Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Dolmance, στις 19 Μαϊου 2008.

  1. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Κοινότητα ή επιχείρηση;

    Το forum, ως τόπος ανταλλαγής απόψεων μεταξύ bdsmers, επ’ ουδενί αποτελεί κοινότητα - σύμφωνα, τουλάχιστον, με όλες τις γνωστές κοινωνιολογικές θεωρήσεις. Το ίδιο, βέβαια, ισχύει, διεθνώς για τους θιασώτες ανάλογων σεξουαλικών πρακτικών, στο βαθμό που αδυνατούν ή και ρητά αρνούνται να αρθούν άνω της επιμέρους ιδιαιτερότητας, συνδέοντας την με μια συνεκτική κοσμοθεώρηση.
    Απουσιάζουν, στο προκείμενο, οι βασικές προϋποθέσεις ώστε να μιλήσουμε για ‘οργανωμένη ή αυθόρμητη συναντίληψη’ – οι παρέες μπορεί να γοητεύουν τους σαβοπουλικούς, αλλά στερούνται κοινοτικής υπόστασης, κοινωνικής εμβέλειας, χρονικής διάρκειας:
    Δεν υφίσταται, όθεν, κοινός 'κατανοητικός ορίζοντας' των μελών τούτης της ιστοσελίδας, ιστορικά διαμορφωμένος αλλά συνάμα διαμορφωτής μιας εξω/προ-ορθολογικής, οιονεί καταναγκαστικής κοσμοεικόνας με μονοσήμαντο ηθικοκανονιστικό περιεχόμενο και δεσμευτικές αξιώσεις ισχύος. Δεν υπάρχει κοινή γλώσσα, ούτε καν ιδιόλεκτο, ως ενιαίο πολιτισμικό κεκτημένο, δηλωτικό συλλογικής Ταυτότητας και μετοχής σε έναν ενιαίο 'κόσμο'.
    Δεν απαντάται καν ενότητα συμφερόντων ικανή να θεμελιώσει όχι απλή συμπόρευση σε επιμέρους πρακτικά, συνήθως νομικής φύσεως, ζητήματα, αλλά τους απαιτούμενους βαθείς δεσμούς ψυχικής αλληλεγγύης και εγρήγορης συστράτευσης έναντι των ‘ξένων’.
    Κοινότητα δεν συγκροτεί φυσικά το lifestyle, το οποίο ούτως ή άλλως απέχει από τη γενική αποδοχή των ‘εδώδιμων’ μελών, είτε ως (φιλοσοφικά προσδιορισμένος) ‘τρόπος βίου’ είτε ως απλώς ενδυματολογικός κανόνας, ήθος της διασκέδασης και διαχείριση της σεξουαλικότητας.
    Συνεπώς, συζητάμε για μια κοινωνία συμβολαιικής θέσπισης, όπως καταδεικνύεται από τις διαδικασίες εγγραφής, την ύπαρξη μελών δύο ταχυτήτων ανάλογα με την καταβολή αντιτίμου και τη συμφωνία γύρω από διαλογικούς κανόνες που μονομερώς έθεσε, αρχικώς, ο ιδρυτής του, επί της τήρησης των οποίων ορισμένα από τα χρυσά, ιδίως, μέλη επιθυμούν να έχουν δυνατότητα ελέγχου.
    Η απόλυτη και μέχρις αισθητικής χυδαιότητος εμπορευματοποίηση του bdsm παγκοσμίως το έχει, εξάλλου, προ πολλού μετατρέψει σε καθαρά mainstream σύνολο καταναλωτικών προτιμήσεων και σε στοιχείο νομιμοποίησης (ήπιων) πορνογραφικών δραστηριοτήτων.
    Μακράν του να φαντάζει επικίνδυνο είναι το πλέον αποδεκτό κοινωνικά μέσο για την ολοσχερή αποενοχοποίηση της πορνικής βιομηχανίας του θεάματος και την επικερδή προβολή της από τα ΜΜΕ (έτσι εξηγείται η φίλια διάθεση του Ε.Τ. και του "Βήματος"). Με τις εκκεντρικές, μάλιστα, δοξασίες του και την υποτίμηση του σεξ έναντι των τελετουργιών της ελεγχόμενης βίας, αποτελεί το συντηρητικότερο προγεφύρωμα της καθεστηκυίας τάξεως στην πάλαι ποτέ επικράτεια της εν καταστολή, σήμερα, λιμπιντικής απελευθέρωσης.
    Υπό την έποψη αυτή το bdsm είναι, για τους ταγούς της ευνομίας, μια χειραγωγημένη και καλόβολη νεύρωση (απώθηση ατίθασων πρωτογενών ενορμήσεων) που εντός ελάχιστων ετών θα λαμβάνει ίσως, για τις πανηγυρικές εκδηλώσεις του, και κρατικές επιδοτήσεις. Αξίζει τον κόπο να σημειωθεί ότι η εγκληματικότητα, μεταξύ των μελών και των οργανωμένων φορέων του, είναι σαφώς χαμηλότερη εκείνης που καταγράφεται στο γενικό πληθυσμό.

    Πανσπερμία διαφοροποιήσεων. Σεξουαλικές, εισοδηματικές, μορφωτικές, ηλικιακές.

    Παρακολουθώντας το forum, όπως και ορισμένα διεθνή fora ή εξειδικευμένες ιστοσελίδες συναναστροφών καταλήγω σε ορισμένες σκέψεις γύρω από τις εσωτερικές διαφοροποιήσεις των μελών τους. Θα αναφερθώ, βέβαια, πρωτίστως στο παρόν συζητητήριο.
    Κατ’ αρχήν στεγάζει τρείς ανισομερείς κατηγορίες που ορίζονται με βάση τις σεξουαλικές προτιμήσεις και συχνά αναπτύσσουν αναμεταξύ τους σχέσεις αντιπαλότητας οξύτερης από εκείνη που τις αντιπαραθέτει, από κοινού υποτίθεται, στα βανίλα ήθη:

    Το σεξ ενταύθα.

    Α.Σεξουαλικές αναφορές, ατομικές και συλλογικές.


    1. Perv: η γενικότατη και εννοιολογικά περιεκτικότερη ομάδα, που στην ουσία παραπέμπει στον λιμπερτινισμό και το ριζοσπαστικό πανηδονισμό, αντιμετωπίζοντας το bdsm ως πρόσκαιρο και διόλου δεσμευτικό πάρεργο. Αριθμητικά, ωστόσο, είναι ισχνή. Οι ελάχιστοι πανσεξουαλικοί, οι αμφί, οι outed gays και οι ελαχιστότατες λεσβίες, την συναποτελούν αλλά, συχνά, χωρίς συναίσθηση όσων απορρέουν από τις επιλογές τους. Τίθεται, εν προκειμένω, και ένα βασικό πρόβλημα ταξινόμησης: με τα επικρατούντα κριτήρια αποκλείονται λογικά οι straight εκτός εάν συμπεριλάβουμε τους - ανοικτούς σε όλα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις - queer kinkers και τους swingers του hard swaping. Ελευθεριακοί υπάρχουν διάσπαρτοι στις ποικίλες υποκατηγορίες αλλά οι συνειδητοί λιμπερτίνοι σπανίζουν.

    2. Bdsmers, όλων των αποχρώσεων, με κύρια διάκριση τους D/s και τους S/m – αλλά και αυτούς τους χωρίζει ενίοτε αβυσσαλέα απόσταση φιλοσοφικής προσέγγισης σε όλα τα μείζονα θέματα: Τη φύση της Κυριαρχίας, το ανθρωπολογικό υπόβαθρο της σεξουαλικής ταυτότητας, την πνευματοκεντρική ή ‘σαρκοκεντρική’ οπτική. Οι λιμπερτίνοι τους θεωρούν συλλήβδην συντηρητικούς, εξαιτίας της προσήλωσης τους σε μονογαμικά σχήματα και της αναπαραγωγής κατεστημένων ιδεολογημάτων και αυτονόητων – όπως η αναγωγή του ‘διαλόγου’ και της ‘συναίνεσης’ από απλές διαδικασίες σε θέματα ηθικής τάξης και αρχής.
    Προστίθενται στην υποδιαίρεση και ειδικές ομάδες φετιχιστών, τις οποίες ενδιαφέρει απικλειστικά η ικανοποίηση του απολύτως περιχαρακωμένου πάθους τους.

    3. Βανίλα με kinky ανησυχίες, αναζητούντες εύκολη λεία.

    Το 2 περιλαμβάνεται πλήρως στο 1 αλλά μόνον θεωρητικά. Στην πράξη οι συγκλίσεις των σκληροπυρηνικών bdsmers με όλους τους υπόλοιπους, παραδόξως όμως και αναμεταξύ τους είναι δυσχερέστατες και κατ’ επίφαση φιλικές. Οι Α3 είναι μπαλαντέρ.

    Κατά καιρούς επικρατούν οι μεν ή οι δε, μέσα από το μηχανισμό των παρεών ή των φευγαλέων συνομαδώσεων, με κύριο όπλο το κουτσομπολιό και, δυστυχώς, τη συκοφαντία.

    Ταξικές αποστάσεις. Οικονομικές και πολιτισμικές.

    Β. Το gap των ερμηνευτικών μηχανισμών και των κοσμοεικόνων.

    1. Οι εύποροι και αστοί, όσοι δεν είναι θιασώτες των δημόσιων συγκεντρώσεων, δεν λείπουν από το forum – εντούτοις ακόμα και τα party animals αυτής της κατηγορίας παίζουν σε ιδιωτικές συγκεντρώσεις, στις οποίες δεν υπάρχει περίπτωση να κληθεί ταξικά ετερογενές πρόσωπο, παρά μόνο ως αντικείμενο-παιχνίδι αν είναι υποτακτικός και κλόουν αν είναι master.

    2. Οι οικονομικά ασθενείς, το φοιτηταριό και ολιγάριθμοι λούμπεν που τη βγάζουν με μπύρες, στα Εξάρχεια και του Ψυρρή, και εκτονώνονται σε αμφιλεγόμενης κομψότητας και ποιότητας clubs, συχνάζοντας παράλληλα μετά μανίας στις ετερόκλητες συναθροίσεις του χώρου και τα νόθα ‘δρώμενα’, τύπου Underworld.

    3. Οι μορφωμένοι και εστέτ, με μποέμικες καμιά φορά καταβολές, που, ακόμα και αν είναι καταδεκτικοί, απεχθάνονται οτιδήποτε αρέσει στους 2 – κυρίως δε τη μουσική, τους χορούς και τις καταναλωτικές συνήθειες.

    4. Οι παντελώς ‘αδέξιοι’ κοινωνικά και ερωτικά άπειροι, κάποτε απόφοιτοι Πανεπιστημίου, που βιώνουν περισσότερο δραματικά, ενοχικά την ιδιαιτερότητα τους, με αυτοοικτιρμό και συνάμα φθόνο για τους ‘άνετους’. Είναι η πλέον συμπλεγματική και ως εκ τούτου ‘ασυνεννόητη’ και ευερέθιστη κατηγορία, ευεπίφορη να μετατραπεί σε εθελοντικό ‘στρατό’ κάθε επιτήδειου.

    Ηλικιακές αποστάσεις: τρείς γενιές.

    Γ.Από την πολιτισμική επανάσταση στην παλινόρθωση.

    1. 45 ετών και άνω, αδρομερώς πολιτικοποιημένοι, με σύνθετες προτιμήσεις, οι καλούμενοι σχετλιαστικώς «κουλτουριάρηδες», με μουσική, εικαστική, βιβλιοφιλική παιδεία άσχετη από των άλλων, με εκλεπτυσμένο γούστο και, το κυριότερο, με ιστορική μνήμη, αν όχι παιδεία.

    2. 30-45 ετών, με αρκετά στοιχεία, σε ορισμένες περιπτώσεις, από τους 1, πλην ταυτόχρονα επιρρεπείς στις αξίες των μετανεωτερικών κοινωνιών και τον υπερκαταναλωτισμό του ψευδοβιώματος. Ιδεολογικά υποκείμενοι σε τεχνοκρατικά σύνδρομα εμφανίζονται βαθύτατα ατομικιστές, χρησιμοθήρες και εργασιομανείς.

    3. 20- 30 ετών, τα απόλυτα ενεργούμενα του ‘συστήματος’ με την εξαίρεση ολίγων αναρχιζόντων, ζωώδεις και ταχυφάγοι στις προτιμήσεις, ζηλότυπα αμόρφωτοι και ιδιαζόντως αντισεξουαλικοί, απαύγασμα του νεόκοπου, ανιστόρητου υπερσυντηρητισμού. Εχθροί της σκέψης, εν γένει. Διαφοροποιούνται ριζικά οι γυναίκες αυτών των ηλικιών, έτοιμες να ολισθήσουν στο ρομαντισμό, αλλά παράλληλα περισσότερο ανήσυχες και διορατικές.

    Οι κατηγορίες Β4 και Γ3 αποτελούν τροχοπέδη στην ομαλή συνύπαρξη των υπολοίπων, επιδεικνύοντας, ευκαιρίας δοθείσης, ειδεχθή θρασύτητα.
    Είναι, πάντως, προφανές ότι όλοι οι ανωτέρω ομού δεν είναι δυνατόν να συγκροτούν ούτε παράταξη συμφερόντων, ούτε πολύ περισσότερο ‘κοινότητα’ (ισχυρότατοι ψυχικοί δεσμοί αλληλεγγύης και αδελφοσύνης, στο έδαφος μιας κοινής παράδοσης αξιών και πολιτισμού).

    Αν σε αυτά προστεθούν και οι ξεχωριστές ιστορικές πορείες ορισμένων παρεών, καθίσταται σαφές ότι οι στόχοι της ιστοσελίδας αναγκαστικά περιορίζονται είτε στην παροχή ενός φθηνού βήματος για ανθρώπους με ένα ελάχιστο κοινό ενδιαφέρον, είτε στη μελλοντική ανάπτυξη εμπορικής δραστηριότητας συναφούς με την αναμενόμενη άνθηση της βιομηχανίας σεξουαλικών υπηρεσιών στην Ελλάδα (εντάσσω εδώ ακόμη και τις υπό χρεωκοπία βιοτεχνικές μονάδες εσωρούχων, πλαστικών κλπ που στρέφονται προς τα παρασεξουαλικά προϊόντα).
    Οι διενέξεις των ημερών σηματοδοτούν τη σύγκρουση ανάμεσα στις δύο αυτές προοπτικές και καθιστούν σαφές ότι η μακροχρόνια συνύπαρξη είναι ανέφικτη.

    Δεν αποκλείεται, εντούτοις, για μια μεταβατική περίοδο, η εύρεση μιας ασταθούς έστω ισορροπίας ανάμεσα στις τρείς ανάγκες που ικανοποιούσε ως τώρα το forum.
    1 Την κοινή άμυνα ενάντια σε τυχόν απειλές – ελάχιστη επιβιωτική αλληλεγγύη,στο όνομα μιας αφαιρετικά επινοημένης ‘διαφορετικότητας’.
    2 Την ανταλλαγή πληροφοριών, ως πρόσχημα για την εύρεση ερωτικών συντρόφων.
    3 Την καθημερινή διασκέδαση των δημοσιευμάτων: σκότωμα χρόνου, παρηγορία έναντι της μοναξιάς. Δεν είναι αμελητέο αλλά δεν είναι και πολύ.

    Το διακύβευμα των ημερών είναι: Ο πειρασμός της μετατροπής της ιστοσελίδας σε πηγή εισοδημάτων, υπό το μανδύα της ενημέρωσης ενός ικανοποιητικά ενημερωμένου γενικού κοινού που όχι μόνο ανέχεται το bdsm αλλά το θεωρεί, στην εμπορευματοποιημένη εκδοχή του, ‘επιτυχημένη μόδα’. Μια παρόμοια εξέλιξη ουδέν το σκανδαλιστικόν ενέχει. Όμως, όταν διαπλέκεται με την ψευδαίσθηση της 'κοινότητας', προκαλεί συγχύσεις, τριβές και εντάσεις.

    Επί του παρόντος, διατυπώνω μια πρώτη Πρόταση, προς συζήτηση:

    Να δημιουργηθεί ειδική ρουμπρίκα διαφημιστικών καταχωρήσεων από clubs κλπ, με ορισμό υπευθύνου. Στην ίδια ενότητα να προβάλλονται εκδηλώσεις που ο ιδιοκτήτης, οι διαχειριστές ή τα μέλη, κατόπιν εγκρίσεως του ιδιοκτήτη και των διαχειριστών, επιθυμούν να προωθήσουν.

    Να στηθεί ειδικό παράρτημα για τη γνωστοποίηση φιλικών συγκεντρώσεων, τις προσκλήσεις και τα σχόλια.

    Να επεκταθεί η Συνδρομή σε όλα τα μέλη και να αυξηθεί το αντίτιμο για τους 'χρυσούς'. Όλοι οι υπόλοιποι περιορίζονται στο ρόλο των παρατηρητών, χωρίς κανένα δικαίωμα - ούτε καν της καταγραφής με ένα ψευδώνυμο.
     
    Last edited: 20 Μαϊου 2008
  2. Tropical_Storm

    Tropical_Storm Regular Member

    My opinion:
    Κοινοτητα
      
     
  3. Guest05

    Guest05 Guest

    Αν και δεν κατάλαβα σε ποια από τις κατηγορίες κατατάσσομαι, σε γενικές γραμμές συμφωνώ.

    Επι της προτάσεως: Αναλαμβάνω την προώθηση της επιχείρησης έναντι αμοιβής. Πάρτε το απόφαση, πρέπει ν' αναλάβω τα ηνία και θα γίνει σούπερ το μαγαζί.
     
  4. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Κοινότητα είναι μία ομάδα ζώντων οργανισμών, ανθρώπων, φυτών ή ζώων που ζουν σε ένα κοινό περιβάλλον. Αυτό που χαρακτηρίζει μία κοινότητα είναι η συνεχής αλληλεπίδραση μεταξύ των φορέων που την αποτελούν. Σε μια κοινότητα που την αποτελούν άνθρωποι υπάρχουν πολλοί παράμετροι που μπορούν να σχηματίσουν κανόνες και ιδιαίτερες καταστάσεις μέσα σε αυτή. Αξίες, προτιμήσεις, ήθη, έθιμα, ανάγκες και πιστεύω μπορούν να διαπλαθούν ανάμεσα στα μέλη.

    Πηγή: Βικιπαίδεια

    Δάσκαλε καλώς ή κακώς αυτό το φόρουμ οριοθετεί και διαμορφώνει μία ομάδα ανθρώπων σε κοινότητα.
    Και λογικό αυτή να έχει και τους επιχειρηματίες της. Σε οποιοδήποτε νόμισμα.

    Την πρόταση σου την βρίσκω αρκετά καλή.
     
  5. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    Αφού δεν υπάρχει κοινότητα ...ψηφίζω επιχείρηση!!  
    Πλάκα κάνω... Ένας συνδυασμός και των δυο ...δεν νομίζω ότι βλάπτει κανένα...και δεν απαγορεύεται .

    Βλέπω ότι έχεις και συ αρχίσει να παίρνεις το BDSM στα σοβαρά … 
    Κατ αρχήν σ’ ευχαριστώ που δεν βρήκα πουθενά τον εαυτό Μου σε αυτά που …εκτόξευσες. Μάλλον ευτυχώς που δεν χωράω πουθενά! 

    Κατά δεύτερον βρίσκω τις προτάσεις σου ενδιαφέρουσες, αν εξασφαλίσεις την δυνατότητα εισόδου στο forum, των αναξιοπαθούντων BDSMers!
    Κι επίσης αν υπογράψεις συμβόλαιο, ότι το BDSM στην Ελλάδα, δεν θα περιορισθεί μόνο στα Gold Members και σε ομόκεντρους κύκλους  

    Κανένα S/M Club πότε θα φτιάξουμε?
     
     
    Last edited: 19 Μαϊου 2008
  6. Syrah

    Syrah Contributor

    Συμφωνώ απολύτως.
     
  7. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;

    Διευκρίνηση: Στις κατηγοριοποιήσεις του #1 κανείς δεν πρόκειται να αναγνωρίσει τον εαυτό του. Οι αδρές κατηγορίες που χρησιμοποίησα πρέπει να εκληφθούν ως κοινωνιολογικοί ιδεότυποι, που εικονογραφούν ευρύτατες κοινωνικές τάσεις και εν ουδεμιά περιπτώσει υπαρκτά πρόσωπα. Επιπλέον, κανένας τύπος δεν είναι αμιγής.
    Τέλος, στατιστικά δεν αποτυπώνονται δεδομένα της ιστοσελίδας, που μπορεί άριστα να είναι πλασματικά ή παραπλανητικά. Σημείο αναφοράς είναι η ευρύτερη κοινωνία, όπως διαθλάται εδώ.
     
  8. G_E

    G_E Contributor

    Απάντηση: ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;

    Η κοινωνιολογία μπορεί να προσφέρει πολύτιμα εργαλεία ανάλυσης και πληροφορίες στο marketing και την επιχειρηματικότητα, αλλά παρεμβάλλονται πολλές διεργασίες μεταξύ της κοινωνιολογικής ανάλυσης και της επιχειρηματικής δράσης με τελευταία, καθοριστική και ουσιαστική, την απόφαση του επιχειρηματία στην οποία ιδιαίτερο βάρος έχει το επιχειρηματικό «ένστικτο». Το ένστικτο αυτό δεν είναι κάποιο μαγικό χάρισμα, αλλά η ικανότητα του επιχειρηματία να κρίνει αν θα δουλέψει το πράγμα στην πράξη ή όχι, κι το αν οι προτάσεις των συμβούλων του έχουν επαφή με την πραγματικότητα ή είναι απλώς καλοδιατυπωμένες σελίδες προς ανακύκλωση (πολλοί επιχειρηματίες έχουν αναπτύξει οικολογική συνείδηση και ανακυκλώνουν τις εκθέσεις των συμβούλων τους).

    Συμφωνώ εν πολλοίς με τις αναλύσεις που προηγήθηκαν των προτάσεων σου, αλλά ως επιχειρηματικό memo το κείμενό σου στο σύνολό του θέλει πολλή δουλειά, όπως θα ‘λεγα ευγενικά σ’ έναν συνεργάτη.

    Κατ’ αρχήν το concept είναι ακαδημαϊκό και «εκτός αγοράς». Ουδείς επιχειρηματίας θα αναλάβει δράση για να τακτοποιήσει ιδεολογικές αντιφάσεις. Ουτε καν’ θ ασχοληθεί με το αν η «κοινότητα» είναι εφικτή ή όχι.

    Υποψιάζομαι λοιπόν πως προσκαλείς τους υπευθύνους να ξεκαθαρίσουν τις ιδεολογικές αντιφάσεις τους και να προσανατολιστούν προς επιχειρηματική δράση. Ουδεμια αντίρρηση. Αλλά σ' αυτή την περίπτωση, το business plan σου θέλει πολλή δουλειά.

    Ποιο είναι το μερίδιο της αγοράς στο οποίο απευθύνεται;

    Ποιο και πόσο θα είναι το αρχικό αγοραστικό κοινό μετά την εφαρμογή των προτάσεων;

    Το αρχικό αγοραστικό κοινό, έχει το κατάλληλο profile για να εξυπηρετήσει μια δυναμική προσέκλυσης του στοχευόμενου μεριδίου της αγοράς;

    Και πλήθος άλλων ερωτημάτων που αντιλαμβάνεσθε πως δε σκοπεύω να αναπτύξω άνευ αμοιβής.

    Απλώς Dolmance, σκέφτηκες τις ολέθριες επιπτώσεις των προτάσεων σου στην προσέλευση φρέσκιας σάρκας?
     
    Last edited: 20 Μαϊου 2008
  9. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;

    Αγαπητέ G E
    νομίζω ότι με παρενόησες τελείως. Δεν προτείνω ανάληψη επιχειρηματικής δράσης - απ' αυτά, άλλωστε, δεν έχω ιδέα και δεν επιθυμώ να αποκτήσω.
    Προβλέπω, απλώς, ότι το forum είτε θα στραφεί προς αυτή την κατεύθυνση είτε θα παραμείνει, με την απαραίτητη περιφρούρηση των διαδικασιών, χώρος θεωρητικών συζητήσεων, ανταλλαγής απόψεων γύρω από προσωπικές εμπειρίες και καθέκαστης διασκέδασης με τα πειράγματα και το ηλεκτρονικό φλερτ - το οποίο ελάχιστοι, και πάντως όχι οι νεανίες, εμπλουτίζουν με εμπειρίες σαρκός σπαργώσης.
    Σε κάθε περίπτωση, όμως, είτε επιλεγεί ο ένας δρόμος είτε ακολουθηθεί ο άλλος, κοινότητα δεν θα μορφοποιηθεί κι αν υποτυπωδώς σχηματισθεί δεν θα λειτουργήσει. Επ' αυτού πλανώνται οι έχοντες επιχειρηματικές βλέψεις: Αυταπατώνται ότι μπορούν να τους προσφέρουν 'κοινοτιστικό' επίχρισμα, παρασύροντας και τους υπολοίπους.
    Από την άλλη πλευρά, αν θέλουν να γνωστοποιούν εδώ τις εμπορικές επιτυχίες τους ας το πράττουν, ελεγχόμενα και με μέτρο. Επιπροσθέτως, εφόσον αποφασίσουν να επιδοθούν συστηματικά στο επιχειρείν εντός της βιομηχανίας παρα-πορνό θα τους συνοδεύουν οι ευχές μου, επειδή δεν θεωρώ πως μια ανάλογη προοπτική είναι σκανδαλιστική, ανήθικη ή αναξιοπρεπής - τουναντίον.
    Είμαι φίλος των κάθε λογής ιεροδούλων (πλην των παρεπιδημουσών εν Κολωνακίω, ήτοι των λεγομένων 'πολυτελείας'), λάτρης της λεπταίσθητα χυδαίας πορνογραφίας, υποστηρικτής των καταφρονεμένων πορνο-ηθοποιών. Οι συνειδητές Τσούλες είναι δι' εμέ, το αξιοπρεπέστερο είδος γυναικών. Απεχθάνομαι δε, κάθε μορφή πουριτανικού συνδρόμου.
    Η φαιδρότητα (ή η αφέλεια) έγκειται στην απόπειρα παντρέματος ρομαντικών ιδεολογημάτων με τις επιταγές του επιχειρείν σε ένα εξόχως πραγματιστικό, ωμό και ανελέητο χώρο, όπως το βιομηχανοποιημένο πορνοθέαμα.
    Η δική μου επιλογή είναι διαυγέστατη, ωστόσο, και νομίζω ότι σου διέφυγε: Το forum μου αρέσει για να θεωρητικολογώ, να κάνω πλάκα και να συμβάλλω στην παιδεία των φρέσκων υπάρξεων, που είναι και στους δυό μας προσφιλέστατες. Από τη θέση αυτή πηγάζει η πρόταση μου.
     
  10. latexduck

    latexduck Contributor

    Κοινότητα με παράρτημα!  
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Re: Απάντηση: ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;

    +1
     
  12. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Re: ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ;

    Βάλαμε και λιμνούλα με παπάκια!