushi okolachivat, το να ρίχνεις αχλάδια απ’ το δέντρο με τον πούτσο σου, δηλαδή να κάααθεσαι! Όταν στέλνεις κάποιον στον πούτσο ή πιο ευφημιστικά, «στα τρία γράμματα», τότε τον στέλνεις στο διάολο.

    Στα ποντιακά για τον αφελή άνθρωπο λέγεται: Ημποιος λέει, η ψωλή μ’ αγγούρ’ εν’, συ παιρσ’ τ’ άλας και τρέεις; Δηλαδή: Κάποιος σου λέει ότι η ψωλή μου είναι αγγούρι κι εσύ παίρνεις τ’ αλάτι και τρέχεις; Επίσης, όταν κάποιου η ψωλή σπάει καρύδια (η ψωλή ατ’ καρύδια κοπανίζ’), τότε είναι αδιάφορος.

    Βιβλιογραφία
    A Feminist Dictionary, Cheris Kramarae & Paula A. Treichler, Pandora, 1985

    Man Made Language, Dale Spender, Pandora, 1980

    Language and Sexuality, Deborah Cameron & Don Kulick, Cambridge University Press 2003.

    Language and Gender, Penelope Eckert & Sally McConnell-Ginet, Cambridge University Press 2003.

    Το έγραψε ο καλός μου φίλος Λύο Καλοβυρνάς εκδότης του περιοδικού 10%
    και το αφιερώνω σε όλους τους φαλλοκράτες του forum και ιδιαίτερα στον αγαπητό σε όλους μας Χάινριχ_φον_Κλάιστ
     
  2. Maley

    Maley Contributor

    Πολυ καλο Ευα μου..ειλικρινα...

    Απλα να θυμισω και την εκφραση: και τον πουτσο κλαιγανε (οταν δεν παει κατι καλα..)

    -επισης (ασχετο, το λενε οι τρελλονοσοκομες που σχετιζομαι): στη μουναρα μου την παχεια...(το άκουσα και τρελλαθηκα)
     
  3. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    RE: RE: Φαλλοκεντρική Κοινωνία

    Kαλό Maley       
     
  4. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Πολύ σωστό, όπως και όλο το υπόλοιπο κείμενο, και στην ουσία του και στο "τυπικό" του όσο μπορώ να το παρακολουθήσω (θα διόρθωνα μόνο ότι η "βρώμα" / "μπόχα" στα Ιταλικά είναι γένους θηλυκού - la puzza). Θα πρέπει ίσως να μας απασχολήσει γιατί κατά βάση οι άνθρωποι της Μεσογείου περιστρέφουν την γλώσσα γύρω από το σεξ, και συνεπώς στην δεδομένη κοινωνία, το ανδρικό μόριο, αλλά δεν είναι του παρόντος. Πάντως, δεν είναι περισσότερο φαλλοκράτες από τους Βόρειους.

    Κι αυτό σωστό και δεν καταλαβαίνω πώς πολλοί το χρησιμοποιούν για γυναίκες σε μορφή "μαλακισμένη" ή και "μαλάκω"! Είτε προέρχεται από το μαλακοκάβλης - αυτός που δεν μπορεί να έχει πλήρη στύση, είτε από το ότι κάποιος βαράει μαλακία όλη μέρα προσπαθώντας να "μαλακώσει" το εξόγκωμα του, δεν κάνει για γυναίκες.

    Προσωπικά προτιμώ πιο εύστοχες βρισιές, κατ΄αντιστοιχία, όπως "μούσκιο" (από το ότι "φροντίζει" όλη την ώρα να είναι μουσκεμένη - άντε ρε μούσκιο, που μου θα μου πεις ότι έβγαλες και φλας..) ή "σαπιοδάχτυλη" (από το ότι δεν βγάζει το δάχτυλο ούτε λεπτό από το μουνί της, οπότε σαπίζει - το δάχτυλο). Ισως είναι κι αυτό ένα μέτρο του πόσο λίγο ή πολύ φαλλοκράτης είναι κανείς 
     
  5. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Το Καθημερινό Ξύρισμα

    Του Νίκου Δήμου

    Σε πρώτη μορφή είχε δημοσιευτεί στο περιοδικό "Ταχυδρόμος" το 1979 με άλλον τίτλο (Φαλλοκράτες όλης της γής ενωθείτε) που τον είχε βάλει η σύνταξη του περιοδικού. Μετά άρχισε να κυκλοφορεί σε λαθραία φωτοτυπημένα αντίτυπα, μέχρι που ενσωματώθηκε στο βιβλίο "Σάτιρες" (Νεφέλη 1993). Όμως η κλεψιτυπία συνεχίστηκε και στο Internet, όπου κυκλοφορεί τώρα ανώνυμο με παραλείψεις και με λάθη! Εδώ θα βρείτε το αυθεντικό.

    1.
    Είμαστε το «ισχυρό φύλο». Και ζούμε - σε μέσο όρο - επτά χρόνια λιγότερο από το «ασθενές».

    2.
    Σκεφθείτε: επτά ολόκληρα χρόνια ζωής. Η επαχθέστερη φυλετική διάκριση που έγινε ποτέ.

    3.
    Και μόνο τα επτά χρόνια αρκούν για να καταρρεύσει ο μύθος της καταπίεσης. Πού ακούστηκε οι καταπιεζόμενοι να ζουν περισσότερο από τους καταπιεστές;

    4.
    Φαινομενικά μοιάζει να σας καταπιέζουμε - εξωτερικά. Αυτό όμως, κυρίες μου, είναι δική σας επινόηση. Όπως οι τρομοκράτες προκαλούν τις δικτατορίες που τους βοηθάνε να καταλήξουν κάποτε στη λαϊκή κυριαρχία, έτσι κι εσείς μας εγκαταστήσατε «κυρίαρχους», για να δημιουργήσετε την τρομοκρατία της ενοχής.

    5.
    Και ισχυρότερη καταπίεση από αυτήν της ενοχής δεν υπάρχει.

    6.
    'Aντρας σημαίνει ένοχος. Για όλα.

    7.
    Αρχίζετε τη μαζική παραγωγή και διανομή ενοχής σαν μητέρες. Και συνεχίζετε σαν αδελφές, ερωμένες, σύζυγοι . . .

    8.
    Από όλα τα πολυεθνικά μονοπώλια το πιο αλλοτριωτικό είναι το μονοπώλιο της ενοχής. Και το έχετε εσείς!

    9.
    Η ενοχή είναι που μας κόβει επτά χρόνια. Η ενοχή φέρνει τα εμφράγματα και τα έλκη.

    10.
    Χάρη σε σας νοιώθουμε πάντα ένοχοι. Από τη στιγμή που δεν θα βάλουμε το πουλόβερ μας (Γιαννάκη! θα με πεθάνεις!) ως τη στιγμή που πεθαίνουμε (Γιάννη μου, πού με αφήνεις!) Έτσι που του έρχεται του Γιάννη να ζητήσει συγγνώμη...

    11.
    Ένοχοι όταν σας αγκαλιάζουμε (σας πνίγουμε). Όταν δεν σας αγκαλιάζουμε (αδιαφορούμε). Όταν αφήνουμε τη μαμά μας (εγώ που έδωσα τη ζωή μου για σένα!). Όταν δεν την αφήνουμε (μα επιτέλους, άντρας είσαι εσύ; ). Όταν σας παντρευόμαστε (σου έδωσα τα καλύτερά μου χρόνια!) κι όταν - οϊμέ! - δεν σας παντρευόμαστε (το αυτό, πιο δραματικά). Όταν σας πηδάμε (με πλάνεψες, με ζάλισες, με παρέσυρες!) κι όταν δεν σας πηδάμε (κατάλαβα - δεν μπορείς!). Όταν είμαστε ευγενείς (τοιούτος είναι; ) κι όταν δεν είμαστε (τι αγροίκος!). Κι αλίμονο αν στην ευγενή πράξη της συνουσίας δε δεήσει να σας επισκεφθεί ο οργασμός. Ένοχοι εμείς και για αυτό. Αποκλειστικά. (Δεν τα καταφέρνεις, χρυσέ μου!).

    12.
    Κι έχουμε και το καθημερινό ξύρισμα...

    13.
    Η ενοχή μας αγκαλιάζει τα πάντα: φταίμε για τον πληθωρισμό, για τους πολέμους, για την ενεργειακή κρίση - ακόμα και για τον καιρό.

    14.
    Στην πραγματικότητα η μητριαρχία ουδέποτε έληξε. 'Aλλαξε μόνο μορφή. Από την ωμή δικτατορία του ρόπαλου, έγινε η εξευγενισμένη τυραννία των πλεγμάτων.

    15.
    «Πίσω από κάθε μεγάλο άντρα υπάρχει μια γυναίκα» Ίσως. Αλλά οπωσδήποτε πίσω από κάθε νευρωτικό, μαμόθρεφτο, αναποφάσιστο, ευνουχισμένο, κακομοίρη άντρα υπάρχει σίγουρα μια γυναίκα.

    16.
    Η κοινωνιολογική έρευνα έχει αποδείξει πως το 85% των αποφάσεων της οικογένειας παίρνονται άμεσα ή έμμεσα από τις γυναίκες (κυρίως έμμεσα).

    17.
    Αριστουργήματα μακιαβελικής πολιτικής. Μας υποβάλλετε την απόφασή σας και μετά (αν τα πράγματα δεν πάνε καλά) μας θεωρείτε υπεύθυνους για αυτή.

    18.
    Κι έχουμε και το καθημερινό ξύρισμα...

    19.
    Η φεμινιστική προπαγάνδα μας έχει ζαλίσει με την εικόνα της γυναίκας σκλάβας - που τρώει τα χέρια της στη μπουγάδα...

    20.
    Και η εικόνα του άντρα υποζυγίου (του κουβαλητή) που δουλεύει για να χάνει η κυρία του στο κουμ-καν?

    21.
    Φανερό είναι πως υπάρχουν αρκετές γυναίκες που δε σκοτώνονται για το νοικοκυριό. Ίσως να υπάρχουν κι άλλες που δεν παίζουν κουμ-καν. Αλλά άντρες μη κουβαλητές δεν υπάρχουν.

    22.
    Και δε φτάνει που ζείτε επτά χρόνια περισσότερο από μας, είστε και προνομιούχες στον έρωτα.

    23.
    Οι γυναίκες είναι ικανές για απεριόριστο αριθμό οργασμών την ημέρα - εσείς, κύριε, μπορείτε τρίπαξ?

    24.
    Και με τη νέα σεξουαλική επανάσταση έχουν κατορθώσει να μας περάσουν όλη την ευθύνη για την ικανοποίησή τους.

    25.
    Έτσι αν η κυρία είναι βραδυφλεγής, είσαι υποχρεωμένος να δουλεύεις δύο ώρες σαν χαμάλης - χρησιμοποιώντας όλες τις τεχνικές του Alex Comfort, των Masters και Johnson της Καμασούτρα και του Σουκιγιάκι για να χτυπήσουν κάποτε οι καμπάνες.

    26.
    Αν δεν χτυπήσουν φταίει ο κωδωνοκρούστης. Ποτέ ο κώδων.

    27.
    Και το τραγικότερο προνόμιο; Μια γυναίκα δεν είναι ποτέ ανίκανη (ή και αν κάποτε έτσι νοιώσει - δεν φαίνεται).

    28.
    Α! Η τρομακτική τρωτότης του γυμνού άντρα - όπου μπορείτε με μια ματιά να προσμετρήσετε την ψυχική του κατάσταση!

    29.
    Κι έχουμε και το καθημερινό ξύρισμα...

    30.
    Λένε πως το ωραιότερο πράγμα στον κόσμο είναι να κάνεις το κέφι σου και να σε πληρώνουν για αυτό.

    31.
    Υπάρχει πιο μεγάλο κέφι από τον έρωτα;

    32.
    Αλλά ποιον πληρώνουν για αυτό; Όχι βέβαια τους άντρες . . .

    33.
    Οι μεγάλες εταίρες είναι η κορυφαία στιγμή της γυναικείας παντοδυναμίας.

    34.
    Γοήτευαν, γλεντούσαν, κυβερνούσαν, διάλεγαν τους εραστές τους και αποσπούσαν περιουσίες για να δίνουν αυτό που η φύση χαρίζει δωρεάν σε όλους.

    35.
    Σαν να τιμολογούμε τον ήλιο ή το οξυγόνο.

    36.
    Αλλά και οι ταπεινές πόρνες είναι απόδειξη δύναμης. Γιατί - ποιος πληρώνει ποιον; Αυτός που έχει ανάγκη.

    37.
    Κι εσείς, κυρίες μου, δεν είχατε ποτέ ανάγκη. Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης πάντα μεροληπτούσε για σας.

    38.
    Κι έχουμε και το καθημερινό ξύρισμα...

    39.
    Οι γυναίκες καταναλώνουν τετραπλάσιο εισόδημα από αυτό που παράγουν (μαζί με τα οικιακά). Κατ’ επέκταση οι άντρες απολαμβάνουν το ένα τέταρτο της δουλειάς τους (πού είσαι Μαρξ με την υπεραξία σου... Να δεις ποιος δουλεύει... ή μάλλον ποιος δουλεύει ποιον!!)

    40.
    Δύο πράγματα μισούσα στη ζωή μου - το στρατιωτικό και την εργασία. Και μ’ έπιανε ζάλη όταν σκεφτόμουν πως το ωραίο φύλο - αυτονόητα - δεν είχε υποχρέωση ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο.

    41.
    Οι γυναίκες παραπονιούνται πως δεν πληρώνονται σαν άντρες. Έχετε δει όμως πολλές γυναίκες να εργάζονται «σαν άντρες».

    42.
    Μια στατιστική αναφέρει πως οι γυναίκες απατούν τους άντρες σε μικρότερο ποσοστό (35% έναντι 48%).

    43.
    Μια άλλη στατιστική όμως λέει πως οι γυναίκες λένε ψέματα σε μεγαλύτερο ποσοστό (58% έναντι 22%).

    44.
    'Aρα η πρώτη στατιστική είναι ψευδής κατά 58%. 'Aρα οι γυναίκες απατούν τους άντρες τους σε μεγαλύτερο ποσοστό.

    45.
    'Aλλωστε απάτη δεν είναι να κοιμάσαι με κάποιον άλλο - απάτη είναι να λες ψέματα.

    46.
    Παρατηρήστε τα ζευγάρια σε μια λουτρόπολη. Όσο περνάνε τα χρόνια ο μέσος άντρας ολισθαίνει βαθμιαία στο ρόλο του ταλαιπωρημένου, ηλικιωμένου, καρτερικού συνταξιούχου. Είναι γεμάτος παραίτηση, εγκαρτέρηση και υποταγή.

    47.
    Ενώ όσο περνάνε τα χρόνια η μέση γυναίκα μεταμορφώνεται σε μέγαιρα. Απαιτητική, φωνακλού, υστερική, αυταρχική, καταπιεστική... πεθερά.

    48.
    Όσο περνούν τα χρόνια το κάθε φύλο δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο.

    49.
    Και το δικό μας 60;ρόσωπο θέλει και καθημερινό ξύρισμα!

    50.
    Αφού όμως οι γυναίκες είναι το ισχυρό φύλο, τότε τι χρειάζεται η απελευθέρωση της γυναίκας;

    51.
    Η απελευθέρωση της γυναίκας είναι για τις γυναίκες η μεγαλύτερη παγίδα - και για μας η τελευταία ελπίδα.

    52.
    Έτσι και ολοκληρωθεί, σωθήκαμε! Τι είναι το να πλύνεις τρία πιάτα, μπροστά στο να κουβαλάς όλες τις ευθύνες (και την ενοχή) του κόσμου?

    53.
    Φαινομενικά η απελευθέρωση της γυναίκας θέλει να καταρρίψει την εξωτερική καταπίεση - ελπίζοντας πως θα συντηρήσει την εσωτερική.

    54.
    Αλλά αυτό είναι λάθος. Το δίχτυ της ενοχής είναι αποκλειστικό όπλο του υποτιθέμενου αδύναμου. Μόλις δυναμώσουν θα το χάσουν. Και θα λυθούν τα νήματα που μας κινούν (ή μας δένουν).

    55.
    Έτσι η «απελευθέρωση» της γυναίκας θα γίνει η απελευθέρωση του άντρα.

    56.
    (Και θα πάψω επιτέλους να ανοίγω τις πόρτες και να κρατάω παλτά. Ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί.)

    57.
    Ζήτω λοιπόν η απελευθέρωση της γυναίκας! Μια δεκαετία αφού ολοκληρωθεί, θα δείτε ποιος θα ζει επτά χρόνια παραπάνω.

    58.
    Θα δείτε ποιος θα αισθάνεται ένοχος όταν (και οπότε) δεν υφίσταται ερωτική διέγερση.

    59.
    Θα δείτε ποιος θα βγάζει χαρτζιλίκι κάνοντας το (κατά εξοχήν) κέφι του...

    60.
    Φαλλοκράτες όλου του κόσμου ενωθείτε. Κρατήστε λίγο ακόμα τους φαλλούς σας (ξέρω πόσο δύσκολο είναι).

    61.
    Αφήστε τις γυναίκες να μαίνονται κατά των φαλλών. Θα τους κάνουν έτσι είδος «ουσιώδες εν ανεπαρκεία»

    62.
    Μόνον τότε οι φαλλοί πραγματικά θα κυβερνήσουν τον κόσμο!
     
    Last edited: 14 Ιουνίου 2006
  6. ShyMistress

    ShyMistress Regular Member

    Ακομα και οι εννοιες Μαστερ και Μιστρες, περα απο το χωρο του BDSM, εχουν διαφορετικη εννοια, με μειωτικη τη σημασια του θηλυκου γενους (μιστρες=ερωμενη,αλλα σαν να λεμε πορνη)
     
  7. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Shy Mistress,
    Άσε με να σε πειράξω λίγο:
    Έχω μια maitresse, που δεν είναι πόρνη, αλλά θέλει να γίνει Master. Τί κάνω τότε, αγαπητότατη κυρία μου;
    Στο άλλο Νήμα περί NS (γερμανιστί, golden showers αγγλιστί) γιατί δεν διατύπωσες ευθέως την άποψη στην οποία μάλλον συμφωνούμε;
    Ότι δηλαδή, υπάρχουν πρακτικές που είναι πανομοιότυπες στο (bd)sm και στη vanilla σχέση, απλώς βιώνονται διαφορετικά.
    Είτε ως δείγμα παθιασμένης αφιέρωσης, με την υπέρβαση ορίων, είτε ως τεχνική ταπείνωσης.

    Υ.Γ. Για την φαλλοκρατία θα επανέλθω.
    Επί του παρόντος:

    "Γυναίκα, ουσ. Είδος ζώου που συνήθως ζει κοντά στον Άνδρα, αλλά εξημερώνεται πολύ δύσκολα, γιατί η κοινωνικότητα του είναι υποτυπώδης. Υποτυπώδης είναι και η ικανότητα του να εκτελεί εντολές, όπως επισημαίνουν όλοι οι παλιοί ζωολόγοι....Το είδος έχει τη μεγαλύτερη εξάπλωση από όλα τα αρπακτικά. Λυμαίνεται όλα τα κατοικημένα μέρη του πλανήτη μας....Στην πραγματικότητα ανήκει στα αιλουροειδή. Η γυναίκα είναι λυγερή και βαδίζει πολύ χαριτωμένα....είναι παμφάγα και μπορεί να εκπαιδευτεί να μη μιλάει."

    Άμπροουζ Μπηρς, Το αλφαβητάρι του Διαβόλου εκδ. Ηλέκτρα, Αθήνα 2004, σ. 67-68.

    Ο Ambrose Bierce εξαφανίστηκε το 1913, πιθανότατα στο Μεξικό, όπου πήγε απρόσκλητος, να πολεμήσει στο πλευρό των επαναστατών. Όποιος διαβάσει το παραπάνω κείμενο του, υποψιάζεται τα πραγματικά αίτια της αιφνιδίας και τελεσιδίκου εξατμίσεως του.
     
    Last edited: 15 Ιουνίου 2006
  8. ShyMistress

    ShyMistress Regular Member

    "Δια γυναικος πηγαζει τα κρειττω"
    Κασσιανη

    Η Κασσιανη εδωσε τη συγκεκριμενη απαντηση στον αυτοκρατορα Θεοφιλο, οταν εκεινος -εχοντας βγει προς αγραν συζυγου- της ειπε το "Εκ γυναικος ερρυη τα φαυλα"..
    Ο Θεοφιλος ενοιωσε οτι θιγεται η αντρικη του τιμη και προτιμησε μια δευτεροκλασατη μεν γκομενα, η οποια ομως θα ανεχοταν τα πειραγματα του.
    Η Κασσιανη αποφασισε να τα παρατησει ολα και να γινει μοναχη.

    Ο Μπηρς αργησε λιγο Ντολμανσε μου ..  
     
  9. tassos34

    tassos34 New Member

    Aψογη απάντηση ShyMistress
     
  10. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Μη γίνεις μοναχή!
    Αν μου το υποσχεθείς, θα αποκηρύξω τον Μπηρς.
    Και τον εαυτό μου θα απηρνούμην για να μη δω εσένα Κασσιανή!
    Έρρωσο ηδεία...
    Κάποιος σχολιογράφος μπήκε ανάμεσα μας;
     
    Last edited: 15 Ιουνίου 2006
  11. ShyMistress

    ShyMistress Regular Member

    Μην ανησυχεις, και Κασσιανη να γινω κολαζω και αγιο..  
    Οσο για τον σχολιογραφο, σε διαβεβαιω οτι μπηκε αναμεσα μας μονο στα γραφομενα μας  
     
  12. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Πολύ καλή απάντηση ShyMistress. Ωραία να κατακρίνουμε τις γυναίκες όμως:
    1. Τον πόλεμο οι άντρες τον ξεκινούν (και όταν νομίζουν ότι θα κατακριθούν τότε λένε ότι φταίει μια γυναίκα, π.χ. η Ελένη.
    2. Τη βία η πατριαρχική κοινωνία την έκανε πρώτο θέμα
    3. Τις κοινωνικές ανισότητες επίσης
    4. Η παραγωγικότητα ήταν κύριο χαρακτηριστικό της μητριαρχίας
    και άλλα πολλά για τα οποία εμείς οι άντρες δεν είμαστε καθόλου υπερήφανοι.
    Ένα τελευταίο: Δεν έχω ακούσει (κρυφακούσει) στο δρόμο δυο γυναίκες να λένε μεταξύ τους: "Τι ωραίος πούτσος αυτός!!", ενώ οι άντρες συνήθως το κραυγάζουν: "Ωραίο μουνί!!!".

    Αυτά.