Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ρατσισμός και BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 23 Ιουνίου 2026 at 11:28.

  1. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    @Iagos

    Η ανάρτησή μου δεν εκφράζει θεολογικούς προβληματισμούς. Διεπίστωσα ΚΑΙ στο παρόν νήμα ότι κάποια μέλη έχουν βάλει στον ίδιο σάκο κάποιες συγκεκριμένες θρησκείες και θέλησα να αποδείξω (κατά τη δική μου άποψη, φυσικά, αλλά επιχειρηματολογώντας) ότι για να το κάνεις αυτό, οφείλεις να συγκρίνεις τα περιεχόμενα του σάκου στις κοινές τους αντιστοιχίες κι όχι να προσπαθείς να "κουμπώσεις" μεταξύ τους κομμάτια που είναι ετερόκλητα. Παρόλα αυτά, αν θεωρείτε ότι είμαι εκτός θέματος, είναι απολύτως αποδεκτό· μπορείτε να απευθυνθείτε στον διαχειριστή να το μεταφέρει, διότι εγώ δε γνωρίζω να το κάνω ή να μου εξηγήσει κάποιος τη διαδικασία, τέλος πάντων και δεσμεύομαι να το πράξω.
     
  2. DeSade

    DeSade Owner

    Το να μπεις στον κόσμο του BDSM απαιτεί ρήξεις με τον ίδιο μας τον εαυτό, τον τρόπο που γαλουχηθήκαμε με τα συντηρητικά μικροαστικά ιδεώδη και τις ηθικές αρχές της νόρμας.

    Εδώ είναι BDSM forum οπότε ας πούμε ωμές αλήθειες

    Δεν συνάδει το BDSM με το να είναι κάποιος ένθεος.

    Τα υ δεν μπορούν να υπηρετούν δυο Αφέντες.

    Οι Κ δεν μπορεί να είναι ετερόφωτοι με δανεικές ηθικές αρχές από το εκάστοτε «ιερο» βιβλίο – εγχειρίδιο του ενάρετου στο οποίο το bdsm απορρίπτεται μετα βδελυγμίας ως ανήθικο , άρρωστο , ανώμαλο και κατακριτέο στα μάτια του εκάστοτε θεού .

    Γονυκλινής και ικέτης Κυρίαρχος που εκλιπαρεί για τη συγχώρεση του υπέρτατου Όντος?

    Η πνευματική πανούκλα ΟΛΩΝ των θρησκειών και ειδικά των μονοθεϊστικών δεν έχει καμμιά θέση στο χώρο μας.

    Ο Λιμπερτινισμός ως ένας από τους φιλοσοφικούς προγόνους του BDSM υπαγορεύει την υπέρβαση των ορίων. Πρόκειται για μια ριζοσπαστική φιλοσοφία της ελευθερίας.

    Πυλώνες του

    Α) Φιλοσοφικός Υλισμός και Αθεΐα

    Β) Ριζοσπαστικός Ηδονισμός

    Γ) Απολυτός Ατομικισμός


    Θυμόμαστε τον Dolmance?

    Το BDSM είναι για λίγους, πως να το κάνουμε τώρα .


    Δεν υποστηρίζω κανένα είδος face control στην είσοδο του χώρου μας, ούτε θα ζητάμε πιστοποιητικό θρησκευτικών πεποιθήσεων, όμως δεν έχεις κάνει την υπέρβαση που απαιτείται για το BDSM αν είσαι ένθεος.

    Βρίσκεσαι σε πρώιμο στάδιο ηθικά και πνευματικά, δανειζόμενος συντηρητικές ηθικές αρχές της εκάστοτε πλειοψηφίας ……

    Ρατσιστικές συμπεριφορές και απόρριψη δεχόταν, δέχεται και θα δέχεται το BDSM από κάθε ,μονοθεϊστική ειδικά, θρησκεία.
     
    Last edited: 26 Ιουνίου 2026 at 02:12
  3. Iagos

    Iagos Contributor

    @DeSade

    Ευχαριστώ για την τοποθέτησή Σας.

    Καλώς επιστρέψατε στο φόρουμ.  

    Προσυπογράφω μέχρι τελευταίας λέξης το κείμενό Σας.

    Θα επανέλθω...

    Με εκτίμηση

    Iagos
     
  4. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Καλημέρα, καλώς ήρθατε στην β' εκδοχή του "θέλει να Τον γαμήσω".
     
  5. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Επειδή αναφέρθηκε η προσωπική σας εμπειρία. Η προσωπική μου εμπειρία αλλά και της οικογένειας μου ..(είμαστε 5 γεννεές απ την πλευρά του πατέρα μου και 6 απ την πλευρά της μητέρας μου, γέννημα θρέμα της Αλεξάνδρειας) στις χώρες τόσο της Βόρειας Αφρικής αλλά και της Μέσης Ανατολής, είναι εντελώς διάφορη απ την δική σας, τουλάχιστον για τα χρόνια μέχρι το 1994-5 , σε πρώτη φάση, το 2000 σε δέυτερη φάση και 2011 σε τρίτη και δυστυχώς χειρότερη φάση. Οι Λόγοι της ριζοσπαστικοποίησης των ντόπιων δεν είναι της παρούσης.
    Φυσικά και υπήρχαν μη αστικές περιοχές σε όλα τα κράτη στα όποια με φιλοξένησαν στις οποίες η εξάρτηση τους απ την θεολογία τους ήταν μεγαλύτερη απ τα αστικά κέντρα.
    Όσον αφορά στις διαφορές μεταξύ των Αβρααμικών θρησκειών, προφανώς και υπάρχουν, όπως υπάρχουν και μεταξύ των ομόδοξων δογμάτων (τόσο του Χριστιανισμού, όσο και του Μουσουλμανισμού και του Εβραισμού) Αναλόγως την ερμηνεία που ο καθείς δίνει θεωρεί την δική του θρησκεία, το δικό του δόγμα, προοδευτικότερο, σημαντικότερο, "Αποκαλυπτικό", θεόπνευστο, θέσφατο κτλ κτλ κτλ. Και αναλόγως την ερμηνεία που ακολουθούν, στο σύνολο ή μέρος των γραφών τους φαίνονται (ή κατά περίσταση μπορεί και να είναι) προοδευτικότεροι.
    Επειδή όμως θρησκεία δεν είναι μόνο τα "ιερά" κείμενα, ΌΛΑ και όχι μόνο όσα βολεύουν για το όποιο αφήγημα, αλλά η παράδοση και η βιωματική ζωή, με εξαιρέσεις (όπως αυτή του πραγματικά φωτισμένου Ιεράρχη Αναστάσιου της Αλβανίας, φαντάζομαι υπάρχουν κι άλλοι ιεράρχες , κληρικοί και λαικοί ) η ορθόδοξη πίστη έχει αποτύχει στο θεμέλιο, καθ υμάς λίθο , του δόγματος της. "Αγαπάτε αλλήλους"
    Αυτά από μένα.... καλό μεσημέρι σε Ο/ολου-ες.
     
    Last edited: 26 Ιουνίου 2026 at 15:39
  6. Iagos

    Iagos Contributor

    @DeSade

    Τώρα που βρήκα λίγο χρόνο, επιτρέψτε Μου να συνεισφέρω στη σκέψη σας.

    Το BDSM, απαιτεί μια, συνειδητή ρήξη με τα συντηρητικά μικροαστικά προτάγματα.

    Δεν αποτελεί μια εναλλακτική προσθήκη στον ελεύθερο χρόνο του αστού και του μικροαστοού αλλά μια οντολογική ανατροπή των ανθρώπων που σχετίζονται ασύμμετρα.

    Σε αυτό το πλαίσιο, η ορολογία που εισήγαγε η @_voltage_ είναι εξαιρετικά εύστοχη
    Δεν πρόκειται για ένα "παίζουμε με τις λέξεις" ...

    Αντίθετα, αφορά τη συνείδηση

    Σημαίνει, όπως το αντιλαμβάνομαι, την αποβολή όλων εκείνων των ηθικών και κοινωνικών και προκαταλήψεων που κουβαλά ο άνθρωπος από την κυρίαρχη κουλτούρα όταν εισέρχεται στον χώρο

    Σε μια εποχή όμως βαθιάς κοινωνικής παλινδρόμησης, όπου η κοινωνία επιστρέφει ντουγρού στα ολοκληρωτικά δόγματα του «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια», και όπου ο ρατσισμός, ο σεξισμός και η ομοφοβία έχουν σηκώσει κεφάλι διεκδικώντας ζωτικό χώρο στον δημόσιο λόγο, πού θα βρούμε τους πραγματικούς ριζοσπάστες;

    Λόγω της υπερβολικής mainstream έκθεσης και της εμπορευματοποίησης του BDSM τα τελευταία χρόνια, ο χώρος έχει υποστεί μια σοβαρή δομική αλλοίωση.

    Έχουν ισχωρήσει στην κοινότητα όλα εκείνα τα αντιδραστικά στοιχεία που απλώς «είδαν φως και μπήκαν».

    Άνθρωποι που στερούνται οποιουδήποτε θεωρητικού και βιωματικού βάθους, που δεν ξέρουν πού τους πάνε τα τέσσερα όσον αφορά την ψυχολογία και τη δυναμική των θέσεων αλλά έχουν την απαίτηση να αρθρώνουν άποψη, μεταφέροντας τις μικροαστικές προκαταλήψεις της καθημερινότητάς τους.

    Το BDSM δεν είναι για όλους.

    Είναι μια υπαρξιακή περιοχή, προσβάσιμη μόνο σε εκείνους που δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.

    Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε ως κοινότητα, αν θέλουμε να διασώσουμε την ελευθερία αυτού του χώρου, δεν είναι να δείχνουμε ανοχή στο όνομα μιας κακώς εννοούμενης «συμπερίληψης των πάντων».

    Οφείλουμε να φωτίζουμε και να αντιπαρατεθόμαστε με τον ρατσισμό, τον σεξισμό και την ομοφοβία κάθε φορά που επιχειρούν να διεκδικήσουν χώρο ανάμεσά Μ/μας.

    Αυτή είναι η γνώμη Μου.

    Θα επανέλθω με ένα πλήρες κείμενο προς τη @skia και την προέκταση της @gaby_m

    Με εκτίμηση

    Iagos

    Συνειρμός από το τελευταίο...

     
    Last edited: 26 Ιουνίου 2026 at 15:09
  7. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Νομίζω ότι κάνετε ένα λογικό σφάλμα, με το να παρουσιάζετε ένα δίλημμα που, μάλλον, είναι ψευδές. Παρουσιάζετε δύο κατηγορίες ως ασύμβατες, χωρίς καμμία απόδειξη. Η πίστη σε μία θεότητα και η σεξουαλική έκφραση (το απλουστεύω και στις 2 πτυχές, χάριν συντομίας), λειτουργούν σε τελείως διαφορετικά επίπεδα της ανθρώπινης εμπειρίας. Εκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο συνδυάζουν τα δύο, χωρίς την παραμικρή εσωτερική σύγκρουση. Δεν κατανοώ γιατί θεωρείτε εκ προοιμίου ότι (πρέπει να) συμβαίνει το αντίθετο και μάλιστα σε όλους. Επιπλέον, ενώ κατηγορείτε τις θρησκείες για αποκλεισμό και κρίση, στη συνέχεια αποκλείετε και κρίνετε ο ίδιος. Λέτε “δεν έχεις κάνει την υπέρβαση”, “βρίσκεσαι σε πρώιμο στάδιο” – αυτό είναι η ίδια δογματική υπεροψία που αποδίδετε στις θρησκείες. Η αντίφαση είναι εκκωφαντική. Επιπλέον, το επιχείρημα “δεν έχεις κάνει την υπέρβαση” προϋποθέτει ότι κατέχετε κάποια ανώτερη αλήθεια και, ξέρετε, δείχνετε σαν να αντικαθιστάτε τη θρησκευτική αυθεντία που τόσο κατηγορείτε, με μία άλλη – τη δική σας. Και συγχρόνως ισχυριζόσαστε ότι όσοι είναι ένθεοι, δεν είναι και τόσο BDSMers. Χμμμ….

    Πάμε στον Λιμπερτινισμό. Εδώ νομίζω ότι έχει γίνει λανθασμένη ανάγνωση: ο Λιμπερτινισμός του Sade δεν είναι φιλοσοφία ελευθερίας με τη σύγχρονη έννοια – είναι σκοπίμως προκλητική ανατροπή, όχι κάποιο πρότυπο. Ο Dolmance είναι ένα πείραμα και θα τολμήσω να πω ότι είναι ένα φιλοσοφικό πείραμα. Παρουσιάζεται ως μία καρικατούρα από τον Sade, ακριβώς διότι ο Sade θέλει να φτάσει στα άκρα, ώστε να εντοπίσει τι θα συμβεί αν φτάσουμε την ελευθερία στο απόλυτο άκρο. Αυτό ακριβώς διερωτάται κι ο ίδιος, άλλωστε. Και το καλύτερο όλων είναι ότι δίνει μόνος του και την απάντηση προς το τέλος: αυτό που θα συμβεί, είναι να καταλήξουμε στη βία, το τέλμα και την ηθική αποχαύνωση. Ξέρετε, η φιλοσοφική γενεαλογία του BDSM είναι πολύ πιο σύνθετη, καθώς έχει επίσης επηρεαστεί από τον υπαρξισμό, την ανθρωπολογία, την ψυχανάλυση (παρεμπιπτόντως, κανένα εκ των παραπάνω δεν προϋποθέτει αθεΐα) κτλ. Αλλά θέλετε να το πάμε κι ένα βήμα παραπέρα; Οι θεμελιώδεις αρχές του BDSM (Safe, Sane, Consensual) έρχονται σε αντίθεση με τον Sade, που ήταν κατά της συναίνεσης. Το σύγχρονο BDSM βασίζεται εξ ολοκλήρου στη συναίνεση. Είναι παράδοξο να επικαλείστε κάποιον του οποίου η κεντρική φιλοσοφία αντιφάσκει με τη βασική αρχή του χώρου που ανήκετε (επαναλαμβάνω ότι ο Sade ήταν κατά της συναίνεσης) – χρησιμοποιείτε τον Sade επιλεκτικά, κρατώντας την «απόρριψη (ή την ανατροπή, όπως έγραψα παραπάνω) της ηθικής» κι αφήνοντας εκτός όλα τα υπόλοιπα. Είναι κι αυτό, θαρρώ, μία μορφή “δανεικής φιλοσοφίας” που κατηγορείτε στους άλλους.

    Ακόμα κι ο Νίτσε, που μόνο υπέρμαχο των θρησκειών δεν τον χαρακτηρίζει κανείς, έλεγε “κανείς δεν ξεκινά από μηδενική βάση”. Ειρήσθω εν παρόδω, αξίζει να διαβάσει κανείς το «Νίτσε και Ντοστογιέφσκι – Στις Παρυφές του Μηδενισμού». Έργο όχι εύπεπτο, αλλά δίνει μία πιο ξεκάθαρη εικόνα της διαμάχης μεταξύ ένθεων κι άθεων.

    @Ιagos Αναφέρατε χθες ότι η ανάρτησή μου είναι εκτός θέματος. Διερωτώμαι γιατί δεν κάνατε το ίδιο με την ανάρτηση του @DeSade (μην παρεξηγηθώ, προσωπικώς ούτε του @DeSade τη θεωρώ εκτός θέματος, απλώς προσπαθώ να καταλάβω τις διαφορές).
     
  8. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Ναι, ε; Για να δούμε.