Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Εκπαίδευση υποτακτικών και σκλάβων

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος gaby, στις 25 Νοεμβρίου 2005.

  1. gaby

    gaby Guest

    Για ποιό λόγο πιστεύετε ότι είναι αναγκαία μια δομημένη και συστηματική εκπαίδευση του/της υποτακτικής/ού ή του/της σκλάβου/ας;

    Αν κάποιοι από Σ/σας είναι αντίθετοι στην έννοια της εκπαίδευσης, για ποιό λόγο;

    Ποιές είναι οι εμπειρίες Σ/σας γύρω από το θέμα, τί θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί Μ/μας σχετικά με το θέμα αυτό;


    Υ.Γ. Το θέμα είναι εξαιρετικά ευρύ και μπορεί να ειδωθεί από πολλές οπτικές. Το άφησα "ανοιχτό" μετά από σκέψη. Ο σκοπός μου είναι να είναι προσιτό σε Ο/όλους και να μαζευτούν πολλές σκέψεις, εμπειρίες, προβληματισμοί, προτάσεις και ίσως, μετά να προκύψουν νέα, πιό συγκεκριμένα threads.
     
  2. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Κάθε Κυρίαρχος είναι διαφορετικός. Η κυριαρχία του, η οποία πρέπει να γίνει αποδεκτή από τον υποτακτικό, δε μπορεί να εδρεωθεί έτσι απλά. Χρειάζεται η προετοιμασία του υποτακτικού γι αυτό αλλά και η δική του.

    Κατά τη γνώμη μου η εκπαίδευση έχει δύο κατευθύνσεις. Ο Κυρίαρχος προετοιμάζει τον σκλάβο και προετοιμάζεται και αυτός. Η μόνη διαφορά είναι πως τον τόνο τον δίνει ο Κυρίαρχος λαμβάνοντας υπόψιν το ποιόν του υποτακτικού.

    Νομίζω λοιπόν ότι είναι άστοχο να λέμε πως εκπαίδευση χρειάζεται μόνο ο υποτακτικός. Είναι μια πολύπλοκη ανθρώπινη σχέση εν τη γεννέση της και κατά συνέπεια πρέπει να προετοιμαστούν και οι δύο γι αυτό.
     
  3. aetolian

    aetolian New Member

    Ο/Η Κυρίαρχος πρέπει πάντα να έχει το πάνω χέρι σε όλα τα διλήματα, ο υποτακτικός πρέπει να ακολουθεί το δρόμο που του χαράσουν και να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του/της Κυρίαρχου. Αν βέβαια ο δρόμος δεν ικανοποιεί τη μια πλευρά (ακόμη και την αδύνατη) υπάρχει πρόβλημα και η σχέση οδηγείται σε αδιέξοδο.
    Προσωπικά θα ήθελα μια αναλυτική συζήτηση με την Αφέντρα μου πριν γίνει οτιδήποτε. Φυσικά σε μια μακροχρόνια σχέση είναι δυνατό κατα περιόδους ο ένας να υποχωρεί για την ευχαρίστηση του άλλου (συνήθως ο υποτακτικός).
    Την εκπαίδευση τη θεωρώ απαραίτητη και αναντικατάστατη, δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Από τη στιγμή που παραδωθώ στην Αφέντρα δεν έχω περιθώριο ανυπακοής και πρέπει να παίξω σύμφωνα με τους κανόνες της. Πιστεύω ότι η συμφωνία πριν αρχίσει η δράση πρέπει να χαράξει με αδρές γραμμές κάποια όρια και να μην καθορίσει λεπτομέρειες. Από το σημείο αυτό και πέρα ο/η Κυρίαρχος παίρνει την κατάσταση στα χέρια του/της και ο/η υποτακτικός/ή ακολουθεί.
    Είμαι νεός στο χώρο και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να θεωρητικολογώ και ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα επαναλαμβάνοντας αυτονόητα πράγματα. ΔΕν αξιώθηκα μεχρι στιγμής να έχω μια πραγματική S/M σχέση και φοβάμαι ότι δεν έχω διαχωρίσει στο μυαλό μου τη φαντασίωση από την πραγματικότητα.
     
  4. Maley

    Maley Contributor

    Για να γίνει "εκπαίδευση" του υποτακτικού πρεπει αυτός εξαρχης να υποταχθεί στο Αφέντη του...αν δεν υπαρχει τυφλή εμπιστοσυνη δεν θα υπαρξει και "εκπαιδευση"..Τονιζω οτι δεν υπαρχουν "παραθυρα" και περιθωρια στον υποτακτικο..Αν μιλαμε βέβαια για D/s ή Μ/s σχεση..Και τι σημαινει εκπαιδευση να ενα άλλο ερωτημα...προσωπικα δεν εχω καταλαβει ακομα γιατι μιλαμε για εκπαιδευση στο χωρο Μ/μας..το μυαλο μου παει σε άλλα πραγματα με αυτη τη λέξη. Αν εννοουμε οτι με την ¨εκπαιδευση" θα ανακαλυψει ο υποτακτικος τη φύση του και τα όρια του, τοτε αυτο ειναι ψυχαναλυση, δεν ειναι εκπαιδευση. Μηπως ο ορος ειναι άστοχος?
     
  5. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    Θα κάνω μια ακόμα αναφορά στο site του b.e.s.t. Κάποιες απαντήσεις ως προς τον στόχο της εκπαίδευσης δίνονται στο site αυτό.
    http://bestslavetraining.com/Theory.htm

    Η εκπαίδευση μιας υποτακτικής δεν απαιτεί εξ'αρχής υποταγή αλλά πορδιάθεση και επιθυμία.

    Όσο για το τι σημαίνει εκπαίδευση... είναι η διαδικασίες προς την επίτευξη σε οτιδήποτε επιθυμεί Ο Κυρίαρχος να μάθει, ενστερνιστεί, να κάνει κτημα/ συνήθεια, να βελτιώσει προς τεχνική και τρόπο η υποτακτική Του.
    Από τον τρόπο αντιμετώπισης Του ιδίου και του εαυτού της, μεταξύ Τ/τους ή και μεταξύ τρίτων, την διαχείρηση της καθημερινότητας Τ/τους με τον τρόπο που Εκείνος επιθυμεί, την γενικότερη συμπεριφορά και πράξεις της...
     
  6. nikos_35_

    nikos_35_ Regular Member

    Εγώ πιστεύω ότι η εκπαίδευση πρέπει να είναι μόνο κατά την αρχή μιας σχέσης
    Στην εκπαίδευση θα μάθει ο σκλάβος/α ποιες συμπεριφορές είναι είναι επιθυμητές από τον αφέντη/ ρα
    Στο ξεκίνημα της σχέσης θα θέσει τους κανόνες του ο κυρίαρχος για το πώς θέλει να συμπεριφέρεται ο υποτακτικός ,
    Αν φυσικά θέσει 100 κανόνες είναι αδύνατον να τους θυμάται ο υποτακτικός όλους μαζί ,με μια φορά που θα τους ακούσει, έτσι αρχίζει η εκπαίδευση ώστε να τους κάνει τρόπο ζωής και να μην ξεχνάει τίποτα
    Καλό βεβαία είναι να μπαίνουν σταδιακά οι κανόνες για να τους αφομοιώνει καλύτερα
    Εγώ βλέπω την εκπαίδευση σαν ένα διάστημα προσαρμογής του υποτακτικού στις συνήθειες και τις επιθυμίες του κυρίαρχου στο οποίο οι τιμωρίες δεν είναι τόσο αυστηρές στα λάθη του υποτακτικού
    Εκπαίδευση θεωρώ ότι είναι να μάθει ο υποτακτικός πως θα αποκαλεί τον κυρίαρχο ιδιαιτέρως , πως δημοσίως που θα κάθετε στο σπίτι, πως θα κάθετε, πως θα ζητάει κάτι που θέλει, τι μπορεί να ζητάει και τι όχι ,τι φαγητά αρέσουν στον κυρίαρχο ,πως του αρέσει να τον σερβίρουν , που θα κάθετε όταν τρώει ο κυρίαρχος, τι μπορεί να φοράει και τι όχι και πολλά άλλα που πρέπει ο κυρίαρχος να μην τα λέει κάθε φορά αλλά πρέπει να είναι αυτονόητα
    Τα υπόλοιπα που κάθε φορά είναι διαφορετικά όπως κάτσε εκεί για να σε δέσω , έλα εδώ να με γλύψεις κλπ δεν είναι εκπαίδευση ούτε κανόνες, απλά ακολουθείς τις εντολές του κυριάρχου που είναι για τη συγκεκριμένη στιγμή
    Αυτή πιστεύω είναι η διαφορά ότι η εκπαίδευση έχει σκοπό να σε μάθει πάγιες συμπεριφορές
     
  7. anasia

    anasia Contributor

    Με αφορμή το σχόλιο του Maley ,

    ‘’ Για να γίνει "εκπαίδευση" του υποτακτικού πρέπει αυτός εξαρχής να υποταχθεί στο Αφέντη του. αν δεν υπάρχει τυφλή εμπιστοσύνη δεν θα υπάρξει και "εκπαίδευση".. ‘’

    ( χωρίς να κρίνω το ίδιο το σχόλιο και την άποψη ) ,

    αλλά από την πλευρά της υποτακτικής , θα ήθελα να πω , πως αυτά τα δύο για μένα είναι μεν αλληλένδετα αλλά από την αντίθετη πλευρά .
    Η εκπαίδευση είναι αυτή που σιγά σιγά θα φέρει και την τυφλή εμπιστοσύνη .
    Δεν εμπιστεύεσαι ποτέ έναν καινούργιο άνθρωπο στην ζωή σου έτσι απλά σε κανενός είδους σχέση , και ακόμα περισσότερο σε τέτοια σχέση .
    Αυτή χτίζεται και χτίζεται στην προκειμένη μέσα από την εκπαίδευση που δέχεσαι από Εκείνον.
    Φυσικά και έχεις συναινέσει σε αυτό πρώτα μέσα σου .
    Υποτάσσεσαι, αυτή είναι η φύση σου και το πρωταρχικό , ενστικτωδώς ( αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως όταν υποτάσσεσαι , εμπιστεύεσαι κι ολας ) , και εκπαιδεύεσαι , ακολουθώντας τον δρόμο Του.
    Σε αυτή την διαδρομή δύο τινά μπορούν να συμβούν , η να μην μπορέσεις να προχωρήσεις ( για πολλούς λόγους που δεν είναι το επί του παρόντος ) , η εμπιστεύεσαι Εκείνον κάθε μέρα και πιο πολύ και ‘’αφήνεσαι’’ τελείως .

    ‘’ Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι είναι αναγκαία μια δομημένη και συστηματική εκπαίδευση του/ της υποτακτικής/ ού ή του/ της σκλάβου/ ας;’’

    Όλα ξεκινάνε από μια βάση μηδενική και σταδιακά προχωράνε . Η εκπαίδευση υπάρχει κυρίως στην αρχή μιας σχέσης , είτε έχεις εμπειρία είτε δεν έχεις , μια και η κάθε αρχή είναι και ένα νέο ‘’κεφάλαιο’’ που δεν είναι ποτέ ίδιο με κάποιο προηγούμενο η και με ένα επόμενο.
    Σε αυτή την διαδρομή που ζεις με τον Κύριο σου τα δεδομένα μέσα στο χρόνο αλλάζουν , εσύ αλλάζεις καταρχήν , βελτιώνεσαι , πας πιο ψηλά και πιο ψηλά , και πάλι λοιπόν κάθε ‘’επίπεδο’’ που ανεβαίνεις είναι μια νέα αρχή , γι αυτό και η εκπαίδευση πρέπει να είναι συστηματική αναλόγως των βημάτων που γίνονται και προς ποια κατεύθυνση .
    Τα όρια δεν τα ξέρουμε και ο πήχης αλλάζει όσο προχωράς , έτσι και η εκπαίδευση , πρέπει πάντα να υπάρχει και ανάλογα να διαφοροποιείτε .
     
  8. blindfold

    blindfold Contributor

    πιστευω ειναι δεδομενο οτι ενας/μια σκλαβος/α χρεαιζετε εκπαιδευση πολλες φορες και αυτη η εκπαιδευση απο μονη της ειναι χαρα του ολου παιχνιδιου του bdsm...

    αλλα δε βλεπω καμια αναφορα για εκπαιδευση και Των Κυριαρχων που ειναι πολυ πιο σημαντικο και επιβεβλημενο...
     
  9. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    RE: RE: Εκπαίδευση υποτακτικών και σκλάβων

    Τι θεωρούμε εκπαίδευση αλήθεια?
     
  10. john_slave96

    john_slave96 Contributor

    Η εκπαίδευση υπάρχει περίπτωση να σταματήσεις ποτέ; Ποιός σκλάβος/α ή Κυρίαρχος/χη μπορεί να πει ότι τα ξέρει όλα; Το να εμπλουτίζεις τις γνώσεις σου είναι εκπαίδευση. Το να μαθαίνεις καινούργιες συμπεριφορές είναι εκπαίδευση. Αυτά είναι αυτονόητα πράγματα, άρα ερωτήματα του στυλ "τι είναι εκπαίδευση;" ή "τι χρείάζεται η εκπαίδεση;" δεν έχουν θέση σε ένα χώρο πνευματικό και δεν μπορούν να απευθύνονται σε πνευματικά άτομα όπως είναι τα περισσότερα σε αυτή εδώ την κοινότητα. Εγώ θεωρώ αυτονόητο ότι θα εκπαιδεύομαι συνέχεια. (Το "γηράσκω αεί διδασκόμενος", του Σόλωνα, ακόμα ισχύει σε όλους τους τομείς του πνευματικού κόσμου, και μπορείς να μάθεις πολλά ακόμα και από ένα παιδί ή από ένα άπειρο.)
     
  11. G_E

    G_E Contributor

    RE: RE: RE: Εκπαίδευση υποτακτικών και σκλάβων

    Πολυ καλη ερώτηση λαρα.

    Η εκπαίδευση συχνά συνχέεται με τη γενική ενημέρωση ή απ' την αλλη πλευρά με παχνίδια session. Ομως η εκπαίδευση είναι μια καλά σχεδιασμένη, πειθαρχημένη διαδικασία εκμάθησης συγκεκριμένων πραγμάτων και συμπεριφορών, με χρήση συγκεκριμένων μέσων και τεχνικών.

    Ξεκινάει από την αναγνώριση των "training needs" αναλυοντας τις βασικές αδυναμίες που πρέπει να διορθωθούν, είτε είναι θέματα τεχνικής φύσης (πχ. κανόνες συμπεριφοράς) είτε ειναι ψυχολογικές αρνήσεις και μπλοκαρίσματα (πχ. φοβος του πόνου, φόβος της βαθειάς υποταγής).

    Κατόπιν μπαίνουν οι προτεραιότητες και οι στόχοι, ενδιαμεσοι και τελικοί, καθώς και χρονοδιάγραμμα. Καλό ειναι ο εκπαιδευόμενος να γνωρίζει ώστε να προσανατολίζει την προσπάθειά του προς αυτούς τους στόχους.

    Επισης επιλεγονται τα μεσα και τεχνικές. Ο εκπαιδευόμενος πρέπει να γνωρίζει μόνο τις υποχρεώσεις ρουτίνας - αλλες τεχνικες που περιεχουν το στοιχείο της δοκιμασίας και της έκπληξης δεν ανακοινώνονται στον εκπαιδευόμενο.

    Ενας κύκλος εκπαίδευσης, πέρα από τα "γενικά μαθήματα" δηλαδή τη γενική βελτίωση των συμπεριφορών και νοοτροπιας, εχει και "ειδικά μαθήματα" πχ. την αποδοχή του πόνου ή του hummiliation που σχετιζονται με τους συγκεκριμενους στοχους του καθε κυκλου εκπαίδευσης.

    Ο εκπαιδευτής δίνει βαρος στους συγκεριμένους αυτούς στόχους. Θα είναι αυστηρός στην εφαρμογή όσων περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα και ελαστικότερος σε αλλα. Ο εκπαιδευόμενος δε μπορεί να πάρει PhD σε τρείς μήνες.

    Σε τακτα χρονικά διαστηματα ο εκπαιδευτής αξιολογει την προοδο, και παίρνει, αν χρειάζεται διορθωτικά μέτρα.

    Ειναι κουραστική και δυσκολη δουλειά. Δεν είναι, είδα, άκουσα. διάβασα, μου ειπαν.

    Μετα τιμής

    ΥΓ. Πράγματι, το site του b.e.s.t. που είπε η carissa πιο πάνω είναι κατατοπιστικό.
     
  12. cy1984

    cy1984 New Member

    καλο θα ηταν .
    να μποθν μεσω της εκπεδευσης η βασης τησ σχεσης