Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ικανές και αναγκαίες συνθήκες κυριαρχίας

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος HECUBA, στις 23 Απριλίου 2019.

  1. Libertine SD

    Libertine SD Premium Member Contributor

    Οι αραδες μου ειναι ολες συνεπεις, και λενε το αυτο εξ αρχης. Σιχαθηκα να τις μεθερμηνευω επειδη καποιοι χειρίζονται τη γλωσσα μονο για λογους διαφορους της ομιλιας, και καποιων αλλων η αντιληπτικη ικανοτητα μεταπιπτει στο επιπεδο της αμοιβαδος οταν απλα θελουν να διαφωνησουν ΜΑΖΙ ΣΟΥ, οχι στη πραγματικοτητα με οσα λες. . Στην περιπτωση σας, σας ξεφυγε χθεσινο ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ επεξηγηματικο ποστ (επιτουτου αραγε);

    κι εν παση περιπτωση, στα φρυδια μου, αν πρεπει να θεωρηθει ικανη συνθηκη η υπαρξη Ισχυος και αναγκαια συνθηκη η κατισχυση ή τουμπαλιν.... Αν θελετε να μιλησετε επι της ουσιας κι οχι να ψειριζετε τη μαιμου, αντιπροτεινετε στο οτι ισχυς κι εξ αυτης εκπορευομενη κατισχυση απαιτουνται για την κυριαρχια.

    ΥΓ Οσοι επιμενουν να συγχεουν το "πως τα πραγματα ΕΙΝΑΙ" με το "πως τα πραγματα ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ να ειναι" καλον ειναι να το ξανασκεφτουν πριν αρχισουν τα ευχολόγια και τις ηθικολογιες... Η κυριαρχια δεν ειναι κουστουμακι που μεταποιειται στα μετρα του καθενος, γιατι τοτε γινεται "κυριαρχια" ή στην αγοραια κυριαρχιλικι..
     
    Last edited: 7 Μαϊου 2019
  2. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Απευθύνθηκα με τοποθέτηση και στους δυο για να επισημάνω ότι η μετατόπιση της συζήτησης από την ισχύ στην κατίσχυση δημιουργεί σύγχυση, γιατί η συζήτηση αφορά στον έλεγχο του αν η ισχύς είναι ικανή συνθήκη για να επιτευχθεί κυριαρχία.

    Διατύπωσα την απορία περί τι απομένει να σημαίνει ισχύς (power) όταν αυτή αποσπάται απο το exchange (ανταλλαγή).
     
  3. Libertine SD

    Libertine SD Premium Member Contributor

    1. Η συζητηση αφορα τις συνθηκες για την εμπεδωση κυριαρχιας, και αυτες ειναι κατα τον ισχυρισμο μου ΔΥΟ:
    1.να υπαρχει Ισχυς και
    2. να χρησιμοποιηθει για κατισχυση
    δεν υπαρχει καμια στροφη στη συζητηση, η συζητηση εμπεριειχε εξ αρχης την κατισχυση ως την απαραιτητη συνθηκη

    εξαρχης λοιπον. ..

    Τωρα εφοσον επιλυθει συτο και θέλετε να προωθησετε τη συζητηση στο τι νοουμε Ισχυ, το βρισκω απολυτως λογικο.
     
  4. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Δευτερολογίας το ανάγνωσμα σε μια προσπάθεια να απαντηθεί ευθέως το ερώτημα του αν υπάρχει κάποια συνθήκη αναγκαία και ικανή για την Κυριαρχία ΚΑΙ την υποταγή.

    Κατά την άποψη μου αναγκαία και ικανή συνθήκη για να υπάρξει Κυριαρχία και υποταγή είναι η συν-ύπαρξη δυο ατόμων α και β με τα εξής χαρακτηριστικά.
    Το α αφενός μεν να διαθέτει μια συγκεκριμένη ισχύ-ας την ονομάσουμε χ- και αφετέρου την επιθυμία να την χρησιμοποιήσει προκειμένου να κυριαρχήσει επί του β.
    Το β αφενός μεν να αναγνωρίζει την χ ισχύ του α ως τέτοια και αφετέρου να είναι δεκτικό να κυριαρχηθεί από τον συγκεκριμένο φορέα της ισχύος.

    Εάν πληρούται η παραπάνω συνθήκη αυτό αρκεί για να υπάρξει Κ/υ. Εάν λείψει το παραμικρό δεν μπορεί να υπάρξει τίποτε.

    Το αγκάθι που ίσως δημιουργεί ασυνεννοησία αλλά και διαφωνίες είναι το τι εννοούμε όταν ονομάζουμε κάποιον ως δεκτικό και αν αυτό αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ως άνω αναγκαίας και ικανής συνθήκης.
    Λέω πως πρόκειται για μια μεγάλη γκάμα που μπορεί να ξεκινάει από τον επιρρεπή, να περνάει από τον (ακόμα)ασυνείδητα πρόθυμο και να φτάνει ως τον συνειδητά πρόθυμο. Αλλά μέχρι εκεί. Η τελοσπάντων κάπου εκεί.
    Δεν μπορεί δηλ. να υπάρξει Κυριαρχία επί ενός μη δεκτικού προς τούτο ατόμου και κάπου μέσα σε αυτή την έννοια της δεκτικότητας μπορεί να αναζητηθεί και το νόημα της συναίνεσης(η οποία είναι συναίνεση αρχικά στο Πρόσωπο και στη συνέχεια κάθε μέρα που περνά, με το αν καλώς εδόθη να κρίνεται τόσο καθημερινά όσο και μετά το πέρας της σχέσης).

    Ειπώθηκε πως αυτή είναι μια συμβατική Κυριαρχία. Θα συμφωνήσω προσθέτοντας το ότι ολόκληρο το BDSM αυτό ακριβώς είναι. Μια κοινωνική σύμβαση που μας επιτρέπει να απολαύσουμε-με μπόλικους περιορισμούς-τα βίτσια μας.

    Το σχήμα ρόπαλο-γκαπ-και στη σπηλιά είναι τρε καυλωτίκ φαντασιωτικά αλλά στο BDSM είναι πρακτικά ανύπαρκτο. Αλλά όπως είπα και στην προηγούμενη τοποθέτηση μου, ποιος είμαι εγώ να χαλάσω τη φαντασίωση του οποιουδήποτε?
     
  5. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @estelwen :
    Εφ' όσον το να κάνουμε την τρίχα τριχιά αποτελεί αγαπημένη (δυστυχώς) ενασχόληση στο παρόν συζητητήριο, ας συνεισφέρω μερικές, τελευταίες ελπίζω, ίνες.
    Δεν είδα πουθενά το διπλόν του απευθύνεσθαι, είδα χρήση παραθέσεων προς υποστήριξη εναντίωσης σε θέση που δεν διατύπωσα.
    Δεν είδα πουθενά ούτε να διατυπώνεται σαφώς, ούτε να υπονοείται παρόμοια απόσπαση ως συνθήκη της απορίας στο ποστ σας.


    Επί του θέματος (ίνες για την τριχιά τέλος), από τη στιγμή που η συζήτηση αφορά την δυνατότητα (ικανές και αναγκαίες συνθήκες, πρέπει και αρκεί, κατηγορηματικός λογισμός και όλα τα συναφή), η επιθυμία για κυριαρχία θεωρείται δεδομένη, αλλιώς δεν έχει νόημα η συζήτηση.

    Στο φλέγον, όπως αναδεικνύεται, ερώτημα, αν ο διαθέτων το απαραίτητο απόθεμα ισχύος μπορεί, στο πλαίσιο που συζητάμε, να κατισχύσει επί παντός, η απάντησή μου, όπως έχω διατυπώσει και αλλού, είναι ναι, κατηγορηματικά, βάσει βιωμάτων και όχι θεωριών, για να ικανοποίηθει και ο @Marqui, αρκεί το απόθεμα να είναι ικανό και να υφίσταται εμπειρία και επιθυμία από πλευράς του διαθέτοντος το απόθεμα. Προκύπτει το ενδιαφέρον ερωτημα για τον ρόλο της εμπειρίας στην διαδικασία της κατίσχυσης.

    Τα εφαπτόμενα ερωτήματα για τις προϋποθέσεις νομιμοποίησης και του πότε είναι αυτή αποδεκτή, της κατίσχυσης και, κατ' επέκταση, της κυριαρχίας, στα πλαίσια του εθιμικού "δικαίου" του χώρου και όχι του δικαίου που διέπει γενικά μια σύγχρονη κοινωνία, μπορούν, παρ' ότι έχει ήδη συμβεί, επίσης να συζητηθούν ή να υπενθυμηθούν.
     
  6. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Την χειρίζονται, όμως. Μαζί με τον λόγο.

    Ότι απαιτείται, είναι αναγκαία, το λύσαμε. Το ότι (δεν) είναι ικανή το κάνουμε γαργάρα.

    Η ισχύς δεν είναι ικανή συνθήκη.
    Στα φρύδια μου ποιός νομίζει ο καθένας ότι είναι.

    Οι αράδες σας είναι στο νήμα. Όλες, με κάθε μετατόπιση.

    Εδά μάλιστα  
     
  7. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Ποιες πιστεύετε είναι οι πιθαθόντητες, για να μην υπεισέλθω στις συνθήκες, αν το β αναγνωρίζει την ισχύ ως τέτοια να μην είναι δεκτικό στην κυριαρχία;

    Το ποστ σας κατά την κρίση μου, αφορά τις συνθήκες νομιμοποίησης / αποδοχής της κατίσχησης / κυριαρχίας που ανέφερα και όχι την ίδια.
     
  8. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Αν αναγνωστεί χωρίς bias η ανάρτησή μου, θα διαπιστωθούν δυο tags σε δυο χρήστες που αναφέρθηκαν στην κατίσχυση αντί στην ισχύ.

    Τα υπόλοιπα προκύπτουν ή παρέλκουν.
     
  9. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @estelwen : αναφέρθηκα ήδη στα εν λόγω tags, χωρίς bias, επιμένετε όμως στην τριχιά όπως βλέπω. Δεν θα ακολουθήσω.
     
  10. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    @MasterJp Αναλαμβάνοντας συνειδητά τον κίνδυνο της γραφικότητας , μία παρατήρηση. Ακόμη και το εθιμικό δίκαιο, όπου και όσο ισχύει, αποτελεί εξωτερικό περιορισμό της Ισχύος. Εκτός της νόρμας του βσνιλοκοσμου λοιπόν και εντός βδσμ, η δια κατισχύσεως Κυριαρχία, υφίσταται όταν ο Κ αυτοπεριορίζεται όταν το επιθυμεί, όπως το επιθυμεί και για όσο το επιθυμεί.
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @Marqui : Δεν έκανα τυχαία την σύνδεση με νομιμοποίηση / αποδοχή. Συμφωνούμε.
     
  12. tithon

    tithon Contributor

    αναγκαίες (απαραίτητες) είναι πιθανότατα οι δυό συνθήκες που εισηγείσθε, μαζί με άλλες.
    ενδεικτικά: την διαπίστωση της κατίσχυσης, που χωρίς αυτήν διεξάγεται αναμέτρηση αντί κατισχύσεως, είτε συνθηκολόγηση υφ' όρων, είτε ανταρτοπόλεμος με άρωμα καϊμάκι.

    η ισχύς δεν είναι ικανή συνθήκη για να επιβληθεί κυριαρχία, όλοι έχουν από μιά ισχύ.
    η διαρκής μετατόπιση και σύγχυση ανάμεσα στο αναγκαίο και το ικανό, δεν είναι δύσκολο να ξεπεραστεί.
    η ύπαρξη αναγκαίων συνθηκών καθιστά την ελπιζόμενη "ικανή συνθήκη", μη ικανή.

    ----

    η συζήτηση γιά καλές και κακές κυριαρχίες, νομιμοποιημένες και μη, ηθικές, αρεστές κλπ, που ενέσκυψε, δεν σχετίζεται με τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την εγκαθίδρυση κυριαρχίας. στις απαραίτητες προϋποθέσεις περιλαμβάνεται και η συμμετοχή δύο τουλάχιστον. με μιά μόνον ισχύ δεν γίνεται.