Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ρατσισμός και BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 23 Ιουνίου 2026 at 11:28.

  1. skia

    skia Contributor

    Δεν τέθηκε ζήτημα “υποχρεωτικού μαθήματος” ούτε αποκλεισμού ανθρώπων λόγω ταυτότητας ή ετικέτας.
    Υπήρξε συζήτηση εμού και του Ιάγου για συγκεκριμένο θέμα, κι απάντησα σε πρόκλησή του τι έχω να πω σχετικά με κάποια σχόλια σχετικά με το Ισλάμ σε απάντηση άλλου μέλους.
    Μια ταυτότητα σε σχέση με θρησκεία ή ιδεολογία ίσως συνοδεύεται από δογματισμούς αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα άτομα ταυτίζονται με όλες τις ερμηνείες των δογματικών αντιλήψεων. Γι αυτό το λόγο η κριτική αφορά θέσεις κι όχι τους ανθρώπους.
     
  2. Iagos

    Iagos Contributor

    @skia έκανα ένα βήμα γιατί εσείς αποφασίσατε να πάψετε με τις άναρθρες κραυγές και να καθίσετε κάτω να γράψατε με ειρμό...

    Μας λέτε τώρα, με περίσσιο θράσος, ότι
    και ότι
    Πάμε να φρεσκάρουμε λοιπόν τη μνήμη του
    που τόσο καίγεστε να μην αποσυντονιστεί.

    Δικά σας λόγια δεν είναι αυτά; ή κάνω λάθος και τα 'έγραψε κάποιος άλλος;

    Μπορείτε λοιπόν να Με βοηθήσετε να κατανοήσω αυτή τη λογική ακροβασία γιατί η δική μου λογική σηκώνει τα χέρια ψηλά;

    Αν η κοινότητα
    , ανήκει και στη Φατίμα ή στον Αχμέντ που αυτοπροσδιορίζονται ως Μουσουλμάνοι;

    Αν ανήκει και σε αυτούς, τότε το Ισλάμ, ως βίωμα, ως ταυτότητα, ως πολιτισμικό υπόβαθρο αυτών των ανθρώπων, ΕΧΕΙ θέση στην κοινότητα.

    Αν ΔΕΝ έχει θέση, τότε οι άνθρωποι αυτοί ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ.

    Η εφεύρεση ενός αφηρημένου Ισλάμ που θα αποκλειστεί χωρίς να αγγίξουμε τους ανθρώπους συνιστά ανοησία...

    Όταν λέτε
    , λέτε «οι άνθρωποι που το φέρουν δεν έχουν θέση».

    Αυτά...

    Iagos

     
  3. skia

    skia Contributor

    @Iagos, εξακολουθείς να κάνεις ταύτιση σε δύο διαφορετικά επίπεδα.
    Τις θέσεις ως θέσεις δογματισμού από τη μια και τους ανθρώπους από την άλλη.
    Η φράση «δεν έχει θέση το Ισλάμ σε μια κοινότητα αξιών» αναφέρεται σε ιδεολογικό και θεσμικό επίπεδο, όχι σε αποκλεισμό ανθρώπων ή ταυτότητας.
    Μια κοινότητα, ένας χώρος ανήκει σε όλους εφόσον σέβονται τους κανόνες της ίδιας της κοινότητας. Η κάθε ιδεολογία ή θρησκευτική ταυτότητα τους ως πιστεύω είναι προσωπικό θέμα του καθενός που πιστεύει και δεν αφορά τον δίπλα.
    Το τσιτάτο “αν αποκλείεις ιδέες, αποκλείεις ανθρώπους” δε στέκει.
    Οι άνθρωποι δεν μεταφέρουν αυτομάτως ένα ενιαίο “πακέτο ιδεολογίας” σε κάθε χώρο. Το συμπέρασμα περί αποκλεισμού ανθρώπων δεν προκύπτει από αυτό που ειπώθηκε, αλλά από δική σου εξίσωση δύο διαφορετικών εννοιών.
     
  4. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Κατ' αρχάς η κοινότητα δεν ανήκει σε οποιονδήποτε. Όποιος έρχεται και γίνεται μέλος συμμετέχει στην κοινότητα.

    Μετά, αφού μιλάτε για αυτοπροσδιορισμό, δηλαδή τάσσεστε υπέρ της όσο δεν παίρνει δυτικής αξίας ότι η θρησκεία είναι ατομικό δικαίωμα, τότε ισχύει και είναι κατοχυρωμένο ότι δεν υποχρεώνουμε κανέναν να δηλώσει τι είναι και τι δεν είναι, μόνον αν θέλει ο ίδιος το λέει είτε είναι μουσουλμάνος είτε είναι με τον Κρίσνα ή οτιδήποτε άλλο.

    Τέλος και το πλέον σημαντικό για μένα, είναι σα να μη μπορείτε καν να διανοηθείτε ότι αυτοί οι άνθρωποι άλλης θρησκείας από των περισσότερων εδώ μπορεί να έχουν κάνει οι ίδιοι την υπέρβασή τους και να έχουν μια άποψη για το πώς θα σταθούν και τι θα κάνουν εδώ κοντά μας. Το οποίο βρίσκω εξαιρετικά προβληματικό και όπως τόσες φορές έχει συμβεί συνορεύετε υπερβολικά πολύ με ό,τι καυτηριάζετε και αναθεματίζετε.

    Τα υπόλοιπα από αύριο διότι εγώ κοιμάμαι τα βράδια