Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Δημήτρης Λιαντίνης: "Ο Μέγας Ανατολικός δεν είναι πια αποκάλυψη, αλλά επανάληψη"

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος Cynical, στις 11 Δεκεμβρίου 2019.

  1. espimain

    espimain Contributor

    Το "Νταντά" το έχετε ακουστά;
    Τον Αντρέ Μπρετόν ίσως;
    Τον Γκιγιώμ Απολλιναίρ έστω;
    Το πρώτο Μανιφέστο του υπερρεαλισμού;
     
    Last edited: 7 Μαϊου 2020
  2. Brt

    Brt #ολαπολυ

    Αιντε πάλι ραπανάκια για την όρεξη...Κάτι εχω ακούσει. Τι σχέση έχει αυτό με την ερώτηση;
     
  3. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Υπέροχη διαδρομή, συναρπαστική, μοναδική, αξέχαστη το ομολογώ! Δεν ήμουν μαζί σας, απλά την είχα κάνει, κάποτε.

    Αφήνοντας κατά μέρος αν ήταν ο Ελύτης και ο Σεφέρης υπερρεαλιστές, δεν έχω άποψη, οπότε δεν μιλάω, αυτό που διάβασα του Λιαντίνη στην ουβερτούρα του νήματος ήταν άστοχο. Ήταν τελείως άστοχο. Το να βγαίνει κάποιος σε συνέδριο ποίησης να λέει ότι "αυτά, εκείνα, τ άλλα τα είχαν γράψει και άλλοι, πριν από 25, από 20, από 2,5 αιώνες έτσι στα πρόχειρα" είναι σα να βγαίνει κάποιος σε συνέδριο χημικών και να κάνει ανακοίνωση ότι υπάρχει και το χλιαρό νερό. Και δεν έχει δίκιο για Εμπειρίκο ούτε βέβαια χάλασε την καριέρα (την ποια; ) του Εμπειρίκου ο Μ.Α. Γεγονός είναι ότι και ο ίδιος αμφιταλαντευόταν αν θα εξέδιδε το έργο, ότι ο Πετσόπουλος στ' αλήθεια είχε πολλές έγνοιες για το θέμα αυτό και έτσι ανέλαβε ο Ελύτης να γράψει ότι επρόκειτο περί θρησκευτικής υμνολογίας ανδρός αγαθού και καλού αλλά η κίνηση αποδείχτηκε επιτυχής. Οι καιροί είχαν αλλάξει από τότε που ολοκλήρωσε το έργο ο ποιητής.
     
  4. Brt

    Brt #ολαπολυ

    Ναιιι, σπας λίγο και τα πόδια στα πλακόστρωτα, κοιτάς κ συνέχεια επάνω να χαζεύεις τις μπαρόκ λεπτομέρειες...και τελειώνει και σε ένα μουσείο με grand masters που σε μαγεύουν.

    Ούτε θα τολμούσα να μπω στο μυαλό του Λιαντινη...αλλά ευτυχώς που εκδόθηκε. Μπορεί να είναι οργιαστική, αηδιαστική κάποιες φορές, αισθάνομαι να μπουχτίζω από τις ερωτικες εικόνες αλλά και μόνο που σε κάνει να νιώθεις έντονα συναισθήματα...για εμένα έχει εκπληρώσει τον στόχο του.
     
  5. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    @Brt
    Κανένα σπόρο δεν έρριξε ο Σιγιμούνδος, ακόμα μια πόρτα άνοιξε ο άνθρωπος... Άλλο τόνα, άλλο τ' άλλο...
    Ε, μιας κι άνοιξε κάποιοι είδαν την θέα κι από κει που οδηγούσε η πόρτα.
    Σπόρος ήταν το βραχυκύκλωμα που για πρώτη φορά έγινε τόσο ωμά αντιληπτό εκείνο τον καιρό, και που ακόμα ...διαχειριζόμαστε, τρομάρα μας..!
    Κατά τα άλλα το μόνο ενδιαφέρον, προσωπικώς, που μπορεί να έχουν τα βαφτίσια είναι αν τα κουφέτα έχουν σοκολάτα...
     
  6. espimain

    espimain Contributor

    Η μόνη σχέση που έχει ο Φρόιντ με τον υπερρεαλισμό είναι ότι στο πρώτο σουρεαλιστικό μανιφέστο που συνέταξε ο Μπρετόν, βαράνε παλαμάκια για τον Φρόιντ που διατύπωσε την άποψη ότι τα όνειρα έχουν την αξία τους. (περίπου).
    Η πρώτη αναφορά στον σουρεαλισμό έγινε από τον Απολινέρ.

    Κατά τα άλλα κίνημα ήταν και μάλιστα επαναστατικό.
     
    Last edited: 7 Μαϊου 2020
  7. Brt

    Brt #ολαπολυ

    @cadpmpc (τι νικ είναι αυτό) τέλειο χιούμορ αλλά δεν βρήκαμε έργο του Ελυτη μη υπερρεαλιστικό, να τα λέμε τα σωστά  . Η φροϋδική ανάλυση άνοιξε την κουνελοτρυπα για την χώρα των θαυμάτων...
    @espimain όλο κουλούρια μαζεύω στο μάθημα...  bdsm μηδέν, υπερρεαλισμός μηδέν...

    μέγας ανατολικός «ταξίδι άνευ Ορίων και άνευ όρων» όπως λέει κ ο συγγραφέας του
     
  8. espimain

    espimain Contributor

    Έχω αναρτήσει στο παρελθόν αρκετά αποσπάσματα από το έργο "Ο Μέγας Ανατολικός".
    Αγαπώ Εμπειρίκο

    Ανεκπαίδευτη.  
    Αλλά αν περνάτε εσείς καλά, μην δίνετε και πολύ σημασία.
    Κι εγώ μπορεί να πεθάνω χωρίς να μάθω να παίζω "τσαμπούνα". Ε δεν θα το 'χω κι αμανάτι.

    Το BDSM, τον υπερρεαλισμό και την τσαμπούνα, για να τα καταλάβεις χρειάζεται να ασχοληθείς με αυτά.

    ΥΓ.1:
    Παρεμπιπτόντως: Το μπρατιλίκι εξαλείφεται αυτομάτως όταν σχετιστείς με Κυρίαρχο. Αν όμως είστε ευτυχής με την κατάσταση σας, αποφύγετε τους Κυριάρχους, συνήθως μεταλάσουν τα μπατ σε υποτακτικές.  
    Όλα έχουν το τίμημα τους.

    ΥΓ.2:
    Το ΥΓ1 γράφτηκε με καθαρά Ντανταϊστική διάθεση.
     
    Last edited: 7 Μαϊου 2020
  9. Brt

    Brt #ολαπολυ

    «Σκοπός της ζωής μας είναι το σεσημασμένο δέρας της υπάρξεως μας...γιατί δεν υπάρχει bdsm νόμιμο η μη νόμιμο...υπάρχει μόνο bdsm χωρίς επίθετο»

    Αν κατέβει το στέμμα της αυθεντίας, μπορεί κ να φανει το χιούμορ  
     
  10. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    @Brt

    Δεν αστειεύομαι ποτέ, όταν πρόκειται περί σοκολάτας...
    ...
    Το φλερτ του Ελύτη με τον Υπερρεαλισμό, αν και ο ίδιος ανήκε στον στενό κύκλο του Α.Ε, συμποσώθηκε ευδοκίμως εις έναν πλατωνικόν έρωτα, περαιτέρω εγγύτης θα εγκυμονούσε πιθανόν κινδύνους δια τον ίδιο.
     
  11. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Ποιο αγνό σουρεαλισμό από αυτόν κάποιων νημάτων ούτε στα πιο υγρά τους όνειρα, Μπρετόν, Μπατάιγ και σία.
     
  12. Brt

    Brt #ολαπολυ

    @cadpmpc όχι και φλερτ! Βαθύς έρωτας, ανομολόγητος για 30 χρόνια! Ο Ελυτης έρχεται από ένα αστικό περιβάλλον. Κρατάει τις νόρμες ακόμα στα πρώτα του έργα. Οι εικόνες πάνε να λιώσουν όπως τα ρολόγια του Νταλί, είναι όμως ακόμα ρολόγια. Τρώει με μαχαίρι και πιρούνι. Ταξιδεύει στας Ευρώπας, μετά την άνθιση του υπερρεαλισμού, γνωρίζει εκεί πλέον όχι μόνο υπερρεαλιστές αλλά και μοντερνιστές και επιτέλους 30 χρόνια μετά, σκάει η Μαρία Νεφέλη. Επιτέλους αφήνεται στον αυτόματο στίχο. Και, για εμένα, είτε διαβάσεις την Μαρία νεφέλη είτε τριπαρεις με ένα καλό κουμπί (ecstasy είχαμε στα νιάτα μου), ένα και το αυτό, σκάνε χίλια χρώματα, ακούς χίλιες μουσικές, μυρίζεις χίλιες μυρωδιές. Ποσο μάλλον αν τα συνδυάσεις   δεν είναι αυτό υπερπραγματικοτητα; Και πάλι βλέπεις επιρροές του Εμπειρίκου...πχ ο περίφημος αναγραμματισμός (βλ. Παρακάτω)

    ο Εμπειρίκος είναι μεγαλοαστός και μεγαλωμένος χωρίς οικογένεια, χωρίς πατρίδα, παγκόσμιος αλήτης πριν καν μπει στην εφηβεία. Δεν έχει ανάγκη να τον αποδεχτεί κανείς, μπορεί να είναι ο μποέμ αετιδευς. Καταβροχθίζει, δεν περιμένει να του σερβίρουν. Και ξέρει ότι κανείς δεν θα τον παρεξηγήσει...είναι ο νεαρός Εμπειρίκος. Αποδέχεται νωρίς την σαρκοβόρα φύση του και την αποτυπώνει ανερυθρίαστα στα έργα του.

    Μαρία Νεφέλη και Αντιφωνητης (Μ.Ν. Και Α. στα καθ’υμας Χεχε)
    Μ.Ν. ΑΡΙΜΝΑ... σαν να τα βλέπω ακόμη χαραγμένα τα γράμματα μέσα στο φως... ΑΡΙΜΝΑ ΕΦΗ ΕΛ...
    Α. Έλειπε. Όλο το πάνω μέρος έλειπε. Γράμματα δεν υπήρχανε καθόλου.
    Μ.Ν. ΑΡΙΜΝΑ ΕΦΗ ΕΛ... εκεί, πάνω σ' αυτό το ΕΛ, η πέτρα είχε κοπεί και σπάσει. Το θυμάμαι καλά.

    ΚΑΙ
    χαρταετοί (Εμπειρίκος)
    «Είναι η ώρα κάτασπρη. Η έκστασις γαλάζια. Η πόλις αχνίζει από ηδονή. Κουνούν τις χέρες τα παιδιά και, ακόμα, από τα στόματά των πηδούν σαν πίδακες οι λέξεις: ΚΑΛΑ ΛΕΟΝΑ ΝΟΛΑ ΠΥ...."


    Αχ άσε μπορώ να θορυβώ για ώρες για το σουρεαλισμό.  
     
    Last edited: 8 Μαϊου 2020