Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM και η θεώρηση της Κυριαρχίας στην «Ιστορία της Ο»

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 13 Ιουλίου 2018.

  1. espimain

    espimain Contributor

    Έχει καμιά σχέση το BDSM με την θεώρηση της κυριαρχίας του Roissy (Ιστορία της Ο)
    Ξέρουμε για το BDSM και τι σημαίνει (από πολλές πηγές) και ποια είναι η ιστορία του.
    Μια παρόμοια σε μορφή, τάση εναλλακτικού ερωτισμού, εμφανίζεται και περιγράφεται λεπτομερώς στο βιβλίο "Ιστορία της Ο".

    Είναι το πιο πολυδιαβασμένο βιβλίο μετά τον Μικρό Πρίγκιπα (του Σεντ-Εξιπερί) αν και σαφώς το πιο ακατάλληλο βιβλίο για ανηλίκους που έχει γραφτεί ποτέ. Η «Ιστορία της Ο» γράφτηκε ως καπρίτσιο, όταν η Ντομινίκ Ορί (κάποιοι ισχυρίζονται ότι το πραγματικό της όνομα είναι Αν Ντεκλός) θέλησε να αποδείξει στον εργοδότη της (α, ναι, και εραστή της) ότι μια γυναίκα μπορεί να γράψει ένα τολμηρό ερωτικό βιβλίο και να μιλήσει για τον σαδομαζοχισμό κόντρα στην κυρίαρχη ροζ γυναικεία γραφή των Άρλεκιν. Ήταν το πρώτο και τελευταίο βιβλίο που εξέδωσε η Ορί.

    Ο Ζαν Πωλάν, σύντροφος της Ντομινίκ και γκουρού του εκδοτικού οίκου Gallimard, λάτρευε το έργο του Μαρκησίου ντε Σαντ και είπε στη σύντροφό του ότι καμία γυναίκα δεν θα μπορούσε να γράψει έτσι. Βάλθηκε να του αποδείξει το αντίθετο συγγράφοντας τη «Μυστική ιστορία της Ο», αρχικά με τη μορφή επιστολών που απευθύνει στον αγαπημένο της. Αυτός εντυπωσιάζεται τόσο που το προωθεί αμέσως για έκδοση και γράφει μάλιστα το εισαγωγικό σημείωμα του βιβλίου. Το βιβλίο εκδίδεται από τον οίκο Οlympia Press ο οποίος στη συνέχεια εξέδωσε και τη Λολίτα του Ναμπόκοφ.

    Βρισκόμαστε στο 1954 και προφανώς η Ντομινίκ δεν τολμά να υπογράψει με το πραγματικό της όνομα. Επιλέγει το ψευδώνυμο Πολίν Ρεάζ και εκδίδει το βιβλίο που έμελε να προκαλέσει τεράστιο σάλο και να συρθεί στα δικαστήρια όσο κανένα άλλο. Μέχρι και το 1967 μάλιστα δεν επιτρεπόταν καν η διαφήμιση του βιβλίου, ενώ έπρεπε να φτάσουμε στο 1975 για να γίνει το μυθιστόρημα ταινία και να ενταχθεί στην φιλμοθήκη των ερωτικών ταινιών προς μελέτη.

    Η ιστορία της Ο που σόκαρε τον κόσμο

    Η Ο είναι μια Παριζιάνα φωτογράφος, η οποία, προκειμένου να ικανοποιήσει τις σεξουαλικές επιθυμίες του φίλου της, Ρενέ, πηγαίνει τρόφιμος στον πύργο Roissy όπου λειτουργεί ιδιωτική σχολή σαδομαζοχισμού, για να εκπαιδευτεί ως πειθήνια ερωτική παρτενέρ. Εξοικειώνεται με τα μυστικά της τέχνης της οικειοθελούς ερωτικής υποταγής. Μετά την αποφοίτηση η Ο μπαίνει στην υπηρεσία του πατρικού φίλου του εραστή της, Σερ Στέφεν και να του εκπληρώνει κάθε επιθυμία. Ο Σερ Στέφεν που είναι ιδιαίτερα απαιτητικός και σκληρός στα βίτσια του κερδίζει την αγάπη της Ο, η οποία αποφασίζει να συνεχίσει τις σπουδές της και να επεκτείνει τις γνώσεις της. Η τελική εξέταση είναι ένα πυρακτωμένο τατουάζ του μονογράμματος της στο σώμα της ως απόδειξη των ειλικρινών αισθημάτων της.

    Πηγή αποσπάσματος:www.iefimerida.gr/news/76585/η-ιστορία-της-ο-πιο-τολμηρό-σαδομαζοχιστικό-μυθιστόρημα-επανακυκλοφορεί-στα-ελληνικά

    Θεωρώ ότι η «Ιστορία της Ο» αρχικά σαν βιβλίο και στην συνέχεια σαν κινηματογραφική ταινία, επηρέασε συμπαντικά την διαμόρφωση του BDSM τα τελευταία 50 χρόνια.
     
  2. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Ο συντάκτης του αποσπάσματος είναι επιεικώς για ...απόσπασμα...

    Ώστε πήγε σε ιδιωτική σχολή σαδομαζοχισμού...
    Ρε τση άτιμοι τση Γάλλοι, χρόνια μπροστά στη παιδεία και την εκπαίδευση, τ' άτιμα τα παιδγιά...

    Και εξοικειώνεται και με τα μυστικά της "τέχνης" τ΄ άτιμο το θηλυκό σα γκέισα ένα πράμα... (τo art στου ιεγγλέζικου σ'μαίνει κι άλλα πράματα)

    Να μας φέρει τον έλεγχο να τση βάλουμε 10 με τόνο με σφραγίδα thumbs up...

    Κι επεκτείνει και τις σπουδές της..? Ιιιιι..!
    Τι λε ρε παιδί μου..!
    Δεν τσ' έφτανε το μπάτσελορ, ζήταγε και μάστερ το θήλυ το ουτιδανόν..?
    Ρε μπας και το μάστερ ήταν συγκαλυμένο του-φου-του-μπου (το σκεπτικό της ατάκας αποτελεί δάνειο από μαστερούχον πλάσμα 'δω μέσα)...
    Το πυρακτωμένο τατουάζ τι σόι πράμα νάναι..? Καίει συνέχεια..? Είναι κάτι σαν την υγρή θάλασσα, ένα πράμα...

    Μιας και αυτό το κόπι-πάστε έγινε, τι να υποθέσει ο τυχαίος αναγνώστης της ανάρτησης..?

    Για ποια θεώρηση "κυριαρχίας" μιλάμε σε σχέση με τι, παρουσιασμένη άρπα-κόλλα, με μια περιγραφή ενός ταλαίπωρου ημιμαθούς συντάκτη-μεταφραστή-τα-κάνω'ολα-και-με-λένε-Λόλα-να-ένα-μήλο, που όλα είναι ίδια και μη μου πρήζετε τ' αρχίδια του ταλαίπωρου ημιμαθούς πλην τιμίου μαχητή του πληκτρολογίου βιοπαλαιστού..?

    Θα το διαβάσει και καμιά ψυχή που δεν το ξέρει το βιβλίο και καλά θα κάνει, αν έχει λίγο μυαλό, να πει "άλλη μια παπαριά σαν τις 50"... Και θάχει και δίκιο..!

    Παραφράζοντας θα σχολίαζα πως η όποια κυριαρχικότητα δεν χρειάζεται να φαίνεται, αλλά και να είναι, αυτό που ισχυρίζεται πως είναι εν τοις πράγμασι (και με αυτήν την σειρά)...

    Αυτά...

    Και άλλα, αλλά κάνει ζέστη...

     
     
    Last edited: 18 Ιουλίου 2018
  3. espimain

    espimain Contributor

    @cadpmpc
    θα συμφωνήσω μαζί σας ως προς την προσέγγιση του συντάκτη της εφημερίδας για την φράση " ιδιωτική σχολή σαδομαζοχισμού, για να εκπαιδευτεί ως πειθήνια ερωτική παρτενέρ. Εξοικειώνεται με τα μυστικά της τέχνης της οικειοθελούς ερωτικής υποταγής" .
    Επί της ουσίας του ερωτήματος του νήματος έχετε να πείτε κάτι; Το ποια είναι η θεώρηση της Κυριαρχίας μέσα από αυτό το σχετικά ολιγοσέλιδο, βιβλίο που κατά την γνώμη μου επηρέασε σημαντικά, την διαμόρφωση του ευρωπαϊκού BDSM;
     
    Last edited: 18 Ιουλίου 2018
  4. cadpmpc

    cadpmpc Contributor


    Αν ξαναγραφτεί σωστά, μπορεί και να..! Ίσως..!

    Εδιτ:
    Μερικά πράματα δεν σηκώνουν φιρφιρίκια...
    Αν κάποιοι βολεύονται με μια τοποθέτηση που στηρίζεται σε κάτι περίπου, υποτιμώντας έμπρακτα όσους είχαν μια αφορμή να διαβάσουν το βιβλίο ή πιθανόν έχουν διαβάσει το βιβλίο και θα μιλάνε γι' αυτό που διάβασαν, που δεν συναρτάται με το αρχικό νήμα κλπ κλπ, παρακαλώ, δεν με χαλάει...
    Τόπαιζα στα 5 μου το σπασμένο τηλέφωνο, μεγαλώσαμε γιου νόου...
    Για τα άλλα παιδιά, μεγάλα παιδιά είναι, δεν εντέλλομαι να τα μάθω τρόπους ούτε χρηστομάθεια ούτε αυτοσεβασμό ούτε ξεποζάρισμα ούτε νάδα...
    Παρομοίως απολαύσαμε κάτι με εσωτερικό κίνητρο, τώρα τελευταία, μουρλια, γκώσαμε...
    ΑΥτάααα...
    Τα δέοντα όπου δει...
     
    Last edited: 18 Ιουλίου 2018
  5. espimain

    espimain Contributor

    Το πιο εύκολο πράγμα, μερικές φορές, είναι να λέμε απλά ότι κάτι δεν είναι καλό και όχι πώς θα ήταν καλό.
    Μπορείτε να γράψετε, πώς θα ήταν σωστά γραμμένο το ερώτημα για εσάς, ώστε να το απαντήσετε (Ίσως);
    Παρακαλώ κάντε μια προσπάθεια να προάγετε την κουβέντα.
     
    Last edited: 18 Ιουλίου 2018
  6. cadpmpc

    cadpmpc Contributor


    Αγγλιστί: It's your dog Charly Brown...

    Ελληνικά: Θα αρκούσε μια διαδικτυακή εντρύφηση επί του θέματος, θα έλεγα πως θα ήταν και μια εξαιρετική ενασχόληση κάποιου προσφιλούς σας ατόμου να το προετοιμάσει ώστε να μπορεί να ιδωθεί το ποστ και κριτικά και αποστασιοπιημένα, άρα και πιο καλοδουλεμένα, πολλά θα μπορούσαν...

    Η συμμετοχή μου λοιπόν στο θέμα δεν θα μπορούσε παρά να είναι η παραπάνω "πρόταση" και πρόταση..
    Ως ραχοκοκκαλιά μιας σχέσης, που θα επιθυμούσε και θα εντελλόταν να λειτουργεί σε κάποιο πλαίσιο, που πολλοί και πολύ θα ήθελαν να εντοπίσουν τα δομικά της χαρακτηριστικά στον βαθμό που θα ήθελαν καταρχάς να ανταποκριθούν φύσει τε και θέσει, πέραν λατρευτικών τυπικών και κενόδοξων πρωτοκόλλων φετιχιστικών αποχρώσεων...
    Τα ράλλια άλλωστε, όπως και το ταγκό, θέλουν δυό... Το ένα δεν αρκεί, δεν αρκούσε ποτέ όμως..!?
    Πιο "αποσυναιθηματοποιημένα" δεν μπορώ να το θέσω...
    _____________
    Αποφεύγω να καθυστερώ να απαντώ σε διάλογο, αλλά φεύ, να με σχωρνάς, το τηλέφωνο ήταν σημαντικότατα απτόμενο παρομοίων, ως ανωτέρω περιέγραψα, συμπεριφορών και πρακτικής, κι εγώ ξαναφεύ, δεν έχω φίλους, έχω ανθρώπους που αγαπάω...

    Έδιτ: Ή δεν έχει διαβαστεί το βιβλίο ή πάει καιρός ή και που διαβάστηκε...
     
    Last edited: 18 Ιουλίου 2018
  7. espimain

    espimain Contributor


    Ευχαριστώ για την απάντηση. Είστε πολύ σαφής, ως συνήθως.