Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ρατσισμός και BDSM

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 23 Ιουνίου 2026 at 11:28.

  1. elfcat

    elfcat . Contributor

    Ωραία. Από αυτά που μου γράφετε και τα οποία εύχομαι να έχετε καταλάβει γραμματικά και συντακτικά, ελπίζω να σας είναι προφανές και σαφέστατο, ότι η φράση
    'Το Ισλάμ δεν έχει θέση σε μια κοινότητα....κλπ" για την οποία έχει γίνει ο χαμός και δικαίως, ΔΕΝ αναφέρεται σε κανένα πολιτικό Ισλαμισμό αλλά στο Ισλάμ ως πίστη και θρησκεία η οποία ασκείται από πάνω από 2.000.000.000 μουσουλμάνους. Άρα, μας λέτε ,ότι καμία παρανόηση δεν έγινε απ' όσους διαφώνησαν με την φράση.

    Διότι στα αποσπάσματα που παραθέσατε, μιλάνε για Political Islam και όχι για Islam. Islam είναι η πίστη και η θρησκεία, λένε. Και αυτό καταλάβαμε σχεδόν όλοι και διαφωνούμε έντονα. Και καλώς πράττουμε.

    Υγ. Απλά να σας επισημάνω ότι οι αυτά δεν είναι έγκυρα γλωσσικά λεξικά.
     
  2. de7

    de7 s

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας, @NightBird . Όταν μια εναλλακτική, παρεκκλίνουσα (deviant) κοινότητα, όπως αυτή του BDSM, η οποία ιστορικά συγκροτήθηκε, ανέπνευσε και επιβίωσε στις παρυφές του κοινωνικού ιστού ακριβώς επειδή διεκδίκησε την ανεκτικότητα απέναντι στην ετερότητα, αρχίζει να υιοθετεί τις μεθόδους της κυρίαρχης εξουσίας —δηλαδή τη λογική των προληπτικών αποκλεισμών και των πολιτισμικών «εμπάργκο»— διαπράττει μια πράξη απόλυτης πολιτικής και ιστορικής αυτοακύρωσης.

    Η ριζοσπαστική συμπερίληψη (radical inclusion) δεν αποτελεί μια αφηρημένη, αγαθοεργή παραχώρηση της προνομιούχας πλειοψηφίας, ούτε ένα διακοσμητικό liberal σύνθημα. Είναι η οντολογική συνθήκη ύπαρξης του BDSM. Οι εναλλακτικοί σεξουαλικοί χώροι δεν περιφρουρούνται με το να μετατρέπονται σε μικροαστικά εξεταστικά κέντρα θρησκευτικών ή ιδεολογικών φρονημάτων, αλλά με το να ελέγχουν αυστηρά την υλική δεοντολογία της πράξης επί του πεδίου: τη διασφάλιση της συναίνεσης.

    Οτιδήποτε αποκλίνει από αυτό —κάθε προσέγγιση που εργαλειοποιεί τη γυναικεία χειραφέτηση και τα queer δικαιώματα για να εγκαταστήσει ένα ιδεολογικό face-control πολιτισμικών προδιαγραφών— δεν είναι τίποτα περισσότερο από δομική ξενοφοβία με προοδευτικό προσωπείο.

    Πρόκειται για μια βαθύτατα πολιτική ειρωνεία, την οποία η ανάλυσή σας ξεσκεπάζει υποδειγματικά: στην απέλπιδα προσπάθειά της η @skia να προστατεύσει τις «αξίες» της από έναν κατασκευασμένο εξωτερικό εχθρό, η ρητορική αυτή καταλήγει να εσωτερικεύει και να αναπαράγει τη μισαλλοδοξία, τον έλεγχο και τις αποκλειστικές δομές των ίδιων των παραδοσιακών διωκτών της κοινότητάς Μ/μας.

    Με την άδεια Του

    de7
     
  3. espimain

    espimain Contributor

     
  4. DreamMaster

    DreamMaster Ενας στιχάρπαστος Contributor

    Εκπλήσσομαι και φριττιώ με τούτην την απάντησίν σας! Μάλλον δεν ενθυμείσθε καλώς, και πρέπει να το πούμε και αυτό. "Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;"

    Δεν ενθυμείστε ότι πριν το πρώτο "ουστ!" προς το αηδές χριστιανικό Φιτλάβερον περιήλθαμε εις την υποψίαν, μήπως ήτο Αλβανός, ελληνόφωνος πλέον κατόπιν ετών παρασιτήσεως εις την χριστιανικήν μας χώρα (δεν διακρίνεται και η προφορά εις τα φόρα!) και αναρριγήσαμε, μήπως και κατά σφάλμα δολερό "ουστάρουμε" μουσουλμάνον, και δη του Παραπολιτικού 92,6FM Ισλάμεος εν αγνοία μας.

    Και τότε(νες), ενέσκηψε η ιδέα να του γίνει ιδιωτικώς ερώτησις-παγίς, τοιαύτη που μόνον βέρος αναντάμ και θρέμμα παπαντάμ χριστιανέλλην θα ημπόρουν να απαντήσει. Αναπολώ πλήρης τα μειδιάματα που στόλισαν τα χείλη, όταν επροτάθη ερώτησις-κλείς-της-κλειδός (παρ' εμού, σεμνύνομαι) δια τούτον τον σκοπόν. Και ήτο αυτή:

    "Δύναται νεάνις ή και ωριμοτέρα (έως κάποιου σημείου) να μεταλάβει εν μέσω εμμήνου ρύσσεως;"

    Κι απάντησε ο αυθάδης ευθαρσώς: "Οχι, με τίποτε - μα ακάθαρτη να εμπλακεί εις Μυστήριον Μέγα;"

    Τότε πλέον ήμεθα βέβαιοι περί της γνησίου χριστιανο-ελληνικότητάς του (ταυτολογία), το ταιριαστόν παρ' ημίν και των αξιών ημών, και τον "ουστάραμε από δω", με επωδό: "ύπαγε εις τα τσακίδια ποταπέ"!

    Ελάχιστη απροσεξία, αν είχομεν προπετήσει φερ' ειπείν και δεν δίδαμε τον ΧΡΟΝΟΝ τον σωστό δια τη μελέτη του υποδείγματος ανθρώπου που εβρίσκετο ενώπιον ημών, και θα είχε εκδιωχθεί κατά σφάλμα ανήρ μουσουλμάνος, ανδροπρεπής - που άλλωστε καθιέρωσε και το πρωκτικόν σεξ δια ταύτας ημέρας όπου κατά το λαϊκότροπον "κατέρχονται οι Ρώσσοι"!

    Δεν είναι προς παιδιάν τέτοια θέματα και η εκκλησία υμών ενίοτε διβουλίζεται, οι πιστοί ταλανίζονται, αλλά το πρέπον, το της παραδόσεως ήθελεν είναι και το σωστόν και το μεταλαμπαδευτέον!

    Μη επιλήσμων,
    Dream
     
    Last edited: 27 Ιουνίου 2026 at 20:29
  5. elfcat

    elfcat . Contributor

    @espimain
    Δεν καταλαβαίνω, τί προσπαθείτε να πείτε με τις διακρίσεις Μωαμεθανός, Μουσουλμάνος, Ισλαμιστής.

    Η εριζόμενη φράση της @skia αναφερόταν στο ΙΣΛΑΜ, ούτε -ισμος ούτε σε -ιστές.
    Σε αυτό λοιπόν συμφωνούμε όλοι οι εγγράμματοι καθώς και τα ξένα αποσπάσματα που μου αναφέρατε εσείς ο ίδιος πριν, ότι όταν γράφουμε ΙΣΛΑΜ μιλάμε ΜΟΝΟ για την πίστη και την ΘΡΗΣΚΕΙΑ 2.000.000.000 μουσουλμάνων ανά τον κόσμο.

    Όσο και να προσπαθείτε εσείς και άλλοι να συσκοτίσετε, να θολώσετε, αυτό που ΔΙΚΑΙΩΣ προκάλεσε την αντίδραση των περισσότερων μας, το νόημα δεν μπορεί να αλλάξει.
     
  6. de7

    de7 s

    Φρονώ ότι εκεί που ορισμένοι χρειάζονται τόμους θεωρίας για να δικαιολογήσουν την αμηχανία τους, η δική Σας τοποθέτηση επέστρεψε το αφήγημά τους ως αυτό που πραγματικά είναι: μια επιθεώρηση μικροαστικής υποκρισίας.

    Πάντα εύστοχος. Σας ευχαριστώ

    Με την άδεια Του

    de7
     
  7. DeSade

    DeSade Owner

    Παμε να εξηγήσουμε το παράδοξο.
    Οταν ασπάζεσαι ενα θρησκευτικό δόγμα το επωμίζεσαι ολο και συνεχως. Οχι μερος αυτου η κατα περίσταση ολο. Επωμιζεσαι όλο το αξιακο συστημα και τις ηθικες επιταγες του για οσο εισαι πιστος του. Αν ασπαζεσαι μονο ενα μερος του δογματος περιγράφεσαι απο τη λεξη σχισματικος η αιρετικός
    Δηλαδή σε οποιο δογμα και αν ανηκεις για να πληρεις τις προυποθεσεις να ονομαζεσαι ως τετοιος παίρνεις ολο το πακετο, δεν μπορείς να προσαρμόζεις ενα δογμα στα μετρα σου κανοντας πχ εναν χριστιανισμό αλα καρτ.

    Θυμαμαι ενα παλιο περιοδικό το ΑΜΦΙ που ειχε ως συνθημα το εξαιρετικο " για την απελευθέρωση της γκει επιθυμιας"
    Ερχόμενοι στα καθ ημάς θεωρω ως απαραίτητη προϋπόθεση την απελευθέρωση της BDSM επιθυμίας απο ολους οσους θελουν να μετέχουν στο χώρο μας.

    Η απελευθέρωση αυτη δεν είναι μια θεωρητική έννοια διχως πρακτικό αντίκρισμα. Απελευθέρωση θα πει πρωτίστως απενοχοποίηση της BDSM επιθυμίας .

    Ομως....
    Δεν υπαρχει ΚΑΜΜΙΑ θρησκεία που να αποδέχεται τις BDSM πρακτικές Ο κάθε ένθεος εκπίπτει ηθικά στα ματια του υπέρτατου Όντος γιατι καθε φορα που ζει το BDSM .... αμαρτάνει.
    Το BDSM δεν ειναι αποδεκτο και οποιος το ασκεί πρεπει να ζητησει τη συγχωρεση του υπέρτατου Όντος. Ξεκαθαρα λοιπόν εγκολπωνεται η ενοχή για το BDSM μεσα απο την υιοθέτηση του αξιακου συστήματος και των ηθικών επιταγων της εκάστοτε θρησκείας.
    Οποτε τι;
    Κανεις BDSM και μετα ζητάς συγχωρεση; Και ξανακάνεις BDSM και ξανα ζητάς συγχωρεση;
    Αυτο ειναι ο ορισμος της ηθικής υποκρισίας.

    Γιατι να παραμένεις σε μια Θρησκεία που δεν σε αποδέχεται; Που απαιτει να ζητάς διαρκως συγνωμη για το σεξουαλικό προσανατολισμό σου , που απορρίπτει οτι περισσότερο ποθεις χαρακτηρίζοντας το ως ανήθικο και βδελυρό;
    Που εν τέλει πασχίζει να σε γεμίσει ενοχές για αυτό που εισαι....
    Το αντίθετο της απελευθέρωσης - απενοχοποίησης.
    Πως μπορεις να λατρεύεις ενα Θεο που σου ζητα να απαρνηθείς τη σεξουαλικότητα σου; ( Που εκείνος σου εδωσε αν υποθέσουμε οτι εισαι δημιούργημα του)

    Σε εσας και εκείνους που αναφέρουν οτι κανουν BDSM και πιστεύουν χωρις κανενα προβλημα η χωρίς να βλέπουν καποια αντίφαση η παράδοξο θα τους έλεγα μιμούμενος επιτυχημένη διαφήμιση κινητής του παρελθόντος
    " Στον πνευματικό σου το ειπες; "
    Αν το κανουν τους περιμένει μια πολυ δυσάρεστη έκπληξη.....
    Αν δεν το κάνουν, εθελοτυφλουν οτι τάχα είναι αποδεκτό αυτο που κάνουν ( δεν ειναι) - ( δογμα αλα καρτ)

    Οι θρησκείες στοχοποιούν, στιγματίζουν , απορρίπτουν και διωκουν ανθρώπους με βαση τη σεξουαλικότητα τους.Ειναι μια ξεκαθαρη ρατσιστική συμπεριφορα.

    Τι δουλεια εχουν αυτα τα institutions του μίσους, που μισουν την ιδια τη σεξουαλικότητα του ανθρωπου στον χωρο του BDSM?
     
    Last edited: 27 Ιουνίου 2026 at 23:13
  8. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Ε, όχι και κανείς. Για διαβάστε πάλι ορισμένες τοποθετήσεις.
     
  9. de7

    de7 s

    συμφωνώ

    Οι εναλλακτικοί σεξουαλικοί χώροι δεν συγκροτήθηκαν ιστορικά ως αποϊδεολογικοποιημένα fora ή γραμμικές πλατφόρμες ουδέτερης κοινωνικότητας.

    Αντιθέτως, γεννήθηκαν και οργανώθηκαν ως αντι-εξουσιαστικά καταφύγια (sanctuaries) και θύλακες ανάσχεσης απέναντι στη θεσμική, εκκλησιαστική και συστημική καταστολή. Τα θρησκευτικά institutions (ιδρύματα), ως κανονιστικοί μηχανισμοί επιβολής, έχουν επιτελέσει επί αιώνες μια συστηματική επιχείρηση δίωξης, παθολογικοποίησης και κοινωνικού εξοβελισμού της επιθυμητικής παρέκκλισης.

    Η δομική άρνηση, συνεπώς, να αναγνωριστεί οποιοδήποτε καθεστώς ιδεολογικής νομιμοποίησης σε αυτούς τους μηχανισμούς ενοχής, ελέγχου και έμφυλης πειθάρχησης εντός ενός πεδίου χειραφέτησης, δεν αποτελεί «διάκριση» ή «ανεκτικότητα ανάποδα».

    Συνιστά πράξη στοιχειώδους πολιτικής αυτοάμυνας και περιφρούρησης της οντολογικής ακεραιότητας του ίδιου του καταφυγίου.

    Συνιστά κραυγαλέα λογική και υπαρξιακή αντίφαση η λατρεία ενός μεταφυσικού συστήματος που προϋποθέτει τον πνευματικό ακρωτηριασμό και την ενοχοποίηση της ίδιας σου της σαρκικής ύπαρξης.

    Εκτός, βεβαίως, αν η ταυτότητα δεν βιώνεται ως μια ριζοσπαστική, ενσώματη διεκδίκηση αυτοδιάθεσης, αλλά υποβιβάζεται σε ένα ανώδυνο, καταναλωτικό event ή session του Σαββατοκύριακου —μια επιφανειακή εκτόνωση που επιστρέφει πειθήνια στο μαντρί της θεσμικής κανονικότητας και της ενοχικής υποταγής μόλις ξημερώσει Δευτέρα.

    Με την άδεια Του,

    de7
     
  10. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Οι τοποθετήσεις μιλάνε για το παράδοξο του να είναι κάποιος ενθεος και bdsmer ... και όχι για την άρνηση εισοδου στο bdsm ενός ένθεου... είναι δυο σαφώς διαφορετικά πράγματα
     
  11. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Έχω την εντύπωση ότι "ένθεος" σημαίνει κάτι πολύ ευρύτερο από τις γραφές και τα δόγματα και όχι ιδιαίτερα συγκεκριμένο.
    Και αν έχετε δίκιο, που ούτε εγώ βάζω χέρι στη φωτιά, πού να τό 'βρετε όμως. Τι θα κάνετε; Θα πάτε στον παπά της ενορίας σας να του ζητήσετε να βάλει το χέρι του;

    Πολύ πολύ άνετα μπορείς να θρησκεύεσαι χριστιανικά όπως θέλεις, γκουχ γκουχ πληρώνουμε όλοι μας, εφόσον έχουμε ΑΦΜ, την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία, ούτε εσύ ενοχλείς το δόγμα ούτε το δόγμα εσένα.

    Απόψε είχα πάει σε μια ερασιτεχνική παράσταση σε ένα θέατρο, μας έδωσαν και πρόγραμμα, στο πρόγραμμα λοιπόν είχαν βάλει ένα κομμάτι για την ιστορία του θεάτρου, από το βιβλίο Η Ιστορία του Θεάτρου, (1ος τόμος), Oscar G. Brockett, Franklin J. Hildy, το οποίο μάντεψε τι έλεγε:
    Νομίζω τα λέει όλα, αυτό. Αμέσως μετά που δημιουργήθηκε το πρώτο πανεπιστήμιο έγινε. Τρεις αιώνες μετά από τους πρώτους θανάτους στην πυρά αιρετικών χριστιανών. Και οι άνθρωποι άρχισαν να κάνουν θέατρο, λίγο λίγο, πήρε κάμποσο ακόμα αλλά όχι πολύ και έκαναν θέατρο όπως περίπου το γνωρίζουμε σήμερα. Δεν τα λέω αναλυτικά, τρεις τόμοι είναι το βιβλίο για την ιστορία του θεάτρου, αλλά πάντως.

    Αυτό που δεν μπορείς να κάνεις είναι να φτιάξεις δικό σου δόγμα, να προσηλυτίσεις, να φτιάξεις τίποτα δικά σου μυστήρια και τελετές, τέτοια πράγματα. Αυτά κυνηγάνε κάπως ακόμα και σήμερα για αιρετικά και διάφορες παραχριστιανικές ομάδες.

    Οπότε τι έχουμε εδώ, μπόρεσαν τότε οι άνθρωποι να αποσπαστούν από την εκκλησία για να κάνουν θέατρο, που μπορεί και αυτό να έχει τα προβλήματά του από άποψη δογματική, και να παραμείνουν χριστιανοί και δεν μπορούμε εμείς σήμερα να κάνουμε BDSM χωρίς κανενός είδους σύγκρουση ούτε εσωτερική ούτε εξωτερική;

    Edit: Στην Ελλάδα δεν μπορούμε να έχουμε δόγματα άσχετα και παραθρησκευτικές ομάδες, στις ΗΠΑ γίνεται ο κακός χαμός από τέτοια διάφορα.
     
    Last edited: 27 Ιουνίου 2026 at 23:41
  12. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4


    Θα απευθυνθώ στη Παριαρχείο Αλεξανδρείας που έχω και τα κοννέ