Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

BDSM MARKETING

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος slave4ever, στις 3 Νοεμβρίου 2005.

Tags:
  1. Sempre_Staccato

    Sempre_Staccato Regular Member

    Μarketing παλιοτερα σημαινε να βρεις ενα τροπο να πουλησεις αυτό που ήδη έχεις. Αργότερα το marketing ειχε συνδεθεί με την δημιουργια της αίσθησης της αναγκης για το προιόν που διαθέτεις, έτσι ωστε να ικανοποιεί την ανάγκη αυτή. Το σύγχρονο marketing ψάχνει την ανάγκη που δεν καλύπτεται απο τα ήδη υπάρχοντα προιόντα, με σκοπό να δημιουργήσει κάτι που θα ικανοποιεί πραγματικές ανεκπλήρωτες ανάγκες του κοινού. Marketing δεν ειναι διαφήμιση. Η διαφήμιση ειναι μέρος του marketing. Η αγορά/πώληση δεν εχει σχεση με το marketing, έχει σχεση με την λογιστική. Η τιμολόγηση έχει να κάνει με το merketing, η οποία μπορει και να ειναι μηδενική. Αυτά σχετικά με τους ορισμούς

    Το bdsm δεν είναι "προιόν" που πρέπει να "πουληθεί"(=προωθηθεί). Ακόμη και να ήταν,αυτή η αντιμετώπιση του θα ήταν αποτυχημένη, διοτι αντιπροσωπεύει μια παλιά, απορριπτέα ως μη αποτελεσματική σχολή marketing. Πιό συγκεκριμένα, το site έχει ήδη δημιουργηθεί για να καλύψει κάποιες ανάγκες. Περεταιρω ανάγκες είναι καλό να ερευνηθούν, να αναγνωριστούν, να ιεραρχηθούν, και έπειτα να βρεθεί ένας τρόπος να ικανοποιηθούν.
    Για τις ανάγκες αυτές λοιπόν πρέπει να ερευνήσει κανείς:
    *το target group (σε ποιον απευθύνομαι? γνωστες/μη-? κλπ)
    *τι αναγκες είναι πιθανό να εντοπίσω? (πχ, γνωριμία,ενημέρωση,πορνο κλπ)
    *αφου τις εντοπίσω, αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα? ( πχ, ενδιαφέρονται όντως καποιοι vanilla να γνωρίσουν ένα εναλλακτικό lifestyle?)
    *ικανοποιεί άλλο ήδη υπάρχον προιόν/υπηρεσία τις ανάγκες του προηγούμενου σταδίου στο συγκεκριμένο target group?
    *και τέλος, μπορώ να βρώ ενα τρόπο να ικανοποιήσω τις ανάγκες αυτές?
    (η παραπάνω διαδικασία ονομάζεται έρευνα αγοράς,πληροφοριακά)

    Τώρα, αν με την έννοια του marketing λαμβάμεται (λανθασμένα) η διαφήμιση, τότε θα πρέπει να διευκρινιστεί ο ρόλος της (ενημερωτικός,προσελκυστικός,εμπορικός κλπ)και στην συνέχεια να συνειδητοποιηθεί το ΤΙ ειναι αυτό που θέλει κάποιος να διαφημίσει, ποιά σημεία του (ανάλογα με τον ρόλο της διαφήμισης)θέλει να τονίσει,και τέλος(και πιο σημαντικό για την τελική απόφαση), ποσο ΚΟΣΤΙΖΕΙ (οχι μονο χρηματικά) η διαφήμιση και αν το αναμενόμενο όφελος αντισταθμίζει θετικά το κόστος.
    Αυτά σχετικά με το marketing και το bdsm. Ταπεινή μου άποψη, αν το site αυτο είναι ανεπαρκές για όλες τις ανάγκες των μελών, καλό είναι για την καλύψη των ενεκπλήρωτων αναγκών να δημιουργηθεί κατι καινούριο, παρά να αλλάξει ο ήδη υπάρχων χρακτήρας του. Ανάγκες καλό είναι να ακούγονται,αλλα όχι να βιάζουν να ικανοποιηθούν απερίσκεπτα.

    Sempre_Staccato

    (τα παραδείγματα που ανέφερα δεν αποτελούν ιδέες και φυσικά δεν είναι απόλυτα, χρησιμοποιήθηκαν απλα για την κατανόηση των βημάτων)