Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Είναι απλό, ακουμπά την καθημερινότητα και είναι κοινωνικό αγαθό... τι είναι;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σαδομαζοχισμός' που ξεκίνησε από το μέλος Libertine SD, στις 13 Απριλίου 2018.

  1. Libertine SD

    Libertine SD Premium Member Contributor

    Χαίρομαι που επέλεξες τον Πλάτων ως το απόλυτο μέτρο σύγκρισης.
     
  2. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

    Τον επέλεξα και ολόκληρο, να τα λέμε αυτά!
     
  3. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Welcome (back )
    Τα σέβη μας Κύριε !
     
  4. Libertine SD

    Libertine SD Premium Member Contributor

    Σας ευχαριστώ όλους για το καλωσόρισμα. Ωστόσο, μια και το νήμα άνοιξε καλόν θα ήταν να ασχοληθούμε και λίγο μαζί του.

    Είναι προφανής η περιπαικτική διάθεση στην αρχική μου τοποθέτηση, μα θα ήθελα με το παρόν να πραγματευτούμε από κοινού κάτι ουσιώδες και μάλλον σημαντικό:

    αυτοί οι "κάποιοι", που με τόση "ευκολία" και προχειρότητα αποδόμησα στο αρχικό μου σχόλιο, δεν είναι κάποιοι εξ ημών;

    Κάποιοι από εμάς δεν προσπαθούμε να αναλύσουμε τις πρακτικές και τη σημειολογία του S/m;

    Κάποιους από εμάς δεν απασχολεί το ψυχολογικό (ενίοτε και το ψυχιατρικό) μέρος των εν S/m δραστηριοτήτων; Κάποιοι από εμάς δεν προσπαθούμε με εργαλείο την Ψυχολογία να προσεγγίσουμε την αιτία των πραγμάτων;

    Κάποιοι εξ ημών δεν προσεγγίζουμε το γίγνεσθαι και το πράττειν φιλοσοφικά;

    Όλες οι προσεγγίσεις έχουν το σκοπό τους, τη χρησιμότητα και τη σημασία τους, μολονότι κάποιες ίσως είναι πιο ουσιώδεις από άλλες. Κατατείνουν όμως σε ένα κοινό στόχο, να γνωρίσουμε σε όσο το δυνατόν περισσότερα πεδία, όσο το δυνατόν περισσότερες πτυχές εκείνου που επιλέξαμε ως μέρος (σημαντικό ή λιγότερο σημαντικό) του βίου και της σκέψης μας.

    Από όσα έγραψα στην αρχική μου τοποθέτηση, εκείνο που κρατώ αυτούσιο ως άποψη είναι πως το "Το BDSM κατ' ουσίαν είναι τόσο απλό, όσο ένα κλικ για να δεις μια τσόντα στο διαδίκτυο". Γιατί το BDSM εν τέλει είναι μια τσόντα στο διαδίκτυο, ένα προϊόν ευρείας κατανάλωσης, ένα "κοινωνικό αγαθό"...

    Ένα μαστίγιο, ένα ζευγάρι χειροπέδες (κατά προτίμηση με γουνάκι), δύο σφήνες και 2 άνθρωποι σε ρόλο Κυρίαρχου και υποτακτικού αρκούν για να στήσουν μία BDSMική συνεδρία και να σεξάρουν αντιγράφοντας τη τσόντα που είδαν προχθές στο "χτύπα την με λύσα" porn.

    Ουδέν κατακριτέον επ' αυτού, και μακάρι να το διασκέδασαν, αλλά για να αναπαράγουμε ΑΥΤΟ συνωθούμεθα εντός του forum;

    Μπορεί για κάποιους αυτό νάναι το μόνο σημαντικό. Απολύτως σεβαστό, αλλά δεν με αφορά να συνομιλήσω μαζί τους.

    Για όλους εκείνους που αναζητούν το εσωτερικό κίνητρο και την αιτία των πραγμάτων, για εκείνους που αντιλαμβάνονται ότι η φιλοσοφία δεν είναι σπαζοκεφαλιά αλλά οδηγός βίου, για εκείνους που δεν αρέσκονται να παίζουν ρόλους που ουδόλως καταννοούν, για όσους δεν πίστεψαν ούτε λεπτό πως ο Σαδιστής είναι ένας "μπερδεμένος άνθρωπος", για όσους διαισθάνονται ότι από το BDSM αν αφαιρέσεις το BD μας αποχαιρετά το "κοινωνικό αγαθό" και παραμένει το ουσιώδες, η συζήτηση άνοιξε...
     
  5. brenda

    brenda FU very much

    Εγώ πραγματικά δεν κατάλαβα ποια συζήτηση άνοιξε...
    Πως το ουσιώδες είναι το s/m ας πούμε;
    Καλή η πρωτοτυπία, αλλά χρειάζεται και η σαφήνεια!
     
  6. Λύσανδρος

    Λύσανδρος Hide' n' seek... Contributor

    Αγαπητέ Λιμπερτίνε καλημέρα. Διακρίνω ανεπαίσθητα μία βαθύτερη ωριμότητα στα γραφόμενά σου, που υπόσχεται ότι αγκαλιάζει πια το θέμα με το οποίο καταπιάνεσαι σε πιο πραγματιστική βάση, ως κομμάτι του κόσμου μας και όχι ως δήθεν ιδιαιτερότητα ή απόκρυφο ενδιαφέρον λίγων, ή κάτι τέλος πάντων αποκομμένο από τον κόσμο μας που δεν αφορά ούτε καν θεωρηρικά παρά μειοψηφία.
    Αυτή η εξέλιξη στα γραφόμενά σου όντως με κάνει να πιστεύω ότι θα γεννήσει ακόμα σοβαρότερες συζητήσεις (όχι απαραίτητα σε πλήθος αλλά σε ποιότητα και απήχηση) και θα κάνει ακόμα περισσότερους ανθρώπους να συμμετάσχουν ενεργά και με χαρά.

    Μόνο σε τέτοιες βάσεις μπορεί να δοκιμαστεί τελικά τι αληθινά σημαίνει το BDSM για τους ανθρώπους και τι όχι.

    Φοβόμουν ότι δεν θα είχες την εσωτερική ευρύτητα πνεύματος για να φτάσεις σε τέτοια υπέρβαση, αν είσαι αυτός που πιστεύω ότι είσαι, αλλά παραδέχομαι ότι μάλλον δείχνεις να με διαψεύδεις ευχάριστα.

    Για να δούμε λοιπόν.  

    Θέλεις μήπως να έχεις, ως οικοδεσπώτης του νήματος, την τιμή στο εναρκτήριο λάκτισμα με κάτι που να αρχίζει με:
    "Ας συζητήσουμε αν το τάδε είναι και τι είναι..." μαζί με το απαραίτητο μεν αλλά λιγότερο συγκριτικά παραγωγικό και αδίκως ασύμμετρα δεσπόζον συνήθως σε συζητήσεις κατ' εμέ "...αν το τάδε δεν είναι και τι δεν είναι...";
     
  7. Dimonius

    Dimonius Εγώ είμαι μην απορείς που δεν είσαι εσύ

    Χαμένος χρόνος ζήστε.
     
  8. Libertine SD

    Libertine SD Premium Member Contributor

    Θεώρησα ότι η τελευταία μου παράγραφος θα άφηνε την επιλογή σε όποιον ήθελε να θέσει κάποιο από τα θέματα που εγείρει. Επειδή ίσως δεν ήταν σαφές και μπορεί να προκάλεσε κάποια αμηχανία, θα ακολουθήσω την προτροπή της brenda και του Λύσανδρου και θα θέσω εγώ τον ακρογωνιαίο λίθο μίας συζήτησης που θεωρώ ως την πλέον σημαντική:
    "Εν αρχή ην ο Σαδισμός και εις το πέρας πάλιν ο Σαδισμός είναι, διότι τούτος περιγράφει την Κυριαρχία και δύναται να ερμηνεύσει αυτήν".
     
  9. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    thats great news. thank you.
     
  10. Libertine SD

    Libertine SD Premium Member Contributor

    Τότε προς τι σπαταλάς το χρόνο σου για να διαβάζεις όσα γράφουν οι "χασομέρηδες";;
     
  11. v1979

    v1979 Regular Member

    επενδύουμε στη libido φετιχιστικά σε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ερωτικού προσώπου ή/και ταλαντεύομαστε στο σαδομαζοχιστικό εκκρεμές: να θελουμε σαδιστικά να προκαλέσουμε την διεγερση στον άλλο για να επαληθεύσουμε ότι επιθυμεί την επιθυμία μας, άρα επιθυμεί να θέσουμε εμεις το Νόμο στην επιθυμία του με αποτέλεσμα να του προκαλουμε τον πόνο, ή μαζοχιστικά να θελουμε να μας προκαλέσει διέγερση το άλλο πρόσωπο για να επαληθεύσουμε ότι επιθυμεί την επιθυμία μας, επιθυμεί δηλαδή να θέτει το Νόμο της επιθυμίας μας προκαλώντας μας πόνο ως ερωτικό αντικείμενο. Αυτό για εμένα είναι η ερωτική αλληλεπίδραση και βρήκα στο βδσμ τον τόπο να την βιωνω. Από εκεί και πέρα αυτή η ερωτική αλληλεπίδραση του ατόμου με το σύνολο μπορεί να οδηγήσει σε ερμηνείες και αναλύσεις ίσως για καθετί που μας περιβάλλει. Όμως τελικά αυτό δεν είναι το υπέροχο με το βδσμ? Ότι μπορεί και χωράει τα πάντα...
     
    Last edited: 14 Απριλίου 2018
  12. Λύσανδρος

    Λύσανδρος Hide' n' seek... Contributor

    Να ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα.

    Μόλις βρω λίγο χρόνο θα πω τη γνώμη μου.
     
    Last edited: 14 Απριλίου 2018