Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Επιλεκτική κυριαρχία ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος anasia, στις 17 Φεβρουαρίου 2008.

  1. sapfw

    sapfw λιβελούλα Contributor

    Απάντηση: Επιλεκτική κυριαρχία ?

    τα σέβη μου


    sapfw is now known as χαϊβάνι

    (δε διάβασα το υπόλοιπο post dora... με ξενέρωσε η εισαγωγή)
     
  2. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Επιλεκτική κυριαρχία ?

    Δεν σε θεωρώ χαϊβάνι sapfw. Ούτε τη Sudden's slave. Θεωρώ χαϊβάνι όποιον υποτάσσεται και υπηρετεί χωρίς να έχει ουσιαστικό λόγο, χωρίς να καταλαβαίνει τι κάνει και όποιον εξαναγκάζεται να υποτάσσεται και να υπηρετεί. Προσωπικά, σέρνομαι για να υπηρετήσω. Αλλά ξέρω τι κάνω, και γιατί το κάνω.

    Καμιά φορά γίνομαι υπερβολική στην έκφραση του λόγου. Λυπάμαι γι αυτό. Καμία προσωπική αιχμή ασφαλώς. Θα ήταν τουλάχιστον ανόητο, γνωρίζοντας έστω και ένα κομμάτι της σκέψης σου καθώς και της Sudden's slave. Καλό θα ήταν να διάβαζες όλο το ποστ. Ίσως συμφωνούσες. Ίσως και όχι. Πού να ξέρω; Έτσι αντιλαμβάνομαι τα πράγματα και προσπαθώ να είμαι ειλικρινής. Αυτό είναι όλο.
     
  3. magda37

    magda37 Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλεκτική κυριαρχία ?

    Για να θεωρήσουμε τις έννοιες των δομών στη βάση τους...οφείλουμε να τις δούμε ως δομές, εκτός κι αν σκοπεύουμε να τις αποδομήσουμε.
    Οι "άνθρωποι" , λοιπόν, εβρίσκοντο και βρίσκονται “εγκολπωμένοι”(ενταγμένοι θα έλεγα εγώ) σε ομάδες προτού καν υπάρξουν ως άνθρωποι.
    Κύριο συστατικό της κοινωνικής δομής είναι ο άνθρωπος αλλά η δομή δεν έχει ανάγκη τον έναν άνθρωπο για να υπάρξει.
    Ο άνθρωπος είναι εκείνος ο οποίος για να υπάρξει ζει κατ' ανάγκη στα πλαίσια μιας κοινωνικής δομής. (Το σώμα συνεχίζει να επιβιώνει χωρίς χέρι, το χέρι δεν έχει λόγο ύπαρξης αν δεν ανήκει στο σώμα.<-- Πρόκειται για σκεπτικό ενός εκ των “Παπαρολόγων” στους οποίους στηρίζεται ολόκληρο το οικοδόμημα του δυτικού κόσμου).

    Φυσικά και μιλάμε για τον καθένα εξ ημών, δε νομίζω να θέλει ρώτημα.
    Τα ζητήματα που έθεσε η νηματοθέτης δε νομίζω να αφορούν στον τελευταίο πίθηκο που την επομένη ξύπνησε homosapiens.
    Εφόσον απευθύνονται σε μας, το συλλογικό προηγείται του ατομικού σε κάθε περίπτωση, όχι μόνον χρονικά.
    Συνακόλουθα, είναι δεκτό ότι καθένας μας διαμορφώνει το περιβάλλον του αλλά όχι κατ' αποκλειστικότητα κι όχι ξέχωρα απ' αυτό αφού κι ο ίδιος είναι διαμορφωμένος μέσα σ' ένα περιβάλλον. Αλλά ακόμη και το περιβάλλον που πιστεύει πως υπόκειται στη δική του διαμόρφωση δεν υπάρχει ξεκομμένο και δεν το επηρεάζει μόνον αυτός. Αφήστε δε που κι ο διαμορφωτής επηρεάζεται από το περιβάλλον που θέλει να πιστεύει ότι διαμορφώνει.Η σχέση ατόμου-περιβάλλοντος είναι σχέση διαλεκτική.Αν, μάλιστα,οι συσχετίσεις είναι μεταξύ ατόμων που βρίσκονται εξαρχής στην ίδια στάθμη, δεν έχει νόημα ως διαδικασία και η διαμόρφωση του περιβάλλοντος.

    Αν παντρευτώ έναν γιατρό είναι βέβαιο ότι δεν αποκτώ προστιθέμενη αξία και δε θα γίνω "κυρία γιατρού"
    Αν παντρευτώ έναν Κυρίαρχο-γιατρό θα γίνω σύζυγος και σκλάβα Κάποιου που τυχαίνει επαγγελματικά να ασχολείται με την ιατρική. Μπορεί η φύση μου να με θέλει υποτακτική αλλά υπόδουλη των κοινωνικών κριτηρίων είναι επιλογή μου να μη γίνω. Τον εαυτό μου υποσκελίζω ως "υ" αν παντρευτώ κάποιον όχι επειδή είναι Κυρίαρχος αλλά επειδή είναι γιατρός.
    Προστιθέμενη αξία αποκτούμε από σχέσεις που έχουν ποιότητα και αλήθεια και δεν καπελώνονται από κοινωνικές συμβάσεις ούτε τις έχουν ανάγκη για να πάρουν αξία ως σχέσεις κι εμείς μέσα απ' αυτές.
    (Μια κι έγινε αναφορά του ιατρικού επαγγέλματος, οφειλω να παραδεχτώ πως έναντι ενός κατ' επάγγελμα γιατρού θα προτιμούσα ενδεχομένως έναν αχθοφόρο ο οποίος όμως θ' αντιληφθώ πως ευαισθητοποιείται και ξέρει να χειρίζεται κάποιες συγκεκριμένες πτυχές του medical fetish που με αγγίζουν.Οι πτυχές αυτές θα δίνουν τροφή στη σχέση μας καθ' όλη την πορεία της. Αντίθετα το επάγγελμα του συντρόφου-συζύγου δεν είναι αρκετό ως τίτλος ν' ανατροφοδοτεί τη σχέση ).

    Ακολουθώντας την ίδια πορεία συλλογισμού... Κανείς δε μπορεί να κατεβάσει και να υποσκελίσει κανέναν. Έκφραση υπερηφάνειας αποτελεί να γνωρίζει κανείς την προσωπική του αξία και να μη θεωρεί ότι υποσκελίζεται ή όχι συναρτήσει του περιβάλλοντα χώρου.(Ακόμη περισσότερο αν θέλει να έχει και την αίσθηση ότι διαμορφώνει αυτός τον περιβάλλοντα χώρο...)

    Αν ο Κυρίαρχος δεν έχει την ικανότητα ή τη διάθεση να μετατρέψει τον ωμό μόσχο σε φιλέτο της αρεσκείας του και αρκείται μόνο στο να παραγγέλνει έτοιμα φιλέτα, τότε:
    1) Χάνει την ουσία της η έννοια της "ιδιοκτησίας". Ο Κυρίαρχος απολαμβάνει κάτι για το οποίο έχουν κοπιάσει μόνον άλλοι και ο ίδιος δεν έχει συμβάλει καθόλου στη δημιουργία του.
    2)Ο ίδιος δεν εκδηλώνει και δεν επιβεβαιώνει εντέλει την Κυριαρχική του φύση.

    Αν πάλι από βίτσιο προτιμά τις τηγανητές πατάτες, τότε για Εκείνον αυτές είναι το φιλέτο εφόσουν του προκαλούν τη μέγιστη ευχαρίστηση. Από κει κι έπειτα , όμως, το θέμα είναι αν θα καταφέρει να φτιάξει το φιλέτο ή τις πατάτες ώστε να είναι της αρεσκείας του.

    *Ελλείψει χρόνου σταματώ εδώ την παράθεση σκέψεων σε σχέση με τα επιχειρήματα της σεβαστής καθ' όλα Mistress Syrach.
    *Κατά τα άλλα, ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στο φόρουμ για το χώρο και το βήμα που μας παρέχει.
     
  4. Syrah

    Syrah Contributor

    Απάντηση: Επιλεκτική κυριαρχία ?

    Προτιμώ να μην είμαι τόσο αποδοκιμαστική έναντι παρόμοιων αντιλήψεων, παρότι διαφωνώ με αυτές ριζικά. "Παραλόγων" θα έγραφά αντί της λέξης που αναφέρεις εντός εισαγωγικών.

    Τη θεώρησή μου την ανέλυσα, συνεπώς δεν την επαναλαμβάνω εδώ, και με όλα τα υπόλοιπα που γράφεις συμφωνώ.
     
  5. anasia

    anasia Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλεκτική κυριαρχία ?


    Είμαι σίγουρη πως εσύ την απάντηση την έχεις για σένα ,
    δεν είχα καμία αμφιβολία και γι αυτό και σου έκανα την ερώτηση .
    Καταλαβαίνω από την άλλη πως ήταν πολύ προσωπική και δεν θέλεις να απαντήσεις .
    Δεν υπάρχει πρόβλημα .  
     
  6. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλεκτική κυριαρχία ?

    Δεν είναι πολύ προσωπική, καθώς ισχύει για τον καθένα, και θα απαντήσω στην ερώτηση καθώς είναι μάλλον πολύ αργά για μένα πλέον.

    Έχει να κάνει με το ξεγύμνωμα του υ. Όταν το υ απομείνει γυμνό και απροστάτευτο, έχοντας με τους κατάλληλους χειρισμούς του Κ ρίξει τα τείχη από μόνο του, εκ των έσω, επέρχεται η υποταγή.

    Δεν χρειάζεται να έχεις εκατό πτυχία γι αυτό, ούτε καν γούστο, ίσως ούτε καν ιδιαίτερη ευφυία. Πρέπει να είσαι αρκετά σταθερός ώστε να συνεχίζεις τους χειρισμούς παρά τις αντιδράσεις, παρά το ξεγλίστρημα, παρά την οδύνη που βλέπεις εμπρός σου, στηρίζοντας όπου χρειάζεται, επιβραβεύοντας συχνά, τιμωρώντας όπου κρίνεις ότι απαιτείται, πείθοντας όπου μπορείς, εμπνέοντας συνολική εμπιστοσύνη και προπαντός, αυτό που κάνουμε με τους τρομοκράτες: ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ. (Κάποτε το έθεσα χαριτωμένα: he cuts his nose to spite his face. Πρέπει να μπορεί να το κάνει ο Κ. Να κυριαρχεί δηλαδή στις δικές του επιθυμίες έως ότου επέλθει το τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα).

    Χωρίς αυτογνωσία, χωρίς αυτοκυριαρχία και χωρίς γνώση της λειτουργίας του ψυχισμού των άλλων, αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί από τον Κ. Αλλά δεν θεωρώ ότι χρειάζεται άλλες γνώσεις ούτε άλλα προσόντα πέραν αυτών.
     
  7. anasia

    anasia Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλεκτική κυριαρχία ?



    Η αυτογνωσία, η αυτοκυριαρχία και η γνώση της λειτουργίας του ψυχισμού των άλλων ,
    πάνω από όλα είναι χαρίσματα που δεν έχουν όλοι dora .
    Χαρίσματα τέτοιου είδους δεν νομίζω πως μπορεί να τα έχει κάποιος που δεν έχει γνώσεις
    σε πολλά επίπεδα , κουλτούρα , γούστο , ευφυΐα κλπ ,
    δεν έχει καλλιεργήσει και καλλιεργηθεί μέσα από αυτά και από αυτά με απλά λόγια .
    Αυτά που γράφεις είναι τα αποτέλεσμα όλων των παραπάνω που απέρριψες
    και λες πως δεν χρειάζονται .
    Την τσουτσου την αφήνω απ έξω γιατί έχει να κάνει με την ανατομία και όχι με το μυαλό ,
    αν και σε πολλές περιπτώσεις μια τσουτσου για καποιους
    καθορίζει και όλα τα παραπάνω αλλά είναι άλλη κουβέντα αυτή .

    Θεωρώ και να με συχωρέσεις λοιπόν , πως σε κάποιον ,
    ασυνείδητα η συνειδητά θέλεις με τα γραφόμενα σου και την τελική διαπίστωση πως ….,
    ‘’ δεν θεωρώ ότι χρειάζεται άλλες γνώσεις ούτε άλλα προσόντα πέραν αυτών ‘’ ,
    που από μόνα τους είναι ίσως τα σημαντικότερα και δεν μπορεί να προέρχονται
    και να διακινηθούν από ανθρώπους χωρίς να έχουν αυτά που προ ανέφερα ,
    πας να μπερδέψεις και να … ανυψώσεις γιατι ισως δεν τα εχει η εσυ εισαι πιο επανω ? πιο δυνατη ?,
    χμ ... δεν ξερω ακριβως , αλλα ξερω
    πως έχεις ευφυΐα και ξέρεις από πού και πως αυτά τα χαρίσματα μπορούν να προέλθουν !

    Και μην πεις όχι , γιατί πραγματικά δεν θα μπορέσω να σε πιστέψω !  

    Απλά σκέψου το ….

     
     
  8. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Ασφαλώς, Ηλία, με την προϋπόθεση να συμμετάσχεις. Παραδεκτά, δεν ικανοποιείται η σημαντικότερη συνθήκη ώστε να αποκτήσει ένα τέθοιο νήμα ιδιαίτερο ενδιαφέρον- η απουσία ενός Κυρίου που εκτιμώ απερίγραπτα δεν αναπληρώνεται επ' ουδενί τρόπω. [Ελπίζω να του δωθούν οι ακριβοί χαιρετισμοί μου.]

    Πρέπει ασφαλώς να προσθέσω και μια ιδιάζουσα υποκατηγορία πραγματιστών κυρίαρχων, οι οποίοι εκμεταλλεύονται το ιδεολόγημα της νομοθεσίας. Έχοντας αποσυμπλεγεί από ηρωικές φαντασιώσεις και συνεπώς ασυγκίνητοι στην πονηρή επίκληση της πρόκλησης (φενάκη), όντες παράλληλα κορεσμένοι και πιθανόν αδιάφοροι σε προκλήσεις ως αυτοσκοπό, επιλέγουν την αξιοποίηση του θεσμικού πλαισίου προς ενίσχυση της κυριαρχίας των. Καθόλου μεμπτό οφείλω να διευκρινήσω. Ασφαλώς ουδεμία συνάφεια υφίσταται μεταξύ των προαναφερθέντων νοητικά ανέρειστων μα κυριαρχικά φιλοδοξούντων και της μόλις περιγραφείσας κατηγορίας.
     
  9. anasia

    anasia Contributor

    Απάντηση: Re: Επιλεκτική κυριαρχία ?


    Το ... ‘’ τώρα μιλάμε ‘’ ... ,
    το βρίσκω προσβλητικό για όσους μετείχαν στο νήμα αυτό αλλά και όπου αλλού να το έβλεπα γραμμένο .
    Το ... ‘’ τώρα μιλάμε ‘’ ... ,
    ίσως λάθος διατύπωση Ηλία από μέρους σου , άλλο να ήθελες να γράψεις ,
    είναι σαν να λέει πως μέχρι τώρα κλαναμε οι υπόλοιποι
    και με το ποστ του Μαυροβασιλη ( που μια χαρά απάντηση την βρίσκω στο αρχικό ερώτημα
    του νήματος , απλά σε πιο προχωρημένη διάσταση , και καλά έκανε … ) ,
    μπήκαμε στα ίσα μας … και εσύ Ηλία τι ?

    Διαφωνώ πως το ποστ του Μαυροβασιλη είναι για να ανοιχτεί ένα νέο νήμα
    μια και θεωρώ οπως ηδη εγραψα ,
    πως είναι απάντηση στο υπάρχων νήμα και μέσα από την διάσταση που δίνει
    μπορεί να συζητηθεί από πού και πως προέρχονται οι αντιφάσεις ή η ομοιότητες ….
    και για ποιους λόγους .

    Παρόλα αυτά δεν επιμένω και είναι δικαίωμα φυσικα του όποιου να το δει σαν ένα άλλο θέμα ,
    εγώ δεν μπορώ να το δω .
     
  10. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Επιλεκτική κυριαρχία ?

    Δεν κατάλαβες τί είπα αν και ήμουν σαφής. Είπα ότι ο Κυρίαρχος δεν χρειάζεται εκατό πτυχία, δεν είπα ότι είναι τούβλο. Και δεν ανέφερα ως προϋπόθεση το γούστο και την ευφυία γιατί κατανοώ τί σημαίνει ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ. Πριν πετάξεις τούβλα, προσπάθησε να κατανοήσεις τί σου λένε οι άλλοι, γιατί οι άστοχες νύξεις δεν συνεισφέρουν σε μία δημιουργική αντιπαράθεση. Συζήτησα το θέμα όσο πιο αντικειμενικά μπορούσα, αποφεύγοντας τις προσωπικές αναφορές αλλά εφόσον θέλεις να το κάνουμε ολίγον "κουτσομπολίστικο", θα σου κάνω το χατίρι, γιατί με βρίσκεις σε καλή διάθεση.

    Γιατί θεωρείς ότι η γνώση της λειτουργίας του ψυχισμού των άλλων απορρέει από εγκυκλοπαιδικές γνώσεις; Πιστεύεις πραγματικά ότι στην Κυριαρχικότητα μετράει περισσότερο το Ντοκτορά στην Ψυχολογία από ένα απλό πτυχίο Οικονομικών ας πούμε; Αν είναι έτσι όλοι οι εγγράματοι και μορφωμένοι άνθρωποι θα ήταν Κυρίαρχοι. Όλη μου την ζωή συναναστράφηκα με ιδιαίτερα μορφωμένους ανθρώπους, και όχι μόνο στην Ελλάδα, και σε διαβεβαιώ ότι όλοι ήταν λελέδες. Τους κουμαντάριζα εγώ όπως ήθελα. Και πολλοί από αυτούς είχαν πιο υψηλό IQ από μένα και περισσότερες γνώσεις. Θα ήταν ανόητο επομένως να πούμε ότι η γνώση και η ευφυία συνεπάγονται Κυριαρχικότητα. Απαιτείται κάτι άλλο. Αυτό είπα.

    Θεωρώ ότι για έναν Κυρίαρχο οι γνώσεις και η ευφυία ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ. Όσοι με ξέρουν γνωρίζουν ότι έχω εδώ και καιρό τον πήχη πολλλλύ ψηλά, παρ' όλες τις αδυναμίες μου κατά καιρούς. Προσωπικά, έχοντας πάρα πολλές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, ευτυχώς ή δυστυχώς, και την κουλτούρα που καλώς ή κακώς απέκτησα κατά την διάρκεια των ετών, είμαι σε μεγάλο βαθμό συμβατή με τον Κύριό μου και υστερώ απλά στην γνώση της λειτουργίας του ψυχισμού των άλλων, και σε αρκετά άλλα, όπου διδάσκομαι από αυτόν. Δεν αναφέρω καν την αυτογνωσία και την αυτοκυριαρχία, όπου τον ακολουθώ αγκομαχώντας. Όταν μου έβαλε τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι δεν πρόλαβα να ρωτήσω "Are you familiar with Forster?" ούτε αν παίζει πιάνο. Λές να μετράει αυτό στην ασυμμετρία της σχέσης μας; Θα ήταν ΑΝΟΗΤΟΣ όποιος πίστευε ότι αυτές οι γνώσεις ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ με την ασυμμετρία μιας σχέσης. (Από την άλλη λες να επέλεξε εμένα ως σκλάβα του επειδή μιλώ Γαλλικά, παίζω πιάνο και φτιάχνω ωραίο παστίτσιο; Έλεος βρε Anasia.)

    Μήπως αποτελούν βασική προϋπόθεση για την Κυριαρχικότητά του οι γνώσεις του που είναι αποτέλεσμα της πείρας του και της καριέρας του; Τότε γιατί δεν είναι Κυρίαρχοι ΟΛΟΙ όσοι έχουν γνώση από εκπαίδευση, ΟΛΟΙ όσοι έχουν πείρα στην διαπαιδαγώγηση, ΟΛΟΙ όσοι μπορούν να σκοτώσουν με γυμνά χέρια κ.ο.κ.; Κάνεις μέγα λάθος αν πιστεύεις ότι η Κυριαρχικότητα είναι επακόλουθο των γνώσεων. Όσοι έχουν γνώσεις δεν είναι απαραίτητα και Κυρίαρχοι. Διαπιστώνω κάποιες ελλείψεις στην λογική σου στον τομέα αίτιου και αιτιατού. Φυσικά όσοι είναι Κυρίαρχοι έχουν γνώσεις. Και ευφυία. Ενίοτε και τσουτσού που λειτουργεί. Ξέρεις φυσικά ότι ένας Κυρίαρχος γνωρίζει πολύ καλά πώς να χρησιμοποιεί το σώμα του και κυρίως το σώμα της σκλάβας του. Εγώ πάντως το ξέρω πολύ καλά. Είσαι σίγουρη ότι αυτό διδάσκεται στην Πάντειο;

    Κατά βάση μιλάμε για μία σχέση, όπου ο ένας είναι ο Αφέντης, επειδή μπορεί, και κυρίως επειδή θέλει, παρά τις όποιες αδυναμίες μου που ανέχεται και συγχωρεί και προσπαθεί να με βοηθήσει να κυριαρχήσω επάνω τους.

    Το γεγονός ότι είμαι έξυπνη, μορφωμένη, ταλαντούχα, δυνατή ως άτομο, πέραν του ότι ήμουν μία πολύ δύσκολη υπόθεση "σπασίματος" σκλάβας, μου έδωσε την ευκαιρία να επιλεγώ από κάποιον ο οποίος εκτίμησε αυτά που είχα να προσφέρω και έκρινε ότι μπορούσε να μου επιβληθεί με την ανωτερότητά του σε όλα τα επίπεδα. Οι όποιες εξτρά γνώσεις τυχόν έχω (π.χ. μαγειρικής, καθώς και διακόσμηση σε στυλ μπαρόκ) είναι στη διάθεσή του προς χρήση. Δεν θα ακολουθούσα ποτέ κάποιον που δεν θα ήταν ανώτερός μου στο σύνολό του ως άνθρωπος γιατί δεν με ενδιαφέρουν οι ισότιμες σχέσεις (δεν είχα ποτέ, πάντα είχα το πάνω χέρι, μου ήταν πανεύκολο ως πρόσφατα και συνεχίζει να είναι με τους περισσοτέρους εξ υμών - πλην Ενός).

    Πάντως δεν μπορούν να προέλθουν από τα θρανία των πανεπιστημίων ή από την ανάγνωση της εγκυκλοπαίδειας (παρεμπιπτόντως ο Κύριός μου έχει Πανεπιστημιακά πτυχία, ζηλευτή μόρφωση και διεθνή καριέρα στους τομείς της δουλειάς του). Απαιτούν μία ιδιαίτερη ικανότητα, που ίσως προέρχεται από τον πυρήνα ενός πολύ δυνατού ατόμου που γνωρίζει πώς να επιβληθεί στο περιβάλλον του με κυριαρχικότητα, ίσως κάνοντας χρήση των γνώσεών του, της παρατηρητικότητάς του, των συγκεκριμένων ικανοτήτων του και της ευφυίας του. Αλλά για να επιβληθεί θεωρώ ότι ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ αποτελούν αυτά που παρέθεσα άπό την αρχή.

    Η αυτογνωσία προέρχεται από την ενδοσκόπηση, η αυτοκυριαρχία από την ισχυρότατη βούληση του ατόμου και η γνώση της λειτουργίας του ψυχισμού των άλλων, εν μέρει από την αυτογνωσία και εν μέρει από την παρατηρητικότητα, σε συνδυασμό με την υψηλή ενσυναίσθηση.
     
    Last edited: 28 Φεβρουαρίου 2008
  11. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Αnasia, δε νομίζω πως ο Ηλίας εννοούσε ποιοτικά υπέρτερη σε εκφραστικά μέσα, διαύγεια, διορατικότητα ή οποιαδήποτε άλλη διάσταση, την άποψή μου συγκριτικά με τις προηγούμενες. Ομοίως, ίσως με άλλον τρόπο, θα είχα εκφρασθεί κι ο ίδιος αν μια θέση πραγμετευόταν πολύ συγκεκριμένη πτυχή θέματος που κινεί το προσωπικό μου ενδιαφέρον για οποιονδήποτε λόγο. Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ αξιακή κρίση την έκφρασή του και μάλλον η πρόθεση να ανοίξει ειδικό θέμα θα έπρεπε να σε πείθει επ' αυτού. Πέραν, συμφωνώ μαζί σου πως είναι άμεσα σχετιζόμενη με το παρών νήμα, όπως και η εκτίμησή μου στον Helmut Schmidt ή στον Otto Skorzeny.


    Αυτά μπορούμε να τα συζητήσομε κατ' ιδίαν και ασφαλώς θα πρέπει να συνυπολογίσεις πως αναφέρομαι σε άνθρωπο εξαιρετικά προσφιλή σε εμένα. Άρα ο τρόπος που αξιολογείται η κάλυψη του κενού είναι υποκειμενικός και ασφαλώς αποκλίνων, ειδικά στο προκείμενο.
     
  12. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Επιλεκτική κυριαρχία ?

    Εκτίμηση σε ένα φασιστόμουτρο του κερατά?!!! Μεταξύ των χιλιάδων φόνων που είναι υπεύθυνος στη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου, ως τέρας των SS, τη λεηλάτηση περιουσιών απο φυλακισμένους, βοήθησε τον Franco, ενα απο τα εκτρώματα της Ευρωπαϊκής ιστορίας, σύμβουλος του Naser στην αστυνομοκράτευση, στέρηση ατομικών ελευθεριών και δημοκρατικών δικαιωμάτων της Αιγύπτου και πολλών άλλων "κατορθομάτων", ήταν και αργηγός της οργάνωσης ODESSA που είχε ως στόχο να φυγαδεύσει και να αποφυλακίσει εγκληματίες πολέμου.

    Εκτίμηση και συσχέτιση του Skorzeny με το νήμα?!!! Να βάλουμε και ως παραδείγματα κυριαρχίας, άτομα όπως τον Αντολφ Αϊχμαν (εγκέφαλο» του Ολοκαυτώματος και εξολοθρευτή εκατομμυρίων ανθρώπων) ή όπως τον Αλόις Μπρούνερ (γνωστό ως «Σφαγέας της Θεσσαλονίκης»), ή όπως τον Μεχμέτ Αλί Αγκτσά (μέλος των Γκρίζων λύκων και δολοφόνο του δημοσιογράφου Αμπντί Ιπεκτσί) ή να περάσουμε και στην άλλη πλευρά και να να αναφερθούμε σε άτομα όπως τον Γιοαχίμ Γκέοργκ Κρολ (δολοφόνο, κανίβαλο και ανθρωποφάγο)?!!

    Δλδ να αναφερθώ με "βάση το νήμα" στα κατορθώματα των ANBU? (Ansatsu Senjutsu Tokushu Butai), επειδή ίσως να σχετίζονται και με την κυριαρχία?

    Τελικά, πρέπει να γίνει και αυτός ένας χώρος "έκφρασης" (έστω και ως εκτίμηση) του ναζισμού και των φασισταριών? Μήπως σε λίγο, "κάποιοι", στην αναφορά τους στην κυριαρχία, θα παραπέμπουν τα μέλη στη σελίδα του Χάρων? Ρητορικά τα ερωτήματα!