Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η διαμόρφωση της ηθικής του υποτακτικού .

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Ηλίας, στις 27 Σεπτεμβρίου 2006.

  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Εντελώς τίποτε είναι αυτό που θα τον κάνει να αποφύγει την τύχη του καθηγητή...
    Γιατί να θέλει να το αποφύγει..?
    Αν βέβαια είναι Κ, ο Κ...
    Διότι αν είναι Κ αντιλαμβάνεται την δυναμική των πραγμάτων, ως εκ τούτου μπορεί να γνωρίζει.
    Δεν έχει και κάποια δόξα να "κλέβει" στην πασιέντζα άλλωστε...
    Είναι καθαρά θέμα χωρητικότητας υπό την έννοια της προσωπικής του ενέργειας και της διαχείρισής της.
     
  2. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Υπερρεαλιστική προσέγγιση κατ' οικονομία διότι παραβλέπεις ότι ο Κ αποφασίζει και πράττει προς απόλαυση και των δύο, μαζί όχι χώρια, σε πραγματικό χρόνο  
     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Έτερον εκάτερον...
     
  4. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Αποστειρωμένον εργαλείον διαμόρφωσης
    αποστειρωμένης υποτακτικής ψυχής
    εις αποστειρωμένον περιβάλλον
    υπό αποστειρωμένου ηλιθίου
    σε σπάνιο συντονισμό...

     
     
  5. Dasein

    Dasein Regular Member

    Νομίζω πως οι παρεξηγήσεις προκύπτουν από την θεώρηση της ηθικής ως απομονωμένου επιπέδου της ανθρώπινης ύπαρξης. Η ύπαρξη όμως εν γένει την αντιπαθεί την απομόνωση...
    Σε όποιο ύψος της κλίμακας και εάν βρίσκεται η ηθική - έχει άμεση επίδραση στις πιο απλές, καθημερινές και συμπεριφορικες μας πράξεις. Μιλάμε και αποφασίζουμε βάση ενός συνόλου κανόνων- είτε το συνειδητοποιούμε είτε όχι. Συνεπώς, πρέπει να δεχτούμε οτι ο/η Κ επιδρα στην ηθική της/του υ, άλλως πρόκειται απλά για προσωρινό παιχνίδι ρόλων.
    Βασικό μπλέξιμο συμβαίνει ανάμεσα στην ηθική και το υπερεγώ - ένας τομέας που επίσης προσφέρεται προς εκκαθάριση σε σχέσεις D/s    
    Υπάρχει όμως και ένας περιορισμός ...κανενας και ποτέ δεν μπορεί να διαγράψει και να διαμορφώσει ένα στοιχείο της ανθρώπινης ύπαρξης εκ του μηδενός..τουλαχιστον όχι με θεμιτά μέσα και αποτελέσματα..συνεπως
    σε οποιαδήποτε σχέση D/s καλό είναι η ηθική του υ μέλους να μην συγκρούεται εκ των πρωτερων με την ηθική του Κ, αλλά να τείνει εστω προς την ίδια κατεύθυνση...
    Αυτά από μένα με φιλιά μπόλικα  
     
  6. femdomstories

    femdomstories έχω μια μεταχειρισμένη, ενδιαφέρεσαι Auto?

    Συνήθως η μαζικοποίηση είναι προϊόν των απαίδευτων.
     
  7. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Συνήθως οι απαίδευτοι είναι αυτοί που αποτελούν την μάζα, την πυκνότητα, το πολύ.
    Αλλά ειδικά το συγκεκριμένο επεκτείνεται και στους παιδεμένους.
     
  8. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Πολλά βαριά και άσχημα και εξοβελιστέα μπορούν να ειπωθούν για τους ανθρώπους που για τους όποιους λόγους, συνειδητούς ή μη, παραμένουν σε ένα χαμηλό επίπεδο, έτσι χοντρικά μιλώντας...
    Το μόνο που δεν μπορεί να τους προσάψει κάποιος πάντως είναι η μαζικοποίηση, αγελαία συμπεριφορά ναι...
    Η μαζικοποίηση πάντα επιχειρείται και κατά περίπτωση διεκπεραιώνεται από τους "άλλους", τους "ξύπνιους" ντε, όταν διαμορφώνονται συνθήκες που μπορούν να τους αποφέρουν καλή σχέση κόστους/απόδοσης σε ένα ζητούμενό τους.
    Επειδή ως προσιτού τιμήματος μέσον διεκδικήσεων για λογαριασμό άλλων, των "ξύπνιων" είπαμε, οι "χαμηλοί" έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά αποδοτικοί, γι' αυτό και επενδύονται μεγάλα ποσά για να παραμένουν χαμηλά.
     
  9. Ηλίας

    Ηλίας Γυμνός και ζωντανός, εσείς;

    Το ξέθαψα. Αν και έχω αλλάξει πολύ από το 2006 και επανήλθα το 17, έχουμε φτάσει κοντά στην αρχή του 19 , η απορία μου, εξακολουθεί να αφορά τους ανθρώπους του τώρα.