Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Εκπαίδευση σκλάβας.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Master / slave' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 24 Φεβρουαρίου 2006.

  1. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Είχαμε αναφερθεί στην Εκπαίδευση υποτακτικών και σκλάβων και για το αν είναι αναγκαία μια δομημένη και συστηματική εκπαίδευση του/της υποτακτικής/ού ή του/της σκλάβου/ας.

    Εδώ θα ήθελα να δούμε την εκπαίδευση από μια κάπως διαφορετική γωνία.

    * Τι είναι αυτή η περιβόητη εκπαίδευση σκλάβας?  

    * Εκπαιδεύεται βάση κάποιων συγκεκριμένων στόχων, ίδιων για όλες τις σκλάβες?

    * Ποιοι είναι αυτοί οι στόχοι?

    * Πιστεύετε πως τελειώνει ποτέ η εκπαίδευση?
     
  2. Astarty

    Astarty Contributor

    Μπράβο lara[E-p] για το άνοιγμα του thread.

    Ευκαιρία να εκθέσουν τις απόψεις τους τα μέλη και κυρίως οι κυρίαρχοι (ο Dream ήδη δεσμεύτηκε σε άλλο thread όταν εξέφρασα σχετική απορία).

    Επιφυλάσσομαι να εκθέσω τις δικές μου απόψεις εν καιρώ.

    Αστάρτη
     
  3. Maley

    Maley Contributor

    Κατά τη γνωμη μου δεν νοίζω οτι ο όρος "εκπαίδευση" έχει κάποιο νόημα σε μια M/s σχέση..η σκλάβοα υπαούουν στις επιθυμίες του Αφεντη της..διαφορετικά δεν είναι σκλαβα...
     
  4. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    Η λέξη εκπαίδευση στην M/s σχέση δεν είναι κάτι μονοδιάστατο.
    Όσο και η υποτακτική να είναι υπάκουη και να έχει βαθειά υποτακτικό χαρακτήρα, το ίδιο το slavery είναι αποτέλεσμα εσωτερικών διεργασιών και όχι πρώτη ύλη.

    Ναι, μια σκλάβα πρέπει να το έχει μέσα της, αλλά αυτό που έχει μέσα της είναι ακατέργαστο και χρειάζεται διαμόρφωση. Άλλωστε αυτή είναι και η επιθυμία της υποτακτικής. Να βρεθεί ο κατάλληλος Κυρίαρχος να την κάνει σκλάβα.

    Η εκπαίδευση λοιπόν, αρχικά είναι μια διαδικασία ένταξης, συνειδητοποίησης, αφύπνισης και αποβολής των οποιονδήποτε φραγμών της με διάφορα μέσα. Κάποιες πρακτικές έχουν να κάνουν με την συνειδητοποίηση πως η σκλάβα ως άνθρωπος δεν κατέχει. Η μη κατοχή και ίσως πιο συγκεκριμένα η παράδοση της αφορούν πράγματα και καταστάσεις όπως, το σώμα της, ο χρόνος της, προσωπικές στιγμές, υλικά αγαθά, σκέψεις, συναισθήματα κλπ. Η εκπαίδευση βοηθά την σκλάβα να συνειδητοποιήσει πως τίποτα πλέον δεν της ανήκει.

    Η εκπαίδευση στα παραπάνω συμπεριλαμβάνει διάφορες τεχνικές που ο Κυρίαρχος επιλέγει και προσαρμόζει μελετώντας και αποκτώντας γνώση για την υποτακτική που έχει αναλάβει. Η άποψη μου είναι πως στις περισσότερες περιπτώσεις ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης στην εκπαίδευση είναι αυτός του χτισίματος και των προσαρμογών ώστε η υποτακτική να εξελιχθεί με φυσικότητα αντί να μπεί βίαια στην κατάσταση του slavery. Έτσι και αλλιώς θα χαρακτήριζα την αρχική εκπαίδευση σαν μια επώδυνη για την σκλάβα και challenging για τον Κυρίαρχο, περίοδο. Φυσικά και αυτή η προσέγγιση είναι η πιο δύσκολη και χρονοβόρα για τον Κυρίαρχο αλλά έχει κατα την γνώμη μου και τα καλύτερα αποτελέσματα.

    Ένα από τα μέσα/ τεχνικές, είναι ο περιορισμός σε πολλά από τα πράγματα που θεωρούσε δεδομένα η σκλάβα. Ας πάρουμε για παράδειγμα τον χρόνο. Ο έλεγχος και προγραμματισμός του χρόνου της από Τον Κυρίαρχο της προκαλεί πολύ έντονα συναισθήματα περιορισμού. Το να κάθεται η σκλάβα κατ’οπιν εντολής άπραγη και αμίλητη στην γωνία της μέχρι να την καλέσει ή να δώσει άλλη εντολή Ο Κυρίαρχος είναι ένας πολύ έντονος και αποτελεσματικός τρόπος .

    Η απαγόρευση ρουχισμού μέσα στο σπίτι ή εσωρούχων γενικότερα, η μόνιμη έκθεση του σώματος της, η έλειψη ιδιαίτερων στιγμών (ακόμα και για την τουαλέτα), η επιλογή των ρούχων, το μακιγιάζ ή το κόψιμο των μαλλιών της, από Εκείνoν, δίνουν σαφώς την αίσθηση της στέρησης προσωπικών επιλογών και προτιμήσεων.

    Το ίδιο κάνει με διαφορετικό τρόπο η στέρηση πρωτοβουλίας ως προς τα γενικά έξοδα ή το τι θα φάει, πως και πότε.

    Η αντοχή στον πόνο είναι μέρος της εκπαίδευσης. Δεν νομίζω πως υπάρχει σκλάβα ακόμα και βαθειά μαζοχίστρια που να αντέχει και να αποζητά πάντα τον πόνο. Μέσα από την εκπαίδευση τα όρια επεκτείνονται και ελέγχονται οι αντιδράσεις.

    Μέσα από την εντατική εκπαίδευση φράγματα και αναστολές πέφτουν. Ικανότητες αναπτύσσονται και μεγαλώνουν όπως έχω αναφέρει, στις στάσεις, στο deep throat ή στο foot worship, στα οποία έχω προσωπική πείρα ή και σε άλλους τομείς όπου έχω περιορισμένη γνώση όπως gorean χοροί ή serving. Όλα αυτά και άλλα πολλά αφορούν πράγματα στα οποία βρίσκει Ο Κυρίαρχος ικανοποίηση και εκπαιδεύει την σκλάβα στο να τα εκτελεί όπως ακριβώς Εκείνος θέλει. Άλλωστε αυτός είναι ο σκοπός μιας σκλάβας. Να υπηρετεί και να ικανοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

    Κάποια στιγμή που η σκλάβα έχει πλέον φθάσει στο επιθυμητό επίπεδο, όλα τα παραπάνω και άλλα πολλά μειώνονται σε ένταση και συχνότητα. Η σκλάβα ξέρει πλέον πως να φερθεί στις ανάλογες στιγμές και πως να εκτελέσει με τον καλύτερο τρόπο τις ανάλογες εντολές. Ταυτόχρονα σαν προσωπικότητα έχει εξελιχθεί βελτιωθεί και ωριμάσει μέσα στον κόσμο της επιλογής της, αισθάνεται πλήρωση και ηρεμία.

    Φυσικά δεν τίθεται θέμα finito la musica…. (ας με διορθώσει κάποιος στην ορθογραφία αν κάνω λάθος).
    Το slavery δεν έχει τελειωμό και έτσι δεν έχει τελειωμό η εξέλιξη της. Δεν υπάρχει τέλεια σκλάβα αλλά ένα βήμα ακόμα παραπέρα την κάθε φορά και προς μεγάλη ευτυχία Τ/των δύο ενδιαφερόμενων, η εκπαίδευση συνεχίζεται....

    http://bestslavetraining.com

    http://www.enslavement.org.uk/essays
     
  5. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    Θα συμφωνήσω με την αγαπητή carissa σε αυτά που είπε, καθώς η εκπαίδευση της σκλάβας ποτέ ουσιαστικά δεν τελειώνει.

    Μια σκλάβα εκπαιδεύεται ανάλογα με το είδος του lifestyle που έχει διαλέξει να ακολουθήσει, είτε είναι αυτό BDSM είτε Gor.
    Στο Gorean lifestyle η σκλάβα μαθαίνει διάφορους χωρούς και συγκεκριμένο τρόπο serving, καθώς και να είναι ευχάριστη όλη την ώρα όταν βρίσκεται ανάμεσα σε "Ελεύθερους", στο δε BDSM η σκλάβα μαθαίνει να είναι ευχάριστη μόνο στον Αφέντη της, αυτόν τον οποίο έχει διαλέξει να υποταχθεί.

    Οι τρόποι εκπαίδευσης διαφέρουν ανάλογα με τον Αφέντη, και μπορούν να είναι από πολύ απλοί έως και πολύ απαιτητικοί, καθώς όλα εξαρτώνται απ'το πόσο πρόοδο μπορεί να κάνει μια σκλάβα με έναν συγκεκριμένο Αφέντη. Φυσικά, όλοι οι τρόποι είναι γύρω απ'την σκλάβα και τη σχέση της με τον Αφέντη σε οτι αφορά το BDSM, γιατί στο Gor τα πράγματα είναι πάνω/κάτω κοινά για όλες τις σκλάβες, με μόνη διαφορά ίσως στο πώς θα γίνουν αυτά, και ποιός ο σκοπός της σκλάβας.

    Οι στόχοι, ή μάλλον καλύτερα O ΣΤΟΧΟΣ είναι να είναι η σκλάβα ευχάριστη και σωστή απέναντι στον Αφέντη της, να μην του προξενεί προβλήματα, να μην τον εκθέτει, και να τον αγαπάει με όλη της την ψυχή.
     
  6. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    RE: RE: Εκπαίδευση σκλάβας.

    Sorry Master_Spiler αλλά αυτό το Gor ποτέ δεν το κατάλαβα και φυσικά δεν το πίστεψα σαν lifestyle. Ούτε και θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν άνθρωποι στον πλανήτη που το ζουν. Θεωρώ ότι είναι η καλλιτεχνική έκφραση του BDSM lifestyle. Σαν παραμύθι φυσικά είναι και από τα αγαπημένα μου... Έτσι αν μου δινόταν η ευκαιρία να ζήσω κάτι τέτοιο (το βλέπω σαν θεατρική παράσταση) θα προτιμούσα να είμαι μια Αμαζόνα χωμένη και χαμένη στα άγρια και πυκνά δάση παρά μια Ελεύθερη γυναίκα κάτω από την προστασία ενός Ελευθέρου άντρα η οποία ζει σε κάστρα με όλα τα καλά και υπηρετείτε από σκλάβους αλλά πάντα με την μπούρκα ...
    Έλεος !
    Συγγνώμη και για την παρένθεση  
     
  7. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    RE: RE: RE: Εκπαίδευση σκλάβας.

    Throw all your might dear Lady, φυσικά και η άποψή σου είναι σεβαστή, όντως το Gorean lifestyle είναι αρκετά "θεατρικό" στους τρόπους περιγραφής του, αλλά μην ξεχνάς οτι αρκετά μέλη των BDSM κοινοτήτων του εξωτερικού είναι και Goreans, είτε το δείχνουν είτε όχι. Προσωπικά το έχω γυρίσει και εγώ προς το Gorean lifestyle, χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου πλήρως Gorean, κάτι σαν τον Tarl Cabot στα βιβλίο Tarnsman of Gor του Norman (Lange). Αλλά εδώ δεν είναι μέρος διαπληκτισμού για το κατά πόσο το Gorean lifestyle είναι πιθανό ή όχι, οπότε ελπίζω η παρένθεση αυτή να μη συνεχιστεί.

    Good day to you Εύα.
     
  8. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    Η αλήθεια είναι πως εκτός από το Gor θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω τις απόψεις Των Masters/ Mistresses επί του θέματος στα πιο main stream M/s πλαίσια.

    Στο κάτω κάτω εδώ Εκείνοι έχουν το πάνω χέρι και την γενική διαχείρηση  
     
  9. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    carissa μου, οι βασικές αρχές της εκπαίδευσης είναι πάνω/κάτω οι ίδιες, απλά αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος έκφρασής τους... μήν ξεχνάς οτι και στο απλό BDSM δανειζόμαστε κάποιες στάσεις απ'το Gor, όπως η nadu. Πέρα όμως απ'το θέμα του ποιό lifestyle είναι αντιπροσωπευτικό, θα ήθελα να τονίσω οτι μια σκλάβα είτε θεωρεί τον εαυτό της Gorean, main stream, ή οτιδήποτε άλλο θέλει (πιθανώς και Odalisque), δεν παύει παρά να είναι μια σκλάβα, η οποία με τη θέλησή της επιλέγει να υπηρετήσει κάποιον Αφέντη βασιζόμενη σε ιδιοσυγκρασίες που βγαίνουν κυρίως προς το συγκεκριμένο άτομο αρχικά και στη συνέχεια προς τους υπόλοιπους Κυρίαρχους... αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια σκλάβα να μπορεί μεν να γίνει Αφέντρα ή vanilla στο μέλλον, ή ακόμα και να παραμείνει σκλάβα, όμως ο Αφέντης που την έφερε στο χώρο αυτό δεν φεύγει ποτέ απ'την καρδιά της, όσο κακό και αν της έχει προξενήσει αυτός.

    Η εισαγωγή στο χώρο είναι σαν την πρώτη φορά που κάνει κάποιος έρωτα, είναι μαγική και σε τρελαίνει, με αποτέλεσμα να τη θυμάσαι για πάντα, είναι αυτός ο μαγικός ήχος που σε ενημερώνει για το τι νοιώθει η σκλάβα, για το πόσο πολύ θέλει κάτι.
     
  10. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    Master Spiler μου   στο μόνο που συμφωνώ από τα παραπάνω είναι....
    Αλλά οι διαφωνία μου δεν έχει θέσει στο συγκεκριμένο θέμα μια και εδώ μιλάμε για την εκπαίδευση μιας υποτακτικής/ σκλάβας.
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Εκπαίδευση...

    Θα μπορούσε κανείς (που χάθηκε ο potty; ) ν' αναρωτηθεί αν ο σκοπός της εκπαίδευσης στο M/s είναι να παράγει άβουλες γίδες, ελπίζω το ερώτημα αυτό ν' απαντηθεί παρα κάτω πριν, όμως ξεκινήσω τα περι εκπαίδευσης, θα προσπαθήσω ν' απαντήσω σε δύο βασικά ερωτήματα:

    1/ Γιατί χρειάζεται εκπαίδευση μια σκλάβα; Δεν αρκεί όπως παρατήρησε ο Maley απλώς να υπακούει και να ενεργεί ώς σκλάβα;
    2/ Σε τι αποσκοπεί η εκπαίδευση μιας σκλάβας; (σίγουρα όχι στο να την μετατρέψει από ατομο υποτακτικό σε Κυρίαρχο (με ή χωρίς κεφαλαίο "Κ").

    Οι δύο αυτές ερωτήσεις είναι άμεσα συνδεδεμένες μεταξύ τους με μια σχέση αιτίου - αιτιατου και πέραν του ότι καθιστούν σαφέστερη την έννοια της εκπαίδευσης, διασαφηνίζουν επίσης το γιατί το "πνευματικό" κομματι υπερτερεί (επιφανειακά) έναντι του "σαρκικού" στο M/s. Το δίχως άλλο στο S/m η μόνη εκπαίδευση που χρειάζεται, αν χρειάζεται, κανείς αφορά την καλύτερη χρήση των εργαλείων και την καλύτερη γνώση των σημείων και μεθόδων πόνου. ¶λλωστε εκει δεν τίθεται θέμα Κυριαρχίας / υποταγής, οπως έχει αναφερθεί σε διάφορα άλλα νήματα.

    Η απάντηση στην πρώτη ερώτιση είναι γιατί κανείς δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας και, κατά την γνώμη μου, όχι δεν αρκεί απλώς να υπακούει, ούτε είναι δεδομένο πως μια ανεκπαίδευτη σκλάβα θα υπακούσει άμεσα και πολυ περισσότερο με τον τρόπο που θα επιθυμούσε ο εκάστοτε Master. Ναι, υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκφραστεί η υπακοή, που άλλοι εντείνουν την αίσθηση της υποταγής και για την ίδια και για τον Αφέντη της και άλλοι επιφέρουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.

    Από την άποψη αυτή οι αιτίες που καθιστούν αναγκαία την εκπαίδευση μιας σκλάβας δεν διαφέρουν (όπως σωστά παρατήρησε ο KyriosG σε κάποιο άλλο νήμα) από τίς αιτίες, που καθιστούν απαραίτητη την εκπαίδευση ενός υπαλλήλου, ακόμη και πεπειραμένου. Και στις δύο περιπτώσεις ο αποδέκτης της εκπαίδευσης ωφείλει να μάθει να λειτουργεί (και να υπακούει, απλά ο βαθμός διαφέρει) σύμφωνα με τις επιθυμίες της "διοίκησης". Αντίστοιχα ούτε και οι μέθοδοι διαφέρουν κατα βάσει, διαφέρει η ένταση, η εστίαση και η δυνατότητα εφαρμογής τους.

    Η εκπαίδευση είναι λοιπόν απαραίτητη γιατί η σκλάβα δεν γνωρίζει. Όταν δεν έχει περάσει από καμμία εκπαίδευση δεν γνωρίζει κάν περι τίνος πρόκειται, απλώς φαντάζεται (συνήθως πολύ ρομαντικά) και υποθέτει. Ακόμη και στην περίπτωση που εχει προϋπάρξει εκπαίδευση από κάποιον άλλον η σκλάβα δεν γνωρίζει τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου Αφέντη (πχ. ο Mavrobasilis βδελύσσεται τον πληθυντικό, άλλοι τον απαιτούν). Ασχέτως αν κάποια βασικά πράγματα παραμένουν στους περισσότερους τα ίδια δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο για ένα άτομο υποτακτικής ψυχολογίας από το να μην γνωρίζει τι περιμένουν από αυτό. Είναι σαν να του τραβάς το χαλί κάτω από τα πόδια. Η γνώση των απαιτήσεων αφ' ενός του αυξάνει την αίσθηση της ασφάλειας (που τόσο έχει ανάγκη) αφ' εταίρου την αίσθηση της χρησιμότητας και το ωθεί να γίνει καλύτερο, ανεβάζοντας ταυτόχρονα την αίσθηση της αυτοεκτίμησης. Μα, θα ρωτήσει κανείς με τις ανάγκες (και όχι επιθυμίες) της σκλάβας θα ασχολείται ο Αφέντης, ξεχνώντας ίσως πως αυτό ακριβώς είναι εκείνο που φέρνει την σκλάβα εκεί, για να καλύψει αυτές τις ανάγκες (κάτι που (συνήθως) έχει ως αποτέλεσμα τον έρωτα της σκλάβας προς τον Αφέντη της, όπως έχει πλειστάκις αναλυθεί σε άλλα νήματα) ασχέτως αν και ποσο το συνειδητοποιεί και μπορεί να το εκφράσει. Αποτέλεσμα όμως και όχι αιτία, αν και <smiles> θα διαφωνήσει το 80% των συμμετασχόντων σε αυτό το forum ως προς αυτό.

    Για τους παραπάνω λόγους, κάτι που διαφαίνεται στα posts πολλων υποτακτικών του forum, πχ της MPslave, όπου όχι απλως διαφαίνεται αλλά υποστηρίζεται με θέρμη, ο Αφέντης είναι υπεύθυνος να θέσει στόχους στην σκλάβα και να την παρακινήσει προς την επίτευξή τους (η διαχείριση της σπατάλης, που πολύ εύστοχα τόνισε ο DreamMaster). Στόχους προς την καλύτερη, βαθύτερη και απρόσκωπτη αποδοχή αυτου που δηλώνει πως επιθυμεί να είναι: σκλάβα, (θα αναφερθώ στην σχέση αυτών των στόχων με την σπατάλη (ενέργειας) και την διαφορά διαχείρισης της από έναν σκλάβο ώστε η διαχείριση να είναι αρεστή από τον κυρίαρχο με την διαχείριση από τον ίδιο τον κυρίαρχο σε άλλο νημα). Πριν λοιπόν είναι σε θέση (ο Αφέντης) να εκπαιδεύσει μια σκλάβα, πρέπει να έχει κατανοήσει τον εαυτό του και το τί θέλει από μία σκλάβα. Πρέπει να έχει μια ξεκάθαρη αντίληψη του τι σημαίνει "σκλαβιά" (slavery) και εκπαίδευση σκλάβας για τον ίδιο για να είναι σε θέση να την εκπαιδεύσει αποτελεσματικά. Έχω ξαναπεί πως εξουσιάζω και διοικώ δεν σημαίνει μοιράζω διαταγές δεξιά και αριστερά. Σε αυτό ακριβώς έγκειται η επικινδυνότητα του έρωτα ώς πρωταρχική αιτία στην λήψη της απόφασης να γίνει σκλάβα απο ένα υποτακτικό άτομο στην οποία έχω κατά καιρούς αναφερθεί.

    Η εμπειρία μου έχει δείξει πως κάποια πράγματα είναι ιδιαίτερα σημαντικά για μία εν δυνάμει σκλάβα, είτε μπορεί να τ' αναγνωρίσει και να τα εκφράσει ξεκάθαρα είτε όχι. Πράγματα όπως η γνώση πως ο (εν δυνάμει Αφέντης της) έχει την γνώση και την ικανότητα να την εκπαιδεύσει (με την έννοια που δίνω στην εκπαίδευση εδώ), ότι θα φροντίζει για την ασφάλειά της, ότι (πολύ σημαντικό) αποδέχεται και επιθυμεί την ιδιοκτησία της, ότι αισθάνεται χρήσιμη υπηρετόντας τον(εξ' ίσου σημαντικό), ότι τον ενδιαφέρει η βελτίωση της ώς σκλάβα ή ως άτομο (ας μήν ξεχνάμε την σημασία του external locus of control). Σ/σας θυμίζουν κάτι αυτές οι ανάγκες;

    Θα επαναλάβω έδω, αν και έχει ειπωθεί σε διαφορα νήματα, πως ανάμεσα σε μια σκλάβα (slave) και σε μια υποτακτική (submissive) υπάρχει ειδοποιός διαφορά, που έγκειται, πέραν των άλλων στο γεγονός πως η σκλάβα έχει αποφασίσει να επιτρέψει στον Αφέντη της να αποφασίζει αυτός για τα πάντα, να είναι κάτοχος (ιδιοκτήτης, κύριος) των επιλογών της, ενώ η υποτακτική διατηρεί τον έλεγχο των αποφάσεων / επιλογών και, κατά συνέπεια, των πεπραγμένων και τον παραδίδει προσωρινά και υπό προϋποθέσεις. Το νήμα και αυτό το κείμενο αναφέρονται σε εκπαίδευση σκλάβας και όχι υποτακτικής. (σημ. Δεν νoμίζω πως ο όρος εκπαιδευση υποτακτικής και πολύ περισότερο μιας bottom, μπορεί να έχει κάποιο νόημα πέραν του "σε αυτή την σκηνή θα αντιδράς έτσι", Θυμίζει εκαίδευση αλλά εκεί σταματούν οι ομοιότητες, ποιός ο λόγος να εκπαιδεύσει κανείς αν δεν υπάρχουν ξεκάθαροι στόχοι στους οποίους ν' αποσκοπεί η εκπαίδευση; )

    Απόρεια της παραπάνω απόφασης είναι και το
    προφανές, από την στιγμή που αρνιέται / εγκαταλείπει κάθε επιλογή.

    Περνώντας στην δεύτερη ερώτιση, απλά και μόνον η λήψη της απόφασης από ένα υποτακτικό άτομο να παραδώσει στον Αφέντη της την κατοχή των επιλογών της δεν σημαίνει πως η εκπαίδευση δεν είναι απαραίτητη, ούτε πως η σκλάβα δεν θα έρθει σε σύγκρουση με τον εαυτό της και τις μέχρι τούδε αντιλήψεις, βιώματα, συμπεριφορές της. Ο βασικός στόχος της εκπαίδευσής της είναι να την επανεκπαιδεύσει, να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της αναιρόντας σχεδόν όλα όσα (vanilla) οικογένεια, σχολείo, κοινωνία της έχουν διδάξει, επαναπροσδιορίζοντας πολλές φορές βασικές αρχές της λειτουργίας της ως άτομο, ασχέτως αν μέχρι τοτε λειτουργούσε πολλές φορές ενστικτωδώς με τον τρόπο αυτό (και συχνά αισθανόμενη ένοχη, που το έκανε), προς το να προσφέρει καλύτερη υπηρεσία, υπακοή και μεγαλύτερη ευχαρίστηση στον Αφέντη της σε κάθε τομέα που αυτός επιλέγει και όχι απλά ν' αντέχει στον πόνο, να κανει καλύτερες πίπες ή καλύτερο nadu.

    Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, ίσως χρειαστούν τιμωρίες και πειθαρχία για την διαμόρφωση της σκλάβας. Τόσο τιμωρίες για την δυσαρέσκεια του Αφέντη της, όσο και επιβράβευση για την ικανοποίησή του. Η σκλάβα πρέπει να συνηθίσει να δέχεται τον πλήρη έλεγχο του Αφέντη της πάνω της. Όπως ανέφερε η carissa πιό πάνω η εκπαίδευση βοηθάει την σκλάβα να συνειδητοποιήσει (και να αποδεχθεί) πως τίποτε δεν της ανήκει. Ο έλεγχος του σώματος της σκλάβας συμπεριλαμβάνει τον έλεγχο του χώρου της, του χρόνου της, των κινήσεών της, της δυνατότητάς της για προσωπικές στιγμές (π.χ. τουαλέτα κλπ), των σχέσεων της με τον υπόλοιπο κόσμο και την επιβολή πειθαρχίας σε όλους και στον κάθε έναν από αυτούς τους τομείς.

    Είναι, πιστεύω, ουτοπικό να περιμένει κάποιος πως η σκλάβα ωφειλει να τα γνωρίζει όλα αυτά, επειδή ή εφ' όσον αποφάσισε να είναι σκλάβα, όπως είναι ουτοπικό να περιμένει κανείς πως η σκλάβα θα "αυτοεκπαιδευτεί"

    Δεν θα ήθελα να αναφερθώ εδώ για το αν η σκλάβα γεννιέται, γίνεται, ποιά είναι κατάλληλη για σκλάβα κλπ.

    Μια υποτακτική, ή πιο σωστά ένα άτομο υποτακτικής ψυχολογίας, που δηλώνει ανάλογο ενδιαφέρον, μετατρέπεται σε σκλάβα μόνον μέσα από την εκπαίδευση της και η εκπαίδευση μιας σκλάβας is a full (and long) time job not an occasional occupation και πρέπει να διακρίνεται από συνέχεια και συνέπεια. Δεν έχω δει να υπάρχει τρόπος να "κόψει δρόμο" κανείς στην εκπαίδευση μιας σκλάβας, εχω δεί, όμως πολύ τακτικά κυρίαρχους, συνήθως άπειρους, να περιμένουν πως επειδή κάποια δηλώνει την επιθυμία να είναι σκλάβα πως θα γνωρίζει τι να κάνει για να τους ευχαριστησει, να γνωρίζει το τι σκεφτονται, τι θεωρουν πρωταρχικο και τι περιμένουν από αυτήν. Το αποτέλεσμα είναι σχεδόν πάντα μια μπερδεμένη και προβληματισμένη υποτακτική και ένας δυσαρεστημένος Κυρίαρχος. Σε μια σκλάβα πρέπει (και έχει ανάγκη) να της δωθούν ξεκάθαρες οδηγίες και κατευθύνσεις με ξεκάθαρες επιπτώσεις για το θετικό ή αρνητικό αποτέλσμα. Η καλύτερη σκλάβα πιστεύω είναι αυτή που γνωρίζει με ποιόν τρόπο περιμένει ο Αφέντης της να τον υπηρετήσει / ευχαριστήσει. Ειναι αυτή η γνώση (και η πειθαρχία κατά την αποκτησή της), που οδηγεί στην διαχείριση της σπατάλης.

    Η σκλάβα "δικαιούται" να γνωρίζει το τι περιμένει ο Αφέντης της από αυτή καθώς επίσης και σε τι (σε "τι", όχι "πως") προτίθεται να την εκπαιδεύσει. Είναι γεγονός πως πολλές υποτακτικές εν δυνάμει σκλάβες λειτουργούν καλύτερα γνωρίζοντας τον σκοπό δεδομένης ενέργειας του Αφέντη τους καθώς αυτό μειώνει το άγνωστο, άλλες πάλι χειρότερα καθώς κάτι τέτοιο αυξάνει τους φόβους τους, ιδιαίτερα στις αρχές της εκπαίδευσης, οι στόχοι όμως οφείλουν να είναι εκ των προτέρων γνωστοί, η δε σκλάβα πρέπει να "ανοιχτεί" στον εκπαιδευτή της. Μυστικά και κρυφές σκέψεις δεν επιτρέπονται. Δεν αποτελεί μόνον το σώμα της σκλάβας ιδιοκτησία. Αντίθετη προσέγγιση οδηγεί σχεδόν πάντα σε απότυχία και πολλές αποτυχημένες σχέσεις στον χώρο έχουν σε αυτό την αιτία της αποτυχίας τους. Μια υποτακτική που δεν θέλει ν' αποκαλύψει τις σκέψεις και τα συναισθήματά της στον Αφέντη της (όποια και αν είναι αυτά) δεν είναι έτοιμη για εκπαίδευση αυτού του είδους, καθώς δεν είναι έτοιμη για πλήρη παράδωση της ελευθερίας της. Ταυτόχρονα όμως και ο κυρίαρχος που δεν είναι σε θέση να διαχειρισθεί αυτά που θα του αποκαλυφθούν πρωτίστως απέναντι στον εαυτό του και κατ' επέκταση απέναντι στην σκλάβα δεν είναι σε θέση, ούτε έτοιμος να εκπαιδεύσει. Η σκλάβα υπόκειται σε οποιονδήποτε έλεγχο επιθυμεί να έχει ο κυρίαρχος πάνω της πρέπει όμως αυτός να είναι σε θέση να αξιολογήσει το πως και το γιατί.

    Όσο "δυνατά" και αν το διακυρήσσει κανείς, δεν παραδίδει εύκολα την ελευθερία και πολυ περισσότερο τα μικρά, καθημερινά πράγματα που η πλήρης παράδoση της ελευθερίας συνεπάγεται. Σίγουρα στην περίπτωση του M/s πρόκειται για μια συναινετική διαδικασία, αυτό όμως δεν την καθιστά περισσότερο εύκολη και είναι κάτι που δεν γίνεται από την μία στιγμή στην άλλη (ξεχάστε τις σκηνές "γλύψε μου τα πόδια (καυλωμένη) σκλάβα / μάλιστα Αφέντη, αμέσως Αφέντη" και σκεφτείτε το "γλύψε μου τα πόδια με την τσίμπλα στο μάτι σκλάβα") αλλά βήμα βήμα. Η σκλάβα πριν από όλα έχει να απαντήσει στην ερώτιση τι είναι πλέον σημαντικό γι' αυτή. Η ελευθερία ή το να είναι σκλάβα. Αν με συνειδηση του τι λέει η απάντηση στην ερωτιση αυτή είναι το δεύτερο τότε θα μπορέσει να ξεπεράσει τους φόβους της (είναι τελείως φυσιολογικό η απώλεια ελέγχου να συνοδεύεται από φόβο εξ' ου και η περιοπτη θέση της εμπιστοσύνης σε μια τέτοια σχέση). Στην ερώτιση αυτή και την απάντησή της, αρχίζει, κατά την γνώμη μου και τελειώνει η συναίνεση στο M/s.

    Η εκπαίδευση μιας σκλάβας λοιπόν, όσο και αν αυτό ενοχλεί ή θα ενοχλήσει πολλούς, αποσκοπεί στο να επαναπροσδιορίσει, βελτιώσει, καθορίσει την συμπεριφορά της, τον τρόπο που βλέπει η ίδια τον εαυτό της, την συναισθηματική της κατάσταση, τις αντιδράσεις, τον τρόπο που σκεφτεται και τις συνειδητές και (ναι) ασυνειδητες διεργασίες που οδηγούν σε όλα τα προηγούμενα. Αυτό δεν έχει να κάνει με το "πως κάποιος που γεννήθηκε άνθρωπος θα περάσει την υπόλοιπη ζωή του σαν τραπέζι κουζίνας", αλλά με το πώς κάποιος που γεννήθηκε και μορφώθηκε με την ελευθερία και την αυτοδιαχείριση ως υψιστα αγαθά θα συνεχίσει την ζωή του χάνοντας βαθμηδόν κάθε τι που προσδιορίζει τις δύο αυτές έννοιες (αυτοδιάθεση χρόνου, χώρου, σώματος) μέ όλα όσα αυτό συνεπάγεται.

    Η εκπαίδευση μιας σκλάβας δεν έχει να κάνει μόνον με συμπεριφορικές αλλαγες, αν και ως μέθοδος ο προσδιορισμός και η αλλαγή της συμπεριφοράς βοηθάει στην δημιουργία προτύπων βάσει των οποίων μαθαίνει να λειτουγεί η υποτακτική (εν δυνάμει σκλάβα) στην πορεία προς τον στόχο της. Λαμβάνοντας υπ' όψιν πως η διαδικασία λήψης αποφάσεων (η διαδικασία, όχι η δυνατότητα, αν καί ... <s> ) δεν είναι από τις πλέον ευχάριστες για ένα άτομο υποτακτικής ψυχοσύνθεσης, η παρουσία προτύπων είναι συνήθως ευπρόσδεκτη, αλλά όχι αρκετή. Τις περισσότερες φορές απαιτούνται αλλαγές στον τρόπο, που σκέφτεται και στον τρόπο, που βλέπει τον εαυτό της, τους άλλους και την ζωή γενικώτερα. Την φιλοσοφία επι της οποίας είχε βασίσει μέχρι τότε την ζωή της. ¶λλο το να φαντάζεται κάποια τον εαυτό της ως σκλάβα και άλλο το να ζεί ως σκλάβα. Αυτό δεν αλλάζει με συμπεριφορικές αλλαγές.Μια εκπαιδευόμενη υποτακτική μετατρέπεται σε σκλάβα, όταν αρχίζει να βλέπει τον εαυτό της ως ιδιοκτησία του Αφέντη της, χωρίς όχι μόνον δυνατότητα επιλογών αλλά και χωρίς επιθυμία τέτοιας δυνατότητας. Ο τρόπος και η φιλοσοφία ζωής της μετατρέπεται πλέον από το "επιλέγω τι να κάνω" στο "υπακούω και πράττω χωρίς να σκεφτώ να επιλέξω".

    Θα διαφωνήσω εδώ με τον αγαπητό Spiler πως στόχος της εκπαίδευσης είναι να μάθει (ή να την κάνει) "να τον αγαπάει με όλη της την ψυχή" η αγάπη δεν μαθαίνεται, απλώς προκύπτει και σίγουρα δεν αποτελεί στόχο της εκπαίδευσης. Προσωπικά και, χωρίς καμία προσπάθεια ή διάθεση να υποτιμήσω κανέναν, θα ντρεπόμουν να προσπαθώ να μάθω στις σκλάβες μου να με αγαπούν, θα τους μάθαινα όπως με κάθε ευχαρίστηση πως να εκδηλώνουν / εκφράζουν το κάθε τι που αισθάνονται με τρόπο επιλεγμένο και, κατά συνέπεια, αρεστό από μένα, χωρίς καν ν' αναρωτιούνται αν υπάρχει άλλος τρόπος.

    Αυτό, που πιστεύω ενοχλεί ή θα ενοχλησει πολλές στην ιδέα της εκπαίδευσης μιας σκλάβας είναι η αφαίρεση της δυνατότητας λήψης πρωτοβουλίας στο πως να ικανοποιήσουν καλύτερα το <s> "αντικείμενο του πόθου τους". Η ίδια όμως η έννοια της πρωτοβουλίας, ακόμη και για καλό σκοπό, αντιτίθεται στην έννοια της πλήρους παράδοσης του ελέγχου. Θα θυμίσω εδώ τα λόγια του DreamMaster
    Παρ' όλα αύτα, όσο και αν είναι δύσκολο να το συλλάβει ή να το αποδεχθεί κάποιος, η σκλάβα βρίσκει αφάνταστη εσωτερική ηρεμία, γαλήνη και ασφάλεια σε αυτή ακριβώς την στέρηση πρωτοβουλίας / ελευθερίας. Ο Αφέντης της επιλέγει το πώς επιθυμεί η σκλάβα του να συμπεριφέρεται και είναι καθήκον της να υπακούει. Η ευθύνη της συμπεριφοράς της ανήκει σε αυτόν και απο την στιγμή που έχει την δυνατότητα να επιλέγει τις ενέργειές της φέρει και την ευθύνη των συνεπειών των επιλογών του.

    Όσον αφορά στο ερώτημα αν οι στόχοι της εκπαίδευσης είναι κοινοί για όλες τις σκλάβες, η απάτηση είναι πως ναι, η μεθοδολογία όμως διαφέρει. Κάθε σκλάβα είναι διαφορετική και απαιτούνται διαφορετικές μέθοδοι και εστίαση σε διαφορετικά σημεία για να υπάρχει αποτέλεσμα.

    Εκπαίδευση λοιπόν.

    Πιστεύω πως αν κάποιος θεωρεί την εκπαίδευση μιας σκλάβας εύκολη υποθεση, καλά θα κάνει να μην ασχοληθεί ποτέ με αυτή. Είχα την "τύχη" να γνωρίσω αρκετές "καμένες" υποτακτικές από κάποιους που το πρέσβευαν, όπως και από άλλους που αποσκοπούσαν απλώς και μόνον στην πρόκληση. Αφήνω σε αυτούς τα περήφανα άτια, προσωπικά θα αρκεστώ στις <γελάει> άβουλες γίδες, που επιθυμούν όμως να ξεπεράσουν κάθε τους όριο και είναι έτοιμες και διαθετημένες να το κάνουν. Το πόσο άβουλη γίδα μπορεί να είναι το άτομο που έχει τα κότσια να πάρει και να ακολουθήσει συνειδητά μια τέτοια απόφαση είναι θέμα κάποιου άλλου νήματος.

    Αυτός λοιπόν που θ' αποφασίσει ν' ασχοληθεί με την εκπαίδευση μιας σκλάβας πρέπει πριν από όλα να είναι προετοιμασμένος για την χρονική διάρκεια του εγχειρήματος. Δεν θα το συνειστούσα σε κάποιον που βαριέται ή που απογοητεύεται εύκολα (το δεύτερο σπάνιο για κυριαχικές φύσεις, το πρώτο όμως; ). Ίσως ακουστεί οξύμωρο, αλλά δεν έχω γνωρίσει υποτακτική που να μήν είναι γεμμάτη άμυνες, αντιστάσεις και αντιδράσεις. Και δεν είναι οξύμωρο. Της είναι απαραίτητες για να φτάσει στην ηλικία, που είναι σε θέση πλέον ν' αναγνωρίσει την φύση και τις ανάγκες της (στατιστικά γύρω στα 35) και να είναι ειλικρινής όταν αναφέρεται σε αυτές, χωρίς ή με λίγη ψυχική φθορά. Από την ίδια οπτική, άλλο ένα εκ πρώτης όψεως οξύμωρο είναι, πως τα υποτακτικά άτομα είναι (στην αρχή τουλάχιστον, πολλές φορές και στην συνέχεια) στατιστικά, ίσως τα πλέον "ξεροκέφαλα", που έχω γνωρίσει.

    Πρέπει λοιπόν ο εκπαιδευτής να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει την αντίσταση (resistance) και την αντίδραση (reactance) όταν θα προσπαθεί να αφαιρεί μία προς μία τις ελευθερίες της σκλάβας. Δύο θέματα για τα οποία έχουν γραφτεί βιβλία και έχουν αναπτυχθεί θεωρείες (resistance & reactance theory), αν και όχι σε σχέση με το BDSM.

    Αντίσταση παρουσιάζεται από την υποτακτική κάθε φορά που νοιώθει πως απειλείται, είτε από κάποια κατάσταση, είτε από τον ίδιο τον Αφέντη της. Πρόκειται για μία διαδικασία που αυξάνει το άγχος της υποτακτικής και που την κάνει να νοιώθει υποχρεωμένη να προστατεύσει / υπερασπισθεί την εαυτό της απέναντι στην αιτία και στην αύξηση αυτού του άγχους. Το γεγονός πως έχει δηλώσει την επιθυμία να είναι σκλάβα λίγο βοηθάει να το ξεπεράσει. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι από μας αντιστεκόμαστε σε κάτι που προσπαθεί να αλλάξει τον τρόπο, που έχουμε συνηθίσει να λειτουργούμε. Το γεγονός και μόνο πως έχουμε ενστερνιστεί δεδομένη συνηθεια δείχνει πως μας "βολεύει" και η αδράνεια είναι σημαντικός ανασταλτικός παράγοντας στην προσπάθεια να "ξεβολευτεί" κάποιος. Οι εσωτερικές αντιστάσεις (πολλές μη συνειδητές) της εκπαιδευόμενης απότελούν μια προσπάθειά της να αποφύγει τις προσπάθειες του Αφέντη της να εξερευνήσει και να μεταβάλλει την συμπεριφορά της και / η τα πιστεύω της. Πρόκειται για το αναμενόμενο άγχος της αλλαγής. Όσο πιο άμεσα εκτείθεται η σκλάβα στην αλλαγή, όσο πιο γρήγορα απαιτούνται οι αλλαγές, τόσο αυξάνεται η αντίσταση. Η ίδια αιτία, βιαστικές κινήσεις για γρήγορες αλλαγές δημιουργούν άλλη μια εστία αντίστασης, εξωτερική αυτή την φορά, όταν η σκλάβα δεν νοιώθει έτοιμη ή ικανή ν' ακολουθήσει τους ρυθμούς του Αφέντη της και συνεπώς ανθίσταται στις προσπάθειές του. Σημαντικό ρόλο παίζουν εδώ η εμπιστοσύνη στον Αφέντη της καθώς και η (εσωτερική) ετοιμότητα της σκλάβας ν' αποδεχθεί το status της. Αντιστάσεις προκύπτουν πολύ τακτικά όσον αφορά τον χρόνο που απαιτεί ο Αφέντης της να αφιερώνει στην εκπαίδευση της, όταν νοιώθει την επιθυμία να τον χρησιμοποιήσει διαφορετικά λογω νύστας, κούρασης, ελλειψης διάθεσης ή οποιαδήποτε άλλη αιτία. Θυμίζω εδώ πως δεν πρόκειται για διαδικασιες, που γίνονται στον ελεύθερο χρόνο της σκλάβας αλλά για την επαναλαμβανόμενη καθημερινότητά της. Το "πότε" δεν είναι δική της επιλογή πλέον. Αντιστάσεις μπορούν ακόμη να προκύψουν από παλαιότερα βιώματα (και αυτές, από προσωπική πείρα, είναι αισθητά δυσκολότερο να καμφθόυν), που μπορεί να κατακλύζουν την σκλάβα, ιδιαίτερα όταν προέρχονται από το οικογενειακό περιβάλλον σε παιδική ή εφηβική ηλικία.

    Η αντίσταση, ο βαθμός της αντίστασης, είναι ενδεικτικός της προόδου της σκλάβας, απότελει παράθυρο στον αμυντικό της μηχανισμό. Μια μέθοδος για την χρήση αυτού του παραθύρου είναι η τήρηση ημερολογίου από την σκλάβα, όπου υποχρεούται να καταγράφει τις σκέψεις και τα συναισθήματα, είτε αρνητικά, είτε θετικά που της γεννά η εκπαίδευσή της και που φυσικά βρίσκεται ανά πάσα στιγμή στην διάθεση του Αφέντη της. Είναι δε πολύ σημαντικό να γνωρίζει (και να το βλέπει στην πράξη) η σκλάβα πως δεν πρόκειται να τιμωρηθεί ποτέ για τα γραφόμενά της σε αυτό και δεν πρόκειται με κανέναν τρόπο να αλλοιώσουν την συμπεριφορά του Αφέντη της προς αυτήν ή την εικόνα που έχει γι' αυτή.

    Ο Αφέντης της σκλάβας πρέπει να είναι σε θέση ν' αναγνωρίσει την αντίσταση, τις ενδείξεις ανάπτυξης αντίστασης εκ μέρους της. Από την στιγμή, που αυτό θα συμβει μπορεί είτε να το αγνοήσει, είτε να αξιοποιήσει την ευκαιρία. Το σημαντικο είναι να την δεί και να κατανοεί τις αιτίες και τις ρίζες της.

    Η αντίδραση δεν είναι το ίδιο με την αντίσταση. Η αντίδραση είναι πιό συγκεκριμένη διεργασία, αν και μπορεί να οδηγήσει σε αντίσταση. Η σκλάβα συνήθως αντιδρά στην απώλεια εκείνης της ελευθερίας, που είναι σημαντική για αυτήν και εν αντιθέσει με την αντίσταση που μπορεί ν' αγνοηθεί παροδικά, ή αντίδραση δεν πρέπει ν' αγνοήται. Η υπερνίκησή της είναι σημαντική για την εκπαίδευση της σκλάβας, ιδιαίτερα όσον αφορά στην συνέπεια. Αργά ή γρήγορα η σκλάβα θα πάψει να σέβεται έναν ασυνεπή Αφέντη, και ναι, ή τιμωρία, όταν είναι αντικειμενικές οι αιτίες είναι δείγμα συνέπειας του Κυρίαρχου προς τον εαυτό του και τις απόψεις του.

    Όπως προ-είπα, αντίδραση προκύπτει, όταν η σκλάβα αντιλαμβάνεται είτε την απειλή προς κάποια βασική γι' αυτήν ελευθερία είτε την απώλεια της ίδιας της ελευθερίας, κάτι που με ακρίβεια και οξυδέρκεια περιγράφει η tender_lilly λέγοντας, ανέξάρτητα αν η περίπτωση αφορά συγκεκριμένη ελευθερία.

    είναι μία κατάσταση, που συνήθως συνοδεύεται από άγχος, ανησυχία, προσπάθεια αντίστασης, συναισθήματα που προσπαθόντας ν' αποφύγει αντιστέκεται στις αιτίες που τα προκαλούν. Η κατάσταση αυτή μπορεί να εξελιχθεί μέχρι και σε κατάθλιψη αν η υποτακτική δεν είναι ώριμη για σκλάβα ή δεν βρίσκεται εκεί για τους σωστούς λόγους. Είναι λάθος να εκλαμβάνεται η αντίδραση σαν αντίσταση προς τον Αφέντη της. Η υποτακτική αντιδρά προς την απώλεια της ελευθερίας και τα συναισθήματα που της προκαλει αυτό και προσπαθεί να ξαναφέρει τα πράγματα εκεί πού ήταν πρίν, να ξανακερδίσει την ελευθερία και ν' αποφύγει την συναισθηματική φόρτιση.

    Η υπερνίκηση της αντίδρασης ακολουθείται από την αποδοχή της νέας κατάστασης ώς δεδομένης.
    Ξανά και ξανά και ξανά κάθε φορά και ένα νέο βήμα μπροστά.

    Γιατί όμως το M/s και η εκπαίδευση σε αυτό είναι τόσο στενά συνδεδεμένο με την σεξουαλικότητα της σκλάβας (του υποτακτικής φύσης ατόμου). Τι είναι αυτό που συνδέει την εκπαίδευση με τον σεξουαλικό ερεθισμό; Γιατί τα υποτακτικά άτομα που συμμετέχουν σε 24/7 M/s ή ακόμη και σε virtual συνθήκες, δηλώνουν ανεπιφύλακτα διαρκή σεξουαλικό ερεθισμό και όχι για μερικές μέρες αλλά για μήνες, ίσως και χρόνια; Ψεύδονται ασύστολα προσπαθόντας να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους;

    Γιατί η εγκεφαλική κυριαρχία, ακόμη και σε συνθήκες απουσίας φυσικής επαφής δείχνει καμμιά φορά να είναι εξ' ίσου αποτελεσματική (αν όχι περισσότερο) από την εκπαίδευση που συμπεριλαμβάνει φυσική επαφή; (πέραν της δυνατότητας φυσικής επαφής πόση χειροπιαστή φυσική επαφή περιλαμβάνει άραγε η εκπαίδευση μιας σκλάβας; )

    Όπως είναι δυνατόν να προκαλέσει κανείς εθισμό στον πόνο δημιουργόντας μαζοχιστικές τάσεις ακόμη και αν δεν υπάρχουν (οι ενδορφίνες αν και φυσικές ορμόνες δεν παύουν ν' ανήκουν στα μορφινοείδη), έτσι μπορεί να δημιουργήσει και εθισμό στην εγκεφαλική κυριαρχία, αν και αμφιβάλλω πως μπορεί να δημιουργήσει υποτακτικές τάσεις εκεί που δεν υπάρχουν. Αυτό που έχω δεί να συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση είναι διαρκής αναταραχη και επαναστατικές τάσεις που αυξάνονται όσο αυξάνεται η προσπάθεια επιβολής κυριαρχίας κάτι που στην πρώτη περίπτωση (μαζοχιστικές τάσεις) δεν έχω δεί να ισχύει.

    Δεν διαθέτω τα "χειροπιαστά ντοκουμέντα" μιας σκληρής επιστήμης για να αποδείξω τους ισχυρισμούς μου, αρκούμαι να μιλήσω βασισμένος σε μια εμπειρία 25 ετών.

    Οι αιτίες που οδηγούν κάποιον ν' ασχοληθεί με το BDSM είναι κατά βάση λιμπιντικές, χωρίς να είναι μόνον τέτοιες και χωρίς να μένει μόνον εκεί. Το "πρώτο σκίρτιμα" όμως πιστεύω πως εκεί έχει τις ρίζες του. Πιθανά γιατί το σεξ απότελεί βασική ανάγκη και τρόπο έκφρασης για τα άτομο που τείνουν προς το lifestyle. Πιθανά γιατί το σέξ σε μία κοινωνία που το διαφημίζει αλλά δεν το αποδέχεται (δεν την συμφέρει) είναι ένας αισθητά άμεσος τρόπος να "τεστάρει" κανείς τα όρια του έναντι του απαγορευμένου και να ακροβατήσει στα όρια της ελευθεριότητος. "Παίζοντας" κανείς με το σέξ, "παίζει" με τις ορμόνες του, παίζει δηλαδή με ακριβώς εκείνο το δομικό στοιχείο του οργανισμού του που καθορίζει τα συναισθήματά του, την συμπεριφορά του και τις αντιδράσεις του. Αυτό δεν σημαίνει πως το σεξ είναι ό μόνος τρόπος για να παίξει κανείς με όσα προανέφερα. Είναι όμως ένας τρόπος άμεσος, σχετικά φθηνός και σίγουρα ευχάριστος. Πιστεύω πως κανείς δεν θα διαφωνίσει πως είναι πιο εύκολο να κάνεις σεξ ακόμη και με τον πλέον kinky τρόπο παρά budgee jumping.

    O άνθρωπος όμως δεν είναι μόνον σεξ, μόνον όρμόνες, μόνον ερεθίσματα, είναι και αποτελέσματα ερεθισμάτων, επιλογές, κρίση και νόηση και ανάγκες που πηγάζουν μέσα από όλη αυτή την σούπα. Κατά την διάρκεια λειτουργίας του forum, ακούστηκαν απόψεις, κυρίως από υποτακτικά άτομα, που καταδεικνύουν αυτές τις ανάγκες. Αναφέρθηκαν έννοιες όπως εξιλέωση, λύτρωση, καθοδήγηση, ασφάλεια, ανάγκη καταπάτησης του "εγώ" και άλλες. Αυτό που "παρέχει" η D/s εκπαίδευση είναι πιστεύω αυτό που ο DreamMaster απεκάλεσε "Ομιλία στην ψυχή μέσα από το σώμα" και ο Tlatoani "Στο πως να ξεπεράσουμε το στάδιο της ηδονής και να περάσουμε στο στάδιο της Έκστασης." Ένας 24/7 lifestyler, δεν προσπαθεί να κάνει τίποτε περισσότερο από το να μετατρέψει την Εκσταση που προσφέρει μια BDSM συνεδρία, σε καθημερινότητά του. Λαμβάνοντας υπ' όψην τους περιορισμούς που επιφέρει η καθημερινότητα, δεν θεωρώ πως είναι μια αποφαση, που μπορεί να ληφθέι βασισμένη σε λιμπιντικές και μόνον αιτίες και ν' αποτελέσει τρόπο ζωής.

    Τελειώνοντας, θα ήθελα να αναφέρω / θυμίσω το εξής: Η πραγματική εκπαίδευση δημιουργεί εξάρτηση. Εκπαιδεύω μια σκλάβα σημαίνει της αφαιρώ την ανεξαρτησία της, της "διδάσκω" και την ωθώ συνειδητά να εξαρτάται από μένα. Όποιος δεν είναι έτοιμός η δεν επιθυμεί (δεν είναι κακό) ν' αναλάβει αυτή την ευθύνη καθώς και την ευθύνη εύρεσης τρόπων περιορίσμου της εξάρτησης ας μήν προσπαθήσει "να πάρει μια γεύση". Το πλέον σίγουρο είναι πως μετά θα εφευρίσκει δικαιολογίες του τύπου "είσαι ενήλικη και υπευθυνη των επιλογών σου" και θα επιρρίπτει τις ευθύνες στην συναίνεση. Όσο υπεύθυνη είναι η σκλάβα που επέλεξε να είναι σκλάβα, άλλο τόσο υπεύθυνος είναι και εκείνος που επέλεξε να την ωθήσει συνειδητά να εξαρτηθεί από αυτόν.

    Υ.Γ. Η σκλάβα αποτελεί ιδιοκτησία, θυμίζω όμως πως αυτός που δεν νοιάζεται για την ιδιοκτησία του και την βελτίωσή της δεν την δικαιούται.

    Υ.Γ. ¶λλο το "κυριαρχώ επί ενός ατόμου, αναγκάζοντας το ν' αποδεχθεί πως είμαι ισχυρότερος" και άλλο το "εκπαιδεύω σκλάβα".

    Υ.Γ. Γνωρίζεις φίλτατε Dream πως συμφωνώ απόλυτα στην αιτία που γίνεται κανείς Master. Η ... πραγματεία είναι αφιερωμένη στην ωραιότατη τετράωρη συζήτηση μας "με καφέ και τσιγάρο", παρ' όλη την εμφανή πάνω σου κούραση των ημερών εκείνων.
     
  12. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    Βρε Jp, πόση ώρα το έγραφες το βιβλιάριο οδηγιών;;; 

    Πέρα απ'την πλάκα τώρα, ας επανέλθουμε λίγο στο σοβαρό θέμα και να συνεχίσουμε να το αναπτύσσουμε λιγουλάκι ακόμα, αν και ο Jp μας άφησε λίγα περιθώρια ανάπτυξής του λόγω του όγκου των πληροφοριών που μας έδωσε...

    Λοιπόν, μια που αναφέρθηκε το όνομά μου, θα ήθελα να πω οτι η σκλάβα αγαπάει τον Αφέντη της χωρίς να την πιέζει εκείνος, συμφωνώ με τον Jp στο οτι δεν πρέπει η σκλάβα να πιεστεί στο να αγαπήσει τον Αφέντη της, και στο οτι είναι γελοίο αν γίνεται κάτι τέτοιο. Προσωπικά δε μου έχει τύχει να μάθω κάποιο τέτοιο περιστατικό, αλλά μου έχει τύχει να μάθω κάποια σκλάβα να ζηλεύει μια άλλη σκλάβα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, σωστα;

    Συμφωνώ μαζί σου αγαπητέ Jp, η σκλάβα είναι ένας άνθρωπος πάνω απ'όλα, ασχέτως με το αν είναι σε Gorean ή mainstream lifestyle.

    Επίσης συμφωνώ μαζί σου, η εκπαίδευση της σκλάβας όπως τονίστηκε παραπάνω είναι μια συνεχής διαδικασία και όχι κάτι που σταματάει τη μια μέρα και συνεχίζει 5 μέρες μετά για παράδειγμα...

    Θα μπορούσες λίγο να το εξηγήσεις αυτό εδώ;

    Επίσης σοφά λόγια, η σκλάβα αν και έχει γνώση των πράξεών της πρέπει να μην αισθάνεται τύψεις αν πέσει πάνω σε Κυρίαρχο που θέλει να την χρησιμοποιήσει και μετά να την πετάξει στα σκουπίδια, το έχω δει να γίνεται τόσο στον Ελληνικό, όσο και στον εξωτερικό χώρο, κυρίως σε κανάλια επικοινωνίας, και σε φίλες που εκτιμώ αρκετά. Άποψή μου, είτε έχεις τα @@ να το κάνεις, είτε όχι, ξεκαθάρισέ το στο μυαλό σου και μετά στον υποτακτικό που στο ζήτησε, έτσι αποφεύγονται πολλές επιπλοκές που ίσως προκύψουν.