Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM και θρησκεία

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Nemo, στις 11 Οκτωβρίου 2014.

  1. Nemo

    Nemo Nemo D/s Jongleur

    προλαβαίνεις να εξομολογηθείς, να κοινωνήσεις και όλα τα σχετικά. Όπως και να υπογράψεις δήλωση πολιτικών φρονημάτων. Βέβαια όλα αυτά είναι αυτονόητα πριν γίνει κανείς μέλος βου δου σου μου σελίδας. Τώρα φοβάμαι είναι αργά και οι αμαρτίες μας δεν συγχωρούνται.
     
  2. hecate

    hecate Regular Member

    θα δοκιμάσω να πλύνω τα πόδια ενός Κυρίου και να τα στεγνώσω με τα μαλλιά μου, μήπως και ξεπλυθούν οι αμαρτίες μου

    (all puns intended   )
     
  3. Nemo

    Nemo Nemo D/s Jongleur

    Μόνο αν βεβαιωθούμε ότι είναι πολίτικαλ κορέκτ και αν συνοδεύεται μετά δακρύων πικρής μετανοίας. Θα ψάξω στο καταστατικό, στα συντάγματα, στα πρωτόκολλα των σοφών της Σιών, στο Ιερό Πηδάλιο, στην Πυξίδα, στο Εγχειρίδιο του Καλού Πρόσκοπου και γενικά όπου βρω έντυπο θα το τσακίσω στη μελέτη και τότε μόνο. Δεν παίζω εγώ με τέτοια πράγματα.
     
  4. _DaRkNiGhT_

    _DaRkNiGhT_ femdom art

    Από την μια υπαρχουν αυτοι που φωναζουν για το δικαιωμα στην διαφορετικοτητα, στην αποψη, στην ελευθερια. Από την αλλη, οι ιδιοι αυτοι ανθρωποι εχουν την δικη τους αποψη για αυτα τα θεματα και καλως την εχουν, αλλα δεν δεχονται σε αυτα τα θεματα αλλοι να εχουν διαφορετικη αποψη από την δικη τους. Ρηχοι ανθρωποι.

    Ανοιγετε ένα θεμα, με πραγματικο σκοπο να προκαλεσει, διαφορετικα ο νηματοθετης δεν θα ειχε τις επομενες δημοσιευσεις από το αρχικο του θεμα. Βεβαια ηδη από την παρομοιωση τον βασανιστηριων που κακως εχουν πραχθει από τους ανθρωπους στο ονομα του θεου και όχι το αντιστροφο με τα "βασανιστηρια" που γινονται στο πλαισιο ενος bdsm παιχνιδιου, καταλαβαινει καποιος οτι απλα δεν υπαρχει συναισθηση μεταξυ της πραγματικοτητας, του βασανιστηριου και της ερωτικης-σεξουαλικης ζωης. Η ιδια παρομοιωση θα μπορουσε να γινει με οποιονδηποτε βασανισμο πχ κρατουμενων, τι δηλαδη κι εκει εχουμε εκφανσεις του bdsm? Φυσικα και όχι, οπως και πριν.

    Στην συνεχεια, καταληγουν εκει που ηθελαν από την αρχη να βαλλουν, εναντιον του χριστιανισμου. Η απορια-ερωτηση ειναι η εξης, εφ'οσων δεν αποδεχεστε αυτη την θρησκεια, γιατι σας ενδιαφερει τοσο η αποψη της για την σεξουαλικη επιλογη σας?
    Σας απαγορευσε να την κανετε? Σας σταθηκε καπου εμποδιο? Προφανως και όχι, ομως επιμενετε να θελετε αποδοχη από μια θρησκεια η οποια δεν σας εχει καν απορριψει, ενω εσεις από την αλλη την απορριπτεται. Το συμπερασμα παραμενει το ιδιο, ρηχοι ανθρωποι.

    Πολλα κομπλεξ μαζεμενα εχετε, τα προσωπεια επεσαν για αλλη μια φορα, όχι οτι δεν το περιμεναμε ουτε οτι μας αιφνισιασατε. Μονο μην μιλατε για σεβασμο, οταν δεν μπορειτε να σεβαστειτε αυτα που υποστηριζετε.
     
  5. Elysium

    Elysium Contributor

    Θα πρέπει να παραμείνει έτσι λοιπόν. Λιγοστεύουν τα όποια προβλήματα για τον αντικειμενικό σκοπό ο οποίος (εδώ) είναι η ηρεμία.



    Κατά τα λοιπά καταλαβαίνω τι στόχο έχουν οι ειρωνείες προς κάποια θρησκεία και οι μετ' αυτών οδυρμοί. Ομολογήθηκε εξάλλου σε προηγούμενη ανάρτηση.
    Την «αναθεώρηση» και την «ένταξη και των ανθρώπων με παραφιλίες» σ’ αυτή. Πίσω από τα μεγάλα μίση λοιπόν κρύβονται μεγάλοι έρωτες. Να, τι μαθαίνει κανείς.

    Προσοχή μόνο μήπως κι αντί για «ένταξη» έρθει κανένας αφορισμός κι από εκεί που δεν ασχολείται κανείς της θρησκείας με το bdsm (όρεξη είχαν), γίνει μόδα να μιλάει ο παπάς τις Κυριακές (επειδή τον αναγκάσατε) για τις παραφιλίες των σαδομαζοχιστών.
    Μάλλον θ' άρεσε η ιδέα σε μερικούς για να βγουν από την αφάνεια.
     
    Last edited: 17 Οκτωβρίου 2014
  6. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Στις σελίδες που μεσολάβησαν από την τελευταία μου παρέμβαση υπήρξαν απόψεις που μου άρεσαν ,και του Λουκο και του Νεμο και άλλων που ανήκουν και στα δύο αντιμαχόμενα μέρη, στα οποία θα ήθελα να κάνω like αλλά δυστυχώς συνοδεύονταν απο προσβολές στον "αντίπαλο".Κρίμα...
    Ειναι τόσο δύσκολο να κουβεντιάζουμε ψύχραιμα χωρίς να παρεμβάλλεται το θυμικό ανάμεσα στις λέξεις;
    Ξεκινήσαμε απο ενα βίντεο που προβάλλει την άποψη ενός ατόμου - που εκπροσωπεί τον εαυτό του και μόνο- πάνω στην διαφορετική αντιμετώπιση που τυγχάνουν ίδιες πράξεις που νοηματοδοτούνται όμως διαφορετικά - περί αυτού πρόκειται στην ουσία, όπως και το στραπονάρισμα,όπου του αποδίδεται κυριαρχικότητα,τάση για ομοφυλοφυλία,ταπεινωτική η τιμωρητική σημασία και δεν ξέρω τι άλλο, αλλά αυτό είναι άλλου νήματος- και φτάσαμε στις αποδείξεις περί ύπαρξης η όχι του Θεου ,(παρασύρθηκα και γώ σ'αυτό) και στην συνωμοσιολογικής λογικής αντίληψη περί διαβολής και επίθεσης ενάντια στον Χριστιανισμό με την μοναδική νεοελληνική καπατσοσύνη που μας χαρακτηρίζει να κάνουμε μπουρδέλο κάθε συζήτηση οπου υπάρχουν διαφορετικές αντιλήψεις.
    Αδυνατώ να παρακολουθήσω και να συμμετέχω στο νήμα πλέον.
    Χαίρετε!
    υ.γ
    εγω ήμουν που "στην είπα", εγώ τώρα σου λέω μπράβο για την θεαματική βελτίωση!
    Σκέψου να ήμουν και κα'νας μαστεράς και συ υποτακτικός...θαύματα θα κάναμε! 
     
  7. Ας το αφήσουμε καλύτερα.... μια χαρά είμαι και ανορθόγραφος....χαχαχαχα 
     
  8. Elysium

    Elysium Contributor

    Δεν τίθεται θέμα «συνωμοσιολογικής αντίληψης». Δε γουστάρουν κάποιοι τις θρησκείες και βρίζουν ή ειρωνεύονται τις διαδικασίες και τα μυστήριά τους. Ξεκάθαρα και ανδρίκια (σχεδόν).
    Ποια «συνωμοσία» βλέπει κανείς σ’ αυτό;  
     
  9. Οι πρακτικές πόνου στις θρησκείες αποσκοπούν στη νέκρωση της ερωτικής επιθυμίας (και στην προσέγγιση του θείου).
    Στο βδσμ αποσκοπούν στην αφύπνιση της ερωτικής επιθυμίας.
    Η διαφορά είναι προφανής...
     
  10. Alpha Noir

    Alpha Noir Regular Member

    Αν και ο διάλογος έχει ξεστρατίσει από τα κεντρικά ζητήματα που έθιγε το βίντεο, θα έλεγα πως σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την βραχνιασμένη
    κυρία που έπινε βότανα με ουίσκυ. Ενδέχεται οι λαικές μονοθειστικές θρησκείες, ιδιαίτερα στις πρώτες τους περιόδους να αποτελούσαν μάλιστα απλώς την αφορμή για την επιτέλεση εξιλαστήριων τελετών και απλά κανάλια για την νομιμοποιημένη κοινωνικά έκφραση σαδιστικών και μαζοχιστικών αντίστοιχων (ή και ταυτόχρονων)αναγκών.
    Η ιστορία των θρησκειών αυτών είναι πλήρης τρομακτικών εικόνων, βίαιων σκηνών, εκδίκησης και σκληρότητας. Η εκδίκηση και η σκληρότητα μάλιστα αποτελούν στοιχείο εντάσεως του φόβου/δέους του δεισιδαίμονος πιστού απέναντι στο θείο. Ο θεός μπορεί να προβαίνει σε πράξεις που νομιμοποιούν ηθικά το εύρημα της συνολικής ευθύνης (για παράδειγμα, θα τιμωρήσω όλη την ανθρωπότητα, γιατί με απογοήτευε, πνίγοντάς την). C'mon, really? ΟΛΗ η ανθρωπότητα; Και τα βρέφη μαζί; Ναι, κι αυτά! (η στυγνότητα λοιπόν και η αμετροέπεια αν προέρχονται από ανώτερη πηγή μπορεί μεν να αυξάνουν τη φρίκη και τον τρόμο, αλλά και κρατάνε τον πιστό στα γόνατα, άρα κάνουν τη δουλειά τους.

    Από την άλλη ποι@ μπορεί να ξεχάσει αν έχει μελετήσει, τις ευφάνταστες αυτοτιμωρίες των μοναχών και των πιστών, τις ατέλειωτες νηστείες (οι οποίες επίσης αποτελούν μορφή αυτοπειθαρχίας αλλά μέσω της στέρησης και της σωματικής ταλαιπωρίας), τις καθαρτικές επιδράσεις στον ψυχισμό που περιγράφονται από πιστούς ανά τους αιώνες, τις εκστρατείες για την μετάδοση του ιερού μικροβίου της πίστης, την τιμωρία των μοιχών, ομοφυλόφιλων, γυναικών, ασεβών, μαγισσών, καγκουρό και κάδρων, lol, τις επινοήσεις και τα βαρβαρικά μαρτύρια της ιεράς εξέτασης, το αφιόνι της θρησκευτικότητας πάντα είχε μία μεγάλη επιρροή σε μεγάλες ανθρώπινες ομάδες. Ο Θεός (άρρεν βεβαίως βεβαίως) επιβεβαίωσε μέσα στους αιώνες κάθε φριχτή υποψία γι αυτόν και τους σκληροπυρηνικότερους των οπαδών του. Σφαγίασαν, καταπίεσαν, και τρομοκράτησαν ομάδες ανθρώπων με βάση τις δικές του(ς) αρχές και συστήματα ηθικής.

    Άρα η κυρία κάπου μπορεί και πρέπει να μας προβληματίσει ως προς το ζήτημα, ή έστω να δώσει στους εξασκώντες το BDSM μετά την μελέτη των πλευρών του ζητήματος και της πιθανής σύνδεσής του στο παρελθόν με σεξουαλικές πρακτικές που τελικά θα έβρισκαν τον τρόπο να εκφραστούν καθώς ήταν πολύ ισχυρές, και καθώς το κοινωνικό περιβάλλον δεν το επέτρεπε, αυτές εκφράζονταν με κόσμιους τρόπους (όχι μόνο σάδιζες και μαζοχιζόσουν, έπαιρνες και bonus ως περιδεής και ενάρετος). Το αντίθετο δηλαδή με ότι έκανε ανά τους αιώνες η θρησκεία, που στηλίτευε κάθε ψήγμα διαφορετικότητας στην έκφραση της σεξουαλικότητας και επιχειρούσε με μανία να την ελέγχει καθ'ολοκληρία. Πριτς!

    (και για όποι@ αναρωτιέται, είμαι άθεη, αθείστρια και άθρησκη) χωρίς διόλου να θεωρώ την έκφραση της αθείας μου δημόσια ως λιγότερο ικανή να εκφράζεται, γιατί ο νόμος μου απαγορεύει να θίγω όσους με καταπιέζουν με το νόμο)
     
  11. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Αυτό έλεγε. Παραβλέποντας δύο θεμελιώδη στην κοινωνια που ζούμε, το ένα είναι η σημασία του πλαισίου αναφοράς εντός του οποίου γίνονται κάποια πράγματα και το άλλο την σημασία του να μην προκαλεί κανείς όταν κάνει κάτι που τον αφορά ιδιωτικά, δηλαδή ας κάνει ό,τι θέλει εφόσον δεν βλάπτει αρκεί να μην γίνει τσακωτός, άποψή μου αυτή   Εδώ να γράφει ό,τι αγαπάει και όπως αγαπάει, γι αυτό το έχουμε το εδώ    

    Δράττομαι της ευκαιρίας να μιλήσω πάνω σε κάτι που διάβασα αυτές τις μέρες και με έχει εντυπωσιάσει πάρα πολύ, αν έχει σχέση με BDSM, ίσως κάποια μακρινή, πείτε κι εσείς τη γνώμη σας:
    Στο βιβλίο "το Δώρο του Θυμού" του Αρούν Γκάντι, που διαβάζω κάθε πρωί στο τρένο και βρίσκω συναρπαστικό, σε μια παράγραφο περί μη βίας, αναφερόταν, με προσοχή, μάλλον στους τζιχαντιστές. Έλεγε λοιπόν πως στους τζιχαντιστές έχουν τάξει παράδεισο με ουρί και υπέροχα φαγητά αν σκοτώσουν για την πίστη τους και γι αυτό αυτοί πηγαίνουν και σκοτώνονται. Πάνω σε αυτό σχολίαζε ότι αυτός δεν μπορεί να φανταστεί πώς ένας άνθρωπος μπορεί να πάει να σκοτωθεί για ηλίθιες υποσχέσεις αλλά μπορεί να καταλάβει ότι οι τζιχαντιστές αφήνονται να χάσουν τη ζωή τους επειδή αυτή έχει γίνει ανυπόφορη, άσκημη και χωρίς περιεχόμενο και εκεί καταλήγει η βία, λέει, στερεί από το περιεχόμενό τους τα πάντα.
    Σκέφτηκα πόσο δύσκολο ήταν στον Ινδουιστή να νιώσει την έννοια της υπόσχεσης στις αβρααμικές θρησκείες, πόσο κοντινότερη του ήταν η αντίληψη ότι ο θάνατος είναι το πιο πικρό πράγμα που υπάρχει και ο αγώνας της ζωής είναι να είναι κανείς έτοιμος για τον θάνατο, αλλά είναι αγώνας ζωής και όχι θανάτου (βίας δηλαδή) και πόσο αυτό αλλάζει τα πάντα στο πώς πχ αυτός αντιλαμβάνεται την ιατρική, ότι δεν είναι κάτι που θα τον κάνει να ζήσει με κάθε τρόπο αλλά κάτι που θα συμφιλιώσει μεταξύ τους όλα του τα κομμάτια γιατί αυτό είναι που μετράει αλλά, λέω εγώ, αυτό εμείς οι δυτικοί δεν το καλοκαταλαβαίνουμε και γι αυτό πολύ συχνά μας φαίνονται τσαρλατάνοι οι της ανατολικής ιατρικής, και, υπέθεσα, πόσο κόπο κάνει και αυτός για να συντηρήσει ζωντανό όλο αυτό το ιδιαίτερα απαιτητικό για τον ίδιο πλέγμα αντιλήψεων που είναι και το δικό του πλαίσιο αναφοράς. Και ότι ο παππούς του, που του έμαθε όλα αυτά, που μας έμαθε την μη βία, βρήκε θάνατο βίαιο, για τον οποίο, ίσως να ήταν έτοιμος.