Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η αποκαθήλωση της Βιολογίας ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος peleas, στις 29 Μαρτίου 2016.

  1. Dapom

    Dapom Contributor

    Προσωπικά θεωρώ οτι οι φιλόσοφοι ή διανοητές (όπως θέλετε πείτε το) ήταν απλά αυτοί που τροφοδοτούσαν τους «επιστήμονες» με «ιδέες» τις οποίες αυτοί με τη σειρά τους προσπαθούσαν να αποδείξουν.

    Όμως η μη ύπαρξη απόδειξης μιας «φιλοσοφίας» - «θεωρίας» όσο «αληθοφανής» και αν φαίνεται ή «στοιχειοθετημένη» δείχνει δεν σημαίνει ότι κι έτσι είναι.

    Οι συζητήσεις πάνω σε θεωρίες είναι (κατά τη γνώμη) κατά κάποιο τρόπο ένα είδος brainstorming το οποίο μπορεί να «γεννήσει» καινούργιες θεωρίες ή να «βελτιώσει» την υπο συζήτηση θεωρία και τίποτα παραπάνω.

    Η ανάγκη του ανθρώπου να προχωρήσει «γρήγορα» ή να αποφύγει το εμπόδιο της «αδύνατης» απόδειξης μιας θεωρίας τον οδηγεί πάντα είτε να δεχθεί ως έχει μια θεωρία (μέχρι να αποδειχθεί) είτε να την απορρίψει.

    Και συνήθως όταν την δέχεται μαζί με την εξέλιξη του την προσαρμόζει στα εκάστοτε δεδομένα του και εμπειρίες του.

    Και να βάλω εδώ μια υποσημείωση ότι οι πειραματικές επιστήμες που στηρίζονται σε στατιστικά δεδομένα πειραματισμών και παρατήρησης παραμένουν να είναι «θεωρίες» για αυτό και σε αυτές παρατηρούνται πολύ συχνές αναθεωρήσεις ή βελτιώσεις.

    Μπορεί το παραπάνω σχόλιό μου να φαίνεται άσχετο με το παρών νήμα…αλλά είναι η γνώμη μου γιατί τέτοιες συζητήσεις (ειδικά χωρίς τις κατάλληλες γνώσεις) δεν παρέχουν τίποτα πέρα από μια γενική πληροφόρηση και καταλήγουν συνήθως να εκφυλίζουν μια θεωρία.
     
  2. brenda

    brenda FU very much

    Έχω μία απορία, που με κατατρώγει και θα την εκφράσω, αν και ενδεχομένως δεν θα έπρεπε.
    Γιατί πασχίζουμε να αναλύσουμε τις θέσεις των επιστημών (και των ψευδο-επιστημών, πείτε το όπως θέλετε, γιατί είμαι βέβαιη ότι έχει γίνει μνεία) πάνω σε θέματα που άπτονται του bdsm, αν όχι για να νιώσουμε καλύτερα με τους εαυτούς μας?
    Άρα, πάλι ερχόμαστε στο αρχικό στάδιο της διαπραγμάτευσης της ενοχής, που απαλύνεται με την -όποια- επιστημονική επικύρωση. Που υποτίθεται ότι ερμηνεύει, συνδέει ή αιτιολογεί.
    Δεν θέλω πλέον κάτι τέτοιο για μένα.
    Οι επιστήμες μπορεί να λένε ότι θέλουνε.
    Η δική μου ζωή, όπως η ζωή και οι επιλογές του καθενός, νιώθω ότι δεν χωράει στα κουτάκια μίας οριζόντιας ερμηνείας, είναι συγκερασμός πολλών πραγμάτων για να την ερμηνεύω μονοδιάστατα, υπό το πρίσμα οποιασδήποτε θεώρησης, επιστημονικής ή μη.
    Το όλον, θεωρώ, ότι δεν δύναται να ερμηνευθεί επιστημονικά (πολλώ δε μάλλον σε φορουμική ανάλυση).
    Χρήσιμα είναι όλα αυτά, μόνο ως παρατηρήσεις και πεδίο συζητήσεων.
    Όταν αρχίζει το φάσμα των ερμηνειών, φασκελοκουκούλωστα, άλλα ντ΄άλλα στου Χουντάλα, το μακρύ και το κοντό του καθενός και του Κουτρούλη ο γάμος (προτιμώ του @conner
    Εξκιουζέ μουά για την παρέμβαση, αλλά πολύ κακό για το τίποτα θαρρώ...
     
  3. Δεν είναι καθόλου άσχετο. Η γνώση προχωράει μετ' εμποδίων. Είναι ίσως από τις λίγες περιπτώσεις που η ανθρώπινη ματαιοδοξία παράγει έργο. Η επιθυμία να ξεπεράσω τον προκάτοχό μου, τον "πνευματικό μου πατέρα", με κινητοποιεί να αντικρούσω τις θεωρίες του.

    Το αδύνατο σημείο της υπόθεσης είναι ότι χρησιμοποιώ την επιστήμη για να ελέγξω αν ισχύει κάτι που έχω προαποφασίσει. Αν στη διάρκεια του πειράματος προκύψει κάτι που δεν περίμενα, που δεν κουμπώνει στο αποδεικτικό μου μοντέλο, δεν το παρατηρώ καν, ή απλά το αγνοώ. Στην καλύτερη περίπτωση το καταγράφω ως "άγνωστο προς μελέτη".

    Κάθε θεωρία ισχύει μέχρι να καταρριφθεί από μια καινούργια κ.ο.κ. Αυτό μας λέει ότι ο δογματισμός είναι άκρως αντι-επιστημονικός.
    Το μόνο απόλυτο είναι πως όλα είναι σχετικά  
     
  4. Ως παρατηρήσεις και πεδίο συζητήσεων λέγονται όλα. Το τι θα μείνει στον καθένα, εξαρτάται από τον ίδιο.
    Η επιθυμία να ερμηνεύουμε τα πάντα μας χαρακτηρίζει ως είδος.
    Το ζητούμενο είναι ένα: Να είμαι καλά με τον εαυτό μου και τις επιλογές μου. Αν είμαι, δεν έχω τίποτα να ερμηνεύσω. Απλά απολαμβάνω. Αν δεν είμαι, αναζητώ τη θεραπεία, είτε στην επιστήμη, είτε "κάτω στα Λεμονάδικα", είτε στο Θιβέτ, είτε σε μια πλαστική κούκλα. Ακόμα και σε ένα bdsm forum... 
     
  5. Λύσανδρος

    Λύσανδρος Hide' n' seek... Contributor

    Ακριβώς. ΕΤΣΙ ακριβώς είναι.

    Διαπιστωμένα.
     
  6. brenda

    brenda FU very much

    Εγώ πάντως φτάνω στο σημείο να πω, basta με τις ερμηνείες, σε ό,τι αφορά εμένα. Νιώθω μια χαρά και αυτό μου φτάνει.
    Ο διάλογος σαφώς βοηθάει, αν έχει κάτι νέο να διαπραγματευτεί, να αποκαλύψει ή να αποσαφηνίσει, αλλά ως ενός σημείου, τα βασικά, είναι προσωπική υπόθεση του καθενός θαρρώ. Καλή συνέχεια στον διάλογό σας περί Βιολογίας και λοιπών επιστημών.
    Θα σας παρακολουθώ χαμογελώντας... 
     
  7. Καλό για σένα.
    Μάλλον είναι ώρα να αναρωτηθώ γιατί δεν κρατάω τις σκέψεις μου για την πάρτη μου...
     
  8. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Θα ήθελες να εξηγήσεις ποια επιστήμη προχωράει χρησιμοποιώντας το μοντέλο που αναφέρεις ("Αν στη διάρκεια...");
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    @peleas

    Θα προτιμούσα να αναφερθείς στην ταμπακιέρα επί της ουσίας και να αφήσεις τις χαριτωμενιές για μένα, έχω ακούσει πολλές και από κάμποσους κατά καιρούς, σιγά τα ωά.
    Λέω λοιπόν ότι:
    Γράφεις ατεκμηρίωτα στηριζόμενος σε επιφανειακές αναγνώσεις και διαβάσματα και το μόνο βιωματικό στοιχείο που καταθέτεις είναι το άλλοθι της ηλικίας σου (μεγάλα παιδιά είμαστε, καταλαβαίνω).
    Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά, όπως σωστά παρατηρείς.
    Έχω τοποθετηθεί εξαιρετικά καλοπροαίρετα σε μερικά που κατά καιρούς έχεις αναρτήσει προσπαθώντας ευγενέστατα να σού πω, πως αυτά που γράφεις ακροβατούν και μπορεί να δημιουργήσουν εσφαλμένες αντιλήψεις υπό προϋποθέσεις που δεν είναι σπάνιο να συναντήσει κάποιος εδώ ή αλλού.
    (Το υπαινίχθηκα επίσης σε μια ανάρτηση, που ανέφερα πως κάπου, κάποιος, κάποτε, ακύρωσε ένα νήμα που φιλοδοξούσε να μπεί σε βαθειά ψυχολογικά χωράφια χωρίς την κατάλληλλη κατάρτιση, αν την είχε ο αδαής δεν θα το αναρτούσε άλλωστε. Μπορεί και να μην το πἠρες εἰδηση, πάει καλά).
    Σε όλες τις περιπτώσεις υιοθέτησες την απάντηση "στρίβειν δια του αρραβώνος".
    Μπορώ να ερμηνεύσω άριστα τους λόγους που υιοθετείς μια τέτοια προσέγγιση, δεν θα τους αναφέρω -αποφεύγω τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς, τους κρατάω για μένα, είναι Ι.Χ που λένε.
    Με χαρά μπορώ να στους εξηγήσω προσωπικά ακόμα και δια ζώσης, διότι δεν ενδιαφέρει κανέναν να τους μάθει.
    Όπως αντιλαμβάνεσαι το πράμα από μένα θα μείνει εδώ.
    Αντιλαμβάνεσαι επίσης πως παρόμοιες αναρτήσεις σου δεν θα μείνουν ασχολίαστες.

    ΥΓ: Καταλαβαίνω πως ενοχλήθηκες από την ανάρτησή μου, η ρητορική της απάντησής σου απλά επιβεβαιώνει αυτά που σού είπα. Και αυτό μπορώ να στο εξηγήσω.
    Να είσαι καλά και να αποφεύγεις τις κακοτοπιές και τις εξαγωγές αβασάνιστων θέσεων και αντιλήψεων.
    Υπάρχουν κακοί άρθρωπες εκεί έξω...
     
  10. lexy

    lexy .ti.va.

    Καμμία. Με τη μέθοδο "προχωρώ και αγνοώ" ούτε βραστό αυγό δεν καταφέρνεις να ετοιμάσεις.
     
  11. @cadpmpc ,

    Απαντώ σε επιχειρήματα, όχι σε αφορισμούς. Όταν τα παρουσιάσεις τεκμηριωμένα, εδώ είμαστε  
    Ευχαριστώ για την προθυμία σου να μου εξηγήσεις τους λόγους του αρραβώνος μου. Το Ι.Χ. θα παραμείνει στην κατοχή σου επ' αόριστον.

    Υ.Γ. Παρ' όλα αυτά, το σχόλιό μου #12 είναι αποτέλεσμα της παρέμβασής σου, την οποία έλαβα υπ' όψη. Να είσαι καλά.
     
    Last edited: 30 Μαρτίου 2016
  12. Με πρόλαβε η @lexy .
    Η πρόταση αφορά την ιδεοληψία κάποιων επιστημόνων, όχι την επιστήμη.