Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η σκηνοθετική ματιά των φαντασιώσεων.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Tops / Bottoms' που ξεκίνησε από το μέλος Dark_Explorer, στις 29 Δεκεμβρίου 2014.

  1. SAP

    SAP Premium Member Contributor

    Νομιζω ειναι πολυ προσωπικες. Οποτε οχι. Αλλα θεωρω οτι ειναι ενα ενδιαφερον θεμα των πώς και τι φανταζομαστε. Οπως κ να χει το τι φανταζομαι δεν επηρεαζει τις πραγματικες ερωτικες μου επιλογες. Μπορει να φανταζομαι πραγματα που δεν θελω να κανω πραγματικα. Αυτο ειναι και το ενδιαφερον στο φαντασιακο.
     
  2. Bess

    Bess .....

    Έχω 'φτιάξει' ολόκληρο σπίτι με διάφορους χώρους, πολλά πατώματα.
    Και άλλοτε ένα τραπέζι είναι αρκετό.
    Πάντα μέσα...σε σπίτι.
    Το έτερο πρόσωπο δεν είναι υπαρκτο.Θολό, δεν με ενδιαφέρει. Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.
    Λίγο φως.
    Πέφτει πότε στον άλλον κ πότε σε εμένα.
    Τις περισσότερες φαντασιώσεις μου θέλω να τις αφήσω... φαντασιώσεις. Τις καλύτερες μου δεν τις μοιράζομαι καν, μην τυχόν και μου 'χαλάσουν'....άβυσσος!
     
  3. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    ανάλογα αν θεωρείς το spaz βρισιά...
     
  4. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Εντάξει, σεβαστό δεσποινίδα  
     
  5. SAP

    SAP Premium Member Contributor

    Εγω το spaz δεν το θεωρω κατι μια και δεν το γνωριζω. Αλλιως δεν θα ρωτουσα τι ειναι.

    Ποσο βαρετη καταντησε ολη η κουβεντα πλεον.
     
  6. Carpe_Diem

    Carpe_Diem https://www.youtube.com/watch?v=NpJ11NDcpjU

    Συνήθως στήνω ολόκληρα σκηνικά
    Χαρακτήρες , τρόπο επικοινωνίας , συναισθήματα , ατάκες , καταστάσεις ... υπερπαραγωγή δλδ.
    Αποφεύγω να φαντασιώνομαι πραγματικά πρόσωπα εκτός και αν είμαι σε σχέση με το πρόσωπο αυτό.
    Πάντα κάτι στραβώνει όταν φαντασιώνομαι πραγματικό πρόσωπο με το οποίο δεν έχω ερωτική σχέση αλλά θα θελα.
    Οι σκηνές παίζονται σχεδόν πάντα σε ασυνήθιστους χώρους και δίνω μεγάλη προσοχή στο είδος της σχέσης και την επικοινωνία που αναπτύσσεται , είτε σωματική είτε λεκτική. Οι ήχοι και η αφή έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο , ενώ η όσφρηση σχεδόν πάντα αμελητέο.

    Πολλές φορές "ξαναπαίζω" την ίδια σκηνή στο μυαλό μου με διαφορετικό τρόπο , λεπτομέρειες ή κατάληξη.
    Και δεν είναι λίγες η φορές που μια μαλακισμένη σκέψη πετάγεται και μου γαμάει το σκηνικό.
    Κάπου εκεί ξυπνάει και ο σαδισμός μέσα μου  
     
  7. Winter's Dew

    Winter's Dew Regular Member

    Τι όμορφο τοπικ! Μπράβο! Πολύ ενδιαφέρον μιας κ δεν είχα σκεφτεί ότι ι καθενας μας φαντασιωνεται παντελώς διαφορετικά.  

    Προσωπικά βλέπω μεγάλη διαφορά στις φαντασιώσεις μου αναλόγως της ηλικίας. Πιο μικρή επλαθα λεπτομερή σενάρια, τοποθεσίες, concept, διαλόγους, ρούχα, εσώρουχα κλπ. Σχεδόν ποτέ δεν έχω "μουσική υπόκρουση", δεν είναι από αυτά που με ενδιαφέρουν εξάλλου κ μιας κ ανέκαθεν μου άρεσαν οι τυχαίοι κ ψιλοδημοσιοι χώροι η μουσική θα ήταν άτοπη.
    Όσο μεγαλώνω οι φαντασιώσεις μου είναι πολύ πιο απλοϊκές, σχεδόν χρηστικές, εκτός κ αν είναι ερωτευμένη. Εκεί γυρνάω στα "παλιά" μου φαντασιωτικα λημέρια.

    Σχεδόν πάντα φαντασιωνομαι κ βιώνω το σενάριο σε πρώτο πρόσωπο, εκτός κ αν κάνω pause, για να κάνω διορθώσεις (μέρος, εσώρουχα, στάση σωμάτων κλπ) επειδή κάτι δε μου κολλάει κ μετά πατάω το "replay", πιάνοντας λίγο πριν από το σημείο από οπου σταμάτησα.
    Επίσης συχνά πυκνά "ξαναπαίζω" επιτυχημένες φαντασιώσεις ή επιτυχημένες πραγματικές συνευρέσεις του παρελθόντος.

    Τέλος η πλειοψηφία των φαντασιώσεων μου είναι με αγνώστους. Όχι διάσημους, ηθοποιούς κλπ αλλά μπορεί να είναι με πρόσωπα που τυχαία συνάντησα κάπου ή παντελώς φαντασιωτικα.
     
    Last edited: 21 Ιουλίου 2018
  8. Seras Victoria

    Seras Victoria Danger! Danger! High Voltage! Contributor

    Επιλέγω χώρους κατά διαστήματα στους οποίος "κατοικώ" για αρκετό καιρό. Το σπίτι μου, ένα στάβλο, μια πολυκατοικία, ενα δωματιο με πολλους παρατηρητες κτλ.
    Δίνω πάντα σημασία στην λεπτομέρεια του χώρου, θέλω να υπάρχει ρεαλισμός, τον φτιάχνω στην αρχή προσεχτικα.

    Τα πρόσωπα δεν έχουν πρόσωπα ή δεν είχαν μέχρι να μπω στον χώρο. Στην βανιλα ζωή μου δεν ήθελα να έχουν σχέση με αυτούς που γουσταρα γιατί το συναίσθημα μου αφαιρουσε από την καύλα, τώρα μου την αυξάνει.

    Δίνω μεγάλη σημασία στα έπιπλα ή στα "εργαλεία" στα οποία τοποθετούμαι. Θέλω να είναι εφικτο αυτό που φαντασιωνομαι στην πραγματικότητα όσο ακραίο κι αν είναι. Αν δεν γίνεται πρακτικά χαλιεμαι. Σκέφτομαι την βαρύτητα, το σημείο που πρέπει να υπάρχει ακριβώς το κενό ώστε να τοποθετείται σωστά το σώμα μου πάνω σε μια επιφανεια ή πώς μπορεί να κρέμεται και παράλληλα να λειτουργεί όπως το θέλω, πόσο ανοιχτά πρέπει να είναι τα πόδια μου ακριβώς ή πόσο σκυμμένη πρέπει να είμαι για να λειτουργήσει αυτό που έχω στο μυαλό μου.

    Η πρωταγωνίστρια είμαι εγώ και πάντα είναι με περιεχόμενο ακραιου εξευτελισμού προς εμένα, σπάνια με πόνο εκτός αν ο πόνος εμπεριέχεται στο κομμάτι του εξευτελισμού.
    Είμαι παρατηρητήρια έξω από τον εαυτό μου, με παρακολουθώ.
     
  9. Just_Me

    Just_Me Contributor

    Πολύ ενδιαφέρουσα η ματιά του νήματος!!

    Άλλοτε σε ένα συγκεκριμένο σημείο του σώματος που γίνεται μία πράξη, οποιοσδήποτε φύσεως. Κι άλλοτε σε ένα βλέμμα, ένα άγγιγμα ακόμα και μία λέξη.

    Και στους δύο ή και τρεις ή και τέσσερις και πάει λέγοντας.. Υπάρχουν και φορές που δίνεται περισσότερο βάση σε ένα και μόνο άτομο.

    Μπορεί να είναι ένα πλάνο στην οθόνη του μυαλού μου, όπου υπάρχουν μόνο κορμιά ή σημεία αυτών.
    Αλλά μπορεί να "χτίσω" ολόκληρο φόντο/σκηνικό, που περιλαμβάνει και κάποια θεατρικότητα κάπου κάπου.

    Πάντα.

    Πιο βελτιωμένη σε χαρίσματα, ναι.

    Μου δίνονται ιδέες τώρα..

    Καθόλου ίσα ίσα θα έλεγα.
    Το ανάποδο μπορεί κάποιες φορές να τείνει προς τα εκεί.
    Ακόμα και να είναι αδύνατον να λάβουν χώρα κάποιες φαντασιώσεις και γι'αυτό τις ανακαλώ πιο αραιά.

    Την καλημέρα μου στο χωριό!
     
  10. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Αυτά που περιγράφεις έχουν σημείο αναφοράς κι εστίασης σε εσένα ή στο έτερο πρόσωπο;

    Αυτό το άτομο είναι της φαντασίας σου ή παρμένο από την καθημερινότητά σου;

    Όταν λες χαρίσματα; Θα ήθελες να δώσεις ένα παράδειγμα;

    @Just_Me
    Ευχαριστώ για τον οβολό σου στο νήμα, δεσποινίδα.
    Καλημερίζω...
     
  11. Kaveiros

    Kaveiros Regular Member

    Το φαντασιακό προσδίδει πρωτόλεια ελευθεριότητα,οριοθετεί, ενίοτε για να υπερβαίνεται...
    Είναι κάτι στιγμές που οι λέξεις είναι φτωχές και οι πράξεις ωσάν μηχανικού νευρόσπαστου, είναι εκείνες οι αέναες στιγμές που κυριαρχεί η σιγή
     
  12. Just_Me

    Just_Me Contributor

    Όλα εκτός της πράξης έχουν ως σημείο αναφοράς το έτερο πρόσωπο.

    Τις περισσότερες φορές είναι κάποιο άτομο που έστω έχω δει μία φορά.

    Πιο τολμηρή
    Πιο ευλίγιστη
    Πιο
    Πιο
    Πιο
    Ίσως και με ικανότητες σούπερ ήρωα κάποιες φορές!

    Ω! Παρακαλώ, ευχαρίστησής μου