Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η σκλαβιά μέσα στις εικαστικές τέχνες

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 25 Ιανουαρίου 2019.

  1. Donna Mia

    Donna Mia New Member

    Κι εγώ έτσι νομίζω
     
  2. Brainman

    Brainman Deep in a fe mind

    και σε τοιχογραφίες ετρουσκικών τάφων...

     
     
  3. vautrin

    vautrin Contributor

  4. cadpmpc

    cadpmpc Contributor


    Είναι γεγονός πως όταν ψαρεύεις αποχαυνωμένα, απονευρωμένα δυνάμει ανδράποδα τα οποία αναζητούν υποκατάστατα για την σήμανση της παρουσίας τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι, πάντα χρησιμοποιείς ως δόλωμα κάτι απλό, εύκολο στην πρόσληψη, παραδοσιακό και πάντα με λίγο "μουνί" (αμέσως ή εμμέσως) ανεξαρτήτως του περιεχομένου του "μουνιού" per se.
    Στις επόμενες εθνικές εκλογές θα το διασκεδάσουμε δεόντως κι ας έχει πέσει ο επικοινωνιακός προϋπολογισμός για το κάθε "κεφάλι/ψηφοφόρο" από τα 1.200 ευρώ σε 1.000...
     
  5. Mirage2009

    Mirage2009 Non Serviam

    Rare Japanese KINBAKU Shibari Nude Erotica Erotic Oiran SM Tattoo Pin-up Lady Woman Bijin Ivory Beautiful Geisha Maiko Shunga Netsuke Figure Statue Okimono Art. First offer price 5,875.00 USD


     
     

     
     
  6. espimain

    espimain Contributor

     

    The White Slave, 1894 by Ernest Normand (1859-1923) English orientalist painter.
     
  7. espimain

    espimain Contributor

     

    THE WHITE SLAVE
    By Jean-Jules-Antoine Lecomte du Nouÿ
     
  8. espimain

    espimain Contributor

     

    The Slave for Sale, 1873 by Jean-Leon Gerome.
     
  9. espimain

    espimain Contributor

     

    la favorita del harem

    Fabio Fabbi (1861-1946)
     
  10. espimain

    espimain Contributor

     

    Metáforas da vida...
    Μεταφορές της ζωής...

    "Κανένα έργο τέχνης δεν με άγγιξε συναισθηματικά όπως έχει αυτό το κομμάτι χεριού ρομπότ. "Είναι προγραμματισμένο να προσπαθεί να περιορίσει το υδραυλικό υγρό που διαρκώς διαρρέει και απαιτεί να παραμείνει σε λειτουργία.. αν ξεφύγει πολύ καιρό, θα πεθάνει οπότε προσπαθεί απεγνωσμένα να το τραβήξει πίσω για να συνεχίσει να αγωνίζεται για άλλη μια μέρα. Το πιο λυπηρό είναι ότι έδωσαν στο ρομπότ τη δυνατότητα να κάνει αυτούς τους "χαρούμενους χορούς" για τους θεατές. Όταν το έργο ξεκίνησε για πρώτη φορά, χόρεψε περνώντας τον περισσότερο χρόνο του αλληλεπιδρώντας με το πλήθος, καθώς μπορούσε γρήγορα να τραβήξει πίσω τη μικρή διαρροή. Πολλά χρόνια μετά .... (όπως βλέπετε τώρα στο βίντεο) φαίνεται κουρασμένος και απελπισμένος, καθώς δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για χορό.. Τώρα έχει μόνο αρκετό χρόνο για να προσπαθήσει να παραμείνει ζωντανός, καθώς η ποσότητα του υδραυλικού υγρού που διέρρευσε έγινε μη διαχειρίσιμη καθώς η διαρροή μεγάλωνε με τον χρόνο. Ζώντας τις τελευταίες μέρες του σε έναν ατέλειωτο κύκλο κρατιέται στη ζωή και αιμορραγεί ταυτόχρονα... (Μεταφορικά και κυριολεκτικά πώς το υδραυλικό υγρό του φτιάχτηκε σκόπιμα για να μοιάζει με πραγματικό αίμα).
    "Το χέρι του ρομπότ τελικά ξέμεινε από υδραυλικό υγρό το 2019, σταμάτησε αργά και πέθανε - και τώρα διαλύομαι για ένα χέρι ρομπότ   Ήμουν προγραμματισμένος να ζω αυτή τη μοίρα και ανεξάρτητα από το τι έκανε ή πόσο σκληρά προσπάθησε, δεν υπήρξε" διαφυγή. Οι θεατές παρακολουθούσαν καθώς αιμορραγούσε αργά μέχρι τη μέρα που σταμάτησε να κινείται για πάντα. Το να λες "αυτό αντηχεί" δεν το αδικεί καν. Δημιουργήθηκε από τους Sun Yuan και Peng Yu, ονόμασαν το κομμάτι, «I Can’t Help Myself». Τι αριστούργημα. Τι μήνυμα. "
    Διευρυμένες Ερμηνείες: Υδραυλικό Υγρό σε σχέση με το πώς σκοτώνουμε τον εαυτό μας τόσο ψυχικά όσο και σωματικά για το χρήμα μόνο σε μια προσπάθεια να διατηρήσουμε τη ζωή, το πώς το σύστημα είναι στημένο για να αποτύχουμε εσκεμμένα είναι ουσιαστικά κρυφά και κλέβουμε το καλύτερο y αυτιά της ζωής μας για να παίξουμε το παιχνίδι σχεδιασμένο από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου. Πώς αυτό κλέβει την ευτυχία, το πάθος και την εσωτερική μας γαλήνη. Πόσο αργά πνιγόμαστε με περισσότερες ευθύνες, με περισσότερες ελπίδες από εμάς, λιγότερες ανταποδοτικές και λιγότερο ελεύθερο χρόνο για να απολαύσουμε όσο περνούν τα χρόνια. Πώς πραγματικά δεν υπάρχει διαφυγή του χρόνου και ότι προοριζόμασταν για μια μέρα να μην ξυπνάμε πια. Πώς μπορούμε να δώσουμε και να δώσουμε και πόσο εύκολα μπορούμε να ξεχαστούμε αφού έχουμε φύγει. Πως μας αγαπούν και μας σέβονται όταν είμαστε πολύτιμοι, τότε μια μέρα δεν είμαστε πια και γινόμαστε βάρος.. και πως το νεανικό ελεύθερο και στοργικό πνεύμα μας κλέβουν καθώς βγαίνουμε από το διαλυμένο σύστημα στο οποίο είμαστε παγιδευμένοι. Φαίνεται επίσης ότι αντιπροσωπεύει τον κύκλο της ανθρώπινης ζωής και το γεγονός ότι κανείς μας δεν αφήνει ζωντανό αυτόν τον κόσμο. Αλλά μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως υπενθύμιση για να επιτρέψετε στον εαυτό σας να θεραπευτεί, να ξεκουραστεί και να αγαπήσει με όλη Ότι η ατέλειωτη επιδίωξη του "περισσότερου" δεν είναι απαραίτητη για να βρεις τη δική σου εσωτερική ευτυχία. "
    - Τζέιμς Κρικεντ Παρ


    Πηγή: Groupe Surréaliste Internazionale
     
  11. Iagos

    Iagos Contributor

  12. espimain

    espimain Contributor

     

    Antonio María Fabrés y Costa (Spanish, 1854-1938)
    La esclava [The Slave Girl], c. 1886
    Oil on canvas, 269.5 x 140.5 cm - Museo Nacional del Prado, Madrid, Spain