Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ρατσισμός και BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 23 Ιουνίου 2026 at 11:28.

  1. Iagos

    Iagos Contributor

    Πρόσφατα διατυπώθηκε στο φόρουμ μια θέση που συμπυκνώνει μια άκρως προβληματική και επικίνδυνη αντίληψη

    Με αφορμή αυτή τη φράση, Φρονώ, ότι είναι ανάγκη να ανοίξουμε μια σοβαρή και δομημένη συζήτηση για τον τρόπο με τον οποίο ο ρατσισμός και η ξενοφοβία προσπαθούν να εισχωρήσουν στην κοινότητα του BDSM.

    Η παραπάνω τοποθέτηση αποτελεί τον ορισμό αυτού που η σύγχρονη κοινωνιολογία ονομάζει πολιτισμικό ρατσισμό

    Πρόκειται για ξεκάθαρη ρητορική μίσους μέσω της οποίας κρίνουμε τη δική M/μας, δυτική κουλτούρα αποκλειστικά με βάση τις πιο φωτισμένες και προοδευτικές της στιγμές, όπως για παράδειγμα τον ορθολογισμό, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τον φεμινισμό κτλ, ενώ ταυτόχρονα τσουβαλιάζουμε μια άλλη κουλτούρα με βάση τις πιο σκοταδιστικές, αναχρονιστικές και ακραίες εκδοχές της.

    Η Χριστιανική Βίβλος (Παλαιά και Καινή Διαθήκη) περιέχει ρητές εντολές για τον λιθοβολισμό μη παρθένων γυναικών, τη θανάτωση ομοφυλοφίλων και την πλήρη υποταγή της γυναίκας στον άνδρα.

    Αν φτάσουμε στο σημείο να κρίνουμε τους πιστούς ή τους ανθρώπους συγκεκριμένης καταγωγής αποκλειστικά από τα ιερά κείμενα της παράδοσής τους, τότε κανένας άνθρωπος χριστιανικής, μουσουλμανικής ή εβραϊκής προέλευσης δεν θα είχε θέση στο BDSM

    Αυτό είναι ανοησία...

    Υπάρχουν εκατομμύρια κοσμικοί, άθεοι, queer ή προοδευτικοί άνθρωποι με μουσουλμανικό ή χριστιανικό υπόβαθρο, πολλοί εκ των οποίων ανήκουν ενεργά στη διεθνή BDSM σκηνή, διαχωρίζοντας πλήρως τη ζωή τους από τον θρησκευτικό φονταμενταλισμό.

    Η BDSM κοινότητα γεννήθηκε και αναπτύχθηκε μέσα από την αμφισβήτηση των κυρίαρχων κοινωνικών δογμάτων.

    Έχουν γίνει άπειρες συζητήσεις εδώ για την αποβανιλοποίηση...

    Στο BDSM, ο κάθε άνθρωπος κρίνεται αποκλειστικά και μόνο από τις δικές του προσωπικές πράξεις, από τον σεβασμό του στους κανόνες του χώρου και την από ικανότητά του να διαχειρίζεται με υπευθυνότητα τη συναίνεση.

    Όταν επιχειρούμε να επιβάλουμε ένα face-control όπως εδώ
    και να αποκλείσουμε ολόκληρες ομάδες ανθρώπων με βάση τη γεωγραφική, εθνοτική ή θρησκευτική τους προέλευση, ακυρώνουμε το ίδιο BDSM.

    Μετατρέπουμε έναν χώρο που φτιάχτηκε για να προσφέρει καταφύγιο στην ετερότητα, σε ένα φοβικό και ρατσιστικό χώρο που αναπαράγει τις προκαταλήψεις της συντηρητικής κοινωνίας.

    Η πραγματική περιφρούρηση της κουλτούρας του BDSM δεν επιτυγχάνεται μέσω του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, αλλά ενισχύοντας τους μηχανισμούς ασφάλειας, αλληλεγγύης και λογοδοσίας μέσα στο ίδιο το φόρουμ και κατ΄επέκταση στον χώρο του BDSM ανεξάρτητα από το πού γεννήθηκε, τι χρώμα έχει, σε ποιον θεό ή δόγμα πιστεύει και ποιος είναι ο σεξουαλικός προσανατολισμός της Κ/καθεμιάς και του Κ/καθένα.

    Σε αυτό το φόρουμ χωράνε όλοι όσοι σέβονται έμπρακτα την ελευθερία, τη συναίνεση και την ασφάλεια.

    Οι ρατσιστικές γενικεύσεις και η ρητορική μίσους είναι αυτές που πραγματικά δεν έχουν, και δεν πρέπει να έχουν, καμία θέση ανάμεσά Μ/μας.

    Με ποιον τρόπο λοιπόν θεωρείτε ότι οφείλει η κοινότητά Μ/μας να θωρακίζεται απέναντι σε τέτοια φαινόμενα χυδαίου ρατσισμού;

    Iagos

     
    Last edited: 23 Ιουνίου 2026 at 11:40
  2. skia

    skia Contributor

    Καλά. Συνεχίζεις το παραλήρημα
     
  3. de7

    de7 s

    Η απόπειρα απόδοσης του μισογυνισμού και της έμφυλης βίας κατ' αποκλειστικότητα στο πλαίσιο ενός συγκεκριμένου θρησκευτικού δόγματος, εξυπηρετεί μια σαφή ιδεολογική λειτουργία: λειτουργεί ως μηχανισμός εξορθολογισμού και συγκάλυψης της εγχώριας, δομικής πατριαρχίας.
    Μέσω της ρητορικής κατασκευής του «βάρβαρου Άλλου» (othering), ο ξενοφοβικός λόγος επιχειρεί να εδραιώσει την πεποίθηση ότι ο αποκλεισμός του εξωγενούς στοιχείου εγγυάται την ηθική καθαρότητα και την ασφάλεια του εσωτερικού περιβάλλοντος. Ωστόσο, η εμπειρική πραγματικότητα, όπως αποτυπώνεται στο μικρο-επίπεδο της ψηφιακής μας κοινότητας, διαψεύδει πλήρως αυτή την υπόθεση. Χαρακτηριστικό τεκμήριο αποτελεί η παλαιότερη τοποθέτηση του μέλους @Marqui:
    Το συγκεκριμένο ερώτημα δεν διατυπώθηκε εντός κάποιου θεοκρατικού πλαισίου, ούτε παρήχθη από ένα υποκείμενο θρησκευτικού φονταμενταλισμού. Αντίθετα, αρθρώθηκε εντός του δικού μας επικοινωνιακού πεδίου, από ένα άτομο που έχει κοινωνικοποιηθεί πλήρως εντός του δυτικού, ορθολογικού πολιτισμικού παραδείγματος.
    Η ιδεολογική νομιμοποίηση της κουλτούρας του βιασμού μέσω της αναγωγής της σε «φυσικό νόμο», σε συνδυασμό με την απαξίωση των μηχανισμών προστασίας των ατομικών ορίων ως απλής «πολιτικής ορθότητας», καταδεικνύει ότι ο μισογυνισμός και η βία δεν προϋποθέτουν το θρησκευτικό υπόβαθρο του Κορανίου για να εγγραφούν στο κοινωνικό σώμα. Αντιθέτως, αναπαράγονται δομικά από το ίδιο το κυρίαρχο κοινωνικό σύστημα.
    Συνεπώς, η αποκλειστική στοχοποίηση των μουσουλμανικών πληθυσμών αποτελεί έναν βολικό μηχανισμό άρνησης της πραγματικότητας, ο οποίος αποτρέπει τη συστημική αυτοκριτική.

    Με την άδεια Του

    de7
     
  4. NightBird

    NightBird Αντικειμενοστρεφής

    Εμένα μου την σπάνε οι πατριάρχες (ανεξαρτήτως φύλου, τάξης, κτλ). Πολύ όμως.

    Πατριαρχικές απόψεις από τον χριστιανισμό, από τον ισλαμισμό, από τον χρυσαυγιτισμό, από το κομμουνισμό, από την τέχνη, την πολιτική, το σπίτι μας, το σόι μας, το σκύλο που δεν στειρώνουμε γιατί είναι αγόρι και δε μας νοιάζει κτλ..

    Μου την σπάω μέχρι και εγώ όταν βλέπω πως κάποιες ακόμη αποψούλες, δεν τις έχω σκοτώσει και ξαναφυτρώνουν σαν μύκητες σε υγρασία.

    Δεν είμαι υπέρ του να πετάμε έξω τους ρατσιστές αμέσως γιατί η μάχη με το τέρας είναι συνεχόμενη και φοβάμαι μην αδικήσω κάποιον που μπορεί να μάχεται πολύ το μέσα του με το έξω του και εγώ να το αγνοώ.

    Αλλά αν κάποιος κρίνει ότι δεν υπάρχει φως στον απέναντι συνδιαλλαγομενο/συσχετιζόμενο και προσβάλλεται, είμαι υπέρ του να κάνει τα πάντα για να διεκδικήσει την υγεία που θεωρεί για το BDSM του - ως προσωπικό άβατο και το BDSM γενικά - ως κοινωνική ευθύνη.

    Συνεπώς, είναι κάτι προσωπικό που μετατρέπεται σταδιακά σε αξιακο σύστημα κοινότητας, όσο ο καθένας δίνει την προσωπική του μάχη και γύρω του λίγο - λίγο μαγικά υπάρχει συσπείρωση.

    Με λίγα λόγια: Δώστε ευκαιρίες μέχρι εκεί που μπορείτε, όποιος μπορει. Δεν είναι όλοι γεννημένοι για μπροσταρηδες. Κάποιοι μπορεί να ακολουθήσουν δειλά, φανερά, άλλοι πάλι όχι.

    Αν δεν τις εκμεταλλευτούν όμως τις ευκαιρίες που προσφέρετε και δεν μετακινηθούν ούτε λιγο, μη δώσετε τίποτα ξανά.

    Ούτε καν χρόνο.

    Permanent ban, εντός - εκτός forum και γενικά όπου τους πετύχετε.

    Εύχομαι σε όλους συναινετική καύλα όσο τραβάει η ψυχή σας και αντέχει το κορμί σας, μυαλά ανοιχτά και δύναμη μεγάλη, γιατί έρχονται δύσκολοι καιροί.
     
  5. Iagos

    Iagos Contributor

    @NightBird

    Ειλικρινά Ευχαριστώ για την πολύτιμη παρέμβαση στο νήμα.

    Θα χαρώ αν γράφετε συχνότερα στο φόρουμ.

    Έχει ανάγκη το φόρουμ από τέτοιες τοποθετήσεις.

    Όσον αφορά στο παραπάνω, το φόρουμ έχει δείξει μεγάλη αντοχή και ανοχή σε διάφορα φασισταριά που πέρασαν από εδώ, όπως ο feetlover, ο ChrisZab11 που αργότερα ντύθηκε Η Μελίνα Του... και σε άλλα τέτοια ντουβάρια με πόδια.

    Το φόρουμ συζητήσε μαζί τους, αντιπαρατέθηκε και μερικές φορές έντονα αλλά το φασισταριό δεν καταλαβαίνει...

    Και έτσι πήραν την άγουσα οδό...

    Στο παρελθόν δε, έχουν δοθεί ιδεολογικές μάχες εδώ με ταγούς του μισογυνισμού, του σεξισμού, τις ομοφοβίας και του ρατσισμού.

    Και αυτοί κάποια στιγμή πήραν την άγουσα...

    Προσφάτως Μ/μας προέκυψε και η παρακάτω ρατσιστική τοποθέτηση
    .

    Και πάλι το φόρουμ δείχνει αντοχή και ανοχή στο παραπάνω ρατσιστικό σχόλιο.

    Το σχόλιο είναι ρατσιστικό γιατί αντιμετωπίζει πάνω από 1,8 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη ως μια ενιαία και άβουλη μάζα. Αρνείται στους ανθρώπους το δικαίωμα να είναι πολυδιάστατοι και να έχουν τις δικές τους επιλογές.

    Το σχόλιο είναι ρατσιστικό γιατί εφαρμόζει μια επιλεκτική λογική. Αν κρίναμε τους ανθρώπους της Χριστιανικής κουλτούρας αποκλειστικά από τις πιο σκοταδιστικές αναφορές των δικών τους ιερών κειμένων θα έπρεπε να αποκλείσουμε από το BDSM και το 90% των Δυτικών.

    Αυτό είναι ανοησία...

    Το να αναγνωρίζεις στους Χριστιανούς το δικαίωμα να εξελίσσονται, αλλά να το αρνείσαι στους Μουσουλμάνους, είναι καραμπινάτος ρατσισμός.

    Το σχόλιο είναι ρατσιστικό γιατί χρησιμοποιεί τον φεμινισμό και την ελευθερία όχι ως πολιτικά προτάγματα, αλλά ως εργαλείο για να ξεράσει ξενοφοβία.

    Ο μισογυνισμός, η ομοφοβία, ο ρατσισμός η κακοποίηση... είναι δομικά προβλήματα κάθε πατριαρχικής κοινωνίας και δεν χρειάζονται το Κοράνι για να υπάρξουν.

    Η κοινότητα δημιουργήθηκε για να χωράει όσους η vanilla κοινωνία θεωρεί παραβατικούς, περίεργους και ανώμαλους.

    Αν η κοινότητα αρχίσει να υιοθετεί τα φοβικά αντανακλαστικά της ίδιας της συντηρητικής κοινωνίας που την καταδιώκει, τότε αυτοακυρώνεται.

    Υπάρχουν χιλιάδες kinky, queer και BDSM κοινότητες σε μουσουλμανικές χώρες όπως η Τουρκία.

    Έχω την χαρά να συνομιλώ με Τούρκο Κυρίαρχο από την Ισταμπούλ και Έχουμε ανταλλάξει σημαντικές απόψεις για την Κυριαρχία και την υποταγή...

    Αν θεωρήσω ότι το παρακάτω ρατσιστικό σχόλιο έχει θέση στο BDSM
    . τότε τι πρέπει να πω στον Τούρκο αδελφό Κυρίαρχο;

    "Sorry φίλε αλλά είσαι με το Ισλάμ και άρα δεν έχεις καμία θέση σε μία κοινότητα που θέλει να περιφρουρεί τις αξίες, καθώς η θρησκεία σου διακρίνεται από μισογυνισμό, περιορισμό ελευθεριών, τιμωρητικές ποινές, ανισότητα κτλ"

    Ε/είμαστε με τα καλά Μ/μας;

    Υπάρχουν χιλιάδες μουσουλμάνοι άνθρωποι στη Δύση, μέλη BDSM κοινοτήτων, οι οποίοι μάλιστα συχνά παλεύουν ΔΙΠΛΑ

    Και απέναντι στον θρησκευτικό φονταμενταλισμό της οικογένειάς τους και στον ρατσισμό της Δυτικής κοινωνίας.

    Το BDSM δεν αναγνωρίζει φύλο, φυλή, θρησκεία, χρώμα, σεξουαλικό προσανατολισμό.

    Στο BDSM αυτό που δεν χωράει είναι η ρητορική μίσους και οι θεωρίες συλλογικής ευθύνης, γιατί αυτές είναι που απειλούν τον πυρήνα των αξιακού του κόσμου.

    Παρόλα ταύτα, εδώ Ε/είμαστε... ας έρθει όποιος νομίζει σε αυτό το νήμα να αποδείξει γιατί το παρακάτω ρατσιστικό σχόλιο δεν είναι ρατσιστικό
    και ότι έχει σχέση με την κουλτούρα του BDSM.

    Πιστέψτε Με, θα Δ/δείξουμε και αντοχή και ανοχή.... όπως πολλές φορές Ε/έχουμε κάνει ως κοινότητα στο παρελθόν...

    Σας Ευχαριστώ και πάλι θερμά.

    Να γράφετε συχνότερα.

    Με εκτίμηση

    Iagos

     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 17:37
  6. skia

    skia Contributor

    Και συνεχίζεις το παραλήρημα, βρε μούτρο!!!!! Αφού βέβαια απομονώνεις αυτό που θες για να βγάλεις χολή γενικώς. Το κάνεις γενικώς. Είσαι ανίκανος να κάνεις διάλογο για αυτό και προσφεύγεις σε άθλιες μεθόδους. Και φυσικά δεν απαντάς και ποτέ επί τούτου. Αλλά, σου υπόσχομαι, αυτή τη φορά δε θα σου περάσει.
     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 17:51
  7. Ritual

    Ritual Premium Member

    Οι λόγοι για τους οποίους θα περάσει κάποιος το κατώφλι του BDSM ποικίλουν, άλλοι από περιέργεια, άλλοι από καύλα, άλλοι από ανάγκη να είναι ο εαυτός τους κόντρα σε μια κοινωνία που το διαφορετικό είναι (στην καλύτερη) κατακριτέο και δακτυλοδεικτούμενο. Όποιος κι αν ήταν ο λόγος, επιλέξαμε έναν χώρο χτισμένο πάνω στην αποδοχή και την ελευθερία, απαλλαγμένο από κάθε είδους προκαταλήψεις και αγκυλώσεις. Ένα χώρο όπου δεν παίζει ρόλο η καταγωγή, η γλώσσα ή η θρησκεία, και δίνει χώρο στους ανθρώπους να είναι ο εαυτός τους χωρίς φόβο και ενοχές. Ελάχιστη υποχρέωση του καθενός, παραμένει ο σεβασμός, η συναίνεση και η ασφάλεια.


    Παρόλα αυτά, κάθε τόσο διαβάζουμε απόψεις που στοχοποιούν ή αποκλείουν ανθρώπους. Άλλοτε κάτω από την ομπρέλα ότι “είναι η άποψή μου και δικαιούμαι να την εκφράζω”, άλλοτε υποστηρίζοντας ότι “ο καθένας κάνει το δικό του BDSM και δεν υπάρχει σωστό/λάθος”, κάθε τόσο βλέπουμε να εισβάλουν ιδέες και απόψεις που θα έπρεπε να έχουν μείνει στο χαλάκι της εξώπορτας του BDSM. Απόψεις βασισμένες στην πατριαρχία, το σεξισμό, το ρατσισμό, με μικρότερες ή μεγαλύτερες δόσεις μικροαστισμού.


    Δεν είναι εύκολο να αλλάξουμε τις πεποιθήσεις με τις οποίες γαλουχηθήκαμε για χρόνια, είναι όμως αναγκαίο, σεβόμενοι τον χώρο που επιλέξαμε.
    • Είναι αναγκαίο να αποβάλλουμε απόψεις που θέλουν ανώτερο τον άντρα, τον χριστιανό, τον straight, κτλ.
    • Είναι αναγκαίο να υπάρχει αντίλογος και ορατότητα σε σχόλια και απόψεις που στοχοποιούν, προσβάλλουν και αδικούν ανθρώπους.
    • Είναι αναγκαίο να αναδεικνύεται η στρέβλωση και να υπάρχουν επιχειρήματα.
    • Και είναι εξίσου αναγκαίο να υπάρχει και η πόρτα της εξόδου από την κοινότητα (ιντερνετικά και μη) σε ανθρώπους που η στάση και τα λεγόμενά εξακολουθούν να είναι γεμάτα προκατάληψη, μίσος και πάσης φύσεως φασιστικές αντιλήψεις.

    @skia : το παρόν νήμα είναι μια καλή ευκαιρία να αναπτύξετε το συλλογισμό σας σχετικά με τα κριτήρια εισόδου (ή μη) στο BDSM
     
  8. skia

    skia Contributor

    Ακούστε, Ritual. O Ιάγος προσπαθεί κάτι πολύ συγκεκριμένο να κάνει εδώ. Προφανώς και δε θα αναπτύξω τις θέσεις μου σε ένα νήμα το οποίο ο φίλτατος προσπαθεί να με στοχοποιήσει επειδή έτσι, κάτι το οποίο αφορά και συκοφαντική δυσφήμιση.
    Υπήρξε μια συζήτηση στο νήμα Ειδήσεις όπου προσπάθησε με τις γνωστές του μεθόδους να αποφύγει και με το γνωστό του τρόπο. Μπορείτε να το επισκεφτείτε και να δείτε το διάλογο εκεί. Του ζήτησα να μου απαντήσει σε θέματα πολύ συγκεκριμένα. Και σε ότι έχει να κάνει με το Ισλάμ ζήτησα να μου απαντήσει σε σχέση με τους κανόνες που ισχύουν στη θρησκεία. Απέφυγε κι αυτό.
    Επίσης, έκανε quote κι έκανε αλλοίωση στα λεγόμενά μου μέσα στο quote προσπαθώντας να κάνει αντιστροφή. Γνωρίζοντας βέβαια ότι περισσότερα μέλη δε γνωρίζουν το συγκεκριμένο τρόπο.
    Οπότε;;;;;;;;;
     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 19:01
  9. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Δεν υπάρχουν κριτήρια εισόδου στο BDSM. Και δεν υπάρχει πόρτα με πόρτμαν τύπου Rex δεκαετίας '90 μπροστά.

    Το Ισλάμ, η ισλαμοσύνη, είναι μια κουλτούρα. Όπως πιστεύω ότι γνωρίζουμε όλοι, η κουλτούρα αυτή έχει τη γυναίκα πολύ πολύ χαμηλά, κατά το Κοράνι. Το οποίο Κοράνι, όπως εύλογα υποστηρίζει η @skia, δεν μπορεί να παρακάμψει κάποιος και να συνεχίσει να θεωρείται μουσουλμάνος από τους υπόλοιπους μουσουλμάνους, αν υποτεθεί ότι κάτι τέτοιο τον αφορά. Όταν λοιπόν ένας πολιτισμός κρατά τη γυναίκα εξαιρετικά χαμηλά, τότε η a priori υπεροχή των αντρών διασφαλίζεται μέσα από την πολιτισμικά υποχρεωτική υποταγή των γυναικών. Αυτό σημαίνει ότι αυτή η συγκεκριμένη πατριαρχία εκτός από χαμηλής ανταποδοτικότητας για την κοινωνία είναι και ιδιαίτερα τοξική.

    Με το που "δεχόμαστε", αν υποτεθεί ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα και ότι πέφτει λόγος κανενός, "το Ισλάμ", δηλαδή την γενική κουλτούρα της ισλαμοσύνης, σε ένα BDSM φόρουμ, βάζουμε από την κεντρική πόρτα την πιο τοξική πατριαρχία που υπάρχει στον πλανήτη. Δε νομίζω να χρειάζεται να ειπωθεί κάτι περισσότερο.

    Αλλά, υπάρχει μια λεπτομέρεια, άλλο να μην έχει θέση "το Ισλάμ" στο φόρουμ και άλλο να μην έχουν θέση ο Αχμέντ, ο ομάρ ή η Φατίμα ως πρόσωπα που μπορεί να συμβαίνει να είναι μουσουλμάνοι. Στο κάτω κάτω δε ρωτάμε και δε γνωρίζουμε τη θρησκεία του καθενός. Το πολύ πολύ, αν τυχόν αρχίσουν να είναι πολιτισμικά ασύμβατοι και φορείς τοξικής πατριαρχίας εδώ, να ακούσουν κανένα "ουστ", όπως είχε γίνει μια φορά. Ή μήπως όχι;
     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 19:44
  10. DreamMaster

    DreamMaster Ενας στιχάρπαστος Contributor

    Οπότε τί εννοείς εδώ που δεν καταλάβαμε:

     
  11. Iagos

    Iagos Contributor

    @gaby_m

    Διάβασα με μεγάλη προσοχή τo κείμενο σας και σας καλώ να δούμε αν το επιχείρημά σας έχει όντως λογική βάση ή αν υποκρύπτει επιλεκτική τυφλότητα...

    Ας το δούμε λοιπόν.

    Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά το παρακάτω κείμενο

    «Δεν υπάρχουν κριτήρια εισόδου στο BDSM. Και δεν υπάρχει πόρτα με πόρτμαν τύπου Rex δεκαετίας '90 μπροστά.

    Ο Χριστιανισμός, η χριστιανοσύνη, είναι μια κουλτούρα. Όπως πιστεύω ότι γνωρίζουμε όλοι, η κουλτούρα αυτή έχει τη γυναίκα πολύ πολύ χαμηλά, κατά τη Βίβλο. Η οποία Βίβλος, όπως εύλογα υποστηρίζει η @skia, δεν μπορεί να παρακάμψει κάποιος και να συνεχίσει να θεωρείται χριστιανός από τους υπόλοιπους χριστιανούς, αν υποτεθεί ότι κάτι τέτοιο τον αφορά. Όταν λοιπόν ένας πολιτισμός κρατά τη γυναίκα εξαιρετικά χαμηλά, τότε η a priori υπεροχή των αντρών διασφαλίζεται μέσα από την πολιτισμικά υποχρεωτική υποταγή των γυναικών. Αυτό σημαίνει ότι αυτή η συγκεκριμένη πατριαρχία εκτός από χαμηλής ανταποδοτικότητας για την κοινωνία είναι και ιδιαίτερα τοξική.

    Με το που "δεχόμαστε", αν υποτεθεί ότι υπάρχει τέτοιο πράγμα και ότι πέφτει λόγος κανενός, "τον Χριστιανισμό", δηλαδή την γενική κουλτούρα της χριστιανοσύνης, σε ένα BDSM φόρουμ, βάζουμε από την κεντρική πόρτα την πιο τοξική πατριαρχία που υπάρχει στον πλανήτη. Δε νομίζω να χρειάζεται να ειπωθεί κάτι περισσότερο.

    Αλλά, υπάρχει μια λεπτομέρεια, άλλο να μην έχει θέση "ο Χριστιανισμός" στο φόρουμ και άλλο να μην έχουν θέση ο Γιώργος, ο Νίκος ή η Μαρία ως πρόσωπα που μπορεί να συμβαίνει να είναι χριστιανοί. Στο κάτω κάτω δε ρωτάμε και δε γνωρίζουμε τη θρησκεία του καθενός. Το πολύ πολύ, αν τυχόν αρχίσουν να είναι πολιτισμικά ασύμβατοι και φορείς τοξικής πατριαρχίας εδώ, να ακούσουν κανένα "ουστ", όπως είχε γίνει μια φορά, ή μήπως όχι;»

    Υπογράφετε το δικό σας κείμενο όταν αυτό εφαρμόζεται στη θρησκεία και την κουλτούρα με την οποία μεγάλωσε η πλειοψηφία των μελών αυτού του φόρουμ;

    Αν το παραπάνω κείμενο σας φαίνεται προσβλητικό τότε μόλις αντιληφθήκατε τι ακριβώς γράψατε για το Ισλάμ.

    Αν το υπογράφετε και για τον Χριστιανισμό, τότε Ο/οφείλουμε να Σ/συμφωνήσουμε ότι όλες οι θρησκείες δεν έχουν καμία δουλειά και θέση μέσα στις αξίες του BDSM, αλλά έχουν ακριβώς την ίδια θέση και το ίδιο δικαίωμα εισόδου ο Αχμέντ, ο Γιώργος, η Φατίμα και η Μαρία ως αυτόνομα πρόσωπα, τα οποία κρίνονται αποκλειστικά και μόνο από τη συμπεριφορά τους και τον σεβασμό στη συναίνεση.

    Άλλος δρόμος δεν υπάρχει.

    Η αποδεχόμαστε ότι όλες οι θρησκείες δεν έχουν θέση στο BDSM ή θολώνουμε τα νερά δίνοντας χέρι βοηθείας στον ρατσισμό να αναπτυχθεί εντός του BDSM

    Δηλαδή λειτουργούμε υπέρ του...

    Iagos

     
  12. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Πρώτα πρώτα @Iagos αν η @skia γνωρίζει τι είναι και πώς χρησιμοποιείται η αντιστροφή, με εμένα δε συνέβαινε το ίδιο. Έριξα ματιούλα στην wikipedia και διαπιστώνω ότι δεν έχετε κάνει σωστή χρήση και ότι η @skia έχει πολύ δίκιο να διαμαρτύρεται έντονα για τον τρόπο που πειράξατε τα λόγια της.

    Επιπλέον έχετε ανοίξει ένα νήμα βασισμένο στην επιθετική άρνηση του άλλου προσώπου και αυτών που πρεσβεύει, της @skia δηλαδή. Αυτό φέρνει μια αρνητική ενέργεια. Συν ότι επιμένετε σε κάτι που έχετε άδικο.

    Διότι, πάνω σε αυτό,
    πότε κάναμε κάτι διαφορετικό στο φόρουμ αυτό και μου διέφυγε;;;;
    Έκλεισα, χθες, 21 χρόνια μέλος. Πολλά έχουν δει τα μάτια μου αλλά εισοδισμό της οποιασδήποτε θρησκείας στα καθ' ημάς στο φόρουμ δε νομίζω. Ούτε είπε τώρα κανένας κάτι διαφορετικό. Διότι δεν κάνετε αντιστροφή, argumentum ad contrarium κάνετε - νομίζω δηλαδή - όταν επιμένετε ότι λέγοντας "όχι στο Ισλάμ" λέμε "ναι στον Χριστιανισμό".

    Οπότε δεν μπαίνει θέμα τέτοιο
    διότι δεν έχω λόγο να αποστρέψω τους οφθαλμούς μου, όπως λέγανε και στη Βίβλο, από οτιδήποτε.

    Όχι βέβαια, δεν το υπογράφω. Καθένας μας εγγράφεται εδώ ως πρόσωπο κουβαλώντας όλα τα στοιχεία της κουλτούρας του που εκφράζει με τον τρόπο που κρίνει. Και επειδή στον πολιτισμό μας η θρησκεία είναι ατομικό δικαίωμα. Σε άλλους πολιτισμούς μάλλον δεν είναι απαραίτητα το ίδιο. Χώρια απ' αυτό, μπορώ να προσβάλω όσο θέλω και το ισλάμ και το μισλάμ και το γκισλάμ και αν γουστάρω να χοροπηδάω γύρω γύρω φωνάζοντας "Γιαχβέ! Γιαχβέ! Γιαχβέ!" όπως στη σκηνή εκείνη από τη Ζωή του Μπράϊαν. Δεν μπορώ να προσβάλω όμως, τον Γιάννη, το Νίκο, τη Μαρία, τον Ομάρ τη Φατίμα και τον όποιον άλλο ως πρόσωπα. Μπορείτε εσείς να τσιγκλάτε όποιον θέλετε ανεβάζοντας κακόγουστα σκιτσάκια με μάνες, αν κάποιος προσβληθεί απλά θα είναι ένας βλάκας και μισός. Αν τον αρπάξετε και του πείτε "μωρή τέτοια μάνα είσαι" και του απευθύνεστε προσωπικά, έχει κάθε λόγο και κάθε δικαίωμα να σας ρίξει από μια ως πολλές σφαλιάρες αλλά αυτό είναι άλλο.

    Και μη γράφετε "πλειοψηφία" όταν δεν μπαίνει θέμα ψήφου. Να γράφετε "πλειονότητα"  

    Πάμε επί της ουσίας τώρα, συμφωνούμε σε ένα πράγμα ότι οι θρησκείες δεν έχουν θέση σε έναν χώρο BDSM. Θεωρώ ιδιαίτερα πιθανό ότι σε αυτό συμφωνούν επίσης οι θρησκείες και ούτε αυτές ενδιαφέρονται να κάνουν εισοδισμό στο BDSM. Πλην ως παρελκόμενο θέμα συζήτησης έχουμε δεχτεί τη θρησκεία και εμένα μου αρέσει αυτό, αν τυχόν έχει περάσει απαρατήρητο.

    Όχι δε λέω διόλου αυτό που σκαρώσατε με το ποστ μου. Η Βίβλος δεν είναι το ίδιο πράγμα με το Κοράνι. Δεν υπάρχει αναλογία. Όσο και να το θέλετε. Αν ερχόταν κάποιος εδώ πέρα με τη Βίβλο ανά χείρας, που δεν τον υποχρεώνει η κουλτούρα μας και μπορεί πάρα πολύ άνετα να μην την έχει διαβάσει (εμένα με έβαζε να τη διαβάζω η μια μου γιαγιά κάθε απόγευμα ένα καλοκαίρι όταν ήμουν 7 χρονών αλλά πάνω εκεί με έμαθε να υπογραμμίζω τα σημαντικά σημεία, να διαβάζω και να συγκρατώ νοήματα, να ρωτάω και να συζητώ) το πολύ πολύ να ήταν σαν τη μύγα μες το γάλα. Το πολύ πολύ να μπουρδολογούσε ότι γιατί χαλιόμαστε με τη Βίβλο αφού και αυτή για σεξ, χρήμα και δύναμη γράφει, μέχρι να βαρεθεί και να φύγει ή να τον φύγουμε. Το Κοράνι όμως δεν είναι τέτοια περίπτωση. Ούτε το πώς έχει τη γυναίκα ο χριστιανισμός - και άρα τα παιδιά και αυτό είναι δικό μου και επιμένω - έχει καμία σχέση με το πώς έχει τη γυναίκα ο ισλαμισμός - άρα και τα παιδιά της. Έχει σημασία και επιμένω ότι είναι άλλης υφής η πατριαρχία του ισλαμισμού, λιγότερο ανταποδοτική στην κοινωνία και περισσότερο τοξική. Και έχει σημασία διότι όταν έρχονται στα καθ' ημάς στην κοινωνία μας δηλαδή, ο Αχμέντ, ο ομάρ και η Φατίμα με διάθεση να ενσωματωθούν και να ζήσουν μαζί μας καλύτερα από ό,τι ζουν στον τόπο τους, καλοδεχούμενοι. Ας μην το πάω πάρα πέρα, βγάζει προβλήματα αλλά όχι ανυπέρβλητα κατ' εμέ. Όταν όμως έρχονται ως Ισλάμ, τότε αλλάζει το πράγμα και τα εμπόδια μπορεί να είναι ανυπέρβλητα.

    Για να μην το τραβήξω πάρα πέρα, αυτά είχα να πω θεωρώ ότι δεν υπάρχει θέμα ούτε ότι ολισθαίνουμε προς τον όποιας μορφής ρατσισμό και χρειαζόμαστε, μάλιστα, ηθική κηδεμονία για να αποφύγουμε τον κατήφορο αυτόν. Όσο δε για τα μάτια μου, είναι μια χαρά και ως προς την περιφερειακή όραση, ευχαριστώ πολύ