Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ειδήσεις

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 24 Οκτωβρίου 2006.

  1. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Καλή εβδομάδα, παππού. Κατ'αρχάς, αποκλείεται να έχεις διαβάσει και τις τρεις θρησκείες και να κατέληξες ότι λένε τα ίδια πράγματα. Όσο και χαζός (aka μαρξιστής) να είναι κανείς, δε μπορεί παρά να διακρίνει τις διαφορές. Ξεκινάμε από την παραδοχή ότι ο χριστιανισμός είναι η διδασκαλία του Χριστού. Στη διδασκαλία του Χριστού δεν έχω διακρίνει μισογυνισμό. Εκτός αν έχετε πάθει Iago και δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε. Θέλετε να σας στείλω στα γρήγορα καμμία εικοσαριά εδάφια από το Κοράνι ή δε σας παίρνει;

    Οι αριθμοί είναι για τα νούμερα, μόνο όταν τα χρησιμοποιούν νούμερα. Άκρη δε βγαίνει από αυτά που γράψατε, γιατί ως συνήθως επιλέξατε να κρατήσετε αυτά που σας συμφέρουν.

    Και για να τελειώνουμε, περί δικαιωματιστών, φασιστών και μαρξιστών: είσαστε ένα και το αυτό. Κόκκινοι φασίστες είναι οι μαρξιστές (πόσο δίκαιο είχε ο Γιανναράς σε αυτό...) που έκαναν σημαία τους και τον δικαιωματισμό, εσχάτως. Σας αρέσει ή όχι, είσαστε ένας φασίστας διαφορετικής αποχρώσεως.

    Υ. Γ Σε όσους σας αρέσει το Ισλάμ, μπορείτε να πάτε να "αγαμηθείτε" στις χώρες όπου το Ισλάμ κάνει κουμάντο, να μείνετε δύο χρονάκια και να δω αν θα μπορείτε να λέτε τις μαρξιστικές σας αρλούμπες ελεύθερα ή θα το παίζετε αντιμαρξιστές για να γλυτώσετε τις φάπες.
     
    Last edited: 22 Ιουνίου 2026 at 16:43
  2. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Ωπ; Είπαμε κάτι για το Ισλάμ και θιχτήκατε; Πάρετε καλέ τον Dream και πηγαίνετε να μείνετε εκεί πέρα τα δυο σας, να περάσετε όμορφα! Ή επειδή είσαστε άνδρας, θεωρείτε εκ προοιμίου ότι θα σας φέρονται καλύτερα, επειδή δεν είσαστε κατώτερο είδος εκεί, όπως είναι οι γυναίκες; Ισχύει, θα είσαστε σε πολύ καλύτερη θέση, μέχρι να τολμήσετε (αν τολμήσετε, γιατί το κοκοκό το έχετε δεύτερη φύση εσείς προσωπικώς, αγαπητέ) να μεταφέρετε τις πολιτικές σας θέσεις. Τότε θα καταλάβετε τι εστί Ισλάμ και τι εστί βερίκοκο γενικότερα. Μέχρι τότε, συνεχίστε να ζείτε στο συννεφάκι σας.

    Περί Μαρξ, δεν έχω να προσθέσω κάτι. Δεν έχετε καταλάβει τι διαβάζετε. Πηγαίνοντας προς τον τενεκέ, αγαπητέ, προσέξτε μην πετάξετε το "Κεφάλαιο". Ίσως, αν το κρατήσετε, αντιληφθείτε τι διαβάζετε.

    Υ.Γ Μα να μη μπορείτε να αναρτήσετε κάτι, που αν δεν είναι AI να μην έχει ορθογραφικά λάθη... Τι κακή συνήθεια είναι αυτή... Απόφοιτος του κρυφού σχολειού είσαστε; Θα το παρέκαμπτα, αφού το βασικό πρόβλημα σε εσάς είναι η αντίληψή σας, οπότε τι να μας πει η ορθογραφία, αλλά είχατε τη φαεινή ιδέα να με κοροϊδέψετε για έναν λάθος τονισμό κάποια στιγμή στο παρελθόν, οπότε, επειδή όταν γράφετε μόνος σας (δηλαδή σπανίως) θέλουμε κολλύριο, λέω να σας γλεντήσω. Εις υγείαν.
     
  3. espimain

    espimain Contributor

  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Captain's property Contributor

    Η αλήθεια είναι ότι οι παραδοχές καθορίζουν πολλά στους συλλογισμούς...
    Ποιος την κάνει την παραδοχή αυτή;
    Κατανοείτε φαντάζομαι ότι αν δεν είναι μια κοινή ή κοινά αποδεκτή παραδοχή τότε αλλάζει το έρεισμα.
     
  5. Iagos

    Iagos Contributor

    @skia

    Παραπάνω σας προέτρεψα να
    Αν το είχατε κάνει δεν θα γράφατε το παραπάνω.

    Πάμε λοιπόν να σας βοηθήσω.

    Την Τετάρτη στις 21:17 ο ισλαμοφάγος @Reinheit ανέβασε τις άτσαλες σκέψεις του με αυτό το κείμενο
    Το διαβάσατε;

    Μάλλον...

    Αν το διαβάσατε αποκλείεται να μην διακρίνατε ότι η σκέψη του ισλαμοφοβικού @Reinheit είναι επηρεασμένη από την
    Πρόκειται για τον λεγόμενο πολιτικό ρεαλισμό που ως ακαδημαϊκή σχολή σκέψης και συγκροτημένη θεωρία γεννήθηκε μετά το 1939 με βασικούς εκπροσώπους τους Hans Morgenthau, Kenneth Waltz και τον John Mearsheimer

    Ο ισλαμοφοβικός @Reinheit αναμασά κάπως άτσαλα την σχολή σκέψης της
    Η βασική δογματική θέση του
    είναι ότι η πολιτική είναι αυτόνομη.

    Τα κράτη δηλαδή κινούνται σε ένα άναρχο διεθνές σύστημα με μοναδικό γνώμονα το εθνικό συμφέρον και την επιδίωξη της ισχύος.

    Όταν όλοι αυτοί οι ρεαλιστές κάθισαν στα μέσα του 20ού αιώνα να φτιάξουν μια συστηματική θεωρία για το πώς η βιομηχανία επηρεάζει την ισχύ των κρατών, η μοναδική ολοκληρωμένη υλιστική μέθοδος που υπήρχε ήδη στον κόσμο ήταν ο Ιστορικός Υλισμός του Μαρξ.

    Οι τύποι βρήκαν έτοιμο ένα επιστημονικό εργαλείο, του αφαίρεσαν την ταξική διάσταση για να είναι συμβατό με την αστική ιδεολογία, και το βάφτισαν
    .

    Ο ισλαμοφοβικός @Reinheit λοιπόν, όπως και οι θεωρητικοί του πατέρες, χρησιμοποιεί τη μαρξιστική σκέψη, έστω και αν η αντικομουνιστική του αλλεργία δεν του επιτρέπει να το παραδεχτεί.

    Το καταλάβατε τώρα;

    Καταλάβατε γιατί η
    είναι ένας μπασταρδεμένος μαρξισμός που εξυπηρετεί το αφήγημα της αστικής τάξης;

    Αν δεν το καταλάβατε, εσείς που έχετε
    το
    τότε ίσως θα πρέπει να το διαβάσετε ξανά.

    Και θα δείτε ξεκάθαρα το πως οι εκφραστές της
    όπως ο ισλαμοφοβικός @Reinheit μπαστάρδεψαν τον Μαρξισμό.

    Βέβαια ο ίδιος ο Μάρξ, χωρίς να τους γνωρίζει τους ξεβρακώνει στο «Η 18η Μπρυμαίρ του Λουδοβίκου Βοναπάρτη» το 1852 γράφοντας:
    "Πάνω στις διάφορες μορφές ιδιοκτησίας, πάνω στις κοινωνικές συνθήκες ύπαρξης, υψώνεται ένα ολόκληρο εποικοδόμημα από διαφορετικά και ιδιόμορφα διαμορφωμένα αισθήματα, αυταπάτες, τρόπους σκέψης και αντιλήψεις ζωής. Η ολόκληρη τάξη τα δημιουργεί και τα διαμορφώνει αυτά από την υλική της βάση και από τις αντίστοιχες κοινωνικές σχέσεις.

    Το ξεχωριστό άτομο,που τα δέχεται με την παράδοση και την ανατροφή, μπορεί να φαντάζεται ότι αυτά αποτελούν τα πραγματικά ελατήρια και την αφετηρία της δράσης του.

    Όπως στην κοινή ζωή κάνουμε τη διάκριση ανάμεσα σ' αυτό που ένας άνθρωπος λέει ή φαντάζεται για τον εαυτό του και σ' αυτό που πραγματικά είναι και κάνει, έτσι και στις ιστορικές μάχες πρέπει ακόμα περισσότερο να διακρίνουμε τις φράσεις και τις αυταπάτες των κομμάτων από τον πραγματικό τους οργανισμό και τα πραγματικά τους συμφέροντα, τη φαντασία τους από την πραγματικότητά τους."


    Όσον αφορά τώρα σε αυτό
    Β/βρισκόμαστε σε μια κοινότητα BDSM, η οποία έχει ως θεμελιώδη και αδιαπραγμάτευτο πυλώνα τη μη διάκριση των ανθρώπων με βάση το φύλο, τη φυλή, το χρώμα, τον σεξουαλικό προσανατολισμό ή τη θρησκεία.

    Όταν κάποιος μπουκάρει σε αυτόν τον χώρο και σπέρνει το μίσος, τον ρατσισμό και την ισλαμοφοβία, οφείλω να τον ονομάσω με το όνομά του. Το μίσος απέναντι σε ανθρώπους λόγω της θρησκείας τους είναι ρατσισμός.

    Ο ισλαμοφοβικός @Reinheit με τις απόψεις του σπέρνει το μίσος εναντίον ανθρώπων που πιστεύουν σε μια θρησκεία.

    Προσωπικά δεν το ανέχομαι...

    Πρόκειται για την περιφρούρηση των αξιών της ίδιας Μ/μας της κοινότητας, την οποία ο ισλαμοφοβικός @Reinheit προσβάλλει...

    Iagos

     
    Last edited: 22 Ιουνίου 2026 at 14:50
  6. skia

    skia Contributor

    @Iagos,
    Εξακολουθείτε να περιγράφετε τον ιστορικό υλισμό. Δεν αποδεικνύετε όμως αυτό που σας ρωτώ.
    Το ζητούμενο δεν είναι τι έγραψε ο Μαρξ ούτε αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς μαζί του. Το ζητούμενο είναι η λογική συνεπαγωγή που υποστηρίζετε.
    Παρατηρώ, επίσης, ότι για ακόμη μία φορά αφιερώνετε το μεγαλύτερο μέρος της απάντησής σας στον @Reinheit, στις απόψεις του και στα υποτιθέμενα κίνητρά του.
    Εγώ, όμως, δεν σας ρώτησα για τον @Reinheit, ούτε για τον πολιτικό προσανατολισμό του, ούτε για το αν είναι ισλαμοφοβικός, αντικομμουνιστής ή οτιδήποτε άλλο.
    Σας έθεσα ένα πολύ συγκεκριμένο ερώτημα:
    Πώς προκύπτει λογικά από το «η βιομηχανική βάση επηρεάζει την ισχύ και την αντοχή ενός κράτους», το «άρα όποιος χρησιμοποιεί αυτό το επιχείρημα υιοθετεί τον ιστορικό υλισμό»;
    Μέχρι στιγμής, δεν βλέπω απάντηση σε αυτό. Βλέπω επανάληψη του αρχικού συμπεράσματος με διαφορετικά λόγια και συνεχείς αναφορές στον @Reinheit.
    Αν θεωρείτε ότι η άποψή σας είναι ορθή, παρακαλώ εξηγήστε μου τη λογική σύνδεση.
    Διαφορετικά, έχω την εντύπωση ότι απαντάτε στον @Reinheit μέσω εμού και όχι στο ερώτημα που σας έθεσα.
    Ευχαριστώ.
     
  7. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Μα, συγγνώμη, αν ο χριστιανισμός δεν εδράζεται στη διδασκαλία του Χριστού, πού μπορεί να εδράζεται; Θέλετε παρακαλώ να μου πείτε μερικές εναλλακτικές; Μπορεί χριστιανισμός να είναι κάτι άλλο από όσα δίδαξε ο Χριστός; Βουδισμός είναι όσα αποδίδονται στον Βούδα, Κουμφουκιανισμός όσα αποδίδονται στον Κομφούκιο κτλ. Αν κάποιος θεωρεί κάτι άλλο ως αυτονόητη παραδοχή, τότε προφανώς δε μιλάμε για κάτι άλλο; Παρακαλώ, δεν είναι ρητορικό το ερώτημά μου· θέλω να μου πείτε τι άλλο μπορεί να είναι ο χριστιανισμός, αν όχι όσα δίδαξε ο Χριστός.
     
  8. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Όσοι πιστεύουν ότι ο @Iagos έχει διαβάσει (όχι αντιληφθεί. ΔΙΑΒΑΣΕΙ) κάποιον εκ των Hans Morgenthau, Kenneth Waltz και John Mearsheimer που αναφέρει, να σηκώσει το χέρι ψηλά. Ειδικά με τον τελευταίο, ο άνθρωπος δεν παίζει να έχει την παραμικρή επαφή. Δηλαδή, αν είναι δυνατόν...
     
  9. Reinheit

    Reinheit Ο Χρόνος είναι ρήμα. Κυλάω. Πονάω. Περνάω.

    Εσείς, λογικοφοβικέ @Iagos, προβάλλετε συνεχώς την έννοια της αντιλήψεως γενικότερα.

    Μπεεεεε. Και ουγκ.
     
  10. DreamMaster

    DreamMaster Ενας στιχάρπαστος Contributor

    Και γω έχω μπλοκάρει σε αυτό το δίλημμα:

    είναι χρονοταξιδιώτης Μαρκιωνιστής από το δεύτερο αιώνα, πιστός της εκκλησίας αυτού που κράτησε απ΄τη Βίβλο μόνο το κατά Λουκά και αυτό πετσοκομμένο; (μολονότι κι αυτός έχωσε κάμποσες από τις επiστολικές παρλαπίπες του Σαύλου με το μισογυνισμό)

    Ή

    είναι από τους Red Letter Christians κάτι απίθανους αμερικανούς που τιμούν ότι στις πρώτες Βίβλους τα λόγια του Τζίζους (που είναι τα μόνα που ισχύουν, λένε) τυπώνονταν με κόκκινο μελάνι;

    Βρε μπας και είναι απλώς ένας μπουμπούνας που δεν έχει ανοίξει ποτέ του τη Βίβλο και μου θέλει και συζήτηση συγκριτικής θρησκειολογίας;

    Οπως και να χει να αφιερώσουμε εδώ εικονίτσα σεμνή και τρελιάρικη, από βάφτιση κοριτσιού, που διακρίνουμε με ευλάβεια ότι είναι κορίτσι αφού παίρνει την ευχή του σαραντίσματος ΕΞΩ από το ιερό του ναού, για να μην το μολύνει με την θηλυκή της βρεφική μιαρότητα, κατά την παράδοση. Υπόψη ότι έχει προταθεί και συμβιβαστική λύση για την ευχή όπου το κορίτσι μπαίνει στο ιερό του ναού (όλα τοις κυσί ρε φίλε;;;; ) ΑΛΛΆ, τουλάχιστον, δεν μπαίνει απο την κεντρική πόρτα που οδηγει στην Ιερή Τράπεζα (goldman sachs?) όπως το αγόρι, αλλά από παραδιπλανή.

     

    Ιδανική λεζάντα της φωτό: "Πάμε ωρέ αδέρφια να σφάξουμε Ιρανούς, για να λευτερώσουμε τις Ιρανές απ΄τη μαντήλα!!!"

    Οι πίσω τύποι πάντως κάπως Ιρανοί μου φαίνονται, από άποψη ενδυματολογική και μόνο. Τέλος πάντων, θα βρείτε εσείς τις διαφορές. Καμαρώστε και την ιερότητα της μάνας, καθώς και της μικρής αλανιάρας μιαρής που όταν μεγαλώσει, αν θέλει ο ξέρουμε ποιός, θα γίνει μάνα. Ιερή κι αυτή.


    Στο δρόμο θα μπορέσουμε να αγαπήσουμε και τους ομοφυλόφιλους, που εκεί τους πετάνε από τα παράθυρα, ενώ εδώ τους δίνουμε την ευκαιρία να μπουν σ΄ένα κοσμηματοπωλείο και να τους σκοτώσουμε μαζί με περαστικούς.

    Dream
     
    Last edited: 22 Ιουνίου 2026 at 15:43
  11. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Αφενός πριν συζητηθεί οποιαδήποτε παρατήρηση έρχεται με έναυσμα το ποστ του @Reinheit, ίσως θα άξιζε να συζητηθεί το ποστ που έδωσε έναυσμα στον ίδιο να απαντήσει, διότι πρόκειται για απάντηση και όχι για παρατήρηση που σκέφτηκε ξαφνικά. Εκτός αν θεωρούμε όλοι εδώ δεδομένο ότι δεν βρίσκονται διά γυμνού οφθαλμού ουσιώδεις διαφορές ανάμεσα στις - φρικαλέες, αν το θυμάμαι σωστά - αβρααμικές θρησκείες, που είναι μάλιστα όλες μισογύνικες και μάλιστα όλες το ίδιο μισογύνικες.

    Διότι, λέω εγώ τώρα τα δικά μου, οι μη αβρααμικές θρησκείες είναι γνωστό σε όλους ότι στα ώπα ώπα την έχουν τη γυναίκα και κάτι ψιλοπράγματα όπως να ναρκώνουν και να καίνε ζωντανή τη 18χρονη επειδή πέθανε ο ογδοντάρης με τον οποίο την πάντρεψαν είναι για το καλό της, φαίνεται, ώστε στην επόμενη μετενσάρκωση να μην κατέβει στη γη ως ουτιδανό ηθικά υποκείμενο άγνωστης βιολογικής ταυτότητας προς το παρόν, πρέπει πρώτα να μετενσαρκωθεί και μετά να υποθέσουμε, διότι δεν γνωρίζουμε και δεν θα μάθουμε ποτέ, βέβαια, ποιος μετενσαρκώνεται σε τι όταν πεθαίνει.

    Είναι και αυτό το αλλόκοτο, αλλά δευτερεύουσας, πάντως, σημασίας, ως προς τον μισογυνισμό ιδίως πράγμα, μια από αυτές τις φρικαλέες αβρααμικές θρησκείες να τιμά την Παναγία, να τιμά τη μάνα δηλαδή. Φρικαλέο και αυτό, όχι; Σίγουρα αυτό δεν έχει καμία σχέση με το πώς ο πολιτισμός κάθε θρησκείας μεγαλώνει τα παιδιά του και αυτό με τη σειρά του είναι σίγουρα τελείως άσχετο με το πώς εξελίσσεται ο κάθε πολιτισμός.

    Αφετέρου, δε νομίζω ότι κατανοώ πώς ακριβώς το έρεισμα αλλάζει και δεν βλέπω γιατί πρέπει να αλλάξει αφού έτσι και αλλιώς αλλού βρίσκεται. Αν δεν σας κάνει κόπο μεγάλο, μου το εξηγείτε.
     
  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Όχι, μια χαρά ζητούμενο είναι.

    Γιατί όταν ένας ανθρωπος διατείνεται ότι έχει
    το
    το ελάχιστο που περιμένεις είναι να μπορεί να αναγνωρίσει τα βασικά.

    Όταν ο ισλαμοφοβικός @Reinheit γράφει ότι η οικονομική παραγωγή κανονίζει το αν θα ζήσει ή θα πεθάνει ένα κράτος, αυτός είναι ο ορισμός του ιστορικού υλισμού.

    Τι δεν καταλαβαίνετε...

    Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του ιστορικού υλισμού, τότε ποιος είναι;

    Διαφωτίστε Μ/μας.

    Αυτό που έγραψε ο ισλαμοφοβικός @Reinheit χωρίς να το καταλάβει είναι ότι το Ιράν άντεξε επειδή η τσέπη του και η παραγωγή του, η οικονομική του βάση δηλαδή κράτησαν όρθιο το μαγαζί, ενώ οι θρησκευτικές τους παρλαπίπες, το εποικοδόμημα δηλαδή δεν θα άξιζαν μία αν στέρευαν τα αποθέματα.

    Αν σε αυτό δεν μπορείτε να δείτε την επιρροή του ισλαμοφοβικού @Reinheit από τον ιστορικό υλισμό τότε εσείς που έχετε
    το
    τι βλέπετε;

    Iagos

     
    Last edited: 22 Ιουνίου 2026 at 15:39