Για όσους δεν ξέρουν τι είναι αυτό, είναι να δίνεις χρήματα στην Αφέντρα σου (ή αφέντη, δεν ξέρω αν συμβαίνει) για να της εκφράσεις την υποταγή...
Separate names with a comma.