Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ειδήσεις

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 24 Οκτωβρίου 2006.

  1. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

    Πράγματι, είμαι τόσο απάνθρωπη και αδυσώπητη και ακόμα περισσότερο.

    Αυτό που μόλις έγραψα
    Και μέχρι να επανεξετάσετε, ζητώντας συγνώμη όπου δει, πού σας οδηγεί κάθε φορά η καλλιτεχνική σας φαντασία σε συνδυασμό με τη συζητητική σας ευρηματικότητα, εγώ
    και δεν ασχολούμαι με το τι λέτε και αν λέτε ή δεν λέτε, αφού έτσι και αλλιώς κρίνω ότι για τα περισσότερα από αυτά που λέτε ισχύει ότι
    Χωρίς καλημέρα και θέμα λήξαν από μένα, δεν θα επανέλθω.
     
  2. Iagos

    Iagos Contributor

    @gaby_m

    Στις 27 Μαΐου, Μου ζητήσατε το εξής
    Δεν σας έφερα φωτογραφία καθότι σήμερα υπάρχουν και τα βίντεο.


    Σας έφερα έναν άνθρωπο που βάζει μπροστά τη ζωή του για την ελευθερία των άλλων και που εκτελείται από το κράτος.

    Στεγνά και με
    .

    Ξέρετε @gaby_m τα σύγχρονα κράτη δεν σε στήνουν στον τοίχο της Καισαριανής. Είναι ντεμοντέ...

    Τα σύγχρονα κράτη σε εκτελούν αλλιώς...

    Και περίμενα ότι στην θέα αυτής της εκτέλεσης, εσείς που έχετε επηρεαστεί τόσο πολύ από τον
    του Αποστόλου Παύλου θα βρίσκατε δύο... βρε αδερφέ... όχι παραπάνω... λόγια αγάπης...να πείτε για την άδικη εκτέλεση αυτού του ανθρώπου....

    Αλλά τίποτε...

    Μόκο...

    Ξέρετε κάτι όμως;

    Φταίει ότι παράγουμε περισσότερους "καλούς" χριστιανούς από όσους μπορούμε να καταναλώσουμε...

    Γκόσαμε από Χριστιανική αγάπη...

    «Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί» όπως Μ/μας λέει και ο Χριστός στο Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο.

    Iagos

     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 10:52
  3. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Σωστά. Θα το επεκτείνω προς κάθε θρήσκευμα καθώς αποτελούν ιδεολογικές κατασκευές χειραγώγησης και φυσικά έμφυλων ανισοτήτων.
    Επιπλέον, η εθνικότητα δεν σχετίζεται με την θρησκευτική πεποίθηση. Είμαστε στο 2026.
     
    Last edited: 24 Ιουνίου 2026 at 15:37
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Captain's property Contributor

    Αυτές οι γλαφυρές περιγραφές που παραπέμπουν σε splaterια ή και προετοιμασία από τα "ιερά" βιβλία της σειράς Οι Μεγάλοι Ψήστες (όχι Οι Μεγάλοι Μύστες, αυτοί ήταν σε προηγούμενα ποστς) 
     
  5. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Captain's property Contributor

    Η αλήθεια είναι ότι η δική μου παρέμβαση προέκυψε όχι εξαιτίας θρησκειολογικών θεμάτων αλλά από ένα ποστ του μέλους @Reinheit ότι

    Και επεσήμανα ότι δεν είναι μια κοινή παραδοχή και αφού δεν είναι πρέπει να ληφθεί υπόψιν στη συζήτηση καθώς οι παραδοχές που κάνει κάποιος επηρεάζουν αυτά που λέει.

    Ως προς το θέμα της Ανάστασης, το paradigm δεν ήταν και πολύ απτό και σίγουρα όχι άμεσα εφαρμόσιμο από τον κάθε έναν… Σίγουρα για κάθε άνθρωπο η έννοια της Ανάστασης μπορεί να πάρει πολλές μορφές και πορείες: από την παραίτηση από αυτή τη ζωή μπροστά στην προσδοκία μιας άλλης καλύτερης μέχρι την παρηγοριά για την επανένωση με αγαπημένους που δεν είναι πια εδώ. Ανθρώπινα όλα…

    Σε κάπως χιουμοριστικό mode: Το …αναστάσιμο «Λάζαρε δεύρο έξω» θα μπορούσε να βρει άμεσα εφαρμογή εδώ ως «δεύρο έξω από αυτό το προφίλ και έχε τη μπέσα να μιλάς με το δικό σου». 

    Κανένα πρόβλημα, συμφωνώ. Ειπώθηκε και υπήρξαν συμφωνίες και διαφωνίες.

    Εδώ δεν θα συμφωνήσω, υπήρξαν και επιχειρήματα και ουκ ολίγα. Όχι από όλους, ούτε όλα τα ποστς εμπεριείχαν τέτοια. Αλλά επιχειρήματα υπήρξαν.
    Αλλά ακριβώς όπως λέτε

    Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει, να σχολιάσει ούτε καν να διαβάσει κάποιον άλλον…

    Φυσικά. Ό/όλοι μας.

    Φυσικά και έχει σχέση η χρήση του ύφους. Είναι Αισθητική, πολιτική και επικοινωνιακή επιλογή. Και εκτός των λέξεων per se κρινόμαστε όλοι και από αυτό.

    Όντως δεν το έκανε κανένας. Αυτό τονίζω: Ότι ενώ δεν το έκανε κανένας αρκετοί εξέλαβαν γραφτά ως υποστήριξη της μιας θρησκείας έναντι μιας άλλης…

    Ναι το λέω και το πιστεύω βαθύτατα. Ωστόσο δεν μπορεί μια άποψη να εξισώνεται με έναν άνθρωπο (εννοώ ότι η βαρύτητα της αξίας μιας άποψης δεν μπορεί να είναι ίση με την αξία ενός ανθρώπου, είναι διαφορετικά πράγματα).

    Φυσικά είναι πολύ ευρύ και επαναλαμβανόμενο το φαινόμενο σαν κοινωνίες/ομάδες/άτομα να κάνουν πολλοί τα στραβά μάτια για κάποιους ενώ την ίδια στιγμή για άλλους να είναι μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου. Ένα παράδειγμα είναι όλα εκείνα τα παιδιά στα αιματοκυλισμένα εδάφη της Γάζας τα οποία σφαγιάστηκαν κατά χιλιάδες και πάρα πολλοί ήταν αυτοί που είπαν «έλα μωρέ έσταξε η ουρά του γαϊδάρου τώρα που πέθαναν μερικά παιδιά εκεί». Και αυτό δεν έγινε γιατί αυτά τα παιδάκια γεννήθηκαν σε περιοχές που επικρατεί το μουσουλμανικό θρήσκευμα αλλά γιατί δεν έβλεπαν σε αυτά καμία μοίρα και προοπτική από οικονομικής απόψεως και αυτό το κάνει τόσο τραγικό, τόσο σκαιό, τόσο κτηνώδες: το να μετριέται η αξία των ανθρώπινων ζωών με βάση το τι εκτιμάται ότι θα εισφέρουν στην παγκόσμια οικονομία…
     
  6. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna Captain's property Contributor

  7. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

  8. DreamMaster

    DreamMaster Ενας στιχάρπαστος Contributor

    ( H συζήτηση για τις θρησκείες και το BDSM συνεχίστηκε εδώ )
     
  9. rea..

    rea.. Contributor

    +1
     
  10. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Άλλη μια δολοφονία εφήβου από έφηβο...Μέχρι αυτήν την στιγμή, 12:23 το νεαρό θύμα δεν έχει ταυτοποιηθεί, όχι μόνο επειδή δεν είχε κάποια ταυτότητα πάνω του αλλά ΚΥΡΊΩς επειδή ΔΕΝ ΤΟΝ ΈΧΕΙ ΨΆΞΕΙ ΚΑΝΕΙς
    https://www.efsyn.gr/ellada/1412985...-toy-nearoy-opadiko-epeisodio-vlepei-i-el-as/
     
  11. gaby_m

    gaby_m ahinsā Premium Member Contributor

       

    Ταυτοποιήθηκε - και είναι ακόμα πιο φρικτά τα πράγματα
    https://www.athensvoice.gr/epikairo...s-fonikis-sublokis-eihe-sullifthei-duo-fores/
     
  12. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    ΕΚΘΕΣΗ-ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΤΟΥ ΟΗΕ: ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

      Η νέα έκθεση της Ανεξάρτητης Διεθνούς Επιτροπής Έρευνας του ΟΗΕ για τα Κατεχόμενα Παλαιστινιακά Εδάφη στις 18 Ιουνίου 2026 αποτελεί ένα ακόμη συντριπτικό κατηγορητήριο κατά του κράτους του Ισραήλ. Μετά από πολύμηνη έρευνα, μαρτυρίες, δορυφορικά δεδομένα, ιατροδικαστικά στοιχεία και ανάλυση στρατιωτικών επιχειρήσεων, η Επιτροπή καταλήγει ότι οι ισραηλινές αρχές έχουν διαπράξει γενοκτονία, εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και εγκλήματα πολέμου, με ιδιαίτερη στόχευση τα παιδιά της Παλαιστίνης.
    Η έκθεση εξετάζει τις εξελίξεις από τις 7 Οκτωβρίου 2023 και μετά και υπογραμμίζει ότι τα παιδιά δεν υπήρξαν απλώς «παράπλευρα θύματα» ενός πολέμου. Αντίθετα, αποτελούν έναν από τους βασικούς στόχους της ισραηλινής στρατιωτικής εκστρατείας.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζονται, περίπου το 30% όλων των νεκρών στη Γάζα είναι παιδιά, ενώ δεκάδες χιλιάδες ακόμη έχουν τραυματιστεί, ακρωτηριαστεί ή μείνει ορφανά. Η Επιτροπή επισημαίνει ότι οι αριθμοί αυτοί δεν μπορούν να εξηγηθούν ως αποτέλεσμα μεμονωμένων λαθών ή «παράπλευρων απωλειών», αλλά συνιστούν συνέπεια στρατιωτικών επιλογών που επαναλήφθηκαν συστηματικά, παρά τη γνώση των προβλέψιμων επιπτώσεών τους.
    Αναλυτικότερα:
    • Τουλάχιστον 20.179 παιδιά σκοτώθηκαν και 44.143 τραυματίστηκαν στη Γάζα από τον Οκτώβριο του 2023 έως τον Μάρτιο του 2026.
    • Περισσότερα από 5.031 παιδιά ηλικίας κάτω των πέντε ετών σκοτώθηκαν, εκ των οποίων 1.029 ήταν βρέφη κάτω του ενός έτους, ενώ περίπου 420 ήταν νεογέννητα.
    • Ο πραγματικός αριθμός των παιδιών που έχουν σκοτωθεί είναι πιθανότατα ακόμη μεγαλύτερος, λόγω θανάτων που δεν έχουν καταγραφεί και παιδιών που εξακολουθούν να αγνοούνται.
    Η έκθεση περιγράφει εκτεταμένες επιθέσεις με βόμβες μεγάλης ισχύος σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, πολυκατοικίες, σχολεία, καταυλισμούς εκτοπισμένων, νοσοκομεία και χώρους όπου είχαν δοθεί οδηγίες στους αμάχους να καταφύγουν για την ασφάλειά τους. Επισημαίνει ότι πολλές από αυτές τις επιθέσεις πραγματοποιήθηκαν χωρίς αποτελεσματική προειδοποίηση ή με τρόπους που καθιστούσαν αδύνατη την ασφαλή διαφυγή των αμάχων.
    Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στο γεγονός ότι οι επιθέσεις συνεχίστηκαν ακόμη και όταν είχε πλέον γίνει απολύτως γνωστή η μαζική θανάτωση παιδιών και παρά τις επανειλημμένες διεθνείς προειδοποιήσεις. Η Επιτροπή θεωρεί ότι αυτή η επιμονή αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την απόδειξη της πρόθεσης που απαιτεί η Σύμβαση για τη Γενοκτονία.
    Παράλληλα, η έκθεση αναδεικνύει ότι η γενοκτονία δεν εκδηλώνεται μόνο μέσω των βομβαρδισμών. Η καταστροφή του συστήματος υγείας, η συστηματική παρεμπόδιση της ανθρωπιστικής βοήθειας, η πείνα, η έλλειψη καθαρού νερού, η κατάρρευση των αποχετευτικών δικτύων, η απουσία εμβολίων και βασικών φαρμάκων και η διάδοση ασθενειών δημιουργούν συνθήκες που απειλούν άμεσα την επιβίωση των παιδιών.
    Η Επιτροπή αφιερώνει σημαντικό μέρος της έκθεσης στις μακροχρόνιες συνέπειες αυτής της πολιτικής. Εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά έχουν στερηθεί την εκπαίδευση, έχουν χάσει τους γονείς τους ή ολόκληρες τις οικογένειές τους, ενώ σχεδόν όλα τα παιδιά της Γάζας παρουσιάζουν σοβαρά συμπτώματα ψυχολογικού τραύματος μετά από μήνες συνεχών βομβαρδισμών, εκτοπισμού, πείνας και απώλειας συγγενών.
    Η έκθεση αναφέρεται επίσης στην εκτεταμένη καταστροφή σχολείων, πανεπιστημίων, παιδικών σταθμών και πολιτιστικών ιδρυμάτων. Η συστηματική διάλυση του εκπαιδευτικού συστήματος δεν στερεί μόνο τη γνώση από τα παιδιά, αλλά καταστρέφει και τις προϋποθέσεις επιβίωσης και ανάπτυξης της παλαιστινιακής κοινωνίας για τις επόμενες γενιές.
    Στη Δυτική Όχθη και στην Ανατολική Ιερουσαλήμ, η Επιτροπή καταγράφει διαφορετικής μορφής αλλά εξίσου σοβαρές παραβιάσεις. Παλαιστινιακά παιδιά συλλαμβάνονται αυθαίρετα, κρατούνται χωρίς δίκαιη διαδικασία, υφίστανται ξυλοδαρμούς, εξευτελιστική μεταχείριση, βασανιστήρια και, σε ορισμένες περιπτώσεις, σεξουαλική ή έμφυλη βία. Παράλληλα, συνεχίζεται η κλιμάκωση της βίας των εποίκων, οι οποίοι επιτίθενται σε παλαιστινιακές κοινότητες με την ανοχή ή και την ενεργή προστασία και συμμετοχή των ισραηλινών κατοχικών δυνάμεων.
    Ένα από τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έκθεσης είναι ότι η καταστροφή των παιδιών δεν αποτελεί απλώς ανθρωπιστική τραγωδία. Η στοχοποίηση των παιδιών αποτελεί χτύπημα στο ίδιο το μέλλον του παλαιστινιακού λαού. Όταν σκοτώνονται, λιμοκτονούν, τραυματίζονται, στερούνται εκπαίδευσης και μεγαλώνουν μέσα στον τρόμο, καταστρέφεται η δυνατότητα αναπαραγωγής της ίδιας της κοινωνίας. Αυτό ακριβώς είναι ένα από τα στοιχεία που η Επιτροπή θεωρεί ότι θεμελιώνουν τη γενοκτονική πρόθεση.
    Η συγκεκριμένη έκθεση δεν είναι ένα μεμονωμένο κείμενο. Αποτελεί συνέχεια προηγούμενων πορισμάτων της ίδιας Επιτροπής, τα οποία έχουν ήδη τεκμηριώσει ότι το Ισραήλ χρησιμοποιεί την πείνα ως μέθοδο πολέμου, εφαρμόζει συστηματική έμφυλη βία, καταστρέφει τις υποδομές που είναι απαραίτητες για την επιβίωση του πληθυσμού και συντηρεί ένα καθεστώς απαρτχάιντ και εποικιστικής αποικιοκρατίας εις βάρος του παλαιστινιακού λαού.
    Η διεθνής κοινότητα δεν μπορεί πλέον να ισχυρίζεται ότι δεν γνωρίζει. Τα ευρήματα του ΟΗΕ είναι σαφή και τεκμηριωμένα. Η συνέχιση της στρατιωτικής, οικονομικής και πολιτικής συνεργασίας με το Ισραήλ συνιστά συνενοχή στη διατήρηση αυτών των εγκλημάτων.
        Το BDS Greece καλεί την ελληνική κυβέρνηση να τερματίσει κάθε μορφή στρατιωτικής συνεργασίας με το Ισραήλ, να επιβάλει εμπάργκο όπλων, να στηρίξει ουσιαστικές κυρώσεις κατά του ισραηλινού καθεστώτος απαρτχάιντ και να πάψει να αντιμετωπίζει ως «στρατηγικό σύμμαχο» ένα κράτος που, σύμφωνα και με τον ίδιο τον ΟΗΕ, διαπράττει εθνοκάθαρση και γενοκτονία.
      Τα παιδιά της Παλαιστίνης δεν είναι παράπλευρες απώλειες. Είναι ο πιο αδιάψευστος μάρτυρας του εγκλήματος που εξελίσσεται μπροστά στα μάτια ολόκληρου του κόσμου.

    https://www.un.org/unispal/document...-QC8-YAhH3JZtsojB-_aem_Y13CDdSRiXR29ylOFNM-5Q