Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ρατσισμός και BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 23 Ιουνίου 2026 at 11:28.

  1. Ritual

    Ritual Premium Member

    Έχω την αίσθηση ότι η συζήτηση τείνει προς μια σύγκριση θρησκειών.
    Όλοι μεγάλη την έχουν (την εκμετάλλευση και τη χειραγώγηση), αν κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει την όποια θρησκεία για στήριγμα, ή να κρατήσει κάτι όμορφο από τη θεωρία τους (βλ. αγάπη) χωρίς φανατισμούς και παρωπίδες, it's fine by me. Στο τέλος της ημέρας ο άνθρωπος θα κριθεί.

    Αυτό που περιγράφετε είναι αν "χωράει το BDSM μέσα στη Χ θρησκεία/κουλτούρα".
    Το νήμα ανοίχτηκε με αφορμή την ακριβώς αντίθετη τοποθέτηση "η Χ θρησκεία δεν έχει χώρο στο BDSM", με αφορμή την πρόταση ότι "τo Ισλάμ δεν έχει χώρο στο BDSM".
     
  2. espimain

    espimain Contributor

    Νομίζω ότι δεν μιλάτε για τον ίδιο Dolmance.
     
  3. espimain

    espimain Contributor

    Μουσουλάνος, Μωαμεθανός, Ισλαμιστής.

    Οι τρεις αυτοί όροι σχετίζονται με τη θρησκεία του Ισλάμ, αλλά έχουν πολύ διαφορετικές νοηματικές αποχρώσεις, ιστορική προέλευση και πολιτικό βάρος. Η σύγχυση μεταξύ τους είναι συχνή, γι' αυτό είναι χρήσιμο να ξεκαθαρίσουμε τις έννοιες.

    Μουσουλμάνος είναι θρησκευτικός όρος
    Είναι ο πιο ακριβής και ορθός όρος. Μουσουλμάνος (από την αραβική λέξη Muslim) σημαίνει «αυτός που υποτάσσεται στο θέλημα του Θεού».
    Αναφέρεται σε οποιονδήποτε άνθρωπο ακολουθεί τη θρησκεία του Ισλάμ ως πίστη και τρόπο ζωής.
    Είναι ο παγκοσμίως αποδεκτός όρος για τα μέλη αυτής της θρησκείας, ανεξάρτητα από το αν είναι βαθιά θρησκευόμενοι ή απλώς πολιτισμικά συνδεδεμένοι με αυτήν.
    Μωαμεθανός: Ο ιστορικός (και ξεπερασμένος) όρος

    Ο όρος Μωαμεθανός χρησιμοποιήθηκε έντονα στο παρελθόν στη Δύση και στην ελληνική γλώσσα, αλλά θεωρείται πλέον παρωχημένος και, σε πολλές περιπτώσεις, ανακριβής ή μη αποδεκτός από τους ίδιους τους πιστούς.
    Η προέλευση: Προέρχεται από το όνομα του Προφήτη Μωάμεθ (Μουχάμαντ).
    Το πρόβλημα με τον όρο: Η λέξη «Μωαμεθανός» σχηματίστηκε κατ' αναλογία με τον «Χριστιανό». Όμως, ενώ οι Χριστιανοί λατρεύουν τον Χριστό ως Θεό, οι Μουσουλμάνοι δεν λατρεύουν τον Μωάμεθ. Τον θεωρούν άνθρωπο και τον τελευταίο προφήτη του Θεού (Αλλάχ). Για τον λόγο αυτό, η χρήση του όρου τείνει να εξαλειφθεί, καθώς υπονοεί λανθασμένα τη λατρεία ενός ανθρώπου.

    Ισλαμιστής είναι πολιτικός όρος
    Ο όρος Ισλαμιστής δεν είναι καθαρά θρησκευτικός, αλλά πολιτικός και ιδεολογικός.
    Αναφέρεται σε κάποιον που υποστηρίζει τον Ισλαμισμό (πολιτικό Ισλάμ). Οι ισλαμιστές πιστεύουν ότι το Ισλάμ δεν πρέπει να είναι απλώς μια προσωπική θρησκευτική πίστη, αλλά το θεμέλιο για το πολιτικό, νομικό και κοινωνικό σύστημα ενός κράτους (με την εφαρμογή του ισλαμικού νόμου, της Σαρία).

    Υπάρχει σαφής διάκρηση. Κάθε ισλαμιστής είναι προφανώς μουσουλμάνος, αλλά η συντριπτική πλειονότητα των μουσουλμάνων παγκοσμίως δεν είναι ισλαμιστές. Πολλοί μουσουλμάνοι επιθυμούν τον διαχωρισμό της θρησκείας από την πολιτική διοίκηση.
     
  4. NightBird

    NightBird Αντικειμενοστρεφής

    @Iagos ενώ συμφωνώ μαζί σας πλήρως για τον φεμινοεθνικισμό καθώς και για την μη αναφορά μισογυνισμού και στην ορθόδοξη υπέροχη χριστιανική θρησκεια και σημειώνω πως γυναίκες που αγαπούν το φύλο τους και μάχονται για αυτό, μπορούν να πέσουν στο ατόπημα να τσουβαλιαζουν θρησκείες και λαούς στο όνομα της προστασίας τους..

    .. ταυτόχρονα διαφωνώ με τον @DeSade πως όποιος κάνει BDSM δεν πρέπει να είναι ένθεος καθώς αυτό επίσης είναι αφοριστικό πλήρως. Όταν ένα υποτακτικό λόγου χάρη που πεθαίνει κάποιος δικός του έχει ανάγκη να πάει να ανάψει ένα κερί ή να προσευχηθεί στο Θεό, δεν σημαίνει ότι δεν έχει Κυρίαρχο. Σημαίνει ότι αναγνωρίζει οτι ο Κυρίαρχος του είναι άνθρωπος και έχει πεπερασμένες δυνατότητες. Τουλάχιστον για μένα αυτό σημαίνει.

    Και μάλιστα αυτό υποστηρίζεται από τον @DeSade σε ένα νήμα που αφορά τον ρατσισμό. Από ένα προφίλ δηλαδή που στις πρόσφατες απόκριες του 2026, από όλες τις αποκριάτικες στολές που υπάρχουν στη γη, επέλεξε για να πάει σε ένα BDSM αποκριάτικο πάρτι.. στολή των SS.

    Κάπως όλα αυτά μου είναι ασύμβατα και ήθελα να το αναφέρω.

    Ενδιαφέρον λοιπόν έχει να δούμε αν ο ρατσισμός δεν χωράει στο BDSM αλλά αν στοιχεία του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά το δοκούν για την καύλα. Μπορεί να κάνω και λάθος που το εισάγω για συζήτηση, αλλά ο λιμπερτινισμός είναι και μια χαρά χαλάκι κάποιες φορές για να κρύβουμε τις σκοτεινές μας πεποιθήσεις γιατί αλλιώς μπορεί να μας πάρουν με τις πέτρες κάτι Ιάγοι και κάτι Ντριμιδες.

    Συμφωνώ μαζί σας γενικά σε όλα όσα λέτε πως δεν μπορούμε να διαχωρίζουμε την θρησκεία από τους πιστούς της και τις πρακτικές της. Και ταυτόχρονα επειδή ήμουν ο άνθρωπος που για την προστασία του φύλου μου, έφτασα σε ακραίες απόψεις πας μισογυνισμός, ψόφος.. με έσωσε το διάβασμα περί φεμινισμού. Και το προτείνω και στην @skia γιατί είδα τον παλιότερο θυμωμένο εαυτό μου στις απαντήσεις της.

    Με αγάπη.
    Nightbird
     
    Last edited: 27 Ιουνίου 2026 at 11:27
  5. @NightBird

    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή στο νήμα.

    Θα προσπαθήσω εδώ να συνεισφέρω στη σκέψη σας και να τοποθετηθώ επάνω στον φεμινοεθνικισμό.

    Το προσφιλές ρητορικό καταφύγιο όσων εισηγούνται τον αποκλεισμό θρησκευτικών ή άλλων πολιτισμικών ομάδων, δεν είναι άλλο από την τεχνητή διάσπαση της πραγματικότητας στα δύο...

    «Δεν πολεμάμε τους ανθρώπους, πολεμάμε την ιδεολογία τους».

    Πρόκειται για μια λογική πλάνη, η οποία λειτουργεί ως... ηθικό απυρόβλητο.

    Οι ιδέες δεν είναι μεταφυσικές οντότητες που ίπτανται κάπου στα σύννεφα.

    Μια θρησκεία, μια ιδεολογία ή ένα πολιτισμικό σύστημα δεν έχει μια αυτόνομη βάση πάνω στην οποία υπάρχει.

    Αντιθέτως υπάρχει, αναπνέει και αναπαράγεται αποκλειστικά μέσα από την ανθρώπινη πράξη.

    Ενσαρκώνεται στα σώματα, στις καθημερινές τελετουργίες, στις κοινωνικές σχέσεις και στις επιθυμίες ζωντανών υποκειμένων.

    Ποιο είναι λοιπόν το υλικό αντίκρισμα της διακήρυξης ότι «το Ισλάμ δεν έχει θέση στο BDSM»;

    Μήπως φαντάζεται κανείς ότι ένα ιερό κείμενο θα εμφανιστεί αυτοπροσώπως στο φόρουμ για παράδειγμα και η κοινότητα θα του αρνηθεί την είσοδο;

    Προφανώς όχι, Θα ήταν γελοίο αν σκεφτόμασταν κάτι τέτοιο.

    Στην πραγματικότητα, αυτή η διακήρυξη μεταφράζεται σε κάτι πολύ συγκεκριμένο...
    στοχοποιεί και αποκλείει τους ανθρώπους με σάρκα και οστά που φέρουν αυτή την πολιτισμική ταυτότητα.

    Όταν ο άνθρωπος παύει να αντιμετωπίζεται ως αυτόνομη οντότητα με εξατομικευμένη κρίση και σεβασμό στους κανόνες του χώρου, και αναδύεται αποκλειστικά ως τοξικός φορέας μιας a priori απορριπτέας συλλογικής ταυτότητας. Αυτή η μεθοδολογία αποτελεί την ίδια την ουσία της συντηρητικής ολίσθησης και αποτελεί ρατσισμό.

    Το κεντρικό θεωρητικό σφάλμα αυτής της προσέγγισης είναι ο κειμενικός ντετερμινισμός. Πρόκειται για την αντιεπιστημονική παραδοχή ότι η συμπεριφορά, η ψυχοσύνθεση και η κοινωνική δράση δισεκατομμυρίων ανθρώπων καθορίζονται γραμμικά, μονοσήμαντα και αναλλοίωτα από τις κυριολεκτικές διατυπώσεις ενός κειμένου του 7ου αιώνα. Παρουσιάζεται μια ολόκληρη κουλτούρα ως ένας ακίνητος μονόλιθος, αποσιωπώντας πλήρως δεκατέσσερεις αιώνες εσωτερικών ερμηνευτικών, φιλοσοφικών και κοινωνικών συγκρούσεων.

    Το παράδοξο, και άκρως ειρωνικό, είναι ότι για να στηριχθεί το αφήγημα της εγγενούς ασυμβατότητας, υιοθετείται ακριβώς η ίδια μεθοδολογία με αυτή των τζιχαντιστών του ISIS ή των Σαλαφιστών. Απομονώνονται δηλαδή οι πιο σκοταδιστικές, κυριολεκτικές και πατριαρχικές αναγνώσεις των κειμένων και βαφτίζονται ως «το αυθεντικό Ισλάμ». Υπάρχει μια απόλυτη ερμηνευτική συμφωνία μεταξύ των αυτών των δύο άκρων δηλαδή. Του ρατσισμού και του Ισλαμικού φονταμενταλισμού.

    Την ίδια στιγμή, η επιλεκτική τύφλωση οδηγεί στην πλήρη αποσιώπηση των εδαφίων εκείνων που προωθούν την απόλυτη ελευθερία της συνείδησης και της πίστης στο κοράνι.

    Σούρα Αλ-Μπάκαρα (2:256): لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ ۖ قَد تَّβَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ ۚ فَمَن يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ

    «Δεν υπάρχει καταναγκασμός στη θρησκεία».

    Σούρα Αλ-Κάχφ (18:29): وَقُلِ الْحَقُّ مِن رَّبِّكُمْ ۖ فَمَن شَاءَ فَلْيُؤْمِن وَمَن شَاءَ فَلْιَكْفُرْ ۚ إِنَّا أَعْتَدْنَا لِلظَّالِمِينَ نَارًا أَحَاطَ بِهِمْ سُرَادِقُهَا ۚ وَإِن يَسْتَغِيثُوا يُغَاثُوا بِمَاءِ كَالْمُهْلِ يَشْوِي الْوُجُوهَ ۚ بِئْسَ الشَّرَابُ وَسَاءَتْ مُرْتَفَقًا

    «Όποιος θέλει ας πιστέψει και όποιος θέλει ας απιστήσει».

    Σούρα Αλ-Χουτζουράτ (49:13): يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُم مِّن ذَكَرٍ وَأُنθَىٰ وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ۚ إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ

    *«Ω άνθρωποι! Πράγματι, σας δημιουργήσαμε από έναν άνδρα και μια γυναίκα και σας κάναμε λαούς και φυλές για να γνωρίζεστε μεταξύ σας».

    Ιστορικά, ο ισλαμικός κόσμος περιέλαβε στους κόλπους του το ορθολογικό ρεύμα των Μουταζιλιτών, οι οποίοι έθεταν την ανθρώπινη λογική πάνω από την κυριολεξία των κειμένων, καθώς και τον Σουφισμό, ένα ανθρωπιστικό, μυστικιστικό και βαθιά ερωτικό ρεύμα που συχνά βρέθηκε σε μετωπική σύγκρουση με την εκάστοτε ορθοδοξία.

    Όταν, επομένως, διατυπώνεται η κραυγή ότι η το Ισλάμ είναι δομικά εχθρικό προς την ελευθερία, ανακύπτει και το ερώτημα... ποιο από όλα τα ιστορικά Ισλάμ στοχοποιείται; Και με ποιο δικαίωμα διαγράφεται η ερμηνευτική παράδοση εκατομμυρίων προοδευτικών, κοσμικών ή αιρετικών Μουσουλμάνων, αν όχι επειδή η ύπαρξή τους χαλάει μια βολική, μανιχαϊστική αφήγηση;

    Η επιλεκτική εστίαση στις παθογένειες του ισλαμικού κόσμου, την ίδια ώρα που τηρείται σιγή ιχθύος για το σκοταδιστικό οπλοστάσιο της δυτικής και εγχώριας παράδοσης, αποτελεί τυπικό δείγμα φεμινοεθνικισμού. Ο φεμινοεθνικισμός περιγράφει την εργαλειοποίηση των φεμινιστικών διεκδικήσεων και των δικαιωμάτων των γυναικών προκειμένου να εξωραϊστούν ξενοφοβικές και ισλαμοφοβικές θέσεις. Αναπαράγεται έτσι ο κλασικός αποικιοκρατικός μύθος: η «προηγμένη, χειραφετημένη και ασφαλής Δύση» απέναντι στην «εγγενώς βάρβαρη, μισογυνική και καθυστερημένη Ανατολή»

    Αν εφαρμόσουμε το ίδιο ακριβώς σκεπτικό του κειμενικού ντετερμινισμού στη χριστιανική παράδοση, το αποτέλεσμα είναι εξίσου εκκωφαντικό. Πάνω στις ρητές εντολές της Παλαιάς Διαθήκης οικοδομήθηκαν η Ιερά Εξέταση και το κυνήγι μαγισσών. Αλλά ακόμα και αν περιοριστούμε στην Καινή Διαθήκη, η οποία συχνά παρουσιάζεται ως το απόλυτο πολιτισμικό καταφύγιο, οι διατυπώσεις είναι αμείλικτες.

    Κατά Λουκάν (19:27): «τοὺς ἐχθρούς μου ἐκείνους [...] ἀγάγετε ὧδε καὶ κατασφάξατε αὐτοὺς ἔμπροσθέν μου».
    Μια σαφής εντολή εξόντωσης των απίστων.

    Προς Τιμόθεον Α΄ (2:12): «γυναικὶ δὲ διδάσκειν οὐκ ἐπιτρέπω, οὐδὲ αὐθεντεῖν ἀνδρός, ἀλλ᾿ εἶναι ἐν ἡσυχίᾳ»
    . Η πλήρης θεσμοθέτηση της γυναικείας υποταγής και σιωπής.

    Προς Εφεσίους (5:22):
    «Αἱ γυναῖκες τοῖς ἰδίοις ἀνδράσιν ὑποτάσσεσθε ὡς τῷ Κυρίῳ». Ο απόλυτος μισογυνισμός.

    Αλλά ακόμα και αν έρθουμε στο σήμερα αναδύεται το ερώτημα από που προκύπτει η θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος για τις αμβλώσεις;


    Δεν προκύπτει από τη μελέτη των Ιερών Κειμένων των Πατέρων της Εκκλησίας;

    Με βάση αυτή τη μεθοδολογία, ο Χριστιανισμός θα έπρεπε να κηρυχθεί δομικά μισογυνικός, ομοφοβικός και βίαιος. Γιατί, λοιπόν, δεν βλέπουμε αναλύσεις που να διακηρύσσουν ότι «ο Χριστιανισμός δεν έχει καμία θέση στο BDSM»;

    Η απάντηση βρίσκεται στην υποκριτική επιλεκτικότητα αυτών των ευαισθησιών. Το πραγματικό κίνητρο δεν είναι η αποδόμηση της πατριαρχίας, αλλά η ανάγκη να παρουσιαστεί ο σεξισμός ως ένα «ξένο, εισαγόμενο προϊόν». Με τον τρόπο αυτό, η κυρίαρχη κουλτούρα αυτοαθωώνεται, μεταθέτοντας την ευθύνη της καταπίεσης αποκλειστικά στον Άλλον, στον ξένο...

    Η κατρακύλα στον ρατσισμό, βαφτισμένη σε φεμινιστική ευαισθησία και προστασία των δυτικών κεκτημένων, δεν είναι παρά μια συνθηκολόγηση με ό,τι πιο σάπιο και βαθιά συντηρητικό έχει να προσφέρει η κυρίαρχη κουλτούρα.

    Οι ριζοσπαστικοί χώροι, όπως το BDSM, οφείλουν να είναι ανοιχτοί σε κάθε ΑΝΘΡΩΠΟ που σέβεται και εφαρμόζει τη συναίνεση, ανεξάρτητα από το φύλο, φυλή, χρώμα, θρησκεία, σεξουαλικό προσανατολισμό.

    Η ασφάλεια των μελών της κοινότητας του BDSM δεν χτίζεται με πιστοποιητικά κοινωνικών ή θρησκευτικών φρονημάτων...

    Όποιος άνθρωπος παραβιάζει τη συναίνεση ή εκφράζει κακοποιητική συμπεριφορά αποβάλλεται άμεσα, είτε είναι Μουσουλμάνος, είτε Χριστιανός, είτε Άθεος.

    Το να μετατρέπουμε, όμως, την κακοποίηση σε πολιτισμικό χαρακτηριστικό (Φεμινοεθνικισμός} μιας συγκεκριμένης ομάδας είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει κανείς στους εγχώριους κακοποιητές, οι οποίοι συνεχίζουν ανενόχλητοι το έργο τους όσο Ε/εμείς κυνηγάμε φαντάσματα.

    Όπως πολύ εύστοχα είχε γράψει και ο @DeSade

    Αυτά τα συντηρητικά, μικροαστικά ιδεώδη της καθαρότητας και του αποκλεισμού είναι που πρέπει να αποτινάξουμε για να είναι η κοινότητα ριζοσπαστική.

    Με αγάπη

    Iagos

     
    Last edited: 27 Ιουνίου 2026 at 12:52
  6. NightBird

    NightBird Αντικειμενοστρεφής

    Ναι. Και αυτό προσπάθησα να αναδείξω στο νήμα ειδήσεις, ίσως άστοχα και μη γνωρίζοντας τον όρο φεμινοεθνικισμός.

     
    Last edited: 27 Ιουνίου 2026 at 13:02
  7. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Θεωρώ ότι αυτό λύνει οποιαδήποτε απορία σχετικά με το πώς μπορεί κάποιος να είναι εδώ και να είναι μουσουλμάνος χωρίς να ασπάζεται το Ισλάμ ή σε κάθε περίπτωση χωρίς η συμπεριφορά του και τα λόγια του να δίνουν δικαιώματα.

    Ο άνθρωπος κρίνεται, εννοείται.
     
  8. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Ή Χριστιανός ή Ινδουιστής, Τοιστής, Εβραίος ή πιστός στον Ζωροάστρη, δωδεκαθειστής ή παγανιστής... να φανταστώ...

    Ξέρετε αυτή η λογική "μπορεί να είναι κάποιος μουσουλμάνος χωρίς ν ασπάζεται το Ισλαμ ή σε κάθε περίπτωση ψωρίς η συμπεριφορά του και τα λόγια του να δίνουν δικαιώματα" μου φέρνει στο μυαλό όλα αυτά τα εμετικά ακροκεντρώα με την μάσκα του κοινωνικού φιλελευθερισμού, και καλά στο όνομα του δικαιωματισμού "ναι μεν αλλά"

    “Δεν είμαι ομοφοβικός αλλά…”
    “Δεν έχω πρόβλημα με τους gay αρκεί να μην προκαλούν…”
    “Εγώ ομοφοβικός; Έχω φίλους gay!”
    “Η ομοφυλοφιλία είναι επιλογή. Η φύση προβλέπει μόνο ζευγάρωμα αρσενικού-θηλυκού”

    εν τω μεταξύ στην φύση
     
     
    Last edited: 27 Ιουνίου 2026 at 13:32
  9. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Όταν διαχωρίζω το πολιτικό Ισλάμ - α προπό μπράβο σας που σαρανταπέντε ποστ μετά από την έναρξη του νήματος ονοματίσατε αυτό για το οποίο συζητάμε - από τον κάθε μουσουλμάνο που έρχεται κοντά μας, το κάνω έχοντας στο νου μου αυτό
    Διότι άνθρωπος σημαίνει πάνω από όλα ευθύνη εαυτού και επιλογές. Και εγώ δεν είμαι διατεθειμένη να δω τον οποιονδήποτε έρχεται εδώ σε μας και ιδίως τον μουσουλμάνο ως ένα πρόσωπο που γνωρίζω πώς σκέπτεται, μιλάει και συμπεριφέρεται και γιατί είναι εδώ κοντά μας.

    Ακροκεντρώα και ό,τι διάολο άλλο διατηρώ το δικαίωμα να είμαι και να παραείμαι και να το βροντοφωνάζω άμα θέλω ή να το υποδηλώνω άμα θέλω ή οτιδήποτε άλλο. Επειδή, εδώ, στη δύση όχι στο φόρουμ, μπορούμε  
     
  10. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Προφανώς και δεν σας στερεί κανείς το δικαίωμα να δηλώνετε και να είστε ότι θέλετε... και καλά κάνετε να τιμάτε την μνήμη των εκτελεσθέντων στο Ιράν. Όπως όλοι μας. Δεν βλέπω όμως από κανέναν υποστηρικτή των θέσεων σας να τιμά την μνήμη των εκτελεσθέντων στην Σαουδική Αραβία (βέβαια θα μου πεις δεν υπάρχουν Σαουδάραβες εμιγκρέδες ή πρόσφυγες αλλά επενδυτές) ή να υπάρχει έστω η παραμικρή διαμαρτυρία για την είσοδο και την, στην ουσία αποίκηση, της χώρας, απ τους Σιωναζί γενοκτόνους του idf. Αφήνουν λεφτά μωρέ τα παιδιά και κινούν τον τουρισμό μας ...
     
  11. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Αν ήταν στο φόρουμ κάποιος από αυτούς τους πλούσιους του πολιτικού Ισλάμ και έλεγε ή αφηνόταν να φανεί κάπως ότι θα μπορούσε να είναι από αυτούς που πετάνε από το παράθυρο την δυτική συνοδό που δεν τους έκανε όλα τα κέφια στο πάρτι να είστε βέβαιος ότι θα ήμουν η πρώτη που θα έλεγε το "ουστ από δω ρε" και ας μου μου αρέσει διόλου το επιφώνημα αυτό ούτε καν για σκύλους.

    Άλλα που θα ήθελα να συζητήσω, αργότερα ή αύριο διότι τώρα πηγαίνω κομμωτήριο  
     
  12. de7

    de7 s

    Και στην περίπτωση feetlover γιατί δεν είπατε "ουστ" πρώτη αλλά είπατε το παρακάτω σε εκείνους που είπαν το "ουστ"

    Με την άδεια Του

    de7