Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Περισσότερος πόνος για λιγότερο πόνο

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Εμπειρίες' που ξεκίνησε από το μέλος fractal, στις 23 Ιουνίου 2026 at 08:02.

  1. fractal

    fractal Premium Member

    Η πρώτη συνάντηση είναι αναγνωριστικη . Ίσα να γνωριστούν τα δυο δέρματα. Η ακινητη με την κινητή επιφάνεια. Το πρώτο χτυπημα είναι διερεύνητικο έτσι σαν να λέμε ήρθα. Το τέταρτο ακολουθεί το τρίτο που ήρθε αμέσως μετα το δεύτερο. Το κάθε ενα με τη δική του προσωπικότητα φέρνει στην επιφάνεια μια ανάμνηση. Τα πρωτα δέκα είναι λιγο άβολα. Φυσικά το δέρμα ανοίγει να το δεχτεί πιο μέσα, να σκάψει βαθιά στις κρυμμένες αναμνήσεις. Αυτες που κρύβεις με φροντίδα. Θα τις ξυπνήσει όλες. Ακόμα και αυτές που ντρέπεσαι να ομολογήσεις στον εαυτό σου . Μην ανησυχείς δεν έχει κουραστεί και ας πέφτει η ενταση . Μην κλείσεις τα μάτια. Είσαι εδω ,τωρα. Γυρνάς και την βλέπεις να έχει πιτσιλιστει με σταγόνες κόκκινες. Τωρα σειρά έχουν οι ενδορφινες. Περισσότερος πονος για λιγότερο πόνο. Κάποιος την σταματάει." Δεν βλέπεις οτι ο μαλακας δε μιλάει; θα τον τελειώσεις!". Λιγο ιώδιο και ο πόνος τωρα είναι συνεχής σαν ενα βουητό . Αδιακοπος. Αποφασιστικός. Γνώριμος. Λυτρωτικος. Διαβρωτικος.
    Σαν τους ήχους απο το πλήθος.
    Σαν τους ήχους απο τα κύματα που έπαιρναν μαζι τους τα δάκρυα.
    Σαν τον αέρα που σε συνόδευε τα κρύα βραδυα στο δρόμο.
    Όταν δεν μπορούσες να ζεσταθείς με τίποτα.
    Αλλα περπατούσες γιατί αν σταματούσες θα βουλιάζες
    Γιατί η νυχτα σε θέλει ακίνητο για να σε τυλίξει στο σκοτάδι
    Εκεί που δεν υπάρχει πόνος αλλά μονο σιωπή
    " Γιατί ρε μωρό μου δεν μιλας;;".,
    Γιατί γαμωτο
     
    Last edited: 23 Ιουνίου 2026 at 08:31