Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ειδήσεις

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ειδήσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 24 Οκτωβρίου 2006.

  1. Grumpy B

    Grumpy B ~Sapiosexuality, is a state of mind~

    Την καλησπέρα μου σε όλη την κοινοτητα.
    Δεν συνηθίζω να σχολιάζω, αποφεύγοντας να πάρω θέση κ κακώς το κάνω.

    Διάβασα με προσοχή όλα όσα έχουν γραφτεί τις τελευταίες ημέρες στο συγκεκριμένο νήμα.
    Δεν θα σταθώ κ δεν θα σχολιάσω τις αντιπαραθέσεις.
    Αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση, είναι το μένος κάποιων.
    Βρισκόμαστε σε μια bdsm κοινότητα, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, όπου υπάρχουν κ νήματα διαφόρων θεμάτων που δεν αφορούν άμεσα τον χώρο του bdsm, αλλά αφορούν είτε τον κόσμο γενικότερα, είτε συλλογισμούς, είτε μουσική, και ούτε ο καθεξής.

    Έτσι θα επιστρέψω στο μένος που προανέφερα.
    Διακρίνω από την αρχή της συγκεκριμένης συζήτησης μια ξεκάθαρη κ πολύ προσωπικη επίθεση απέναντι στον @Reinheit από τον @Iagos
    Και εν συνεχεία, μια επίθεση, σε όποιον συμφώνησε με τον @Reinheit ή εξέφρασε μια άλλη δική του άποψη, που ίσως να μην σχετίζεται με του @Reinheit, αλλά απλώς να είναι αντίθετη με του @Iagos.
    Και αναρωτιέμαι κάπου εδώ, υπάρχει όντως διαφωνία κ οι απόψεις διίστανται ή είναι ξεκάθαρα προσωπική επίθεση χωρίς λόγο, χωρίς σεβασμό σε μια διαφορετική άποψη!;

    Μπαίνει στην συζήτηση η @skia κ το μόνο που λαμβάνει, αντί απαντήσεων(!), είναι μια νέα επίθεση.
    Ξεκινάει ένα νέο νημα ΞΕΚΑΘΑΡΑ στοχεύοντας την κ χαρακτηρίζοντας την..."ρατσιστρια".
    Προσωπικά δεν διέκρινα πουθενά ρατσισμό στα λεγόμενα της.
    Αν η τοποθέτηση της για το γυναικείο φύλο, είναι ρατσισμός για...το ισλάμ κ οποιαδήποτε κοινότητα ή θρησκεία, τότε εγώ είμαι ελέφαντας.
    Και όχι, δεν θα προσπαθήσω να σας πείσω πως δεν είμαι ελέφαντας, θα πω όμως το εξής...

    Αν ο ΜΗ σεβασμός απέναντι στην γυναίκα, αν οι πράξεις κ οι συμπεριφορές που ασπάζονται αυτοί που αναφέρεστε, αν είναι αποδεκτά όλα όσα γίνονται όπως ξυλοδαρμοί, βιασμοί, ωμή βία κάθε μορφής, από ένα αρσενικό(όχι Άντρα, αρσενικό) είναι...okay για εσάς, τότε λυπάμαι για τις αντιλήψεις σας κ τρομάζω.

    Γιατί, το ζητούμενο δεν είναι ποιος είναι ηγέτης τώρα κ ποιος ήταν παλιότερα για εμένα, για αυτό δεν στάθηκα στις αντιπαραθέσεις( εκφράζω την προσωπική μου άποψη), το ζητούμενο, για εμένα, είναι οι ιδεολογίες ως αυτές υφίσταντο, πως φιλτράρονται από τον καθένα, ποια είναι η αντίληψη του κ που αυτή οδηγεί. Σε ποιες πεποιθήσεις οδηγεί.

    Ρατσισμός λοιπόν ΔΕΝ είναι να περιγράφεις μια κατάσταση, ευρέως γνωστή, για συγκεκριμένες εθνότητες κ κοινότητες η οποία ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι αποδεκτή από κανέναν σήμερα!

    Η @skia δεν είδα να αναφέρει να μην μπει...μουσουλμάνος στην κοινότητα.

    Διάβασα ομως να γράφει:

    "Το Ισλάμ δεν έχει καμμία θέση σε μία κοινότητα που θέλει να περιφρουρεί τις αξίες, καθώς διακρίνεται από μισογυνισμό, περιορισμό ελευθεριών, τιμωρητικές ποινές, ανισότητα κτλ."

    Εσείς @Iagos ανοίξατε ένα νήμα κινώντας τα...νήματα εναντίον της, παρουσιάζοντας το όπως εσείς θέλετε!
    Μπορώ να ρωτήσω τον λόγο παρακαλώ;

    Ξεκινάτε το νήμα σας λέγοντας:

    "Πρόσφατα διατυπώθηκε στο φόρουμ μια θέση που συμπυκνώνει μια άκρως προβληματική και επικίνδυνη αντίληψη"

    Είναι προβληματική(!) κ επικίνδυνη(!) για ποιον;;;
    Για εμένα ας πούμε;
    Γιατί κ εγώ ανήκω σε αυτή την κοινότητα και ΔΕΝ με αντιπροσωπεύει η τοποθέτηση σας.
    Τουναντίον, την βρίσκω οριακά ανώριμη κ ίσως αυτή είναι επικίνδυνη συμπεριφορά προσπαθώντας να προκαλέσετε το κοινό σας εναντίον της @skia με τον δικό σας υποχθόνιο τρόπο όπως το αντιλήφθηκα εγω..

    Η @skia γράφει:

    "Το Ισλάμ δεν έχει καμμία θέση σε μία κοινότητα που θέλει να περιφρουρεί τις αξίες"

    Σε μια κοινότητα γενικότερα, όχι απόλυτα στο συγκεκριμένο community. Αλλά κ συγκεκριμένα να το λεει, αν θέλετε, ούτε εδώ μέσα χωράνε οι αντιλήψεις τους για εμένα.
    Είμαι κατώτερη επειδή είμαι γυναικα, είμαι άξια χειροδικίας κ βιασμού επειδή είμαι γυναίκα;;

    (Αυτά δεν πιστεύουν 

    Συνέχισε λέγοντας:

    "...καθώς διακρίνεται από μισογυνισμό, περιορισμό ελευθεριών, τιμωρητικές ποινές, ανισότητα κτλ."

    Όσα προανέφερα, εξέλαβα εγώ από αυτό το απόσπασμα.

    Εσείς @Iagos ξεκινήσατε το νήμα σας, προφανώς, επιθετικά κ στοχευμένα, σε σημείο που η κεκτημένη ταχύτητα σας δεν έγραψε τον τίτλο του νήματος όπως θα του ταίριαζε...
    "Η ρατσιστρια skia που είναι κατά του μισογυνισμού"
    κατά την ταπεινή μου άποψη βεβαίως, βεβαίως.

    Θα κλείσω λέγοντας πως λυπάμαι που παρατηρώ εδώ μέσα ένα μέλος συνεχόμενα να προκαλεί με τον τρόπο του κ να προσβάλλει, υποστηρίζοντας πως ο ίδιος προσβάλλεται (κ όλο το community μαζί του) από τις απόψεις κ τις τοποθετήσεις όσων ΔΕΝ συμφωνούν μαζί του.

    Αυτό κάνατε @Iagos και με τον @Reinheit, κάνοντας αναφορά σε κάποιο μήνυμα σας προς τους διαχειριστές πως δεν τηρεί τους κανόνες, λες κ εσείς τους τηρείτε....

    Παρατηρώ ένα σταθερό μοτίβο σε εσάς, είναι σαν να μην έχετε καλύτερο από αυτό που κάνετε ηδη...
    Θα καταντήσω γραφική κ κουραστική κ θα πω πάλι πως έχετε σοβαρό θέμα με όποιον απλώς ΔΕΝ συμφωνεί μαζί σας.
    Δημοκρατία...
    Ελευθερία λόγου...
    Αυτά κ ευχαριστώ.


    Υ.Γ. Ο σεβασμός δεν απαιτείται με τα...
    Μ/μας.
    Κερδίζεται!
     
    Last edited: 26 Ιουνίου 2026 at 18:27
  2. Iagos

    Iagos Contributor

  3. Iagos

    Iagos Contributor

    Γράφει ο Γιδεών Λεβί στην εφ. Haaretz :
    «Ο Ντόναλντ Τραμπ εκπλήρωσε το όνειρό μου
    Μερικές φορές τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα. Για πολλά χρόνια, εγώ και κάποιοι άλλοι «δεινόσαυροι», ονειρευόμασταν τη διεθνή πίεση και τις κυρώσεις ως την τελευταία διέξοδο από αυτό το αδιέξοδο. Ήξερα ότι οι Ισραηλινοί δεν θα ξυπνούσαν ποτέ ένα πρωί και θα έλεγαν: «Ας βάλουμε τέλος σε όλα αυτά, στην κατοχή, στο απαρτχάιντ, στον έλεγχο ενός άλλου λαού, επειδή είναι αποκρουστικά».

    Ήξερα ότι αυτό δεν θα συνέβαινε. Πίστευα ότι αυτό που λειτούργησε θαυματουργά εναντίον του πρώτου καθεστώτος απαρτχάιντ, εκείνου της Νότιας Αφρικής, δηλαδή οι κυρώσεις, η διεθνής απομόνωση και τα μποϊκοτάζ που οδήγησαν στην πτώση του, θα μπορούσε να λειτουργήσει εξίσου αποτελεσματικά και εναντίον του δεύτερου καθεστώτος απαρτχάιντ, αυτού που εφαρμόζεται στο Ισραήλ.

    Ήξερα επίσης ότι το κλειδί για οποιαδήποτε αλλαγή στη στάση της διεθνούς κοινότητας απέναντι στο Ισραήλ βρισκόταν στην Ουάσινγκτον. Χωρίς αυτήν, δεν θα μπορούσε να υπάρξει ουσιαστική διεθνής πίεση προς το Ισραήλ. Ονειρευόμουν έναν φωτισμένο και θαρραλέο Αμερικανό πρόεδρο, όπως ο Μπαράκ Ομπάμα, που θα έβαζε τέλος στις διεφθαρμένες και στρεβλές σχέσεις της χώρας του με το Ισραήλ.

    Ονειρευόμουν τη στιγμή κατά την οποία οι Ισραηλινοί θα αναγκάζονταν να αναγνωρίσουν ότι θα ήταν αδύνατο να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση χωρίς να πληρώσουν τίμημα.

    Αυτή η στιγμή αρχίζει τώρα να ανατέλλει. Όχι ένας φιλελεύθερος πρόεδρος, αλλά ο πιο σκοταδιστής από όλους τους Αμερικανούς προέδρους, κάνει σήμερα κήρυγμα ηθικής στο Ισραήλ, λες και είναι ο Ρενέ Κασέν, ο Γάλλος Εβραίος νομικός που συνυπέγραψε την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

    Ο αντιπρόεδρος, ακόμη πιο συντηρητικός από τον ίδιο τον πρόεδρο, διατυπώνει πρωτοφανείς προειδοποιήσεις. Τα επιχειρήματά τους είναι αυτονόητα και η λογική τους στέρεη. Δεν χρειάζεται να ισοπεδώνεται ένα κτίριο ολόκληρο επειδή ίσως βρίσκεται εκεί μέσα ένας μαχητής της Χεζμπολάχ. Δεν είναι συνετό να επιτίθεται κανείς στον πρόεδρο των ΗΠΑ, τον τελευταίο φίλο του Ισραήλ στον κόσμο. Η Συρία θα μπορούσε να διαχειριστεί καλύτερα την κατάσταση στον Λίβανο από το Ισραήλ. Τα δύο τρίτα των όπλων και των πυρομαχικών που προστατεύουν το Ισραήλ κατασκευάζονται και χρηματοδοτούνται από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η φωνή της λογικής προέρχεται από την Ουάσινγκτον.

    Είναι εύλογο να υποθέσει κανείς ότι αυτά τα σκληρά λόγια δεν θα παραμείνουν απλή ρητορική και θα ακολουθηθούν από πράξεις.

    Μαζί με το αίσθημα πικρίας (δικαιολογημένο ή όχι) για το ότι το Ισραήλ οδήγησε την υπερδύναμη σε έναν αποτυχημένο πόλεμο, θα ανατείλει μια νέα εποχή στις σχέσεις των δύο χωρών. Οι αμερικανικές εκλογές δεν πρόκειται να αλλάξουν αυτή την κατάσταση. Δεν θα υπάρχει πλέον στον Λευκό Οίκο ένας «φίλος του Ισραήλ» που πιστεύει ότι η χώρα πρέπει να λαμβάνει τα πάντα, χωρίς προϋποθέσεις.

    Είναι αδύνατο να χαρεί κανείς γι’ αυτό. Από τη μία πλευρά, αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία για μια διορθωτική πορεία. Από την άλλη, πρόκειται για ένα βαρύ πλήγμα για το Ισραήλ και τους Ισραηλινούς. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για το κράτος, μεγαλύτερος ακόμη και από οποιαδήποτε απειλή προέρχεται από το Ιράν, διαμορφώνεται μπροστά στα μάτια μας.

    Όταν η Ουάσινγκτον δώσει το σύνθημα, η Ευρώπη θα ακολουθήσει με προθυμία. Περιμένει μόνο το κατάλληλο σήμα. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς θα μπορέσει το Ισραήλ να τα βγάλει πέρα χωρίς τον υπόλοιπο κόσμο. Ο κόσμος θα το αποστρέφεται, όπως αποστρεφόταν και άλλα κράτη-παρίες. Είναι τρομακτικό και θα είναι επώδυνο. Αλλά αυτή είναι η τελευταία μας ελπίδα.

    Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε ευγνώμονες στον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, επειδή εγκατέλειψε τα κενά και ανούσια λόγια όλων των φιλελεύθερων προκατόχων του και προχώρησε σε μια αλλαγή πολιτικής.

    Τέρμα στην παράλογη βοήθεια χωρίς όρους. Από εδώ και πέρα, κάθε δολάριο και κάθε πύραυλος θα συνοδεύεται από προϋποθέσεις. Συμπεριφερθείτε σωστά ή πληρώστε το τίμημα. Δεν μπορείτε πλέον να κάνετε ό,τι θέλετε. Να δολοφονείτε, να κακομεταχειρίζεστε, να παραβιάζετε την εθνική κυριαρχία και το διεθνές δίκαιο χωρίς συνέπειες. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, το Ισραήλ δεν θα μπορεί πλέον να περιφρονεί τη διεθνή κοινότητα, για την οποία δεν υπάρχει πιο ενοποιητικό ζήτημα από την αντίθεση στην κατοχή.

    Είτε το θέλει είτε όχι, το Ισραήλ θα αναγκαστεί να το λάβει αυτό υπόψη. Οι πρώτες ρωγμές έχουν ήδη εμφανιστεί, και μάλιστα με εντυπωσιακό τρόπο. Μια συμφωνία με το Ιράν που αγνόησε πλήρως το Ισραήλ, το οποίο επί χρόνια αγνοούσε τις Ηνωμένες Πολιτείες και ολόκληρο τον κόσμο.

    Αυτή είναι μόνο η αρχή. Ένας κόσμος που συγκλονίστηκε από όσα έκανε το Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας θα ζητήσει τον λογαριασμό. Ένα κράτος που χαρακτηρίζεται ως γενοκτονικό δεν μπορεί πλέον να αποτελεί το «αγαπημένο παιδί» του δυτικού κόσμου. Ένα κράτος του οποίου οι πολίτες διαπράττουν καθημερινά πογκρόμ, με τη συνεργασία του στρατού του, δεν μπορεί να αποτελεί μέλος της οικογένειας των εθνών.

    Το όνειρο αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα. Θα είναι ένας εφιάλτης.

    Απόδοση: Μόνικα Αρτινού – Πηγή: Haaretz
    (TVXS - TV Χωρίς Σύνορα)
     
  4. NightBird

    NightBird Αντικειμενοστρεφής

    Σας απαντώ γιατί βλέπω πως βάζετε μπροστά το γυναικείο φύλο και το μισογυνισμό. Σαν γυναίκα δεν εκπροσωπούμαι από ανθρώπους που για την πάταξη της φαλλοκρατίας, τσουβαλιάζουν λαούς θρησκείες ή ανθρώπους.

    Σαν γυναίκα τάσσομαι κατά του μισογυνισμού από μισογύνηδες ανεξαρτήτως θρησκειών, πολιτικών ιδεολογιών ή φιλοσοφικών ρευμάτων.

    Ο φεμινισμός και ο ισότητα του γυναικείου φύλου που θέλει να επιτύχει, δεν τάσσεται κατά οποιουδήποτε φέρει φαλλοκρατικές ιδεολογίες τσουβαλιάζοντας τον με άλλους τίτλους πέρα από αμιγώς αυτές τις ιδεολογίες, καθώς έτσι αυτόαναιρείται η προσπάθεια μας.

    Πάγιες θέσεις των φεμινιστικών ρευμάτων (με τις όποιες ιδεολογικές διαφορές μπορούν να έχουν) είναι πως δεν κάνουμε, αυτό που μας κάνουν γιατί έτσι ο φαύλος κύκλος του μίσους δεν κλείνει ποτέ.

    Συνεπώς ο αγώνας για την ισότιμη γυναικεία θέση δεν είναι αγώνας κατά του ισλάμ ή κατά του χριστιανισμού η κατά του καπιταλισμού η κατά όλων των ισμων του κόσμου.

    Ο αγώνας για την ισότιμη γυναικεία φύση και θέση είναι ότι είμαστε κατά της πατριαρχίας. Τελεία. Αυτό. Locked εκεί!

    Η καλή πρόθεση που έχουμε για να προστατεύσουμε το φύλο μας η άλλους ανθρώπους που βάλλονται από ιδεολογήματα, αφηγήματα η συστήματα, δεν αναιρεί πως μπορούμε να κάνουμε λάθος και αυτό νομίζω πως έγινε με το μέλος που αναφέρθηκε στο ισλάμ. Θέλει να προστατεύσει, ανοίγοντας όμως ξανά τον κύκλο του ρατσισμού προς κάτι άλλο.

    Αυτό διαφέρει από τις πάγιες θέσεις της γυναικείας ισότητας και φεμινισμού.

    Και τέλος να πω ότι το age shaming λέγοντας κάποιον παππού για πείραγμα, δεν θα έπρεπε να γίνεται αποδεκτό το 2026. Ίσως αυτό σας διέφυγε για το μένος που σχολίασατε οπότε λέω να το αναφέρω εγώ μιας και το είδα.

    Σας καλώ να σκεφτείτε τι θέλουμε ως γυναίκες. Αν θέλουμε να κλείσει ο κύκλος τους μίσους, θα πρέπει να σταματήσουμε με την σειρά μας να ανοίγουμε νέους.

    Η ισλαμοφοβία αυτή την εποχή είναι ο πλέον επίκαιρος φόβος, για νέα ταξίδια ρατσισμού.


    Χαιρετώ.
     
    Last edited: 26 Ιουνίου 2026 at 15:54
  5. espimain

    espimain Contributor

    Σαν να μην καταλάβατε σε ποιον, σε τι και γιατί απαντάτε.
    Που τα είδατε αυτά στα οποία απαντάτε μέσα στο κειμενο που κουοτάρετε;
     
  6. elfcat

    elfcat . Contributor

    Kudos.
     
  7. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Οι θρησκείες καθώς και ο καπιταλισμός, έχουν εδραιωθεί από την πατριαρχία. Είναι δημιουργήματα της πατριαρχίας.