The Science Behind Spanking

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος Mr. Hyde, στις 2 Μαϊου 2017.

  1. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Birdy num num

    Ωραία... Το κίνημα έχει προοπτική..
     
  2. MasterJp

    MasterJp Staff Member

    @AuroraBorealis : Όπως και σ' εμένα η εκδοχή του Τσέχου, κοινά ενδιαφέροντα. Διαφωνώ ως προς το μη παραμετροποιήσιμο της δύναμης, βάσει των δεδομένων που διατίθενται.
     
  3. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Δωρητής οργάνων, επίπλων και λοιπών τσουμπλεκίων

    Πλέον είναι ξεκάθαρο, ότι κάποιος για να βουδοσυομιάσει, πρέπει να έχει φοιτήσει στην ιατρική, την νομική, την ψυχολογία, την φιλοσοφική.
    Και αφού έχει πάρει όλα τα πτυχία, αφού έχει κάνει τα απαραίτητα αγροτικά/ειδικότητα/άσκηση για την άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος.
    Μετά να φοιτήσει και σε κάποια δραματική σχολή ή καλών τεχνών.
    Η γνώση και η αναζήτηση της είναι αλήθεια κάτι το πολύ όμορφο.
    Αλλά η όποια προσπάθεια εξυψώσεως του βουδουσουμού σε ποιος ξέρει ποια μυστικιστική ατραπό, για μένα τουλάχιστον, είναι τουλάχιστον αστεία.
    ΟΚ, διάβασα το αρθράκι, έχει την culture του, δεν μπορώ να πω. Βέβαια, όταν καϋλώσω για να ρίξω spanking ( ή για να τελέσω σφαλιαρίζειν και πέρα του κωλαρακίου ), σκέφτομαι απλά την κάϋλα μου καθώς και το πως να μην αφήσω ανάπηρη την συμπαίκτρια μου ( αφού έχω ακούσει και διάφορα περί μαυρισμένων ματιών από σφαλιάρα - και όχι επειδή ο/η παίχτουρ ήθελε ματάκια να τα βουλώσει, αλλά μάλλον επειδή ήταν ατζαμής τουλάχιστον -. ).
    Τα περί ενδορφινών, μετρήματος αναπνοών, χάραξη της τροχιάς του πλοκαμιού μου με μοιρογνωμόνιο, κουλουπού κουλουπού ( οκ ξανά, το τραβάω απ' τα μαλλιά κι εδώ ) δεν περνάνε καν απ' την περιφέρεια της καρκάλας μου. Μάλλον είμαι απαίδευτος ( ή ακόμη χειρότερα, ημιμαθής κόπανος ).

    Κλείνοντας, αν και μπορεί να ξεφεύγει απ' το νήμα, θα ήθελα κάποιος ν' ανοίξει νήμα και για την επιστήμη πίσω απ' το μαστίγωμα.
    Αλλά...αλλά...για την επιστήμη του μαστιγώματος σε διαμέρισμα. Αφού - και μπορεί να κάνω λάθος - μάλλον η πλειονότητα σε διαμέρισμα ζει.
    Δεν έχει κήπο, δεν έχει μπουντρούμι, ούτε κοντά της δάση και λαγκάδια για να μαστιγώσει μέχρι αίματος ( ή μέχρι ξεπετσιάσματος που φαίνεται ότι αρέγει σε πολλούς/ες ) τ' όποιο υ της.
    Γιατί, για να μαστιγώσεις κάποιον/α ( όχι με flogger ) σε δωμάτιο διαμερίσματος χωρίς να προξενήσεις κάποια υλική ζημιά, πρέπει να είσαι επιστήμων ( αν όχι μάγος ).

    Τέσπα, να είναι καλά ο "συγκάτοικος", που παρέθεσε το άρθρο και καλή συνέχεια στο νήμα του. :oldman::woot:
     
  4. cadpmpc

    cadpmpc Member

    1. Kάτω τα σεντόνια, γκουντ διζ ουάν...

    2. Πτυχία,εεε, μμμ...
    Για να τα λέμε τα πράματα απλά καθότι μας παρακολουθούν "κακά παιδγιά", νεαρά εννοείται, που μας σέρνουν στην πλειονότητά τους τα εξ αμάξης, για δικούς τους λόγους, άσχετα με τα όποια αίτια...
    Το μόνο που χρειάζεται για οτιδήποτε είναι να νογάς...
    Τι πα να πεί αυτό...
    Πα να πεί πως όταν έχει κάποια απορία/ερώτημα/άγνωστο, να θέλει να το ψάξει και να μπορεί να το κάνει λόγια...
    Για να μπορεί να το κάνει αυτό -όταν το κάνει/είναι έτοιμος να το θέσει δηλαδή- θα ξέρει πού και ποιους θα ψάξει για να πάρει τις απαντήσεις/δεδομένα που χρειάζεται (τις πιο πολλές φορές κι αυτό θέλει τον κόπο του, διγιότι δεν ισχύει πουθενά το "πατάς ένα κουμπί και βγαίνει, τσουπ, η απάντηση)...
    Με το που βρίσκει την απάντηση, την κάνει πράξη και το βλέπει το πράμα, προσαρμόζει και προασαρμόζεται εκεί έξω και μέσα του στο καπάκι...

    3. Τα ερωτήματα είναι πάντα απλά και είναι μόνο 5: Τι, ποιός, πού, πότε και γιατί. Μετά κολλάμε ό,τι θέμε.
    Ό,τι..?
    Όχι..! Κολλάμε αυτό που θέλουμε να μάθουμε, έτσι ώστε να μπορούμε να πάρουμε απάντηση (ακόμα και όχι απάντηση).
    Υπάρχουν εκατομμύρια ερωτήματα που δεν ρωτάνε κάτι άλλωστε, απλά βάζουν ερωτηματικό σε αντιλήψεις, παπάρια απάντηση θάβρουν...
    Λόγο βγάζει κι ένας βάτραχος, εχέσθημεν...

    Τώρα λοιπόν καλό είναι να καταλάβουμε πως ελάχιστα Πανεπιστημηνημήνια (ή κάπως έτσι) τα "λένε" αυτά στη σειρά κι όλα μαζί...

    Γι' αυτό άλλωστε και την πουτσίζομεν καθημερινά...
    Αυτό είναι εύκολο να γίνει και αντιληπτό και κατανοητό...
    ____________________________________________
    Για το τεχνικό του σινγκλ τέιλ (μήκους περίπου 2, 5 μ.)
    Έστω Α εσύ, Β η υποδοχεύς.
    Μέση απόσταση (μήκος) ΑΒ 1,40 μ.
    Μέση απόσταση (μήκος) ΑΣ = μήκος βραχίονα σε κλίση και σινγκλ σε σχετική συσπείρωση 1,90 μ.
    Aπόσταση (μήκος) Max = 3,40
    Aπόσταση (μήκος) ΑS (Spin radius) = 3,20
    Aπόσταση (μήκος) 01- S - MS (max spin) = 1,70 + 0,40 +1,30m = 3,40
    Aπόσταση (μήκος) MS (max spin) = 1,70
    Aπόσταση (μήκος) 03-04 (AS) = 0,30 έως 1,30μ.
    Aπόσταση (μήκος) 01-02 (BS) = 1,50μ.
    Aπόσταση (μήκος) 01- 04 = 3,20 έως 4,20μ.

    Με χώρο 3,50 x 3,50 περίπου (12,50 τμ.) καθάρισες...



    01___________________• S ____•MS

    02___________________• Β


    03_____•Max__________•Α

    04_____________• (Σ) Σημείο εκκίνησης Σινγκλ

    Αυτά...
     
    Noelle and MasterJp like this.
  5. MasterJp

    MasterJp Staff Member

    @cadpmpc : διακινδυνεύω την υπόθεση πως το πρόβλημα του @Tenebra_Silente είναι το ύψος (εκτός αν το "δουλεύει" οριζόντια ή διαγωνίως), δεν θα πρότεινα σε κάποιον που δεν αντιλαμβάνεται που βρίσκεται το fall του single tail όταν κινείται μπρός - πίσω να βάλει στόχο καλλίπυγον (ή και όχι) ύπαρξη εκτός αν το χρησιμοποιεί με τα δύο χέρια (περίπου όπως το flogger), διαφορετικά πιο πιθανό να βγάλει κανένα μάτι (δικό του). Συνεπώς 3.5 χ 3.5 χ 2.5 χωρίς πολυελαίους.
     
    cadpmpc likes this.
  6. underherfeet

    underherfeet παραπαπάμ παραπαπάμ

    Τα βάζα απο τα τραπεζάκια να τα σηκώνουμε καλού κακού;
     
  7. MasterJp

    MasterJp Staff Member

    cadpmpc and underherfeet like this.
  8. cadpmpc

    cadpmpc Member

    Διασαφηνιστικά...
    Α. Αυτός
    Β. Αυτή

    Com063.jpg