Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ικανότητα Κυριαρχίας vs ικανότητα υποταγής

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Kits, στις 12 Οκτωβρίου 2007.

  1. Kits

    Kits Contributor

    Ειναι ανικανη να τον πεισει να κανει το αυτονοητο... να την υπηρετήσει δηλαδη!




    Υ.Γ. εκτος και αμα κρυβει ''παγιδα'' και τα του τα ειπε για επιβραβευση... τετοια ''γουσταρει'' να ακουει ο σουμπιτσος!
    Τοτε Ευγε Της!
     
  2. Kah

    Kah Guest

    Re: ΑΠΟΡΙΑ

    Επειδή εγώ το αντιλαμβάνομαι μάλλον διαφορετικά. Για πιο λόγο η ανικανότητα φορτώνεται στην Mistress και όχι στον slave? (στο συγκεκριμμένο παράδειγμα της Δώρας πάντοτε)
     
  3. sapfw

    sapfw λιβελούλα Contributor

    Απάντηση: Re: ΑΠΟΡΙΑ

    επειδή βάση της μαθητοκεντρικής παιδαγωγικής θεωρίας, για τη μη απόδοση του μαθητή, ευθύνεται ο καθηγητής
     
  4. Kah

    Kah Guest

    Re: Απάντηση: Re: ΑΠΟΡΙΑ

    Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση ανικανότητας επιβολής του καθηγητή?
    Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση ανικανότητας αφομοίωσης γνώσης του μαθητή?
    Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση ανικανότητας των 2 παραπάνω ικανοτήτων και από τις 2 πλευρές?
    Και επειδή άνετα μπορώ να σκεφθώ άλλες 20 περιπτώσεις που θα ξεκινούν με δηλαδή θα ρωτήσω μόνο αυτό:

    Η άρνηση καταβολής προσπάθειας απο την Sub/Slave πλευρά συνεπάγεται αυτόματα την ανικανότητα της Dom/Master πλευράς?
     
  5. sapfw

    sapfw λιβελούλα Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΑΠΟΡΙΑ

    με βάση τη μαθητοκεντρική θεωρία, ναι
     
  6. Kah

    Kah Guest

    Re: ΑΠΟΡΙΑ

    Μπας και υπάρχει και καθηγητοκεντρική θεωρία και δεν μου το λες?  
     
  7. sapfw

    sapfw λιβελούλα Contributor

    Απάντηση: ΑΠΟΡΙΑ

    ναι, φυσικά... αλλά δεν την ασπάζεσαι  
     
  8. Kah

    Kah Guest

    Re: ΑΠΟΡΙΑ

    Try me
     
  9. sapfw

    sapfw λιβελούλα Contributor

    Απάντηση: Re: ΑΠΟΡΙΑ

    i've already done dear
     
  10. Kah

    Kah Guest

    Re: ΑΠΟΡΙΑ

    Πες πρώτα δημόσια τη θεωρία και ΑΝ έχεις δίκιο θα το παραδεχθώ. Επίσης δημόσια  
     
  11. Kits

    Kits Contributor

    Re: ΑΠΟΡΙΑ

    γκουχου γκουχου....

    Σορρυ που μπαινω αναμεσα στην ωραια κουβεντουλα σας ( αν εισασταν παντρεμενοι τα τελευταια 30 χρονια καπως ετσι θα εξελισσόταν οι κουβεντες σας στην καθημερινότητα σας)

    Αλλα θα συμφωνήσω με την σαπφω! Στο χερι του Κυριαρχου ειναι να επιβληθει στον αλλον.. αν μπορει θα το κανει.. αν δεν μπορει , τοτε ισως να μπορεσει καπου αλλου!
     
  12. sapfw

    sapfw λιβελούλα Contributor

    Απάντηση: ΑΠΟΡΙΑ

    στη δασκαλοκεντρική θεωρία, ο δάσκαλος πράττει με βάση τις γνώσεις/ικανότητές του, αγνοώντας παντελώς τις ιδιαιτερότητες/ικανότητες/χαρίσματα του μαθητή... το "μάθημα" σχεδιάζεται αποκλειστικά από το δάσκαλο και ο μαθητής οφείλει να το ακολουθήσει άσχετα αν του ταιριάζει ή όχι, αν συμφωνεί ή διαφωνεί... ειδάλλως τιμωρείται/αγνοείται/αποβάλεται

    στη δασκαλοκεντρική θεωρία, ο μαθητής δεν έχει γνώμη, δεν έχει άποψη, δεν έχει κρίση... είναι εκεί απλά για να ακούει και να υπακούει...

    να συνεχίσω ή σε έπεισα;

    ΥΓ. προβλέπω να σβήνονται αυτά τα posts επειδή ξεφεύγουν της θεματολογίας του thread