Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ειδήσεις

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 24 Οκτωβρίου 2006.

  1. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Πράγματι, είμαι τόσο απάνθρωπη και αδυσώπητη και ακόμα περισσότερο.

    Αυτό που μόλις έγραψα
    Και μέχρι να επανεξετάσετε, ζητώντας συγνώμη όπου δει, πού σας οδηγεί κάθε φορά η καλλιτεχνική σας φαντασία σε συνδυασμό με τη συζητητική σας ευρηματικότητα, εγώ
    και δεν ασχολούμαι με το τι λέτε και αν λέτε ή δεν λέτε, αφού έτσι και αλλιώς κρίνω ότι για τα περισσότερα από αυτά που λέτε ισχύει ότι
    Χωρίς καλημέρα και θέμα λήξαν από μένα, δεν θα επανέλθω.
     
  2. Iagos

    Iagos Contributor

    @gaby_m

    Στις 27 Μαΐου, Μου ζητήσατε το εξής
    Δεν σας έφερα φωτογραφία καθότι σήμερα υπάρχουν και τα βίντεο.


    Σας έφερα έναν άνθρωπο που βάζει μπροστά τη ζωή του για την ελευθερία των άλλων και που εκτελείται από το κράτος.

    Στεγνά και με
    .

    Ξέρετε @gaby_m τα σύγχρονα κράτη δεν σε στήνουν στον τοίχο της Καισαριανής. Είναι ντεμοντέ...

    Τα σύγχρονα κράτη σε εκτελούν αλλιώς...

    Και περίμενα ότι στην θέα αυτής της εκτέλεσης, εσείς που έχετε επηρεαστεί τόσο πολύ από τον
    του Αποστόλου Παύλου θα βρίσκατε δύο... βρε αδερφέ... όχι παραπάνω... λόγια αγάπης...να πείτε για την άδικη εκτέλεση αυτού του ανθρώπου....

    Αλλά τίποτε...

    Μόκο...

    Ξέρετε κάτι όμως;

    Φταίει ότι παράγουμε περισσότερους "καλούς" χριστιανούς από όσους μπορούμε να καταναλώσουμε...

    Γκόσαμε από Χριστιανική αγάπη...

    «Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί» όπως Μ/μας λέει και ο Χριστός στο Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο.

    Iagos

     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 10:52
  3. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Σωστά. Θα το επεκτείνω προς κάθε θρήσκευμα καθώς αποτελούν ιδεολογικές κατασκευές χειραγώγησης και φυσικά έμφυλων ανισοτήτων.
    Επιπλέον, η εθνικότητα δεν σχετίζεται με την θρησκευτική πεποίθηση. Είμαστε στο 2026.
     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 15:37
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Captain's property Contributor

    Αυτές οι γλαφυρές περιγραφές που παραπέμπουν σε splaterια ή και προετοιμασία από τα "ιερά" βιβλία της σειράς Οι Μεγάλοι Ψήστες (όχι Οι Μεγάλοι Μύστες, αυτοί ήταν σε προηγούμενα ποστς) 
     
  5. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Captain's property Contributor

    Η αλήθεια είναι ότι η δική μου παρέμβαση προέκυψε όχι εξαιτίας θρησκειολογικών θεμάτων αλλά από ένα ποστ του μέλους @Reinheit ότι

    Και επεσήμανα ότι δεν είναι μια κοινή παραδοχή και αφού δεν είναι πρέπει να ληφθεί υπόψιν στη συζήτηση καθώς οι παραδοχές που κάνει κάποιος επηρεάζουν αυτά που λέει.

    Ως προς το θέμα της Ανάστασης, το paradigm δεν ήταν και πολύ απτό και σίγουρα όχι άμεσα εφαρμόσιμο από τον κάθε έναν… Σίγουρα για κάθε άνθρωπο η έννοια της Ανάστασης μπορεί να πάρει πολλές μορφές και πορείες: από την παραίτηση από αυτή τη ζωή μπροστά στην προσδοκία μιας άλλης καλύτερης μέχρι την παρηγοριά για την επανένωση με αγαπημένους που δεν είναι πια εδώ. Ανθρώπινα όλα…

    Σε κάπως χιουμοριστικό mode: Το …αναστάσιμο «Λάζαρε δεύρο έξω» θα μπορούσε να βρει άμεσα εφαρμογή εδώ ως «δεύρο έξω από αυτό το προφίλ και έχε τη μπέσα να μιλάς με το δικό σου». 

    Κανένα πρόβλημα, συμφωνώ. Ειπώθηκε και υπήρξαν συμφωνίες και διαφωνίες.

    Εδώ δεν θα συμφωνήσω, υπήρξαν και επιχειρήματα και ουκ ολίγα. Όχι από όλους, ούτε όλα τα ποστς εμπεριείχαν τέτοια. Αλλά επιχειρήματα υπήρξαν.
    Αλλά ακριβώς όπως λέτε

    Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει, να σχολιάσει ούτε καν να διαβάσει κάποιον άλλον…

    Φυσικά. Ό/όλοι μας.

    Φυσικά και έχει σχέση η χρήση του ύφους. Είναι Αισθητική, πολιτική και επικοινωνιακή επιλογή. Και εκτός των λέξεων per se κρινόμαστε όλοι και από αυτό.

    Όντως δεν το έκανε κανένας. Αυτό τονίζω: Ότι ενώ δεν το έκανε κανένας αρκετοί εξέλαβαν γραφτά ως υποστήριξη της μιας θρησκείας έναντι μιας άλλης…

    Ναι το λέω και το πιστεύω βαθύτατα. Ωστόσο δεν μπορεί μια άποψη να εξισώνεται με έναν άνθρωπο (εννοώ ότι η βαρύτητα της αξίας μιας άποψης δεν μπορεί να είναι ίση με την αξία ενός ανθρώπου, είναι διαφορετικά πράγματα).

    Φυσικά είναι πολύ ευρύ και επαναλαμβανόμενο το φαινόμενο σαν κοινωνίες/ομάδες/άτομα να κάνουν πολλοί τα στραβά μάτια για κάποιους ενώ την ίδια στιγμή για άλλους να είναι μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου. Ένα παράδειγμα είναι όλα εκείνα τα παιδιά στα αιματοκυλισμένα εδάφη της Γάζας τα οποία σφαγιάστηκαν κατά χιλιάδες και πάρα πολλοί ήταν αυτοί που είπαν «έλα μωρέ έσταξε η ουρά του γαϊδάρου τώρα που πέθαναν μερικά παιδιά εκεί». Και αυτό δεν έγινε γιατί αυτά τα παιδάκια γεννήθηκαν σε περιοχές που επικρατεί το μουσουλμανικό θρήσκευμα αλλά γιατί δεν έβλεπαν σε αυτά καμία μοίρα και προοπτική από οικονομικής απόψεως και αυτό το κάνει τόσο τραγικό, τόσο σκαιό, τόσο κτηνώδες: το να μετριέται η αξία των ανθρώπινων ζωών με βάση το τι εκτιμάται ότι θα εισφέρουν στην παγκόσμια οικονομία…
     
  6. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Captain's property Contributor

  7. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4